Pravda, u nás Volva poměrně jdou vidět. Nicméně mohly být vidět i víc, kdyby šli pod úroveň D3, neb teď jsou zhruba na ní (taky nemám u sebe tabulky všech modelů, myslím to obecně).
S okoukatelností designu nových Volv taky souhlas. XC60 mi už taky nic neřekne a nová S60 se mi líbila snad týden díky wow efektu.
Já tedy nemám u pracek žádné tabulky a grafy, ale co vidím na silnicích, tak se Volva prodávají nadmíru dobře, tak proč jít dolů s cenou? Navíc ten obývák (ačkoliv už taky bohužel dostal barevnou televizi na palubku a čudlíky podřizující se společně nějakému zbytečnému tvaru ;-\ ) je někde jinde než D3. Nemyslím blíž, nebo dál, jen jinde.
Na druhou stranu mě čím dál více sere jejich nová šedesátková řada (S,V,XC). Ta auta se mi líbila tak týden, úplně se bojím, co provedou s V70. :no:
předchozí generace S80 s motorem T6 tratí na ceně kvůli obstarožnímu (4q) a nepříliš spolehlivému automatu. I když jeho spolehlivost po faceliftu se výrazně zlepšila.
žádný. Ze strany rozvodů je stejně místa jako u pětiválce. Pokud měníš spojku, tak se vyndá rám pod motorem, motor se svěsí a převodovka "vypadne" levým podběhem. Easy. Dokonce je fajn, že nemusíš sundavat výfuk, jako je zvykem u spousty aut.
Volvo montuje naprieč aj osemvalce. Z jedného veľmi pádneho dôvodu- pasívna bezpečnosť. Oproti pozdĺžnej montáži to ušetrí pár cm k dobru, aby ťa pri totálke neprišiel pozrieť motor na návštevu. Ale to už páni asi viete, že.
no nevím, na hodnotě to znova začne získávat až za hoooooodně dlouhou dobu, a že Volvo neutaháš? Už to zdaleka nejsou ty "švédské" tanky jak to bejvávalo. Na druhou stranu to není jen problém Volva, všichni výrobci šetří...
Když jsem nedávno viděl jak dlouho se nabízela a za jak směšnou cenu se nakonec prodala jedna T6 předchozí generace ve výborné kondici a výbavou od výmyslu světa.... kam ten svět spěje....
Ani si nepamatuji, jestli jsem už vůbec v provozu potka S80T6. V8 ano, několikrát, V70T6 taky občas, ale tuhle kombinaci asi zatím skutečně ne.
Přečtu dvě věty a... jasně, klasická "šuchovština" (mistr promine) - dokonalá stavba vět, brilantní myšlénky, celý testový příběh je absolutně (a vždy, sakra...) dokonale sevřenej, nic, ani písmenko nepřebývá, a ani tečku člověk nepostrádá. Tomu se říká mistrovství péra v praxi :yes:
A auto? Na tohle musíš mít roky, na to ti nestačí empétrojka za uchem a vysmátá žvejka na pysku. Když tak o tom přemýšlím, jak kolegové nahoře kreslí tu motorovou budoucnost... Asi by mělo význam tu horní osmdesátku v předmětné konfiguraci pořídit... Volvo neutaháš, bude získávat jen a jen na hodnotě :yes:
ale budou. To co teď Volvo prodává se 4, případně s 5ti válci, bude zanedlouho 3 válcové. A ty prémiovější motory jako je T6 budou nahrazeny 4 válcem. Hnus.
prostě je tam málo místa, tak to musí takhle montovat. Nejsou první ani poslední. Kromě většího rejdu, což je opruz hlavně při parkování, tam nijaký zásadní fail nevidím. Jasně, nejezdí to jako Bávo, ale to snad ani nikdo nečeká že?
Naopak z pohledu servisu/údržby je to podle mě asi lepší řešení.
oni Volva nemají ani s pětiválcem bůhví jaký rejd. Jezdit s tím v podzemních garážích je za trest. Nicméně pozitiva silně převažují nad negativy a tak v podstatě celá rodina jezdíme ve Volvech.
Každopádně tenhle test je taková derniéra, Volvo bohužel oznámilo, že od roku 2013 s šestiválci končí a nahradí je trapným čtyřválcem :no:
Proč? S tím poloměrem otáčení máš asi pravdu, ale jinak? Perfektní vyvážení motoru a kultivovaný chod zůstává a na výkon, spotřebu a spol. nemá příčná poloha vliv.
Snad ještě rozdělení hmotnosti na nápravy, ale to je u tak naprosto ne-sportovního auta skoro jedno...
Auto hezké, ale šest válců napříč? >:D
Bizarní.
Když si vzpomenu na podobně velikou AR166, která měla u R5 poloměr otáčení podobný Pendolinu, tak tohle bude taky zábava.