Je to skoro až paradox, že musel Saab zastavit výrobu zrovna v době, kdy mu po tolika letech konečně dorazily (opravdu) nové modely - 9-5, 9-4X... A taktéž jako Ty, Anis a další doufám v zázrak, po němž by tato krásná auta opět vyjížděla z továren... Snad nezůstane jen u nostalgického vzpomínání...
Myslíte si, že aj keby odvrátili bankrot ešte sa dokážu vrátiť na trh a niečo na ňom predať ? Nevyrábajú od aprila, to je prakticky rok, ak by aj dostali hneď peniaze, obnovia výrobu možno na jar. Podľa mňa, minimum aj bývalých Saabistov to riskne s kúpou Saabu, aj keby prežil.
škoda, že platebni neschopnost prisla pred zahajenim prodeje 9-5 v kombiku.
Verim, ze prodeje combi by Saabu dokazali zivot prodlouzit natolik, abysme aspon obcas ten krasny vuz potkali na cestach.
Treba by pak Saab vydrzel dostatecne dlouho, nez by si nasel moviteho investora.
Ale na kdyby se nehraje :-(
Renault? Tak to je jen tvé zbožné přání protože renault je na tom docela solidně a to nejen spolupráci s Nissanem, Samsungem... atd, ale hlavně proto že má pokryté všechny ožné třídy... od pidi elektromobilu až po trucky.
Ten Fiat na tom tak dobře bohužel není. Pokud je nezachrání ta spolupráce s hamburgerožroutama tak asi už nic. ;-\
tak ve finále to nakonec asi stejně zkrachuje...já však doufám, že SAAB nějakým zázrakem přežije... :no: bez GM by mohl zažít druhé jaro...stejně jako volvo nebo jaguar bez fordu
Jasně, pokud je to jen v režii soukromého majitele firmy nikomu do toho nic není...ale víme dobře kdo se ve finále taky podílel na průseru s automobilovou "krizí".
Bez urážky, ale tohle je srabáckej názor. Chápu, bereš to třeba z pohledu automobilovýho fanouška, že prodlužovat život kdysi slavné značce nemá smysl. Ovšem pořád se jedná o firmu, soukromý subjekt který někomu patří. Každý kdo podniká, má svůj byznys, který ho stál a stojí peníze přece chce, aby právě ten jeho kšeft se zvednul ze dna a snaží se pro to dělat maximum, zvlášť když nejde o fungování nebo nefungování nějakého stánku s novinami, ale rovnou o automobilku... Zku se na to podívat očima majitele firmy ;-)
Slabí umřou a silní přežijí. Prodlužovat agónii nemá smysl. To jak se dá léta prát miliardy do značky jejíž sláva a doba už dávno skončila a udržovat ji tak zdánlivě při životě víme v ČR skutečně hodně. Nikam to ale nevede a to že někdo dělal před 20-30 lety super auta na tom nic nezmění.