Konkurentem byl vždy Renault GrandEspace a to už do roku 1992 kdy začl ofiko prodej v Evropě...
ovšem Esapce má přítí rok definitivně skončit, takže opravdu pak žádná konkurence nebude.
Tady jede o to, že servisy jako Imfoa tohle nikdy neservisovali a ted začly mávnutím kouzelnýho proutku. Nulové zkušenosti.
Oproti tomu firmy jako (nechci dělat reklamu) [odkaz] servisují tyhle vozy 15-20 let a někdy i po telefonu vědí, kde je problém.
Takže trošku rozdíl, že:
Takže v tom si zákazník pomohl - méně prodejců, méně serivsů a ještě nulové zkušenosti.
Nahodu s Voyagerom sme uplne spokojny, najazdi okolo 700k a potom sa vyhodi, momentalne mame 2x Predokolku, 2x 4x4, a 1x predokolka s zvysenou strechou, znizeni o 10cm na 20" kolesach, s hviezdnym nebom, 17" LCD a asi 5000W audiosystemom s asi 16 alebo 20 repro.
pouzivame ich aj ako taxiky v otcovej firme (v CH) a napriek tomu ze sa jedna o starsi model je to najviac vychvalovani taxik vo firme lebo :
1. ma vela miesta
2. dobre sa do neho nastupuje a vystupuje aj pre starsich, pripadne postihnutych ludi
3. je tichy a pohodlny
4. da sa do neho podla urcitej akcie rychlo nieco prirobit, ked v Zurichu bola Streedparade tak sme v nom mali stroboskop >:D
Voyagerov sme mali do roku 97 asi tak 10-15ks a okrem slabeho automatu to auto fakt nema chybu. Ako pracovny stroj dokonala vec, lacne diely, lahka udrza... clovek si nic viac nemoze priat. Dokonaly pracant :-)
benzin je v danej kategorii okrajova zalezitost, takze tym ho nezabiju. vzhlaom k velkosti vozidla by sa silnejsia nafta hodila, ale zasadnym sposobom nevybocuje z radu vzhladom k motorom, ktore ponuka konkurencia
Co se týče personální reality v mnoha autorizovaných servisech, tak fluktuace je tam dost velká ( otázka mezd ) a jen co se ti kluci rozkoukají, většinou utíkají do vlastní "garáže".
Pak se na porouchaném voze střídají nezkušení či začínající jedinci. Letitý odborný růst je spíše zbožným předpokladem zákazníka ;-) .
Ostatně to není žádná novinka .
1.) nevadí mi logo Lancia na legendárním Voyageru, byla by škoda o něj přijít, tak ať je raději na trhu než ne... ;-) Což o 300M říct nemůžu..
2.) Je to alternativa a koupím si jej raději, než Multivan nebo Viano, nezapomeňte, že oba zmiňovaný jsou výrazně dražší a aby měli podobnou výbavu a slušný motor musíte jít do autosalonu minimálně s 1,25 mega... :-( a co si budeme povídat, ten kdo má 3 a více dětí a nevlastní fabriku na peníze ví, o čem mluvím, ušetřený peníze se vždy hodí. Sharan/Alhambra je o dost menší, lepší je pak varianta Galaxy a Grand Espace což je 850tis - 1mega.
Proti:
1.) Americké rozložení sedadel - 2 řada jen dvě sedačky, to je např pro 5-členou rodinu hloupost, raději 3 sedačky v druhé řadě a větší kufr přes 900litrů, to je bez diskuse, nehledě na to, že vzadu by sedělo jedno dítě samotné na ohromné lavici :no:
2.) pouze jedna varianta dieselu, 2.8l 120kW na 2,3t je málo, chtělo by to jmísto toho 3,0V6 z Themy 142kw a 178kW a byl by klid...
Takže za mě, idkyž má svoje slabiny, je dobře je zpět na trhu :yes:
před barákem na parkovišti parkují pravidelně dvě ameriky. Můj známý si koupil Jeep. Pravidelně vídám po městě jezdit dva Fordy GT a nedávno jsem viděl před Tescem Mustanga. Ojetých Voygeru je dost. A to nemluvím o 300C. Těch jezdí po praze docela dost. Rozhodně tato vídám častějí než trapný P 4007. >:-[]
A že to není masovka? No to máš pravdu, není. Ta auta nejsou za hubičku a hodně lidí se bojí velkoobjemových motorů. Jestli masovost porovnáváš s Fábií, tak potom máš asi pravdu :no:
Tak asi máme každý jinou představu, co znamená obrovské množství. Předpokládám, že jezdíš kolem nějakého dealera chrysleru, že jsi potkal dva v jednom dni.
kam ten automobilovej svět spěje.
pořídit si americký auto s italským odznáčkem je asi tak zoufalý, jako koupit samsunga s kosočtvercem 8-s8-s . jestli by nebylo lepší to rovnou zabalit..
2010: Delaři chrysleru a ofiko servisy: 11
2011 lancia - delaři a servisy: 5
Tomu říkám zlepšení prodejního a servisního zázemí pro zákzníka, to je přechod z louže pod okap tovární haly za velmi silného deště.
Cenovkou si taky jistě velmi silně pomůže, tak z pohledu potencionálního zákazníka si lze pouze znechuceně odplivnout a ještě se modlit, že servis který doted neviděli ameriku ani z pendolína budou schopni kvlaifikovaně něco opravit.....
Nebo jít někam jinam (k prodejcům a servisu chryslera) kde tomu rozumí a servisují to už léta. Kde je grance že vám to opravuje kvalifikovaný člověk co má letité zkušenosti s danými vozy.
Si tam dej LPG, jako ti co to maj už léta a chrochtaj si vlahem, neb jezdí za 13 litrů LPG = 6,5 litru benálu na sto.Cenově.
Tomu žádná nafta nikdy nemůže konkurovat, navíc ti to bude i zrychlovat ve 130ti:o)
Další výhoda: pentastar je z fabriky Flexfuel, takže E85 rulezz.....
Multivan/Caravelle vychází z dodávky Transporter, tudíž to není žádná konkurence.
Voyager je od základu kontruován jako MPV, nemá žádný kontrukční základ v dodávce pro zelináře....
A zkus si vnydat ven lavici z Multivanu a pak Voye.
První je práce na půl hodiny a drobná dívka to neuzvende, druhý je otázka 3 minut. A porovnej si ceny a výbavu, pak se zasmejeme.
Hm, tka sem šel an oběed potkal sem jenu 807ku. Zázrak. Další co sem potkal byly 2 tyhle nový Voyagery (předfaceliftový samo) a 2 starý.
Opravdu tu žádný nejezdí, ameriky taky ne, škoda že sem jich dneska už potkal 9 :-)
A za ty prachy takto vybavené viano nekoupíš. Můj známý si jej pořídil a co si pamatuji, tak dal za něj 1,3mega, s podobnou výbavou(nevím, co vše přesně si nakonfiguroval)
vidis snad, ze by to slovo grand pouzil nekdo pred tebou v prispevku, na ktery si reagoval? doporucuji se drzet tematu, nez ze sebe zacnes delat chytraka ;-)
Ptal jsem se te minule, neodepsal jsi. Kterej motor do starsiho GV bys vybral jako nejlepsi? 3.0, 3.3. nebo 3.8? Myslenku na AWD v GV jsem uz opustil, ale cervik na nakup velkeho MPV stale hloda... Diky.
Topper tady neuveritelne ocrkaval na Hyundai/Kia a kdyz uz ho za to zacla hromada diskuteru okrikovat, tak k adoraci pribral potichu jeste VW. No a tudiz zacal plivat na italy a Chrysler :-)
Takove proasijske sebezachovne mimikry :-D
Nevím,proč by se měly zabít prodeje. Zkus najít za tyto prachy větší a pohodlnější automobil a pak piš něco o zabíjení. Za 1mega takové auto je pecka a že motor zrychluje do 130ti je poslední věc, co rodinu s dětmi u tohoto vozu zajímá. MPv se nekupuje pro závodění na dálnici, ale pro to, aby bezpečně a v tomto případě velmi pohodlně odvezlo rodinu s dětmi nebo člověka, co žije aktivní život a potřebuje k tomu velký vůz.
Grand Espace je skutečně asi nejbližší alternativa, velikostně. Galaxy/Sharan jsou už o fous menší a japonci tu svoje velké MPV nenabízejí. Pak prostorově konkurence už jde jen zhora, od upravených dodávek alá Multivan
Přesně tak. Před 12 lety jsem vlastnil Opel Sintra (převlečený Chevrolet, vyrábělo se to v USA) a tak spokojený jako s tímhle autem jsem s jiným MPV již nebyl. Neberu srovnávání interierů a jeho materiálů, to byla katastrofa. Beru to z pohledu rodiny s dětmi. Široké, pohodlné nastupování a hodně místa pro všechno. Taková jsou prostě US auta. Koho zajímá podvozek a motor na úrovni supersportu. Kdo chce vozit rodinu, hledá prostor a tady ho je až až.
jezdí jich tu tolik, že jsem dokonce jednoho nedávno potkal >:D V tý záplavě Voyagerů člověk ani nevidí žádné Galaxy, S-Max, Sharan, Alhambra, 807, C6, Ulyse, 5008, Espace... >:D
Pre viac clenne rodiny je to super voz, aj v pripade ak si zakupia starsie auto. Sharan Galaxy niesu jeho konkurenti, len alternativa. Len kazdy to kritizuje, ze sa im vzdy nieco kazi.
Hmm, by mě docela zajímalo, co má Topper za auto. Asi to nejlepší na světě >:D Anebo jezdí sockou a na ostatní auta kouká akorát z okýnka. Neposuzuj auta podle značky. V dnešní době je vše tolik provázané, že i tebou kritizovaný Chrysler je více Evropský, než si můžeš myslet. Ale to ty jako všeználek určitě víš. >:D
Zjímavý je, že Vyoagerů všech genrací tu jezdí tak obrovské množství, že tomu máloco z kategorie MPV může konkurovat. Snad jen trio Galayx, Sharan a Alhambra, jinak vůbec nic...
Onse tu totiž prodával už v době, kdy ostatní ještě ani neměli na rýsovacích prknech nějaké to MPV...
Na to že to nikdo nechce překpvapivý počet, že - btw ráno sem na úseku 3 km potkal Neon, Caliber, Voyager a 2 Jeepy. Taky slušný na to že tu nikdo amerikama nejezdí >:-[]
napada me erkovy medved a ...pak uz nic
takze srovnanim vidim docela socialni vuz (vcelku divne s kozenymi kresly, ale fakt na mne tak pusobi), rekneme mozna ne az tak moc levnejsi - od socialniho erka, erko v plne palbe nabidne mnohem lepsi vuz, ovsem za dvojnasobek
no a pak muzeme srovnavat o tridu niz a tam si myslim, ze se sice lancia cenove nepodbizi, ale na druhou stranu priplatek za vetsi auto je unosny
Jsem velice překvapen, tohle je tvůj nejhodnotnější příspěvek všech dob. Lancia by měla problém takové auto prodat i kdyby tohle auto bylo vyvinuté čistě pro Evropu natož přeznačenou ameriku.
hnus co na to povedat, thema voyager a dalsie chryslery s logom lancia dopadnu ako nizsie popisovany P4007 ktory je vlastne outlander s logom peugeota a otrasnou maskou. :-)