Tak z toho, co jsem mel moznost aspon trochu poznat:
Z4 - staci i 23i (pokud je jeste v nabidce), ideal je jakykoliv vice-nez-ctyrvalec (fakt tu soucasnou nabidku neznam)
1 - presne tak
X1 - mne treba zrovna bere a 23d obzvlast
Ano, jde o "stávající" modely Alpina..
..která je mi MOC "sympatická" - kombinace (skoro)brutálních výkonů a přitom kultivovanosti (u "dárce orgánů" NEvídané) mne docela "fascinuje", hyptonizuje, přitahuje.. :-)
PS: Úúúúplná novinka (která se myslím ještě neprodává) u ALPINA je B6 - to bych, z výše uvedených důvodů, možná ještě raději než verzi "M" ;-)
Promiň, hned v prvním řádku, jsem slovo v závorce špatně přečetl a misinterpretoval. Z tvé strany je tedy vše vpořádku, tedy doufám, v Alpinách se generačně neorientuji.
Ty Banglovy záchvěvy, jak píše Ham., vnímám nejvíce z boku nad a za zadním kolem. Jinak právě ta "těžkost" kombinovaná s umírněnými křivkami se mi na 7er líbí, včetně ledvin v nadměrné velikosti. Mnohem více se mi nelíbí masiv u RR, což je sice überauto, které nelze se sedmou srovnávat, ale pozornost si vynutí jen svou velikostí a rozměry chromované masky.
Jo, předek 7er je její designově nejslabší část, až pak (se zřetelným odstupem) zadek. Profil je lepší, ale ve světlých barvách působí dost přerostle a na BMW i poměrně "těžce"...
Bratři z jedne staje a přesto jasně identifikovatelni. :yes: Uhrančivou 3 ktera nenecha nikoho chladnym ? Nebo snad hravou ale přesto lstivou 1 ? Ne ne tudy cesta nevede. Vim jen jedno a to že chci BMW. :yes::yes::yes:
Já to sestavil napůl podle designu a napůl podle toho, co bych chtěl v "garáži". Třeba, zastavím-li se hned u první dvojice, tak 5er považuji za prodesignovanější než 7er, nicméně to posazení kabiny lehce vzad společně s tou spíše arogantní, než agresivní přídí, to mě prostě nenechává vklidu, přesto jak je pětka krásná a vyvážená. Když na to tak koukám, tak tu Z4 bych možná strčil až za trojku, nikdy jsem si u téhle letní kárky nebyl jistej těma zadníma partiema.
6 - asi (přicházející) M
5 - určitě M (tedy ještě raději Alpina B5 Bi-Turbo)
X6 - možná bych zkusila ActiveHybrid (nebo počkala na tri-turbo..
7 - 760i (jen) pro ten motor..
3 - 335i (jaká bude M3 netuším, takže 335i - to "stačí" :-)
5GT - za "pár let" VÝBORNÉ auto (na důchod ;-)
Z4 - pěkné, snad i moc pěkné, ale ... do téhle "hračky" by mi možná stačil motor 28i
1 - M1 se mi sice líbí, ale k tomuhle autu mi pasuje verze 123d
X3 a X1 mne (moc) NE"berou" :-)
5GT je obludka, stejně jako např. u MB řada R, hodně kontroverze přináší i x1 a x6. x1 doplácí na nepříliš baworácký dyzajn a x6 je svým až arogantním vzezřením už za čarou únosnosti, byť pro mnohé kult. Velká shoda názorů dle diskutérů zde, je na novou 3, 5 a 7 což je opravdu radost pohledět. U 6 mě některé rozporuplné reakce překvapily, což bylo asi tou razantní proměnou. 1 je přijímána spíše negativně. Pokud bych měl vybrat ten nej, bez ohledu na třídu, pak je to asi "dreier", to je prostě čirá automobilová krása, jasná definice racionality, techniky a to vše zabaleno v respektované "německé uniformě".
Obě jsou taková, jaká mají dnes BMW být a obě jsou pěkná, samozřejmě 3er působí doslova dospělým dojmem, 1er je prostě junior, jak ds to konečně naznačuje už začátek tohoto souvětí. :-)
... nebal bych se kliknout ani na jednicku. BMW v posledni dobe vypousti kde co jen ne design co se zalibi hned, ale zalibi se casem a casem presvedci stale vic a vic lidi. Za me davam :yes: oboum, trojka je ale hezci.