Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Hyundai Genesis 2,0T – Budiž turbo

Šestiválcový Genesis nás nadchnul. Bude velkému kupé stačit i dvoulitrové turbo?
Zpět na článek
2. 12. 2011 13:39
VŠETKÝM NEPRAJNÍKOM HYUNDAI!!!!!!!!
Už sa tu nato naozaj nmožem pozerat tak dám Vám sem príspevok zo života.
Máme doma nasledovné autá obe kupované v roku 2008 obe kupované nové.
HYUNDAI SANTA FE 2,2 CRDi BMW X5 3.0sd
cena vozidla 28 800 € 103 258 €
km dnes: 143 255 155 187
na tomto aute len pravidelné prehliadky 05/2009 - výmena kolísky kľúča auto neštartuje
bez akejkoľvek poruchy...... 02/2010 - pokazené soft close zadné ľ. dvere
05/2011 - výmena riadiacej jednotky 1255€!

a verte mi, že toto neni jediná x5 o ktorej toto môžem povedať ;o).... ale inak "NEMECKA KVALITA" tak len tak ďalej ;o)...... samozrejme, že porovnávať 3,0 a 2,2 sa neda ani som to nechcel...... taktiež pohodlie...... čisto len na margo kvality...... ;-)
Avatar - Blue Sun
22. 11. 2011 14:15
Re: Prostor
Jestli 193 cm není nijak závratná výška, tak su asi trpaslík, bo mám jen 175 cm.
Víš, že průměrná výška Evropanů je kolem 180 cm?
Avatar - Blue Sun
22. 11. 2011 14:04
Re: Genesis
No, hlavně nezapomínej na to, že Genesis vychází z velkých sedanů Hyundai pro USA, které už zadní pohon mají. Tím pádem si mohli dovolit i takhle okrajové auto jako je GenCoupé.
21. 11. 2011 12:53
Rebricek predaja?
Ked pisete ze dobieha Sirroco atd, nedalo by sa zobrazit rebricek predaja takychto "zaujimavejsich" aut? Mna by napr zaujimalo ako sa dari Mazde 3 Mps, Sirrocu R, Meganu RS, Mitsubishi evo atd... :-)
20. 11. 2011 09:47
Re: nechapem
To porovnanie na okruhu je zaujimave kvoli tomu, ze obidve auta nie su seriove a aj ten Nissan sa tam nevybral na to aby ho porazil nejaky korejsky Genesis. V serii sa jedna o 2 neporovnatelne auta, kedze GT-R stoji 85 000 Euro a Genesis 30 000 Euro.

Tak tu ich mas:

A su tam aj auta z roku 2008, 2010(napr. /Porsche 996 Carrera 4 so 462 konmi z roku 2010 alebo Porsche Boxster z 295 konmi z roku 2008!

Je pravda, ze by to chcelo aktualnejsi rebricek a oficialny cas aj Genesisu, ktory odhadujem na 8.20 az 8:25.

V zasade poukazujem na to, ze Genesis technicky z roku 2007/2008 (vtedy bol v Korey uvedeny na trh) je slusne sportove auto a je to prvy "zadokolkovy" pocin tejto znacky pre masy. Nema takmer ziadnu historiu a zrazu toto.

Ked budeme buduci rok porovnavat 350 konovu novu 3,8 V6 GDI s 8-stupnovym automatom, uvidime kam sa korejci posunuli za posledne 3-4 roky. Na Genesise najdes kopec chyb a mne na nom tiez niektore veci vadia ale korejcom treba zlozit poklonu ze to, ze takyto stroj na zabavu postavili.

V tom aute sa treba odviezt (ja som to na jar urobil) a potom hodnotit. Predsudky bokom...

Vo svetle tychto casov vychadza porazka BMW Z4 35si Genesisom v nemeckom Sport Aute realne.

8:30 --- 145.41 km/h - Maserati Cambiocorsa coupe, 320 PS/1593 kg (sport auto 10/02)
8:30.1* - 145.29 km/h - TRW Honda Civic Type-R Cup 2, 220 PS/??? kg (sport auto 11/08) *race car
8:31.--- 145.13 km/h - 2006 CADILLAC STS-V, 440PS/1948 kg,
8:31.42 145.01 km/h - Ferrari F355, 380hp (Top Gear magazine)
8:31.9 -- 142.89 km/h - Porsche Cayman S PASM, 296 PS/1416 kg www.autobild.de/…vergleich-bmw-13
8:32 --- 144.84 km/h - BMW Z4 3.0 SMG (sport auto 04/03)
8:32 --- 144.84 km/h - BMW Z4 3.0si coupe, 265 PS/1408 kg (sport auto 08/06)
8:32 --- 144.84 km/h - Lotus Exige, 192hp (sport auto 08/04)
8:32 --- 144.84 km/h - BMW M Roadster, 321 PS/1410 kg (sport auto 09/97)
8:32 --- 144.84 km/h - BMW Z4 3.0 SMG, 231 PS/1396 kg (sport auto 05/03)
8:32 --- 144.84 km/h -- Porsche Boxster S, 252 PS/1386 kg (sport auto 12/99)
8:32 --- 144.84 km/h - Volkswagen Golf R32 Mk. IV, 250 PS
8:33 --- 144.59 km/h - Opel Astra OPC, 240 PS/ ??? kg, Manuel Reuter (2055) www.spiegel.de/…berichte/0,1518,
8:33.80 144.34 km/h - Honda NSX (6-speed) Coupe, 276 PS (Top Gear magazine)
8:34 --- 144.28 km/h - Acura NSX, 276 PS
8:34 --- 144.28 km/h - BMW Z3 Coupe 3.0i, 231 PS/1350 kg (sport auto 04/01)
8:34 --- 144.28 km/h - Opel Speedster Turbo, 220 PS/??? kg (sport auto 04/04)
8:34 --- 144.28 km/h - Porsche 996 Carrera 4 PSM, 462 PS/??? kg, comoany test driver Walter Roehrl [odkaz] 8:34 --- 144.28 km/h - VW Golf R, 270 PS/1531 kg (sport auto 10/10)
8:34.6 - 144.00 km/h - BMW M6 convertible (AutoBild sportscars 11/07)
8:35 --- 144.00 km/h - BMW 130i, 258 PS/1350 kg (Road & Track)
8:35 --- 144.00 km/h - BMW M3 SMG E36, 321 PS/1515 kg (sport auto 03/97)
8:35 --- 144.00 km/h - Brabus-Mercedes Benz C V8 Sportcoupe, 426 PS/1635 kg (sport auto 02/02)
8:35 --- 144.00 km/h - Mini John Cooper Works, 211 PS/11180 kg (sport auto 04/09)
8:35 --- 144.00 km/h - Opel Speedster Turbo, 220 PS
8:35.7 - 143.85 km/h - Porsche Boster S, 295 PS/1416 kg (AutoBild sprtscars 08/08) www.autobild.de/…nordschleifen-du
8:35.93 143.74 km/h - Opel Astra OPC, 240 PS/1355 kg, Manuel Reuter (mfr., oct,05) record holder compact class
8:36 --- 143.59 km/h - BMW E36 M3 EVO, 321 PS
8:36 --- 143.59 km/h - Alpina-BMW B3 3.3 Coupe (sport auto 07/99)
8:36 --- 143.59 km/h - Jaguar XKR Performance Kit, 363 PS/1703 kg (sport auto 09/00)
8:36 --- 143.59 km/h - Porsche Boxster 03, 228 PS/1370 kg (sport auto 02/03)
8:36.1 - 143.59 km/h - Mercedes SL55 AMG roadster (AutoBild sportscars 11/07)
8:36.42 143.60 km/h - BMW M3 EVO, 321 PS/??? kg (Top Gear magazine)
8:37 --- 143.44 km/h - Maserati 3200GT, 370 PS/1614 kg (sport auto 09/02)
8:37 --- 143.44 km/h - Mercedes Benz C32 AMG, (sport auto 09/01)
8:37 --- 143.44 km/h - Nissan Skyline GTR V-Spec, 350 PS/??? kg
8:37 --- 143.44 km/h - Subaru Impreza GT Turbo, 218 PS/1290 kg (sport auto 03/00)
8:37 --- 143.44 km/h - Honda NSX 3.0 (sport auto 07/91)
8:37 --- 143.44 km/h - VW Golf R32 (sport auto 02/03)
8:37.10 143.42 km/h - Nissan GTR V, 350 PS (Top Gear maagzine)
8:38 --- 143.17 km/h - Brabus-Mercedes Benz CLK 5.8, 400 PS/1592 kg (sport auto 12/98)
20. 11. 2011 09:11
Re: nechapem
U seriového auta argumentovat jeho závodní verzí je prostě mimo, jsou to úplně jiná auta s nastavením. To bych mohl u Fiesty nebo DS3 vytahovat jejich videa z jejich odvozenin v rally a poukazovat na jejich fantastickou ovladatelnost...

Výše uvedené vozy *** rozhodně nejsou (spoustu z nich řídili taky "jen" novináři), ale jsou rychlejší než Genesis. Navíc spousta z nich už mají nějaký ten rok za sebou. Spíš jsi měl vypsat ty (pokud nějaké jsou), které mají horší čas ;-)
20. 11. 2011 09:06
Re: Interier
Jestli je prekvapila ctrnactilitrova spotreba ve meste u 3.8 V6, tak jsou to jen a jen amateri, kteri doted sedeli jen v 1.9TDI 81 kW. Nic vic se k tomu rict neda.
20. 11. 2011 08:42
Re: nechapem
Pre Provocateura: v tom videu je sportova uprava Genesis v kategorii GT 300 (300 koni vykon) a sportova uprava Nissan GT-R v kategorii GT500 (vykon 500 koni) - na rovinke by ho aj GT-R po nejakych kolach logicky "dal dole" ale v zakrutach ukazuje Genesis fantasticku vyvazenost a GT-R mu jednoducho nestiha.

Obidva auta boli na okruh pripravovane

A k tomu casu na Nurburgringu: pozri si tuto tabulku

[odkaz]

Rusky novinar urcite nedokaze cekom vyuzit potencial motora, podvozku, brzd a urcite tovarensky jazdec (tak ako tie casy v tabulke su vacsinou najazdene tovarenskymi jazdcami alebo specialistami na Nurburgring ako Walter Rohl a pod.) urobi o 5 az 10 sekund lepsi cas.

Pripajam tie casy aj takto aby bolo vidiet v akej lige 300 az 400 k vozidiel dokaze Genesis vyrovnane superit.

A taky Megeane RS ma cas 8:28 a to ma o 200 kg menej!

Alebo si myslis ze Audi RS4, Ford Focus RS, Aston Martin DB7, Lexus IS-F, Audi RS6, Honda NSX alebo Porsche Carrera su sracky?

Skoda len, ze zatial ziadny oficialny cas Genesis na tomto okruhu nema alebo som to nikde nezachytil.

Snazil som sa argumentovat faktami - osocovat nikoho nebudem, inteligentne publikum si nazor urobi samo.

8:18 --- 148.91 km/h - Lexus IS-F, 423 PS/1726 kg (sport auto 09/08) www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&g…
8:18 --- 149.92 km/h - Maserati GranSport, 400 PS/1672 kg (sport auto 09/05)

8:20 --- 148.32 km/h - Audi RS3 Sportback, 340 PS/1647 kg (sport auto 06/11)
8:20 --- 148.32 km/h - Audi RS6, 400 PS/ 1815 kg (sport auto 03/01)
8:20 --- 148.32 km/h - BMW M3 E36, 321 PS (Autocar magazine 1997)
8:20* -- 148.32 km/h - Chevrolet Camaro SS V8 6.2l, 422 PS/1750 kg *mfr. www.leblogauto.com/…07/la-chevrolet-
8:20 --- 148.32 km/h - 2008 Honda NSX, 500 PS/??? kg www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCa…
8:20 --- 148.32 km/h - Porsche 993 GT3, Walter Roehrl (Car magazine 10/99)
8:22 --- 147.75 km/h - BMW M3 E46, 343 PS/1584 kg (sport auto 12/00)
8:22 --- 147.75 km/h - BMW M Coupe, 321 PS/1445 kg (sport auto 10/98)
8:22 --- 147.75 km/h - Mercedes-Benz C55 (sport auto07/2004)
8:22.38 147.62 km/h - Nissan Skyline R32 GT-R (Best Motoring video "Carrera Invasion") [odkaz]
8:22.85 147.49 km/h - Chevrolet Cobalt SS, 260 PS/1349 kg, company test driver John Heinricy www.supercars.net/PitLane?viewThread=tru…
8:23 --- 147.44 km/h - AC Schnitzer Mini Cooper S
8:23 --- 147.44 km/h - Aston Martin DB7 GT, 442 PS/1833 kg (sport auto 07/03)
8:23 --- 147.44 km/h - BMW X6 M prototype, 550 PS/2300 kg, wet track www.autobild.de/…fahrbericht-bmw-
8:23 --- 147.44 km/h - Porsche Boxster S, 280 PS/1426 kg (sport auto 04/06)
8:23 --- 147.44 km/h - Porsche 996 Carrera 4, 300 PS/1466 kg (sport auto 01/02)
8:24 --- 147.14 km/h - Audi S5, 354 PS/1718 kg (sport auto 01/08) www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&g… 8:24 --- 147.14 km/h - BMW X6 M, 555 PS/2343 kg (sport auto 10/09)
8:24 --- 147.14 km/h - Mercedes SLK 55 AMG, 360 PS/1566 kg (sport auto 04/05)
8:24 --- 147.14 km/h - Renault Megane R26.R, 230 PS/1252 kg, Horst von Saurma (sport auto 08/08)
8:24 --- 147.14 km/h - Subaru Impreza WRX STi (sport auto 05/04)
8:25 --- 146.85 km/h - Audi RS4, 375 PS/1675 kg (sport auto 10/00)
8:25* -- 146.85 km/h - 2007 BMW M5 Touring, 507 PS (*mfr.)
8:25 --- 146.85 km/h - Corvette Callaway C12, 400 PS/1564 kg (sport auto 04/99)
8:25 --- 146.85 km/h - Jaguar XKR, 612 PS/2835 kg
8:25 --- 146.85 km/h - Lotus Exige S, 243 PS/940 kg (sport auto 06/08) www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&g…
8:25 --- 146.85 km/h - Maybach 57 S, 612 PS/2835 kg
8:25 --- 146.85 km/h - Mitsubishi Carisma GT Evo VI, 300 PS/1466 kg (sport auto 11/99)
8:25 --- 146.85 km/h - Mitsubishi Carisma GT Evo VII (sport auto 11/02)
8:25 --- 146.85 km/h - Porsche Cayman S, 295 PS/1412 kg (sport auto 11/06)
8:25 --- 146.85 km/h - Porsche 911 ST, Michael Eschmann, fastest car at Oldtmer Grand Prix
8:26 --- 146.56 km/h - BMW 335i Coupe, 306 PS/1610 kg (sport auto 10/06)
8:26 --- 146.56 km/h - Ford Focus RS, 305 PS/1485 kg (sport auto 08/09)
8:26 --- 146.561 km/h - Mercedes Benz SLK 32 AMG, 354 PS/1480 kg (sport auto 05/01)
8:26 --- 146.56 km/h - Nissan 350Z, 280 PS/1526 kg (sport auto 10/03)
8:27 --- 146.26 km/h - 1975 Porsche Carrera 3.0 RS, 274 PS/999 kg, Walter Roehrl (AutoBild sportscars 03/09)
8:28 --- 145.98 km/h - BMW E49 M5, 400PS/1833 kg (sport auto 03/99)
8:28 --- 145.98 km/h - Nissan Skyline GTR, 277 PS
8:28 --- 145.98 km/h - Porsche 993 Carrera 2, 285 PS/1452 kg (sport auto 01/98)
8:28 --- 145.98 km/h - Porsche 993 Carrera Cabrio (sport auto 04/97)
8:28.1 - 145.98 km/h - Cadillac ATS [odkaz]
8:28.1 - 145.98 km/h - Nissan Skyline GTR www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCa…
8:28.93 145.69 km/h - Subaru Impreza WRX sedan (1992) www.subaru.com.hk/pdf/SNW0404.pdf
8:29 --- 145.69 km/h - Audi TTS, 272 PS/1438 kg (sport auto 10/08) www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&g…
8:29 --- 145.69 km/h - Audi S4 4.2 Avant, 344 PS/1826 kg (sport auto 11/03)
8:29 --- 145.69 km/h - Mercedes Benz CLK 55 AMG, 347 PS/1593 kg (sport auto 05/00)
8:29 --- 145.69 km/h - MTM VW Golf V GTI, 272 PS/1437 kg (sport auto Tuning 07)
8:29 --- 145.69 km/h - Renault Megane R.S., 250 PS/1409 kg (sport auto 02/11)
Avatar - Katikakus
19. 11. 2011 05:48
Re: nechapem
Nahore se priznal, ze sedla i Golfa GTI i Gallardo... v NFS.
Na ridicak totiz jeste nema vek. ;-)
19. 11. 2011 02:05
Re: nechapem
Ještě jedna věc. Můžeš mi prosím sdělit jaký HH nebo supersport sedláš, když je Genesis takový šrot?-) Jestli to z mainstreamu nebude aspoň Golf GTI a ze supersportů Gallardo, tak ani nemusíš odepisovat >:-[]
19. 11. 2011 01:54
Re: nechapem
nstare ty Tvé příspěvky jsou (min. ten týkající se Genesis) dost mimo. Není to sice nějaké super-mega-hyper auto, nicméně své kouzlo má. Neustále tady operuješ Méganem RS, který je navíc předohrab a v rukou dobrého řidiče může být okruhovou hračkou, takové ambice Genesis nikdy neměl a ani mít nebude. Je to rychlé GT, které si rozhodně neklade za cíl být soupeřem zmiňovaného Méganu RS, nebo M3. Že je Mégane rychlejší? No a co? Ještě aby nebyl, je lehčí, má lépe odladěný podvozek, o 2 válce méně, atd., v podstatě "kladivo na okresky." Když si postavím Genesis a Mégane vedle sebe, na dlouhých cestách bude komfort Hyundai nesrovnatelný. Jinými slovy , já bych si taky Genesis nekoupil, ale rozhodně budoucí majitele nepovažuji za bezmozky, kteří neví co kupují, (což je z tvých příspěvků znát víc než dost). Jediné v čem máš snad pravdu, je to, že Hyundai nikdy nebude mít image BMW, Jaguaru aj., to ale Korejci moc dobře vědí a ani se nesnaží to předstírat, to že to ty nevidíš, (nebo vidět nechceš), je tvůj problém.

Konkurence skutečně zatím není, (možná bude ve formě Subaru BRZ a Toyoty FT-86), nicméně Subaru bude mít podle všeho nižší výkon, (a to i přeplňovaná verze) a u Toyoty výkonové parametry neznám. To, že ti auta kategorie GT "nevoní" je samozřejmě tvé právo, nicméně např. BMW 650i je svou povahou GT jak vyšité (a i když se samozřejmě BMW s Genesisem nedá srovnávat), tak u 650i jeho povaha především dálničního přibližovadla nikomu až tak nevadí, Genesis je podle tebe šrot. Zamysli se a začni přemýšlet. Já bych asi volil BRZ, které bude podle všeho nad Genesis vyčnívat jak jízdními vlastnostmi, tak designem, ale to je můj názor, nicméně Genesis (až na určitou designovou rozháranost) považuji za dobré auto. I když mi GT nikdy blízká nebyla, nevadilo by mi si Genesis projet.
19. 11. 2011 00:17
Re: nechapem
nstar: co beries? Daj aj nam, lebo toto sa velmi dobre citalo, som neodtrhol oci >:D >:D >:D

andy333: vdaka za info a video. Ak by som ho nevidel, asi by som neveril. S kamosom sme na to cumeli a ... klobuk dole. A na tie otazky sa odpovede nedockas, ale s tym si snad pocital :-)

Hyundai ide dobredu, za co ma u mna :yes:

J.
18. 11. 2011 20:56
Re: nechapem
S tou 10 rocnou astrou si to trosku prehnal a viac menej aj s celym prispevkom. Skus po sebe obcas citat a az potom to publikuj
18. 11. 2011 20:01
Re: nechapem
aj ty si dobry, ale akurat ...
Na celej diskusii, ktoru si tou predviedol ja spravne len jedno: nadpis. Ty naozaj toho vela NECHAPES. Pockaj este par rokov, kym dostanes vodicak, dovtedy sa nezapajaj do diskusii, ale len sleduj. Mozno sa nieco normalne na teba nalepi.
Avatar - Katikakus
18. 11. 2011 18:04
Re: nechapem
Ty hvezdo, jeste jednou, pripadne dvakrat si to precti, hooodne pomalu, pak jeste jednou a nakonec to mozna pochopis, pubertaku... ;-)
18. 11. 2011 17:45
Re: nechapem
A miesto rozdavania rozumu sa radsej iba priznaj, ze ta zerie aj to, ze ci sa ti uz paci alebo nie, Korejci dokazali spravit v kategorii, v ktorej predtym este neboli, zabavne a vseobecne na celom svete dost uznavane auto. A to, ze v tvojej dedine sa o tom nevie, na danej veci nic nemeni.
18. 11. 2011 17:41
Re: nechapem
Ok, tak vidim, ze ak ma veta viac ako jedno suvetie, a je dlhsia nez jened riadok, tak je to pre teba celkom tvrdy oriesok.
Ale tak polopatisticky, je pre teba jedinym parametrom na urcenie toho, ci je dane auto sportove, alebo nie, to, ci ma nafta od BMW lepsie technicke udaje na papieri? Lebo podla toho co pises, mas to tak. A v tom pripade sa s tebou nemame o com bavit, lebo tvoja obmedzenost nema hranice.
Este ti poviem, ze ta 160 konova Mazda bude zabavnejsia na okruhu, a ver mi ze aj rychlejsia nez to BMW, a vies preco? Lebo je to sportove auto... A presne o to sa tu jedna, a k tomu smeruje moja argumentacia, ktora je vsak v tvojom pripade uplne zbytocna, lebo ak by ti to niekto aj nakreslil, bolo by to * platne, aj tak to nepochopis. Presne z toho dovodu je to uplne irelevantne, ze moze mat OTURBENA nafta s vyssim krutakom ale o nieco nizsim vykonom lepsie zrychlenia na rovinke, a lepsie udaje na papieri, ale o to tu neide, lebo tie auta mieria trosku inam. A ani si vzajomne nekonkuruju, a maju uplne inu cielovu klientelu.
18. 11. 2011 17:18
Re: nechapem
chlape asi to s tou tvojou obmedzenostou tak bude...tvoju nezmyselnu argumentaciu by som chapal keby vytiahnem M5 s vyssim vykonom...ale ja som zadal naftovy kombik s nizsim vykonom a ten ma lepsie dynamicke parametre ako hjundaj menzes. Teda slabsie auto ide lepsie ako silnejsie.... Trepes tu cosi o sportovosti...ved ten dizlovy bavorak nie je sportiak a ma lepsie parametre ako hjundaj, tak ten hjundaj sportiak nebude urcite a to ze vie driftovat je na *, skor to bude minus aj ked akysi funfactor to moze byt ale aj zigulak ma funfactor a este vie aj driftovat....a driftovat vie aj ten dizlovy bavor...Apropo MX5...160 konova mx 5 bude urcite zabavnejsia a rychlejsia ako 160 konovy autak vyssej strednej triedy a vies preco? Pretoze mazda robi auta a nie pseudosportiaky so sprintom naftoveho kombi a maximalkou hocakeho trojlitra. Hjundaj bud nema 300 koni alebo ak ano tak na urovni 200 konoveho trojlitroveho auta 20 rokov dozadu...hjundaj menzes pokrok...ak ma aj jazdne vlastnosti take ako dynamiku tak to bude ozaj tak na ten zigulak...ale zigulak vydrzi viacej

a este ta poucim: krutak sice zohrava velku rolu pri sile a pruznosti auta ale nie pri sprinte...a ten krutiaci moment dizlu vo vysoky otackach prudko klesa u benzinu je to skor opacne
Tot dokaz, ze tvoje argumenty stoja za*** pretoze o tom*** vies
18. 11. 2011 17:06
Re: nechapem
Doteraz som sa snazil argumentovat zmysluplne, ale s individuom tvojej mentalnej urovne sa neda. A je to naozaj ironicke, ze zrovna ty tu dokazes kohokolvek povazovat za tupeho.
Tak este raz pre pomalsich ludi, ako si Ty. Porovnavas nastu s obrovskym krutakom, s benzinovym GTckom, a kukas sa iba na udavane technicke udaje. Az pochopis, ze sportovost nie je o tom, ako auto zrychluje, a aku ma maximalku, tak mozno na to prides, ze v siduaciach kde sa pozna sportovost, ti budu tie naftove kone v konbiku na nic. 10-15 koni je ale zanedbatelna hodnota, ale krutak je uz diametralne vyssi u 5er.
A aby si to pochopil aj s tou mazdou, som iba vravel, ze podla tvojej logiky, by potom dostanes viac sportovej zabavy od naftoveho kombiku, nez MX-5ky, lebo ten kombik ma lepsie parametre?
Pleties si jablka a hrusky, a NIKTO, kto by uvazoval nad kupou kupecka typu Genesis, Z4, ci Nissan Zetko neberie v uvahu nejake porovnavanie s naftovym kombikom, lebo je to trosku ine auto. Ale posunme teda tvoju uvahu niekam dalej, podla teba taky cayman je menej sportove auto nez 5er diesel v kombiku, iba preto, ze ma horsie zrychlenie, alebo nizsiu maximalku?
18. 11. 2011 17:01
Re: nechapem
Jelikož by bral Genesise, tak mu ten pojem nic neříká >:D
18. 11. 2011 16:58
Re: nechapem
Argumentovat u sériového auta jeho závodní odvozeninou a porovnávat s GT-R to chce hodně zaslepenosti :-)

Jinak čas 8:30 na severní smyčce u 300 koňového auta není bůhví jakej výsledek ba naopak ;-)
18. 11. 2011 16:41
Re: nechapem
chlape sorry ale ty musis byt tupy alebo co...hjundaj ma 300 koni a je na tom slabsie dynamicky ako 286 konovy dizel v 5 bavo kombi!!!! Ma snad mx5 300 koni???? O to tu ide, ak by mal ten hjundaj ozaj 300 SP mal by davat 100 okolo 5,5 sekundy a max by mala byt tak na 270 aspon....mx5 ma urcity pocet koni a tomu odpovedajucu dynamiku....traktor 5 bmw ma 286 PS a tomu odpovedajucu dynamiku...hjundaj ma***
18. 11. 2011 16:27
Re: nechapem
Kludne sa priznam, ze otec vlastnil Accenta z roku 1995 a po 5 rokoch a 380 tisic najazdenych kilakoch to auto fungovalo bezproblemovo. Tak k tomu este pridaj ten pokrok za poslednych 10-15 rokov, ktory je u korejcov zaznamenatelny, a prides na to, ze su to kvalitne auta.
O tom, co sa od tej doby vystriedalo v garazi, ci co tam stoji teraz by bolo zbytocne pisat, este by som prekazil tvoje predstavy o tom, ze tak isto ako ty, kazdy sem chodi iba "trollovat" a rozdavat rozum, aj ked ani v tom kupecku ani v tej 5er nafte este dost dlhu dobu sediet nebudes.
18. 11. 2011 16:22
Re: nechapem
Ano, ale pro budovani image je idealni volba, pro hyundai sem hodit par kousku. A urcite se najdou lidi v EU, kterym jde treba o radost z jizdy, kterou muze poskytnout. A jestli clovek ma trosku rozumu, tak za ty prachy nebude ocekavat baby lambo, ani baby 911ku. Na druhou stranu levnejsi sportovni coupe a GT se da prodat v GB i v Nemecku.
18. 11. 2011 16:18
Re: nechapem
Sundat nesunda, maju priblizne porovnatelne jazdne vlastnosti a hodnoty, ale s tebou sa hadat nema cenu, lebo zrazu si vypustil argumenty s Meganom a nasiel si kombika, ktory stoji 2krat tolko ako toto kupecko... Tak si precitaj po sebe svoje argumenty, a snaz sa aspon vyjadrit nejak logicky.
Ono totiz sportove auto sa nepozna podla toho ci to je rychlejsie nez nejaky kombik v nafte, alebo nie. Ci si snad myslis, ze na okruhu ti taka 535d poskytne viac zabavy nez MX-5 za tretinu ceny a s polovicou vykonu...?
Alebo snad Z4ka je raz sportove auto, ale ak by sa porovnalo zrychlenie s tou naftou, tak by uz nebolo? Tak si sprav poriadok v hlave najprv, a potom rozdavaj rozum. ;)
18. 11. 2011 16:05
Re: nechapem
ved prave neporovnatelne...traktor sunda sportiak
18. 11. 2011 16:03
Re: nechapem
takze tu ti hra do karat ze megane je lahsi akratsi ale u bavoraku ti to do kartat nehra tak pouzijes jeho cenu...nebavme sa o cene ale o schopnostiach aut....dizlovy kombik sunda pseudosportiak s benuinovym sestvalcom o vacsom vykone...kde je hacik...len v cene?
Avatar - Ronault.
18. 11. 2011 16:02
Re: nechapem
To víš, třeba to tu umravňovat ;-) Jinak souhlas. Já ještě rád dodávám, že Genesis je tady jen proto, že v USA ještě pořád frčí zadokolky, u nás v Evropě zadokolky válcují čtyřkolky a bohužel jsou na ústupu, ale asi to tak chceme.
18. 11. 2011 16:01
Re: nechapem
to s tou m3 som myslel ironicky....
udaj o zrychleni nie je vsetko...ale hjundaj menzes nema ani zrychlenie ani maximalku..takze na dialnici ho sunda 15 rocna omega a v odpichu a pruznosti dizlovy kombik s babickou na zadnom sedadle...
megana by si tu nikto nevybral pretoze je slabsi a ma o dva valce menej, ale to, ze je napriek tomu dynamickejsi ako hjundaj menzes nikto neberie do uvahy? Nie je to chlapci nahodou tak, ze mate doma korejske patlaniny a preto obhajujete aj tento korejsky menzes, ktory nema vlastne ziadne parametre ani tradiciu ani image lepsi ako prenosne radio z trhu od tingtonga?
Aj 10 rocny Vauxhall Astra 1.4 je premiovka oproti korejskym kravinam...NIE SOM TAK BOHATY ABY SOM KUPOVAL LACNE VECI!!! Ale v poriadku len si jazdite v korejskych kravinach, najlepsie bude ked sa do koreji odstahujete...aspon zostava zachovana hierarchia medzi autami, aj ked mnohi si myslia opak...majitelia vyhodenych penazi...kijacihjundajacidajvaci
18. 11. 2011 15:59
Re: nechapem
Praveze o peniaze ide - 65 000 Euro a 30 000 Euro je sakra rozdiel! A nehovor o 535d, ze normalny europsky diesel - je to najlepsie motor vo svojej kategorii ale BMW si ho necha pekne zaplatit. A tento motor da nafrak aj inym sportiakom a tomu Tvojmu Meganu RS, ktory je preto rychlejsi od Genesisu, lebo je o 1/2 m kratsi a 100 kg lahsi - to Ti nic nehovori?

Snad im este das 5 rokov - Genesis je prva zadokolka od Hyundaia a BMW ich robi 70 -80 rokov. V tom je ta pointa, ktoru nemci v tom teste pekne napisali - imagovo sa obidve znacky zatial nedaju zrovnavat - technicky uz v mnohom ano. Kapisto?

Ja som na rozdiel od Teba v Genesise isiel a bol to zazitok - to auto je driftovacia masina na pohladanie.

Inak zase v USA skoncil Genesis vo Formula Drift na 2.mieste hned za Nissanom 370 Z a nechal za sebou vsetky ostatne super kary vratane BMW!

Genesis je len zaciatok.
18. 11. 2011 15:56
Re: nechapem
Od Tebe bych to necekal, ale ted mam takovej pocit, ze v tom prispevku vidis neco, co tam neni... On totiz nikde netvrdil, ze GTI je premiovka, jen chtel uvest priklad, aby to nase "hvezda" pochopila... i kdyz je to boj s vetrnymi mlyny...
A co se daru od Boha tyce, nemyslim si, ze by to tady nekdo takhle explicitne rekl. Jedina vec, ktera se opakuje, je vyhodnost nakupu Genesis, protoze sice nema image znacek ktere se jeste na poli zadokolkovych coupe pohybujou, ale jizdny vlastnosti ma minimalne porovnatelny, ale za bezkonkurencni cenu.
18. 11. 2011 15:52
Re: nechapem
Podla tvojho verbalneho prejavu, a podla toho ako pises, myslim si, ze na Teba ten fanusik NFS sedi viac nez na kohokolvek z auto.cz
Porovnavas neporovnatelne veci, na jednej strane hodne GT za malo penazi s premiovym kombikom v traktore...? Citas si po sebe tie veci?
Hyundai zdaleka nema image BMW, ale co sa uznat musi, vyrabaju cim dalej tym kvalitnejsie auta, a co sa Genesisu tyka, ako to je vidiet aj z roznych testov, je to vynikajuce auto, a za tu cenu bezkonkurencne. Ale chciet od teba, pochopit nieco take, bude asi dost tazka zalezitost, ze ak uz vytahujes konkurenciu, tak by si mal porovnavat porovnatelne. Co sa jazdnych vlastnosti tyka, vo vela veciach sa vyrovna, alebo mozno aj prekona drahych superov, ale na druhu stranu nikto nemoze chciet od auta za 30K euro, aby mal taky isty interier, ako 3er coupe za 55K euro trebars... A Megany sem netahaj, ale to ze tahas, svedci iba o tom, ze tomu rozumies velke h....no.
A iba ti poseptatm, aspon si bez vyskusat akykolvek hyundai, to aby si vlastnil, tazko moze niekto chciect, lebo to predsa od internetoveho cowboya tazko moze ktokolvek chciet, kazdopadne po jazde prides na to, ze skoro v kazdej zastupenej kategorii sa plne vyrovnaju konkurenci.
Avatar - Ronault.
18. 11. 2011 15:47
Re: nechapem
GTI a 3-coupé? V čem je GTI prémiovka? To by mě taky zajímalo.
Tady se totiž líhnou takové myšlenky, že mám občas pocit, že ten Genesis je vyloženě dar od Boha.
18. 11. 2011 15:41
Re: nechapem
ahhaaaaa, takze ty budes jeden z tych co museli cakat az na autoskolu aby sa odviezli...a tam ich instruktor ucil jazdit 30kmh po meste a 60kmh mimo mesta....aspon tak to z tvojho "prispevku" vyplyva...kedze vodicak az od 18, tak si cakal az kym si nesedel vedla instruktora, fiii ty budes pilot NFS undergroud...hjundaj tuning jes jes jes hjundaj tuning...a a a film rychle a zbesile, to je kuuult co...si jak vindizel?
18. 11. 2011 15:30
Re: nechapem
nejde teraz o peniaze...zase za ten priplatok od bavoraku dostanes vyssiu strednu v kombi s dizlom, ktory je slabsi, mensi a ma o nieco lepsie parametre ako sportove pseudoauto z koreji....
to som tym chcel povedat....
za dalsie megane je slabsi a ma lepsie parametre ako hjundaj menzes....
takze ake je vlastne plus menzesu? V com je lepsi?

Normalny europsky dizel sunda korejsi pseudosportiak...Cize... ;-)

Ani*** by si snad nejedol a vies o com tocis...
Takze takze takze ;-)
Avatar - Katikakus
18. 11. 2011 15:21
Re: nechapem
Na to svezeni bude nstar muset jeste par let pockat. Ridicak muzes mit na Slovensku myslim az od 18 let. ;-)
18. 11. 2011 15:12
Re: nechapem
No a to BMW stalo 65 000 Euro a Genesis 30 000 Euro.(vela testov potvrdilo podhodnoteny udaj vyrobcu o zrychleni 0-100 km/h a namerali 5,9 az 6,0 sekund - nie je to vsak jediny udaj o aute, ktory povie co je zac)

Inak rozdiel medzi Meganom RS a Genesisom je v tom, ze Megane je o 1/2 kratsi, ma razvor o 30 cm kratsi, vazi o 100 kg menej a je to teda uplne ina trieda:-) Genesis je klasicke GT, Megane klasicky vyhoneny hot hatch.(ktory je vo svojej kategorii skvely a respektujem jeho kvality)

To ako keby si porovnaval Golf GTi s BMW radu 3 coupé!

Vacsina testov potvrdzuje co tu pisem - chces tvrdit, ze vsetky su zaplatene? Akoze nemecke Sport Auto, ktore tetsuje Ferrari, Lambo, Porsche a spol.vzdy len na okruhu si pohneva BMW v materskej krajine tym, ze necha vyhrat nejaky Genesis? To ani sam nemyslis vazne. K tomu testu je pripojena aj tabulka s nameranymi hodnotami, kde si kazdy nazavisle moze urobit obraz - tam je prevaha Genesisu vzhladom k cene o 1/2 nizsej uplne zjavna.

Porovnaval si BMW M3 s V8 motorom a 400 k za 80 000 Euro a 300 k V6 v Genesise za 30 000 Euro - to je jasne ze M3 hra uplne inu ligu - avsak s 3,0 R6 od 260 - 300 k od BMW sa dokaze Hyundai v mnohych disciplinach zrovnavat. A to stoja od 50 - 70 000 Euro!

Pripajam dalsie porovnanie Hyundai vs BMW.

[odkaz]

A mam pre Teba nstar na zaver 4 otazky, na ktore mi skus odpovedat:

1. Kto preda rocne viac aut: BMW alebo Hyundai?

2. Ktora znacka prihlasila vo svete za rok 2011 viac patentov na poli elektromobilov a vozidiel s palivovymi clankami: BMW alebo Hyundai?

3. Ktora znacka ziskala titul Auto roka 2009 v USA: BMW alebo Hyundai?

4. Ktora znacka ziskala titul Auto bildu v Qualitatsreport za rok 2010 v Nemecku: BMW alebo Hyundai?

A uz sa chod konecne na tom Genesise odviest, nech vies o com stale tocis....
18. 11. 2011 14:09
Re: nechapem
po ceste idu dve auta, jeden hjundaj menzes 3.8 a to druhe je kombi vyssej strednej triedy. Typek s menzesom to zgrli, v kazdej zatacke driftuje jak o zivot, esteze ma esp inak by to neustal ale zhavi a uz sa vidi vecer na diskusii...Vodic kombiku si to sinie na tempomate za menzesom, pocuva svojich oblubenych Jethro tull a nestaci sa divit co ten pred nim stvara. Po 2 km sa vodic kombiku uz ozaj zacne trochu obavat divadla, ktore predvadza to cudne pseudoauto pred nim...ten typek v tom menzese cumi teraz na zadok tomu kombiku....o tomto na diskusi bude mlcat, pretoze ho obehlo BMW 535d...6,4s, 250kmh a 286PS.....diiiizel
18. 11. 2011 13:53
Re: nechapem
ten image by aj mna zaujimal....a zrychlenie, ktore neriesis a pritom das prednost sestvalcu z hjudaja...no ma o dva valce viac o milion koni viac ako Megane a zrychlenie horsie ako Megane...neriesis? Ahaaaaaa, toto su kupci hjundaj! Uz mam obraz, a ja, ze to len lakomci a zgrlaci co chcu mat vsetky trblietka usb a striebrenky a napodobeniny ozajstnych aut kupuju korejske smejdy....ono su to este k tomu takyto...aha...neriesim
Avatar - janodespota
18. 11. 2011 13:38
genesis po facelifte
Predfaceliftovy sa mi moc nelubi - ten predok je pomerne seredny, ale pofaceliftovu verziu by som kludne bral. A moznoze by stacilo i to 2.0T, i ked 200 kw na 2 litre objemu sa mi zda byt dost. Mitsu alebo Subaru, tam je istota, u Hyundai neviem neviem, ci ten 2.0T motor nedostava prilis zabrat... ale asi by som to riskol.
Avatar - Ronault.
18. 11. 2011 13:25
Re: nechapem
Povedzte mi, Teddy, co si predstavujete pod takym pojmom "image"?
Avatar - Katikakus
18. 11. 2011 12:33
Re: nechapem
nstare, ty jsi tragikomedie sama... ;-)
Avatar - Katikakus
18. 11. 2011 12:31
Re: A srdce určite plesá : )
Ty nevidis, nechapes, nevis... To uz ale o tobe vsichni vime...

Dalo by se to snad omluvit, kdyby ti bylo dvanact - tve prispevky jsou zhruba na takove urovni.
neregistrovaný "fandadoaut"
18. 11. 2011 12:29
Re: A srdce určite plesá : )
žjů, tak to bylo super, fakt
neregistrovaný "fandadoaut"
18. 11. 2011 12:23
Re: A srdce určite plesá : )
vyráběli (montovali) jste tam už toho více, pola a dokonce i octavie
Avatar - Rubb
18. 11. 2011 12:19
Re: A srdce určite plesá : )
Prý fandadoaut - mluvíš a píšeš jak zapařené děcko :no: Někdo ti rozšlápnul hračku??? >:D 8-s
18. 11. 2011 12:16
Re: A srdce určite plesá : )
mal som na mysli vnimanie znacky ako domacej, nie to co zchadza z liniek (v pripade vw). Pokial mna pamat neklame, v BA sa jednu dobu vyrabali aj golfy
neregistrovaný "fandadoaut"
18. 11. 2011 12:07
Re: A srdce určite plesá : )
trnavská produkce není vážná konkurence škody a vw, takže tady jsi mimo
touareg, q7 a speciální vw - na ty zase bez urážky nemáte kupní sílu, takže tady také mimo

jinak se podívaj na diskuzní fora u KIA a Hyndai zde na serveru, mluví se zde (s nadsázkou) výhradně slovensky - mám na mysli POZITIVNÍ PŘÍSPĚVKY
,
18. 11. 2011 12:03
Re: nechapem
jasne na mna nereaguj, ja neviem po anglicky...ale pridam sa k vam a poviem, asi novinar toho anglickeho testu dostal hjundaj zadarmo ked to takto napisal!!! Musel teda hjundaj vyhrat lebo to bol zaplateny test. A je mi stale divne akoze to doteraz nie je ikonicke auto ked poraza tradicne znacky...hjundaj hahaha tragikomicka korejska sopa...dokelu akotoze sa doteraz nevie o jeho vlastnostiach a nepredava sa to ako teple rozky...pardon rozky, teple to je dost.
18. 11. 2011 11:59
Re: A srdce určite plesá : )
nacionalizmus a hrdost si sem zatiahol ty. U vas nazyvas predaje skody tradiciou, u nas predaje kie nacionalizmom. Ak by fungovala tato logika tak by to valcoval vw, ktory tu vyraba uz hodne dlho. Takisto nevidim cesty preplnene peugeotmi a citroenmi z trnavy

PS: ziadnu I30 ani ceed nevlastnim, takze moj pohlad na vec to neovplyvnuje ;-)
neregistrovaný "fandadoaut"
18. 11. 2011 11:50
Re: A srdce určite plesá : )
NEVIDÍM :-)
Nnevidiem či ako je to po tvojom. hehe :-)
Avatar - Katikakus
18. 11. 2011 11:42
Re: A srdce určite plesá : )
Tak proc reagujes, kdyz je nevidis? Osobni utoky a hloupost jsi predvedl v diskusi o novem pro_ceedu - napsalo ti zhruba 10 lidi.
neregistrovaný "fandadoaut"
18. 11. 2011 11:20
Re: A srdce určite plesá : )
Milý kaktikusi své vulgarity, hloupost a nulovou schopnost pochopit psaný text, jsi už předvedl, pro osvěžení Tvé špatné paměti Ti opakuji, že Tvé příspěvky nevidím, proto na ně nemohu reagovat.
Běž si svou zlost vybít zase třeba mlácením hlavy o zeď, já Ti doktora dělat nebudu.
Avatar - Katikakus
18. 11. 2011 11:06
Re: A srdce určite plesá : )
Ono je to tak, ze vlakna v kterych se ty vyskytnes se z nejakeho duvodu vzdycky posouvaji nekam jinam, vid? Vypustis blabol a kdyz od tebe nekdo chce abys ho dolozil i nejakym argumentem, tak to obratis na osobni utoky.
Avatar - Katikakus
18. 11. 2011 11:02
Re: nechapem
Na nstara nereaguj - jednak anglicky neumi, druhak je mentalne na urovni strejdy boba a petrumra...
18. 11. 2011 10:58
Re: Interier
Prave som preci tal test Genesisu v "autotoring" 11/2011 (magazin ÄAMTC). Tak tam mali spotrebu u 3,8 v priemeru 11,4 v meste 14 ;-\ . Zaujimava cena sa tu ale uvadza: 39.990! Motor bol velmi chvaleny ale ta spotreba mu odobrala vela bodov.
18. 11. 2011 10:58
Re: nechapem
Hm, tak lepsi motor? No ja osobne by som radsej bral V6/300hp z Genesisu, ako 4valec/250koni z MeganuRS. O tom zazitku tiez pochybujem, zadokolka so samosvorom je nieco uplne ine, ako predokolka.

Image? Ono Renault ma daky Image? To som fakt nevedel. Zrejme mi nieco uniklo. Dizajn je subjektivna vec, ale mne sa Genesis paci viac. Zrychlenie 6.1 vs 6.4, to fakt neriesim. A o spotrebe sa u tychto aut nema zmysel bavit...
18. 11. 2011 10:44
Re: nechapem
Felda, a vyhladavany veteran? A ja som sa bal, ze sa dneska nezasmejem. No rychlo, daj este jeden! >:D
18. 11. 2011 10:31
Re: nechapem
Uprimne, ty si myslis, ze ten typek vie aspon jedno slovo po anglicky? >:D
Don't feed the Troll... ;-)
neregistrovaný "fandadoaut"
18. 11. 2011 10:22
Re: A srdce určite plesá : )
podívej škodovka má prostě v čr tradici, koneckonců i to vw je čechům blíž než asijské auto
je otázka, jak to bude časem, už teď je každý 4. auto prodaný jen v číně a celý růst prodejů bude hlavně díky asijským trhům, ale mluvím o současnosti. je tady vysoká škoal, jsou tu vývojová centra, zaměstnanců je nepoměrně víc (nemluvím je o centrále, ale o všech subdod, servisech, prodejcích...a třeba i amatérský závodník začínal většinou na felicii)

pokud b bylo moje první auto hyndai i30, logicky budu mít ke značce vřelejší vztah

pokud neznáš lidi, ze slovenska, co kupují...atd., tak já takové znám, význam této věty nechápej tak, že si o nich myslím něco španého a koneckonců i v čechách jde marketingová kampaň na i30 jakožto český výrobek

celé vlákno se posouvá úplně jinam, má myxšlenka byla v kontextu, jak zejména Tvoji slovenští bratři obhajují šrot, o kterém je tato diskuze.

Pokud si to dohledáš, psal jsem, že i když koncepčně ideální auto, není na něm nic, co by zaujalo. Je to prostě pro fandy dané značky, opět nic špatného na tom nevidím a klidně bych si s nim zkusil přes víkend zajezdit.
18. 11. 2011 10:04
Re: A srdce určite plesá : )
vas trh deformovany nie je ale nas je ''navíc extrémně deformovaný nacionální hrdostí na značku KIA''. To co si napisal neobhajis, u jedneho hovoris o nacionalizme, o druhom trhu ako trhovom prostredi, kde jeden vyrobca vie, co je najlepsie pre svojich zakaznikov. Este raz, nepoznam ludi, ktori by kupovali kiu len preto, ze je slovenska
18. 11. 2011 09:56
Re: Genesis
Ono to není jen o evropské subprémii, ale ovšech. Není to tak dávno, kdy i japonští výrobci vyráběli malá kupé. Nutno přiznat, že v těchto cenových relacích nebyla zadokolka žádná. Vlastně MX-5 a historická AE-86. Návrat přišel, resp. posun k zadokolkám a cenám, kde se dříve pohybovala coupé s předním náhonem, až s RX-8, S2000, 350Z, v evropě Scirocco. Nezobecňoval bych, že jediná správná zábava je s koncepcí RWD.
18. 11. 2011 09:51
Re: nechapem
Tak si pozri ten test - nasiel som jeho elektronicku podobu v anglictine.

[odkaz]

Moze Hyundai porazit BMW?

Hyundai can beat BMW?
After the first two stages give one another in Munich accustomed to success in the first – a Hyundai to a BMW, but just not enough water. Wait and see! The Hyundai Genesis Coupe that is doggedly fighting. A gene is first exclamation BMW headquarters there in the standard brake rating. At 36.4 feet after the tenth emergency braking from 100 kph to a standstill and is 147.4 meters from 200 km / h’s the first package for the Z4 (100-0 warm: 38.0 meters, 200 – 0: 152.0 meters) by the two-seater + two from Korea.

From the racetrack. While the Hyundai Genesis Coupe stands out in everyday life with the stiff-legged suspension tuning and blustering and sometimes very early ESP control attacks, the anticipation of the small track of Hockenheim is great. Finally, the Hyundai Genesis, its suitability for racing in the same-make cup series race has already demonstrated inter alia in the context of the first Formula 1 Grand Prix in Korea.

Audi TTS Coupe 2.0 TFSI, Hyundai Genesis Coupe 3.8 V6, BMW Z4 sDrive 35i autotrendnews
Genesis must not hide from competition
A casual touch of a button, and the electronic stability program keeps a nap. At Hyundai, no complicated choreography keys are necessary to ensure the ESP is switched off. So we have loved. SDrive with identical Bridgestone rubber, like the BMW Z4 Coupe runs the Hyundai Genesis exhilarated from the pit lane. Except for the slight Einlenkuntersteuern at the limit of Genesis 3.8 V6 convinced otherwise on the racetrack with its good balance.

This adjusts the hardness of the landing gear – noticeable side slopes in the BMW Z4 sDrive not belong to the program at the limit. About targeted load or the conscious use of gas can change direction by well-manageable oversteer be clarified. A locking differential ensures optimum traction. Only the already annoying as the slalom on the track in tight corners and steering with steering corrections hardening in part also in the fast laps.

Looking at the lap-meter yet there is no reason for discontent in Korea. With a lap time of 1.16,3 minutes outclassed the Hyundai Genesis Coupe, BMW Z4 35i sDrive at Hockenheim with a lead of 1.3 seconds. At least now it should be gone thoroughly mood in Munich.

Ak vies po anglicky citaj....

To su vysledky na okruhu.

A este jeden test proti mustangu a co...

[odkaz]
neregistrovaný "fandadoaut"
18. 11. 2011 09:46
Re: A srdce určite plesá : )
extrémně deformovaný jistě není, je to tržní prostředí jak píše kolega, nacionalismus vždycky bude fungovat, škodovka zná nejlíp, jak na české zákazníky, nevidím na tom nic špatného
18. 11. 2011 08:54
Re: nechapem
to urcite, a nikto o tom nevie len ty... ;-) Je to pecka len sa to taji. Vlastne je to lider a ikona triedy, ostatne znacky to maju rozobrate a ucia sa podla toho. Ja som zasa pocul, ze bmw m3 nema na Genesis 2.0...proste, ze tak csl trochu dobehne ten hjundaj v zatackach ale inak si ani neskrtne. Za tie prachy bomba....len to treba tajit, takze psssssst
18. 11. 2011 08:45
Re: nechapem
Zopar faktov pre menej informovane publikum.

Genesis je na svetovom trhu 3,5 roka, v USA, Korea, Cina, Saudska Arabia je to jedno z najpredavanejsich aut na trhu - medzi porovnatelnymi sportiakmi je to uz zijuca legenda.

V porovavacich testoch jasne prekonava konkurenciu - porazil BMW Z4 sDrive 35i v case na okruhu casom lepsim o 1,3 sekundy, brzdy Genesisu zvladli brzdenie z 200 km/h o 5 m lepsie a auto stalo polovicu co BMW! Je to test v nemeckom Sport Aute, kde auta porovnavali na okruhu.

Pockajte na facelift s takmer 300 k dvojlitrom s twin scroll turbom a 8-stupnovym automatom vlastnej konstrukcie Hyundai!

Uz som to pisal v inych diskusiach - je to prvy polrok Genesisu v Europe, naviac je pocet kusov limitovany na 2000 kusov, viac doviest nevedia. Pockajme este 2-3 roky, nech sa naplno prejavi sila tohoto auta po facelifte.

Ani z BMW sa legenda nestala za polrok.

A ta 350 konova 3,8 V6 GDI to bude ine kafe - zachytil som na americkach weboch, ze maximalka bude posunuta na 260 km/h!

A este 2 videa: tu sa Genesis pohrava s Nissanom GT-R ktory ma o 200 koni vacsi vykon - na rovinkach by ho aj poredbehol len v zakrutach je ten korejsky svihak jaksi lepsi:-)

[odkaz]

A druhe video je Z Nurburgringu, kde dosiahol rusky novinar cas okolo 8:30!

[odkaz]

Megane RS je super, len je to iny typ zazitku - s Genesisom by som to neporovnaval.
18. 11. 2011 07:56
Re: A srdce určite plesá : )
oba trhy, t.j. vas aj nas su mala a este mensia statisticka vzorka ;-) . Exttremne deformovany je akurat ten vas trh. Zo mojich znamich, ktori kiu kupili NIKTO nepovazuje toto auto za nejaky narodny slovensky skvost.
Avatar - Katikakus
18. 11. 2011 06:41
Re: nechapem
Odpovedel sis sam - je to predokolka. Pro nekoho, kdo chce zadokolku, by mohl Megane RS byt tisickrat lepsi a klidne o polovinu levnejsi a stejne by do nej nesel. Capiche?
17. 11. 2011 23:42
Re: Budúcnosť ukáže ...
Samozrejme, že vozidlá tejto triedy nie sú masovka, ale keby som mal kupovať podľa názorov českých motoristických novinárov a nemám na prémiu, tak by som o tom určite pouvažoval ...

A je možné, že v niektorých showroomoch to platí, ale keďže mám Kiu, tak musím povedať, že čo sa tam prezentuje, to sa i predáva a minimálne polovica vozidiel má za oknom ceduľku predané ...

Sú tam i "výpredaje", ale zväčša ide o výbehové kusy - ako teraz Carens a Rio. Ale to je len "moja" predajňa a niekde to je zrejme iné ...

Predajca sa dokáže zbaviť čoho chce - ak vie ako na to:

Príklady zo života:
1. predajca povedal manželovi, že žena o aute nerozhoduje, keď jemu sa voz páčil a manželka chcela iné ....obaja sa pohádali, ale muž auto kúpil ....a predajca sa zbavil "ležiaka" ...
2. predajca povedal zákazníkovi, že na to i tak nemá a on v "spravodlivom" rozhorčení samozrejme "dokázal" opak ... ;-)
17. 11. 2011 23:32
Re: nechapem
Za 30 tis eur se da sehnat Renault Megane 3 RS....lepší motor, lepší převodovka, o HODNĚ lepší podvozek a vyvážení, o HODNĚ lepší řidíčský zážitek, lepší image, hezčí design.....stačí?!....ne?!.... Lepší papametry zrychlení a spotřeby a jako třešníčka nejrycglejší předokolka na světě časově úplně jinde,než toto....stačí?! ....asi ajo jo co ;-) Hold někdo se o sportovní vozy snaží a někdo je prostě tvoří na nejlepší úrovni....smiř se s tím!
17. 11. 2011 23:11
Re: A srdce určite plesá : )
No a potom čo je pre Škodu český trh ...

Samozrejme, že takmer každý trh je "deformovaný" nacionalizmom, ale to je už šikovnosť marketingu ...
Avatar - iudex
17. 11. 2011 22:47
Re: Prostor
Na jednoduché zodpovedanie tejto otázky by stačilo vidieť redaktora naživo. Pri Tvojich "nijak závratných" 193 cm by sa cítil ako Guliver v krajine obrov. ;-)
Avatar - Ronault.
17. 11. 2011 22:46
Re: A srdce určite plesá : )
Já bych tak zlý nebyl, sice krása vypadá malilinko jinak, ale podstatou mého příspěvku má být pouze umírnění jásání nad prodeji.
17. 11. 2011 21:47
Re: A srdce určite plesá : )
Ja som osobne velmi prekvapeny kde sa v cechach stratilo 41 kusov. Auto skarede ako prasa, drahe, a uz ma facelift. No nekup to. Dennodene jazdim u nas na slovensku okolo vystaveneho genesisu a cim viac ho vidim tym sa mi zda to auto hnusnejsie. A moja bohyna RS cup nikde, tu stretnem akurat tak na zavodoch v madarsku a raz v BA. Ludia kupuju divne auta.
neregistrovaný "fandadoaut"
17. 11. 2011 20:58
Re: A srdce určite plesá : )
toto není trh - nemyslím nijak urážlivě, ale velikostí, je to malý statistický vzorek
navíc extrémně deformovaný nacionální hrdostí na značku KIA :-)
Avatar - Bristol
17. 11. 2011 20:36
Re: nechapem
hele felda moc veteránem nebude...páč do tý doby dávno zhnije... ;-) je to dá se říct poslední počin škody před VW érou...a byl to jen modernizovaný favorit...
Avatar - Ronault.
17. 11. 2011 20:34
Re: Jasné - dílerov firmy veľmi pribúda : ).
Dušane, byl jsi někdy v showroomu? Nemyslím bazar. Mám pocit, že pokud jsi někdy kupoval auto, tak to muselo být asi v e-shopu nebo na aukru.

Velké množství dobře vybavených aut prodejce objednává jen do showroomu, to aby nalákal kupujícího a měl co ukázat, proto je to showroomu. Pak je prodá s určitou slevou jako skladovky nebo předváděcí vozy. Normální letitá praxe a neboj, i tak si na tom něco prodejce trhne.

U i40 se očekávají stokusové prodeje, tam nějakých 11 kousků by nehrálotak velkou roli v posouzení úspěchu či neúspěchu, když ale 11 kousků udělá 25% prodejů, tak to není zanedbatelné.

A neupravuj předmět diskuze.
17. 11. 2011 20:33
Re: nechapem
Ty jsi už někdy viděl dobrou a krásnou Felicii?Vždyť je to jedno z nejtragičtějších aut,mělo pouze výhodu ještě celkem levných náhradních dílů,nic víc.Ovšem pro sedlající před tím Š120 to bylo fáro,to jo.
Avatar - Ronault.
17. 11. 2011 20:30
Re: A srdce určite plesá : )
Co ten odkaz na nějaké slovenské prodeje dokazuje? DOkazuje to snad, že 41-11 se nerovná 30?
17. 11. 2011 20:20
Re: nechapem
pekna zachovala nedotunena Felicia je dobre a krasne auto a raz z nej bude vyhladavany veteran. To sa hjundaju nikdy nestane. Ak by si mal v garazi Feliciu Laurin Klement a v peknom stave alebo FUN...ale na co ti to vysvetlovat ty uz mas aj korejske obcianstvo. Posli nejaku korejku, na mesiac ju ubytujem.
17. 11. 2011 20:02
Re: nechapem
Tak, tak. Kup si rezlu feldu, hod na nu kridlo z piana, na okna tmave folie, budes na vesnici king!

BTW, pise sa to "Hyundai". Ale chapem ze niektori slaboduchi jedinci maju problem napisat to spravne...
17. 11. 2011 20:01
Re: Interier
Mas pravdu. Sam som nad tymto autom rozmyslal. Netuzim po pretekarskom aute na nejakom okruhu. Bohuzial zadokolka do horskeho, kopcoviteho prostredia, kde zijem a teda i do snehu ;-\ , skoda, ze to nie je stvorkolka, ale potom by stratil Genesis zo svojho cara. Genesis povazujem ako idealne auto pre tych, ktori chcu mat sikovne, sportove a pritom lacne auto, pricom ich hlavna uloha nebude trhat asfalt.
Avatar - Bristol
17. 11. 2011 20:01
Re: Prostor
zrovna absence xenonů mě docela překvapila...u auta za 800 tisíc a navíc podobného ražení bych je čekal skoro v sérii...a když ne v serii tak alespoň určitě za příplatek
neregistrovaný "fandadoaut"
17. 11. 2011 20:00
Re: Jasné - dílerov firmy veľmi pribúda : ).
byla to částečně nadsázka, ale kdybys mněl reálnou zkušenost s prodejem korejských aut a jednáním s korejským managementem, které je z 95% jednostranné, tak bys toto nepsal
Doslova jsou příkazem určeny kvóty aut, které musí jít do sítě dealerům i když je jasné, že nevydělají.
Avatar - Bristol
17. 11. 2011 19:59
Re: nechapem
přesně tak...a většinou je to za částku za kterou by se dal koupit další automobil... >:D :yes:
17. 11. 2011 19:42
Re: A srdce určite plesá : )
[odkaz]

V takom segmente SUV u nás "kórea" prevalcovala trh .... napriek "nereálnym" cenám, ktorých "nezmyselnú výšku" tu dokazovalo xy-"expertov" ...
17. 11. 2011 19:34
Re: Jasné - dílerov firmy veľmi pribúda : ).
Takýto "luxus" si nemôže predajca dovoliť ...

Každý predajca si zváži čo objedná a predstava, že objedná drahú upútavku len preto aby stála pred showroomom je komická ...

Ináč tieto hlúposti sa tu vyťahovali i pri i40 .... ktoré je bezpochyby úspešné v celej EÚ ....
17. 11. 2011 19:11
Re: nechapem
tak tovarny tuning je jemne vyladenie, je to dotvorenie a nie prznenie. To je ina kava, nemam namietky.
Avatar - Bristol
17. 11. 2011 19:06
Re: nechapem
to je pravda není nic horšího než omega, předbanglovská 5 nebo W210 v tuzingu.. :no: :no: :no: :no: pokud to tedy neni tovární tuning...pak je to jiná...
neregistrovaný "fandadoaut"
17. 11. 2011 19:03
Re: Jasné - dílerov firmy veľmi pribúda : ).
Jen doplním k výše napsanému, že jediný reálný užitek pro Huyndai ťřeba v ČR jsou tyto referentské vozy zaparkované u vchodu dealerství jako budovatel image pro zákazníky. Určtitě každému kupujícímu běžného auta srdce zaplesá( a pro zákazníky korejských aut to platí dvojnásob), když mu prodejce hrdě předvede takové kupé , okořeněné hrdým popisem jeho téměř supersportovních kvalit za cenu hothatch.
Avatar - Bristol
17. 11. 2011 19:02
Re: Genesis
to je u všech korejců... ;-) a na to jestli ho uživý či ne si počkáme ještě tak rok...pokud bude jistě se nějaká konkurence pokusí postavit derivát...i kdyby předohrab
Avatar - Ronault.
17. 11. 2011 18:47
Re: Jasné - dílerov firmy veľmi pribúda : ).
Milej zlatej, píšeme tady o celkem 41 kusech, minimálně 11 kusů dostala reprezentace, viz Hyundai soutěž, takže jsme na 30 kusech. Pak je nutno mít auta na předváděčky, těch nebude až tolik, ne každý malý prodejce Hyundaie ho bude mít. Když jich bude v republice 5, tak jsme na 25 kusech. Minimálně 2-4 slouží jako reference, chápej pro Hyundai samotný, půjčují se do testů jezdí s ním zaměstnanci. Takže jsme někde na 20-25 objektivně za peníze kupujících prodané vozy.

Co na tom proboha nechápeš? Neřeknu, kdychom hovořili o 1000kusových prodejích, kde se těch pár kusů ztratí, tady ze 41 kusů to dělá klidně 50%

O vlastní blbosti se můžeš dočíst ve svém vlastním příspěvku.
17. 11. 2011 18:42
Re: nechapem
Omega mv6 bola super. Bol to sice crep ale inak super zvezenie. Priestor, komfort, kultura behu, zvuk...spotreba tanku, brzdy na nic, spracovanie slabe ako aj materialy a spolahlivost slaba. Jazdil som ju este vtedy ked to boli nove vozy. Ten dizajn je super dodnes. Skoda, ze su to crepy a kopec z nich skoncilo v rukach tuzerov a podobne. Nie je nic smiesnejsie ako vyssia stredna trieda s tuzerom za volantom. Dve stvorcove koncovky vyfuku o priemere kazda 10cm, disky z ciny bez atestu a zimne gumy od podobneho vyrobcu. Inetrier nechcem ani vidiet...
neregistrovaný "fandadoaut"
17. 11. 2011 18:33
Re: Genesis
Já myslím, že tento trh není aktuálně zajímavý. Chápu, ž epro fandy aut je koncepce kalsické kupé, motor podelně, zadní náhon v dané kategorii optimál, platí to i pro mne, ale pro většinu je tato cenová kategorie kupé "vyšlá z módy". Je to sice škoda, ale VW, Opel, Ford nabudou vytvářet spec. platformu pro takové auto. Nejsem účetní u hyndaie, ani nevím, kolik se jich prodá v USA či ASII, ale evropské prodeje tento model určitě neuživí. A i když mne možná ukamenujete kromě zmiňované koncepce není na autě nic, za čím by kdo otočil hlavou.
I MX6 bylo mega auto na svou dobu a už se jednalo o odvozeninu z velkoseriového auta.
Navíc ztráta hodnoty auta po pár letech bude obrovská.
Avatar - Bristol
17. 11. 2011 18:25
Re: nechapem
no jo...omega MV6 nebylo vůbec mizerné auto... :yes: :yes: :yes: zajímavé srovnání to rozhodně...člověka co si koupí takové auto asi bude víc zajímat okreska s vracečkama...než čtvrtmíle...(můj názor)
Avatar - Bristol
17. 11. 2011 18:23
Re: nechapem
ještě dodatek...ano jsou lidi co nemaj na M3 či C-coupé...a já si myslím že je jich docela hodně...to však neznamená že lidé nemají možnost si koupit alternativu...a je na trhu aby ti takovou alternativu nabídl...a pokud je za slušnou cenu(což je, když je o 300 tisíc levnější než subpremiový 370Z) a relativně použitelný(to taky je) tak proč ne a já věřím tomu že si ho ti lidé koupí...(někteří-ty asi ne a já ti neberu, a já taky ne protože na něj nemám a kdybych měl tak je utratím za něco jiného) ale dokážu si představit že to prodejné prostě bude...tak... :yes:
17. 11. 2011 18:22
Re: nechapem
no ono prave ten sestvalec v tom hjunaji ma dynamiku mv6 omegy...ok dobry pokec
Avatar - Bristol
17. 11. 2011 18:19
Re: nechapem
z tohohle pohledu máš samozřejmě pravdu...a článek o tom také mluví...že veterán ani mazlík z něj asi nebude...ale své zákazníky si jistě najde...ve 3.8V6...ta základní 2.0T mi moc smysl nedává...je podobně smysluplná jako byla v probe 2.0 16V 85kW...sporťák s dynamikou escortu...
17. 11. 2011 18:14
Re: nechapem
ano mas pravdu ale ked proste nemam na coupe tradicnej znacky tak to proste znamena, ze nemam peniaze na to auto...nebudem teda zhanat nejaku nahrazku za 30tis!!! Proste nie su peniaze na normalne auto nebudem patrat ci hjundaj nema nejaky odvar v ponuke...Ono taketo trblietka ma vobec nepritahuju a su len pascou na svoj okruh zakaznikov. Ved to auto ma papierovo dynamiku 15 rocnej omegy mv6. A je to hjundaj. To je proste ako nekupit zlato ale iba imitaciu lebo je o 20% lacnejsia. Ked na to zlato nemam tak nemam a nebudem nosit na krku radsej nic ako natretu ocel na zlto.
Avatar - Bristol
17. 11. 2011 18:06
Re: nechapem
ono korea je už taky trochu někde jinde přece jenom...nebudeme polemizovat zda je lepší než evropa či ne...na to si odpovíme hned: není...ale taky není o moc horší...a některé jejich modely jsou naprosto srovnatelné...a těch 30 tisíc jak ty říkáš...někdy hold chce coupe s velkým motorem a náhonem na zadek...a když vyloženě nemá na BMW mercedes nebo jaguar a nebo za to ty peníze nechce dát tak moc možností nemá chápeš...a porovnávat s evropskou subpremií to nejde...protože žádné takové auto nevyrábí...
17. 11. 2011 18:05
Re: Jasné - dílerov firmy veľmi pribúda : ).
A tak kupujú a kupujú autá do showrooomov ... ;-)

Kde len ľudia na takého blbosti chodia .... :'-(
17. 11. 2011 17:56
Re: nechapem
ale to som vobec nenapisal...je to tak, ze ked si tazko nasporil 30litrov tak si nekupis hjundaj kupe a ked si ich nasporil lahko tak si ho tiez nekupis...ved kto by chcel investovat mega do hjundaju...ak ano nech si ho kupi ale podla mna je lepsie sa vozit na felde a tie ostatne prachy minut alebo neminut na nieco ine...nie na hjundaj. Ten kto ma v garazi passat si nebude kupovat urcite hjundaj, pretoze ak passat stoji 30 tak hjundaj by mal stat 2. Ja tu virtualne nic nenakupujem, nikdy by som sa na korejsky samochod ani nesiel pozriet. Jedine co ma z koreji zaujima su ich zeny.
Avatar - Ronault.
17. 11. 2011 17:54
Re: 41 upocených
Těch 50 určitě lze příští rok klidně za úspěch považovat, to souhlasím, ale letos je ještě brzo předjímat.
neregistrovaný "Karlos_1"
17. 11. 2011 17:48
Prostor
Cituji:"... interiér je prostorný. Platí to pro přední sedadla naprosto bezvýhradně ...". Celkem by mě zajímalo, na základě čeho tak autor soudí? Vážně jsem uvažoval, že si tohle auto pořídím, ale prostor vepředu na výšku je tím, proč to nemůžu nikdy udělat. Jednoduše, i s nijak závratnou tělesnou výškou 193 cm se dopředu na výšku vejdu jen pokud sklopím opěradlo hodně naležato (nepohodlné, nesportovní) a i tak to stále znamená občas si otlouct hlavu a stále mít mizerný výhled. Tohle je mi fakt líto, absenci xenonů bych za tu cenu zkousl, zvlášť když světla svítí hodně slušně.
Avatar - Bristol
17. 11. 2011 17:47
Re: 41 upocených
no budeme to brát v poměrech ve třídě...myslím že pokud za příští rok se jich prodá 50-100 kusů bude to obrovský úspěch
Avatar - Bristol
17. 11. 2011 17:46
Re: nechapem
...vážně mě baví lidé co nakupují fiktivně na diskuzi >:D
Avatar - Bristol
17. 11. 2011 17:44
Re: nechapem
člověk co si koupí za 800 tyček kupé tak většinou až doma nějakej ten passat má...trochu ti uniká cílové zaměření takového auta...nebo si snad vážně myslíš že auta jako 370Z nebo Genesis si bude člověk kupovat místo passatu? >:D :no: :no:
17. 11. 2011 16:31
Re: Video
Viete sa mi vyjadrit na moju otazku, ktoru som Vam-redakcii UPLNE na zaciatku diskusie polozil? Naozaj by ma to s tym interierom zaujimalo. Vdaka.
17. 11. 2011 16:28
Re: nechapem
radsej mat tych 30000 v ruke ako ich vyhodit za hjuuuundaj...radsej si kupit Feliciu a ostatne prachy...neviem chata, kvalitne stereo, kupit passat a nedriftovat, nebudem ti davat rady...kludne si kup za tie prachy hjundaj ale verim tomu, ze ak ich niekto ma a nasporil ich tazko nekupi hjundaj a ak ich ziskal pomerne lahko tak ma viacej a kupi nieco normalne a priplati...
utekaj si kupit hjuuundajjjjjj za mega
17. 11. 2011 16:18
Re: Video
Víte co, do budoucna to nevylučuji, ale dnes určitě ne. Jak říkám, nechceme k tomu přistupovat na půl plynu, když jsme točili Roadlooky tak to myslím byla na ČR výborná kvalita, jenže taky na tom dělali tři lidi skoro pořád.

To spíš dáme nějaké "amatérské" video na náš facebookovský profil https://www.facebook.com/auto.cz
17. 11. 2011 16:15
Re: Video
no, myslím že hoši z ACZ budou raději profesionálně psát, než amatérsky natáčet ;-) Když na ACZ přijdeš teď, tak díky profesionální formě a dobrým fotkám to vypadá, že jsi opravdu na místě, kde to dělají na úrovni (neřeším obsah, to je na jiné povídání). Kdyby tady visela videa nevalné kvality, tak by to vypadalo, že to dělá parta kluků někde v garáži....
17. 11. 2011 15:58
Re: nechapem
No, uz si sa vyblival, tak teraz skus povedat co porovnatelneho za 30000€ sa da zohnat. A bud taky dobry, tento krat vynechaj 20-rocne baworske vonafky z troch aciek po nemeckych dochodcoch, ok?
17. 11. 2011 15:54
Re: Video
No my by sme vam radi odpustili ak by to video bolo trosku "menej profesionalne". Aj jeden z ruky natoceny prejazd zakrutou je vzdy lepsi, ako len obrazky. Ked to u nas dokaze "sme", myslim ze vy by ste to zvladli tiez. Vsak tych testov zas nie je az tak vela, aby ste koli tomu museli mat specialny team ludi...
17. 11. 2011 15:45
nechapem
nechapem kto da za toto 30tis euro!!!!By som sa hanbil do toho sadnut...jedine ako reces s nalepkou: ANO ANO STALO MA TO 30000EURO...auto na *...teda zakaznici co zhanaju drahe * si kupia toto?
Avatar - gld
17. 11. 2011 15:15
Re: Interier
Dvojlitrové turbo podľa mňa spĺňa funkciu základnej motorizácie so cťou. Predchodca genesisu začínal s atmosférickým dvojlitrom a fungoval. Nie každý človek, čo si kúpi coupé potrebuje prechádzať zákruty bokom. A na svižnú jazdu základné turbo postačuje, tak neviem čo tie náreky.

Na cestách to máš ako v prírode, vždy sa nájde väčšia ryba..
17. 11. 2011 14:59
Re: Video
Přesně tak, je rok 2011 a video není rozhodně levná záležitost, když se to má dělat pořádně. Přemýšleli jsme o tom, ale výsledkem by byl tým lidí kteří by vlastně nedělali nic jiného, což je v současné situaci opravdu spíše snem. Rozhodně se nevydáme a ani necheme jít cestou nekvalitních, až amatérských videoblogů, které jsou spíše k smíchu, My umíme psát o autech, umět natočit, sestříhat a vůbec vyrobit video je zase úplně jiný příběh...
Avatar - Ronault.
17. 11. 2011 14:36
41 upocených
41 zaregistrovaných kusů je určitě úspěch pro Genesis, to nepochybně. Ještě větší a dokonce i měřitelný úspěch bude, když se těch 41 kusů i prodá. Odečteme-li minimálně 11 kusů, kterými ani moc nechtějí jezdit upocení reprezentanti, pár předváděček a pár vozů pro redakce časopisů, tak jsme objektivně někde na ani ne 20 prodaných kusech, což ten optimismus poněkud sráží. Takže hodnocení prodejů bych nechal na příští rok.

Co si představuje pan redaktor pod pojmem "nejlepší zatím vymyšlené uspořádání pohonu"? Co takhle motor uprostřed a pohon zadních nebo všech čtyř kol? A hlavně, být tady starší diskutéři pierrova ražení, tak by panovi redaktorovi jasně vysvětlili, že na uspořádání stodvaciáška "vše vzadu" se nějaký Hyundai nechytá >:-[]

Je dobré si přečíst novější a novější testy, kdy se trochu vytrácí to prvotní nadšení z driftování a objevují se detaily jako je kroutící se karoserie nebo bouchání podvozku :-)
Samozřejme, za tu relativně slušnou cenu se by to mělo dát odspustit, ale 370Z to ještě není ;-)
17. 11. 2011 14:17
2.0T a spotřeba....
Hyundai za odvahu nelze než pochválit, auto se zdá se povedlo :yes: Spotřeba na dálnici u turbomotoru je ovšem zklamání, Mondeo s 2.0T o vyšším výkonu to ve 130kmh umí za 8 (viz [odkaz] takže tady bych problém nehledal v nenáviděném "downsizingu", ale spíš v tom, že Hyundai tu spotřebu holt trošku neodladil.... ;-)

Jinak stížnost na absenci samosvoru mi přijde spíš pro formu, než že by to reálně vadilo.... Přecejen sám testér uvádí že auto s trakcí problémy nemá a navíc narovinu, třeba BMW vám samosvor u aut s výkonem kolem 200k nedá ani náhodou.... (a ani u mnohem silnějších.... nabízí ho snad jen k M-kům....)
17. 11. 2011 14:14
Video
Nerozmyslala redakcia nad tym,ze by nam v ramci testov natocila aj nejake video? Predsa len,je lepsie vidiet a pocut,nez len citat casto len o subjektivnych pocitoch...jasne fakty si precitame,je tu kopec udajov,fotky dnes napriklad velmi pekne...ale mame rok 2011
17. 11. 2011 12:42
Re: Interier
ano, při ustálené rychlosti potřebují přibližně stejné množství výkonu, ale šestiválec má větší tepelné ztráty, takže by měl mít i větší spotřebu paliva. Spíš mi zaráží jízdní výkony vzhledem k výkonu motoru. Když vezmu auto s podobnou hmotností a uspořádáním pohonu
BMW 3 coupe 125 kW: 0-100 za 8.1, vmax 230 km/h.
Genesis: 155 kW 0-100 za 8.0, vmax 223 km/h.
Vím že je následující porovnání je mimo mísu (tohle auto je svou konstrukcí určeno dělat při jízdě radost), ale kupující 2.0T se bude muset vypořádat s faktem, že i chrochtáku v octavii (125kW) pořádně neujede. Samozřejmě se nebavím o V6, to už je jiná písnička...
Avatar - Bristol
17. 11. 2011 12:31
Re: Genesis
...nebo na bázi jetty toto by taky nemusleo být uplně marné...
[odkaz]
Avatar - Bristol
17. 11. 2011 12:26
Re: Genesis
mám takovej pocit že pokud evropská subpremie nezareaguje dost rychle tak ji ujede vlak a tento trh ovládnou korejci...jedinej evropskej konkurent je "předohrab" laguna coupe...a ani to neni uplně konkurent=rozdílná koncepce pohonu...kdo bude chtít levné zábavné auto tak má jedinou možnost: genesis(zatím)

nedávno jsem na netu potkal toto: [odkaz]
že by studie jak by mohl vypadat ford probe...??
17. 11. 2011 12:12
Re: Interier
V Rumunsku je jen 2,0 T za 26.664 Euro vč DPH (24%).
17. 11. 2011 12:01
Re: Genesis
Tiez som sa nad tym zamyslal, kde su vsetci ti vyrobcovia, ktori kedysi vyrabali take auta? Zeby sa ich vyroba koli "nizkemu poctu" predanych aut nevyplatila? Ale to je voda na mlyn pre Hy. A ak Kia da do vyrobi svoje GT [odkaz] bude to este zaujimavejsie.
17. 11. 2011 11:56
Re: Interier
Este k tej cene: 29243€ je necelych 750 tisic Kc (CNB: 1€=25,59Kc)! Na SK sa da kupit Genesis s V6/3.8 lacnejsie, ako v CR s motorom 2.0T. Skutocne nechapem tuto cenovu politiku Hyundai/CZ a Hyundai/SK. A cudujem sa, ze pri tych rozdieloch v cenach sa vobec daky Genesis v CR preda...
Avatar - Bristol
17. 11. 2011 11:51
Re: Interier
za tuto cenu nemá Genesis žádnou konkurenci...za soupeře s podbným výkonem/koncepcí si musíš draze připlatit..
17. 11. 2011 11:48
Re: Interier
preco by si cakal menej? Pri konstantnej rychlosti 100/130 davaju (resp. musia davat) oba motory rovnaku porciu vykonu aby si auto udrzal v pohybe. Pri +/- rovnakej termodynamickej ucinnosti oboch motorov potrebujes teda aj +/- rovnake mnozstvo paliva. Rozdiel v spotrebe bude len vtedy ked budes na plyn dupat...

Ale osobne nevidim zmysel brat 2.0t, ktora sotva pretoci zadne kola. Obzvlast ked 3.8/V6 s manualom je na SK za 29243 €. Nech hladam ako chcem, nic porovnatelne (coupe, zadny nahon, samosvor, V6, 300 koni, funglnove) za tu cenu nenachadzam...
Avatar - Bristol
17. 11. 2011 11:35
Re: Interier
spotřeba mě taky překvapila...myslím si že toto velmi nahrává V6...kterej má ve svojí kubatuře spotřebu vlemi solidní :yes:
Avatar - Bristol
17. 11. 2011 11:34
Genesis
smekám před hyundaiem...za odvahu se do tohoto segmentu pustit...všichní víme že jejich předešlé coupé stáli za...no vy víte co myslím...i tak však byla v čechách velmi oblíbená...

a prodeje Genesisu zatím ukazují, že hyundai nešlápl vedle a že na trhu ještě je místo pro nepraktická auta s velkým motorem a zadním náhonem... :yes: škoda že ostatní výrobci nevyrábí auta jako ford probe, opel calibra nebo VW corrado...myslím že na auta podobného ražení na trhu místo je...a i když se nebude prodávat ve stejných číslech jako golf nebo focus...jako image maker poslouží velmi dobře...stačí se podívat co vedle micry nebo note prodává nissan...
17. 11. 2011 11:27
Interier
Otazka na redakciu: Ako je to s tym interierom. Ak si spominam na posledny test Genesisu na Autosalunu na Prime, tak tam ten interier koli nadmernemu vrzganiu velmi kritizovali. Mali ste ten isty dojem?
Inac ten nepatrny rozdiel v spotrebe medzi oboma agregatmi ma prekvapil. u 2,0 by som urcite cakal o 1 liter menej ako u 3,8.