Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Výkon, výkon, výkon
| 8. 1. 2012 07:51
Jsi dětinský. :no:
Avatar - Tomas_2002
Výkon, výkon, výkon
| 7. 1. 2012 10:35
Tak plakej :-) Stejně tu nic jiného neděláš >:D :yes:
Výkon, výkon, výkon
| 7. 1. 2012 08:47
Ked si precitas nemecky original testu tak zistis, ze chvalia silny motor a brzdy(lepsie zrychlenie 0-100 km/h, vyrazne lepsie pruzne zrychlenie 60 - 100 km/h, 80 - 120 km/h, lepsie brzdy 100 - 0 m za studena....).

To, ze je Tiguan v detailoch dotiahnutejsi je pravda, keby vsak bol tak vyrazne lepsi tak rozdiel 57 000 kc ho nemoze zastavit pred vitazstvom nad ix35 - nemci vsak vyhodnotili za vitaza ix35! Preto nemoze a ani ix35 nie o nic horsie - dodacie lehoty su stale skoro 6 mesiacov a Hyundai ich vie predat cca 2 krat viac ako su schopne Nosovice napriek naplno beziacej vyrobe vyrobit.

Logika tychto testov nie je vzdy rovnaka - podstatnejsi je ten celkovy pokrok a uroven, ktoru dnes dokaze Hyundai ponuknut aj proti VW. Inak potom nechapem, preco nemecky casopis Auto Bild dal vitazstvo 3 Hyundaiom pre 3 VW (i30 CW pred Golf Variant, ix20 porazila Golf Plus a ix35 spominany Tiguan).

Len pred 2-3 rokmi by takyto test dopadol jednoznacne pre VW - uvidime ako to bude o 2-3 roky....
Avatar - lada.m
Výkon, výkon, výkon
| 7. 1. 2012 00:40
Také by bylo vhodné zmínit že ix35 porazila VW Tiguan jen a pouze cenou.Jinak nebyla ix35 v ničem lepší...A i Škoda Superb poráží cenou Mercedes E... >:D >:D >:D
Výkon, výkon, výkon
| 7. 1. 2012 00:07
To některým prosťáčkům nevysvětlíš. Hyundai má o 4 kw navrch a někteří z toho prostě týden nebudou spát. To bys zaplakal... >:D
Výkon, výkon, výkon
| 7. 1. 2012 00:00
Viz info od člověka přímo od zdroje na MACZ....
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 23:59
A mimochodem co kdybys porovnával reálnou a né tabulkovou spotřebu. Co kdybys taky zmínil to, že s novým dodavatelem šla kvalita kůže u Touaregu o dvě třídy dolů (vyjma R-line kde se používaají ještě skladovky od starého dodavatele)? Hm? Máš tu sice padesát komentářů, ale všechny do jednoho směšné. To tak bývá, že nejvíc žvaní ti, co maj nejmíň co říct...
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 23:55
Neboj všichni se to uvědomujou a jen se smějou za počítačem tvému nadšení z pocitu žes objevil ameriku. Víš na tomhle servru se najde asi jen jeden (nezlob se ale prostě musím) "prosťáček" který bude mít potřebu obhajovat q7 (a nového touarega) před ix55.
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 23:51
:yes:

Sice jsem u počítače omdléval prostoduchostí desetiletého Tomáše ale pořád jsem si říkal, nestojí Ti to za to komentovat... Ale tys to hezky shrnul za mě... :yes:
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 17:46
No právě, proto se radši držím při zemi a nesnažím se příliš vybočovat z řady a upozorňovat na něco co jiný nemají nebo si nemůžou dovolit. Zvlášť když bydlím v paneláku a na parkovišti je stovka aut. Smutný to je, ale bohužel žijeme tam kde žijeme. Ještě jsem neslyšel že by někdo ukradl Kii, Hyundaie nebo Chevyho.I toto je pro mě důvod proč nekupovat VW nebo Škodu. Tím nechci říci že tyto auta jsou něčím vyjímečná že se tolik kradou, bohužel kradou se nejvíce.Mě osobně je jedno v čem jezdím, důležité pro mě je že se v tom autě cítím dobře, bezpečně a že mě to auto vždy odveze a zase přiveze. Vždyť je to jen auto, já nevím co z toho všichni dělají.A jestli má čtyřzonovou nebo jen dvou nebo jednozonovou klimu, na to s prominutím sere pes. Důležité je že tu klimu má. Většinou čím víc serepetiček, tak tím více poruch. Vycházím z mé nebožky Mondea (2005), které ve výbavě Ghia po pár letech provozu nefungovala dobrá polovina věcí.Výbava tak u mě nehraje zase až tak velkou roli. Důležité jsou bezpečnostní prvky, konstrukce vozu a pocit z vlastní jízdy.Také mi vadí jak se tu někteří stálí diskutéři pořád do krve hádají jestli je lepší ten nebo jiný vůz.Kašlete už na to a pojďte radši něco udělat s tou svoločí v parlamentu, to je myslím důležitější než se tu handrkovat pořád do nekonečna a sedět na zadku u PC ;-\ Vždyť bude čím dál hůře a tím více si budeme ta auta závidět.
Avatar - Tomas_2002
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 17:34
Stejně je to smutný, když si uvědomíš, že šetříš jak vůl na pěkný auto a když si ho chceš koupit, tak si ho stejně nekoupíš, protože se bojíš, že ti ho někdo ukradne nebo zničí.
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 16:55
Kup si Touareg a jsem zvědav jak dlouho ho budeš mít než ti ho místní ovčani očesají nebo mafie ukradne. Výběr auta je otázkou priorit. Nepotřebuji mít "prestižní" SUV se kterým budu jezdit po městě a na výlety a neustále ho obcházet zda-li zas nepřibyl další škrábanec či dokonce něco není zcizeno. Stačí mi značka, která neláká zloděje a účel splní ve stejných podmínkách jako prestiž taky :-) V tomto srovnání je Ix55 jasnou volbou. Pokud budu ke srovnání přistupovat jako nadšenec a testér aut, pak bude pro mě jasná volba Touareg.
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 16:33
No ja neviem, u nas vo vybave comfort je ix55 za 36tis eur a Touareg v zaklade za 48tis eur...ked vezmem ix55 premium je to stale 46tis a ma vacsiu vybavu...jasne, mozes si k touaregu priplatit pakety ale co z toho ked sa zrazu vysplhavas cez 50 - 60litrov ...ved napr za len vyhrievane predne okno 450eur...ono sa to potom pekne porovnava...jasne ze tak vybaveny touareg ma na míle navrch...ale aj cenovo!
vsetko 4x4 a 3,0 tdi/crdi

U mna ma aj tak navrch SantaFe nez ix55
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 15:51
ix55 je na trhu uz 6 rokov (Veracruz bol vtedy uvedny na americky a korejky trh), Tuareg je stary 1,5 max 2. To sa to vyvysuje priaznivcom VW groupu co?

Ked pride tento rok ix45 potom to uz take slavne pre VW nebude:-)

Inak 8 stupnovy automat ma Hyundai vyvinuty vo vlastnej rezii, VW ho "len" nakupuje od ZF.

Kto cital na konci minuleho roka v nemeckom Auto Bilde a tento tento rok v slovenskom Auto Bilde a cz Auto Tipe rozsiahle, detailne porovnanie VW vs Hyundai medzi celkovo 12 modelmi ten vie, ze Hyundai uhral fantasticku remizu (podla vyjadrenia nemeckych redaktorov).

A vyhra ix35 proti Tiguanu hovori za vsetko!

Taktiez Hyundai cerstvo obhajil a druhy krat za sebou vyhral Auto Bild Qualitatsreport 2011 pred tradicne spolahlivymi japoncami!

[odkaz]

[odkaz]

Takze zelam koncernistom a trvalym odporcom korejcov pekne sny...
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 13:45
Znovu jsem si přečetl svůj příspěvek a nikde jsem tam nenašel nic o porovnávání kvality mezi Touaregem a iX55kou. Naopak jasně píši, že si nejsem jist, zdali jsou již v mainstreamu. Já jen říkám, že způsob, jakým to v současnosti(posledních cca 6-8 let) korejci(H/K) dělají se mi líbí. A štve mne, že my radši zachraňujem nezachanitelné(Řecko a za chvíli třeba Fiat), místo toho abychom se rozvíjeli. Jinými slovy nesrovnávám auta, ale hospodářské trendy - což, ale značně souvisí. Možná máš pravdu, že to sem nepatří, ale to neznamená, že to nemohu napsat.
Lepsi motor
| 6. 1. 2012 13:22
To chcelo dávno...i ked mi je ix55 nesympaticka a nie je to veru vydareny model (z ix modelov najhorsia)...bral bych ten motor do SantaFe :-)
Papierovo je to už lepsie a bolo aj na čase...
Avatar - Emel
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 13:15
Ne, prodejce Hyundai by hájil kvality ix55... já jen tvrdím, že Touareg je lepší a dražší... což je podle mě docela evidentní.
Avatar - Emel
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 13:14
Souhlasím, že konfigurátor VW je docela zmatený a nechá tě klidně přidat jednu položku dvakrát. Musíš holt přihodit jen Bi-xenonové světlomety pro potkávací i dálková světla, dynamicky reagující na směr jízdy, automatická výšková regulace, LED denní svícení, ostřikovače světlometů za 60 400 Kč.

Pokud přihodíš paket se vzduchem, tak se holt Touareg vzdálí od Hyundai ještě víc... jak cenově, tak kvalitativně. Pořád je ale naprosto evidentní, které z těch dvou aut je dražší.
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 13:05
Tady se sešli prodejci od VW a Hyundai (čti Hyundéé) :yes:
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 12:40
No práve a zde diskutujeme v evropě. Tudíž např. model, který automobilka připravila pro US trh (velká část jap. produkce) a který globálně může tvořit vysoká čísla prodejů může být v evropě, z evropského pohledu "nevyhovující". Proto také celosvětové prodeje nemusejí být pro evropské podmínky směrodatné.
Avatar - Tomas_2002
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 12:05
Mě to srovnání pořád nějak nejde Když do Touaregu přidám třeba vzduchový podvozek, který je v balíku s bi-xenony, tak co mám přidat do Hyu, abych to mohl porovnat ?
Avatar - Emel
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 12:01
Touareg je evidentně dražší. On je dražší i v tom základu a přihození několika málo prvků dokáže tu cenu vyhnat o další statisíce. A ano, můžeš přihodit ještě další statisíce a dostat se někam, kam už Hyundai nemůže, ale to už se pak bavíme o autu za dva miliony a ne za 1,2.

Touareg je takové prémiové auto v nabídce mainstreamové automobilky... je to stejné, jako porovnávat třeba Citroen C5 V6 HDI s Mercedesem C v třílitrové naftě: na první pohled můžou hrát ty auta stejnou cenovou ligu, ale tam kde Citroen končí, Mercedes začíná. A Mercedes je samozřejmě dražší, což vyjde najevo po dorovnání výbavy.
Avatar - Tomas_2002
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 11:58
Já se tomu neposmívám. Jen tvrdím, že má hnusný interier, zastaralou technologii a žádné prvky moderních výbav za podle mě dost vysokou cenu.

Kdybych se chtěl posmívat, tak bych řekl, že to je sráč od rejžožroutů, kterej se rozsype po pár deítkách km a budeš co něj jen cpát prachy horem dolem. A to jem neřekl.
Avatar - Emel
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 11:54
Pak ale porovnávejme férově. Dejme do Touaregu tu nejlevnější kůži za 75, navigaci za 60, xenony za dalších 60, 18" za 30, střešní lišty za 11, elektrické víko za 20... a tak dále. Pak si můžeme napsat, že Touareg je o 400.000 dražší a zhruba o tolik lepší auto.
Avatar - Tomas_2002
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 11:54
Ono je toto ošemetné vzhledem k tomu, že VW a Hyu k výbavám přistupují naprosto opačně. U Hyu máš celkem dost věcí z základu a prakticky nic si nemůžeš dokopit. Touareg má oproti tomu v základu nižsí cenu než Hyu, celkem holou výbavu, ale je možno si jej dovybavit naprosto luxuními prvky. V základu má lepší výbavu Hyundai, ale pokud dám do Touaregu akční balíčky, tak zas nemá Hyunadi co nabídnout protože ty luxusnější věci nemá, takže nemohu říct, že Touareg je v té konfiguraci dražší.
Avatar - KANKUNEN
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 11:52
Článek jo, ale diskuze už ne. Jasně že ix 55 je nejhorší, jenže posmívat se z něj nejde, protože zbytek Evropy nic takového ani nemá.
Avatar - Emel
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 11:44
Nemusíš srovnávat zrovna kůži Nappa, která samotná stojí jako malé auto. Stačí úplně obyčejná Cricket, i ta přijde na 75.000. Stejně tak nemluvím o Area view, ale o parkpilotu. Standardní klima v Touaregu je taky dvouzónová.

Nemůžeš porovnávat kvality plně vybaveného Touarega a ceny základního... pokud se bavíme o Touaregu v základu, tak máš látkové sedačky, žádnou navigaci ani parkovací senzory, nemáš ani střešní lišty, svítíš halogenama.

Neříkám že je Hyundai stejně dobré auto jako Touareg. Píšu jen, že cenová srovnatelnost je pouze zdánlivá a je daná rozdílem v přístupu k základní výbavě. Při srovnatelné výbavě bude Touareg on nějakých 300.000 dražší, což je samozřejmě v pořádku.
Avatar - Tomas_2002
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 11:36
Počkej, takhle diskuse je snad o tom, zda lze srovnávat iX55 s Q7 či Touaregem a ne o evropském pohledu do budoucnosti :-! Mě vůbec nezajímají dluhy automobilky - srovnávám jen dvě auta.
Avatar - Tomas_2002
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 11:33
A to jo, to zas souhlasím. :yes: Je evidentní, že Korejci směřují kupředu, nicméně podle mě jsou stále ještě o několik délek na chvostu, což si zde někteří nechtějí přiznat. Samozřejmě neříkám, že za ty 3 generace nemůže být ix55 stejná jako Touareg. Celou dobu tu jen říkám, že dnes stejná není.
Avatar - KANKUNEN
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 11:33
Tomáši, čti a uvažuj. Jako kupujícímu mu je to jedno, jenže jako evropanovi, který se umí podívat do budoucnosti ne. Zatímco dluhama nezatížená automobilka má prachy na vývoj, zadlužená splácí dluh.
Avatar - Tomas_2002
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 11:31
Kdyby si to tu každý uvědomoval, tak bych to tu nemusel rozepisovat ne ? :-) :yes:
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 11:29
:yes:
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 11:27
K tomu poslednímu odstavci. Naopak. Stejně jako Genesis. Kia i Hyundai se snaží pracovat na své image a vnímání trhem. Toho nelze dosáhnout bez nových modelů ve třídách kde v minulosti nebyly zastoupeni a posouváním stávajících modelů. Jednou v nejaké třídě nějak začít musí. Za 3 generace může být iX 55 mnohem seriózněji vnímaný hráč.
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 11:26
pekne napsano :yes:
Avatar - KANKUNEN
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 11:26
Desetiletý Tomáši, to co píšeš si každý uvědomuje, že je Touareg po všech stránkách lepší. Za vyšší cenu máš dost lepší auto. Většina tady kope za Evropu, ale minimálně polovina si už uvědomuje, že se H/K tlačí do Evropy výš a výš a ještě zdaleka nekončí.
Avatar - Tomas_2002
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 11:25
Však ano, ale ty prefence se liší. jiné budou mít zákazníci v jižná Americe a jiné Evropané.
Avatar - Tomas_2002
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 11:24
A ty jsi fleet specialista, že to tak víš ? ;-) :yes:
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 11:23
Ano i ne. Záleží na zaměření modelu/automobilky na ten který trh. Ale obecně lze určitě tvrdit, že prodeje odrážejí zájem zákazníků = automobilka se produktem trefila do preferencí a požadavků zákazníků.
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 11:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Tomas_2002
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 11:19
Pro tebe je daleko důležitější, že automobilka od které chceš koupit vůz není zatížena úvěrem než to, že dostaneš za stejný prachy horší auto ? >:D No tak to teda klobouk dolů, prodávám auta už hodně dlouho ale takovouhle blbost slyším prvně >:D
Avatar - Tomas_2002
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 11:15
Nemůžu srovnávat výbavy, když Hyundai má sotva 30% možných výbav co jsou pro Touarega a i ty, co Hyundai má, jsou funkčně neskutečně zaostalejší - jak jsem psal níže - když jsem například viděl parkovací kameru Hyundai, tak jsem se opravdu dost nasmál.
Avatar - KANKUNEN
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 11:13
V dnešní době je Touareg jasná volba i s příplatkem 100 tisíc za výbavu. Dnes je to fajň, ale pohled do budoucnosti není příliš růžový HaK rychle roste a vyvíjejí. Pohled lidí se taky rychle mění a tvůj syn nebo vnuk už bude brát HaK jako rovnoceného hráče jako bereš teď televizi LG nebo Samsung. Renault bude nabízet Thálii 4.generace za 200 a Hyundai ix 55 za 1,2 mil.
Avatar - Tomas_2002
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 11:11
Porovnávat výbavu ? :yes: >:D No to by jsi mě rozesmál.

Nechceš doufám srovnávat parkovací kameru Hyundai s Area View v Touaregu, že ne ?

Nechceš snad srovnávat kůži Nappa v Touaregu s tou průmyslovou koženkou v Hyunadai ?

Dvouzonová klimatizace, vs. čtyřzonová ? Sedačky stavitelné ve 12 svěrech, klimatizované, atd. atd.

To prostě NEJDE srovnávat >:D
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 11:03
Zkus dorovnat výbavu a pak porovnávej ceny.
Jinak "dynamických" se píše s "krátkým, ale tvrdým. ;-)

Již několikrát jsem tu pod různými články o korejských autech koncernu H/K psal svůj názor a stále si za ním stojím.
Jde o vývojový trend a ne o okamžitý stav.
Letos by ještě byla ostuda, kdyby již byli ve všem výše než evropská produkce, ale jak to bude zítra?
Daleko důležitější je, že H/K se díky obrovským investicím do nových technologií(ve vlastním vývoji!!!) pomalu dorovnává(nebo už je!?) na mainstream a v poměru s evropskými automobilkami je stále finančně velmi zdravý. Na rozdíl od nich není zatížen takovými úvěry v poměru k objemu produkce.

Vzhledem k tomu, že jejich oficiálně deklarovaným cílem je dorovnání se na úroven tzv. prémiových značek, nevidím chybu v porovnávání s Touaregem a Q7.

"Zaplať to panbůh", na rozdíl od místních diskutérů si to šéfové evropké produkce(hlavně němci) již začali uvědomovat a zkouší co se s tím dá dělat. Bohužel, pro nás však bohudík, zatím to umí jen přizpůsobením cen, zlevňováním. Porovnej si ceny Oktávky, Golfa před pěti lety, započítej inflaci a další vlivy, budeš v šoku o kolik šel koncern VW dolu.

Pro tomas 2002: Sorento je o třídu menší.
Avatar - Emel
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 10:58
Hmm, a porovnával jsi třeba výbavu? Zkus zakliknout xenony, kožené čalounění, navigaci a pár dalších drobností... jen pitomé střešní nosiče stojí 11.000... já se dostal se srovnatelným Touaregem asi na 1.550.000 (150kW).
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 10:51
Porovnatelná cena při stejné výbavě?
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 10:48
No ok, do touarega davaji ZF prevodovku. Do nove ix55 pujde urcite taky, kdyz uz je v genesisu a equusu.

Myslim si ale, ze dynamicke parametry touarega jsou spis teoreticke nez prakticke. Prevodovka s kratsima prevodama bude mozna pri rozjezdu preradit o jednou navic. nevim, chtelo by to je postavit na start vedle sebe.
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 10:40
Ja nehodnotim ix55, to auto znam jen zvenci jako ucastnik provozu. Obecne SUV neresim, psal jsem jen o tom vlhkem snu, ktery zakladatel tohoto vlakna tak nazval a pritom se zacina plnit cehoz dukazem budis celosvetove prodeje, nebo i vyroky predstavitelu VW kteri Hyundai za silnou konkurenci povazuji.
Avatar - Tomas_2002
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 10:38
Navíc si jdi koupit Touarega do salonu VW , nech si zavolat fleetového specialistu a řekni, že to máš na firmu. Pak jdi to samé udělat do Hyundaie. Uvidíš diametrálně odlišný přístup a zjistíš , že najednou Touareg není o 7,5 % dražší, ale naopak bude levnější :-)
Avatar - kari.laz
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 10:36
omluva, samozřejmě ix55
Avatar - kari.laz
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 10:35
>:D
Přesně tak, viz mé porovnání s Touaregem v 10:32
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 10:34
Reagoval jsem na ten "vlhky sen", o vnitrku se tam nic nepise... Pise jen o vykonu a tam ma hlavni slovo zprevodovani. SUV moc neholduju a jako takove me nezajima, proto parametry jako maximalni rychlost (nad 200km) neresim, anebo zrychleni u velkeho SUV s dieslem fakt neresim => proto jsem se k tomu nevyjadril.
Uvnitr jsem nesedel takze to bida s nouzi byt klidne muze.

EDIT: aaaa, tak pardon, pise. Ale jak pisu ja, uvnitr jsem nesedel.. tezko mi je hodnotit.
Avatar - Tomas_2002
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 10:33
Proč ? Každý má jíné nároky. Když bude celá Indie jezdit v nějaké no-name sračce, tak ta bude mít obrovské číslo celosvětových prodejů, ale kdyby jsi to přivezl sem tak to bude naprostá tragédie co by si nikdo nekoupil.
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 10:33
Budu rád, když to tady budeš psát pod koncernovými vozy. >:D

Chudák prémie, asi dle tvé dedukce stojí za míň něž třeba tento korejec. Bože bože.... 8-s
Avatar - kari.laz
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 10:32
Touareq s motorem 3,0 TDI 180KW stojí 1258200 Kč (3,0 TDI 150 KW 1213400 Kč), ix55 stojí 1169990 Kč. Takže rozdíl v ceně je 88210Kč (43410Kč u slabší verze). Procentuálně vyjádřeno je to rozdíl 7,5% (u 150 KW 3,7%). A ted to nejlepší. Touareg s 3,0TDI 150 KW dosahuje lepších dinamických výsledků než ix55. Touareg 0-100 za 8,5s a max 206Km/h vs ix55 0-100 za 9,5s a max 205Km/h. Bude to určitě dáno lepší osmistupňovou převodovkou v Touarequ, ale to už je problém Hyundai, že to lepší udělat neumí. Takže si vážně myslíš, že rozdíl v ceně tři procenta bude rozhodující pro kupce, který by vybíral mezi ix55 a Touaregem?
Jediný podstatný rozdíl je v tom, že ix55 je sedmimístná.
Avatar - Tomas_2002
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 10:31
spíš nemají rozum :yes: >:D
O 2 litry nižší spotřeba...
| 6. 1. 2012 10:30
Presne. Treba audi se na strankach pysni, ze Q7 3.0TDI zere kombinovane 7,2 (150kW) nebo 7,4 (180kW) litru. No to je takovy blabol, ze uz vetsi nemuze byt. Na spritmonitoru je prumer 10,45 (beru od roku 2009). Ale Audi jde v blabolech jeste dal. ti lhari tvrdi, ze tato Q-sedma zere po meste 8,6 litru! Co k tomu rict?
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 10:22
svetove prodeje jsou logicky odrazem, ze auto za neco stoji, nemyslis?
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 10:21
K poslednimu odstavci: ix55 po silnicich jezdi, lidi jim dali prednost pred Q7. podle tebe si je asi koupili lidi, co nemaji penize?
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 10:17
To je ono, podivat se na promo foto interieru noveho touarega s maximalni vybavou a porovnat to s o generaci starsim hyundaiem. zakladni touareg je taky jen plastova prepravka na lahve.
Avatar - Tomas_2002
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 10:15
Zas o kus lepší ? A kde ? Jezdil jsem před 3 lety Sorentem a vypadalo naprosto stejně. Copak ty budíky ti přijdou normální ? To má třeba Focus nebo Mégane výrazně hezčí a jsou to vozy do 300.000,- Kč. K materiálům se raději vyjadřovat nebudu.

Ale proč o tom píšu - autor článku dává AUDI a VW do porovnání hned v prvním odstavci. Proto jsem psal, že tenhle vůz se s Q7 / Touaregem nemůže ani vzdáleně srovnávat.

Hyundai iX 55 a KIA Sorento jsou podle mě opravdu špatným krokem. Něco jako Phaeton pro VW. Na tomhle písku pro velký kluky už prostě pro Hyundai /KIA není místo. Kdo má prachy, koupí v tomto segmentu nad milion třeba BMW, AUDI, VW, Volvo či jiné a kdo ty prachy nemá, ten by provozní náklady iX 55ky stejně neustál.
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 10:13
Jde o to, nabídnout auto, které za něco stojí. Světové prodeje jsou tobě, jakožto zákazníkovi s určitými preferencemi, tak nějak u zadku. :-!
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 10:11
chtels napsat ix55, ne?
Avatar - kari.laz
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 10:09
Akorát že tvá reakce nemá nic společného s tím, že je to uvnitř bída s nouzí (a nejen uvnitř). I kdyby se jich prodalo desetkrát víc, tak je ix35 oproti Touaregu stále jen bída.
Avatar - KANKUNEN
O 2 litry nižší spotřeba...
| 6. 1. 2012 10:08
Tak jako u všech ostatních.
Avatar - KANKUNEN
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 10:04
Proč se na to nedívaš rozumně. VW je po všech stránkách lepší, ale ostatní nemají nic. Chápeš Hyundai je ve třídě, kde zbytek Evropy nemá co nabídnout. Rejžovci si vylepšují image a nová generace bude zase o kus lepší, současní úspěšní jezdci na ix 35 budou mít kam přestoupit. Jenže Kugařisti až Koleosáři se budou rozhodovat zda nezkusit ix 55 když je levnější než Touareg. To není dobrá vyhlídka, ale dá se tomu bránit, strčit hlavu do písku a říkat, že rejžovci budou dělat pořád plečky a věřit tomu.
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 10:00
vlhky sen zustava vlhkym snem jen dokud nemrknes na to jak Hyundai a Kia rostou a jak se k VW priblizuji. Nejde oto prodat v CR, na tom zadna a to ani ta domaci automobilka nestoji. Jde o to prodavat ve svete. A to se Hyundai solidne dari.
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 09:46
JJ, ten interiér, tam se potkala bída s nouzí..
Avatar - Slavek-TDM
O 2 litry nižší spotřeba...
| 6. 1. 2012 09:45
Na spritmonitoru je jedina ix55, tedy se starsim naladenim motoru a prumer je tesne pod 10. Ale ma tam hodne tankovani, v lete kolem 9ti, v zime mezi 10ti a 11ti. Papirovych 7 litru bude asi velka utopie...
[odkaz]
Avatar - Tomas_2002
Výkon, výkon, výkon
| 6. 1. 2012 09:34
Tak to je tedy pecka ! Papírově vyšší výkon než Touareg, ale daleko vyšší spotřeba, daleko pomalejší akcelerace z 0-100 a menší maximální rychlost >:D A ten interiér - to je interier auta za více než milion ? No.....vůbec bych v tom článku AUDI a Volkswagen nezmiňoval. Vlhký sen Korejců jak ničí koncernouvou konkurenci pořád zůstává jen v teoretických rovinách >:D
O 2 litry nižší spotřeba...
| 6. 1. 2012 09:06
...takže i oni přešli na evropské potěmkinovské měření spotřeby. Na druhou stranu chápu, že evropský zákazník chce slyšet, jak to málo žere. Jinak by nekoupil.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku