Já mám Pathfindera rok 2006, najeto 125000 km. Seznam závad:
1. Hned po koupi upadlo čidlo pravého airbagu, vyměněno v záruce.
2. V 90000 km se rozpadlo ložisko pravého předního kola - cca 15000 Kč.
3. Ve 110000 km začala prokluzovat spojka, nutná výměna - cca 10000 Kč.
4. Ve 120000 km se z motoru začaly linout fakt nepěkné zvuky. Ukázalo se, že napínák řetězu v motoru nenapínal správně, řetěz se uvolnil, prodřel napínáky, ulámal zuby na spoustě ozubených kol a k podchycení došlo za pět minut dvanáct. V případě, že by řetěz spadl, motor by byl v *. Oprava byla za cca 40000 Kč.
Fakt ale je, že mě to auto nenechalo nikdy ve štychu, vždycky to jelo a mám ho prostě rád. Bohužel ale kvalita výroby není nic extra, v interiéru už prakticky všechno povrzává...
Auto jsem kupoval jako nové a přemýšlím, jestli bych si to teď koupil jako ojetinu. Asi ano, ceny jsou tak nízko, že mi to připadá jako dobrá koupě, po praktické stránce je to auto fantastické a moc hranatých aut se už dnes nedělá. Líbí se mi snad jen nový Grand Cherokee, ale to je už po roce výroby podle všeho absolutně nespolehlivá kára. Viz např. server TrueDelta.com
No a vzhledem k tomu, že budoucí Pathfinder ztratil veškeré kouzlo teréňáku a teréňák už vlastně ani nepotřebuju, tak budoucí auto bude nejspíš Touareg nebo ML.
To máte samozřejmě pravdu, ale Nissan toho zatím o Pathfinderu moc neprozradil. Byla to jen taková všeobecná omáčka bez čísel a technických dat, žádné další oficiální info dosud neexistuje. Určitě nám časem řeknou více o tom, jakými všemi způsoby a o kolik přesně hmotnost snížili. S podobností s Hyundaiem ix55 naprosto souhlasím.
Já můžu hodnotit z vlastní zkušenosti - MR 2006, zatím najeto 105 tisíc (za poslední 2 roky přes 60000) a auto šlape jak hodinky - je to bezkonkurenčně nejspolehlivější auto, jaké jsem kdy měl :-) Tak snad mu to vydrží.
Ja bych se spis pozastavil nad bezestupnovou prevodovkou co vim z usa tak u murana je take a moc chvali jsem na ni neslysel..
Neda se opravit jako klasicky automat takze porucha kupujes novou..
Moc spolehlive nebyli a to tahala male auto murano
No uvidim u prodejcu jak bude novy panfi vypadat a co bude zac..
Ale vypada to uz na asfaltove suv. :'-(
no rezlo zadní víko - nějakým srážením vody. Co se motoru týče - je toho dost na DE fórech uživatelů. A už jsem to slyšel i od kluků, co to dělají u nás. Zničehož nic v motoru rána a vypochoduje ojnice třeba - opravy podle servisu a matroše - od 4-9000éro. Vůbec nezáleželo na způsobu jízdy či tom, jestli to někdo prasil nebo ne - zkrátka to přišlo. To auto mi přijde nádherný - Navara - ale musím konstatovat, že pokud by někdy došlo na pick-up, tak to bude jehom Hilux v třílitru....
hm, tak tohle slyším poprvé. V mém okolí jich znám 4, z toho ten jeden se k autu chová jako prase a vše funguje. Doted byl k ho.nu interier, ale ted.... to je jiná káva ;-) a rez....z roku 2006 - to by mělo být za příplatek jako archivní rez...... >:D
Taky souhlasím. Pathfinder současný má hodně velký sex-appeal... Jídzně sice trochu jako loď na vodě, ale dá se zvyknout. Z téhle novoty se mi opravdu obrací žaludek: takový nevkus venku i uvnitř... ale třeba bude nástupce v Evropě (výroba Španělsko) úplně jiný, více evropský... snad!
počkej počkej - ne tak zhurta..... myslíš tím 2,5dCi motor, který byl schopen kleknout i při pravidelné údržbě někde okolo 80000km? (tuším rok 2006), rezivějící zadní čela a odcházející spojkové talíře, než ho zvětšili? Mně se líbila a líbí Navara a Pat je její silničně dospělejší bráška, ale podrobnější zkoumání slabin mne jaksi mírně odradilo od nákupu.....Tedy hlavně ty motory.....
ako nástupca Nissan-u Armada je to pre US trh dôstojné. Do Európy to príde hodne "poeurópštené" t.j. menej kože, tmavé látkovo-plastové interiéry, hodne plastu, motorizácia 4-valcový diesel od Renaultu (aby sa plnilo nezmyselné Euro6), vykuchané audio bez navigácie a iné špecifiká pre EU zákazníkov.
PS: ten pohľad zozadu vypadá ako by to bolo na vzduchu so sfúknutými mechmi.
špičkový interiér, špičkový vůz. Není co dodat..... o jízdních vlastnostech, motorech, spolehlivosti se není třeba šířit, ale raději dodám: výborné! :yes::yes::yes:
Obávám se, že kromě celosvětového Land Cruiseru (a naštěstí stále zdokonalovaného) už zůstávají spíše jen různé "krajové speciality", Patrol v Evropě skončil, teď už i Pathfinder, Pajero už hodně přesluhuje a nové generaci se nějak na svět nechce... optimisticky to nevypadá.
Jinak pokud píšeš o těch masírkách, tak k tomu slouží podle mě spíše různá X a Q než klasické offroady.
tak je to hlavně o tom, co si představujeme pod pojmem offroad... Pro někoho to je auto, které dokáže překonat příčný práh na vozovce vyšší rychlostí než 20km/h(což je v podstatě každé auto - byť některá jen jednou), pro někoho je to vůz, který "vyleze" suchou polní cestu na chatu a pro někoho "něco", co dokáže prosvištět pískovnou bez ztráty květinky....
Nový Pathfinder to rozhodně nebude. Ale popravdě - kolik těch "skutečných" offů na světě zůstvává? Poskrovnu. A také je nutné si přiznat, že současné populaci slouží drtivá většina na silnicích provozovaných offů jako masírka pro atrofované mužství, které je pak bujně doháněno v městském provozu, kdy malá auta stěží vyrovnají svou střechou úroveň nějaké obrovské "býčí tyče".
Ať dlouho žije Toyota a její LCéčka.....
Přesně tak. Pominuli to opětovné vlnobití, které ho zazdilo po stránce designu a povedený je jen zpředu, tak z pracovního auta udělali "další" SUV. Co na tom, že uvnitř obklopí luxusem. Od tohoto typu auta to zase není tolik požadováno, na to tu jsou jiní.
Silně o tom pochybuju. Udělali jiné auto pro jiné zákazníky. Kde je robustní Pathfinder, který se nezalekl ani středně těžkého terénu? Tohle je leštěnka na překonávání zpomalovacích prahů
path evidentně vyměkl,ale budiš mu to odpuštěno,protože nás bude hýčkat a hýčkat a...vypadá velmi luxusně a do těžkého terénu by se s ním stějně podívalo pár procent řidičů.mě se líbí ;-)
Podle prvních snímků to vypadá na úplnou rezignaci na terénní schopnosti, evidentně malé najezdové úhly, světlá výška taky nevypadá moc slavně - řekl bych obdoba ix55.
Jenom k té větě o nižší hmotnosti díky samonosné karoserii - pokud se samonosná karoserie vyztuží tak, aby dosáhla pevnosti rámové konstrukce tak je auto mnohdy těžší než rámové, příkladem může být srovnání Discovery a LC150.