Prevcerom som pocul novu M5 na ulici. Sice len v nizsich otackach pri dobrzdovani na cervenu a miernom rozbehu na zelenu, teda ziadny vysokootackovy vreskot, ale znelo to velmi dobre :yes: Priam rajska hudba oproti vacsine viac ci menej hlasnym rozbiehajucim sa dieslom :-)
jéžišmarjá co to meleš? copak nejsou škrtící klapky ve výfuku, které se dají zapínat a vypínat? ale to je něco jiného, než zvuk puštěný z reproduktoru, to můžu jezdit na playstationu :no:
Vědět, co si zákazníci přejí, vystihnout, to je přesně tím, co odděluje zrno od plev, úspěšné od paběrkářů. CTS-V jsem jel, bezva auto na vyblbnutí s tím, že ho za hodinu s díky vrátíš, jezdit v tom denně, cestovat např. tisíc km, to si moc představit neumím. To, co je při blbnutí krásným soundem, to se při cestování stává otravným hučením. V této třídě velmi těžko přijatelné. Ano, M5 je produktem doby, má jako dnes prakticky jakýkoliv špičkový produkt, možnosti nastavení, přenastavení, options atd. atp. Proto je autem, se kterým v tichu a pohodlí proletíš tisíc km na NS, abys tam v Msport modu se zvukem "přepnutým na ON", strávil pár hodin řidičskou zábavou. Proto, že tohle M5 umí, bude se prodávat, ne jen existovat, jako třeba CTS-V, řízku. ;-)
Ten zvuk urcite pred tym nez to video dali online modifikovali. Clovek u BMW nevie ci nahodou to auto nema v kufri monstrozne repraky s audionahravkou nejakeho CTS-V >:-[]
V novém číslo Autocaru jsem si přečetl, že BMW M5 má zvuk motoru puštěný do reproduktorů auta. To je úpadek nejhoršího kalibru. M5 je supertrenažér :-( Naživo to vypadá jako standardní pětka zmršená zásahem tunera. Stříbrné kliky a žebrování vypadají jako od cirkusu. A celé je to takové titěrné, jak by napsal Zdravý Rozum:-)