A přitom jen stačí umět číst, autor píše, že auto balancuje svými rozměry na pomezí nižší střední a střední třídy. :-!
Jinak ano, všichni chápou DS5 jako premiového zástupce citroenu ve střední třídě, bude tam jistě patřit i cenou. Tak jsem zvědav, přijde-li se sem Kylie vysmát se Citroenu za to, že použil techniku (podvozek) z nižší střední pro auto střední třídy, navíc s aspirací na premii. Takové faux pas. >:D Ale ona si s tím teta jistě nějak "pORradí". ;-)
Na pravdě není nic dětinského, němci jsou pro mnohé z Vás bohové, asi jste brzo zapoměli co dokážou kvalitně udělat plynové komory a válku toť vše. a kolega má pravdu o médijích které neustále vynáší v popřet vozy které nic na mezinárodním kolbišti nic nedokázaly, kolikrát byly autem roku? co dokázaly v automobilovém sportu v přímém srovnání? tím myslím fabrika proti fabrice a ne proti soukromníkům lehké sousto ( Fabia S2000) , a dále si povšimněte jaký se děje humbuk okolo Škoda Citigo, myslím že se vrátili v čase do dob kdy se v Polsku vyráběl Fiat 500 naprosto stejný tvar
Co je na článku zavádějícího. Nijak jsem si nevšiml, že by v článku autor nějak hanil DS5 a vytahoval někde koncern jako nějaké měřítko, či přirovnání.
Jediný, kdo zatahuje do diskuze pod DS5 VW jsi tady zatím ty s kolegou což mi spíš přijde jako "výzva na souboj za každou cenu". Dětinské chlapci.
To bude zase plivanců od škodofkářu a jiných majitelů předražených koncernových krabic. I ten článek je silně zavádějící. Prostě co není od VW, který sponzoruje podobné pochybné redakce tak se na tom musí najít za každou cenu chyba i kdyby to nebyla pravda. To kdyby to bylá škodovka, to by bylo chvalozpěvu a stádo by zase jásalo.
Ano krásné , ukázka jak se mají dělat auta aby majitel každé ráno byl potěšen , na rozdíl od nicotných a nudných Octávek, Pasatů, Golfů a jiných concernových vozů kde vše smrdí unifikací.