Třetí generace Toyoty RAV4 je s námi od roku 2005, ale přesto jsme ji doposud v testu auto.cz neměli se zážehovým motorem. To se nyní mění a kompaktní SUV je zde s benzinový čtyřválcem v kombinaci s převodovkou CVT.
Preco by pisali spotrebu pri 130km keby sli do kopca? Vsak logicky to budem testovat na rovine a pri normalnom pocasi. Ked nie tak to tam napisem ze fukal brudalny vietor, atd......
.proste ta spotreba je pri tej rychlosti velka! A aj otacky , kedze sa pise ze si prevodvka moze navolit optimalny prevod...
Pre porovnanie , moja spotreba na 3.5l v6 4x4 5stup.automat na zimnych gumach do desat litrov pri 135km.
Design faceliftované RAVky doslova žeru, dle mne vpodstatě nejhezčí SUV (spolu s GLK) na trhu napříč všemi třídami, tedy včetně poněkud pozerského Evoque-u. Přijde mi neskutečně šik a stále u mě evokuje perfektně padnoucí luxusní oblek na míru... Její vzhled bych nejpřesněji charakterizoval jako velmi reprezentativní - a což je obdivuhodné - za všech situací, jak před divadlem tak před horským srubem. Zkrátka za všech okolností působí dustojně a velmi patřičně. Nádhera. :yes::yes:
ps: když nad tím tak přemýšlím je to nejspíš jediné mainstreamové auto za kterým se prostě otočím.
>:D >:D Ty seš ale kus jelita >:D
Cituji z testu: "....Výsledkem je rovná ložná plocha a objem 1752 litrů...." Třetí slovo v uvozené větě si podtrhni....
Mám s RAV4 100 tis km (rv 2007) a kombinovaná spotřeba byla okolo 10 litrů s manuálem (5 kvalt), takže ta spotřeba mi nepřijde nijak divná. Je pravda, že podobně jsem na tom byl s pasátem 3,2 s DSG ....
Jestli je na stránce uvedených 1 990 000 cena v JP, tak po přepočtu to vychází na necelých 500 000 Kč.
U ostré GT je pak 2 876 300, což je přibližně 700 000. Uvidíme kolik to bude u nás.
Trochu off-topic, ale nekoho by to mohlo zajimat...
Toyota GT86 bude v prodeji i v kompletne osekane verzi...zadna klima, zadne airbagy, nelakovane narazniky, plechova kola, bez radia. Vypada to jako paradni funcar :yes:
[odkaz]
Kludne mohli ist 130kou do kopca :-) Tieto sledovacky rychlosti su zavisle od mnohych faktorov...staci ine gumy,silny protivietor a podobne...druha vec je,ze toto je SUV...kasna vysoka,velky aero odpor...
Zkusil jsem si tohle auto. Neni spatne, ale preferoval bych radeji neco jineho. Vadi mi zejmena:
- mimoradne oskliva palubka
- otvirani zadnich dveri do strany
- pri sklopeni zadnich sedadel se nevytvori rovna plocha
- nevhodne pro ridice s vyskou nad 190cm
- liny diesel, ktery zacina opravdu tahnout az okolo 2000RPM
Atmoš s CVT převodovkou a 10,8 lt/130 km·h-1 je ... poněkud zarážející. 3lt BMW má ve 130 km·h-1 8,6 lt/100 km v 7-řadě, a 7,9 lt/100 km v 5-řadě. Prostě mi RAVka přijde už hodně zastaralá. A navíc, s každým faceliftem je její vzhled hnusnější a hnusnější...
A proč by nemohl vyhrát třeba Touran, když se v srovnávacích testech posuzuje komplexnost (stačí, aby auto na tom bylo dobře ve většíně částech testu).
jen si prostě musíš zvyknout, že redakce upřednosňuje jiné produkce?:)
Včera jsem v autotipu četl srovnávací test MPV a když jsme viděl, že v něm vyhrál Touran nad novým Grand Cmaxem a novou Zafirou, tak jsem se málem počůral smíchy:)
Přesně tak!!! Když koukám na cenu toho testovaného Chevroletu, tohle mi přijde vyloženě zadarmo! A zde může být každému jasné, že toto bude bezpečně mnohem kvalitnější auto. Také tomu moc nerozumim, ci tím chtěl básník říci.