Světová premiéra nového Cee’du je za námi a čas, který zbývá do zahájení prodeje automobilka vyplňuje rozsáhlou galerií své novinky pro nižší střední třídu.
Tak tá biela farba [odkaz] jej vážne sekne. Pekné, velmi pekné. interier je celkom pekný [odkaz] ale viac sa mi páči i30 - tkový interier. Ešte si počkáme na cenník, ponúkané rozne motory a výbavu. :yes:
Re: Dlhá diskusia znamená, že nový Ceed zaujal ...
Viz 15:00. Vyrábět ho bude Škoda pro celý koncern, ale půjde o kompletně novou konstrukci. Všechno od 1.0 (nebo později snad i méně) po 1.6 bude z téhle nové modulární rodiny. Prvního zástupce, když pomineš NSF, máš v A1 Sportback - 1.4 TFSI COD.
Re: Dlhá diskusia znamená, že nový Ceed zaujal ...
Budou to úplně nové motory příbuzné s těmi v Citigu. Během roku VW zahodí prakticky všechny čtyřválcové motory, které ještě minulý rok měl, s výjimkou 1.8 a 2.0, které přijdou v nové generaci, ale stejné konstrukční rodině.
Re: Tak nevím , zda nová platforma bude Golfu VII stačit
A kdo by to před pár lety neřekl? Drahá pracovní síla je znát. Ano, většinu technického a technologického náskoku dohnali, ono také povětšinou stačí koupit licenci. Ale podívej se třeba na střechu nového Cee'du, co tam vidíš? VW mimo jiné pro G7 vyvinul postup pro svařování hliníku a oceli, protože plánují třeba u GTI snížit hmotnost o zhruba 100 kg. Tomu se říká inovace. Co nového do světa produkčních vozů přinesli? Ano, jednou možná budou ti nejlepší, na úrovni Rolls Royce, ale nevím, proč bych se na to měl těšit. Můj osobní názor je, že investice v tomhle regionu byly jednou z největších chyb USA. V honbě za levnější výrobou a většími zisky si pod sebou podřízli větev.
Prober se z toho vlhkého snu. Golf je snad jediný kompakt, který na domácím trhu dokáže porazit BMW 1er ve srovnávacím testu. To nám tu chceš snad tvrdit, že věříš, že i30 je lepší než BMW? Klidně si to mysli, pokud ti to usnadní život, ale, prosím, nikomu to nenuť.
Na ten display bych moc nesázel. S Audi se navigace nesdílí (stačí se podívat na odcházející A3 nebo TT). To by museli přejmout celý systém MMI. Je možné, že použijí podobné řešení (říkalo se, že sedmička v interiéru hodně pokročí), ale pravděpodobně ne stejné. Lepší interiér je jeden z klíčových rozdílů mezi malou Audi a VW.
Myslim, ze si s topperem nemate co vycitat. On vynika svym prehnanym fandovstvim, ty fanatickym odporem. V konecnem dusledku vas oba vsichni maji za hlupacky a oba jste jenom k smichu.
Ty se navic krome hlouposti nestydis davat na odiv svuj primitivitismus... 8-s:no:
Ty zase máš zřejmě v genetické výbavě odpor vůči všemu korejskému. Mám najeto cca 35 tis ve staré i30 a nějak jsem si nevšim že by něco smrdělo a podobné nesmysly co píšeš. Sedadla jsou v i30 jednoznačně lepší na dlouhé trasy než v Octávce kterou taky jezdím. 1,4l motor nebudu posuzovat protože jedím s CRDI 85kW. A zvuk CRDI je rovněž příjemnější než TDI v Octávce. Ano, Octávka má lépe odhlučněné podběhy a větší kufr. Ale to je asi tak všechno.
Tak čekat na "ironii" můžeš... >:D ... ale nedočkáš se... podobně jako již toto dávno ironií není: "Už nemá smysl se ptát, zda je nová i30 dobrým autem. Otázkou je, co vše bude muset VW provést s novým Golfem, aby se Korejci vyrovnal." - [odkaz]
Ale že on to bude zase názor nějakého "prosťáčka"??? >:D;-) ...
O mnoho více bych si musel připlatit! Já to zcela nové auto tehdy v comfortu dostal za velmi, velmi dobrou cenu, o které se mnohým tehdy asi ani nesnilo... A navíc, leccos jsem si připlatit opravdu klidně mohl... ale to už jsem taky vícekrát psal, že jsem zvažoval i jiná auta a projel se v nich... v žádném jsem se ale necítil tak dobře a nesedlo mi tak přesně, jako tehdy i30... A jsem s tímto vozem nadále spokojen; a k překvapení asi mnohých, stále nadšen (i z budíků, motoru, sedadel... prostě celého vozítka!)... >:D;-)
A jak říkám, klidně bych do nového Hyundai i30 šel zase a bez předsudků a s odvahou:
"Asi jsem neodolal kouzlu „Hjondé”. Je mi líto, pokud jsem dosud zmíněným ztratil ve vašich očích punc kritika, ale nebudu kopat do dobrého auta jenom proto, že si myslíte, že je to tak správné. Ostatně předsudky a klišé jsou v podstatě tím jediným, s čím se i30 bude muset ještě pořádně poprat...Nemám důvod se za takové auto stydět, z mého pohledu jako „balíček” překonává i Golf nebo Focus a zrovna u Volkswagenu musejí mít těžké spaní z nejistoty, zda sedmá generace Golfu i30 překoná." - [odkaz]
Milý GTI,
věř tomu, že s mými aprobacemi je vše v pořádku - ostatně jinak bych se neměl tak dobře. :-)
Ani slovem jsem tě nepasoval na "haněče", naopak s tebou cítím. :-)
Ano trefil jsi to : "v mém světě plném šéfů", se takové názory tvoří a následně přetváří v kvalitní PR. ;-)
Ano, i upřímná a prostá radost existuje; a také normální nadšení fandy... a jistým lidem se to tady stává důvodem k zesměšnění a aroganci... Takže směrem k takovým chudákům: "si neumíš představit, že je možné mít vlastní názor, tedy něco, co se koupit nedá za žádnou cenu." >:D
Jinak k onomu Golfu... Je čas se na to vše podívat i trochu jinak! Souhlasím totiž s tímto: "Už nemá smysl se ptát, zda je nová i30 dobrým autem. Otázkou je, co vše bude muset VW provést s novým Golfem, aby se Korejci vyrovnal." - [odkaz]
Nezbylo na Golfa??? Co pořád s tím Golfem? Je čas se na to vše podívat i trochu jinak! Souhlasím totiž s tímto: "Už nemá smysl se ptát, zda je nová i30 dobrým autem. Otázkou je, co vše bude muset VW provést s novým Golfem, aby se Korejci vyrovnal." - [odkaz] >:D >:-[]
Áno Topper je jeden extrém, ktorý nadšene zastáva svoju obľúbenú značku, ale ty si žiaľ ten opačný extrém, ktorý bude vždy len kadať nezmysli proti kórejským značkám... A ťahať do toho, že je Slovák je už úplne mimo misu... Všade sa nájdu trošku strelený ľudia, ako u nás, tak i u vás ;-)
Toppere, možná stačilo jen napsat, že jsi Slovák. Vy ten obdiv k rejžovýmu koncernu máte tak nějak v genetické výbavě (někteří i v popisu práce od PR agentury). Dobrý je ovšem i exot, který se dole rozplývá nad svým"podivuhodným vozítkem" - hjondéééé i30 1.4. Všem doporučuju si jeho příspěvek prostudovat, protože odhaluje celou psychologii kupce H/K. Borec, který o motoru 1.4 se 109 koníky napíše "je neskutečnou radostí si s ním hrát, skotačit - a ten zvuk", borec, který o nejsmradlavějším interiéru na světě napíše "komfortní sedadla (ty potahy, to posezeníčko, to pohodlí a vůně - se snad ani nedá popsat!" - takový borec prostě musel přesednout z pantografu (Česko) nebo žebřiňáku (východní Slovensko). Což vysvětluje i nenáročnost kupců H/K a jejich spokojenost s koupí.
:yes: Dokonale vybráno, pobavil jsem se. To nadšení je až dojemné. Co teprve kdyby tomu pánovi někdo půjčil auto se skutečným motorem, s opravdovým podvozkem a příjemnou vůni v interiéru?
Samozřejmě, že sloh i gramatika má svůj význam a o něčem svědčí. Jistě, chyby dělá každý, o tom není pochyb, ale celek musí být na úrovni, jak po stránce obsahu, tak po stránce formy.
K tomu psaní o článku a autě se nebráním, nicméně nalejme si čisté brzdovky a uveďme na pravou míru, jak to s tím psaním mimo téma je a použijme k tomu Matouše 7, 1-5:
„Nesuďte, abyste nebyli souzeni. Jakým soudem totiž soudíte,
takovým budete souzeni, a jakou mírou měříte, takovou vám bude odměřeno. Proč vidíš třísku v oku svého bratra, ale trámu ve vlastním oku si nevšímáš? Jak můžeš říci svému bratru: ‚Nech mě, ať ti vytáhnu z oka třísku,‘ a přitom máš sám v oku trám! Pokrytče,
vytáhni nejdříve trám z vlastního oka, a tehdy prohlédneš, abys vytáhl třísku z oka svého bratra."
PS: Bezejmenných je tu mnoho, stejně jako nekreativních, nechceš-li se odlišit... ;-)
Ach tak, omlouvám se, že jsem zvolil nevhodný typ slohového útvaru a tím jsem pro vás, pane Ronaulte, snížil úroveň svého vzdělání.
Neboj, neni to ani ucnak, ani integrovane neco. >:D A taky nechapu, proc ma kazdy potrebu si na internetovych diskuzich neco dokazovat a shazovat ostatni. Bud se tu maji resit veci ohledne clanku, nebo se tu pobavime. >:D
To je nic moc, protože jde pravděpodobně jen o ironii.
Ale byl jsem loni na autosalonu v Brně a byla tam taková mladá holčina, docela pěkná brunetka, vedle sebe měla takového pitomečka a na krku měla přívěsek s logem VW... 8-s
Jo, ty časy jsou pryč, bohužel. Dle tvého stylu a absence diakritiky tě hádám na nějaký učňák, max. integrovanou "něco". U nás se většinou psalo po lavici, často i básně nebo texty písní ;-) Rád vzpomínám, když mi někdo k úryvku Krylovy písně Pták Noh dopsal vlastní konec, jo to bylo něco.
Tak zapracuj na svém nicku, ať máš nějakou identitu. ;-)
To sis nakalel do vlastniho hnizda, hvezdny bojovniku. Kdyz chces nekoho utrit, musis nejdriv pochopit o cem mluvi a na co reaguje - to uz byl pro tebe zrejme nadlidsky vykon. Ty hajzliky tady jako prvni vytahl Ronault, ne Unnamed.
Verejne ses tudiz obnazil ty a nutno rict, ze v ne prilis lichotivem svetle. 8-s:no:
Hele, chlapče, je ti 19 let, nejvyšší čas abys projevil trochu kreativity, tím nemyslím kreslení sprostých obrázků na stěnu hajzlíku u vás na učňáku, ale vytvoření nějakého obsažného nicku.
Jen jsi zapomněl dodat, že korunu tomu dodá nějaký iggy11 s naprosto zbytečným a bezobsažným příspěvkem ;-)
Mimochodem je fajn, když bez nás nemůže být krásný den, ne?
No, ono i Golf má tu čáru ponoru prostě nízko, ale je pravda, že ne až tolik a alespoň důležité údaje ukazuje na "maxi dotu", to Ceed ne. To jsme spolu řešili a popisoval jsi to jinak.
Nicméně Golf je na konci své cesty a pokud se podíváme na předzvěst interiéru nového G7, čili do nové Audi A3, tak se můžeme těšit na display výklopný. A není o tom moc pochyb, rádia a navigace koncern sdílí.
Tady je to marné, oba jsme si mohli vyzkoušet, že panovi Vaverkovi se interiér 308 nelíbí, protože je nudný, neb nemá žádnou ozdobnou linku či prolis v pravé polovině. No jo, to je tak, když zábavnost je dávána před vkus ;-)
Jinak souhlas. Ještě bych počkal na živý dojem z interiéru, třeba to vyzní lépe. Takto je tam moc ploch bez kvalitní textury nebo dekoru, což působí trochu lacině, hodně to připomíná Leon.
Dokola stale to iste...uz to zacina byt nuda,sak ten isty scenar! :-)
Topper s Icescentom napisu az neuveritelne ódy...Kari.Laz a Miromen hned zacnu ochcavat jak sa len dá...na co sa hlavne ozve par ramenatých "Slovakov", ktorých sa vzdy snazí otcovsky utisit radoby odborným A4 príspevkom GTI,kedze prvý nepomoze,nasleduju dalsie dva,ale nepomozu ani tie,icescent mu vlozi zopar linkov,ktore mu maju vyvratit jeho zivotnu filozofiu stereotypneho idealu krasy etalonu. Obcas medzitým vyprdne nejake to mudro rohypnol a strycek bobek a aby bol den krásny,tak VAGistom sem musí prist ešte se***vať Ronault s jeho odbornym porovnavacim testom i30ky vs Golf,ktory si ide asi kupit! Poprípade mi vynada za príspevok,ktorý nepochopil. Ešte určite príde,stavte sa!
Celé sa to zopakuje 3x, cislo príspevkov sa blizi k 300 a az vtedy sa moze objaviť Ada,aby nam vsetkym zdelil,ze do auta vlastne patri dízel a neni nad bozsku 1,9TDI!
Redakcia moze mat z nas radost,ved aj top gear sa moze navstevnostou potom schovat!
ti zakaznici budu mat na ociach zapnute budiky, takze ak chces byt objektivny, tak hod fotku so zapnutymi budikmi.
Ale inac aj mne sa viac paci interier i30.
Toto je prilisna snaha odlisit sa od hyindai, az je to kontraproduktivne
Re: Dlhá diskusia znamená, že nový Ceed zaujal ...
vw pripravuje novy 1.2tsi pretoze terajsi sa v cz moc nepodaril... novy bude mat dve vacky namiesto jednej a 16V namiesto 8 .,,a urcite este viac je toho co sa zmeni
Re: Dlhá diskusia znamená, že nový Ceed zaujal ...
[odkaz]
Etalón .. .neetalón ... u nás toho až tak veľa nenamúti ....
Samozrejme koncern to nemusí až tak trápiť, lebo Octavia to bohato nahradí, ale faktom je, že v našich krajinách sa z Golfu (mimo GTI-ho) na zadok nepadá ...
Re: Dlhá diskusia znamená, že nový Ceed zaujal ...
Výbavu??? Proboha vždyť Golfy v základu mají takovou výbavu, o čem se československé rýži ani nezdá 8-s
A pokud si začneš vymýšlet, tak u VW je tvým jediným mantinelem ... tvoje bankovní konto. Zrovna tohle není silnou disciplínou i30/Ceedu :-!
Namátkově - bixenony, sportovní sedadla, možnosti individualizace, parkovací asistent, el. bederní opěrky, nezávislé topení, 2spojkové skříně, adaptivní tlumiče...
BTW - z ceníku Golfu zmizelo 1.2TSI??? Aktuálně základ s 1.4TSI 90 kW
To je reakce na problémy s rozvody 1.2TSI, nebo jen přechodné období? Ví někdo víc?
Re: Dlhá diskusia znamená, že nový Ceed zaujal ...
keby si si aspon precital to co je napisane... golf vo 1-4 generacii bolo auto s primitivnou technikou jedine co bolo k svetu na zaciatku 3-4gen boli tdi hlavne tie prve 66/81kw...na tu dobu nic lepsie nebolo ale inac bieda...mizerny podvozok aj celkovo technika a jedine coho to bolo dokazom, ze ludom staci uplne priemerne auto ... kto chcel lepsiu a sofistikovanejsiu techniku kupil si japonca ...dnes je uz na tom golf dobre ale focus tiez takze to je otazka preferencii...co je v poriadku...
Re: Dlhá diskusia znamená, že nový Ceed zaujal ...
Jistě chlapci Golf ma problem už od prvni generace.Jestli je Golf něco extra těžko řict ale to že je to ve třidě etalon to se mu těžko upira a každy nechť si to nazve jak chce. No mužete tu spolu tokat jak chcete ale pak smeťte to peři.
lutost si zasluzis ty ak si myslis, ze niekto zo slovenska potrebuje tvoje zlutovanie... to je desne ujete a alibisticke ak si uvedomis, ze co ty pre slovaka znamenas a co by od teba este tak mohol chciet... /aby si to nepochopil spatne, znamenas to co kazdy iny jednotlivec/
ja len nechapem ako ty vies, ze ceed v novom vidani ma nekvalitne urobeny interier v zakladnej verzii ... to by ma fakt zaujimalo... uz si sa viezol a najazdil 200tisic aby si si to overil ci je ozaj nekvalitne postaveny
A kde jsi vzal to že citim vuči slovakum nějakou nenavist ? Ona to bude spiš litost ale to je jedno protože dal se v tom pitvat nehodlam.
Ja jsem tebe nenazval korejcomilcem na to jsou tu jini. Jen pokud si člověk obejde par aut tak zjisti že ne všichni to maji v zakladu stejne. Jsou auta ktere jsou i v tom zakladě poctivě udělana a da se řict že si kupuje stejnou kvalitu jako majitel nejvyšši verze a pak je tomu naopak. Kdy zaklad už pouhym pohledem je na nižši urovni než vyšši stupně vybavy.
Re: Dlhá diskusia znamená, že nový Ceed zaujal ...
da sa suhlasit je z toho vyklepany... viac mu podla mna ide o to co si myslia ostatni on totizto nedava velku vahu svojmu nazoru pokial nedostane uznanie.. a kedze by mohlo hrozit, ze ludia co raz viac budu porovnavat tieto auta s golfom pripadne i stavat nad golfa tak ma z toho mindraky...
najhorsie je ako je presvedceny, ze golf je nieco extra.,... je dobry , dotiahnuty premysleny a podla mna lepsi ako ceed/i30, no je normalne aby tu ista skupina ludi chodila kazdemu tlacit do hlavy, ze golf je aj tak najlepsi ? asi nie ...
kazdy si kupi co mu vyhovuje a na tom jazdi a nechodi presviedcat ludi o tom, ze `jeho` golf je aj tak najlepsi... hlavne pokial sa uz ozaj bavime o interieri zakladnych verzii...
ked si za tym stojis tak tu nestruhaj nejakeho inteligenta a netvrd ze nie si postihnuty nejakou nenavystou z komplexov voci slovakom...
ja vobec nie som korejcomil to by ti pasovalo, iba uznavam fakty ... ak niekto melie o plochach a striebornom ramceku pri radicke a potom mi posle odkaz ne interier peugeotu s takym istym striebornym lemovanim a lacnymi plastmi tak to je na zamyslenie... to ze sa vam nelubi je mi jedno, ale vnucovat to ostatnim to je uz ina vec
A keďže mu GTI mu venuje toľko svojej energie, tak je jasné, že Golf má problém ;-)
Určite nie existenčný, ale Golf bude musieť pridať záruky, výbavu a znížiť cenu .... tradícia je síce vec čo rozhoduje dosť často a v nej má Golf navrch ... ale to je devíza pre výrobcu a nie pre zákazníka, čo asi GTI v živote nepochopí :-)
Za tim co jsem napsal si stojim a mužeš si o mě myslet co chceš.
Jinak to co zde předvadiš to je nějaka porucha ? To že tu někdo vyjadři nazor že se mu prostě jista věc nelibi je uplně normalni. Podle tebe jsou všichni na ho.no takže objektivita jak prase. Sami korejcomilci tedy většina přiznavaji že Ceed se až tak nevyvedl oproti i30 a to ne jen zde. Takže zřejmě ne všichni v tom zakladu jak to prezentuješ ty nebudou stat za ***.
ked ty vravis niekomu, ze nema vkus ked sa mu toto nepaci [odkaz] tak to nepotrebuje komentar... skus cinske vyrobky znacky TATA nieco by si si tam nasiel... aj nakalibrovany monitor ti k tomu zabalia
ty si omyl sam o sebe, raz kydas na slovakov potom sa tu hras na inteligenta.. .sa preber je to chore, nie je nic horsie ako psycho co ma zakazdym inu tvar, podla toho ako mu vyhovuje
dnes 11:42 miromen
To že ma většina slovaku v palici vymeteno je znamo to nam psat nemusiš.
jo vsak v pohode je zbytocne o tom diskutovat i ked si si sam odpovedal poslanim odkazy na interier peugeot, ma presne tie iste veci ako vycitas ceedu...ale vsak nevadi nech zije objektivita ;-)
akoze ty si to podla fotiek zmeral metrom kolko ich tam je ? pozri ten interier v golfe mi prisiel proste normalny nebudem nan ani nadavat ani ho zhadzovat, ale nepride mi o nic lepsi ako ten v ceede... proste zakladna suchota a vsade rovnaky typ povrchu ...nic viac nic menej a ceed je to iste
je to subjektivne nema sa tu cenu hadat ale kazdy si tu nadrza svojim favoritom to je jedine co je tu iste... ja nenadrzam ani ceedu ani i30 ani golfu ani nicomu inemu no udivuje ma tu za ake subjektivne zalezitosti sa tu bojuje...to je len cisto vec preferovania znaciek nic ine...pokial sa bavime o tych zakladnych interieroch
Ale jestli se ti daný barevný odstín Opelu nelíbí, tak:
1) máš špatně zkalibrovaný monitor
2) máš zelený/šedý zákal
3) jsi barvoslepý
4) nemáš vkus >:-[];-)
A hlavně - jsou i jiné varianty. Podstatné je, že vše je barevně sladěné a dotažené do detailů. Ne jak u Cédéčka, kde máš 20 odstínů šedé v tom lepším případě, v tom horším přidej dalších 20 béžovošedých :-!
prosim ta kamarat... teraz si uvedom co tu pises cely cas:
ceed- otrasne strieborne lemovanie pred radickou - katastrofa !
ceed- plastove plochy - katastrofa !
a teraz sa pozri na ten odkaz co si poslal a celkom uprimne mi povedz, ze to nie je to iste a este horsie...
objektivita tunajsich diskusii sa rovna nule, je to vazne bieda... ja som jazdil na P308 s ciernym interierom ktory by mal vyzerat lepsie ale ani to mu nepomohlo..je to vec nazoru, no ja som kvalitny zakladny interier nevidel este ani u skody ani v golfe ani nikde....
To se ve mě hodně myliš. Jinak ja za povedeny interier považuji ten ve stale součestem Ceedu tedy po FL. Podle mě povedenějši než ten novy ktery je neharmonicky a přeplastovany.
ja za ceed nebojujem mne sa nepaci ani i30 ani ceed i ked ceed je na tom asi najlepsie az na ten gycovy predok...jednoznacne by som bral golfa ale nebudem tu nadtym onanovat ako ty, ceed je dostojny nastupca stareho modelu a robi ozaj pekne kroky... nj chyba je inde v tvojej nenavysti ale mam tu nieco pre teba myslim ze by si si z toho mohol nieco zobrat: [odkaz] je to tvoja kref ;-)
tak i30 1,4 urcite nebola esom eruropy, ale to ze ty a onanisti mate v garazi 3koveho pripadne max 4golfa to tiez nikdy nepriznate, on sa za to aspon nehanbi...
A copak je na tom interieru k zbliti ? Navic je harmonicky a kvalitni což je už nějaky patek jiste. U toho Ceedu lze zatim hodnotit vzhled a ten je dle mě nepovedeny,nesourody a přeplastovany.
kazdy je tam kde mu je dobre tak asi ti spoluobcania o ktorych sa bavime zapadaju tam kde su... ale je to pekne ako ti slovaci trhaju zily , mas komplexy z ohrozenia ? ty budes asi dobra chudina v realne ked potrebujes riesit taketo veci, skus to dohnat sebarealizaciou, mozna zistis, ze i ty nieco dokazes aj bez ego masturbacie, ked sa budes snazit ;-)
jako neviem o co je ina atmosfericka 1,4 v golfe ? s tymi 80 konmi ? aha asi o to, ze uz aj kia sa naucila z 1,4 atmo vytiahnut 109 kobyl a dat tam casovanie ventilov... ale o to by neslo , to si si mohol vybrat barsakeho nadseneho chlapika co sa rozplyva nad golfom 1,4 1,6 a hodit sem nejake vystrihnute vety,,,boli by to take iste blaboly ,,,golf je lepsi ako stara i30 to asi tak milovymi krokmi a je pravdepodobne ze je stale lepsi ako nova i30 a nemam stym problem ja bych si ho kupil tiez radsej ako hyundai, ale co mi vadi su tie chore boje a hlavne povedomie, ze golf je nieco extra...urcite patri /az dnes v minulosti nie/ medzi najlepsich no ukajat sa predstavami o dokonalosti je tak isto trapne ako ukajat sa dokonalostou nad i30 ... su to obyc auta
Když si k tomu navíc vezmu, že zatímco ten Cee`d je předprodukční kousek (kde v jiných testech bylo psáno, že interiér nemá finální verzi použitých materiálů, podobně jako tomu bylo u předprodukčního Ria, které mělo na některých místech obyčejné hladké plasty, které v sérii naštěstí nezůstaly ) a ten Golf sériovka... prostě je třeba se smířit s tím, že nejprodávanější verze mají do těch "letákových" vždycky hodně daleko.
Dalsi co si svoje komplexy potrebuje riesit na slovakoch ? To ako `ceska` i30 je designovy skvost ? jebino... inac by ma zaujimalo aky je ten brutalny rozdiel medzi tymi ostrasnymi plastovymi plochami
[odkaz]
[odkaz]
a dalsi tu ide skolabovat zo strieborneho nastreku plastu pred radickou...taky isty priestor nez golf pri radicke ale miestni onanisti zistili, ze je strieborny ... skvele... pozeram, ze z toho golfa ste tu ozaj tolki na hlavu az ma to udivuje z coho plynu tie komplexy nemeckej kvality...asi zo skodovky kedze to je tiez VW a nie skoda
vobec to nevyzera divne divne vyzera ceed z predu ale interier je uplne normalny povedz mi co nevyzera v zaklade divne ? vo fabii pomaly grcam zo zakladnych materialov, 308 tiez, megane tiez... povedz mi co je ten etalon vytuzenej kvality ktory v zaklade lame rekordy kvality ? to su uplne dristy co tu ty nakladas , beriem tvoj nazor ale zbytocne sa tu rozkrikujes ake to je strasne spatne otrasne a nevkusne jak keby ostatne auta nemali to iste... v tejto triede urcite
ty si dobre v lese sorry... p. Veverka ma uplnu pravdu vyzera to tak ako kazde auto v tejto triede ... skor neviem zhltnut ten dizajn prednej masky , to je gycove bohuzel ale zbytok auta je akceptovatelny... aj interier navyse potesi u korejca ze nic take neokopiroval ale ma vlastnu tvar
tak peugeot 308 si s nim nema co vycitat to je tiez pekna plastovina a uz na pohlad s hrubou a nekvalitnou strukturou - p 308 SW 1,6 hdi ... to ze ma dake uletene `elegantne` francuzke tvary mu nic nepomoze ked sedis za tym a vala sa na palubovke prach
ake plastove plochy ? videl si uz niekedy renault megane z vnutra ? nepride mi nic plastovejsie ako v inych autach +- a uz vobec nie ze je `hroznyy` ano az taky hrozny ... ty vole... nenosis melir a podpatky ? je to normalne auto ... aj v interieri
Nevkus. Tak se dá zevšeobecnit pohled do interiéru. Důvody:
1) roztříštěnost tvarů
2) materiálová nesourodost
3) a hlavně naprostá barevná nejednotnost interiéru. Snad jediná snesitelná barevná kombinace je naštěstí černý interiér...
Když to zkrátka porovnám s barevnou vytříbeností variant třeba u Opelu, tak tu máme v podání Kie druhé, možná třetí housle.
[odkaz]
Zkrátka čistota tvarů, materiálů, barev a ploch se vytratila. Ve sportovní terminologii by se tomu dalo říct přemotivovanost >:-[]
Re: Tak nevím , zda nová platforma bude Golfu VII stačit
Já bych v tomhle dohánění a generacích byl opatrný. Je třeba ti přiznat, že současná generace Golfu by se dala označit za takový větší facelift minulé generace, která se objevila roku 2003. i30 přišla roku 2007 a teď se objevuje její druhá generace, krátce před uvedením nové generace Golfu.
S trochou nadsázky - Hyundai vystřídal tři generace vozidel v nižší střední a stále mu dobře konkuruje Golf na základech z roku 2003. Tím chci naznačit, že i když ten pokrok byl značný, za těchto okolností, kdy se u VW šetřilo, zase není tolik divu, že se situace vyrovnala.
Teď záleží na tom, jestli se u VW dokáží vytáhnout jako u páté generace či nikoli... pak se teprve lze bavit o případné budoucnosti
Re: Tak nevím , zda nová platforma bude Golfu VII stačit
V dnešní době už smazat technologický náskok není problém. Dokonce ani předehnat. Kde je dnes Samsung, LG a kde je Thomson, Grundig atd. Kdo by to před pár lety řekl.Samozřejmě auto je trochu složitější stroj než televize. A lidi při koupi auta dají více na tradiční výrobce .Ano, kdysi dělal VW lepší auta než Kia. To ale neznamená že je nemožné že jednou nebude Kia/Hyu dělat lepší auta než VW. A ta doba nemusí být vůbec daleko. Osobně si nemyslím že současný Golf je nějak výrazně lepší auto než nová i30. Možná je lepší v některých věcech, ale v jiných je zase horší. A že bude nový Golf nějak výrazně lepší než starý tak tomu skálopevně věří snad jen GTI a jemu podobní. Spíš se u koncernu stále více projevuje šetření a s tím spojené problémy. A těch problémů je na můj vkus až příliš :no:
Jen dvě reakce
- nemíchá se mi nic, ty by sis však měl našprtat diskusní aprobaci...
- patřím spíše k chvalitelům nové i30, podívej se pod jiné diskuse.
Zkrátka ve svém malém světě plném šéfů si neumíš představit, že je možné mít vlastní názor, tedy něco, co se koupit nedá za žádnou cenu ;-)
Toppere, ty se tady marně pokoušíš (pod touto fotogalerií hned 2x) strhnout diskuzi na téma ix45, tak radši mlč a psychiatra navštiv sám. Nemluvě o OT Hyundai/Kia onanováním pod každým článkem.
:yes: >:-[]
Pokud myslel Mistr incest tím dobrodružstvím s vozítkem odskakující nápravu, nulovou odezvu ve volantu, omamný smrádek gumy a lepidla v interiéru a vytočený řvoucí motor při 80km/h, pak chápu, že každá cesta je velkým dobrodružstvím >:-[]
Jen dvě poznámky
- míchají se ti pojmy adorace a arogance
- asi ten ceed a i30 tak špatný nebudou, když vidím kolik slov tě to nutí napsat.
Zkrátka následuješ své šéfy, ti se též začínají H/K koncernu bát, a to je pro nás všechny přeci dobře, bude muset být lépe, ne jen cenově, u všech! ;-)
No dovol, já přece nebuzeruji, nerobím si srandu, já právě důsledně jen a pouze cituji věty mistra. Jak si to vysvětluješ ty, jaký tomu dáváš tón, to je přece už výhradně tvoje práce. Ty ty věty vykládáš ve svém příspěvku. Ano, já přiznávám, že číst o minulé i30, že je to podivuhodné autíčko, a že to autíčko krásně voní... >:D to se nezlob, avšak já spíše čekám, že se tu brzy dozvíme, že se jednalo samozřejmě o ironii... Nebo ty se snad s předmětnou citací ztotožňuješ?
robit si z inych srandu a vysvetlovat si to po svojom je presne tvoj styl, ponizovat urazat zhadzovat a buzerovat :yes:
a spominat VW pod kazdym clankom ci uz ide o seat, volvo alebo trabant alebo ponorku je priznak aby si navstivil psychiatra
:yes:
rad by som vedel akym autom jazdis ale podla sposobu tvojej diskusie je to nejaka tuningovana stara haraburda ako golf III predpokladam ze v diesli s velkym kridlom na kufri
kazdemu tu vysvetlovat aky je kkt lebo nejazdi vo vw je diagnoza s ktorou by si mal nieco robit kym je este cas ;-)
Re: Tak nevím , zda nová platforma bude Golfu VII stačit
s tymto u bemozgov nepochodis, s nimi sa nema vyznam bavit ;-)
realita jasne ukazuje ze koncer H/K je velky super ale o to bude vacsia sranda ked mnohi co si teraz robia srandu za par rokov padnu na zadok a realita im da facku :yes:
nechajme hovorit za nas predajne vysledky a statistiky :yes:
No, to to po tom aprílu na diskusích dopadá. Naivní adorace vlastní garáže, v níž stojí zaparkovaný klenot Evropy - i30 minulé generace na 1.4... A tihle mistři tu rozehrávají partii o tom, že H jen tak, levačkou dotáhl evropský mainstream. Je to doslova k pláči. Tak si dejme od mistra z jeho stránek na auto.cz (moje auto) pár výživných vět, cituji:
"Vážně - opravdu se vždy moc a moc těším, až se do tohoto podivuhodného vozítka opět posadím, nastartuji a zažiji další dobrodružství..." >:D
"Prostor (pocit "obývacího pokoje" - jako doma, velmi příjemné!), comfort, stabilita na vozovce (víceprvková náprava se nezapře a předjíždět, zařazovat se zpět a se zuřivou vervou sešlápnout plyn do zatáček - to je opravdu potěšení!), design (každý jemný detail vozu je jaksi k neokoukání - což je jedinečné!), motor (109 koní v 1.4 - jde to cítit, je neskutečnou radostí si s ním hrát, skotačit - a ten zvuk - zvláště při zařazení 3. stupně k akci předjíždění k otáčkám 5000), praktičnost (s podivem musím napsat, že např. prostor v loketní opěrce je "bezedný"... je to záhada), skvělá výbava za velmi dobrou cenu (výbava comfort), komfortní sedadla (ty potahy, to posezeníčko, to pohodlí a vůně - se snad ani nedá popsat! A což teprve onen úžasný sklon zadních sedadel!), modré podsvícení ukazatelů (ve večerních a nočních hodinách - se člověk těší z onoho nádherného pohledu směrem na budíky!), velká zpětná zrcátka, účinnost brzd (takovou jistotu jsem zatím v žádném jiném voze nezažil), zvuk audiosoustavy je vynikající ..." >:-[]
Mrkáš, co, ano, takoví lidé kupují Hyundai... A to je pravda. K pláči je pak, že titíž lidé tu mohou své slepoty pouštět do diskusních příspěvků a mást případným mladším kolegům hlavu svým prosťáčkovským pohledem na garáž, na svět a v podstatě i na sebe...
Ceed mi pripomina P308, ale Hyundai je taky korejsky gic. Palubovka Ceedu je pradoxne krajsia s tym radiom bez navigacie. Nepacia sa mi tie Hyundai "usi" - vyduchy klimatizacie.
Re: Tak nevím , zda nová platforma bude Golfu VII stačit
VW a Hyundai zvedu o 4-5 rokov tvrdy boj o svetovy primat v predaji aut.
Porovnanie v nemeckom Auto Bilde medzi 6 autami VW a 6 autami Hyundai dopadlo 3:3 - samotny Auto Bild oznacil remizu za senzacnu, ktoru by pred par rokmi nikdo ani len nepredpovedal.
.
Porovnavat Golf s i30 sa fakt neda - i30 dokazala za 2 generacie takmer zmazat technologicky naskok, ktory si VW s Golfom buduje uz 6 generacii:-)
V i30 bude tento rok nasadena aj dvojspojkova A/T prevodovka - co Hyundai do i30 neda je 4x4. V priprave je aj ostra verzia s cca 200 konmi.
Golf ma daleko vacsie moznosti individualizacie a ma ohromny naskok v povedomi a velkosti klientely.
Samotny sef VW priznal - Hyundai je pre nas velka hrozba, pretoze robi dobre auta.
Pre GTI - obetuj 30 mi. svojho casu a chod sa po sebe odviest v Golfe a nasledne v novej i30. Potom komentuj.
To, že na golfa původem z roku 2003 se teď korejci horko těžko dotahují je sice pěkný, ale psal jsem o GTI, nedej bože GTI 35 edition, nebo R. To je prostě jiný svět a porovnání s rohlíkama tam sedí jak pr*el na hrnec.
Nechceš tu doufám nikomu vnucovat názor, že minulá i30 na jednačtyřce byla esem kompaktní Evropy >:D Já tu s tebou diskutuji a neuvědomil jsem si tvé garážové zázemí... slepá adorace nejlevnějšího auta ve třídě, ano, takto se tu dá také diskutovat... 8-s
V tom se mýlíš... už nejde o "světy", ale o kvalitu a možnosti; a takový rozdíl, který ty popisuješ se svými rohlíky, to tedy ani náhodou není není... "Těsné vítězství Golfu je ale i triumfem Hyundaie. Nová i30 za Golfem v NIČEM zásadním nezaostala. Moderní atmosférický motor je plnohodnotnou alternativou přeplňovaného TSI. K silným stránkám patří vnitřní prostor a design. Drobné nedostatky pak Hyundai vynahradí příznivější cenovou politikou... Ještě jsme se nepodívali na ceny. Zde padá německá kosa na korejský kámen. Zřejmý je už rozdíl při pohledu na základní ceny testovaných motorů – i30 1,6 GDI za 345 tisíc stojí o 81 tisíc méně než Golf 1,4 TSI. Dorovnání výbavy a doplnění několika běžných položek (navigace, vyhřívaná sedadla, parkovací senzory) by mohlo poměr sil změnit, ve skutečnosti je ale Golf v řeči ceníkových cen ještě o dalších 20 tisíc dražší." - [odkaz]
Ano, když si někdo koupí i30 jenom proto, že nezbylo na Golfa, tak budiž, ale když si někdo koupí i30 a ještě je nadšený, tak to už je hodně zvláštní ;-\ Na přístrojovém štítu i30 jsem vždy oceňoval palubní počítač, jeho vzhled [odkaz] a jeho ovládání. Vzhled tamagoči displeje z osmdesátých let, všechny údaje okamžitě k přečtení, včetně času a venkovní teploty, praktické ovládání čudlíkem někde pod volantem. Jak říkám, koupit si to z donucení, buďiž, ale ještě ty křápy vychvalovat...
Ne, vážně, mě jen udivuje, že napíšeš "spodní příčky" a recenzenti napíší pravý opak: "Těsné vítězství Golfu..." Rozumíš, těsné! Je třeba se taky někdy podívat pravdě do očí a asi i uznat kvality a pokrok jiných... A všimni si: zásadně tady škodolibě neplísním Golf! Vážně, nemám proč... ;-)
Re: Tak nevím , zda nová platforma bude Golfu VII stačit
Jo takove nazory je slyšet a to jako nudny,hnusny apod. A to povětšinou od majitelu nebo přiznivcu korejskych "aut". Takže nad tim se rozhodně ne třeba pozastavovat vzhledem k tomu co pravě korea produkuje.
kazdemu sa paci nieco ine, samozrejme interier novej i30tky je pekny netvrdim ze sa mi nepaci len mne sa viac paci horizontalne riesenie palubovky v ceede. Kazdy si vyberie, niekolko i30tiek tych novych uz stretavam na parkovisku kedze sa od marca zacal na slovensku jej predaj a musim povedat ze to auto je velmi diajnovo podarene a ak bude ceed vyzerat tak dobre ako na obrazkoch tak sa mu ani i30 zvonku nemoze rovnat :yes:
Ano, zírám na to denně pořád i já dávám této palubce 9 z 10-ti bodů; a představ si to: pořád se mi to líbí! Tak jako v těchto testech i na počátku:
"Palubní deska - design funkčnost: 9 bodů z 10-ti!" - [odkaz]
"Použité plasty jsou počertu kvalitní, vynikne to paradoxně ve srovnání s mnohými evropskými konkurenty... Ergonomie palubní desky je evropská, i když tvary jsou stále orientální a daleko nejvíc nám připomínají modely značky Toyota. Modré podsvícení displejů chladí vášně dříve, než se s autem rozjedete. Středový panel nese ovládání audiosoustavy a automatické klimatizace. Středový tunel s odkládacími prostory je zakončen středovou loketní opěrkou. Tedy vše, co najdete i u všech ostatních konkurentů." - [odkaz]
Mám pocit, že jsi se na ty videa nad tím ani nedíval, to je úplně jiný svět. i30 vs Golf GTI je asi jako rohlík z Lidlu v akci za 0,90 Kč vs. výborný ručně dělaný rohlík z malé domácí pekárny.
Neplácej tu nesmysly. Já chápu, že může pro někoho i30 představovat zenit života, ale takto neznale přece nelze na věc nazírat. Sakra! copak i30 jede také na haldexu, na DSG? Copak i30 má dvoulitrový motor, který byl třikrát za sebou světovým motorem roku dané kategorie? Víš vůbec co tu proti sobě stavíš? Ty neznáš GTI, R, cabrio? Uvažuj. i30 je bežný lowend, atakuje spodní příčky třídy - Bravo, mégane. Na vrcholu je Focus, Golf. To jsou doslova jiné světy. Dávej svým diskusím realistické proporce prosím :-!
Ano - a ono ach - je tak výstižné >:D ... VZHLED! A k tomu, že je popsán jako nudný mnou... tak ať to řekne zase někdo jiný: "VW Golf již tradičně neohromí designem, který je usedlý až nudný." - [odkaz]
Tak má reakce byla přdevším na otázku GTI: "ale proč i30?" A pak ukazoval na Oktávku a Golf... Takže jsem jen napsal jasná "pro", proč klidně ano... poněvadž s i30 má (asi nevědomky a nezná ony testy a zkušenosti) asi jistý problém... A ano, auta si volíme sami... jen je třeba taky dobré něco o nich vědět... ;-)
A ty se ve své naivitě domníváš, že jako tomu VW dáš těch sto tisíc navíc za nic? :-) Uvědom si laskavě, že když píšeme o Golfu, je to to nejlepší co lze ve třídě pořídit. Nechceš-li však přeplňovaný motor, pak se projeď v bavorácké jednašestce, osazuzje jí například peugeot v 308.
Nemůžeš přece porovnávat i30 a golfa, to bys tu rozesmál nejen sebe :-) Umíš si představit, co vyjede na podzim za dokonalou kládu? Vždyť ten nový golf bude nejen nejlepší jako stávající, on bude opět dalším milníkem kompaktní třídy.
Ach, přečetl jsem si tvojí poslední větu o nudnosti golfa... že já se vůbec obtěžuji... :-!
já bych to zase tak jasně neviděl. Golf je sice poměrně drahý šereda, ale zase sází na osvědčený nenápadný styl a účelnost. Je to pro lidi, kteří neradi sází na novinky a designové výstřelky. Proti korei je to trošku něco jiného. Každý si musí vybrat dle svého vkusu. Jak čteme, kvalitní auta jsou obě.
i30! Vždyť je tolik důvodů proč klidně a ANO i30! Už dříve dokonce prvotní verze porazila Oktávku:
"Celkově je korejský vůz z Nošovic ve vedení. A není to těsné, právě naopak. Škoda se svým systémem příplatků a vysoké základní ceny nedokáže Hyundai překonat v podstatě v NIČEM jiném než ve velikosti zavazadlového prostoru a několika drobnostech. To je překvapivý výsledek. Stačí jen usednout do obou aut za zhruba stejné peníze, rozdíly jsou opravdu markantní. Ani dovybavení neudělalo z interiéru octavie příjemné místo k životu, plasty působí ve srovnání s korejským standardem hrozně. A navíc ten motor – Škodovka v poslední době masivně propaguje přeplňované jednotky TSI a dobře ví proč. Její atmosférické jsou totiž nevýkonné a neúsporné." - [odkaz]
A co se Golfu týče - viz srovnávací test: "Těsné vítězství Golfu je ale i triumfem Hyundaie. Nová i30 za Golfem v NIČEM zásadním nezaostala. Moderní atmosférický motor je plnohodnotnou alternativou přeplňovaného TSI. K silným stránkám patří vnitřní prostor a design. Drobné nedostatky pak Hyundai vynahradí příznivější cenovou politikou... Ještě jsme se nepodívali na ceny. Zde padá německá kosa na korejský kámen. Zřejmý je už rozdíl při pohledu na základní ceny testovaných motorů – i30 1,6 GDI za 345 tisíc stojí o 81 tisíc méně než Golf 1,4 TSI. Dorovnání výbavy a doplnění několika běžných položek (navigace, vyhřívaná sedadla, parkovací senzory) by mohlo poměr sil změnit, ve skutečnosti je ale Golf v řeči ceníkových cen ještě o dalších 20 tisíc dražší." - [odkaz]
A našlo by se více srovnávacích testů, kde i30 je lepší volbou než 308, Auris,či Megane...
Nemůžu si pomoci, ale mě to o dost lepší nepřipadá a dokonce mi to nepřipadá lepší vůbec.
Tisíc lidí, tisíc chutí (ovšem někomu chutná od Babici [Hy/kia] a někomu od Pauluse, obobjí často vypadá podobně, ale při ochutnání teprve poznáš ten zásadní rozdíl)
A když ze zásady nechci koncern? a nechci německou produkci? Chci benzínový motor, preferuji bez turba. Snad dá Mazda do své "3" 2 l benzín SkyActiv i v Evropě.
Proč i30? >:D Vždyť je tolik důvodů proč klidně a ANO i30! Už dříve dokonce prvotní verze porazila Oktávku:
"Celkově je korejský vůz z Nošovic ve vedení. A není to těsné, právě naopak. Škoda se svým systémem příplatků a vysoké základní ceny nedokáže Hyundai překonat v podstatě v NIČEM jiném než ve velikosti zavazadlového prostoru a několika drobnostech. To je překvapivý výsledek. Stačí jen usednout do obou aut za zhruba stejné peníze, rozdíly jsou opravdu markantní. Ani dovybavení neudělalo z interiéru octavie příjemné místo k životu, plasty působí ve srovnání s korejským standardem hrozně. A navíc ten motor – Škodovka v poslední době masivně propaguje přeplňované jednotky TSI a dobře ví proč. Její atmosférické jsou totiž nevýkonné a neúsporné." - [odkaz]
A co se Golfu týče - viz srovnávací test: "Těsné vítězství Golfu je ale i triumfem Hyundaie. Nová i30 za Golfem v NIČEM zásadním nezaostala. Moderní atmosférický motor je plnohodnotnou alternativou přeplňovaného TSI. K silným stránkám patří vnitřní prostor a design. Drobné nedostatky pak Hyundai vynahradí příznivější cenovou politikou... Ještě jsme se nepodívali na ceny. Zde padá německá kosa na korejský kámen. Zřejmý je už rozdíl při pohledu na základní ceny testovaných motorů – i30 1,6 GDI za 345 tisíc stojí o 81 tisíc méně než Golf 1,4 TSI. Dorovnání výbavy a doplnění několika běžných položek (navigace, vyhřívaná sedadla, parkovací senzory) by mohlo poměr sil změnit, ve skutečnosti je ale Golf v řeči ceníkových cen ještě o dalších 20 tisíc dražší." - [odkaz]
Všimněte si slov v "NIČEM" ... Takže ještě navíc s přihlédnutím k nudnosti designu Golfu, jasná volba: i30!!! :yes: >:D;-)
Nedá se než souhlasit. Ještě i já si přidám a doplním, že například ten stříbrný rámeček dole před řadící pákou tam je jak pěst na oko a ještě je na každé straně jinak zakončený, což toto všechno jenom podtrhuje.
Ešteže ste nás predbehli aj v tomto a pozametali si mozgovňu už za boľševika. Ku va, tí češi sále potrebujú Slovákov ako soľ. Kde by si len to svoje ego honili?
To přece není téma "předvádění se", zde jde o koncepce karoserií. A pokud je pro tebe střední (mainstreamová) třída již přílis velká, pak ano, kup kompakt, s tím problém nemám, ale proč i30? Za rohem nová Octavia, nový Golf...
No, do Cee´du se možná nepřesedá z Golfu. Ale možná jsem výjimka a dovedu si představit, že z auta střední třídy přesednu do i30. Auta rostou, nepotřebuji se předvádět a do Hyundaie i30 se mi vejde vše, co potřebuji. Navíc motor 1,6 GDI se jeví jako velmi dobrý. Nechci tu dělat reklamu, takže další adepti jsou také, ale připadá mi, že nynější střední třída nějak přerostla a pro normální kombinovaný provoz (město, chata, hory) již není nejvhodnější. Možná ale půjdu do módní kategorie SUV, doufám, že se zde trochu přiostří konkurence a některé ceny půjdou dolů.
Zásadně lépe vypadají v podstatě všichni, o Golfu jako mistru dokonalé třídní estetiky, uměřenosti, symetrie a stylu snad psát nemusíme, ale podívejme se na kabinu vámi kritizovanou v testu - [odkaz] Vše je tam na svém místě, kabina pro šoféra. Nebo zde - [odkaz] Jde o jiné řešení oproti 308, avšak esteticky vyspělé, přehledné, žádný pes a ves... A co třeba tohle - [odkaz] Důsledná osová symetrie, vše někde začíná a v logickém místě končí.
A zde? [odkaz] Tvarová změť bez jakékoliv optické návaznosti na sousední plochy. Například prolis od tlačítka víka u souseda končí nikde, pravý středový ofuk je až nepřijatelně uzký, jde spíše o štěrbinu, celkový ponton horní části je v pasáži středu přílis hmotný (jakoby na přístrojovku naplepený), pod ním pak středový panel zase nekoresponduje svojí subtilností. Za zásadní nedostatek lze považovat absenci jednotící vizuální koncepčnosti, absenci jednolitosti, stylu.
Ono je to však tak správně. Cee´d není premiant třídy, na to jsou tu jiní. A na to, čím cee´d je, je to jistě dobrý vůz.
:yes: ,mas pravdu,pekne,po presednuti z Loganu,a aspon,ze interier novej i30 sa drzi osvecenej dvoj tubusovej koncepcie pristrojovej dosky...dost nechapem 3 tubusovu KIU naco je ukazovatel paliva velky ako otackomer?A co ta antena???Ta sa snad hodi iba pocas MS v hokeji...na pripevnenie vlajocky!!! ;-)
Tak musím říci, že ačli se mi designově zvnějšku líbí nová Kia Cee'd, ale i nové Hyundai i30... co se ovšem interiéru; a zvláště pak palubní desky, týče, volil bych určitě Hyundai i30... Tohle se mí líbí prostě víc:
Tak musím říci, že ačli se mi designově zvnějšku líbí nová Kia Cee'd, ale i nové Hyundai i30... co se ovšem interiéru; a zvláště pak palubní desky, týče, volil bych určitě Hyundai i30... Tohle se mí líbí prostě víc:
Samozřejmě, názor na vzhled je hodně individuální. Naštěstí je dneska možno vybírat z nepřeberné nabídky. Co nenabídne Kia/Hy bude k nalezení u jiné značky. Buďme jako zákazníci rádi za konkurenci.
Jak tak pročítám diskusi, notorickým přívržencům kupodivu nevadí ani navigace situovaná výrazně pod čarou pohledového ponoru. Že by syndrom domácího korbáčika? Ber to s nadhledem, to víš, není Mercedes jako mercee´des...
Co je však ve fotokonfrontačních souvislostech podstatné - Do cee´du se samozřejmě nepřesedá ani z focusu ani z GOLFu, do cee´du se přesedá z... Loganu. A právě v tomto světle vyznívá estetická údernost cee´du v celé své síle. Ano, to nahoře je vůz pro toho, kdo nechce, či chtít nemůže to nejlepší ze třídy, avšak má dostatek sebezáchovných instinktů vypouštět ze spektra zájmu chvost třídy. A tedy v tomto zorném úhlu nelze než cee´du přitakat, je to vizuálně velmi zdařilý lowendový kompakt.
Co se týká kabin, pak třídní referencí je stále toto - [odkaz] Ano, takto má vypadat přístrojová deska pro (super)mainstreamového jezdce jezdícího třídu kompakt. Co se týká karoserie, ideál je taktéž známý - [odkaz] Ty si ale pořiď výhradně to, co se ti líbí, přece bys nechtěl, aby na světě žili pouze lidé se vkusem...
Ale tady nejde o to, že je to základní výbava, ale že to vypadá "divně" a v základní výbavě to ještě vynikne. Prostě ty hordy plastů a to stříbrné "cosi" co rámuje odkládací prostor před řadicí pákou je hrozný., Korejci si prostě jejich milovaný stříbrný plast neodpustí nikde.
Vsetci tu rozpravaju o interieri v zakladnej vybave atd...
pokial ja viem tak vacsina modelov vsetkych aut na SK a taktiez urcite aj v CZ sa predava v zakladnej az nizsej vybave ´,tak neviem co sa tu potom odbavujete...
Ci je to skoda,VW ci ina znacka ako kia, renault adt... v zaklade pekny interier nie je a pritom sa najviac predava.. Ja neuznavam filozofiu zakladnych vybav na ukor auta (vacsie auto za menej penazi) avsak ani nevycitam.
zToppore, zToppore. Víme, že jsi slabě řečeno "jiný" ale že budeš stavět toho ceeda do kategorie k Fabii jsem od tebe nečekal. Holt jsi nám naznačil, co si o ceedu "myslíš". (slovo "myslíš" je v uvozovkách, protože v tvém případě je použití tohoto slova dost zavádějící)
hodte sem fotky interieru svojich aut a podme sa cez fotky bavit o kvalite >:D , niektorym tu fakt j.e.be
ale nemusite sa hanbit, my slovaci mame podobnu mentalitu . ani za boha neprizname ze je druhy leps i aj keby nam koleno vrtali kupime si vsetci fabie, som velmi rad ze uz nepatrim k tej zmagorenej generacii :yes:
Ten bakelit kolem rádia je opravdu vrcholná lekce estetiky, jako bonus volant z plastu a potahy sedadel z recyklovaných pet lahví + základní 1.4atmo a máš nejprodávanější model Kia ceed. Ten tvůj odkaz ještě není ukázkový tesil edition, toto má kožený volant a ovládání rádia na volantu.
Ten interier je hrozný. Nehodnotím materiály ani zpracování, ale ty plastový plochy vypadají hrozně a to jsou prezentovány fotky vrcholných verzí. Bez navigace je ta plocha ještě o hodně větší a vypadá to fakt hrozně lacině na pohled.
Po prvnim zhlednuti vyumělkovanych fotografii se mi interier Ceedu zamlouval.
Teď ale musim řict že z těchto fotek interier teda nic moc. Hlavně se mi nelibi středovy panel a celkova plastovost.
C4ku a skoda ze displey navigacie nie je vyssie ale aspon je skloneny a otoceny , ocenujem lavu pruznu listu stredoveho tunela ktora je pre nohu lepsia ako nepruzna hrana, celkovo skutocne bez chyb :yes: a musim priznat ze auto vyzera z mojho pohladu v interieri ovela bytelnejsie a utulnejsie ako i30 s vertikalnym sposobom prevedenia palubovky.
Skutocne je ceed pekne auto zvonku aj zvnutra a to netvrdim preto ze mam ceed rad ale skutocne korejci spravili velky pokrok a pokial toto auto na fotkach bude pre niekoho lowend tak moze ist rovno k ocnemu alebo na psychiatriu, karty sa obratili, z koristi sa stal predator alebo lepsie povedane z toho co inych nahanal sa stal ten ktoreho teraz nahanaju :yes:
Ceed ma napr aj moznost menit si velkost grafiky a cislic na pritrojovom stitku teda na budikoch, ma to vobec nejaka premia? Len sa pytam lebo ta dnesna akoze premia uz ma sem tam problem aj s akoze lowendom v testoch, situacia sa vyrovnava, sranda skoncila
:yes:
uz sa tesim na hyundai ix45, ktory tu bude co nevidiet :yes: