Není to zrovna malé číslo. A nejde ani tak o prodeje jako o prestiž. Když si vybírám motor, tak má základní linie uvažování je minimálně 100 metrických koní na tunu celkové hmotnosti. A tady prostě pokulhávají.
Či bude úspešné je otázne, uvidíme. Interiér je ako ropucha, mne sa skôr pozdáva ten v i30, ale koľko ľudí, toľko chutí. Exteriér je tiež diskutabilný, ale s výhradami ujde. Suma sumárum, nekúpil by som. Nielen tento model, ale koncern hyu/kia komplexne. Nehodnotím od klávesnice, ale po osobnej skúsenosti s minulou generáciou i30.
Ke vzhledu mě napadá: mohutné, robustní, až agresivní, avšak stále příjemné... dokonale vyvážené... interiér také velmi vkusný, jediné, co mi moc nesedí je snad ono zalomení středních průduchů... bylo-li by to jaksi rovné, bylo by to pro mě líbivější... Jinak vše OK :yes::yes:
Pro fajnšmekry ze slavnostního "zjevení" v N.Y.: [odkaz]
treba povedat ze urcite to bude uspesne auto :yes:;-)
mne osobne dizajn hyundaia nesedi az tak dokonale ako dizajn kie ale stejne je to pekne auto a interier sa mi v tomto vertikalnom rozpolozeni pozdava viac ako v i30 :yes:
Tady je odkaz na celou tiskovou zprávu českého dovozce, obsah je stejný jako na Slovensku. Za poněkud převratné považuji nepoužití alfanumerického systému značení. [odkaz]
Origo tlacova informacia pre Slovensko (asi aj Europu) hovori nieco ine:
- nazov Santa Fe zostava
- je dostupne iba s jednym razvorom - 2.700 mm
- dieselove motory 2,0 CRDi 110 kW a 2,2 CRDi 147 kW , silnejsia varianta tu nefiguruje
- benzin 2,4 GDi 142 kW
Sice sa nekona prekvapenie nova ix45 sa mi pači interier klasicky korejsky ,exterierom sa mi viac pozdava kratšia verzia ,vačšiu verziu nemuseli natolko odlišovat aj ked je jasne,že kvoly 7 radu sedadial nebolo možne ponechat skosenie zadnej časti...inak nemam či kritizovat nekomplikovany dizajn len tak dalej hyundai
Zvenku krásné, akorát zezadu mi trochu nesedí koncové světla na odklopném víku, připadají mi takové trošku malé k té mase a trochu vysoko.Vnitřek docela divoký, to zalomení středových průduchů mi moc nesedí, i30 i i40 se mi zdá elegantnější. Jinak super.
Vidím to podobně. Co mi tam moc nesedí je ten zadek ve stylu ix35 (ta je pro mě dokonale odpudivá). Předek je docela v pohodě. Interier je pro mě poměrně zklamání. Nemůžu hodnotit materiály, ani zpracování, ale vypadá to, jak to říct, tak nějak "lacině" "neprémiově". Každopádně konečně jeden korejec s označením ix, co na mě hned nepůsobí odpudivě.pokud by se známkovalo tak by jsem to viděl tak na 3 (kvůli interieru, který se mi nelíbí) což je "dobrá".
Jenom upozorňuji na drobný překlep ve větě: "V Evropě nabídne Hyundai místo poměrně žíznivého benzinového motoru V6 turbodiesel 2,2 CRDi se 166 kW (255 k) a točivým momentem 500 Nm." ... těch koní by spíš mělo být 225, ne?
Interier zejmena v te ''elegantnejsi'' verzi vypata povedene, dojem kazi "dreveny" dekor, myslim si, ze az ty dalsi generace modelu dostanou Hyundai na novou interierovou uroven.
Exterierove ovsem neni co vytknout. Samozrejme, nekomu se fluidni design hyundaie nemusi libit, na druhou stranu je decentnejsi proporcni, a vubec neni prehnany jako treba v pripade Elantry, kde je toho uz trosku moc na tak male auto.
Na Hyundai to není až tak špatný. Tedy kromě interiéru, kde kromě patvarů a provařené nevkusné modré se kopírovalo od VW (volič automatické převodovky).