Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Koupě auta na úvěr se nevyplatí ani po slevě, zjistil dTest

Nákup nového osobního auta na úvěr se v tuzemsku ve většině případů nevyplatí. Motoristé i přes nabízené slevy zaplatí o desítky tisíc víc.
Zpět na článek
4. 3. 2020 18:15
úvěr na auto
Pokud tohle chce někdo srovnávat, tak by se měl osrovnávat srovnatelné. Tedy zajít si do banky, a nechat si vypočítat za kolik Vám půjčí peníze na auto, a potom si to nechat jít vypočítat do autobazaru. Já bral ojeté auto na úvěr z autobazaru AAA auto, kde jsem měl během chvíle nachystanou kalkulaci úvěru. Porovnal jsem to s nabídkou z banky, a v autobazaru mě to vyšlo daleko líp.
9. 1. 2019 00:58
Auto na úvěr
Já si myslím, že to není ani tak o tom, aby to bylo výhodné, ale že to bude brzo. Já si na auto brala půjčku odtud - [odkaz] - protože kdybych na něj měla šetřit, tak ještě minimálně pět let jezdím autobusem >:-[]
9. 7. 2015 12:56
auto s půjčkou
já mám auto přes Essox, který jsem podepsal, když jsem auto v AAA auto kupoval. Do zaplacení mi chybí ještě rok. Mám už přes ně druhé auto. A jasně, že si něco musím připlatit, banky nepůjčují peníza zadara. Ale není to velká pálka.
24. 4. 2015 09:54
zkusenost
Zajímavé, jak článek, tak příspěvky :-!
Mě stejně nic jiného nezbývá,na auto ted nemám, takže to touto cestou stejně řešit musím.
Martine, docela náhoda, včera jsem se tak díval kdo co nabízí a i na ten g-credit jsem narazil, nevypadalo to špatně. Ty ji to porovnával s někým jiným taky? Nebo jak ses pro ně rozhod?
21. 4. 2015 12:30
zkusenost
Jako vždy se musí počítat s přeplatkem, hold jak na něco v dnešní době nemáte a chcete pomoct, vždy si zaplatíte o dost navíc :/ S tím se musí počítat.
Ale i tak můžu přidat pozitivní zkušenost a to s g-credit.cz, kde jsem si bral uvěr. Vycházelo to dost slušně.
Avatar - grifith
3. 5. 2012 17:18
Re: úvěr Renault Finance
Ano, smlouvu jsem si přečetl pořádně, i ty malé "nepodstatné" odstavce s dodatky pod čarou. O vinkulaci pojistného plnění na RCI Finance nebyla ani zmínka a také jsem tento dodatek nepodepisoval. Auto na úvěr jsme nebrali z důvodu, že by na něj nebylo, ale proto, že to vyšlo výhodněji.
2. 5. 2012 20:19
Re: úvěr Renault Finance
Přečetl sis pořádně smlouvu? Možná se to změnilo, ale před čtyřmi roky jsme to zvažovali a za odstavcem se všema HRKama a BRKama bylo nenápadně zmíněno, že vinkulace pojistného v případě nehody připadne Renault finance. Nakonec jsme to platili hotově (rodina pomohla) a prodejce řekl, že by to tak udělal taky kdyby mohl..
Avatar - grifith
1. 5. 2012 20:09
Re: úvěr Renault Finance
skvělá reakce, má hloubku ;-) a hlavně je k věci :no:
1. 5. 2012 15:49
informační odpadky
to je slint... ten článek je úplně o H.... Jestli toto vydala ČTK tak potěš koště, a nebo pokud to tu někdo krátil, tak ještě lepší. Nejen, že je dopředu jasné, že na úvěr asi přeplatím, když si ty peníze půjčuji, (nebo pokud autor půjčuje zadarmo nebo za to ještě platí, tak si k němu jdu půjčit okamžitě), ale také uvedené příklady jsou kouzelné. Jiné ceny aut, a nikde nevidím jaká byla akontace a na jak dlouho ten úvěr byl? To je celkem pochopitelné, že to potom vyjde u každého jinak, netřeba tučně na nás křičet nesmyslnou fantastickou informaci o přeplacení... (věřím, že v testu tyto informace obsaženy jsou, ale i tak pochybuji, že si půjčovali všude stejně a na stejně drahý vůz (to totiž ani reálně napříč trhem nelze)
1. 5. 2012 15:17
Re: katastrofálny článok
No opravdu vážně - kolik z vás co tu tak "odborně" diskutujete, umíte opravdu spočítat čistou současnou hodnotu peněz jako asi nejférovější (a možná úplně jediné použitelné) hledisko výhodnosti či nevýhodnosti úvěrování či splátkování jakékoliv investice? Aspoň si uvědomte že dát za něco půl miliónu dneska a dát za tu samou věc se stejnou využitelností půl miliónu za několik let prostě nemá stejnou hodnotu a není to stejný půlmilión, to odložení má svou cenu a dá se docela dobře spočítat...
1. 5. 2012 14:49
Re: úvěr Renault Finance
neotravuj s tou reklamnou ty Renaulte
Avatar - petrumr
30. 4. 2012 23:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 4. 2012 23:05
Re: katastrofálny článok
:yes: ano, kolik si přeplatil..to je ta otázka, která je tak trochu úsměvná.
30. 4. 2012 19:59
Re: ÚVĚROVÁ GARÁŽ
Úvěry, kdy dlužník zaplatí méně než si půjčil, jsou poměrně časté.
Platí to pro jakýkoli úvěr s nulovým navýšením apod. za předpokladu inflace v ekonomice. :-)

/jenslovickareni
Avatar - grifith
30. 4. 2012 19:02
úvěr Renault Finance
Koncem minulého roku došlo k rozhodnutí pořídit si nový povoz a kromě běžných otázek o výbavě, motoru apod. jsme řešili i otázku financování. Obecně zastávám negativní postoj k jakémukoliv úvěrování, ale po propočtu jsme došli k závěru, že na úvěr auto vyjde levněji než v hotovosti. Akontace 70%, splátky na 24 měsíců. Byla mi nabídnuta vyšší výbava za cenu nižší a navíc "sleva" při využití financování. No nevyužijte to... ;-)
30. 4. 2012 18:52
Že zaplatím víc, automaticky neznamená, že se mi "nevyplatí"
Smlouvu o úvěru snad podepisují lidé, kteří jsou již plnoletí a mají občanku, takže jsou i svéprávní, nebo snad ne ?
30. 4. 2012 18:12
Re: Financování
Zväčša ho "zadotuje" poplatkom klienta ... ;-)
30. 4. 2012 18:12
Re: katastrofálny článok
No nepochopenie významu času u peňazí je dosť zúfalou vizitkou nášho školského systému .... o takom niečom by sme sa tu ani nemali baviť ... :'-(
30. 4. 2012 18:10
Re: katastrofálny článok
Samozrejme .... nepoznajú úroky ....ale poplatky áno :-)
30. 4. 2012 17:51
Re: toto je trosku nelogicky clanok
Nulové navýšení dělají i některé automobilky v ČR a SK, ale podmiňují to uzavřením nepříliš výhodného havarijního pojištění, takže to navýšení zaplatíš někde jinde...
30. 4. 2012 17:40
Re: katastrofálny článok
A jak fungujou banky v muslimském světě? A auta dávají s nulovým navýšením?
30. 4. 2012 17:09
Re: toto je trosku nelogicky clanok
Ono všetko záleží na podmienkach bánk a potrebách ľudí. Pre mňa je šetrenie nočná mora a nemám k tomu žiadne sklony. Ak si kúpim auto na splátky, viem že musím určitú sumu mesačne zaplatiť a tak ju zaplatím a mám pokoj. Inak by som to minul na iné zbytočnosti a na auto by som nenašetril nikdy. Ak vam dajú úrok do 2 percent, prípadne 0, tak je to vcelku výhodné. Momentálne nieje problém u niektorých značiek dostať financovanie 0 percent na 60 mesiacov, samozrejme v prípade že máte dobrú kredit history. (hovorím o USA). Ako už niektorí spomenuli, je potrebné brať do úvahy aj infláciu a tiež každoročné zvyšovanie cien z dôvodu investícií do vývoja a pod.
30. 4. 2012 16:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 4. 2012 16:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - janoš
30. 4. 2012 15:28
Re: Zkušenost
Já mám taky dobrou zkušenost, právě jsme váhali zda hotově, nebo na úvěr...ale kupodivu na úvěr to bylo pro nás výhodnější... zajímavé bylo to, že všude byl přeplatek obvyklý, ale při kombinaci 24měs při 70% počátečním zaplacením ceny byl přeplatek jen asi 2300,- plus akce k úvěru litá kola zdarma, takže jsme na tom jen získali. V hotovosti by nás auto vyšlo stejně a bez kol...
30. 4. 2012 14:33
Re: katastrofálny článok
Súhlas ....

Jednoducho cena peňazí je pre mnohých nepochopiteľná ....

I ja sa bežne stretávam s otázkou "Koľko si preplatil ?" a už dotyčného nezaujíma ani doba úveru ani iné "detaily" ....
30. 4. 2012 14:30
toto je trosku nelogicky clanok
vychadzajuc z nomilnalnych sum sa vzdy preplati /len do toho vstupuje inflacia, kurzove straty atd. atd. /...uplne do pohody je to ked automobilka ponuka zaplatenie vozidla na tretiny alebo podobne.

Plati pravidlo, ze len moznost ziskat auto na uver moze jeho cenu vyhnat hore...obdobne to plati pri hypouveroch - moznost robi zazraky.
30. 4. 2012 14:28
Re: ÚVĚROVÁ GARÁŽ
Příspěvky v této diskuzi byly mířeny spíš tím směrem, že zde je prezentován rádoby objevný článek, že na úvěr vyjdou auta dráž, což je samozřejmé a každý rozumný člověk si to nejprve spočítá, než do toho půjde.
Správně konstatuješ, že lidi to využívají k okamžitému používání něčeho, na co nemají a že to je staletí používaný princip. To, že se tak děje, ale nic nemění na tom, že to je špatně. Osobně vidím spousty nagitivních vlivů tohoto přístupu od jedinců, kteří končí v exekuční řízení, po celou společnost, kdy například my, obyvatelé ČR, jsme postiženi tím, že v Řecku žili na dluh a v USA nepodloženými penězi stavěli baráky. Vyznávám přístup, že na co nemám, to si nekupuji a spokojím se s levnějším; nemůžeme všichni mít Rolls-Royce jen proto, že ho chceme. Samozřejmě že existují důvodná využití půjček, ale v obecném měřítku to je špatný jev prorostlý celou společností, který bohužel zasahuje i do hospodaření států, lidi by se měli naučit utrácet to, co mají a ne co možná budou mít. To se ale při chabé finanční gramotnosti obyvatelstva těžko realizuje.
30. 4. 2012 14:03
Re: ÚVĚROVÁ GARÁŽ
Souhlasím.

jenže dnes je to fakt těžký a na lidi je kladen obrovský sociální tlak, takže se "musí" něčím pěkným na 4ech kolech prezentovat.

Problém je spíš v tom, že si lidi půjčí na cokoliv a procokoliv. Touha není jen po autě.

Docela by mě zajímala tendence nesplacených úvěrů a zabavených aut.
Myslím že to poslední dobou (po)roste exponencielně.
30. 4. 2012 13:58
Re: Kdo by to čekal?
mno tak si aspoň uvědomíš, o čem je kapitalismus >:D
30. 4. 2012 13:09
teorie versus praxe
teoretická úspora byla možná u PSA v kombinaci 70% akontace a doplacení během roku.
v praxi mě ale s tímto požadavkem poslali do zádele >:D
řekli mi, že auto je prodané a že se se mnou o tom bavit nebudou. ve skutečnosti jim hnilo ještě další 3 týdny v nabídce....
ještě jsem to urgoval, ale maximálně si vzali číslo a email a bez jakékoliv reakce.
občas se objeví nabídka, která je výhodná pro zákazníka, ale pro prodejce není problém, aby vám auto neprodal
Avatar - Tomas_2002
30. 4. 2012 13:08
Financování
No.....ono se to auto na úvěr bez přeplatku dá pořídit, ale většinou pouze na modely, které potřebuje výrobce/importér nutně prodat a pak se domluví s úvěrovou společností a ten úrok zadotuje ze svého.

Uspěch dnes je podle mě profinancovat auto s ročním úročením 5.5 - 7.5%.
Avatar - Nerez
30. 4. 2012 13:04
Re: Zkušenost
Já bral auto v akci 50:50. Půl hned, pů za rok bez navýšení. Jedinný přeplatek byl asi 2300 Kč za uzavření smlouvy.
30. 4. 2012 12:25
ÚVĚROVÁ GARÁŽ
Věc nestojí tak, co je výhodnější z pohledu celkové platby, věc stojí tak, co je výhodnější vzhledem k nakládání dané osoby se svými finančními prostředky. Ještě jsem se nesetkal s úvěrem, u něhož by dlužník po jeho splacení nakonec zaplatil méně, než si půjčil...

Tedy je nutno na věc nahlížet očima dospělého jedince - pokud mohu získat (pro podnikání) již zítra dopravní prostředek za zlomek jeho pořizovací ceny, pak započtu-li nutné úvěrové úroky a poplatky, obchod se mi vyplatí, pokud pomocí toho auta přece vydělám částky, které bych jinak vydělával mnohem složitěji či možná, že vůbec ne. Ostatně na obdobných uvěrových principech a institutech stojí lidská společnost již mnohá staletí.

Samozřejmě, že jiná oblast jsou půjčky občanům (nikoliv tedy úvěry). Tam už je dotčená materie na místě. Zde lze ovšem napsat, že půjčka na auto je tak jako nákup bazarové herky především důkazem toho, že touha po autě opravdu nezná lidských hranic.

Za situace, kdy jsou tu lidé schopní si půjčovat nejen na videa a podobné nesmysly, ale už i na dovolenou, se však nelze divit tomu, že si půjčí i na automobil. Ono je to však těžké, vždyť propočte-li si nějaký zájemce, že na trojkového bavoráka bude střádat sedesát pět let... je půjčka svým způsobem logickou cestou.

A pak, hele, vlastnit trojkovýho bavoráčka, to už za nějakou oběť stojí, ne? Po první promarněný splátce ti ho zabaví, ale už jen ten pocit, žes ho kdysi dva měsíce vlastnil...
Avatar - CHerokee
30. 4. 2012 11:03
Zkušenost
Nedávno jsem kupoval auto na město. Nejdříve jsem uvažoval o úvěru, ale přeplatky jsou hrozné...od pár desítek tisíc (Seat, Škoda) po částky kolem 50 000. Studoval jsem si podmínky i u Citroenu, Chevroletu, Renaultu. Nevyplatí se to. Hotovost vyjde vždycky o dost lépe.

Slevy jsou obchodní trik, alá dáme Vám slevu 40000, ale přeplatíte o 70 000.
30. 4. 2012 10:33
katastrofálny článok
Článok s vypovedacou hodnotou nula.

Počítať preplatenie pri kúpe vozidla nie najlepším riešením.
Jedine ak to chcete porovnať viacero ponúk.

V tom prípade treba ale do úvahy vziať súčasnú hodnotu peňazí alebo čistú súčasnú hodnotu. Proste jednoducho + - to nefunguje.

A v konečnom dôsledku je to business tak neviem čo sa čudujete. Treba poriadne čítať, porovnať napríklad RPMN a potom sa rozhodnúť. Či si auto budem užívať už teraz a splácať ho 5 rokov. Alebo budem 5 rokov bez auta a šetriť na neho.
neregistrovaný "HTPkiller"
30. 4. 2012 10:26
Re: Kdo by to čekal?
No ale o takový ranec? Když půjčím jim tak mám 3 %, když oni mě tak mě oškubou jak kohůta...
30. 4. 2012 10:22
Kdo by to čekal?
Je celkem očekávatelné, že to budou mít spočítané tak, aby vydělali, v podnikání se těžko někdo bude chovat sociálně.