Tak co lezete na ČESKÝ server s auty. Je snad jasné, že se tady bude vše přirovnávat Škodovce. To je stejné, jako když se konkurence ze zahraničí srovnávaní se Škodovkou a ne mezi sebou. Viz. Hyundai a pan Vošický .
Jestli tohle auto bude za slušné peníze, určitě bude úspěšné i u nás. Moc se mi líbí konzervativní design, jistě velmi dobrá bude i nabídka prostoru. Ve srovnání s Rapidem to má nevýhodu, že to není liftback, ale někomu může sedan vyhovovat i víc. Naopak výhodu proti Rapidu spatřuji v lepším základním designu (proporcích) - tohle auto nepůsobí jako příliš úzké a uměle "natahované". Také velikost kol vůči karoserii je v pořádku (na rozdíl od Rapidu). Interiér, hlavně přístrojová deska a výplně dveří, vypadají hodnotněji než u Rapidu. A třetí zásadní plus - atmosférická šestnáctistovka, navíc s variabilním časováním ventilů - pro auto tohoto ražení ideální (rozhodně lepší řešení než potenciálně poruchové 1.2 TSI)! Takže, bravo Peugeote a hlavně to nepřežen s cenou!
Auto vyzera vcelku fajn, aj ked Citroen o nieco lepsie. Potesila mna vsak ponuka motorov, najma benzinovych bez turba :yes: Aj ked motor 1.2 VTi mozno nebude dostacovat, pre tych co sa velmi neponahlaju a dolezita je pre nich spotreba, tak budu urcite spokojni. Motor 1.6 VTi bude viac nez dostacujuci a priaznivcov nafty nemoze motor 1.6 HDi urazit. Vyzera to tak, ze je cely koncept auta stavany na pohodlie a dlhu vydrz, presne to co potrebuje vychodoeuropsky zakaznik, ktory si nemoze dovolit kupovat novy automobil kazdych 5-6 rokov. Urcite je ponuka motorov jeden z dovodov preco zobrat Peugeot/Citroen a nie Seat/Skoda.
Opravdu hezké auto s pěkným interierem (v této cenové hladině). A to mě přivádí na myšlenku, zda by peugeot neměl dělat jen levná auta, protože ten interier je konečně v této cenové hladině od peugeotu opravdu dobrý, řekněme až vhodný přesně pro tento typ.
301 tu není každý den dvacetkrát, 301 se nesrovnává s vozy o třídu výše, 301 se tady nevyzdvihuje jako auto století, atd. Pak se nemůže nikdo divit, že to lidem leze krkem.
to je zas názor... A z čí dílny Toledo asi tak je? To ho jako vyvinuli šmoulové v městečku pod lopuchem >:-[] ?
Škoda dlouhodobě přicházela se studiemi Mission L apod, které byly předobrazem Rapidu. Použila se technika Škody (zadní náprava z O1, přední Fabie II), výroba bude probíhat v závodech Škoda... Celkové pojetí a tvar je typická Škoda (Octavia 1)...
Toledo je pak Rapid s hezčí maskou, předním nárazníkem, světly a kapotou, zadním víkem kufru a zadním nárazníkem. Vyrábět se bude taky u nás. Takže se vracím zpět k otázce - kdo teda to Toledo vyvinul, když to není jen upravený Rapid >:-[] ?
ZADNÍCH dveří 8-s >:D ? Píšeš přeci o tom, jak je rám skla dveří mohutný, ne? No a když je mohutný v zadních, tak je mohutný i v předních dveřích při tomto provedení...
Navíc je to pitomost, protože celková konstrukce dveří je udělaná jinak a ten tlustý plech, co ti tak vadí, vlastně překrývá část boční linky karoserie. A ta je plechová ať je to součást dveří nebo ať jsou dveře vsazeny jinak.
Faktem je, že tohle řešení P301 už se dnes nenosí, Rapid představuje co se dveří týká dnešní konstrukční školu. Na druhou stranu - vadí to něčemu? Rozdíl bude 100 pro v hlučnost, jenže u těchto levných sedanů/liftbacků je stejně celkové odhlučnění na takové úrovni, že tohle roli nehraje...
ano, to je teda poznámka. Samozřejmě, že po otočení o 180 se volant nachází v jiné poloze než ve výchozí, a ve 360 by měl být ve stejné výšce >:D Psal jsem, že při otáčení o 360, teda od 0 do 360 se mění poloha, ne že ve 360 je jiná :-)
miliju! Italský Rapid, Čínský Superb, Maďarská Fabia atd. To je skoro jako sousedovic snědý syn táty albína >:D To mám vždy amok ;-) s názvy VW-Škoda, to je skoro jako pokličky a hrnce >:D
Nikdo nepopira, ze je rapid koncernova skladacka, ale to, jake dily pouzit a jak je poskladat probehlo u skody, stejne, jako skladani samotne. Nehlede na to, ze spousta dilu byla upravena specialne pro rapid.
8-s no já myslel, že jakmile s ním otočím o 360 st. tak si ho vezmu domů >:-[] ne vážně, prostě si to zkus a uvidíš, docela mě to vadí a i to je důvod, proč bych auto nechtěl. A ten volant v Octavii nevím jaký je, ale není při otáčení ve stejné výšce a tečka.
tomu se říká vyosený volant (nevím, jestli tomu tak je), ale proč psát jednoduše, když to jde složitě... a možná tě to překvapí, i vyosený volant je po otočení o 360 st. (šedesátinných) na tom samém místě >:-[]
rohYpnole, řídil jsi někdy Octavii :), pokud máš možnost znova, tak otoč volantem a budeš se divit, jak se mění jeho poloha. Není totiž v ose, ale střed má posunutý tak, že když otáčíš, tak volant mění svoji polohu vůči nadmořské výšce, nic víc jsem tím nemyslel :-)8-s
co to je prosím tebe za blbost (např. Octávia při otočení volantem o 360 není ve stejné poloze) - to se jako volant při otočení o 360 st. někam posune 8-s ? To by byli první ve vesmíru, co by dokázali při otočení předmětu o 360 st. kolem pevného bodu otáčení docílit posunu vzhledem k původní poloze >:D >:-[] Tedy jestli to nemyslíš v ITRF >:-[]
Spravidla kazde sklo je v rame. Takze je nizsie ako ram. Vynimkou su auta v ktorych je cast skla dveri uplne bez ramu. Stacilo napisat: Vrchny ram dveri je masivny.
ještě jsi zapomněl dodat kvalitní antikorozní ochranu ;-) ta totiž ani v dnešní době nemusí být samozřejmostí, jak nedávno dokázala nošovická rýže >:-[]
1. Takto to Peugeot má i u 508 a vyskytlo se to už i dřívě. Mě se tenhle detail naopak velmi líbí.
2. Tenhle volant na 99% nebude u všech verzí, tohle bude klasicky příplatkový.
3. Pravda, z druhé strany já třeba výstražná světla či spoustu dalších funkcí zapínám po paměti aniž bych se tam díval.
4. Rozhodně to je ergonomičtější než na každých dveřích jen jedno, viz Citigo. Navíc na trzích, kde Peugeot 301 směřuje to je běžnější řešení.
5. tohle může být špatná fotka - chybná úprava.
6. A?
8. Můžou být kdekoliv schované a hlavně... co s tím všichni pořád mají? To jako nikdo nevydrží 2 hodiny v autě bez napití?
9. ? Jak bys chtěl udělat ty dveře stejné?
10. Sedan pro východní trhy, nihil novum.
Odkial mas,ze Toledo je upraveny Rapid? To len česi si stale asi myslia,ze Rapid je z dielne Skodovky a nie skladacka "lego" od VW v roznych baleniach...
1) Jednak je Toledo upravený Rapid, jednak je na tom Seat s prodeji hůře než Škoda. Proč by tedy měli dělat konkurenci zrovna Toledu a ne Rapidu, to jsem tedy nepochopil....?
Najviac ma pobavila titulka.
1) Francuzi maju u "zadnice" nejaku skodovku, skor robia konkurenciu zmienenemu Toledu, resp. to vyzera ako vacsia Thalia
2) od teraz kazdy troska mensi sedan bude kopia Rapidu???
no, podobně to má i Dacia, ale to jsem psát nechtěl. prostě horní linie skla jde níže, než horní linie rámu. Tím pádem se zvětšuje rám, a pak je takový celkový dojem, že to má mohutnou konstrukci, ale pravda je taková, že je to jen optický klam :-)
Hele tohle má být ale low endový auto, takže chvála bohu žádný technologický výstřelky => auto by mohlo ač francouzský normálně fungovat. Podívej se na Thalii. Jednoduchá, funkční, spolehlivá technika a tohle bude postavený na podobný notě.
1. na co proboha dávají název PEUGEOT na přední masku pod znak?
2. nemám rád zkosené volanty. Špatně se mi točí, pokud není volant kruhový, ale to není jediný neduh volantu (např. Octávia při otočení volantem o 360 není ve stejné poloze)
3. tlačítko výstražných světel není červené a je dost daleko
4. ovládání oken je na střední konzole. Dost nepohodlné, pokud chci stahovat okna všude, vpředu, vzadu, nebo různě.
5. ovládání výdechu klimatizace na středu má jedno společné kolečko a to dál od řidiče, proč???
6. uměle umístněné ovladače klimatizace do kruhů, které se otáčet ale nebudou
7. ovládání rádia atd. je dosti malé
8. nejsou odkládácí prostory na pohárky (láhev), ale možná jen chyba úhlu fotky
9. zadní dveře, jsou odlišné od předních, v designu ala Dodge.
10. úzké víko kufru, daní za design
ja som na luxusnych plazach fotil aj feliciu, ziadny problem ;-) a fotky vysli nadherne :yes: a nejazdil som s nou po rozbitych cestach ale po normalnych ;-) asi som divny >:D
zadok je troska buclaty to je fakt, zrejme je to dan za vacsi kufor....ktory samozrejme 90 percent majitelov vyuzije maximalne tak raz rocne pri ceste na dovolenku ....co narobime ;-)
mne sa 301 paci a s 1.6tkou jasna volba :yes: , rapid ma motoricky neohuril a nepacia sa mi ani tie jeho protikrizove opatrenia a setrenie na nespravnych miestach podobne ako v citigu....
Fotky jsou v pořádku. Běžný zákazník tohoto modelu se bude většinou pohybovat na špinavých, rozbitých okreskách při cestě na noční směnu do nejbližšího města. ... Na luxusních středomořských plážích se fotí RCZ nebo aspoň 508.
presne tak, mam rad taketo auta, aj na novy logan sa uz tesim ktory bude predstaveny v zeneve na jar, som rad ze prichadzaju na svet opat aj poctive a solidne auta :yes:
toto je uz sice trosku zvlastny ale na oko zaujimavy tuning:
Mne je sympatické, že nieje preznetované a navrhované ako mestské auto a spotrebný tovar, ako je to pri večšine moderných áut, ale ako auto na naše zničené cesty... ;-)
Načo to skrývať, idem s tím von : 301 a C-Elyssé sa mi veľmi páčia, konečne super autá...
Všetky moderné autá sú navrhované a prezentované ako autá do mesta, ale toto nie - konečne auto pre vidiečanov. Navrhované ako auto pre východoeurópske zničené cesty. Navrhované nie ako spotrebný výrobok (ako sú navrhované ostatné moderné autá), ale tak, aby bolo schopné slúžiť dlho a bez extra starostlivosti. Kvalita interiéru bude určite dobrá, snáď budú dobré aj motory, prevodovky, podvozky a ceny. Dizajn exteriéru aj interiéru je super, ukazuje, že lacné auto nemusí vyzerať lacno (až na ten zvláštny zadok)... :yes::yes:
Vypadá docela dobře, jen bych řekl že tak kapota je zbytečně moc "lisovaná". Te prolis ve kterym je logo by tam podle mě bejt nemusel, působí to přeplácaně. A nebejt taky toho zadku v podobě ťuklý thalie, tak by to bylo opravdu pěkný auto
Zhodou okolností som chcel napísať veľmi podobný komentár.
Každý kompaktný sedan bude odteraz *geografický prívlastok*rapid. Viem, že nová škodovka, to je udalosť minimálne na štátny sviatok ale čo je moc je príliš.
kazde auto velkostne podobne rapidu bude teraz "iny rapid" ? trapaci... ten novy rapid sa mi tu na tomto serveri tak zhnusil, ze uz by som ho nechcel ani keby som si hned vyberal auto podobnej kategorie. dokonca by som si radsej vybral aj nieco v niektorych ohladoch horsie, len aby to nebol ten rapid, o ktorom mavaju redaktori auto.cz kazdu noc mokre sny... a to vacsinou uz ani necitam clanky o nom, lebo je to na zvracanie.