Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 301: Nové foto francouzského Rapidu

Francouzská automobilka zveřejnila novou sérii fotografií sedanu 301 namířeného především proti Škodě Rapid a SEATu Toledo.
Zpět na článek
24. 7. 2012 10:33
Re: heh
Vzhledem, že se pohybujeme na českém (slovenském) trhu, tak je tady brána značka Škoda jako domácí a všichni se snaží konkurovat Škodovce.

To je stejné, jako když Škoda konkuruje ve Francii domácím značkám a ne Volkswagenu
24. 7. 2012 09:58
Re: Kam se poděl 4008 ?
[odkaz]
Tak už jsem ho našel.
V Česku se asi neprodává nebo co ?!?
24. 7. 2012 09:14
Re: eh ???
Tak co lezete na ČESKÝ server s auty. Je snad jasné, že se tady bude vše přirovnávat Škodovce. To je stejné, jako když se konkurence ze zahraničí srovnávaní se Škodovkou a ne mezi sebou. Viz. Hyundai a pan Vošický .
23. 7. 2012 17:34
Lví sympaťák
Jestli tohle auto bude za slušné peníze, určitě bude úspěšné i u nás. Moc se mi líbí konzervativní design, jistě velmi dobrá bude i nabídka prostoru. Ve srovnání s Rapidem to má nevýhodu, že to není liftback, ale někomu může sedan vyhovovat i víc. Naopak výhodu proti Rapidu spatřuji v lepším základním designu (proporcích) - tohle auto nepůsobí jako příliš úzké a uměle "natahované". Také velikost kol vůči karoserii je v pořádku (na rozdíl od Rapidu). Interiér, hlavně přístrojová deska a výplně dveří, vypadají hodnotněji než u Rapidu. A třetí zásadní plus - atmosférická šestnáctistovka, navíc s variabilním časováním ventilů - pro auto tohoto ražení ideální (rozhodně lepší řešení než potenciálně poruchové 1.2 TSI)! Takže, bravo Peugeote a hlavně to nepřežen s cenou!
Avatar - Peto02
23. 7. 2012 14:38
Motory
Auto vyzera vcelku fajn, aj ked Citroen o nieco lepsie. Potesila mna vsak ponuka motorov, najma benzinovych bez turba :yes: Aj ked motor 1.2 VTi mozno nebude dostacovat, pre tych co sa velmi neponahlaju a dolezita je pre nich spotreba, tak budu urcite spokojni. Motor 1.6 VTi bude viac nez dostacujuci a priaznivcov nafty nemoze motor 1.6 HDi urazit. Vyzera to tak, ze je cely koncept auta stavany na pohodlie a dlhu vydrz, presne to co potrebuje vychodoeuropsky zakaznik, ktory si nemoze dovolit kupovat novy automobil kazdych 5-6 rokov. Urcite je ponuka motorov jeden z dovodov preco zobrat Peugeot/Citroen a nie Seat/Skoda.
Avatar - Misanick
23. 7. 2012 08:05
Re: Prolis
Zadek P 308 SW je nádhera, nevypadá ani v černé jako pohřebák, na rozdíl od ostatních kombíků.
Avatar - Katikakus
22. 7. 2012 20:12
301
A pak ze levny sedan nemuze byt pekny... ;-)

Bravo Peugeot :yes:
Avatar - Johny.Rico
22. 7. 2012 16:40
No teda!
Opravdu hezké auto s pěkným interierem (v této cenové hladině). A to mě přivádí na myšlenku, zda by peugeot neměl dělat jen levná auta, protože ten interier je konečně v této cenové hladině od peugeotu opravdu dobrý, řekněme až vhodný přesně pro tento typ.

Za mě tedy 1!
22. 7. 2012 15:26
Re: Peugeot
Na vecnych faktech a vlastnostech vozidla nemuze pocet clanku cokoliv zmenit.
22. 7. 2012 15:03
Re: Tak takové přirovnání
pěkné přirovnání >:D
Avatar - PeterLuk
22. 7. 2012 14:40
Re: Kola
Napríklad Toyota Yaris má tiež štyri šrouby....
22. 7. 2012 12:54
Re: Peugeot
301 tu není každý den dvacetkrát, 301 se nesrovnává s vozy o třídu výše, 301 se tady nevyzdvihuje jako auto století, atd. Pak se nemůže nikdo divit, že to lidem leze krkem.
Avatar - PeterLuk
22. 7. 2012 12:29
Re: Tak takové přirovnání
ono je to naopak, ROLLS je luxusný britský Rapid a Bentley je športový britský Rapid... >:D
22. 7. 2012 11:43
stejně-neurazí-nenadchne
stejně obyč až škaredý jako rapid, neurazí, nenadchne, pro babičky.
Avatar - rohYpnol
22. 7. 2012 09:30
Re: heh
to je zas názor... A z čí dílny Toledo asi tak je? To ho jako vyvinuli šmoulové v městečku pod lopuchem >:-[] ?

Škoda dlouhodobě přicházela se studiemi Mission L apod, které byly předobrazem Rapidu. Použila se technika Škody (zadní náprava z O1, přední Fabie II), výroba bude probíhat v závodech Škoda... Celkové pojetí a tvar je typická Škoda (Octavia 1)...

Toledo je pak Rapid s hezčí maskou, předním nárazníkem, světly a kapotou, zadním víkem kufru a zadním nárazníkem. Vyrábět se bude taky u nás. Takže se vracím zpět k otázce - kdo teda to Toledo vyvinul, když to není jen upravený Rapid >:-[] ?
Avatar - rohYpnol
22. 7. 2012 09:17
Re: Tak takové přirovnání
aspoň že Rapid není český Rolls >:-[] ale Rapid
Avatar - rohYpnol
22. 7. 2012 09:14
Re: Zajímavé detaily
ZADNÍCH dveří 8-s >:D ? Píšeš přeci o tom, jak je rám skla dveří mohutný, ne? No a když je mohutný v zadních, tak je mohutný i v předních dveřích při tomto provedení...

Navíc je to pitomost, protože celková konstrukce dveří je udělaná jinak a ten tlustý plech, co ti tak vadí, vlastně překrývá část boční linky karoserie. A ta je plechová ať je to součást dveří nebo ať jsou dveře vsazeny jinak.

Faktem je, že tohle řešení P301 už se dnes nenosí, Rapid představuje co se dveří týká dnešní konstrukční školu. Na druhou stranu - vadí to něčemu? Rozdíl bude 100 pro v hlučnost, jenže u těchto levných sedanů/liftbacků je stejně celkové odhlučnění na takové úrovni, že tohle roli nehraje...
Avatar - autista
22. 7. 2012 08:01
Re: Zajímavé detaily
ano, to je teda poznámka. Samozřejmě, že po otočení o 180 se volant nachází v jiné poloze než ve výchozí, a ve 360 by měl být ve stejné výšce >:D Psal jsem, že při otáčení o 360, teda od 0 do 360 se mění poloha, ne že ve 360 je jiná :-)
Avatar - BruceWayne
22. 7. 2012 00:55
Tak takové přirovnání
miliju! Italský Rapid, Čínský Superb, Maďarská Fabia atd. To je skoro jako sousedovic snědý syn táty albína >:D To mám vždy amok ;-) s názvy VW-Škoda, to je skoro jako pokličky a hrnce >:D
Avatar - 4hill
21. 7. 2012 23:08
Re: Pekny, ale...
To by Peugeot nezaplatil... >:D
21. 7. 2012 22:58
Re: heh
Nikdo nepopira, ze je rapid koncernova skladacka, ale to, jake dily pouzit a jak je poskladat probehlo u skody, stejne, jako skladani samotne. Nehlede na to, ze spousta dilu byla upravena specialne pro rapid.
Avatar - autista
21. 7. 2012 21:35
Re: Zajímavé detaily
jo, některým se to musí vysvětlovat dvakrát : takto si představuji ideální tvar zadních dveří, respektive hlavně jeho horního rámu [odkaz]
Avatar - autista
21. 7. 2012 21:33
Re: Zajímavé detaily
8-s no já myslel, že jakmile s ním otočím o 360 st. tak si ho vezmu domů >:-[] ne vážně, prostě si to zkus a uvidíš, docela mě to vadí a i to je důvod, proč bych auto nechtěl. A ten volant v Octavii nevím jaký je, ale není při otáčení ve stejné výšce a tečka.
Avatar - rohYpnol
21. 7. 2012 21:26
Re: Zajímavé detaily
stačilo nepsat raději nic >:D ;-)
Avatar - rohYpnol
21. 7. 2012 21:24
Re: Zajímavé detaily
tomu se říká vyosený volant (nevím, jestli tomu tak je), ale proč psát jednoduše, když to jde složitě... a možná tě to překvapí, i vyosený volant je po otočení o 360 st. (šedesátinných) na tom samém místě >:-[]
Avatar - autista
21. 7. 2012 21:15
Re: Zajímavé detaily
rohYpnole, řídil jsi někdy Octavii :), pokud máš možnost znova, tak otoč volantem a budeš se divit, jak se mění jeho poloha. Není totiž v ose, ale střed má posunutý tak, že když otáčíš, tak volant mění svoji polohu vůči nadmořské výšce, nic víc jsem tím nemyslel :-) 8-s
Avatar - autista
21. 7. 2012 21:13
Re: Zajímavé detaily
stejné dveře jsem nemyslel, ale horní lem stejně široký. no nic, asi se to v této třídě nenosí :-) :-!
[odkaz]
Avatar - rohYpnol
21. 7. 2012 21:06
Re: Zajímavé detaily
co to je prosím tebe za blbost (např. Octávia při otočení volantem o 360 není ve stejné poloze) - to se jako volant při otočení o 360 st. někam posune 8-s ? To by byli první ve vesmíru, co by dokázali při otočení předmětu o 360 st. kolem pevného bodu otáčení docílit posunu vzhledem k původní poloze >:D >:-[] Tedy jestli to nemyslíš v ITRF >:-[]
21. 7. 2012 21:01
Re: Zajímavé detaily
Spravidla kazde sklo je v rame. Takze je nizsie ako ram. Vynimkou su auta v ktorych je cast skla dveri uplne bez ramu. Stacilo napisat: Vrchny ram dveri je masivny.
Avatar - rohYpnol
21. 7. 2012 20:59
Re: eh ???
ještě jsi zapomněl dodat kvalitní antikorozní ochranu ;-) ta totiž ani v dnešní době nemusí být samozřejmostí, jak nedávno dokázala nošovická rýže >:-[]
21. 7. 2012 20:54
Re: Zajímavé detaily
...
11. nevidim ovladace spatnych zrkadiel
12. nevidim repro v dverach
13. je to vobec interier, ktory tam budu montovat?!
Avatar - Ronault.
21. 7. 2012 20:40
Re: Zajímavé detaily
1. Takto to Peugeot má i u 508 a vyskytlo se to už i dřívě. Mě se tenhle detail naopak velmi líbí.
2. Tenhle volant na 99% nebude u všech verzí, tohle bude klasicky příplatkový.
3. Pravda, z druhé strany já třeba výstražná světla či spoustu dalších funkcí zapínám po paměti aniž bych se tam díval.
4. Rozhodně to je ergonomičtější než na každých dveřích jen jedno, viz Citigo. Navíc na trzích, kde Peugeot 301 směřuje to je běžnější řešení.
5. tohle může být špatná fotka - chybná úprava.
6. A?
8. Můžou být kdekoliv schované a hlavně... co s tím všichni pořád mají? To jako nikdo nevydrží 2 hodiny v autě bez napití?
9. ? Jak bys chtěl udělat ty dveře stejné?
10. Sedan pro východní trhy, nihil novum.
21. 7. 2012 19:40
Re: Peugeot
Přesně tak, z šířky Rapidu byli všichni místní antivw fanatici na prášky a najednou je ticho po pěšině :-)
Avatar - twistedTSD
21. 7. 2012 19:00
Re: heh
A kde jinde asi byly tyto dva modely vyvíjeny, než u Škody?
21. 7. 2012 18:45
Re: heh
Odkial mas,ze Toledo je upraveny Rapid? To len česi si stale asi myslia,ze Rapid je z dielne Skodovky a nie skladacka "lego" od VW v roznych baleniach...
21. 7. 2012 18:36
Re: Rapid X 301...
V Turecku zase kdo nemá sedan,jako by chodil pěšky :-)
Avatar - twistedTSD
21. 7. 2012 18:21
Re: heh
1) Jednak je Toledo upravený Rapid, jednak je na tom Seat s prodeji hůře než Škoda. Proč by tedy měli dělat konkurenci zrovna Toledu a ne Rapidu, to jsem tedy nepochopil....?
21. 7. 2012 17:29
Re: eh ???
hehe no presne...neni Tesla S nahodou vylepseny americky Rapid? >:D
21. 7. 2012 17:27
Re: Pekny, ale...
Jo,určite by dodalo na cene a krase,keby tam bola Skoda Rapid napriklad!
21. 7. 2012 17:26
heh
Najviac ma pobavila titulka.
1) Francuzi maju u "zadnice" nejaku skodovku, skor robia konkurenciu zmienenemu Toledu, resp. to vyzera ako vacsia Thalia
2) od teraz kazdy troska mensi sedan bude kopia Rapidu???

>:D
Avatar - Igithegreat
21. 7. 2012 17:08
Pekny, ale...
Pekny, ale ten napis Peugeot na predni masce mi prijde zbytecny, a dost to rusi... treba v serii ani nebude..
Avatar - guze
21. 7. 2012 16:32
Re: Zajímavé detaily
Takže jsou vlastně stejné >:D
Avatar - Hammunasakra
21. 7. 2012 16:31
Re: eh ???
To je JASNÉ, všichní už teď VWíme, že...
příští seat Toleda a škoda Rapid jsou ....víceméně stejné "klumpry" ;-)
Avatar - autista
21. 7. 2012 16:15
Re: Zajímavé detaily
no, podobně to má i Dacia, ale to jsem psát nechtěl. prostě horní linie skla jde níže, než horní linie rámu. Tím pádem se zvětšuje rám, a pak je takový celkový dojem, že to má mohutnou konstrukci, ale pravda je taková, že je to jen optický klam :-)
Avatar - guze
21. 7. 2012 16:00
Re: Zajímavé detaily
Se zadníma dveřma to nějak nechápu....
Avatar - Magnetofon
21. 7. 2012 15:19
Vyzera to dobre
Vyzera to dobre. Ak bude cena do 10 tisic € tak kupujem. >:D
Avatar - PeterLuk
21. 7. 2012 14:58
Re: Peugeot
Ale dostane lepšie sedadlá a materiály, už z fotiek to vidieť : [odkaz]
21. 7. 2012 14:39
Peugeot
Zajimave je, ze je to auto jeste uzsi, nez rapid a nikomu to tady nevadi. No a ten predek, katastrofa... [odkaz]
21. 7. 2012 14:35
Re: eh ???
Hele tohle má být ale low endový auto, takže chvála bohu žádný technologický výstřelky => auto by mohlo ač francouzský normálně fungovat. Podívej se na Thalii. Jednoduchá, funkční, spolehlivá technika a tohle bude postavený na podobný notě.
21. 7. 2012 14:23
Rapid X 301...
...bude velmi zajímavé sledovat ůspěšnost prodejů Rapid/Toleada X 301/C- Elyssé... V našich podmínkách každopádně platí,že sedan=obrovský handicap.
Avatar - autista
21. 7. 2012 14:21
Zajímavé detaily
1. na co proboha dávají název PEUGEOT na přední masku pod znak?
2. nemám rád zkosené volanty. Špatně se mi točí, pokud není volant kruhový, ale to není jediný neduh volantu (např. Octávia při otočení volantem o 360 není ve stejné poloze)
3. tlačítko výstražných světel není červené a je dost daleko
4. ovládání oken je na střední konzole. Dost nepohodlné, pokud chci stahovat okna všude, vpředu, vzadu, nebo různě.
5. ovládání výdechu klimatizace na středu má jedno společné kolečko a to dál od řidiče, proč???
6. uměle umístněné ovladače klimatizace do kruhů, které se otáčet ale nebudou
7. ovládání rádia atd. je dosti malé
8. nejsou odkládácí prostory na pohárky (láhev), ale možná jen chyba úhlu fotky
9. zadní dveře, jsou odlišné od předních, v designu ala Dodge.
10. úzké víko kufru, daní za design
Avatar - PeterLuk
21. 7. 2012 14:12
Re: Prolis
508 za zadok kritizujú viacerí, 4008 by mohla byť elegantnejšia ale mne sa páčia zozadu všetky Prežóty... :yes:
Avatar - 3_diamanty
21. 7. 2012 14:09
Re: eh ???
pockaj ked za rok pride novy logan,,,,

zase tu bude nazov clanku: rumunsky rapid ;-)

mnohym uz harasi v gebuli z toho, co na robis
Avatar - 3_diamanty
21. 7. 2012 14:04
Re: Prolis
no neviem, 508 aj 208 aj 3008 aj 5008 tam vsade sa mi zdaju zadky v poriadku , mozno jedine 308 je podivna ale inak nevidim problem ;-)
Avatar - PeterLuk
21. 7. 2012 14:01
Re: pekne auto
Presne tak, ďalšie fotky by mohli byť z niakej východoerurópskej (alebo ruskej?) dediny, odtiaľ predsa budú zákazníci...
Avatar - 3_diamanty
21. 7. 2012 14:00
Re: pekne auto
ja som na luxusnych plazach fotil aj feliciu, ziadny problem ;-) a fotky vysli nadherne :yes: a nejazdil som s nou po rozbitych cestach ale po normalnych ;-) asi som divny >:D
Avatar - 3_diamanty
21. 7. 2012 13:56
Re: pekne auto
zadok je troska buclaty to je fakt, zrejme je to dan za vacsi kufor....ktory samozrejme 90 percent majitelov vyuzije maximalne tak raz rocne pri ceste na dovolenku ....co narobime ;-)

mne sa 301 paci a s 1.6tkou jasna volba :yes: , rapid ma motoricky neohuril a nepacia sa mi ani tie jeho protikrizove opatrenia a setrenie na nespravnych miestach podobne ako v citigu....

301 v bordovej farbe :yes:
21. 7. 2012 13:54
Re: pekne auto
Fotky jsou v pořádku. Běžný zákazník tohoto modelu se bude většinou pohybovat na špinavých, rozbitých okreskách při cestě na noční směnu do nejbližšího města. ... Na luxusních středomořských plážích se fotí RCZ nebo aspoň 508.
Avatar - PeterLuk
21. 7. 2012 13:54
Re: pekne auto
Môže byť...

Ináč ale trocha sa mi nepáči ten akoby vyvýšený zadok...
Avatar - PeterLuk
21. 7. 2012 13:52
Re: Prolis
Zadky sú, žial, slabinou Peugeotu (okrem 208, tam sa mi páči)...
Avatar - 3_diamanty
21. 7. 2012 13:50
Re: pekne auto
presne tak, mam rad taketo auta, aj na novy logan sa uz tesim ktory bude predstaveny v zeneve na jar, som rad ze prichadzaju na svet opat aj poctive a solidne auta :yes:

toto je uz sice trosku zvlastny ale na oko zaujimavy tuning:

[odkaz]

zeby nove taxi taxi?
:yes:
Avatar - PeterLuk
21. 7. 2012 13:46
Re: pekne auto
Mne je sympatické, že nieje preznetované a navrhované ako mestské auto a spotrebný tovar, ako je to pri večšine moderných áut, ale ako auto na naše zničené cesty... ;-)
Avatar - 3_diamanty
21. 7. 2012 13:41
pekne auto
ale farebne fadne bezduche fotky , fadna farba auta na fadnom pozadi...to nemohli nafotit nejaky bordovy kusok niekde v stredomori s plazou v pozadi?

Tie fadne hluche fotky nepovedia nic, kazdy z nas by to auto dokazal lepsie nafotit a s lepsim pozadim......a v krajsej farbe,,,otrasna galeria

auto paradne samozrejme, urcite v 1.6tke lepsia volba ako malolitrazny rapid :yes: , oplati sa pockat, na novy rok uz bude aj na slovensku :yes:
Avatar - PeterLuk
21. 7. 2012 13:39
Vyzerá super...
Načo to skrývať, idem s tím von : 301 a C-Elyssé sa mi veľmi páčia, konečne super autá...
Všetky moderné autá sú navrhované a prezentované ako autá do mesta, ale toto nie - konečne auto pre vidiečanov. Navrhované ako auto pre východoeurópske zničené cesty. Navrhované nie ako spotrebný výrobok (ako sú navrhované ostatné moderné autá), ale tak, aby bolo schopné slúžiť dlho a bez extra starostlivosti. Kvalita interiéru bude určite dobrá, snáď budú dobré aj motory, prevodovky, podvozky a ceny. Dizajn exteriéru aj interiéru je super, ukazuje, že lacné auto nemusí vyzerať lacno (až na ten zvláštny zadok)... :yes: :yes:
Avatar - wladyk
21. 7. 2012 13:32
Re: eh ???
Tou spolehlivostí jsi mě dostal. Nejlepší vtip dne. >:D
Avatar - salamoon
21. 7. 2012 13:31
foto
na tych bielych studiovych fotkach,kde sa nastavili pohlady,kde to vyzera najlepsie,je to velmi pekne auto :yes:

realnejsie pohlady v prevadzke uz take pekne nebudu,ale v ramci triedy a zaradenia je to stale velmi pekne auto. interier je vyborny... :yes:
21. 7. 2012 13:29
Re: eh ???
Přesně tak, spolehlivost a zpracování v pořádku, netřeba nic víc dodávat. :yes:
21. 7. 2012 13:28
Re: Kola
Aha, díky, docela mě to překvapilo. Myslel jsem, že už dnes dávají všichni evropští výrobci pětidíry :-)
Kromě Smartíka, ten má furt tři.
Avatar - wladyk
21. 7. 2012 13:16
Re: eh ???
Má to zase tu obrovskou "tlamu" a vysokou kapotu motoru. O kvalitě francouzských aut se nemá cenu ani rozepisovat. :no:
21. 7. 2012 13:15
Prolis
Vypadá docela dobře, jen bych řekl že tak kapota je zbytečně moc "lisovaná". Te prolis ve kterym je logo by tam podle mě bejt nemusel, působí to přeplácaně. A nebejt taky toho zadku v podobě ťuklý thalie, tak by to bylo opravdu pěkný auto
21. 7. 2012 13:15
Re: Kola
jj je to dobře, alespoň vidíme, jak bude auto ve skutečnosti vypadat ;-) PSA má rozteč 4*108 od nižší střední dolu. 508 Už má 5*108 ;-)
Avatar - gld
21. 7. 2012 13:08
Re: eh ???
Zhodou okolností som chcel napísať veľmi podobný komentár.

Každý kompaktný sedan bude odteraz *geografický prívlastok*rapid. Viem, že nová škodovka, to je udalosť minimálne na štátny sviatok ale čo je moc je príliš.
21. 7. 2012 12:45
Kola
Líbí se mi, že 301 prezentují na malých kolech, konečně žádné sedmnáctky.
Jen mě zaujalo, že to pořád má čtyřdíry. :-)
21. 7. 2012 12:41
eh ???
kazde auto velkostne podobne rapidu bude teraz "iny rapid" ? trapaci... ten novy rapid sa mi tu na tomto serveri tak zhnusil, ze uz by som ho nechcel ani keby som si hned vyberal auto podobnej kategorie. dokonca by som si radsej vybral aj nieco v niektorych ohladoch horsie, len aby to nebol ten rapid, o ktorom mavaju redaktori auto.cz kazdu noc mokre sny... a to vacsinou uz ani necitam clanky o nom, lebo je to na zvracanie.