Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Avatar - Lucaslegend
Honda je 100 procent spolehliva
| 10. 1. 2013 09:23
Kufor ma 467l, bezne to musi stacit. Samozrejme pre nejakych pastikarov co idu na dovolenku do chorvatska to bude malo. To je nejaky narodny sport cechov ze musia mat co najvecsi kufor na svete? :-) Pre mna je dolezitejsia bezpecnost a pohodlie v aute. Mam kufor 452l a iba 2krat sa mi stalo ze som si povedal ze by mohol byt vecsi o par litrov...
Hyundai výborně!
| 9. 1. 2013 23:29
K te Dunajske strede...mrzi me, ze se nedomluvis, ale nenadavej. Ukradli jste jim uzemi, tak jim nechte alespon jazyk. Myslim, ze vse dulezite dokazes ukecat a nesnaz se me utvrzovat o opaku, protoze to by byla lez.
Honda je 100 procent spolehliva
| 9. 1. 2013 23:20
dnes ale bohuzel 100 procent hnusna. Hezky je pouze Accord, ale ten je uplne mimo misu jak cenu, vybavenim interieru a kufrem. vsechno podstatne veci...
Honda je 100 procent spolehliva
| 6. 11. 2012 12:26
Tak ja ridim Hondu,mel jsem civica 96 a ted mam rok accorda 2002,oba benzin a u obou nebyl jedinej malinkej problem ci oprava ci zavahani.Za 3 lety provoz obou Hond jsem vymenil jednu zarovku a do accorda dolevam olej,investice 150 kc na 3000 km >:D dokonce stk jsem s desetiletym autem prosel bez zaznamu.Staci Vam toto o nadkvalite Hondy?Uz jine nekoupim..Honda je Honda
Avatar - Katikakus
Hyundai výborně!
| 28. 7. 2012 19:04
:yes:
Avatar - escorpion
Hyundai výborně!
| 28. 7. 2012 18:57
Dám na Tvoju radu a keď budem kupovať nové auto, tak skúsim. Ďakujem a prajem všetko dobré. :yes:
Avatar - Katikakus
Hyundai výborně!
| 28. 7. 2012 18:53
Kdyz prijdes slusne obleceny (ne, teplaky a holinky nejsou k tomuto ucelu vhodne) a projevis vazny zajem o koupi vozu, budes se chovat kultivovane (nebyt vulgarni, neoslovovat prodejce "ty vole", u vas vlastne "ty *", o plivani na zem snad ani nemusim mluvit), kazdy rozumny prodejce ti auto na vyzkouseni pujci. Zkus to... ;-)
Avatar - escorpion
Hyundai výborně!
| 28. 7. 2012 18:38
OK, nepoznám človeka v mojom okolí, ktorý by mal od predajcu auto na víkend. Aj pri kúpe nad 33 tisíc eur (milión). Aké majú skúsenosti kluci na mojeauto ?
Viem, že v ČR boli akcie - vyskúšať celý týždeň i30 a pod., ale na SK nič. Sme chudáci a nezaujímavý trh ...
Avatar - Katikakus
Hyundai výborně!
| 28. 7. 2012 18:00
16:26
Avatar - escorpion
Hyundai výborně!
| 28. 7. 2012 17:53
Nehnevaj sa, ale ako to myslíš s tom slamou ? Nedochádza mi.
Avatar - Katikakus
Hyundai výborně!
| 28. 7. 2012 17:51
Jak rikam - zkusenosti kluku ze Slovenska jsou jine - podivej sa na moje.auto.cz. Vidim to na tu slamu...
Avatar - escorpion
Hyundai výborně!
| 28. 7. 2012 17:12
Akože prečo ? Vodičák mám od roku 1997, bez nehody, bez pokuty, najazdených viac ako 200 tisíc km.
Fakt som ja na vine, že predajca je *** a auto nepožičia ? Však skús prísť na SK do salónu a zadať požiadavku. Maximálne 3-5 km jazda s predajcom, to je všetko.
Avatar - Katikakus
Hyundai výborně!
| 28. 7. 2012 17:00
Pokud ti ho nechce pujcit zadny prodejce, tak kde jinde by mohla byt? ;-\
Avatar - escorpion
Hyundai výborně!
| 28. 7. 2012 16:59
Je mojou chybou, že mi predajca nechce požičať auto ? Nemám potrebu kupovať nové či iné auto, 530i slúži spoľahlivo :-!
Avatar - Katikakus
Králové poruch
| 28. 7. 2012 16:49
:yes:
Avatar - Katikakus
Hyundai výborně!
| 28. 7. 2012 16:48
Pak to bude tou slamou - chybu hledej u sebe...
Avatar - escorpion
Králové poruch
| 28. 7. 2012 16:48
Ďakujem Ti, že si ma upozornil na nedostatky. Popracujem na sebe a do budúcnosti sa zlepším >:D
Avatar - escorpion
Hyundai výborně!
| 28. 7. 2012 16:43
Si naivný. Keď som kupoval auto, bol som aj v peugeote v Dunajskej Strede. Predajca ani nevedel po Slovensky. Iba ee, ee. Pri telefonickom hovore sa predstaví a potom tešik ... Sme na SR do * a nemôcť sa dohovoriť na Slovensku materinským jazykom ? To kde sme ?

ČR je liberálnejší trh a nepoznám na SK predajcu, ktorý Ti požičia auto na víkend. Ani u prémie to tak nefunguje. Skúšal som sa pýtať u viacerých predajcoch o požičaní a pozerali na mňa, akoby som prišiel z inej planéty :no:
Avatar - Katikakus
Králové poruch
| 28. 7. 2012 16:35
Malinko si protirecis - rikas, ze me nebudes urazet, a nazyvas me chudakem a omezencem. Navic tvrdis, ze te urazim, a ze te urazi jenom inteligent - z cehoz mi vychazi, ze me povazujes za inteligentniho. Jako kompliment to beru, ale nesedi mi to s tim omezencem na zacatku. Zkus si trosku srovnat.

Chtel bych vsak na pravou miru uvest tve nepochopeni mych vet - ja te opravdu neurazim, jenom te upozornuji na jiste preslapy, kterych se dopoustis. Delam to v dobre vire, ze se jich v budoucnu vyvarujes - verim ti.
;-)
Avatar - Katikakus
Hyundai výborně!
| 28. 7. 2012 16:26
Hloupost. To co pises, neni pravda. Ani na Slovensku. Mnozi slovensti uzivatele na moje.auto.cz i na jinych forech maji pozitivni zkusenosti s prodejci. Musis byt ale trosku na urovni, nesmi ti trcet slama z holinek a musis se umet chovat. Kdyz jsou i pak k tobe neochotni u jednoho prodejce, jdi k jinemu.
Avatar - escorpion
Králové poruch
| 28. 7. 2012 16:25
Si chudák a obmedzenec. Nemám chuť s Tebou diskutovať. Nebudem Ťa urážať ako Ty mňa, pretože je to pod moju úroveň. Mňa urazí iba inteligent >:D
Avatar - escorpion
Hyundai výborně!
| 28. 7. 2012 16:22
Výstrel do tmy a veľká chyba, bola kúpa i30. Na ľútosť je neskoro.

V ČR možno si požičiať auto na víkend, v SR to nefunguje. Prídeš do showroomu, obzeráš auta, prídeš k tomu čo by si chcel a nič sa nedeje. Otváraš kufor, sadáš do auta a po 15 minútach príde znudený predajca, ktorý predtým čumel do pc (facebook ?) a pripadá Ti, že ho otravuješ. Podľa správania máš pocit, že ich obťažuješ. Krédo, náš zákazník, náš pán, dávno neplatí. U žiadnej značky, bohužiaľ ...
Avatar - Katikakus
Králové poruch
| 28. 7. 2012 16:20
Po tomto prispevku se mi ani nechce verit, zes nekdy nejake auto kupoval. Copak by nekdo prodal auto 13letemu fakanovi? Vic ti nemuze byt... 8-s :no:

Snad jedine anglicka...
Avatar - escorpion
Králové poruch
| 28. 7. 2012 16:15
Je obdivuhodné, že si sa zameral na hlavu diskutujúcich :-)
Skôr by si sa mal orientovať na icescenta a toppera. Nie ? Samozrejme, oni sú Tvoja "krvná" skupina. Kóreofilci ...
Avatar - Katikakus
Hyundai výborně!
| 28. 7. 2012 16:06
Vzdyt to rikam - vystrel do tmy... 8-s :no:

Koupit zajice v pytli - v pripade auta neznam nikoho, kdo by postupoval podobne hloupe, jako ty - bez vyzkouseni. Doufam, ze je to pro tebe pouceni do budoucna - vyhnout se pripadnemu zklamani z nesplnenych ocekavani.

PS: Auto si muzes po dohode s prodejcem treba pujcit na vikend, abys zjistil, jestli ti vyhovuje, nebo ne.
Avatar - Katikakus
Králové poruch
| 28. 7. 2012 16:02
Ty osobne jsi mi ukradeny. Zameril jsem se na hloupe prispevky. A jelikoz v teto diskusi s prehledem vedes... ;-)
Servisní zrcadlo
| 28. 7. 2012 16:02
Ach jo, milý pane rohYpnol, když už nemáte osobní zkušenost, tak alespoň postudujte teorii. Elektromotor má max kroutícího momentu již od 0 ot/min, tedy těch vámi zmiňovaných 1800 je sec sakra vysoko ;-) . Ve 2000 ot/min se už řadí vyšší rychlostní stupeň. Naprosto v klidu se jezdí po městě na 6° a co víc, velmi ochotně to i v tomto režimu reaguje na plyn. A co považujete za přežitek na motorech, které ve 3000 ot/min začnou pořádně zabírat? Já je mám rád a mám je na obou svých autech (2,0i a 2,4GDI) Co je špatného na tom si plout při 2500 ot/min a když dojedete loudu, podřadit o 1, či 2 stupně a tradá >:D
Avatar - escorpion
Králové poruch
| 28. 7. 2012 15:55
Zameral si sa na mňa alebo čo ?
Myslel som, že máš ceeda, možno som sa splietol. Áno, v minulosti som pochybil, ale dvakrát takú chybu nespravím.
Bývalé autá mám na mojeauto a momentálne je niečo lepšie.
Avatar - escorpion
Hyundai výborně!
| 28. 7. 2012 15:50
Čo som mal kúpiť ? Octaviu alebo golfa či focusa, ktorí boli nad môj limit ? Sa spamätaj a neopakuj to isté ako papagáj. Degraduješ tým nie mňa, ale hlavne seba.
Aká osobná skúsenosť ? Akože ideš 3 km predvádzaciu jazdu s predajcom a myslíš, že auto poznáš a presne to chceš ? Bohužiaľ, vylúčovacím kritériom bol cenník a preto vyhral i30. Keby som vyskúšal ostatné, konkurenčné autá, tak o kórejskú zlátaninu by som nezavadil ani omylom.
Avatar - Katikakus
Králové poruch
| 28. 7. 2012 15:40
Ty hlavne zvaz, jestli by ses nemel zacit stydet...za svoji hlavu. 8-s :no:

PS: S nekym si me ve sve zmatenosti zrejme pletes - ja, narozdil od mnoha jinych, netajim, jaka auta jsou v me garazi. Kdybych se za ne stydel, tajil bych je. :-!
Avatar - escorpion
Králové poruch
| 28. 7. 2012 15:24
Vtipálku, čo bolo, to bolo. Človek je mladý, sprostý a hlavne bez peňazí. Postupom času získa skúsenosti, usporí a prehodnotí priority. Keď otvorím garáž dnes, nemusím sa hanbiť ako Ty >:-[]

Chybu so si priznal, poučil a nezmenil sa. Stále mi chutí české pivo, páčia sa mi pekné holky a dobré autá :yes:
Avatar - Katikakus
Záruky H/K
| 28. 7. 2012 14:00
Chapes to spatne - je to nad ramec zaruky poskytovane vyrobcem - po jejim skonceni - auta v rozmezi 4-10 let stari. Tzn., ze v pripade Hyundai u aut starsich 5 let, u Kia u aut starsich 7 let. Asi tezko by si nekdo pojistoval auto v zaruce, ze? Oni to maji na strankach celkem pekne vysvetlene, staci nebyt liny. ;-)
Avatar - Katikakus
Hyundai výborně!
| 28. 7. 2012 13:54
Vystrel do tmy byl tvuj vyber auta - na internetu, bez osobni zkusenosti... 8-s :no:
Avatar - Katikakus
Králové poruch
| 28. 7. 2012 13:52
Dalsi, co si plete statistiku zabouchlych klicku a kunama prekousanych kabelu se spolehlivosti. Svata prostoto! 8-s

Tohle jsme tady uz rozebirali alespon tisickrat a vzdycky se nejda trouba, ktery to vytahne a dobrovolne se zesmesni. Ostatne u nekoho, kdo auto vybira na zaklade toho, co si precte na internetu, bez toho, aby si ho projel osobne, se nelze divit. Vid skorpione!? >:-[] :no:
Avatar - white label
evropské předsudky
| 28. 7. 2012 00:02
Jasně, její první generaci a skoro každý mu ji záviděl... ;-)
evropské předsudky
| 27. 7. 2012 23:53
Doktor Blazej mel civica!
Záruky H/K
| 27. 7. 2012 23:45
No jestli to tak je, tak je to opravdu trochu zvlastni. Musime ale brat v uvahu, ze i u ostatnich aut bezela pojistka nejakou dobu soubezne se zarukou.
Avatar - Ronault.
Záruky H/K
| 27. 7. 2012 22:47
Jestli tomu dobře rozumím, tak v Anglii si mohu připojistit auto proti poruše... Mimochodem, tohle nabízí i u nás VW.

Jenže, někteří výrobci nabízí klidně pětileté a sedmileté záruky, třeba Hjoundé a Kia, takže vlastně téměř nikdo z nových majitelů poslední cca 4 roky nemá důvod si připojišťovat poruch, když mají prodlouženou záruku. Z toho vyplývá, že Hyundai a Kia mají vlastně takový výsledek proto, že to jsou ti, kteří si i přes záruku auto pojistili a pojišťovna zaplatila jen to, co neuznali v záruce Hyundai a Kia... a to není zase tak málo...

¨Nebo to chápu špatně? :-O
Avatar - Ronault.
Servisní zrcadlo
| 27. 7. 2012 22:43
Výrobci mají svých statistik dost, nevím k čemu by jim bylo dobré tohle.
Avatar - Ronault.
Hyundai výborně!
| 27. 7. 2012 22:34
A jéje, to šílenství už přešlo k rozdvojené osobnosti.
Avatar - white label
evropské předsudky
| 27. 7. 2012 21:33
Tak hlavně, že si tam u vás na periferii všíchni navzájem tak dobře rozumíte... :*) >:-[]
Avatar - white label
evropské předsudky
| 27. 7. 2012 21:31
Dyť mu je letos teprve 21, takže se až tak moc neopozdil... ;-)
Avatar - rohYpnol
Servisní zrcadlo
| 27. 7. 2012 21:22
nebo ji na starém kontinentu ještě nikdo nekoupil >:-[]
Avatar - rohYpnol
Servisní zrcadlo
| 27. 7. 2012 21:21
vyřešením nedostatku výkonu a krouťáku v nižších otáčkách? A který motor tím dnes trpí >:-[] ? Prakticky všechny moderní motory jsou dopované turbem, a od cca 1800 ot. zabírá citelně prakticky cokoliv (v benzinu)... Doby líných atmosferických mrch přidušených emisemi, co potřebují alespoň 3 tis. ot. pominuly...
evropské předsudky
| 27. 7. 2012 20:47
to bristol :yes:
Avatar - escorpion
Hyundai výborně!
| 27. 7. 2012 18:28
Viem o čom hovorím, 3 roky som vlastnil i30, kupovaný ako nový (2008). Nie sú to iba výstrely do tmy ...
evropské předsudky
| 27. 7. 2012 17:52
Ty budes dobrej pubertak.Tve nazory bych bral mozna ve 20 letech...
Hyundai výborně!
| 27. 7. 2012 17:48
Nenapsal bych to lip ;-)
Králové poruch
| 27. 7. 2012 17:48
Passat B3 mel vynikajici a spolehlivy motor na svou dobu.Tak tady nemel hovinka.Samozrejme ze z pohledu 20 let stare plechovky uz je out ;-)
Avatar - escorpion
Hyundai výborně!
| 27. 7. 2012 16:50
Môže byť dobrá spoľahlivosť, ale ? Poddimenzované stabilizátory, časté praskajúce žiarovky H7, tupé a citlivé riadenie, kde odozva od kolies je minimálna, tvrdý podvozok, korózia. Atmosférické motory kde "oslnivých" 137 NM je v astronomických 5000 ot. Pri 2-3 tisíc mŕtvola, pri zapnutej klíme je problém sa vôbec rozbehnúť. Kvalita, že ? Ešteže vyhrali autobild qualitat, to je uspokojenie pre majiteľov, ktorý si kórejský zázrak kúpili.
Isteže netreba zabudnúť na 5-ročnú záruku, kde si v servisnej knižke prečítate na 15 stranách na čo sa nevzťahuje. Zistíte, že na nič. Samozrejme, že je všetko spotrebák ...
Avatar - escorpion
Králové poruch
| 27. 7. 2012 16:34
Najmä i30, že ?
[odkaz]
:-O
prosím o vysvětlení
| 27. 7. 2012 14:22
Honda nemá moc aut s turby, na celku se proto tento problém nemohl moc projevit.
Pokud jde o svolávačky - za to zákazníci neplati, takže ty neberu - jde zpravidla o nějakou chybu ve výrobě apod. To, že chybu opraví automobilka za své vlastní peníze, není můj problém.
prosím o vysvětlení
| 27. 7. 2012 13:28
Problém je, že to vypovídací hodnotu má limitně se blížící nule jako každá takováto statistika. Schválně jsem vybral dva příklady (které mám ověřené) každý zdruhého konce tabulky, kdy oba výrobci šli na kulanci.
Pokud mám ještě k tomu takovéto opravy pojištěné tak je mi tato statistika k ...

Mimochodem ta Honda to vyměnila proto, že auto nepozvali na svolávací akci, která řešila jakýsi problém se zadíraním turba.

A znovu říkám řeší jen úzce vymezený počet oprav a to po záruce a bez možnosti kulance. Nemluvě o tom, že si nedovedu představit záruku na podvozkové díly, tam je to dle mého prostě opotřebení.
Honda
| 27. 7. 2012 13:10
Souhlas, civica 7.g jsem měl v naftě a to byla spolehlivost sama-do 260tkm žádná závada-no a pak nehoda-totálka. kupoval jsem ho jako 3 roky starýho se 160tkm a konec přišel ve 220tkm po roce u nás.A za tu dobu jen 4x olej a 14 dní před nehodou nové kotouče a desky. Celkem tedy servisní náklady za 60 tkm cca 9.000,- kč. Vzhledem k tomu, že civic 8.g se mi moc líbí, tak už ho mám zarezervovanýho a od října bude doma >:D Civic 9.g už mě a ) tolik neoslovuje b) nemám na něj >:-[]
Avatar - Bristol
Králové poruch
| 27. 7. 2012 11:18
s Carnivalem souhlasím....větší křáp je snad už jen Passat B3 s prvním turbodieselem :no:
prosím o vysvětlení
| 27. 7. 2012 10:39
I tak to má ze všech těch statistik spolehlivosti nejvyšší vypovídací hodnotu.
Když navíc budu vědět že Honda je spolehlivá a pokud se mi na ni něco vysype po záruce a oni to zdarma vymění. Tak s tím budu daleko spokojenější, než když se mi to stane u Fiatu nebo VW a budu si to muset sám zaplatit.
Honda
| 27. 7. 2012 10:27
Civic 4D 7G 1.6 VTEC. Spotřeba zpravidla pod 6l/100km. Ta první civic 5D 1.4. Ještě v poho žije, jezdí ji tchán.

na prohlídky chodím do Hondy servisu. výměna oleje s filtrem, adt. cca 1500.
Králové poruch
| 27. 7. 2012 09:27
No tak u tý Carnivalky je to hlavně díky nafťáku od MB :-! , dúležité je si ale také uvědomit, z jakého "vývojového" stádia značky KIA tyto vozy pochází, v podstatě komplet ještě "před hyundaiovská éra"
Hyundai výborně!
| 27. 7. 2012 09:19
Láďo výborně! Dal jsi jim to sežrat! Fandím ti! ;-) :yes: :yes: :yes:
Servisní zrcadlo
| 27. 7. 2012 09:18
Doporučuji projet. Tchýně ho má- no nekup to za 380tkč(měli celoplošnou akci se slevou 200tkč) a byl jsem víc než mile překvapen. Krásný rozjezdy-asistence elektromotoru je opravdu znát a když se motor dostane do otáček, tak na to auto krásně stačí. Samozřejmě, že by to mohlo mít 200-300kW, aby majitelé mohli "machrovat" jakej že to maj bourák, ale o tom, tohle auto neni. Na běžné ježdění je to zkrátka moc příjemné auto, pravda, krapet menší >:-[] . Když tomu člověk šlápne na krk, tak to jede a přitom ho nesežere za benzín. Prostě 91 kW na auto o hmotnosti cca 1200kg napovažuji za špatné, navíc s elegantním vyřešením nedostatku výkonu a krouťáku v nižších otáčkách
prosím o vysvětlení
| 27. 7. 2012 08:10
hmm, takže je to vlastně na *, protože například lidovka (VW) je schopna /en na kulanci vyměnit vstřiky u 2.0 TDI i po záruce.
A zkušenost u hondy mi říká, že jsou ochotni vyměnit turbo u 6 let starého civica.
Takže jediné co můžeme z jistotou říct je, že za ojete porsche budeme v servise platit nejvíce, ale nemůžeme říct, že honda má nejméně závad. Můžeme však říct, že Honda má nejméně závad, které nechce proplatit na záruku.

Ještě mi nedá spát jak je to například s díly podvozku, nedovedu si to nějak představit. To jako koupím 5 let staré auto, pojistím a pojišťovna mi všechno co bude na hranici života vymění? Kolik stojí ta pojistka :). To přece není závada to je opotřebení.
Honda
| 27. 7. 2012 01:09
Přesně tak, mám Civic 7g, a tak za 2 roky bude následovat další Japonec, (současný Civic se mi opravdu nelíbí). Kromě běžné údržby (typu rozvodů, tlumičů, tyček stabilizátoru a provozních kapalin) nic, šlape jak Švýcary, navíc jízdní vlastnosti naprosto vynikající, a to se pánové bavíme o autě z r. 2002.
Avatar - white label
Kde jsou do čerta
| 27. 7. 2012 01:01
Tam sice opravdu jezdím pravidelně, ale zatím pořád jen jednou za dva roky... ;-)
Avatar - white label
evropské předsudky
| 27. 7. 2012 00:40
:yes:
Avatar - Lucaslegend
Honda
| 27. 7. 2012 00:40
a aku hondu mas? chodis s nou do origo hondy servisu na prehliadky??
Avatar - white label
Kde jsou do čerta
| 27. 7. 2012 00:39
Týčko, možná nevíš, že je tu těch diskusí trošku víc, ale neboj, až budu chodit (tak jako ty) jen do diskusí začínajících slovem Honda (viz i tvé auto snů a motto) budu tu stejně rychle a "často" jako ty... ;-)
Honda
| 26. 7. 2012 23:40
má slušný náskok před 2.
Sám je jezdím, u prvního jsem měnil brzdové destičky v 170 kkm. Teď má 250 kkm, původní tlumiče, výměna jen čepů v předu za pár korun a termostatu. Jinak dle servisních intervalů.
Teď jezdím další a vypadá to na stejný držák.
O Hondě se nenadarmo říká - skromný dříč.
Kde jsou do čerta
| 26. 7. 2012 23:34
V autoservise přece >:D
Avatar - Bristol
evropské předsudky
| 26. 7. 2012 23:29
taky máme zahradu na periferii a synonymem společenského úspěchu tam je octávka I, TDI s mračítky a chromovými klikami-to jsi pán vesnice-a když už máš Passat B5 tak jsí víc než starosta >:D
Avatar - Ham.
evropské předsudky
| 26. 7. 2012 23:28
Takže sečteno podtrženo, tvá dedukce, že koncernových vozů se po bazarech válí tisíce a jejich cena tudíž klesá pomaleji je parádní nesmysl. Je to přesně naopak, koncernové vozy se v bazarech ani neohřejí a i za zvýšené ceny proti konkurenci se za nimi jen zapráší. Protože kdyby se nezaprášilo tak si nikdy nemohou dovolit vyšší ceny.
Avatar - Bristol
evropské předsudky
| 26. 7. 2012 23:27
tak ono je to v každé zemi trochu jinak...všude je "mokrým snem" jiné auto/značka- v albánii když nemáš mercedes(kradený z německa) tak jsi nula, když v rusku nemáš lexus nebo mercedes, případně žigula z nostalgie tak je to samé, v arabských zemích jsou v kurzu toyota a GM+německá prémie, v německu si pochvalují vlastní vozy, ve francii zase své, v itálii je mokrým snem ferrari a maserati, v anglii je to jaguár s rollsem-případně land rover, u nás je to jinak: máme jedinou "českou značku" kterou si ceníme nadevše-stejně frantíci renaulta nebo taloši fiat. no a vzhledem k tomu že naši milovanou škodu nakoupil VW tak by si čecháček s*al do kapsy kdyby nevychvaloval i vše koncernové-u nás se postupně vyprofilovala linie společenského žebříčku-mokrého snu: Škoda-VW-Audi-(Bentley) tedy s tím, že většina končí v audi(těch bohatších) drtivá většina-končí u jeté octy s mračítky a tmavými okny
evropské předsudky
| 26. 7. 2012 23:20
bydlím na vesnici. Znám mentalitu zdejších lidí a vím, že za octu nebo passata jsou ochotni zadlužit celou rodinu. Jedou s autem 10x do lídlu a jednou do chorvatska a hotovo. Třeba mám legacy a toho si nějak nikdo ani nepovšimne, neobdivuje nic. Přijedu s půjčenou octou 2 po FL a hned mám u baráku souseda a jestli to je moje a kde jsem to vzal a tak... Možná je to tím, že se pohybuješ ve městě a tudíž si lidi se kterými se bavíš vybíráš. Na maloměstech a vesnicích jsou ti přiděleni >:D
Avatar - Bristol
evropské předsudky
| 26. 7. 2012 23:20
no děkuji tos mě poučil: samozřejmě že klesá jejich cena tak pomalu protože je o ně zájem více než je o jiné vozy-ale to nic nemění na tom že jich tu je na bazarech také zdaleka nejvíc-samozřejmě proto že se jich zdaleka nejvíc prodá nových ;-)
Avatar - Ham.
evropské předsudky
| 26. 7. 2012 23:15
To musí být hodně chudý kraj aby majitel Passatu byl někdo. Přece u nás stejně jako v celé Evropě platí, že když někdo je "někdo" tak určitě do octy nebo pašíka nevleze ani náhodou. Měřítkem luxusu určitě není ani jedno z nich. A že mezi chudinou jsou Golf/308,1er, Octa, Megane daleko oblíbenější než Auris, Civic a další Japíci no jsou, jsme prostě v Evropě a ne v Japonsku (tam dokonce ani většinu evropských aut neznají).
evropské předsudky
| 26. 7. 2012 22:59
Tohle chápu. Bavili jsme se snad o německých a japonských autech. Tady je měřítkem ,,luxusu,, a objektem závisti passat či octávka. Nikoliv avensis nebo legacy. Prostě když máš passat a nebo novou oktáfku tak jsi někdo. Jinak principy u nás jsou podobné, ale passat atp. má úplně jinou váhu mezi českým lidem než japonská konkurence. Ve světě je pak mezi japonce a passat vloženo rovnítko nebo hůř (USA).
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 22:50
Co je zajímavého na CR-Z? Snad jen že se jedná o (na Hondu) hezké auto. Ovšem motorická katastrofa. Dát do sportovního auta 75-kW motor je docela úlet....(Tedy dle jeho vzhledu předpokládám, že se jedná o sportovní auto. Pokud ne, tak mě prosím opravte...)
Avatar - Ham.
evropské předsudky
| 26. 7. 2012 22:47
Ale auto je určitě měřítkem úspěchu všude v Evropě, v tom se Česko nijak neodlišuje. V celé Evropě i u nás přece platí, že sociálně slabí jezdí nějakou nižší střední nebo menší třídu, střední třída jezdí střední a vyšší střední a bohatí lux a výše. Takže obliba D3 u nás ve střední společenské třídě je úplně stejná jako ve Švýcarsku nebo Rakousku. Obliba Porsche, Ferrari, Bentley, Rollse, Bugatti, nebo Lamborghini mezi bohatými je u nás úplně stejná jako třeba v Rakousku. No a sociálně slabší jezdí Fabie, Pandy, Golfy, Pola, Fiesty, 207, 307, Megany, Logany a jiné stroje v celé Evropě. V čem vidíš Česko odlišné. Já v ničem. Snad jen počty našich bohatších a bohatých jsou nižší než na západ od nás takže se logicky prodá třeba Porsche méně než v Německu. Ale to je otázka ekonomické vyspělosti té které země nikoliv obliby statutu auta jakožto měřítka společenského úspěchu.
Avatar - Lucaslegend
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 22:41
hm ale moja honda tam neni ? asi sa este nikomu nepokazila >:D :yes:
evropské předsudky
| 26. 7. 2012 22:21
Pozor já to nemyslel tak, že je to špatné auto( i když někdy je) nebo něco. Já to myslel tak, že VW / audi apod. jsou v myslích českých lidí něco jako měřítko úspěchu.
Avatar - Ham.
evropské předsudky
| 26. 7. 2012 22:06
Vysvětlovat si to naivitou našich lidí po otevření hranic je hezká teorie, ovšem pajdá na obě nohy. Čím si vysvětluješ, že VW, BMW, MB jsou úspěšní celoevropsky? To jsou jako Britové, Finové, Švýcaři nebo Nizozemci stejní pitomci jako my?
Avatar - Ham.
evropské předsudky
| 26. 7. 2012 22:01
Škodovek a VW je po bazarech desetitisíce protože se jich také jako nových prodá zdaleka nejvíce. Musím tě zklamat, to co zákazníci chtějí je nejdražší (ztrácí nejpomaleji hodnotu), to o co není zájem je nejlevnější. To platí i u nás a všude v Evropě. Možná v Severní Koreji to je jinak. Takže ano, VW ztrácí nejpomaleji hodnotu z mainstreamových výrobců, o jeho auta i jako ojetiny je evidentně největší zájem.
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 21:53
>:D :yes:
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 21:46
My máme v rodině 2 toyoty, statisticky reprezentativní vzorek to není, ale jsme zatím bez problémů. Další auto bude zase toyota (nebo jiný japonec :-) ).
evropské předsudky
| 26. 7. 2012 21:32
ta situace u nás vznikla po otevření hranic směrem na západ. Najednou byla německá auta všude a stala se tak v povědomí dnešní kupní síly jakýsi etalon luxusu a spolehlivosti. Jak roky plynuly tak se k nám dostávala i japonská auta, která jsme neznali ani z obrázků, protože německá auta byla pořád nějak blíže. Ovšem německé automobilky už tady měli hodně příznivců a rozhozené sítě. Tudíž se snažili japonce na nově otevřené trhy nepustit. Jak marketingem, tak silnější servisní sítí ( odtud - na japonce jsou drahý díly jako ***), nebo modernějšími showroomy. Ještě horší je situace v polsku tam nemít auto z německa znamená propadnout se na dno společenského žebříčku. Toto zasáhlo hlavně ČR, Polsko, Slovensko a maďary.
Časy se mění, ale v lidech zůstavá ten šok z těchle let. Prostě den kdy poprvé viděli audi, bmw a nebo passata. Pak ještě volfí zachránil škodu a bylo vymalováno. Je to čistě psychologický problém ....
Avatar - Bristol
evropské předsudky
| 26. 7. 2012 21:05
ano ekonomicky to nemá smysl...obvykle zboží které se váli po tisících tak jeho cena klesá-jenže: škodovek a VW je po bazarech skutečně tisíce-spíš desetisíce(obvykle extaxi, nalítáno půl mega, stočeno na 100tkm, perfekt stav, země původu: D) a že koncern ztrácí hodnotu pomaleji než konkurence je také fakt...nebo to chceš vyvracet? :-)
Avatar - Ham.
evropské předsudky
| 26. 7. 2012 20:34
Věta "vzhledem k tomu že koncernových vozů se po bazarech válí tisíce, jejich cena klesá pomaleji než u japonské nebo francouzské konkurence" je skutečná perla, to je poprvé kdy zboží o které není zájem a válí se na skladě má vyšší cenu.
Avatar - Bristol
JE TO KLAMSTVO!
| 26. 7. 2012 20:09
realita je krutá: mezi posledními 6 vozy jsou 4 VW a mezi nimi i oblíbený passat 2.0TDI ;-)
Avatar - Lucaslegend
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 20:08
Urcite by to chcelo vypisat aj jednotlive modely aut kedze su rozdiely spolahlivosti aj v jednotlivych modeloch......napr Renault mal v obdoby 2001 az 2005 nespolahlive laguny a megany a pritom clia mal spolahlive...ale priblizne tie prve miesta sedia....mozem potvrdit Hondu , kedze ju vlastnim, spolahlivost 100% .
Kde jsou do čerta
| 26. 7. 2012 19:47
>:D :yes:
Avatar - autista
JE TO KLAMSTVO!
| 26. 7. 2012 19:41
Fiat je kvalitnější [odkaz]
ale GTI bude tvrdit opak >:D
napr
| 26. 7. 2012 19:13
[odkaz]
Králové poruch
| 26. 7. 2012 18:11
Králové první desítky: Hyundai!!! Zářné 6. místo; výborné... ;-)
Hyundai výborně!
| 26. 7. 2012 18:10
Hyundai, navzdory hláškám některých "odsuzovačů", daleko před BMW, Audi, Renaultem, Fordem a dalšími! Vynikající výsledek! ;-)
Avatar - Guttalax
Králové poruch
| 26. 7. 2012 17:31
Neomezenými vládci poruch jsou KIA CARENS A CARNIVAL. :no: :no: :no:
JE TO KLAMSTVO!
| 26. 7. 2012 17:23
GTI nám to vysvetlí ako je toto možné? Žeby aj Fiat bol kvalitnejší? SABOTÁŽ !!!
[odkaz]
Kde jsou do čerta
| 26. 7. 2012 17:15
:yes:
Avatar - Katikakus
Kde jsou do čerta
| 26. 7. 2012 16:48
>:D :yes:
Avatar - Bristol
evropské předsudky
| 26. 7. 2012 16:37
na začátek řekněme, že tato statistika, stejně jako hafo dalších(ADAC, jiné agentury...pojišťovny) nemá 100% relevanci, ovšem že se v top 10 objevilo 9 výrobců z asie o něčem zřejmě naznačuje(8 z japonska)...náhoda to jistě není, stejně tak není náhoda, že spolehlivost jetých koncernových vozů je nejen v tomto žebříčku, ale i v jiných žebříčcích a zejména pak v pravidelných testech ojetin skutečně nanejvýš průměrná spíše podprůměrná.

skutečně mě baví jak se vesměs fandové koncernu baví na účet asijských značek, jenže v tom nejdůležitějším aspektu při výběru vozidla všechny tyto vysmívané značky nechavájí koncern kdesi v dáli za sebou-náhoda to skutečně není-stačí otevřít oči...ono dokonce pro ty méně znalé si stačí přečíst testy ojetých golfů či passatů či jejich uživatelské recenze kdekoli.

na konec bych rád zmínil: že ptát se na radu co koupit za auto zkušených bazarníků či garážmistrů-automechaniků je nanejvýš úsměvná věc: zkušený obchodník totiž téměř vždy doporučí to co se hodí jemu a ne vám-a vzhledem k tomu že koncernových vozů se po bazarech válí tisíce, jejich cena klesá pomaleji než u japonské nebo francouzské konkurence-čiže se na tom dá velmi dobře vyrejžovat. Zkušený garážmistr obvykle doporučí to samé-chce se pojistit že vás uvidí častěji než při výměně oleje, brzd a pneumatik

PS: navážu na GTIho proslov pod článkem o ojetém VW Passat-cituji: pokud v tomto segmentu existuje nějaká alternativa k VW Passat tak u ojetin už neexistuje žádná: mírně poupravím-ano neexistuje jiná alternativa než japonec: avensis, accord, mazda 6-to je jediná cesta k ojetině která vám neudělá čáru přes rozpočet... ;-)
Kde jsou do čerta
| 26. 7. 2012 16:01
>:D tak to si zabil :yes:
Avatar - bubucci
Kde jsou do čerta
| 26. 7. 2012 15:52
přece u článku o rekordním zisku VW >:-[]
Avatar - TeeJay
Kde jsou do čerta
| 26. 7. 2012 15:41
... GTI, Dinar, Mariachi, WhiteLabel? >:D :-!
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 15:12
Nesouhlasím veliteli, tak jako v nabídce jiných značek, aji tady najdeš auta podmotorovaná a taky ideálně "motorovaná". Zpracování, nevím z čeho vycházíš, ale v rámci tříd ty auta nezaostávaj. V současných japonských autech je dost patrný cost-cutting, ale ve kterých autech není? Ty káry jsou plně srovnatelné s čímkoliv jiným, spolehlivost beru jako plusové body při rozhodování.
Avatar - Choochoo
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 14:33
Ja ho kupoval dle spolehlivosti, spotreby, uzitnych vlastnosti jako je prostor pro posadku, kufr, variabilita prostoru jako je supr sklapeni sedacek, ergonomie a designu. ;-)
prosím o vysvětlení
| 26. 7. 2012 14:14
Jelikož jde o pojištění na servisní náklady, tak se to dozví asi celkem snadno.
Tahle statistika je ze všech těch žebříčku spolehlivosti relevantní jednoznačně nejvíce.
I když to platí hlavně pro novější vozy, kde dělá pojišťovna statistiky především z aut co jsou vedena přes operační leasing. A mají tak obvykle větší statistický vzorek.

Ostatní statistiky bývají značně zkreslené. Ten ADAC je jen z výjezdů k poruchám. Nejde jen o odtahy, ale někdy i naprosté banality (třeba vybitá baterka).
J.D. Power je zas založená na spokojenosti zákazníku (nejen se spolehlivostí, ale i s přistupem dealera atp.). Tam je to především o tom jestli dané auto předčilo očekávání majitele. Proto se v britském tak často objevuje nahoře škodovka. Zákazníci od ní nic nečekali a tak byli příjemně překvapeni.
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 14:08
OK, prostě existuje až moc "šikmookejch" zajímavejch aut. Pravda, že slova o nudnosti od příznivce koncernových řešení je poněkud humorné.
Avatar - Katikakus
prosím o vysvětlení
| 26. 7. 2012 14:07
Warranty direct je pojistovna. Majitel si pojisti uhradu servisnich nakladu spojenych s opravou auta po skonceni zaruky - predstav si to jako rozsirenou zaruku. Pojistovna pak proplaci pripadne opravy a vede si statistiku u jednotlivych modelu a znacek. Vic na jejich strankach.
Avatar - Katikakus
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 14:03
urcite, ja nechtel vyjemenovavat vsechny, proto jsem vypichl jenom ty nejzajimavejsi. ;-) :yes:
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 13:55
Ještě bych přidal MR2 ve všech generacích. Od tchýně si rád půjčuju tu poslední >:-[] . Nebo všechny Type-R ať už civic accord, nebo ostatní modely.
prosím o vysvětlení
| 26. 7. 2012 13:50
Zajímalo by mě jak se pojišťovna dozví, že bylo auto opravováno. Hlásí to majitel nebo servis. Jsou hlášeny všechny opravy? Garanční se hlásí nebo nehlásí? Je to výhoda nebo nevýhoda když majitel pojišťovně hlásí opravy? a nakonec proč to vlastně pojišťovně hlásí :-)

Tyto statistiky mne osobně vždycky fascinují. Myslím, že německá STK taky dělal statistiku a tam bylo nahoře vždycky Porsche - Jsem si říkal jestli to není tím, že majitel zajede do servisu a řekně udělejte mi STK a oni nejdříve všechno spraví a pak jsdou na STK.

Nebo ADAC ten to bral s toho kolik odtáhl aut z cesty. Jenomže neošetřil auta která byla odtažena značkovým servisem - což má dnes každý druhý.

Prostě dokud nezjistíme korektní data tak jsou tyto statistiky blábol - bohužel.
Avatar - Katikakus
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 13:45
veliteli, to jenom ukazuje, jak o techto znackach a o autech obecne vis malo. Ja vim, ze pro tebe je idealem Fabia 1.2HTP, jak jsi tady nedavno priznal, ale oznacit Landcruiser, CR-Z, MX-5 ci GT86 za nudna ci odflaknuta, to je na hadr, to musis uznat sam. 8-s :no:
Avatar - Katikakus
Fakta
| 26. 7. 2012 13:39
Ano, narozdil od zde popularnich rebricku vypalenych zarovek, vybitych baterek a zabouchlych klicku ma tento alespon nejakou skutecnou vypovidaci hodnotu ve vztahu k spolehlivosti.
Avatar - Katikakus
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 13:37
Konkretni typ auta si najdes na www.reliabilityindex.com ;-)
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 13:22
Ty nakupuješ auta podle jediného kritéria - spolehlivosti? Já třeba uznávám, že tyto tři značky jsou spolehlivé, ale dohromady mají jen 2 modely, které bych si koupil, protože je považuju ve své třídě za dobré - Landcruiser a Hilux. Zbytek jsou možná spolehlivá, ale nudná/podmotorovaná/v interiéru odfláknutá/ve všem průměrná auta. To je mi pak spolehlivost nanic.
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 12:56
:yes: :-)
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 12:55
Máme doma 2 toyoty a dokupy za 8 let provozu jenom pár (asi 3) žárovky a na mé termostat. Brzdové destičky, olej, baterku, pneu a rozvody nepočítám :-) Jo a moc se mi ta tabulka líbí :-)
Avatar - Choochoo
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 12:43
Osobne jsem si vzdy myslel, ze spolehlivost aut je tak nejak podobna. Pak kdyz clovek slysi co kdo mel doma za problemy, uz jsem vyber resil jen navstevou saloonu Honda,Toyota, Mazda ;-)
S tim, ze se mi do 19 let poroucha jednou se dokazu smirit >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Choochoo
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 12:38
I ostatni tabulky ukazuji to co rika Bristol, japonci vpredu a zbytek je tak nejak nezajimavy >:-[]
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 12:34
Myslíš, že pak by se pořadí nějak dramaticky změnilo?
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 12:32
Věřím jenom té statistice, kterou si sám sfalšuji...řekl Churchil. Ale pro ilustraci dobré :-)
Avatar - Slavek-TDM
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 11:48
Tak najezd v tabulce je, ale nejak mi neni jasny, z ceho se ten prumer pocita ;-\
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 11:41
Tak pre zmenu tu je zas koncern skor na konci [odkaz] . A ked zas porovnas tuto tabulku [odkaz] (napr. Suzuki), tak je to akosi vsetko >:D
Avatar - Bristol
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 11:36
Poradi se meni ale tak nejak zaklad zustava: vpredu japonci, koncern kdesi ve stredu pole, a na chvostu premie s exoty
Fakta
| 26. 7. 2012 11:17
Vzhledem k tomu, že dotyčný to vše cáluje, mohlo by to být "dobře".
Avatar - Starfighter
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 11:13
Chtělo by to uvádět kilometrový nájezd a následně porovnávat stejně jetá auta.
Avatar - 3_diamanty
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 11:12
presne tak ;-) , clovek uz nevie comu verit ;-)
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 11:10
No ako zaujimave? Za posledny rok som videl asi 10 takych tabuliek od vselijakch spolocnosti a snad ani jedna sa nepodobala druhej :-!
Servisní zrcadlo
| 26. 7. 2012 11:04
Zajímavá čisla... :yes: Ještě by to chtělo po typech aut, takhle je to dobré jen pro výrobce....

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku