Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Ford Focus ST: První jízdní dojmy

Nejnovější hot hatch od modrého oválu chce být spíš než řidičskou hračkou vyzrálým rychlým autem pro každý den. Na trhu se ale bude prosazovat těžko, i když schopnosti mu rozhodně nechybějí.
Zpět na článek
21. 8. 2012 17:19
Re: ST v pohrebaku
Jsem rád, že jsem tě tak pobavil. U pepíků to nikdy není těžké ;-)
Avatar - white label
20. 8. 2012 23:39
Re: ST v pohrebaku
Zálohu jsem nesložil, ale složil jsem se z toho výroku, jak je to STéčko v kombíku velmi sexy... >:D
Avatar - Atlis
20. 8. 2012 22:49
Re: ST v pohrebaku
sen ceskeho vodica co? poradnej kapr voe >:D uz si zlozil zalohu? :-)
Avatar - white label
20. 8. 2012 19:32
Re: Focus ST
Alternativa k Focusu ST je především benzínová Octavia RS, i když je o poznání slabší, tak aspoň není o třídu menší jako Fabia RS. Prémiové Audi RS jsou trošku jinde/"výš".
Avatar - white label
20. 8. 2012 19:29
Re: ST v pohrebaku
>:D
Tak jestli je zrovna Focus ST kombi "velmi sexy", pak to vypadá na docela vážnou úchylku. >:-[]
Avatar - white label
20. 8. 2012 19:26
Re: ST v pohrebaku
No, sumec jak vyšitý a jako bonus pěkně macatý zadek. >:-[]
Avatar - tfu
20. 8. 2012 17:20
GOLF GTI 2013 bude lepsi
Focus je pekny ale Golf Gti 2013 (pristi rok na podzim) bude lepsi >:-[] ,
[odkaz]
Avatar - Atlis
20. 8. 2012 11:01
ST v pohrebaku
...ja teda pohrebaky nemusim, ale ST kombi v ciernej vyzera perfektne. :yes:

[odkaz]
Avatar - v3jc3
20. 8. 2012 09:34
Re: Focus ST
Tohle už nená s hot hatchem moc společného, hot hatch má být lehký, kompaktní a umět kosnout. S autem plné elektroniky a falešných diferenciálů dokáže jet rychle i průměrný řidič, hot hatch je pro nadšené řidiče, kteří se rádi poperou s tahajícím volantem, přenosem váhy v zatáčkách a ustřelující lehkou zádí! Jako alternativu ke krátké verzi vidím Golfa GTI a ke kombíku Fabii RS, kombíky Audi RS.
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 8. 2012 08:55
Re: tlak turba ,tlak oleje a teplota oleje
To není nesmysl, určitá míra diference byla u aut vždy, u moderních aut už je ta diference opravdu obludná (cca +- 30°C), aby se ručička vůbec pohla.

Ono to je uživatelsky žádoucí, aby budík nereagoval na každý "pík", protože teplota všech kapalin se mění neustále a běžného řidiče by to jen velmi znervózňovalo - současý systém on/off je ale asi ještě horší... a tak nějak poplatný době :-P
Avatar - white label
19. 8. 2012 21:42
Re: Dizajn
Tak to já taky ne a myslím si, že zrovna můj avatar přesně koresponduje se stylem, kterým tu velmi často, rád a záměrně diskutuju. ;-)
19. 8. 2012 21:39
Re: Dizajn
No vidis,ja sa za avatary nemusim schovavat.
Avatar - white label
19. 8. 2012 21:29
Re: bez dvojspokoveho automatu nuda
"...a veru o tej V6 by som bol radsej ticho lebo to bol dalsi fail... " >:D
Ty jsi opravdu "znalec", já věděl, že tě můžu s klidem hodit do jednoho pytle s topperem, i když možná ani on by si nespletl starší V6 TDI 2,5 s rotačkou s novodobým V6 TDI CR 3,0, který je mimořádně úspěšný prakticky až dodnes (nabízí jej i Porsche), ty faile, nebo spíš neználku. :*) >:-[]
Jinak tvá schyzofrenie zřejmě postupuje mílovými kroky, kdes vzal falešnou představu, že mám potřebu psát zrovna o tvé maličkosti (dokonce na jiných fórech) netuším, zřejmě (marné) přání otcem myšlenky. ;-)
Ale diskutovat s tebou o autech (o kterých toho evidentně moc nevíš) je snad ještě větší pr.del, než ty diskuse s tebou "o ničem".
Ale vycouval jsi z toho opravdu "nenápadně" ("...odebírat reakce emailem ostane uz nezaskrtnute."), tak si běž o těch autech aspoň něco málo nastudovat, ať tu o nich můžeš diksutovat alespoň s tím topperem. >:D
Avatar - white label
19. 8. 2012 21:19
Re: Dizajn
Já neříkám, že se ti musí líbit vše od Hyundaie, ale ten avatar sis pravděpodobně nevybral úplnou náhodou a tam ta podoba se stylem FoFoIII prostě je.
Jinak je to hodně věc individuálního vkusu, jsou taky lidi pro které je třeba Multipla designově mnohem povedenější, než FoFoIII, takže s tím přímým srovnánín různých dvojic to může být dost ošemetné.
19. 8. 2012 21:07
Re: bez dvojspokoveho automatu nuda
To s tou reakciou ze nie si prokoncernista beriem od teba ako vtip, inak sa to neda >:-[]
co sa tyka CR, ano, koncern hadzal CR do menej frekventovanych motorov a veru o tej V6 by som bol radsej ticho lebo to bol dalsi fail... A do najpouzivanejsieho a najpredavanejsieho motora R4 furt trepal PD, na com zlyhal aj v teste na 100000. Trepal to posrate PD do svojich najpredavanejsich modelov tak neviem cim sa tu ohanas. A prehlasit ze koncern je nejaky technologicky inovator, to je uz silne kafe. VW tazi na niecom uplne inom, co vie lepsie ako ostatni, no nove technologie to nie su. DSG je jedina svetla vynimka. Wajte, pochop ze do kuta mozes zahnat len seba, ja sa tu nemusim schovavat za dav, hadas sa tu s kde s kym, nielen so mnou. Robis zo seba osla, este aj s tym GTIm ci s jossalitom sa da normalnejsie porozpravat ako s tebou. Zjavne ti lezim dost v nervoch ked o mne pises aj na inych forach bez mojho vedomia, to uz svedci o tvojej ubohosti... >:-[] Na dnes tchuss,odebírat reakce emailem ostane uz nezaskrtnute. A nezabudni, ked ma budes zase niekde na inych forach ci uz v MACZ ci inde spominat, tak to znamena ze na mna myslis :*) >:D >:-[]
19. 8. 2012 21:05
Re: Dizajn
Mna oslovili v zivote len 2 hyundaie...a jeden z nich je ix20...ten druhy dokonca nema ani Fluidny dizajn...tak smola ;-)
Kebys spomenul Mazdu,tak si trafil :-)
PS: Patrim do skupiny,ktora tvrdi,ze FFII je krajsi ako FFIII ale netrufam si povedat,ze je skaredy a porovnavat ho z Multiplou a podobne.
Avatar - white label
19. 8. 2012 20:50
Re: Dizajn
Že příznivce Hyundaie oslovuje design Focusu III nepoměrně více, než design ve stylu Rapidu je naprosto logické, viz i tvůj avatar, který je přesně v designovém duchu FoFoIII... ;-)
19. 8. 2012 20:44
Dizajn
Diskusia na smiech...par ojedinelcov uplne hore sa tu predbihaju zosmiesnenim STčka,popri tom vezmu aj ine...no ked vysiel novy Rapid,tak tu takmer striekali z orgazmu. :-!
Avatar - white label
19. 8. 2012 20:41
Re: bez dvojspokoveho automatu nuda
Co lenže..., napsal jsi prostě objektivně blbost a teď máš problém to přznat, tak radši honem točíš o něčem úplně jiném. V8 TDI CR nic neskončilo (naopak začalo), 2004 V6 TDI CR, 2007 R4 TDI CR.
Jak silný jsem prokoncernista se může každý přesvědčit třeba v mé reakci z 23:41, kde v podstatě píšu, že S-MAX vypadá líp, než Sharan/Alhambra, takže svoje soudy si piš za sebe a neoháněj se tu zbaběle diskusním davem (taky tu nepíšu, co si o tvé inteligenci myslí většina normálních uživatelů tady). Samozřejmě, že když tu někdo napíše podobnou blbost jako ty (ohledně koncernu a jeho prvního CR), tak se ozvu. Prostě jsem tě zase tradičně zahnal do diskusního kouta a ty opět nevíš jak z něho ven. :*) ;-)
Avatar - white label
19. 8. 2012 20:15
Re: bez dvojspokoveho automatu nuda
Ano, v podstatě souhlas.
19. 8. 2012 19:25
Re: bez dvojspokoveho automatu nuda
tiez si myslim ze velku sancu nema, snaha spravit globalne auto sa zatial nepodarila nikomu..
19. 8. 2012 19:23
Re: bez dvojspokoveho automatu nuda
lenze u toho V8 to aj vtedy skoncilo. VW sa dlho drzal zastaralej technologie PD az to dotiahol do toho najvacsieho failu v podobe 2.0TDI PD, co sam dobre vies. Cize pisat tu o motore co sa daval do mozno 1% predanych aut aj to len u jednej automobilky je smiesne ;-)

Tvoja veta "než by sis přál ty" nema zmysel, lebo ja tu nepisem proti koncernu ako takemu ale proti ultras ako si ty a dalsie 2-3 nicky. Zatial co ty si silny prokoncernista, ja nie som antikoncernista, lebo jedneho zastupcu uz manzelka jazdi skoro 2 tyzdne. Ja nemam problem uznat, ze koncern ma aj dobre veci, no ty mas problem pochvalit mimokoncern. Slusne diskutovat sa tu da ale nie s tebou, co tu uz zistilo viac uzivatelov, ja tu na rozdiel od teba sa hadam len s tebou ;-) len co cakat od takeho vycapnika ako si, ze? 8-s
19. 8. 2012 18:19
Re: bez dvojspokoveho automatu nuda
Niekto je prvý v tom, niekto v inom. Nech je ale tento Focus na úrovni akej chce, vkus európskeho užívateľa je niekde trochu inde. Nie že by ho sem nemali ani voziť, ale žiadna sláva to, ako sa píše aj v titulku, asi nebude. Holt obal predáva, a ten mu tentoraz viac škodí ako pomáha. Ktovie, ako mu to pôjde v Kanade a inde.
Avatar - white label
19. 8. 2012 16:58
Re: Diskuse
Hlavně je škoda, že je ten S-MAX jen výjimkou potvrzující pravidlo..., myslím, když se podívám na design současné produkce Fordu.
Avatar - white label
19. 8. 2012 16:53
Re: bez dvojspokoveho automatu nuda
To je sice hezké, že sis dal konečně předsevzetí diskutovat i o autech, ale nejdřív se pokus o nich něco dozvědět. Tady nechodí jen peetové a toppeři, ale i lidi, co něco o autech skutečně vědí. První koncernoooovwý TDI CR přišel už v roce 1999! (tedy o devět let dříve, než by sis přál ty) a už tehdy měl 8 válců a 32 ventilů. A co se týká samotného prosazení přímovstřikových turbodieselů v osobních vozech vůbec, tak právě v tom nemá koncern obdoby, podobně jako u prosazení dvojspojky v běžné/sériové produkci . :-O :*) ;-)
19. 8. 2012 15:28
Re: bez dvojspokoveho automatu nuda
v podstate mas pravdu ale myslis asi ten "zaostaly" koncern co zacal pouzivat CR az v 2008 ze? Nie je vsetko take ruzove.
19. 8. 2012 15:15
Re: Diskuse
Pretoze este nebol globalnym modelom a nemusel sa pacit Amikom. To by bola ina masaz.
Avatar - Bully_
19. 8. 2012 12:05
Re: Focus ST
Jeste ze se nezivis designem, tohle je obludnost radoby otevrene tlamy implantovana na rodinne vozitko (a´la Peugeot) dotazena do absurdnosti.

Astra ani ve verzi OPC mi treba nic nerika, takova barokni kulata obluda, dnesni prefoukana auta stredni tridy snazici se tvarit jako H-H me za srdce nechytaji.
Avatar - white label
19. 8. 2012 11:38
Re: Focus ST
Jo, jízdně to může být hodně zajímavý hh (možná v lecčems lepší, než FoFoIIST). Ale to uvidím, až se s ním svezu. ;-)
19. 8. 2012 11:28
Re: Focus ST
No mě se taky nelíbí, obzvlášť interiér je velká bída ale na to to auto nejezdí. Těch 184 kW a 360 torque, by mě asi přesvědčilo o jeho skrytých krásách :-)
Avatar - white label
18. 8. 2012 23:41
Re: Diskuse
Jo, poslední S-Max (po face) je nejhezčí běžný Ford a nejhezčí MPV vůcec za posledních x let. :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
18. 8. 2012 23:25
Re: Diskuse
S-Max má pěknou siluetu, také se mi líbí ten zatočený výstup vzduchu za přední nápravou. [odkaz]
Avatar - white label
18. 8. 2012 23:15
Re: bez dvojspokoveho automatu nuda
Souhlas, zvlášť, když si člověk uvědomí, že ten "technicky zaostalý" koncern nabízel dvojspojku v hh už v r. 2003.
Ale s tímto argumentem tu neuspěješ, pro zdejší skutečné řidiče-chlapáky existuje výhradně a pouze manuál. ;-)
18. 8. 2012 22:52
bez dvojspokoveho automatu nuda
rovnako tak Astra OPC a Megane RS. Bez dvojspojky ako alternativnej ponuky k manualu je to bieda.
18. 8. 2012 20:40
Re: tlak turba ,tlak oleje a teplota oleje
To je nesmysl, protože dneska jsou všechny údaje protažený počítačem.

Záleží akorát na SW.

Podle vás Odane, byste neměl ani tachometr..
18. 8. 2012 20:26
Focus HB
Pro mě je Focus snad nejhzčí HB všech dob.

Jak zvenku tak hlavně zevnitř. A ST se mi líbí ještě víc.

Pětiválce škoda není byl dost nespolehlivej. Znam případ zadřenýho motoru se 120i tis. km.

Chci ho.
18. 8. 2012 18:56
Re: Dle mého
:-) Hlavně velký fanoušek McLarenu. Prý má F1, SLR i MP4-12C. Tak chtěl od nich něco, co by ho vystihovalo. A prý to má mít veškeré schopnosti MP4-12C.
Avatar - white label
18. 8. 2012 18:54
Re: Diskuse
To nevím, ale tady mi to snad sedí ještě víc. ;-)
Avatar - PeterLuk
18. 8. 2012 15:03
Re: Diskuse
Mne sa ale aj vďaka tomu S-Max páči, narozdiel od Galaxy.
18. 8. 2012 14:57
Re: Srovnání s Astrou OPC
Tak to je fakt hustý číslo cca 400k kusů, hmmm tak to máš pravdu ;-)
18. 8. 2012 14:51
Re: Srovnání s Astrou OPC
To srovnání s Astrou je trochu mimo. Dle testu je nové ST čistokrevný HH stejně jako jeho předchůdci narozdíl od ostře vyhraněným HH OPC, RS (Focus, Megane). Osobně jsem těm ostrým HH na chuť moc nepřišel. Na naše okresky je vhodnější EVO nebo STI, na okruhy zase stejně výkonné zadokolky. Takže je beru spíš jako levnější alternativu...

A k designu Focusu. Mně se taky nijak nelíbí, ale když se podívám na prodeje za první pololetí letošního roku:
Evropa: 139 tis. ks
USA: 131 tis. ks
Čína: 129 tis. ks
tak jeho globální design slaví úspěch a naše nářky můžou být Fordu u zadnice :-)
18. 8. 2012 14:50
Re: Diskuse
No Jo, pořád je proti současnému Focusu parádní a dokázal bach si ho představit v garáži :yes:
Avatar - PeterLuk
18. 8. 2012 14:40
Re: Focus ST
Ešte ti trocha osviežim pameť - [odkaz]
[odkaz]
Avatar - PeterLuk
18. 8. 2012 14:38
Re: Dle mého
Už je zajtra a ešte tu nieje... :-)
Avatar - JDM
18. 8. 2012 14:16
Re: tlak turba ,tlak oleje a teplota oleje
joo to je pak k ničemu když to ukazuje to co se hodí
Avatar - Pekelná Micinka
18. 8. 2012 13:44
Re: Diskuse
Ne. Myslím starší S-max. [odkaz] Ten sumec tam prostě je, zejména ty dva kulaté reflektory vytváří dojem, že to jsou kořeny těch dvou "fousů", co sumec má.
18. 8. 2012 13:28
Re: Dle mého
Tak ten klient je nejspíš velký fanoušek Batmana >:D
Avatar - escorpion
18. 8. 2012 13:12
Re: Dle mého
Súhlas, tak škaredé auto som dávno nevidel. Navyše už ani nejazdí ako predchodca. Časy, keď ford udával trend v podvozkoch sú dávno preč.
Focus :no:
18. 8. 2012 12:51
Re: Diskuse
Asi myslis C-max, lebo S-max je nadherny, hlavne ten po facelifte
18. 8. 2012 12:32
Re: Diskuse
Souhlas, začal se mi líbit víc a víc.. Příjde mi, že hodně záleží na barvě, tato oranžádu mu prostě nesedí a třeba v bílé je fakt super. :yes: Navíc je to jediné ostřejší auto v této kategorii s verzí kombi. Jen tou cenou je opravdu odsouzen k neprodejnosti. Focus ST kombi nebo BMW 320i.... To hodně přestřelili.
Avatar - Pekelná Micinka
18. 8. 2012 12:15
Re: Diskuse
Tak sumec jsem říkal už S-MAXu, ale nějak se to neujalo.
18. 8. 2012 12:09
Re: tlak turba ,tlak oleje a teplota oleje
Jo, hezky to vypadá, ale v dnešní době už budíky ukazujou jen to, co jim dovolí řídicí jednotka.
Tedy tak nějak zprůměrované a upravené údaje, jen aby se řidič moc nelekal. Mě ukazuje budík teploměru jen minimum, 90 a maximum - nic mezi tím. To samé teploměr oleje...
Takže stačí blbá kontrolka.

Ano, je to důležitý kontrolovat, ale budík na palubku chci jen za předpokladu, že ukazuje skutečné údaje neprotažené počítačem. Jinak je tam k ničemu.
18. 8. 2012 11:39
Re: Dle mého
Tak trochu Citroen DS nové generace. I když to bych jedno z nejhezčích aut historie urazil ;-\
Avatar - JDM
18. 8. 2012 11:18
tlak turba ,tlak oleje a teplota oleje
dnes během jízdy kontroluje málokdo?? tak člověk kterej ani neví k čemu to slouží a proč to tam je to kontrolovat asi nebude, u sportovně laděnýho auta je to vždy plus
Avatar - PeterLuk
18. 8. 2012 11:12
Re: Dle mého
Hej, už stratil svoju originalitu... škoda.

Ináč, k tomu Aurisu - spredu a z profilu zvečšený Yaris (asi sa inšpirovali v SEAT-e - Ibiza a nový Leon), zozadu nabúraný prototyp Hyundai-a i30. Čo k tomu dodať. Súčasná generácia má konzervatívny praktický dizajn, podobne ako Golf, nová oň prišla... Spredu je celkom pekná, ale zozadu... :no:
18. 8. 2012 10:58
Re: Dle mého
Ten McLaren je na zakázku pro jednoho klienta, nepůjde o součást nabídky.
18. 8. 2012 10:26
Re: Dle mého
Tak tady s tebou musím souhlasit, pokud to bude vypadat takhle, tak to bude masakr :no:
Avatar - 4hill
18. 8. 2012 10:17
Re: Dle mého
Tak ten Peugeot je čirá pornografie..Co je k tomu vedlo?Vždyt to bylo obstojný auto..
18. 8. 2012 08:05
Re: Diskuse
Tak nějak, základní Focus tu jezdí už několik měsíců a to že někde změní přední nárazník, přidají kryty prahů a křídlo + difuzor automaticky neznamená, že auto bude vypadat o 100% lépe ;-) Základ prostě nezměníš a ten je obvzlášť v HB opravdu tragický. Jediné na co se dá koukat je kombi v tmavé barvě >:D
Avatar - twistedTSD
18. 8. 2012 00:16
Re: Diskuse
Focus III jsem naživo viděl nejednou, hezké auto to pro mě není stále. A nepředpokládám, že by tomu bylo výrazně jinak u tohoto "sumce".
17. 8. 2012 23:24
Re: Diskuse
Přesně :-) když se objevily fotky 3 generace taky sem si řikal nic moc ale schváálně sem čekal až to uvidim naživo :-) a naživo je hezčíí a líbíí se mi,hodně se mi líbí. A ten kombik v ST je parádní :-)
17. 8. 2012 22:47
Diskuse
Troubové, co ST naživo nikdy neviděli, se vyjadřují jen a pouze k jeho designu. No co, česká klasika :-)
17. 8. 2012 22:46
Re: Focus ST
Jistě Veloještěr, jak jsem jen na něj mohl zapomenout.... Brrrr jen si vzpomenu >:-[]
Avatar - twistedTSD
17. 8. 2012 22:45
Re: Focus ST
Veloster je pro mě nějvětší obludnost na trhu, Focus ST má ten předek děsný (ještě horší než "civilní"), a to už ani Photoshop nezachrání. Naopak minulá generace vypadala skvěle a GTC není špatné, to souhlasím...Ale to je zase jen můj názor, lidé jsou holt různí. :-)
17. 8. 2012 22:44
Re: Dle mého
No tak oba poslední odkazy jsou zajímavé, počkejte na oficiální foto ;-)
Avatar - PeterLuk
17. 8. 2012 22:37
Re: Dle mého
Myslíš tento batmobil : [odkaz] ? Ak je to ofiko, tak je to hnus. Po krásnom MP4 a MP4 spider je to :no: :no: :-O 8-s
Ináč, niesú to športiaky, ale keď sme už pri novinkách :
[odkaz]

[odkaz]
17. 8. 2012 22:35
Re: Dle mého
Myslel si tohle? [odkaz] - no to je fakt masakr >:D
Avatar - Pekelná Micinka
17. 8. 2012 22:32
Re: Dle mého
Až zde zítra? redakce uveřejní McLaren X-1, tak si půjdeš pro kýbl. ;-) 8-s >:-[]
Avatar - PeterLuk
17. 8. 2012 22:31
Re: Dle mého
Dvojka sa mi nepáčila (aj keď RS vyzeralo celkom dobre), trojka hej (v civilnom prevedení) - takže ako to urobiť? Karoséria z civilného, technika z ST-íčka, interiér doplniť sedadlami Recaro, alcantrou a budíkmi z ST-ička. Karosériu doplniť výrazným lakom - ostrá zelená alebo modrá z legendárneho prvého Focusu RS, dozadu spojler, dopredu tiež, dať tam dobré svetlá, rozšíriť rozchod kolies a blatníki... V TopGeari to tak mali, akurát naopak - karoséria ST, technika civil...
Avatar - PeterLuk
17. 8. 2012 22:24
Re: Dle mého
S tou ŠPZ to vyzerá fakt divne... Pozeral som ofiko fotky, a tam ŠPZ nebola. Ani som si neuvedomil, kam ju chcú dať...
Avatar - PeterLuk
17. 8. 2012 22:18
Re: Focus ST
Mne sa aj trocha páči, ale myslím, že tam mali dať predok ako má nové Mondeo (Fusion) alebo koncept Evos a svetlá ako má KIA ceed. Toto je moja fotomontáž :
[odkaz]
Je to však robené na rýchlo a nieje to úplne ideálne, najlepšie by bolo naskenovať a zverejniť moju kresbu...

Najkrajším kompaktným HotHatchom je podľa mňa nová Astra OPC. Všade ju chvália, dizajn je podľa mňa super, akurát vyzerá byť trochu dlhá... Dnes, keď sme šli po D2-ke som o nej otcovi rozprával, keď sa o pár minút v zpetnom zrkadle objavilo žlté GTC. Krásne sme si ho obzreli zo všetkých strán... Ale priznám sa, páči sa mi aj Veloster...
17. 8. 2012 22:14
Re: Dle mého
Hele nestraš, bůh ví co zas ti zhulenci o Fordu předvedou, aby to nedopadlo třeba takhle:

[odkaz] - vskutku nevšední zážitek...

Nebo takhle:

[odkaz]

Opravdu nádherné 2 až 3 brady, stačí si za to připlatit >:D
Avatar - Pekelná Micinka
17. 8. 2012 22:04
Re: Dle mého
Blbý je, že oni jsou stejně falešný, tak jsem čekal, že ostré verze je budou mít opravdu děravé. Mě se nejvíc nelíbí, ta záměrně širší spára kapoty a to, že vypustili cokoliv, co by trochu ozvláštnilo prostor po chybějící "mřížce". Má to sice táhnout pohled k té sumčí tlamě jenže s tou spárou a naplácnutým logem je to takový divný. Uvidíme co RS. Navíc se to tváří nasraně a ještě to má doprostřed zaraženou registrační značku.
17. 8. 2012 22:01
Re: Dle mého
No hele, mohli ještě udělal celomřížkový nárazník pro obě verze a byl klid >:D
Avatar - Pekelná Micinka
17. 8. 2012 21:55
Re: Dle mého
Co říct no, i Fabia Monte Carlo vypadá dravěji. Zdálo se mi, že ty obrovské otvory u obyčejného Focusu nejde už nikam posouvat a zvětšovat. A hle, oni je rovnou vypustili.
17. 8. 2012 20:46
Re: Dle mého
Jj s tím souhlasím, předchozí generace byla parádní, prostě dravec na silnici :yes: Tenhle nový Focus má hubu jak sumec a je prostě ošklivý. O technice vůbec nepochybuji, ale design není krok zpět ale ohromný skok zpět :no:
17. 8. 2012 20:11
Dle mého
Názoru je nový Focus stejně ubohý jako jeho propagační video. Předchozí generace byla hodně sexy stávající je přesný opak :-(
[odkaz]