Vážení, měl se tu čest se projet s novou s6,kombajnem. Koupil si ji ,,skorošvára,, .
Nekupoval ji tady, ale v D (je to tam minimálně o 200,- levnější) a rovnou si tam nechal dát 550 šimlů a bez omezovače - tedy zatím nevyzkoušených 306km/h.
Projel jsem se bohužel za mokra takže jsem se opravdu bál na ni šlápnou do plna .
To co se dělo jsem tak trochu nechápal .
,,Vystřelí,, to jak F1 , automat.převodovka to dává bez sebemenších problémů, mě tedy baví víc když to tak trochu cukne.
Sedí to na silnici jak přibitý, o tom žádná .
No projížděl jsem se po nějaké II až II takže žádný velký fofr (max 160 ;-) )
To je samozřejmě vykoupeno spotřebou ačkoli kdo má na to si koupil dle konfigurace takové ,,dělo,, za 2m musí samozřejmě mít i na benzín .
Prý se s tím dá jet i za 12 ale švára se prý nemůže dostat pod 17l/100km :-) .
Těším se až bude trochu lépe a svezu se pořádně . Potřebuji mu vysvětlit, že je to potřeba vyzkoušet někde na uzavřeném okruhu .
Po tom co jsem z toho vylezl se mi ještě 1(2 hod. pěkně klepaly kolena a adrenalín se mi snad vyplavoval ven ušima :-)
Přál bych Vám aby jste se mohli v této S6 projet taky - konečně by zoufalci vynášející naftu až do nebes dostali rozum a vzpomněli si že taky existuje i benzín a ten je vždy strčí do kapsy :-)
Záleží na laku jako takovém, počtu vrstev, jejich tloušťce, jestli ho budou muset míchat speciálně pro tebe atd. Speciální laky se pohybují ve stovkách tisíc, mohou se dostat i přes milion, ale s nimi se člověk setká spíš u dražších aut. U "uni" laků u D3 bych počítal do 20 tisíc.
No je to možné, po tom jsem vůbec nepátral. Počítám, že by to byla asi relativně nákladná sranda, otec to normálně řešil v nějaké lakovně tady, práce odvedena dobře, s lakem problém není a cena taky příznivá.
Auto na pohled hezký, papírově jsou parametry taky super. Ale ta příšerná audiňácká nedotáčivost. Brrrr. Ten zvuk hrnoucích se gum nesnáším. Běhá z toho mráz po zádech
Navtechu, slabost mam i pro Ferrari. Pujdu si ho proto koupit? Proboha, co bych s nim delal? BMW jsem mel rad vzdy. Image firmy, ve ktere jsem zamestnany, mi bohuzel (mozna bohudik) nedovoli BMW koupit. To se vsak zmeni s prichodem hybridniho ustroji od Toyoty. O takovych vecech se u vas na buranove nepremysli, tak to nemuzes nikdy pochopit.
no mi se zase nelíbil ten 4.8 atmo, nemá na ten objem zrovna nejvyšší výkon a spotřeba prý přehnaná. Ta převodovka se mi právě zase strašně líbí :-) A cena příznivá i bez známosti :-)
Zkus se mrknout na cenu te Ampery (kolem mega) nebo te Tesly a jeste se zeptej, jako za ni das pojistku a kolik z ni dostanes, az ti shori.
Pak mudruj, ty zelenej mozku...
Taky jsem měl vždy slabost pro Porsche, ale nemaj mi co nabídnout (proto ta slabost, že?).
Už se ale těším, až tam namontujou elektromotor, to bude fičák!
Bože, ty jsi tˇulík >:D >:D
Dinare, znovu vsechno spatne. Rekordni prodeje pouze potvrzuji, ze jde primarne o fleetove prodeje. Zde, jak jsem ji psal, se vyzaduje uniformita. To vsak nema nic do cineni s chapanim znacky. Jiz nahore jsem napsal, ze nijak nesnizuji postaveni Audi, ale v mych ocich je pod M-B a BMW. (ze by osobni nazor?)
Problem s chapanim psaneho textu? Zase? I to se, verim, casem zlepsi.
Reakce na posledni vetu? Dinare, zatim zustan sedet v CR, sni o tom, ze se jednou v te petce projedes. Nemas mi co zavidet. Ve svete se musi tvrde pracovat.... ale....jestli se budes snazit a pilovat jazyky, jednou se do toho sveta taky podivas a s petkou se projedes.
pekne zenske jsou preferovane v ramci prirozeneho vyberu, tudiz jsou v prumeru narocnejsi, pohodlnejsi zaletnejsi rozmazlenejsi a s vetsimi defekty charakteru a inteligence. V posteli na peknou zenskou stejne nevidis, pripadne z ni lezou kosti anebo furt rve, ze ji znicis trvalou v horsim pripade silikony.
Takze pokud jde o me, tak radsi slevit z naroku na zenske a vzit libovolny lehky nadprumer. Z naroku na autak bych naopak neslevoval, prece jen, clovek zije jenom jednou ;-)
Na co pěknou sexy ženu, když můžeš mít ošklivku... vaří stejně, děti se s ní taky plodit dají a navíc nehrozí, že by ti ji někdo sbalil a ty si dostal parohy... stejná logika...
Kupředu ampérová, zpátky ni krok! Docela se děsím světlých zítřků až tu budou s tentokrát zelenými (nebo modrými) páskami na rukávech velet tobě podobní spasitelé.
konzerva jsi ty. S6 si nikdy nekoupil člověk jako ty, kterého zajímá pojistka?nebo kupní cena? Spotřeba ho zajímá, ale pokud by to auto jezdilo průměrně za 12 litrů beru ho všema 10.
Kupec v tom vidí praktické a pohodlné auto, které v případě potřeby napráská "čemukoliv".
Určitě by to auto s takovou motorizací nevyráběli, pokud by pro něj nenašli adekvátní počet kupujících. A vzhledem k tomu, že ti existují, tak existují i lidé, pro které to celé smysl má.
Na ten nový V6 jsem taky zvědav, mohl by to být silný argument, jakkoliv mě se v XF moc nelíbí sedačky, po x letech s idrive mi vadí dotykový display a k otočnému ovladači převodovky jsem taky nepřilnul. Ale zvenku vypadá skvěle, jezdí parádně, navíc, jeden zdejší kolega také umí u jaguaru velmi zajímavé ceny.
K čomu je toto auto so 420konmi dobré? Však zožerie aj trávu okolo cesty...Ako wouw mi príde ampera alebo prius, či tesla, ale nad týmto iba mávnem rukou - už je po sezóne chlapci...
Zabudli ukázať ešte 3 najdôležitejšie maličkosti: cena, spotreba, a ročna poistka...úplne super. Síce maličkosti, ale dôležitejšie ako tých 420koní.... :no:
Môj rezultát: Určite krásna konzerva s dobrým dizajnom, ale technologicky pozadu - skôr mi to príde ako nostalgia - pokus fosílneho penzistu dostať sa na Olymp, ale za akú cenu.
No právě, že v době, kdy jsem to řešil, tak XF mělo. Já ty vozy sice kupuji nové, ale ne přes ofic.zast., a když jsem se byl "u svého" dodavatele dotazovat, tak mi říkal, že ať vezmu XF-R, což jsem prostě nechtěl. V8 atmo jsme po debatě taky vyloučili a dospěli k závěru, že bude vhodné počkat na ten motor 3.0.
Při pohledu z boční strany - strašně se mi to líbí :-) Ano, ženy asi obecně letí na žlutou >:D U nás se to už ale řešilo jinak... Oni to nemají v nabídce? Nevadí.. Přelakujeme >:D Taky na žluto... Naštěstí to po mě ještě nechtěla přítelkyně, ale otec tak mamince vyhovět musel
Barva. >:D Rozumím, znám, kvůli barvě vím přesně, jaké bude příští auto mé ženy. Jede už druhé suv, do kterých se zamilovala, jenže nikdo nedělá suv ve žluté, nemyslím nějakou zl. nebo žl. metlu, ale čistě žlutou, takže zatím bylo v podstatě jedno, jaká značka to bude. Jenže když říkám nikdo nedělá, už to neplatí, dostal jsem nedávno pozvánku od dealera porsche a na obálce žlutý cayenne. To bylo radosti, takže až X5 půjde z domu, náhradník je jasný. >:D;-)
P.S. Jen moc nerozumím, jak myslíš to, že rft gumy hrají estetickou roli.
Čísla, která se v souvislosti s audi a jeho rekordními prodeji uvádějí, jsou celosvětové prodeje. Jinými slovy, Audi se prodává celosvětově minimálně stejně dobře jako ostatní dva nejbližší rivalové z D3, prodává se za ceny s MB a BMW naprosto srovnatelné, což dohromady znamená, že pohled na tuto značku, její image, postavení není takový jak se tu snažíš tvrdit, prostě je obecně vnímána jako jedna z D3, už samo toto označení napovídá (a jistě ho nevymyslel někdo v ČR), takže tvé prohlášení o tom, že mimo ČR audi jako plnohodnotného soupeře pro MB a BMW nikdo nebere, je prostě mimo, ostatně jako drtivá většina toho co tu prohlašuješ.
Zbytek nemá smysl komentovat, možná stále nedokážeš pochopit, že za ty roky je anonymita nicků skalních diskutérů na tomto fóru už jen formální, mimo (logicky anonymní) herce tvého typu je všeobecně známo, kdo je kdo, v tomto kontextu je ta tvá snaha o obraz mariánka weltmana tak toporná, že už ani není zábavná.
No, rft jsem nechával všude, pro mě osobně to hraje totiž roli estetickou a líbí se mi. I na té 550i je nechám, protože 98% jízd s ním má teď přitelkyně a ta absolutně neregistruje rozdíl mezi Fabkou, tankem nebo tou 550. Podstatná je barva a aby to nebyl manuál >:D >:D takže asi tak no... :no: Osobně vím, že ještě ani jednou nepředjížděla, jednou možná traktor, když jsem začal být nepříčetný tou 30 na tachometru mimo obec. A řešit s ní pak lepení, nebo výměnu kola nemám vždy čas.. a když vím, že to stejně vůbec nepozná..
Pak se dají tvé preference pochopit, na 19 rft není komfort F10 pořád ještě s éčkem na standardním (ne amg) vzduch. podvozku zcela srovnatelný, ta těžká kola poskakují při pomalé jízdě, není to plutí, pocit z éčka musí být nutně jiný. Osobně rft nechápu, shodil jsem je, jako první věc už na E60. Pokud se té 550i nechceš zbavit, dej tam non rft gumy, do kufru lepícíc sadu a uvidíš velmi podstatnou změnu.
Já hlavně očekávám dobrý benzín :-) A XF-R je zase zbytečné, takže, jak jsem psal, budu čekat na ten 3.0. Právě ta jiskra, XF je prostě automobilová osobnost :-) a šíleně se mi líbí
Doporucuji XF vyzkouset. Je jedno s jakym motorem (zalezi, co od auta ocekavas), to auto ma jiskru, kterou jakkykoliv nemec postrada. Interier povazuji za nejzdarilejsi ve sve tride. Vse je ale o vlastnim subjektivnim pocitu
Pro BMW jsem vzdy mel slabost, ale zatim mi nema co nabidnout. Tesim se vsak az prevezme od Toyoty hybridni ustroji, melo by prijit prave v dobe, kdy bude firma nakupovat nove vozy. ;-)
Tva reakce pubertalniho fanatika me, Dinare, neprekvapuje. Je to pokazde to same. Ty, kluk s plakaty D3 nad posteli, hlatajici jejich oslavujici clanky z vsech moznych periodik, prepisujici je potom na blog.auto.cz, pricemz vzdy zapomene pripsat, ze nikdy nejde o jeho vlastni zkusenost, nedokaze prenest pres srdce, ze ma nekdo jiny nazor a na rozdil od nej i vlastni zkusenosti.
Tyto reakce, priblizujici se intelektu mistniho jelita a navtechu si nechej pro sveho otce, Doufejme, ze ti za to da policek a vysvetli ti, jak se mas chovat.
Jednu radu ti vsak dam. Never vsemu, co se pise. Papir snese mnohe. Rekordni prodeje Audi jsou samozrejme dane fleetovymi nakupy. Zde se uniformita vyzaduje. To se vsak nikde nedoctes, k tomu potrebujes prave ty vlastni zkusenosti, ktere snad nekdy dostanes. Preji ti to. Neba snad veris, ze Skoda jiz prodala 11000 Rapidu? ;-)
Bez amg paketu a runflaty jsem nechal.
edit: ještě bych doplnil, že F10 nešla z domu a občas s ní ještě jezdím, jen je teď častější řidič drahá polovička.
No čím dál tím víc se utvrzuji v tom, že je to asi především ze všeho nejvíce subjektivní disciplína. Já jsem zase s Ečkem spokojen ze všeho nejvíc. A ten zmiňovaný Jaguár jsem bohužel neměl možnost řídit, ale četl jsem že se chystá 3.0 benzín 250kW (tuším). A normálně mě to šíleně láká, exteriér XFka považuji za nejzdařilejší. Interiér se mi líbí a neštve mě třeba dotyková obrazovka nebo tak.. Taky jsem tady četl recenzi tuším 520d v kombajnu a opravdu se mě nikdy takové problémy netýkaly (jako třeba jezdící prahová lišta...).
edit: Jen bych ještě doplnil, že jsem k MB tíhnul ještě míň, než k Audi, ale pořád jsem přemýšlel, váhal.. a jak jsem se na to pořád díval, tak jsem v Ečku prostě nějakou tu krásu objevil, i když to nebylo nic na první pohled. Ale čím víc se na to dívám, tím víc se mi líbí. Audi i BMW nabízí takovou podmanivější estetickou stránku věci. Bohužel u Audi mi nesedí benzínové motory z pohledu výkonů. S6 jsem teda zaregistroval až nedávno.
A proto vidím většinu Audinu v sedanu nebo kupé. zajímavej argument. marně přemýšlím kdy si viděl Audi kombi mimo allroada? Ty jo, někdy před prádzninama >:D >:D
Měl jsem tři pětky za sebou, ale vůbec nemám předpojatost ke komukoliv z D3 nebo jaguaru, klidně si postavím do garáže auto od kterékoliv z těchto značek, ono je to v reálu vždy spíš otázka nabídky, otrávenosti servisem, která např. člověka donutí ke změně atd. Ale protože jsem v posl. deseti letech měl možnost projet prakticky všechno, co v této třídě přišlo na trh, dokážu ta auta srovnat a tvrdím, že jako model, celkově, je akt. éčko z D3 plus jaguar nejhorší. Je nejprostornější, ve všem ostatním ztrácí a probíráme-li komfort a k tomu A6, pak říkám, že A6 na vzduchu je komfortnější a přitom obratnější auto než éčko na vzduchu. Ale jak říkám, finální výběr je spíš otázka tíhnutí ke značce, oblíbenost nějaké charakteristiky, u mě např. R6 a rwd natolik, že jakkoliv považuju A6 za špičkové auto, dám v případě srovnatelné cenové nabídky stále přednost pětce s R6 a rwd.
Já je ani nesrovnávám, rozdílné koncepce jsou mi známé. Jen narážím na to, že ostatní audi (minimálně A/S6, A/S7) by mohly být jízdně zajímavější a nemusí mít přitom motor uprostřed. Že to jde, dokazuje Mercedes, Jaguar a další... Z tohoto důvodu pro mě kult audi v ČR zůstává nepochopený. Ikdyž je mi jasné, že většině lidí je úplně fuk jak se i jakože sportovní model chová v zatáčce a zajímá je vzhled, zpracovaní a image. Což jsou ostatně disciplíny, kde audi právem není co vytýkat.
Určitě, to se vůbec nepřu. Jen jsem psal, jak se jednotlivé vlny projevují po letech :-) Vůbec mě nepřekvapuje úspěch prodejů Audi, umí nabídnout srovnatelnou kvalitu a výborné ceny. Pro firemní flotilu zlaté auto.
S6 jsem nejel, v6 tfsi s S-line ano, je to zcela jinde než prkennost předchozí generace, v komfort modu to auto můžeš naprosto s předhledem označit za komfortní i na dvacítkách, předpokládám, že S6 nebude mít na podvozku nějaké odlišnosti, ty přijdou až s RS6. Naopak E500 akt. generace lze za komfortní označit pouze bez amg paketu, pokud je s ním, je to z hlediska komfortu horší než akutální ášestkové eslajny, časy se mění.
Ano, dětský svět se od světa dospělých docela liší. Přesto, číst už umíš, tak ti jistě neunikly články z poslední doby s titulky jako, "rekordní prodeje audi", "audi útočí na první pozici v prodejích v rámci D3" atd., týkající se celosvětových prodejů, tam máš odpověď na to, jak je audi vnímáno v reálném světě, tj. mimo omezený duševní obzor jednoho zastydlého pubescenta.
A/S6 podle mě vůbec není o pohodlném svezení. O rychlém určitě. Doporučuji zkusit E, to je nebe a dudy. A E500 nabízí teda extrémně pohodlné i rychlé svezení.
Ale to probíhá v takových vlnách, stačí vzpomenout na porevoluční vlnu BMW... Dneska BMW zůstalo synům a vnukům a neskutečně s ním prasí. Tohle se mercedesu vyhnulo.
Z toho německého tria se dnes drží snad jen MB, na nic si nehraje a kdo v tom krásu objeví, musí chrochtat blahem.
Se podívej na konstrukci R8 a S6, tyto dva se vůbec nemůžou srovnávat! ;-)
Stejně jako je jasné že R8 není prostorné dlouhé kombi vhodné i pro rodinu tak S6 zase nebude okruhová pila, to dá přece rozum. S6 je o výkonném motoru, praktickém prostoru a pohodlném svezení, co tam hledáš ty tam logicky není. :-!
Ano, uz jsem to psal. Mnozi na trzich byvaleho vychodniho bloku vnimaji Audi vyse nez jeho prime konkurenty. Zvlastni? Pro me ano. Ale jak jiz napsal Kunkunen bude to tim, ze ziji v "jinem svete".
Já osobně vidím A6 hodně nad BMW 5. Měl jsem obě auta půjčená, než jsem jedno z nich koupil jako rodinný kombík. Technologicky, materiály, audiem, interiérem. BMW 5 zvítězilo kvůli tomu, jak je krásné, jak je levné a že má osmistupňový automat a ne nějaký variátor.
Souhlasim. Nejde pouze o cesky trh. Jde o trhy byvaleho vychodniho bloku. Od CR po Rusko. Z jisteho duvodu je zde Audi (cituji) "A6 je desne sexi."
Nedavno jsem videl videa, kde v Rusku na semaforech mistni mafie zastrelila nejakeho mistniho podnikatele. Jak strelci tak podnikatel meli A6.
Jasný, že dnešní BMW už taky nejsou co bývala, ale koncepční rozdíly v konstrukci žádný výkon nebo nálepka sportovního modelu neoklame. S6 prostě oproti standardním verzím nepřidává extra porci zábavy navíc a je to podle mě velká škoda pro jinak krásné a povedené auto.
Taky jsem se díval, jak to točil :-) Nic, co by nadchlo. I když 550i už taky není žáden zázrak a dovolí mnohem méně, než předchozí generace. Pravda je, že když vypnu všechno elektro, co jde, tak se to dá ještě moc hezky vodit zadkem, ale žádná slast už to taky není.
V závěru zazněl komentář "zbraň hromadného předjíždění" a já mu dávám za pravdu. Už v prvních vteřinách videa můžeme vidět, že o zábavě za volantem tohle audi (jako všechna ostatní krom R8) nebude. Je tam krásně patrné jak se audi nedotáčivě hrne přes přední kola. To si pak člověk říká, kde je ten náskok díky technice a jak pak asi pracuje ten sofistikovaný pohon všech kol...
Sportovnost? Pokud máte za sportovní jízdu sešlápnutí plynu na podlahu na rovince, pak ano. Mnohem vyváženějším autem bude bezpochyby "základní" 550i. A to si ani nemusí hrát na sportovní model. S6 tak pro mě ztrácí smysl. V biturbo TDI si o moc pomaleji podle mě připadat nebudete a jízdní projev bude podobně sterilní.
Ano, verim, ze znas. Jsou i ne-manazeri s konzervativnim vkusem.
Ja tak vnimam Audi. Nijak nesnizuji jeji sportovni uspechy, ani postaveni ve stredni Evrope. Osobne ji vidim niz nez M-B, BMW nebo treba Lexus. Ten ma hybridni ustroji, ktere bez zavahani nahradi naftu (a hlavne spolehlivost, ktera zastini veskerou nemeckou produkci)
Znám dost lidí co má Audinu a ani jeden není manažer. Asi žiješ v jiném světě. A v minulé generaci si ji kupovali proto, že BMW má škaredý interiér a často slyším od lidí, že bychtěli Lexus, ale nemá naftu a kombi.