po Saabu tu mame dalsi firmu, kde se management domniva ze staci hodit na trh kdejakou eko zelenou pitomost a obchodni uspech je zarucen.
Anebo se jim o obchodni uspech ani nejedna, jen o neplacenou pozitivni publicitu ?
Tak mi to pripada, ze dneska staci udelat klidne "serii" 100 hybridu a druhy den je na svete deset tisic oslavnych clanku ve vsech svetovych mediich.
Nebo staci do sveta pustit pouze jeden koncept nebo dokonce jen zminku ze se chysta koncept a k tomu vymyslet nejake parametry vycucane z prstu, idealne kombinovanou spotrebu 0.000001 l na sto km, zrychleni nula na sto pod 4 sekundy a dojezd 800km s dobou dobiti 15 minut.
Uz se zacinaji tyhle koncepty trosicku opakovat a v realu nejezdi ani jeden.
Cim to asi bude .
Vypovidajici hodnota tohoto clanku = nula. A moc by me zajimalo, kdo je na tyhle zvasty jeste zvedavej..
>:D