Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Rapid: Kompletní ceník a specifikace pro český trh

Škoda Rapid v Česku začíná na 289.900 Kč. Zde najdete kompletní ceník, který odhaluje ceny jednotlivých stupňů výbavy i příplatkových verzí.
Zpět na článek
31. 10. 2012 22:59
ANNAVI
TAK JSEM NAIVNĚ MYSLELA ZE KONEČNĚ BUDE NA TRHU AUTO KTERÉ SI BUDU MOCT KOUPIT, ANIŽ BYCH SE ZRUJNOVALA ..BOHUŽEL ZAS NIC .ZAS BUDU JEZDIT VE SVEM STAŘIČKÉM AUTĚ A DÁL RISKOVAT SVŮJ ŽIVOT ....FŮJ HANBA VÁM ,ŽE SE NESTYDÍTE , V TÉTO CENOVÉ RELACI SI MOHU VYBRAT JAKE KOLI AUTO. RAPID SE NELIŠÍ VŮBEC V NIČEM .....MNOHO POVYKU PRO NIC :no:
2. 10. 2012 07:59
Re: A na Slovensku zasa ani prd!
Klid! Za zaváděcí ceny si to koupí jedině fanda Škodovky. A než ceny spadnou na normální úroveň, budou ceníky určitě i u vás. ;-)
2. 10. 2012 07:22
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
Tisícárna MB nebyla špatná kára, pokud člověk chtěl sportovnější projev a nevadil mu hluk. Chtělo to dost točit. Byl to samozřejmě jenom čtyřkvalt a čtyřce se už do mírného kopečka nechtělo, ale k čemu to, když trojka v pohodě dala 95 km/h a mírné stoupání jí nevadilo? Čtyřka už jela i ke 120 km/h, ovšem už tak od stovky kára lehce plavala. Když to člověk trochu uměl, dokázal se i v tomhle tempu udržet v pravém pruhu. Ale jistější bylo naložit kufr (byl vepředu) aspoň 50kg čehokoliv (třeba dva pytle cementu), aby neustřelil předek (nebezpečí bočního větru). Jo a perfektně přetáčivou charakteristiku to mělo, dalo se na sněhu regulovat i plynem. Ne že by to byla driftovací mašina, to zase ne...
A mělo to skvělou spotřebu (na tu dobu). Nijak jsme ji nešetřili a spotřeba byla pod 7 l/100 km.
2. 10. 2012 07:11
Re: 1,6tdi s nějakou tou výbavou 405 000,- ???!!!
Předražené? To jako že Felda byla levná?
Felicie ve výbavě "holobyt" (nula airbagů, díra uprostřed palubky bez přípravy na rádio, klima ani náhodou a plato kufru na plastových táhlech, která člověk kupoval (sice levně, ale často), kdykoliv na plato položil třeba těžší kabát, plasty samozřejmě tvrdé, ale místy ve dveřích čalounění. Řízení bez posilovače mi nevadilo, gumové řazení a slabý motor až poté, co jsem vyzkoušel lepší... Ale i s tím slabým motorem se dalo dojet, kam člověk potřeboval. Aspoň že už oproti Favoritu neměla ten ideální vstup do kufru pro zloděje (taková páčka na zámku kufru, na kterou zloděj přiložil trubku, lehce zapáčil a kufrem vstoupil do vozu - to bylo fakt "simply clever", ale zase člověku nerozbili okénko, aby tam vlezli).
Tak tahle nádhera se 40kW motorem stála v roce 1999 230 000 Kč.
Já vím, auta tehdy stála obecně hodně peněz, ale taky měl člověk asi poloviční výplatu co dneska...
1. 10. 2012 20:01
Na vlastní oči
Tak jsem viděl testovacího Rapida včera večer na benzince u Prahy, včetně Toleda a Yetiho. no a popravdě Rapid mě velice zklamal, vypadal uboze. Na předním nárazníku má ve spodní části asi něco jako spoiler, ale vypadá to jako nepovedený vtip, takový jako "rohy", nevím jak to popsat.. Na to že má Rapid zadní nápravu širší než přední, ani zadek nevypadal tak robusně a pěkně jako u jedničkové Octavie. Celkově na mě auto působilo velice laciným dojmem, nevyvážené proporce, hlavně zadek je takový nijaký a ty hrozný lemy na blatnících...co to má být??? Toledo se mě líbilo o něco více, hlavně asi z důvodů jiných světel. Jinak oba vozy měli stříbrnou barvu. Jisté je, že Škodovka a SEAT tímto ztratili zákazníka... >:D >:D >:D
Avatar - Bud
1. 10. 2012 18:20
Re: ceny na h......
Někteří říkají 6,6, ti co jezdí trochu s davem, takže trochu rychleji tak víc. Ale to je ta Octávie. Kdoví jaké má převody. Ale ti co ho mají ve Fabce, ti píšou okolo 10 plus, mínus a hlavně ty závady. Někteří servisáci, to řeší přehráním softweru a to pak závada pokračuje dál a zničí motor později, třeba až po záruce, někomu to vyjde dřív. Ale jsou servisMani s vlkým M, myslím nějaký pán v Praze, ten hned kontaktuje centrálu a žádá o výměnu celého motoru. Ví proč a kluci jsou pak rádi. Tak dejme tomu, že tyto motůrky už budou vychytané. Jak říkám, mně se ten Rapid líbí a dokonce jsem mu předpovídal úspěch. To Škodovce chybělo. Má právě podobné rozměry, jako můj Focus I.Jen jsem se obával, aby se nenaplnily prognózy, že budou na technice šetřit. Ovšem teď jsem četl testy a zjistil, že se skutečně šetřilo. Prostě ho udělali dostupné pro nás Čechy a nám podobné ve všech zemích.. I tak může mít ale úspěch a shodují se na tom i povolaní. >:D Podívej, jak se prodávala Thalia, taky nic moc, ale dostupná. ;-\
1. 10. 2012 14:13
Re: ceny na h......
No do octavie bych si tu 1.2TSI nekoupil ,ale do rapidu jo. Ale těch 10l je nějak moc ne ,vždyť ten motor mají známí v octavii a říkali že při 130km/h to papá jen 6,6l
Avatar - S8
1. 10. 2012 07:05
Re: To fakt nedava smysl...
Sorry, ale Superb II pohodlné sedadlo určitě nemá. Mám s ním naježděno 160 tkm a tohle je jedna z několika (velmi) málo věcí, které mě opravdu vadí.

Nejhorší je na něm sedák, je příliš krátký, takže na dlouhé trasy je to utrpení držet nohy ve vzduchu, protože stehna prostě nejsou podepřená. Opěradlo není žádný zázrak, ale rozhodně je to ta lepší polovina sedadla.

Mimochodem, co mi opravdu velmi vadí je, že pro 3,6 V6 dávají stejnou (velmi malou) nádrž jako pro ostatní motorizace, takže při jízdě směr západ od našich hranic musím každých cca 400 - 450 km tankovat, což je taky například každé 2 - 2,5 hodiny, a to je opravdu velký opruz... :no:
Avatar - Bud
1. 10. 2012 00:58
Re: ceny na h......
Jo to je pravda, že Octávie vyjde dráž až na 501tis. Ale auto s motůrkem 1,2? Ty bys dal za auto s takovým maličkým a ubohým motůrkem v dnešní době 501 táců? To přece nejde. Vždyť kluci, co ten motůrek mají, tak píšou, že po dálnici jedou za 10l. A někdy i víc 8-s . Octávka už něco váží, to se nehodí, tam patří silnější motory. Aspoň mohli nechat v nabídce nějaký atmosférák.Navíc by si to někdo mohl v dnešní době nechat předělat levně na plyn. ;-) . Ale takhle?
30. 9. 2012 22:31
VW Golf +40 tisíc Kč
Rozdíl mezi top kvalitou interiéru VW Golf VII a tímto vevnitř o dost chudším vozem je ve výbavách Comfortline vs Ambition při stejné motorizaci (1.6 TDI 77kw) 40 tisíc. Raději si připlatit 40t za novinku VW Golf VII, ten rozdíl je příliš malý.
30. 9. 2012 22:24
Re: ceny na h......
kromě tempomatu má rapid ještě něco na víc
Avatar - Katikakus
30. 9. 2012 18:14
Re: ceny na h......
Elegance v Rapidu neni ani zdaleka to, co Elegance v Octavce. Navic Skoda je u nas obecne predrazena, takze to jeste srovnej s vozy konkurence.
30. 9. 2012 16:44
No za tu cenu je podle me lepsi
treba C4, ktera se da v dobre vybave s dieselm koupit ze 350 (cenikova cena), pripadne golf, ktery ve srovnatelne vybve neni drazsi nez rapid....
30. 9. 2012 14:13
Re: ceny na h......
Ale je to furt levnější než octavia ,třeba octavia ve výbavě elegance stojí 501 000kč s motorem 1.2TSI 77kw a Rapid ve výbavě elegance stojí 385 000kč s motorem 1.2TSI 77kw a má to skoro stejnou výbavu takže se furt vyplatí rapid
Avatar - Bud
30. 9. 2012 13:28
Re: ceny na h......
No právě. Ta spolehlivost motorů TSI, nevím, nevím, zatím je těch závad dost a dost. Jinak se mi to auto líbí, ale ta cena v žádném případě neodpovídá. Je to vskutku velmi drahé. Za ty ceny jsou lepší auta a to s lepšími motory. Raději bych pořádný atmosférický benzín. Hold lidé si koupí novinku a je to škodovka, tak si za to zaplatí.. ;-\
Avatar - qwert88
30. 9. 2012 12:44
ceny na h......
nedá se nic než souhlasit,když za podobné prachy může být golf.Až škodovka konečně pochopí a sníží ceny u zákldu HTP bych to viděl tak 240000 u TSI 260000 tak to potom jo.Mě by rapid určitě neurazil,ale za současné ceny ne.Ještě uvidíme jak to bude se spolehlivostí.
30. 9. 2012 12:23
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
Ja jazdím s 1.9TDI 77kW a tiež si myslím, že by mohla byť svižnejšia. ;-)
30. 9. 2012 12:21
Re: 1,6tdi s nějakou tou výbavou 405 000,- ???!!!
Blbosť, ak auto, tak nové. Staré je risk bez záruky.
30. 9. 2012 12:13
Re: Simply clever
To je jeho patologická úchylka... >:D
30. 9. 2012 11:05
Re: Ceny
Mně to přišlo logické, protože celá pointa EA211 a EA288 je snižování nákladů. Tak proč v levném autě nechat dražší motory? A bylo mi řečeno, že v horizontu jednoho až dvou let nahradí ty staré (pravda, u VW). Motory jsou hotové, tohle je nový model, tak jsem čekal nové.
30. 9. 2012 10:39
Re: Cena
Tak u OIII to čekám. Ale u FIII ani tak ne, protože pak by tolik nezapadala. Neměla by vnitřním prostorem přerůst Rapid, ani neočekávám lepší kabinu a výbavy. Jinak to chápu, o tom přesně mluvím, že Škoda možná bude strukturovat celou svou nabídku na spodním okraji tříd jako levnější (a prakticky ve všem horší) alternativu k VW, které ji bude mít blíže hornímu okraji. Takový z toho mám dojem. Jak jsem už několikrát napsal, možná, že tomu tak nebude a Rapid bude vyčnívat z nabídky jako levný model.

Mezi prostě neexistuje. Tahle nepřesnost je vlastnost škatulkování (stačí se lišit o chloupek a jeden patří sem a druhý tam). Když se ti to nelíbí, udělej si třeba víc škatulek. Já preferuji neškatulkovat vůbec. Lepší než fňukat, jak je to nefér, že tam vlastně nepatří atp. Navíc se bavíme o škatulkách, pro které neexistují jednotná pravidla. Vždy jsem patřil mezi lidi, kteří vedle sebe klidně postaví roadster a terénní vůz a rozhodují se mezi nimi, který si koupit. Takže je ti asi jasné, co si o třídách a jejich významu myslím.
30. 9. 2012 09:52
A na Slovensku zasa ani prd!
Stale ziadny cennik pre Rapid. To iste je s cennikom pre Golf VII. Hanba celej SKODA AUTO a VW group!!!
Avatar - kaa
30. 9. 2012 09:32
Re: cena
Tak nyní jsem dvojnásobně zvědavý na ceník Toleda!
[odkaz]
Avatar - chlapecx
30. 9. 2012 01:05
Re: odpovydající cena
YES! ale to honič nepochopí :-) a pak že to není levnější Octavia >:D
Avatar - chlapecx
30. 9. 2012 01:04
Re: odpovydající cena
zato když pak anjednou ty cen´táčky v tom kufru chybí, tak člověk nadává, že nemá kombajna 8-s :-!
Avatar - chlapecx
30. 9. 2012 01:01
Re: Je to úzký...
já vidím prakticky stejný čelní sklo 8-s
Avatar - chlapecx
30. 9. 2012 00:57
Re: Cena
ale VO TOM to je :-) někdo to bere podle výbav, jiný pdoel rozvoru a rozměrů, jiný azse pdoel motorů :-)
překvapením pro VŠECHNY asi BUDE, že ŠKODOVKA je PŘESNĚ TAKHLE MYŠLENÁ, aby vyplňovala díry "mezitřídně" striktní třídy najdete u VW :-)))
OIII a FIII se samozřejmě bodou zvětšovat :-) fabie asi hlavně do ššířky a Octavie do délky a šířky doufejme maličko taky :-)
30. 9. 2012 00:43
Re: Zatím je spíše víc důvodů proč to nekoupit
ale když to tak vezmeš tak příští rok jak bude ta octavia III ,tak octavia tour bude ta faceliftovaná octavia II takže octavia tour se možná bude zase prodávat
30. 9. 2012 00:39
Re: konečně objektivní test
ale když to tak vezmete tak i do první octavie sedával motor o výkonu 55kw a lidi to kupovali
Avatar - chlapecx
30. 9. 2012 00:11
Re: TSI motory?
a ten řetěz se tam prosím ještě montuje?
Avatar - chlapecx
30. 9. 2012 00:08
Re: cena ?
počkej půl roku, rok a ono punc zaváděcí ceny novinyk opadne, pude to dolů a půjde i smlouvat :-) budeš téěmř na ceně OIIT
Avatar - chlapecx
30. 9. 2012 00:07
Re: Zatím je spíše víc důvodů proč to nekoupit
a já ymslel že etě nedávno jo - ale to je logický, RAPID jde místo ní a zaplní tu díru a Octavii je potřeba "po krizi fakt šoupnout vejš" :-) dyk kdysi začínala na 430 a dneska začíná o 100 000 níž :-) a kdyby se tam rapid nedal, tak ti všichni právě PROTO utečou třeba k meganu/fluence atd... :D:D:D:D
Avatar - chlapecx
30. 9. 2012 00:04
Re: Aby to jelo.....
SAMOZŘEJMĚ:-)) POUZE zaváděcí cena, fabie (ze začátku 250 za Easy která už ani není v ceníku) už je taky od 200 a to ještě takovejch 20 usmlouváš a jsi téměř na výše uvedených 170 :-D) až opadne punc novinky, půjde to dolů :-) však je to "sttará technologie a levný auto" :-))))
Avatar - chlapecx
30. 9. 2012 00:02
Re: Ceny
mně právě ne, když to má bejt "levný auto se starou technologií a kosntrukcí" akorát tam opravili ty řemeny místo toho přeskakujícího řetízku a TSI této generace v rapidu doslouží, nový až do Octavie/fabie.. Cena je vysoká, zaváděcí, protože jde o novinku... cena půjde k částce 250 tak jako u fabie se začínalo na 250 a dneska se začíná na 200 a to ještě výbava classic má téměř to samé, co kdysi měla "až ambiente za 290" :-)
Avatar - chlapecx
29. 9. 2012 23:59
Re: Ceny
ono to spadne.. je to novinka... fabie už taky spadla o 50 tisíc :-)
stačí rok, dva, a Rapid bude od 250.. (i vzhledem k tomu, že fabia III. prý tak nějak přijde :-)
Avatar - chlapecx
29. 9. 2012 23:56
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
ještě trochu jinak, samozřejmě že ŠLO o marketing :-) ale z jinýho důvodu! když vyjela první fabie, tak to moc lidi nekupovali - ještě zároveň s ní končila felicie...a pak o auto, který začínalo motorem 1.4 kvůli pojistce (a že tehdy to bylo auto drahý samo o sobě a ty palty u nás tehdy taky po pravičákách a klausových balíčcích byly strašně trapný...) tak takový auto NIKDO nechtěl!! tak začali dávat MENŠÍ motor nějakej ze 120cítky, 1.0 že :-) 37 kW :-) a ONO TO, KLUCI, NEJELO :-) tak HONEM vyvíjet 1.2 motor :-) nevim pfoč tam nešel ten 1.3 z feldy... a narychlo vývoj, ořezání nějaký 1.6 z feldy a nová konstrukce, kerá ale zapomněla tak nějak vyřešit chlazení oleje a tak dále (denska kosntrukčně dávno vyřešeno jen někdo stále onanuje and článkem Cimbu z roku 1-2)
prvně se začalo normálně značit i u nás MPI (dohledejte si starý katalogy a ceníky) a pakten marketing :-)
jinak je to tak. s HTP motorem (a je jedno zda slabší (tam ještě horší nebo silnější variantou) není problém dosáhnout nějaký vyšší rychlosti, i když to není zrychlení jak F1, ale problém je udržet to po dálnici v otáčkách, pak to jede slušně i kopec nekopec, ale musí se to točit >:D (pak není divu tý spotřebě 12 litrů/100) kdo se spoklojí s jízdou do kopce kde se vleče na pětku 90 a jen "občas předjede kamion" a jinak se za ním vleče, ten i na dálnici se vejde do 7-8 litrů... ale kdo cche po dálnici jet furt 130, (a samozřejmě víc, kdo jede předpisově je u nás LOUDA :D) u toho to znamená održet v otáčkách klidně i NA TROJKU >:D a to prostě ŽERE NO :-)
ve městě ale to HTP platí, tm jako maloobjemvoej tříválec samozřejmě ta pružnsot JE a ne že není, protože samozřejmě z KLIDu rozjet malý auto s malým motorem je SNAŽŚÍ, než auto velký :-) tomu odpovídá i spotřeba malý auto má ve městě spotřebu 7-8 litrů a ten dvoulitr si ve městě řekne bez mknutí 15 litrů >:D samo an tý dálnici jak to jednou rozjedeš tak to frčí za 4 litry kopec nekopec :-)
neskutečně špatná pověst je po všech těch úpravách, kdy je HTp spolehlivější než TSi, jen zakořeněný blábol.. návrat k MPI je jen z JEDNOHO důvodu.... ona ta pružnsot a točivej moment u auta veliksoti rapidu (kde navíc u HTP při faceliftu fabie a právě posledním odladění toho motoru včetně olejového chladiče...prodloužili i převody, tak ta zkratka HTP asi NEBUDE pravda už :-)
za TSI se připlácí jen 10 a s jeho výkonem dokonce bumbá míň :-) ALE jeho spoelhlivost je zatím spekulativní...s HTP dnes problém není
29. 9. 2012 23:54
Re: Blázni
ale když to tak vezmeš tak za 390 000kč máš stejně vybavené auto + velký kufr+ lité kola a je to české auto ,ale já to mám tak sto lidí ,sto chutí ,takže každý si vybere svoje
Avatar - chlapecx
29. 9. 2012 23:44
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
už NIC, ejště před posledním Faceliftem ve fabii, kde ten motor fakt byl vyladěn včetně toho slavného chlazení oleje... už prošel slušnou ladicí úpravou pro fabii II. jako takovou :-) a od tý doby ty problémy, co popisujou ti chudáčci od Cimbu, prsotě NEJSOU :-) HTP je po 10 letech ODLADĚNEJ motor a je bohužel spolehlivější jak TSI, řpesto do rapida o 10 dražší výkonnější a méně žeroucí TSI ;-) >:-[]
Avatar - chlapecx
29. 9. 2012 23:42
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
EEE chlapci, EEE >:-[] ten motor opravdu JAK BYLO ZVYKEM OZNAČOVAl MPI a FURT JE to MPI a už zase JE!!! ale ZÁMĚRNĚ mu bylo změněno označení na HTP :-) a opravdu se tu prodával a proti 4-válcové 1.0 která ve fabii junior chvíli byla (měla 37 kW) tak proti tomuhle lenochodu to BYL MOTOR >:D
bohužel s úpravami, kteý ten motor v posledních letech předělal včetně prodloužení převodů,. už to HTP tak nějak ztrácí svůj smysl... a zejména v Rapidu to sice bude mít odpovídající výkon jako u konkurence, ale ta "městská pružnost" u velkýho a těžšího auta asi nebude nijak slavná... takže PROTO změna ZPĚT na HTP!!!!!
Avatar - chlapecx
29. 9. 2012 23:38
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
slavný článek od Cimbu z roku 2001?? s tím si můžeš leda tak vys*at woko :-) protože SOUČASNEJ HTP jak ve fabii tak v TOMHLE, nemá s TÍM starým společnou ANI OLEJOVOU měrku :-) :-! >:-[] :-O jaký kosntrukční změny na tom byly provedený :-)
Avatar - chlapecx
29. 9. 2012 23:35
Re: 1,6tdi s nějakou tou výbavou 405 000,- ???!!!
to zvládnou i dnešní benzíňáky včetně HTP (MPI) tu pětku v 50 :-) teda ten jen po rovině, do kopce by to nedal :-) :-! >:-[]
29. 9. 2012 22:40
Blázni
Čekali jsme na Rapida, ale po té šílené ceně, zbohu zadní část vypadá divně a otřesné kvalitě interiéru, kde naše Fabia2 Ambiente vypadá daleko lépe, rozhodnuto pro G7 TSI + bílá, obostranný par.asistent+lepší PC+lepší rádio+záruka a máme za 366tis. naprosto supr auto se vším. Na co vozit tolik vzduchu, když se ten kufr stejně nikdy nenaplní ;-). V práci mám 3 měsíce G6 TDi a už jsem pochopil, proč se jich ročně celosvětově prodá tolik.
Avatar - Otrava
29. 9. 2012 21:56
Re: 1,6tdi s nějakou tou výbavou 405 000,- ???!!!
To jsou podle mě zbytečné předsudky...kolik měli už před lety nalítány Saaby...
29. 9. 2012 21:01
Re: odpovydající cena
no já bych si golfa nekoupil ,protože se mi nelíbí a má ,aspoň pro mě ,malý kufr
29. 9. 2012 20:14
Re: odpovydající cena
Ač golfa moc nemusím, tak s tímhle musím bez debat souhlasit, auto bez výbavy a bez nejnovější techniky za tuhle cenu, kdo nekoupí v tomhle porovnání Golfa je ťulpas. ;-)
29. 9. 2012 12:09
Re: odpovydající cena
Ale když to tak vezmete tak je to furt ten rapid levnější než octavia ,třeba octavia ve výbavě elegance stojí 501 000kč s motorem 1.2TSI 77kw a Rapid ve výbavě elegance stojí 385 000kč s motorem 1.2TSI 77kw a má to skoro stejnou výbavu takže se furt vyplatí rapid
29. 9. 2012 11:52
Re: odpovydající cena
tak třeba já potřebuju mít v autě velký kufr a kombika nechci ,protože se mi nelíbí ,ale co mám punto z 1996 tak tam se nic nevleze a vždycky musím dávat věci na zadní sedadla a spolu cestujícím se to moc nelíbí ,protože se tam musí tlačit a já chci české auto sice patří němcům ,ale nevadí >:D
Avatar - deliqent4
29. 9. 2012 10:48
Re: odpovydající cena
Skvěle řečeno. To že Rapid vychází cenově vzhledem k Fabii výhodně je jen proto že fabie je podle mě taky předražená. A správně tady podotkl FINLAND, že všichni se u škodovky začnou ohánět kufrem když dojdou argumenty. Já mám v autě třeba velký kufr a opravdu ho nikdy nevyužiju na max, pokud vím že budu něco většího často převážet koupím si dodávku nebo kombíka a ne tohle přece. Já rozhodně takový blázen nejsem abych si koupil Rapida. Zase jen další sklámání od škody, snad si zpravíme chuť u Octavie III
29. 9. 2012 01:02
Re: odpovydající cena
Když už někdo nemá argumenty, tak argumentuje kufrem. Kolikrát do roka majitel ten kufr využije? 1x - 2x? Mj. ten tvůj "úžasný" mamutí kufr je jedním z důvodů, proč auto vzadu nemá víceprvkovou nápravu, imho nižší cestovní komfort na "kvalitních" českých silnicích jako bonus. Základ je jako motorizace nepoužitelný, základní TSI se cenově nebezpečně blíží Golfu VII., jinými slovy, Rapid si podle mně koupí blázen.
28. 9. 2012 22:29
Re: Cena
Tak jsem se na Aveo koukl, protože o něm prakticky nic nevím (kromě toho, že něco takového existuje), a české zastoupení udává délku 4310 mm a rozvor 2480 mm. Cruze je na horní hranici A2, moc mu nechybí do B1 střední třídy. Prostě tak mají strukturované portfolio, stačí se podívat na Malibu. To samé v bledě modrém.

Sám netuším, co vlastně z Rapidu má být (levný model, který vlastně stojí mimo, nebo plnohodnotný zástupce v nižší střední). Uvidí se, jak bude vypadat nová Octavia a Fabia.
28. 9. 2012 22:22
Re: Cena
Psal jsem, že vzhledem ke karoserii budu tolerovat 4300 mm. Fabia kombi má 4247 mm, Clio Grandtour 4228 mm, 207 SW 4150 mm. Nebudu koukat na všechny. Jak jsem psal, je to plnohodnotná A1. Jediný rozdíl oproti A2 je právě menší délka a nevejde se tam jen o kousek (17 mm). Stejně nejdůležitější je, jak bude jezdit a jak se do něj poskládáš. Třída je ti ukradená, když se do něj prostě pohodlně neusadíš, i kdyby to papírově byl F segment.
28. 9. 2012 19:10
Re: Cena
Ale male mu prece nikdo nerika. Opakuji, ze je na pomezi malych aut a nizsi stredni. Pokud je aveo sedan se svymi 4399 mm maly vuz a cruze se svymi 4597 mm nizsi stredni, kde asi bude rapid merici 4483 mm? Hodnotu ctyr metru mozna nedavno preskocily hatchbacky, ale kombi a sedany ji zvladly uz davno.
28. 9. 2012 17:42
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
Předimenzovaná olejová náplň není nikdy na škodu. Naopak, může to být jeden z důvodů, proč ten motor vydrží hodně.
28. 9. 2012 17:14
Re: Cena
Řekl bych, že dnes je trh tak rozmanitý, že ani nemají smysl. Jinak ano, vyšší třída by měla nabídnout více pohodlí ve všech ohledech (tedy více prostoru, lepší techniku, silnější a kultivovanější motory atp.). Pokud jde o Rapid, hodně mi připomíná první Octavii. Je mi úplně jedno, kam si ho ty nebo někdo jiný zařadí, ale říkat 4,5 metrovému autu malé? Když malá auta teprve nedávno překročila 4 metry (dobře, vzhledem ke karoserii budu tolerovat 3 dm navíc)? Ne, děkuji.
Avatar - rohYpnol
28. 9. 2012 17:14
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
osobně si myslím, že na našem trhu to s 1.2 MPI nikdo vážně nemyslel a je to prostředek, jak zvednout zákl. cenu TSI o 10 tis. tak, aby mohli jakože "zdarma" dáv výbavu. Protože 95 % si myslím, že sáhne po TSI místo MPI.
Avatar - rohYpnol
28. 9. 2012 17:11
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
tak jistě, není to vyložené KO, ale je to naprosto jednoduchý motůrek. Tak proč takovéto problémy? Jistě - těsnění pod hlavou je díky výbrusu válců ve stejném bloku, který byl původně 1.3, původně 1.2 původně 1.0 jestli mě paměť neklame...
Olejová náplň jako u 2litru? to je trochu mnogo, nět?
28. 9. 2012 16:03
Re: 1,6tdi s nějakou tou výbavou 405 000,- ???!!!
přeplňovaný benzín je sice fajn,ale při vysokém nájezdu je to skoro sebevražda, když tomu občas šlapeš :-)
28. 9. 2012 15:45
Re: odpovydající cena
ale zas Golf nemá tak velký kufr
28. 9. 2012 15:44
Re: Cena
Pokud se ti jako priklad nelibi dvojice fabie a octavie, muzes si tam dosadit treba aveo sedan a cruze sedan, thalii a fluence atd. Ve vsech pripadech se jedna o male auto a nizsi stredni a ve vsech pripadech je rapid mezi nimi. Jinak pokud se auta rozdeluji do trid podle komfortu cestovani, potom jen tezko muze byt treba Mercedes A ve stejne tride, jako Kia Ceed.
28. 9. 2012 15:07
Re: odpovydající cena
Za tu cenu co pisi vyse uz mam Golfa v 1.2 TSI 77kW + mam neco navic hill holder, dotykovy displej a dalsi kraviny (nemam pouze lite kola - ta se daji za cca 14K dokoupit).

Takze sumar:

mame tady low-end za ceny - jak by rekl GTI - supermainstreamu. >:D
28. 9. 2012 15:07
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
Podle mě šlo spíše o marketing, jak tenhle motor u nás podpořit. Pamatuju si, že Škodovka na HTP mívala reklamy v novinách a časopisech, které začínaly takto: "Víte, jak se pozná úspěšná automobilka ? Že vyvíjí a vyrábí moderní motory ...". I novináři pak přebrali marketingové povídačky o vysokém točivém momentu a skvělém zátahu odspodu. Mám zkušenosti s 40 kW variantou a ten motor se prostě musí točit, protože teprve kolem 2000 ot/min se probudí z komatu a skutečně ožívá až kolem 3000. Na dálnici nesmí klesnout otáčky pod 3500, jinak je problém.
Dnes, kdy zkratka HTP má neskutečně špatnou pověst, se vrátili k MPI. A jak se zdá, tak jej i tak chtějí co nejvíce upozadit, když za TSI se připlácí jen 10 tisíc.
28. 9. 2012 15:00
Re: odpovydající cena
tak když chceš mít lité kola a tu automatickou klimu tak si koupíš elegance ta má ještě radio za 8 500kč ,vyhřívané sedačky a vyhřívané trysky u ostřikovače za 6700kč,mlhovky s corner funkcí za 7500kč atd
28. 9. 2012 14:51
Re: odpovydající cena
A to bude jaka klimatizace? Protoze za automatiku je priplatek dalsich 10 000 (ne paket) plus dalsich 10 000,- za lita kola misto tech plechacu. Takze uz jsme na cene 369 900,- . Toliko kupecke pocty a vyhodnost tohoto nakupu.
Avatar - DidierA
28. 9. 2012 14:41
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
Jn...podle mě ale právě hlavně proto, že se to mohlo plést s 1,3 a 1,4. těch u nás přece jen jezdilo/jezdí o hooodně víc, než kdekoli jinde...tey myslím ty po kapotou Škodovek
28. 9. 2012 14:27
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
Z dnešního pohledu jsou to marginálie, za pár korun se to opraví a motor jezdí dál. I při zanedbané údržbě ty motory v pohodě přežijou 200 tisíc km. Naši měli Feldu (ještě s jednobodovým vstřikováním) a nepamatuju si, že by tam někdo kontroloval ventilové vůle či měnil svíčky a furt to jezdilo, vlastně ještě někde jezdí. Propálené těsnění se "řešilo" určitou dobu tak, že se prostě častěji doléval olej a chladící kapalina :-)
Konec konců problémy se zapalovacími cívkami či 2 lambda sondy mají všechny dnešní benzínové motory.
Co je na velké olejové náplni špatného ?
Avatar - rohYpnol
28. 9. 2012 14:14
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
1.4 MPI (pův. Škoda) má relativně velkou olejovou náplň, propaluje se těsnění pod hlavou válců, problémy se zapalovacími cívkami (resp. "parohy"), praskající vlnovce, cukání, 2 lambda sondy místo 1... Jistě - z pohledu Fabie to bylo nejmenší zlo, ale označit tento motor za bezproblémový? To rozhodně ne.
28. 9. 2012 14:14
Cenově rozporuplné
... na jednu stranu je základní cena dost vysoká, zejména s ohledem na základní motorizaci. Na druhou stranu jsou příplatky za silnější motory nebo lepší výbavu docela nízké. Vždyť to není tak dávno, co se u Škodovky za "dodání chybějícího válce" připlácelo 30 tisíc, dnes za příplatek deset tisíc dostanete nejen chybějící válec, ale i přímé vstřikování a turbo.
28. 9. 2012 14:09
porovnanie so Seat Altea XL
Neviem, moj C MAX po 150 000 km to zaciatkom septembra vzdal a potreboval som nove auto. Pozeral som Oktavku kombi a sadol som si aj do Rapidu Elegance. Ihned vedla bol Seat. Na to ze vsetci nadavaju na materialy a dielenske spracovanie Seatu, vyzeral Seat Altea XL vo vybave Style ovela hodnotnejsie ako Rapid Elegance a o dost lepsie ako Oktavka Elegance. Viem, Seat ma tvrdu palubovku, ale sedadla, volant, dvere, potahy... vsetko sa mi zdalo nejake lepsie ako vo skodovke. A este bol lacnejsi ako Oktavka Kombi, Rapid este nemal ceny, ale ten je vo vnutri o dost mensi...
Avatar - rohYpnol
28. 9. 2012 14:09
Re: To fakt nedava smysl...
Úzké sedadla má Škoda napříč modely. Bohužel. Začalo to už ve Fabii I. Tam je sedadlo především v lopatkách velmi úzké. Fabia II vepředu podle mě ještě užší sedadla, Roomster vzadu pro dospělého vyloženě utrpení. Octavia II vepředu bída. Takže nám zbyl Yeti a Superb II - tam je to relaitvně snesitelné, Superb II bych si troufnul označit dokonce za pohodlné sedadla.

Tedy o tom, že v Octavii III to bude lepší, bych nebyl přesvědčen, ale snad vyslyší hlas zákazníka.
28. 9. 2012 13:49
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
1.3MPI či 1.4 MPI jsou novodová historie. I když 1.4 MPI dostal kaňku záměrnou - nižší výkon - aby nekonkuroval motorům 1.4 16V.
28. 9. 2012 13:45
Re: odpovydající cena
Dokonce škoda rapid ve verzi ambition má klimatizaci a stojí 349 900kč s motorem 1.2TSI 77kw no a u fabie ve verzi ambition si tu klimatizaci musíte přikoupít a tak vás Fabia ambition s klimou vyjde na 325 200kč taky s motorem 1.2TSI 77kw takže ten rapid je docela levný ,ale jen ve verzi ambition a elegance v active je drahý
28. 9. 2012 13:32
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
Volkswagen i Seat označovali ten motor vždycky buď jako MPI nebo úplně bez onačení. Pouze Škodovka pro něj vymyslela "honosný" název HTP, ale pravděpodobně až poté, kdy jej nasadila na český trh. Pár Fabií s označením "1.2 MPI" už jsem viděl, asi to byly kusy z počátku výroby, které šly jen na export.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
28. 9. 2012 13:31
Re: To fakt nedava smysl...
Ano, na tom se shodneme ;-)

Jestli narážíš na snižování kvality materiálu během výroby, tak to je možné. Do toho nevidím. U OI tohle bylo docela známý fakt, že Tour byl udělán laciněji než OI z konce výroby. Prostě se šetří. Nic dobrého na tom není, ale co s tím naděláš. Automobilky dělají vozy jako spotřební zboží a lepší to už těžko bude.
OII je nadčasový vůz, ale nezastírám, že už na konkurenci ztrácí. Golf je pro mě etalon třídy a ten Octavia nepřekonala zatím nikdy. O tom jsem se nepřel. Jak říkáš, tak přínos Octavie obecně je v tom kufru a z toho plynoucí rodinné pojetí vozu. U Čechů se z toho stala mánie (typického Čecha zajímá na jakémkoliv autě nejprve kufr, tomu se už jen směju) a zbytek světa do toho postupně dorostl tak, že OII i na konci výrobního cyklu jde velice dobře na odbyt i v krizemi zmítané Evropě.
Ty sedačky asi budou problémové, pokud to opravdu vadí více lidem. Já mám zkušenosti jen dobré, i po 1000km během jednoho dne jsem si nestěžoval. V OIII to ale určitě bude zase jiná liga.
Avatar - rohYpnol
28. 9. 2012 12:52
Re: To fakt nedava smysl...
Ale já problém nikde nehledám. Jen říkám, že za cenu, za jakou jej uvádí na trh, je to volba bláznů a snílků ;-) Nic víc. Předpokládám, že zrovna ty jsi jedinec, co umí nejen číst, ale i vnímat myšlenky - už jsem tu mmj. zmínil, že:
1) cena Rapidu skrývá potenciál k budoucím slevám a dobudoucna je to správný krok k levné Octavii
2) jistě, že hru na domácí uberwagen Škoda umí
3) ze strany Škody jde o dobře nasazenou cenu

jenže mě nezajímá pohled akcionáře Škoda, já hodnotím jako zákazník. A tam říkám těch 260 v TSI+klima :-!

K Octavii II - ano i ne. Je to nadčasový vůz. Je stále docela slušný. Jenže Octavia II při uvedení (před FL) byla mnohem líp udělaná a dnes je to mnohem lacinější vůz svým provedením. A k tomu slušný - ano, je slušný. Jenže Golf je mnohem dotaženější, pohodlnější a jistější. Tedy přínos Octavie je kufr a místo vzadu.
A za tím, že Octavii II naprosto zprasili předníma sedadlama, která jsou hrozně nepohodlná a úzká, za tím si stojím. Mimochodem - je to velmi častý názor a jsou si ho vědomi i dealeři.
Avatar - rohYpnol
28. 9. 2012 12:42
Re: Je to úzký...
nepochopil jsi o čem jsem psal. Nikde jsem se nebavil o výšce sedáku. Jen o to, že Rapid je stejně jako Fabia II na půdorysu "kolmo vytažen" tak, aby byla alespoň nějaká prostornost.
Fluence má zaoblené boky a plocha zasklení je zešikma, takže auto se v příčném řezu směrem nahoru hezky zužuje.
28. 9. 2012 12:27
cenova politika
Jak Golf mile prekvapil s nejlevnejsi verzi, tak Rapid zklamal. Zklamal hodne, ukazuje se nakolik je svet marketeru a ctenaru auto.cz jinde. >:D Prvni pouzitejny motor je 1.2 TSI 63 kW, cena 299.900. Holatko na 14ctkach. Kdyz si clovek alspon dovybavi auto na stredni uroven - tj. co nabizi konkurence, tak se dostanu na 336 000,-. Tohle je cena Golfu.

Takze vykonnove stejny motor, podobne vybavy, lepsi image VW Golf. To znaci jedine -> ceny pujdou dolu.
28. 9. 2012 12:09
odpovydající cena
Když to tak promyslíte tak ta cena je odpovydající je dražší něž fabia o 65 000kč ,ale zas levnější než octavia o 65 000kč a ještě rapid nemá takou ořezanou výbavu jak ve fabii active,ale spíš má stejnou výbavu jak octavia active
28. 9. 2012 11:52
Re: Cena
Octavia i Elantra jsou A2, pořád tedy nižší střední (C segment). Ten rozdíl v délce jaksi symbolizuje A1 vs. A2, ale pořád C segment. V tomhle záleží, jakou tabulku použiješ. Není to zrovna normované. Alespoň pokud vím.

Nic to nemění na tom, že trh tohle rozdělení stejně ignoruje. A ani na tom, že jde o velmi vágní indikátor toho hlavního - komfortu cestování. O tom celém třídy jsou.
28. 9. 2012 11:46
Re: Já to řeknu asi takhle...
Tak si přečti nějaký zahraniční test. Alespoň jedním cizím jazykem vládneš, ne? A ceny v nich uvádí mnohem vyšší než ty české.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
28. 9. 2012 11:37
Re: To fakt nedava smysl...
Samozřejmě, že se to nedá zobecňovat. Každý dělá business po svém.

Jde poznat, že se tím netajíš, ale já si myslel, že za tu dobu co tady chodíš ses něco dověděl. Tak např. ty ceny. Ta zdejší mánie o základní ceně Rapidu je fakt k smíchu. Buď nikdo nekupoval nikdy nové auto nebo fakt nevím. A co se týká cen Škod obecně, tak to je většinou prostě tím, že to je domácí značka. Zkrátka nic, co nebylo běžné i jinde. Myslíš, že ve Francii je Rence za low cost jako u nás? Já v tom nevidím nic neobvyklého a problém to taky není, když umíš nakupovat. A co se týká Škod jako takových, tak si myslím, že to jsou velice dobře udělané rodinné vozy. Třeba OII je neskutečně nadčasový a dobře udělaný vůz. Takže probléme je spíš u tebe, ale já ti tvůj názor samozřejmě nevyvracím, jen někdy střílíš dost mimo.

Ceny Rapida jsem taky čekal trochu níž, ale jak už tady píšu po několikáté, tak ty ceny budou padat dolů na 100%. Až opadne mánie lidí, kteří na Rapida čekali a ty ceníkové sumy za to auto dají, tak se Škoda vrhne do konkurenčního boje a za těch tvých 260 určitě půjde Rapid s TSI koupit. Třeba skladovka. Prostě hledáš problém tak, kde není.
28. 9. 2012 10:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 9. 2012 10:34
Re: Cena
Octavia byla na pomezi v dobe sveho uvedeni a to zejmena delkou. Jenze auta povyrostla a dnes je to klasicka nizsi stredni, stejne jako elantra, cruze atd. Kdyz si srovnas rapida s temito vozy, tak je proste o trochu mensi. A pokud jde o automobilku, tak ta ho radi take mezi fabii (male vozy) a octavii (nizsi stredni).
28. 9. 2012 10:28
Re: Cena
Já jen že o Octavii se nejednou mluvilo jako o autě, které je na pomezí C a D segmentu. Tohle má větší rozvor, tabulkově se krásně vejde jako A1 (tedy C segment) a najednou je na pomezí B a C. Tahle logika mi přijde zvláštní. Jinak je to spíš marketingová záležitost a záleží na automobilce, jak si bude strukturovat nabídku. Trh tohle dělení stejně více méně ignoruje.
28. 9. 2012 10:03
Re: Je to úzký...
Jak je tedy mozne, ze tady uvadi 1480, ke kterym dosli stejnym zpusobem, jako k 1420 u rapida?
28. 9. 2012 09:42
Re: Levná Škodovka!?!?
Dobre pise [NP]. Novu klimu v pohode utiahne aj jednoliter benzinak v Suzuki Splash. Tie stare typy vsak vystavia aj 81kw 1.6HDI.
Avatar - Ladi
28. 9. 2012 08:44
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
Řešíte kraviny, v podstatě tak můžeme označit všechny vícebodové nepřímovstřikové motory bez ohledu na značku. Je to jen anglická zkratka MPi - Multi Point Injection (vícebodové nepříme vstřikování) :-!
Avatar - Well-being
28. 9. 2012 08:05
HA HA HA
Už dlouho jsem se tak nezasmál. Rapid s prvním použitelným motorem a výbavou za 325 tis. Kč. Tak to je opravdu vtip roku :-)
28. 9. 2012 01:33
Re: Je to úzký...
Styl autobus?
Výška sedáku měřeno od podlahy
Rapid/ Fluence
minimalní 475/480
maximální 540/555

Je jasně vidět, že ve Fluence se sedí vždy o něco výš. Takže tvůj argument se minul...

Ale proč ne, ve spousty moderních aut se dohání prostornost vzadu vyšší polohou sedáku. Viz třeba Focus. A lidé to vlastně docela chtějí. Všechna MPV a SUV takový posaz mají, tak co. Je to přijemné a pohodlné při nastupování.
28. 9. 2012 01:29
Re: Je to úzký...
Vzali metr a změřily...ne nesekl jsem se. Co mají v časopise jsem opsal. Logicky je v ramenou auto užší než v loktech. Takže hodnota 1390 a 1260 pro Fluence je správná.
28. 9. 2012 00:40
Základní cenu přestřelili tak o 20 000 Kč...
Základní cena Rapidu 1.2 HTP (pardon, MPI ;-) ) měla být s výše uvedenou výbavou okolo 260 000 Kč - to by bylo reálné i vzhledem ke konkurenci. Pak by Rapid dával nějaký smysl. Zvláště, když si uvědomíme, že za tyto peníze ještě nedávno nabízeli Octavii II Tour, která je nesrovnatelně lepší a technicky vyspělejší auto a má i v základu čtyřválec! Když si to člověk pořádně srovná v hlavě, tak s příchodem Rapidu si zájemce o středně velkou škodovku vlastně výrazně pohoršil - za vyšší cenu dostane technicky zastaralejší a méně komfortní auto s lacinějším interiérem a méně propracovaným podvozkem. No a ještě za mnohem vyšší cenu! Moc hezky to v Mladé Boleslavi/Wolfsburgu vymysleli, zisk firmy poletí vzhůru, ale chudáci zákazníci. Bohužel, této úvahy ale stejně 95% českých kupujících Škodovky nebude schopna, takže o prodeje Rapidu v ČR určitě netřeba míti obavy.... Ale ta cena je přesto šílená a jsem přesvědčen, že až pomine první vlna nedočkavců, budou muset výrazně zlevnit!
Avatar - Ronault.
28. 9. 2012 00:28
Re: Cena Rapid vs. Golf VII
Co do prkna nechápeš na cenovém jemnocitu? 8-s :no: >:D
Avatar - Ronault.
28. 9. 2012 00:25
Re: 1,6tdi s nějakou tou výbavou 405 000,- ???!!!
Liší se to, ale kolik nafťáků snese zařadit pětku v padesáti a nechat ji tam až do 180 bez toho, aby motor kuckal...? Prostě delší převody a užší otáčkové spektrum nutí k častějšímu řazení... a hlavně tehdy, když řidič není kat, který zabíjí svůj dvouhmoťák a FAP podtáčením.
Avatar - rohYpnol
28. 9. 2012 00:22
Re: To fakt nedava smysl...
S malými salóny nesouhlasím. I když jen částečně. Velký prodejce nemá snahu prodat. Neprodá tobě, prodá jinému... Z druhé strany - velký prodejce má obvykle lepší podmínky, protože odebere víc vozů. Takže tady nesouhlasím proto, že to zkrátka nejde zobecnit. A ani moje zkušenost to nepotvrzuje. V malém městě naopak nejdražší - to je moje zkušenost (ale je to dealer, kterému se prostě hodí vyhnout, což 99 % ovcí v našem městě nedělá a stále tam jezdí...).

Jinak nijak se netajím tím, že současné směřování Škody jde zcela proti mému vkusu (nemyslím teď design). Už jsem to tu někde psal - Škoda mi přijde jako steroidový sportovec - tváří se, že něco je a přitom to není. Co je ale horší, tak si za to, co není, nechá řádně zaplatit.

Rapid by v tom pojetí, jak si zvolili, mohla být slušná volba za 260 v TSI+klima. Za současnou cenu jde proti nižší střední třídě a na tu prostě nemá :-!

Zkrátka přesný opak Dacie - ta je levná a nijak to neskrývá, nepřetvařuje se a levná opravdu je i cenou. Dacia :yes: Škoda :no:
28. 9. 2012 00:08
Re: Levná Škodovka!?!?
No vždyť se taky PSA potácí na hraně bankrotu :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
27. 9. 2012 23:54
Re: Já to řeknu asi takhle...
Spíš si poposedni ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
27. 9. 2012 23:53
Re: To fakt nedava smysl...
Nejsi? Ale mi tak přijdeš. Pořád se snažíš něco hledat, se vším máš hned jasno... Možná jen můj pocit.
Na ostatní viz. má reakce 23.52
Avatar - Parda71 (BMWfans)
27. 9. 2012 23:52
Re: To fakt nedava smysl...
Hm, v pohodě. Zase si vezmi kolik je dealerů Škody po republice, takže je jasné, že ti někdy nesleví ani halíř a dají ti sotva koberečky a někde ti sleví pade. Hlavně zavedené menší autosalony z malých měst, tam je radost kupovat. A to vím jak z vlastní zkušenosti, tak třeba ze SM, když anonymně obvolávali autosalony. V Praze se cukali u slevy 10K a v malém městě nahodili výbavu a slevu x%. Právě proto bych já osobně asi kupoval nové auto hodně rozvážně.
27. 9. 2012 23:47
Re: cena ?
Kupoval jsem Tour II Combi za 322 500 Kč.V ceně byl ale paket klima + metalická barva,MFA,8 reproduktorů,radio jsem dostal od prodejce,přední okna v elektrice.Navíc combi bylo lépe vybavenější než sedan,mělo dělená zadní sedadla.Dokupoval jsem zadní opěrku-průvlak pro lyže za cca.900 Kč,přední mlhovky za cca 5000 Kč,boční lišty za 1000 Kč a plnohodnotné kolo-rezervu za 1200 Kč.Tour II neměla v základu ESP,Rapid ho má,ale u 80 % aut ESP se nikdy nepoužije,tím ale neříkám,že je k ničemu.
Já jsem jenom chtěl říct,že cena základního rapida je posazená dost vysoko,Octavia II je technologicky dál-je vyspělejší,materiály jsou kvalitnější-měkčené plasty,lepší sedadla atd.Vždyť Octavia II facelift sedan,EDITION CZ je pořád k mání za cca.335 000 Kč.
Nejsem ani příznivcem max. vybavení,všechny elektrické doplňky - voloviny jsou akorát problémem do budoucna,a já jsem nekupoval auto na 3 roky, ale na delší dobu.
27. 9. 2012 23:29
Re: Já to řeknu asi takhle...
Kde se tenhle jev u nás v ČR bere stou propagací Škody, podplacené, vlastenectví, blbost? ;-\ :-(
27. 9. 2012 23:25
Re: klud
ked si vezmem plnu vybavu Thalie...za 8290...tak skoro ano(4bagy a ESP neponuka)...rozhodne tam ma ale potom aj to radio s mp3 :-)
27. 9. 2012 23:24
Re: Je to úzký...
Ta cisla si prece nemuzou jen tak vymyslet. Spis se mi zda, ze se BaracudaJ prepsal...
27. 9. 2012 23:20
Re: klud
Thalia ma 6 pytlu, ESP, klimu, tonovana skla atd.? Nemyslim si.
Avatar - woody-alien
27. 9. 2012 23:07
Re: Cena Rapid vs. Golf VII
A taky se mu to zjevně bude dařit, tedy pokud budu vycházet ze zveřejněných cen. Musím se přiřadit k těm, kteří jaksi nepochopili, proč by měli kupovat Škodovácký lowend, když je evropský bestseller na dosah ruky.
27. 9. 2012 23:04
Re: klud
To je sice pravda,ale tie ine znacky si nastavia tu cenu oproti cene bez bonusu vcelku sympaticky...kdezto Skoda si dala cenu s bonusom uz vysoku.
Navyse stale,auto za 11500 a bez autoradia s mp3...vybavicka ako Thalia za 6000
Druha vec je ochota predajcov Skodoviek zlavovat...pri predajnych cislach na aj SVK urcite nemaju dovod davat vobec nejake zlavy...toboz u noveho modelu
27. 9. 2012 23:00
Re: Já to řeknu asi takhle...
Ve Světě Motorů vyhrál na plné čáře, tak to prostě je nejlepší auto na světě a v přilehlých galaxiích! Plasty jsou jasně prémiové, pohodlí je tam jako v Maybachu, zvukový projev motoru je tak dokonalý, že je ho možné srovnat pouze s meditační hudbou. Rapid vyhraje auto roku ve všech kategoriích a bude ho vyhrávat až do konce světa. Ostatní auta se s příchodem Rapidu na trh stanou neprodejná. Ano, ano, už to cítím, dlouhá noc končí, celý svět se jeho příchodem změní, zvolejme sborem alelujá >:-[]
Avatar - woody-alien
27. 9. 2012 22:59
Re: 1,6tdi s nějakou tou výbavou 405 000,- ???!!!
Trefa, to neřazení u dieselu "normálních" výkonů je jenom chiméra. Samozřejmě je to motor od motoru, některej má turbodíru jak Macochu a ze šaltpáky ruku nesundáš.
Avatar - woody-alien
27. 9. 2012 22:54
Re: Simply clever
Ty jsi ale krutý, takhle se šťourat v nezhojené ráně.... >:D
Avatar - Nerez
27. 9. 2012 22:36
Re: cena ?
:yes:
Co všechno krom motoru sis dokupoval navíc?
27. 9. 2012 22:34
Re: Cena
Tak ja nevim. Fabie (male auto) zacina HTPckem a konci 1.4 TSI. Rapid take.
Avatar - DidierA
27. 9. 2012 22:33
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
Já jsem někde, už nevím kde, četl, že 1.2 HTP se fakt normálně značilo MPi, ale brzo od toho odstoupili, protože si to lidi pletli s klasickejma 1,4MPi
27. 9. 2012 22:27
Re: To fakt nedava smysl...
Oni spíš budou hrát hru "zafixuj cash, ale nabídni extra výbavu zdarma"
27. 9. 2012 22:12
Re: klud
cennik je len zdrap papiera, tato cena s uvadzaciou zlavou sa nezmeni ani po skonceni akcie. Ked si pozries cenniky jednotlivych znaciek, zistis, ze mas jeden akoze cennik a popri nom x akcnych cennikov. Nikto z nich sa nepokusa predavat za neakciove ceny ;-)
27. 9. 2012 21:58
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
>:-[] :yes: :yes:
Avatar - rohYpnol
27. 9. 2012 21:50
Re: Je to úzký...
řeknu to takhle - čím dál jsi od nehody, tím míň ti záleží na každém cm :-!
Avatar - rohYpnol
27. 9. 2012 21:48
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
Jenže MPI v Rapidu by měla být řekněme slangem Škody výrazně přepracovaná HTP... Tak uvidíme, co zpackali tentokrát >:-[]
Avatar - rohYpnol
27. 9. 2012 21:45
Re: To fakt nedava smysl...
nejsem žádný Škoda hater 8-s :no:
Jen hovořím z osobní zkušenosti. V žádném ze salónu Škoda jsem nezískal slušnou slevu a ještě se tvářili, že to, co mi nabídli, je naprosto skvělá nabídka...
27. 9. 2012 21:42
Re: klud
Vole,ta cena 11500 je uz zo zlavou 1000eur...aspon u nas na svk...snad si nemyslis,ze skoda bude ešte dalej zlavovat?
Avatar - rohYpnol
27. 9. 2012 21:41
Re: Je to úzký...
pod jiným úhlem? Střed fotky je v obou případech cca logo automobilky, ak nevím, co bys chtěl víc.
27. 9. 2012 21:36
Já to řeknu asi takhle...
já sem s tím jel a nestojí to za moc..Je to nepohodlný,je v tom hluk už nad čtyřicet v hodině,motor je slyšet jak kdyby ho měl člověk na klíně a je to celý plastový vevnitř.No prostě,žádná hitparáda...
27. 9. 2012 21:36
Re: Cena
Vetsi nez octavia mozna, ale ta ho ma oproti konkurencnim sedanum nizsi stredni tridy mensi. Elantra, fluence atd. maji vetsi rozvor nez rapid i octavia, proto male vozy.
Avatar - Ronault.
27. 9. 2012 21:36
Re: 1,6tdi s nějakou tou výbavou 405 000,- ???!!!
Naopak, použitelné spektrum otáček u dieselu je daleko užší. To jen dojem, že to tahá odspodu klame, že se řadí méně, realita je přesně opačná.
Avatar - Ronault.
27. 9. 2012 21:34
Re: Paradoxy dnešní doby
Zdarma? Kde je něco zdarma??!! Já vidím jen "v sakramentsky vysoké ceně"
Avatar - Ronault.
27. 9. 2012 21:33
Re: Simply clever
Asi soudíš dle VW, tam má každý správný autorizovaný servis pro jistotu několik TSIček na skladě vždy...
Avatar - Ronault.
27. 9. 2012 21:31
Re: Levná Škodovka!?!?
Není pravda, že vždy, v prémii jsou rozdíly malé, PSA jen 20t atd...
27. 9. 2012 21:30
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
jj ... viz muj další příspěvek nahoře ...

je možný že to bylo dovezený a má to jiný označení, máš pravdu ;-) ... konstrukčně je to nachlup stejný ...

To samý si myslím i o MPI - HTP v Rapidu ... jiný označení, stejná (pro mne marná a poruchová ;-\ ) konstrukce ...
27. 9. 2012 21:25
Re: konečně objektivní test
Já taky, TSI (a turbo-motorům vůbec) neholduju, myslel jsem to jen z hlediska výkonu k hmotnosti auta, za mně jednoznačně Mazda, která nejde s "turbo - módou," ale snižuje hmotnost, imho zlepšuje jízdní vlastnosti a tím i snižuje emise, (které tak miluje EU) kdyby se jako Mazda chovali všichni výrobci, bylo by na světě krásně, ale auta jen tloustnou a tloustnou. Taky mi přijde nesmyslný ten trend, dostávat ze stále nižších objemů, stále vyšší výkon, kolik třeba vydrží takový 1.0 Ecoboost? Ten motor bych rád viděl po 100 tkm.
27. 9. 2012 21:23
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
ZačalY ... samozřejmě ... sorry ... :-P :-)

No ... tak jestli je to pravda ... tak ta Fábina asi byla dovezena z Reichu. Kupoval to jako jetý, tak je to dost možný ... no ... :-) ... tato možnost mě nenapadla. Na druhou stranu ... proč by Škoda v N označovala HTP jako MPI (nesouvisí to náhodou s tou jejich úpravou HTP 12V ???) Slyšel jsem, nebo někde četl, že dvanáctiventilovou HTP upravovali Němci ... ale sám nevím jestli je to pravda, nepátral jsem po tom ...
27. 9. 2012 21:15
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
jj ... jasně však ... jsem to tak i pochopil ... jen jsem to neuvedl tak jak yjsem myslel ... jako srandu ... :-) ...
27. 9. 2012 21:13
klud
cena ja uvadzaciaa skor, alebo neskor pridu na rad zlavy. Snad ste necakali, ze domaca znacka sekne cenu na urovni fluenca...
27. 9. 2012 21:12
Re: Simply NEVER
Co mas porad s Roomsterem >:D

Ja bych si samozrejme nekoupil ani Roomstera... od sameho zacatku to vnimam jako nezkousnutelnou hruzu, vyssi nez delsi...

O kousek hore nekdo vypsal, co vsechno lepsiho se da koupit u jinych vyrobcu... za tu slavnou eleganci muzes mit s prehledem i noveho Golfa s prakticky stejnou vybavou ale o nekolik galaxii lepsim zpracovanim (materialy), tak proc proboha kupovat tuhle predrazenou, nepohlednou (az na bilou barvu) silenost...

Jinak ja bych do toho nesel ani omylem, ani v eleganci, ani v nicem jinem... nejsme pred 89 kdy nebyla jina volba ;-)
27. 9. 2012 21:12
Re: Cena
Na českém trhu se jinak spíš projevuje velká soutěživost v nižší střední. Stačí porovnat ceny Megane nebo Golfu v ČR a DE.
Avatar - KubikCv
27. 9. 2012 21:10
Re: Je to úzký...
to byla narážka na méně místa a více bezpečí...pár cm ve dveřích je v reálnejch rychlostech k ničemu
27. 9. 2012 21:06
Re: 1,6tdi s nějakou tou výbavou 405 000,- ???!!!
jen vám něco řeknu ,jen o 10 000kč je TDI levnější ve fabii
27. 9. 2012 21:04
Re: Cena
Počkej, vždyť má rozvor větší než OII. Tak jaké malé vozy? Na západ od nás se bude nejspíš prodávat ještě dráž, v Nizozemsku myslím cenu odhadovali na 370 tisíc za základní model (taktéž MPI, pokud vím). V německu snad kolem 350 tisíc. Možná se něco změnilo, jsou oficiální ceníky, moc to nesleduji. Já v něm tedy spíš vidím nástupce Octavie, levnější alternativu k VW. Zkrátka šetrné usazení Škody tam, kam má v hierarchii skupiny patřit. Uvidíme, jaká bude OIII a FIII.
27. 9. 2012 21:02
Re: Je to úzký...
Co to je za argument? Aby člověk přežil náraz z boku v rychlosti 100 km/h tak by musel mít tak Landcruiser a ani tím si nejsem jistý.
27. 9. 2012 21:02
Re: To fakt nedava smysl...
zrovna ja mam x skusenosti v okolí,kde predajci skodoviek pri otazke ci zlavia doslova posielali zakaznikov do preč,lebo dojde xx takych,co im to kupia aj bez zlavy...
27. 9. 2012 21:00
Re: Simply NEVER
já bych si to koupil ale jen ve výbavě elegance ,protože ta vyjde levněji než roomster a ještě lepší výbavou
27. 9. 2012 20:58
Re: Základní výbava
tak ta výbava active je stejná jak u octavie i ta ambition akorát rapidu chybí radio a v eleganci má ještě něco navíc jako mlhovky s corner funkcí , vyhřívané sedadla a spoustu další
27. 9. 2012 20:57
Re: Cena Rapid vs. Golf VII
V čem je to pro nás (zákazníky) plus? Když pominu to, že já cca. za 2 - 3 roky půjdu opět pro Japonce, tak bych šel automaticky pro Golf a na Rapid ani nepomyslel.
Avatar - KubikCv
27. 9. 2012 20:52
Re: Je to úzký...
když tě někdo nakouří z vedlejší do dveří v kilu...tak pár cm ve dveřích už řešit nebudeš....
27. 9. 2012 20:50
Re: Cena
Na jakém pomezí? Rozměrově možná, ale motory? Řeknu Ti tajemství, i současná Octa je v podstatě Golf s kufrem, takže je to pořád nižší střední a zřejmě v nižší střední zůstane, protože s Octavií se má zvětšovat i Superb. To že konkurence v této třídě nenabízí liftback ještě neznamená, že Rapid nemá konkurenci. Náš trh neberu jako bernou minci, domácí automobilky mají ve svých zemích vždy vyšší ceny. Uvidíme, jak si Rapid povede v zahraničí.
27. 9. 2012 20:44
Re: Škrabka na led v ceně...
to tvoje stokoňové benzínové turbo skonci skorej ako potah na volante hyundai >:D
Avatar - KubikCv
27. 9. 2012 20:43
Re: konečně objektivní test
já se u low costu hodně bojím TSi....prostě už nastala doba aut na 6-8let....
27. 9. 2012 20:43
Re: Cena
Rapid neni cistokrevna nizsi stredni. Je na pomezi malych vozu a nizsi stredni. Dale to neni hatchback, ale liftback a svym zamerenim je to spise levne auto. To, ze tomu cenovka na nasem trhu prilis neodpovida s tim nema co delat.
27. 9. 2012 20:38
Re: Cena
Ale jsou, je to nižší střední a auto není jen kufr.
27. 9. 2012 20:33
Re: Je to úzký...
Jasne a zretelne >:-[] Hlavne jsou obe auta focena pod jinym uhlem.
27. 9. 2012 20:30
Re: TSI motory?
Kecáš, kdyby ty motory měly jen problémy s turbem, je to zlaté auto. 1.2 TSI - vadný napínák rozvodového řetězu, 1.4 TSI - vadný přestavovač vačkové hřídele. Pokud už problémy nebyly odstraněny, jediný použitelný motor je skutečně 1.6 TDI.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
27. 9. 2012 20:29
Re: To fakt nedava smysl...
Ne? Takhle narychlo si vzpomínám na tři kamarády FO, kteří brali Škodovky s poměrně hezkými slevami. Dali si záležet a nevzali první lepší. Škoda hater jsi dobrý, ale pravdu moc nemáš.
27. 9. 2012 20:28
Re: Cena
Kdo ma viceprvkovou napravu? Peugeot 301? Citroen Elysee? Renault Fluence? Chevrolet Cruze? Hyundai Elantra? Kia Cerato?
Avatar - rohYpnol
27. 9. 2012 20:26
Re: Je to úzký...
Jen nějak zapomínáš, že je rozdíl, jestli dveře mají tloušťku jako ve Š105 nebo v Mégane III >:-[]
Navíc že u Rapidu opět zvolili "styl autobus", tedy půdorys vytažený kolmo nahoru, je sice fajne, ale alespoň já dávám přednost přístupu Fluence - méně místa, více bezpečí :-! I to méně místa je ale stále víc než u Rapidu. Ono totiž když se staví na základech Fabie a Octavie I, tak prostě nelze čekat zázraky...
[odkaz]
vs.
[odkaz]
rozdíl vidí snad i slepý...
Avatar - twistedTSD
27. 9. 2012 20:26
Re: No tak to je nářez..
Tak to já si nemyslím. Zvlášť s přihlédnutím k určená Rapidu je Ambition dobrou výbavou, někomu postačí i ta Active.
Avatar - rohYpnol
27. 9. 2012 20:19
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
Myslele jsem to tak, že v té trochu novodobější historii neudělali motor bez kaňky.
27. 9. 2012 20:18
Re: konečně objektivní test
Když po MPi budeš chtít dynamiku, tak ho uhoníš jako HTP, vylepšení, nevylepšení. S 1.4 TSI už bude slušné svezení, ale pak už nejde o low - cost.
27. 9. 2012 20:14
Re: Cena
Já bych to viděl trochu jinak, ale budiž, co člověk to názor. Výbavou je sice někde jinde, ale konkurence rozhodně nespala, v tomto kontextu bych to viděl. Když budeme mluvit o základu, tak Škoda chce skoro 300 t/Kč za techniku z 90. let, autu chybí naprosto běžná věc jako palubní PC, (který je mimochodem za příplatek i u výbavy s TSI za 324 t/Kč), to už je hodně mimo. Nehledě na to, že většina konkurence má vzadu víceprvkovou nápravu, u verze s MPi by se dala pochopit, ale u zbytku nabídky? Rapid smysl dává, ale ne v základu, tam jsou daleko lepší volby.
27. 9. 2012 20:00
Re: Je to úzký...
Nevim kde ta cisla vzali, ale tady pro fluence uvadi v predu 1480 mm, coz je od tech 1390 resp. 1260 opravdu trochu vzdalene.
Avatar - rohYpnol
27. 9. 2012 19:58
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
MPI byly 1.4. Pak 1.0 MPI. O žádném 1.2 MPI nevím. Jestli pro některé trhy označovali HTP jako MPI je klidně možné, žádný konstrukčně jiný motor ale nebyl, ne?
1,0 MPI (37 kW/50 koní) - 2002
1,2 HTP (40 kW/54 koní) - 2002
1,2 12V HTP (47 kW/64 koní) - 2003
1,4 MPI (44 kW/60 koní) - 2000-2003
1,4 MPI (50 kW/68 koní) - 1999-2003
27. 9. 2012 19:53
Je to úzký...
A je to zase tady. Nikdo v tom neseděl, ale podle fotek je to úzký. Fluence je auto pomalu o třídu větší a jiná moudra. Koho zajímá, že je Fluence o 15 cm delší, či že má o 10cm vetší rozvor. Rozhodující je co to přináší posádce.

Pár suchých čísel z nového Autotipu
Rapid / Fluence
Šířka vpředu
Lokty 1430 / 1390
Ramena 1240 / 1260

Šířka vzadu
Lokty 1430 / 1490
Ramena 1430 / 1430

Místo před koleny vzadu (vpředu sedí osoba 196cm) 100/50
Místo vzadu max 420 / 340
Místo vzadu min 180 / 100

Výška nad hlavou vzadu (osoba 196 cm)
0 / -20

Rapid se tedy určitě neztratí ;-)
27. 9. 2012 19:52
Re: rapid
Nejen Cruze. i30, Ceed, Mazda 3, výběhový Golf VI., výběhový Auris, všechno jednoznačně lepší volba než Rapid v základu. Když známe ceny Golfu VII., nebude to mít Škoda jednoduché ani v konfiguraci s TSI, 324t/Kč není špatná cena, ale co vím, tak i v této výbavě Rapidu bude stále chybět Maxidot, nebo stěrač vzadu, jinými slovy, u konkurence standard. Kdo by chtěl něco zvláštního, (designově) proč nekoupit nový Civic? A to nemluvím o francouzské a italské konkurenci, kterou bych já osobně nevolil, ale i ta tu je. Jediná výhoda tohoto auta v základu bude mamutí zavazadlový prostor, jinak je na tom konkurence lépe. Jinými slovy, Rapid dává smysl, ale v lepších motorizacích a výbavách, tam už je ale na úrovni konkurence, někdy i za ní, nicméně průměrný Čech bude na kufr, který využije 2x do roka, slyšet.
Avatar - Bristol
27. 9. 2012 19:45
Re: rapid
tak s tím počítám, jenže to samé udělá i kdokoli jiný...ať už si člověk pujde pro fluence, elantru, cruze nebo pro cokoli jiného srovnatelného...a ty ceny TDIčka?? škoda mluvit... :no: :no:
27. 9. 2012 19:43
Cena
Je to drahe, o tom zadna. Zejmena verze 1.4 je az nechutne predrazena. Cena 249 tisic, tedy castka, za kterou se doprodaval tour 1.4 by mu jiste slusela vice, ale musime si uvedomit, ze tohle je novy model a svou vybavou je uplne nekde jinde, nez byl tour. V zakladu ma prakticky vse, co bezny ridic potrebuje. 6x airbag, klimatizaci, ESP, tonovana skla a predni okna v elektrice, zatimco tour mel dva pytle a tim to haslo. Nehlede na to, ze cena rapidu urcite pujde casem dolu a take se jiste dockame tolik oblibenych paketu a akcnich modelu. Napriklad takova elantra zacina na 324 tisicich, coz je presne cena zakladniho rapidu s 1.2 TSI 77 kW. Motorove i vybavou jsou si rovni, elantra je pouze o pul tridy vetsi vuz. Secteno a podtrzeno - pochvalme skodovku za bohatou vybavu a pockejme na slevy.
27. 9. 2012 19:42
Re: .to se dalo čekat !!!!!!
Dokud se v CR nachazi solidni zakladna blbu, co to budou kupovat u Skofinu jako housky na krame, tak si Skodlivka bude moci stale uzivat sveho maleho ceskeho monopolu ;-)

J
27. 9. 2012 19:39
Re: Cena Rapid vs. Golf VII
Tak Vw bude v první řadě určitě prosazovat svá auta, ostatní značky budou vždy až na druhém místě. Ale v tomto případě je to určitě plus pro nás zákazníky, kdo chce větší kufr a české auto zvolí Rapid, kdo kus propracovaného auta se všemi současnými technickými vymoženostmi zvolí Golf, to vše za v podstatě stejné ceny.
27. 9. 2012 19:39
Re: Základní výbava
Jeder bekommt, was er verdient... :-!
27. 9. 2012 19:37
Re: rapid
Zakaznik muze jit temer kamkoliv... za ty kacky koupi plnohodnotny kompakt ve skladovkach s prstem v nosu...

Leda ze by Skodarna davala zakaznikum automaticky 20% slevu jakmile otevrou dvere do jejich salonu >:-[]
27. 9. 2012 19:34
Simply NEVER
Kdopak si asi tuhle predrazenou, recyklovanou, plastovou "jebku" koupi... 8-s

Osobne bych rad realizoval po roce prodeju nejaky pruzkum dusevniho stavu majitelu :-)
Avatar - Bristol
27. 9. 2012 19:25
rapid
no uvidíme jak bude vypadat v základu s tříválcem bez poklic běžně na cestách...dle mého nic moc vábného...290k za tříválec 55kW...no jde to i ne ale konkurence má ceny trochu někde jinde... ;-) ještě že tu v ČR je tu velká poptávka po škodě...jinak každý kdo umí trochu počítat tak se do showroomu škody ani nepodívá a pojede rovnou k chevroletu pro cruze...
27. 9. 2012 19:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2012 19:06
Re: Příprava rádia Škoda
no je to hezky odstupňované >:D :yes:
27. 9. 2012 19:06
Základní výbava
Mi přijde velmi slušná a o Ambition ani nemluvím. Je to pouze věc subjektivního pohledu na věc a osobních potřebách.
27. 9. 2012 19:04
Re: Příprava rádia Škoda
Mne dostaly lakované nárazníky. >:D Ale trochu jsem to pochopil, když jsem dále četl o lakovaných klikách (=> v nižší výbavě nejsou). A příprava byla také dobrá.
27. 9. 2012 19:01
Re: zklamání
To víš. Když lidé auto kupují nové chtěli by aby stálo max 260 000,- a mělo všechno. Když jej pak prodávají třeba po třech letech, nefunguje klima, svítí ABS a vše je v pořádku i to že za něj chtějí to samé nebo i víc než za auto u kterého funguje vše. Nikdo nikomu Rapida nenutí, pro koho je Fabie malá, Octavie bude drahá a bude chtít něco od Škodovky tak jej koupí. Ten kdo vlastně neví jaké chce auto, ale potřebuje klimu a ovládání rádia na volantu tak koupí cokoliv co tuhle výbavu bude mít v základu....
27. 9. 2012 18:59
Re: TSI motory?
Jedno je na pětku, druhé na šestku. Vpravo nahoře na displayi máš zařazený rychlostní stupeň.
27. 9. 2012 18:57
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
Ale ne ... Fabie 1 opravdu začali s označením 1.2 MPI ... známej ji má ... viděl jsem to na vlastní oči a poprvé jsem taky na to koukal jak husa do flašky ... vydrželo to jen chvíli no ...

44 kW opravdu žádná sláva ... sám jsem ji měl ve F2 a fakt nikdy více ...
27. 9. 2012 18:56
Re: TSI motory?
Turbu nestačí chlazení vodou.
27. 9. 2012 18:52
Re: Cena Rapid vs. Golf VII
Hodně v tom hraje fakt, že importér VW u nás posadil Golf hodně nízko v porovnání s Německem (pokud nejsou nějak osekané výbavy, pořád jsem to nezkontroloval; navíc máme minimálně dvouzónovou klimatizaci a pět dveří, to je 365 + 900 € grátis). Odhadem o nějakých 70-100 tisíc níž bez dorovnávání rozdílů výbav. VW si chce očividně vylepšit čísla, i kdyby to bylo na úkor Škodovky.
Avatar - KubikCv
27. 9. 2012 18:52
konečně objektivní test
Myslím si,že slušnej a objektivní test [odkaz]
Škoda až moc tlačí do světa TSi...Rapidu by slušela 1.6 16V...to modernizovaný HTP mi nahání hrůzu.I když to starý jelo kus od kusu...
27. 9. 2012 18:51
Re: Levná Škodovka!?!?
Kompresory před pěti let a dnes jsou o něčem jiném. Před pěti lety poznal zapnutí klimy i 3,0 dnes nedělá problém ani Litru. A i kdyby tak kdo vervomocí klimu chce a nemá na silnější motor jeho problém. Já bych si raději připlatil za silnější motor. Toť můj názor
27. 9. 2012 18:50
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
Ale vyvinuli ;-) ... podíváme se do minulosti, tak třeba Škoda Superb, Favorit, Rapid a Popular ... které zavedla v roce 1934 ... čili První republika ... :-) pak prej co jsem slyšel, tak Škoda 1000MB nebyla špatná ... >:D >:-[]

jinak HTP jsou šílený motory ... hrůza ... ani do tý sekačky bych si to nedal ... ale když to lidi nasajou, tak proč to za takový prachy neprodávat že ??? :-)
27. 9. 2012 18:47
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
Přestaň tady prudit, 55kW je dost žalostné a já bych taky uvažoval až o šestikvaltu. Sám mam klasiku - 1.9TDI 66kW a při předjíždění tak ten výkon chybí.
Avatar - Aladeen
27. 9. 2012 18:46
Re: Příprava rádia Škoda
Samozrejme že nie, Stolička pre vodiča je za príplatok v Balíku "SimplySedenie"(25 000kč) ,spojka ,plyn, brzda zase v Balíku "SimplyPedále"(45 000kč) a k tomu Grátis Aj prevodovka s 1 prevodom ! Takú ponuku ozaj nikde nenájdeš >:D
27. 9. 2012 18:45
S takovou vyjde levneji Golf
Ve srovnatelne vybave se srovnatelnymmotorem to bude cenove nastejno, mozna i ten golf bude levnejsi, a to golf je z nejmodernejsi dilu rekl bych ze pujde tradicne o auto atakujici pozice nejlesiho ve tride, zatimco rapid je mensi, jednodussi, kvalitou interieru nesrovnatelny, akorat me vetsi kufr....
27. 9. 2012 18:43
Re: Simply Expensive
Použil bych spíš překlad "prostě". Tedy prostě drahý. ;-)
Avatar - rohYpnol
27. 9. 2012 18:42
Re: To fakt nedava smysl...
zrovna prodejci Škoda příliš nesleví pro FO. Jediná varianta je čekat na akční ceníky typu Magic, Champion apod.
Avatar - Aladeen
27. 9. 2012 18:42
Škoda a jeho "Lacné a dostupné auto"
289.900kč /11 661,77 EUR za 1.2MPI s výkonom nejakých 70 zadychčaných Tatárskych poníkov a s výbavou obshujúcu čelné sklo a prednú stoličku je fakt úbohé . Všetko čo chcú je predávať auto ktoré má stáť ďaleko pod 200 000kč za nadhodnotenú cenu , proste škodovka chce na hlúpych ľudoch v Česku a na Slovensku ktorí budú toto auto kupovať ako mysľou zbavený zarobiť !

Tak nad tým rozmýšľam , kolko bude stáť nová Koktávia ? 400 000kč ? >:D :no:
Avatar - rohYpnol
27. 9. 2012 18:40
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
Blbost. U Fabie 1 začaly HTP. 47 kW nejvíc průserová jestli si dobře pamatuji. 44 kW HTP žádná sláva.

HTP má mnoho "vad".
1) dynamika neodpovídá spotřebě - snad pouze v příměstském provozu
2) jak je motor jednoduchý, žádné složitosti, tak místo toho, aby byl bezproblémový, tak je to samý průser
3) je to bohužel nejčastější motorizace koncernwágenů 8-s
27. 9. 2012 18:38
Re: Ceny
Jen to vypadá, že náběh nových TSI bude hodně dlouhý. A je dokonce i možné, že ho na staré platformy vůbec nedají. Také jsem si původně myslel, že Rapid dostane už nové. Přišlo mi to logické.
Avatar - rohYpnol
27. 9. 2012 18:36
Re: Paradoxy dnešní doby
podívej se do ceníku...
Avatar - rohYpnol
27. 9. 2012 18:35
Re: Simply clever
Jasné. A nějaké další zaručené zprávy od pivních tácků >:-[] ?
27. 9. 2012 18:35
Re: 1,6tdi s nějakou tou výbavou 405 000,- ???!!!
Přeplňované benzíny mají dole a uprostřed síly málo? A protože jezdíš svižněji, neřadíš? :-O
Avatar - Parda71 (BMWfans)
27. 9. 2012 18:34
Re: To fakt nedava smysl...
Proboha lidi klid! Tohle je ceník= orientační ceny! A pokud bys někdy bral více vozů, tak jsi ještě někde jinde. Na tom se nic nemění. Škoda má hold pár chytrých pracovníků marketingu cenotvorby, aby se dalo na tom boomu jménem Rapid, který českými médii poslední rok koloval, něco při nástupu na trh vydělat! A po pár měsících se vesele najede na slevy a akce a nevěřím tomu, že někdo za půl roku nebude schopen odjet základním Rapidem za maximálně 250K...
Avatar - rohYpnol
27. 9. 2012 18:34
Re: Simply clever
Simply clever - Škoda never. Tak zní celý slogan ;-)
27. 9. 2012 18:28
Příprava rádia Škoda
já umřu >:D Samozřejmostí jsou tříbodové bezpečnostní pásy pro všech pět sedadel. Když jsme u těch samozřejmostí, čtyři kola a volant jsou v ceně?
27. 9. 2012 18:27
Re: Levná Škodovka!?!?
Technicky je to trochu vylepšený Roomster. Ceny na pohled nejsou pěkné, ale předpokládám, že budou tradičně nabízet slušné slevy. Zvláštní vzhledem k tomu, že by podle Škodovky mělo jít o vůz primárně pro rodiny, ne firmy.
27. 9. 2012 18:25
Re: Simply clever
No a pak do toho vrazíš dalších 300 000 za servis? >:D
Avatar - S8
27. 9. 2012 18:08
Re: TSI motory?
Tyjo, tak to me zabije! >:D >:D >:D

Na 5.350 ot/min. i na 4.400 ot/min. to porad ukazuje 210 km/h - super video - asi uryvek ze nejakyho vecernicku, ne??? :no: :no: :no:
Avatar - S8
27. 9. 2012 18:02
To fakt nedava smysl...
Jsem fleetovy zakaznik, loni jsme kupovali 4x OII GreenLine, 1x OII 1,4 TSi a 2x Roomster 1,2 TSi, byl jsem spokojeny, ceny bylyl zajimave, ale pokud tohle mysli vazne a pokud OIII naperou jeste vys, tak pujdu jinam. Jsem dost velky patriot, ale ne idiot... :no: :no: :no:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
27. 9. 2012 18:02
Re: Plečka Fluence
Určitě slevy budou a budou hodně brzo. Tomuhle celému pozdvižení tady se jen směju. Nevím proč má Škoda nasazené oficiální ceníky nastavené tak vysoko, když za tuhle cenu neprodá žádné auto (krom horkých novinek). Asi proto, aby místní bychaře pak naštvala, když zveřejní prodejní výsledky >:-[]
27. 9. 2012 17:54
Re: Plečka Fluence
Jo benzím o 30tis a nafta minimálně o 40-50tis aby to stálo za úvahu ;-)
Avatar - petrumr
27. 9. 2012 17:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2012 17:48
Re: Plečka Fluence
já tipuju že do roka zlevní i o 30 000kč
Avatar - petrumr
27. 9. 2012 17:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2012 17:47
Re: To nemůžou myslet vážně!
ve výbavě elegance je hodně věcí zdarma za které se normálně připlácí například mlhovky s corner funkci ,vyhřívané sedačky ,vypínaní airbagu u spolujezdce ,kontrola zapnutí pásu a vyhřívané trysky ostřikovačů
Avatar - PeterLuk
27. 9. 2012 17:47
Re: Slovenské ceny
Za tú cenu si kúpim Citroen C4 >:D
Si snáď robia srandu, nie? Rapid by mal stáť 10 000eur!
27. 9. 2012 17:45
Plečka Fluence
je s podobnou výbavou ( neli vyšší) o 75.000,-kč levnější. Pro nás švorcáky a lakomce je to podstatné. Základní motor Flu sice horší, ale není na něm moc co pokazit. Takže ceny lŠkody ze chápat jako zastřelování - kdo chce novinku, tak to za to dá. Čas na akce přijde až bude třeba.
27. 9. 2012 17:44
To nemůžou myslet vážně!
Tak takový ceník je dost brutální. V základu to auto prakticky nic nemá a i v nejvyšší výbavě je potřeba šahat do příplatků. Tak takhle předražené auto se jen tak nevidí 8-s :no: :no:
27. 9. 2012 17:38
Re: TSI motory?
podle tebe je to líny motor tak se podívej na toto [odkaz]
27. 9. 2012 17:37
Re: No tak to je nářez..
tady musím s petrem souhlasit, jedině Elegance :yes:
Avatar - petrumr
27. 9. 2012 17:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
27. 9. 2012 17:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2012 17:33
Re: No tak to je nářez..
ale ve výbavě elegance je hodně věcí zdarma za které se normálně připlácí například mlhovky s corner funkci ,vyhřívané sedačky ,vypínaní airbagu u spolujezdce ,kontrola zapnutí pásu a vyhřívané trysky ostřikovačů
Avatar - petrumr
27. 9. 2012 17:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2012 17:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2012 17:29
Re: Zatím je spíše víc důvodů proč to nekoupit
tak octavia tour II se už dávno nevyrábí
Avatar - petrumr
27. 9. 2012 17:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2012 17:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2012 17:23
Re: Simply Expensive
máš pravdu,ale ono se to bude prodávat i tak,takže škodovka nemusí být levné jako ostatní v téhle nebo blízké kategorii :-) kdyby slevili o 10% což by už myslím bylo hned zajímavější pro případné zájemce,tak rozdají každ´desáté auto zdarma vlastně... Škodovka není v situaci kdy by tohle musela dělat.. Ač mi příjdou ceny také vysoké,tak škodovku chápu.
Avatar - petrumr
27. 9. 2012 17:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2012 17:18
Re: TSI motory?
tyhle TSI jsou dobré motory že jeden pepa nenechal schladit turbo než vypl motor a proto se mu to *** neznamená že všechny motory jsou blbé
Avatar - petrumr
27. 9. 2012 17:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2012 17:15
Re: 1,6tdi s nějakou tou výbavou 405 000,- ???!!!
těžko hodnotit kvalitu u nejhoršího (čti nejlevnějšího) modelu od vw :-) Taky dost záleží jaké máš ruce, pokud makáš rukama , tak máš určite hrubou kůži a takoví lidé mají ošoupaný a zničený volant velmi brzy.. a kdo ví jestli máš polo od novoty.. ? :-) Za mě korejce nebrat.. v těch malých benzínech velké rozdíly nejsou.. hledíte na výbavu apod. ale jestliže nalítáš s autem mraky kilometrů ročně,tak se prostě musíš na to auto spolehnout a je zapotřebí kvalitní naftový motor. to u mě auta z východu prostě nesplňujou.. jo.. prodá i30 aby povýšil do koupil ix35.. to musí být fantazie za ty prachy hned tak "na oko" poskočit :-)
Avatar - petrumr
27. 9. 2012 17:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2012 17:14
Re: cena ?
Ja myslim, ze se lidi jeste o dvojkovy octavky poperou, az se budou doprodavat
27. 9. 2012 17:09
Re: Ceny
Ja taky. za 300+- si muzu jit pro skladovyho golfa?
Tahle cena bude asi jen nez vyprcha u lidi ten first Excitement, pak se bude muset slevit. 290 za htp a zakladni provedeni.. to je jen pro urcitou sortu lidi.
Avatar - Ladi
27. 9. 2012 17:03
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
Nějaké čteníčko o špičkovém htp [odkaz] . Snad vychytali aspoň půlku konstrukčních přešlapů, ale proč ta změna označení na Mpi, že by se škodná styděla za ,,skvělý" motor htp, tak chce začít s čistým stolem >:D
Avatar - leone
27. 9. 2012 17:02
Re: Zatím je spíše víc důvodů proč to nekoupit
...samozřejmě,....a o to jim také jde, OIII zvednou a výhodný TOUR II, přestanou vyrábět :-) :-) ,...myslím že je to na jednožnačný odklon od této značky,....naštěstí je z ČEHO VYBÍRAT !!!! :yes: :yes:
27. 9. 2012 17:00
Re: TSI motory?
Máš recht. U Rapida si můžeš vybrat, buď slavné HTP, nebo poruchové TSI. Nebo ještě teda předražené TDI.
Jako pak si vyber Rapida s dobrým motorem :-D, no leda, že by do toho šlo fouknout něco od Kie nebo Hyundai.
27. 9. 2012 16:59
No tak to je nářez..
... ceny jsou tak nějak dost vysoké na to co auto nabízí :no: V nabídce jsou pouze dva použitelné motory 1.2TSi 77kw a 1.6TDi 77kw a jediná použitelná výbava "Elegance" (o ostatních se jako o výbavě mluvit ani nedá), tedy 384900,- a 444900,-. To mi přijde tedy dost vysoko na výbavu a použité materiály :no:

Rozdíl mezi benzinem a naftou 60tis? Skoro neuvěřitelné, kdo si tohle koupí?
Jedině fleet kde bude ta cena o 15-20% nižší. I tak je to hodně nadsazené :no:
27. 9. 2012 16:51
Re: cena ?
Ano,už se nevyrábí,o prázdninách se doprodávali poslední kusy.Já jsem se rozhodl pro koupi Octavii Tour II combi s 1,6 MPI a nečekat na Rapid,a jsem za to rád.
Avatar - donPedro
27. 9. 2012 16:47
TSI motory?
Tož nevím zda-li to chápu správně, když tak mne prosím někdo opravte (díky), Rapid bude míti ešče motory TSI starší generace a Golf i Leon (a následně i OIII) už té novější, není-liž pravda? Tož ezli jo, tak pak za ty ceny mi Rapid nedává smysl. Tož tak.
Avatar - Choochoo
27. 9. 2012 16:46
Re: 1,6tdi s nějakou tou výbavou 405 000,- ???!!!
To je divne, znamej ted prodal I30 prvni generace a koupil si IX35 >:D
Ta kvalita musela byt ale hruza, kdyz si to zas koupil >:D
Pred barakem koukam na 10-lete Polo, a volant to ma cely rozpadly, se droli jak starej chleba. To jsou porad kecy o skoro premii a ausus je to >:-[]
Avatar - Choochoo
27. 9. 2012 16:39
Re: Simply clever
Simply clever >:D
O zakanikovi radsi pomlcim >:-[]
27. 9. 2012 16:39
Cena Rapid vs. Golf VII
Nevím jestli to sem již někdo nepsal, ale když to srovnám s další aktualní novinkou od koncernu a to novým Golfem, tak mi přijde cena skutečně vysoká.
Golf s 1.2 TSI 63kw vyjde na 339000 a Rapid ve dvou vyších výbavách 324000 resp. 359000. Což je vzhledem k různým technickým novinkám a lepší výbavě Golfu opravdu dost. Když ještě uvážím, že Golf je pro VW stěžejní model, tak mi cena připadá až nelogická.
Avatar - JDM
27. 9. 2012 16:35
Re: Prd roka
to mě taky dostalo , ten kdo půjde pro rapida a dá za něj víc jak 339 tis je blázen ! >:D
Avatar - Choochoo
27. 9. 2012 16:33
Re: Levná Škodovka!?!?
pokud ta klima ma chladit a ne tam jen vrcet, tak neco sezere, pokud nic nesezere z vykonu motoru, tak toho asi ani moc neuchladi ;-) Jinak jak pises, tak jako tak, to bude na tu vahu bida ;-)
Avatar - leone
27. 9. 2012 16:32
.to se dalo čekat !!!!!!
...ŠKODA opět nezklamala,...s klimou, slušný motor,...za 349 tis.,,,jinak základ s přípravou pro rádio, o motoru nemluvě,........tak co dodat,...snad jen PROBUĎTE SE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, píše se rok 2012 !!!!!!!!!!!!!!! :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
27. 9. 2012 16:25
Re: cena ?
pokud vím tak octavia tour už se nevyrábí
27. 9. 2012 16:24
Re: Ceny Rapidu
třeba verze ambition vyjde stejně jak roomster a ještě v rapidu je lepší výbava
Avatar - rohYpnol
27. 9. 2012 16:23
Re: Levná Škodovka!?!?
zbytečné posměšky. 55 kW na bezproblémový provoz klimy stačí i v autě tohoto formátu. Dynamika bude mizerná tak jak tak a klima se na tom podepíše minimálně :-!
27. 9. 2012 16:22
Re: Zatím je spíše víc důvodů proč to nekoupit
tak rapid ve výbavě elegance má ještě nějaké věci zdarma za které se u ostatních modelů připlácí například mlhovky s corner funkcí atd
Avatar - rohYpnol
27. 9. 2012 16:21
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
HTP nikdy nebyl dobrý motor. Ty nejpovedenější byly v kategorii "dá se s tím jezdit".
Tento má sice být zcela nový, ale motoráři Škody snad ještě nevyvinuli bezproblémový motor...
27. 9. 2012 16:18
Slovenské ceny
začínajú na čiastke 11 430 € vrátane bonusu 1000 €, ktorý ale čoskoro skončí, takže môžem s čistým svedomím hovoriť o základnej cene 12 430 €. Zdôrazňujem, že hovorím o holom a podmotorovanom aute. Páni z marketingového oddelenia majú svojský zmysel pre humor, ktorý hraničí s aroganciou trhu. Premýšlanie zákazníkov, ktorí im na túto "partičku" skočia je však skôr na zaplakanie. Pri tejto ponuke už totiž nejde o podporu českého automobilového priemyslu a už vôbec nie o holý cenový kalkul a výhodnosť, ale o stratu zdravého rozumu.
27. 9. 2012 16:17
Ceny Rapidu
Za Active v základní výbavě (je otázka co základní výbava zahrnuje) jednoznačně drahé. O dalších verzíc nemluvě.
27. 9. 2012 16:17
cena ?
základní cena 289 900Kč?.Octavia Tour II se doprodávala za cca 260 000 Kč ,motor 1,4, mpi 16V.Za příplatek 15 000 Kč klima ,Alu kola,radio, + ještě nevím co.Jestliže Rapid navazuje na Octavii Tour II,rozhodně ne cenou,Octavia Tour II je i technicky vyspělejší-víceprvkové zavěšení zadní nápravy,měkké plasty v interiéru,atd.Ten ,kdo se rozhodoval mezi Octavií tour II a Rapidem v benzínové verzi a rozhodl se čekat na Rapid, prohloupil.
27. 9. 2012 16:13
Zatím je spíše víc důvodů proč to nekoupit
PROTI: 1. Kombinace HTP přejmenovaného na MPI (i když možná už konstrukčně vychytaného) a ještě většího auta 2. Nedořešené závady u motorů 1,2 TSI 3. Velmi úzká kabina 4. Předražené diesly, které se těžko vyplatí. 5. Až moc viditelné známky snahy o úsporu - laciná konstrukce i detaily PRO 1. Punc novinky 2. Podélný prostor 3. Zavazadelník 4. Vyšší bezpečnost? Design neurazí ani nenadchne. Cena na první pohled vypadá vysoká, ale když se podíváte na ceny Fabie Combi.......Nevím, Octavia Tour I na mě pořád působí hodnotnějším a poctivějším dojmem o Octavii Normal/Tour II/Prima nemluvě. Bohužel Octavia III půjde cenově asi hodně nahoru a tu mezeru vyplní právě Rapid.
Avatar - avatas
27. 9. 2012 16:12
Aby to jelo.....
V bílé barvě s motorem aby to jelo.........
Proč to tak všichni prožívají? Stačí jen nekoupit a do půl roku to opadne.
Osobně za tyto peníze kupuji auto,ne předražený reciklát tvaru "užovka clasik" :-!
Avatar - cerrbion
27. 9. 2012 16:05
Re: Simply Expensive
ano, mělo to být levné auto, za ty peníze to levné neshledávám, za 350,- což je jakž takž vypavené auto s jakž takž motorem je konkurence o třídu výše a nemusí to být zrovna Hyundai, Já osobně bych volil např Lancer.

Pokud by byla Fabie od 170t a Rapid od 220t, řeknu bravo Škoda, dobrý kup, levné auto jak má být. Pokud si však můžu koupit například Clio kombi pod 200k a nebo haťapku Fabku 5ti dvířko o Rapidu nemluvě i když je o půl třídy větší.. No nevim, ani na "kvalitu" mě nikdo neukecá.
Avatar - cerrbion
27. 9. 2012 16:03
Re: drahe a skarede, pre mna sklamanie
ano 1.4 v H je lepší
Avatar - deliqent4
27. 9. 2012 15:59
Simply Expensive
Jednoduše dráhé - tak by mohl vypadat slogan škodovky spíš jako teď. Za takové nic mi příjdou ty základní sazby docela hodně. Ty příplatky u škodovky jsou asi jak u ostatních značek v téhle relaci zhruba stejně drahé ale i tak, za nic moc vzhledově povedené auto s nic extra motorem je si myslím ta částka docela hodně, na to že se prsili jak to má být levné auto. Ale dalo se to očekávat když si člověk veme kolik chcou za Fabii nebo CitiGo. U nás se samozřejmě prodávat bude ale já kdybych měl jít do nového auta tak bych si raději třeba rok ještě došetřil a kopil si něco třeba o trošku dražšího ale taky budu mít auto které za ty peníze opravdu stojí.
27. 9. 2012 15:56
Re: 1,6tdi s nějakou tou výbavou 405 000,- ???!!!
tak když se diesel koupí v bazaru tak je to výhodnější než benzin jinak když se to kupuje nové tak se to nevyplatí
Avatar - Guttalax
27. 9. 2012 15:52
Re: 1,6tdi s nějakou tou výbavou 405 000,- ???!!!
;-\ Já zase nemůžu korejce prodat. Nikdo tu pixlu nechce. >:D
Avatar - petrumr
27. 9. 2012 15:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
27. 9. 2012 15:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2012 15:32
Re: Simply clever
Equipment zero, simply expensive :yes:
27. 9. 2012 15:31
Re: 1,6tdi s nějakou tou výbavou 405 000,- ???!!!
tak ona první octava v tdi je nesmrtelné auto.. otec ho má snad 10 roků a furt šlape jako hodinky.. bývalá má dvojkovou octavu tdi s 77kw krom navi ve full výbavě, najeto 260tis a taky bez jediného problému.. je to o chování majitele k autu si myslím.. nelze říct,že octavie je nekvalitní vůz.. rozhodně si ho koupím radši než nějakého korejce například..
27. 9. 2012 15:31
Re: 1,6tdi s nějakou tou výbavou 405 000,- ???!!!
" tieto predrazene nove skodovky to uz nie su tie stare dobre skodovky... su to drahe auta akurat s logom skoda...."
To si vytisknu pro budoucí generace :yes:
Avatar - 3_diamanty
27. 9. 2012 15:28
Re: 1,6tdi s nějakou tou výbavou 405 000,- ???!!!
ja som mal skodovky vzdy rad ale uz roky tvrdim ze stare dobre skodovky skoncili prvou fabiou alebo teda po felde..... tieto predrazene nove skodovky to uz nie su tie stare dobre skodovky... su to drahe auta akurat s logom skoda....
Avatar - twistedTSD
27. 9. 2012 15:26
Ceny
Doufal jsem, že by základ mohl být nějakých 270-280, nicméně lze říct, že ceny naplnily očekávání...Základní výbava je celkem postačující, zvlášť po přidání toho paketu. Překvapivě má Rapid slušnou bezpečnostní výbavu. Příplatek za TSI je přijatelný.
Avatar - 3_diamanty
27. 9. 2012 15:25
drahe a skarede, pre mna sklamanie
predpokladam ze cena za zakladny "schopny" motor teda TSi 63KW bude na slovensku okolo 12 000 eur a za tu cenu mam uz v podstate ceed s ovela lepsou vybavou imidzom kvalitou zarukou a aj lepsim motorom a celkovym komfortom a prejavom ;-) , dost nerozumiem tomu ze toto okresane auto je aj napriek tvrdym vyplnam dveri, kratkym sedakom, tvrdemu plastovemu nudnemu interieru nic moc vybave v podstate len o kusok lacnejsie ako golf..... , 300 000 ceskych malo stat uz silnejsie TSI so 6st manualom bez debaty ..... kupit za 290 000 ceskych s trojvalcovym htp motorom to moze len nejaky neznaly pristahovalec.... :no:
Avatar - strýček BOB
27. 9. 2012 15:25
Škrabka na led v ceně...
Nic pro tesiláč, co oslintávají slevové letáky z lídlu. Ceny jsou nastavené výborně. 350 tisíc za stokoňové benzínové turbo, klimu a rádio a potah volantu vám jistě vydrží více než půl roku. Co byste vlastě ještě chtěli? Aha, slevu, tak to musíte jinam, zvykejte si >:D
Avatar - petrumr
27. 9. 2012 15:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2012 15:23
Re: 1,6tdi s nějakou tou výbavou 405 000,- ???!!!
tak já mám naftu radši... nechám tam šestku, přišlapnu a jedu.. nemusím s tím furt škvrdlat,jak baran, páč jezdím svižněji.. a spotřeba samozřejmě taky potěší... horší je servis,ale když se o to auto staráš,tak nevidím problém :-)
27. 9. 2012 15:21
Re: 1,6tdi s nějakou tou výbavou 405 000,- ???!!!
já mám vůbec názor, že úplně nové auto je zbytečnost.. přesto pár aut má zajímavý poměr cena/kvalita/výbava... tak bych možná šel i do nového, ale tohle snad škodovka nemůže myslet vážně >:D
27. 9. 2012 15:20
Re: 1,6tdi s nějakou tou výbavou 405 000,- ???!!!
tak Diesely jsou vždycky také drahé ,ale vždycky se nějaký blbci najdou co podporují naftu radši si koupím benziňak a těch 80 000kč jako rezervu na benzin
Avatar - 3_diamanty
27. 9. 2012 15:19
Re: 1,6tdi s nějakou tou výbavou 405 000,- ???!!!
a to si este zober slovenske ceny... v diesli to bude u nas nepredajne auto 8-s
Avatar - petrumr
27. 9. 2012 15:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2012 15:16
1,6tdi s nějakou tou výbavou 405 000,- ???!!!
no to si snad dělají kozy.. za to radši rok starou octavici a to ještě s lepší výbavou... bláázen kdo si tohle koupí.. o 1,2mpi ani nemluvím za 290 000 8-s
27. 9. 2012 15:06
Re: Levná Škodovka!?!?
dieslové motory jsou vždy drahé ten kdo chce ušetřit tak koupí benzin
27. 9. 2012 15:04
Re: Paradoxy dnešní doby
zadní opěrka za příplatek je jen a ambition v eleganci je zdarma a ještě tam jsou mlhovky s corner funkcí zdarma u všech ostatních modelů se za to připlácí (a ještě pár věcí to má zdarma za které se normálně připlácí
Avatar - Choochoo
27. 9. 2012 15:02
Re: Paradoxy dnešní doby
Kdo chce salinu, tak by nemel vahat, nevyhodneji uz asi nekoupi >:-[] :yes:
Avatar - Choochoo
27. 9. 2012 15:00
Re: Simply clever
Dnes bych i o tom Renaultu premyslel. spolehlivost asi uz nebude horsi nez koncern a cena je o tridu jinde :yes: Ikdyz asi zustanu asi verny H :yes:
Avatar - Choochoo
27. 9. 2012 14:58
Re: Levná Škodovka!?!?
Nej komedie roku >:-[] :yes: a ted prej klima zdarma k 55kW, to musi byt tah >:-[]
Avatar - rohYpnol
27. 9. 2012 14:57
Re: Simply clever
Až na to, že za 300 mám plnohodnotný Mégane Grandtour s 1.6... Takže důstojný kus? Rozhodně ne. Rapid je na steroidech - tváří se jako něco, co není. A především - nechá si za to zaplatit. To je ten zásadní problém a důvod, proč Rapida nechat bláznům.
Avatar - rohYpnol
27. 9. 2012 14:53
Paradoxy dnešní doby
"samozřejmostí jsou tříbodové bezpečnostní pásy pro všech pět míst" skvělé, jen zapomněli napsat, že není samozřejmé to místo pro 5. cestujícího a zákazník jej nezíská ani za příplatek a hlavně - 3. opěrka vzadu je ZA PŘÍPLATEK i v Elegance 8-s >:-[]

Ale pokroky vidím, konečně je v základu aspoň zadní dělené opěradlo :yes:
27. 9. 2012 14:49
Prd roka
Rapid za 289 s výbavou ako uvadzajú versus Golf za 339 s výbavou pomaly "všetko všecičko" pre bežného vodiča. :-| To víííííš cenový jemnocit >:D
27. 9. 2012 14:42
Re: oktávka
díky za info. Tak to sem na ní zvědavej ;-)
27. 9. 2012 14:37
Simply clever
Pravdou jest, že jsem čekal o chlup nižší ceny, ale na druhou stranu je základní výbava poměrně solidní a není to už takový holobyt jak tomu bývalo dříve.
Klimatizace a tónovaná okna budou do konce roku zdarma a očekávám, že to tak bude i navždy. Přeci jen je to už standardem a těch 300 tisíc není zas tak málo aby to muselo být ořezáno na kost.
Po ukecání nějaké té slevy máme za 300 důstojný kus, (ceníková 324.900) a až časem novinková cena opadne, půjde na dračku. :yes: ... a jestli přijde kombi, tak tuplem.
Avatar - Stenly77
27. 9. 2012 14:36
zklamání
Celou tu dobu co tu proletělo asi 1000 článků tak sem stál za tím autem ale za tyhle ceny? Všude psaly levné auto ale ja teda nevim jestli je auto které aspoň trochu pojede levný za 349 000 bohužel mě ve škodovce zklamali :no: :no: :no: :no:
Avatar - wladyk
27. 9. 2012 14:27
Re: Levná Škodovka!?!?
1,6 TDI za 450. tis? Žebřiňák za ty prachy? To je snad vtip? :no:
27. 9. 2012 14:22
Re: oktávka
do konce roku by se měla ukázat a světovou premiéru prý bude mít v ženevě
Avatar - Wolfsteen
27. 9. 2012 14:22
Levná Škodovka!?!?
Tak to si dělají snad pr.el ne!? Aby to trochu jelo a mělo to nějakou výbavu (Ambition s 1,2 TSI), tak to bude stát 324 900,--. A tohle měla být levná škodovka!? Když si navíc vezmu, že konstrukčně je to z recyklovaných dílů, tak nechápu, kdo si toto může koupit. Ale najdou se takoví... :no:
27. 9. 2012 14:21
cena
Aspoň je levnější a vybavenější ve výbavě elegance s motorem 1.2TSI 77kw než roomster
27. 9. 2012 14:18
oktávka
A co Oktávka o tý Škodovka v Paříži mlčí? Vždyť se má za chvíli taky rozjíždět výroba, tak by pomalu měli něco ukázat.