to rozhodne ne... ale tesim se co treba nabidne corksport a dalsi top vylepsovaci. to stribro musi pryc! a zrovna tak je treba umravnit tu limuzinovitou masku.
Chovám velký obdiv k technikům Mazdy ohledně snahy vydupat z klasického spalovacího motoru maximum (SkyActive). nechápu ale stylistickou kontrarevoluci, která z famózně ladných tvarů s vyváženými proporcemi najednou přijde s těžkou a hrubou hmotou předku a antidynamickými liniemi na boku (záď bych zkousl). Takhle to vypadá, když odejde šéfstylista k francouzské konkurenci...
Tak to jsi asi dobrý kamarád s prodejcem Mazdy. Pro mne tedy ne. Mně vždy vyjde jako jediná možnost nejvyšší výbava a slevy nic moc. Ale je pravda, že už je to pár let, co jsem naposledy poptával Mazdu. Dnes jsou ty výběhové modely za celkem příznivé ceny. Mazda 6 2,5 v nejvyšší výbavě za 600 tisíc? Mazda 3 2,0 se vším všudy (bi-xenony atd.) za 500 tisíc? Jo, to je slušná nabídka. Je to čistě otázka toho, jakou chci výbavu. VW mám za podobné peníze. Pravda, při dovybavení na stejnou úroveň bude nejspíš dražší. To je asi kámen úrazu, mně totiž nevyhovují standardní výbavy Mazdy.
Kvalita: TUV rebricky a nemecka tlac vseobecne. Mazda patri dlhodobo k najspolahlivejsim autam.
Plasty. Mam skoro 6-rocnu Mazdu 3. Nic nevrzga, palubovky sa dotykam, ked utieram prach. Miestam, s ktorymi prichadzam do kontaktu pri jazde, nemam co vytknut.
Sedaky: Mam 185 cm a sedaky su OK. Interier je ergonomicky a funkcny, vsetko tam, kde ma byt z hladiska obsluhy auta.
design je subjektivna vec, golf ma ciste krivky, ale aj tato M3 sa mi vcelku pozdava no a bavime sa tu o designe, ale co sa tyka kvality materialov, odhlucnenia, technologii mozes 3x hadat, kto je o 3 svetelne roky vpredu ;-)
K Mazdě snad jedině slovy klasika : "Já tedy nevím, školy nemám, ale stálo vám to vůbec za to ?"
Budu asi v menšině, ale mně se to nelíbí. Předek ala Plejtvák obrovský, rozbouřené vlny z boku. V zadní části pak pokračuje trend poslední doby (samozřejmě nejen u Mazdy), který člověka nutí k otázce : Není zadní okno přežitkem ? Vidět z něj stejně nic není.
Veliteli, zrovnavat 2,0T a 2,0i nema logiku ani gule...hlavne ked ta bestia MPS 3 ma 2,3T
Urobit oturbenu 1,4T s vykonom 2,0i je to co je divne...hlavne ked spotreba je potom v...keli.
No jo, ale když on 2,0 turbobenzín prostě jezdí znatelně lépe než 2,0 atmosféra... Ať už je nebe aktivní jak chce... To je realita, jak říká katano, diskusní legenda z jiného webu.
No, "nebude znát technické kompromisy"... Zatím mi u mazd vadila absence silnějších motorů... Všechno to byly takové spolehlivé čajíčky... samozřejmě s výjimkou modelu MPS, ale mezi ním a tím unylým zbytkem byla strašná díra. Neznalost technických kompromisů si představuju trošku jinak.
abych pravdu řekl, tak jako zákazníkovi mě je úplně jedno, koho jakákoliv automobilka vykradá, prostě si najdu auto podle mých přestav a nějaké inspirace neřeším :-)
Nevím proč si my evropani myslíme, že sme králové světa, Pro mazdu je nejdůležitější USA, Rusko, Indie, Čína. Nějaká evropa, kam se musí vozit auta přes půl světa a kde je jedna konkurenční automobilka vedle druhé není pro mazdu moc atraktivní a protože nemůže výrazně doupravovat auto pro každý trh, jak si zákazníci přejí, tak ti lidé, kterřím se mazdy líbí můžou být rádi, že se do evropy vůbec vozí !!!
Prijateľná cena u M6 či CX5 ? Povestná kvalita ? Sedel si v M3 či M6 ? Také tvrdé, vŕzgajúce plasty som nevidel dávno. CX5 ? Z najväčšej novinky mazdy je najväčšie sklamanie a nezachráni to ani skyactiv. Krátke sedáky a hnusný interiér je slabou náplasťou pre "povestnú" spoľahlivosť. Aj tá je otázna ...
Pod vrstvami photoshopu najdes sucasnu aj novu Mazdu 6, linie Mazdy 3 a aj hint CX-5.
Spodna krivka bocnych okien je rozpravkovo naivna, takze asi nie...
A ked sa pozries na prelisy nad prahom (na profilovej fotke), zistis, ze prelis na dverach vodica nesie vyrazne znamky stamp klonovacieho nastroja z photoshopu - je tam viditelny skok a okolie je vyrazne rozostrene - pritom ta ista cast na zadnych dverach je ostra a bez nedostatkov.
nová šestka ve verzi kombi je kratší než sedan, takže kdyby mazda prodloužila trojku, tak by se akorát přiblížila šestce. Takže si kupte 6stku kombi a je to :-)
"Názor" typickej EU-ovečky >:D . Len keď to auto vidím (vlastne by som ani nemusel, Mazda má vseobecne pekné autá a dizajn pri tejto triede áut moc neriešim) a pod tým informácia, že tam bude Skyactiv 2,0 atmobenzín - nič viac nepotrebujem a palec hore. Nič podobné žiadna z tých európskych akože automobiliek neponúka - narvat turbá do starých konštrukcií a ovce kupujte... a ovce kupujú.
Po oznameni velmi slusnych cen u 6, ktere hodne prekvapily, si myslim, ze nebudou chtit svou sanci v Evrope promarnit, kor kdyz prodeje zacinaji jit ke dnu. Jsem osobne velmi zvedev a verim v zajimave ceny, podobne jako u noveho Aurisu ;-)
Práve že mám mazdu šesť kombi, a viem, aké je to voziť sa na nej (a aký je to rozdiel oproti Oktávke, ktorú som mal kedysi v práci). A práve preto ma mrzí, že mazda nerobí aj menší kombík.
Mne to pripomina:
[odkaz]
Tipujem, ze cena bude zase mimo, dizajn je viac Azijsky, motory bez turba a chyba kombi. Predaje v EU budu asi niekde okolo 40tej priecky.
Máš pravdu v tom, že toto nie je séria, je to jasný render, s ktorým sa navyše nijak prehnane nevyhrali. Na druhej strane to jasne naznačuje, kam sa trojka posunie a z kontextu posledných Mazdích Kodo-noviniek nemožno čakať odklon od nastoleného (a kladne prijímaného) trendu.
Maska bude s veľkou pravdepodobnosťou veľkostne uspôsobená menším rozmerom trojky, inak sa ale dá očakávať veľmi podobný výraz. S bokmi som si menej istý, tam sa mi to javí ešte viac v štádiu pokusu a tu si viem predstaviť, že realita bude odlišnejšia. Uvidíme (povedal Stevie W.).
Taky nevim kolik ma Jazz, ale prisel mi vetsi, kdyz jsem si obcas vzpomnel pri otevreni. Rikal jsem si, ty dvere snad nemaj zarazku >:D Jestli to nebude tim, ze se v Jazzu obcas svezu i v zadu. 9G mi prislo stejny jako 8G
Nerekl bych ze je tady nejaky vyrazny rozdil, Golf mel vzdy kratky rozvor a kratkou hranu dole.
[odkaz]
[odkaz]
Civic asi o trochu vetsi,ale dle fotek tezko soudit
[odkaz]
Osobne mi to foto taky nesedi, vrsek kapoty je strasne vysoky, jak u Fabie, Rapida, a takovy hnus se u Mazdy nikdy neobjevoval. Prijde mi to jak bud malo zmensena 6, nebo CX5
Je to dle meho udelany hlavne i proto, ze kdyz zvedas sedacky tak tamm proste musis neco nalozit. Konstrukteri mysleli na vse a tak to ma byt. Jazz je to same, sedacky a uhel stejny, neli vetsi.
Taky se mi zda, ten predek je fak az moc velikej, masa plechu na profil foto je do oci bijici. To je jak z AAA kdy je to svareny ze dvou aut. Kdyz ten predek bude nizsi, tak jako soucasna generace, neni duvod proc by mela byt vysoka jak z CX5, bude to urcite povedeny
"...ale spodní hrana zadních dveří mi přijde extrémně krátká." V tom vůbec nevidím problém. Civic 8.g má zadní dveře ještě o mnoho kratší, ale díky otevření o takřka 90° je nastupování, nebo i přístup k poutání dětí naprosto v pohodě. Navíc se člověk nemusí bát, že děti vezmou dveřma vedle stojící auto. Stejně tak nandavání větších předmětů je velmi pohodlné. Zkrátka než jsem vyzkoušel, a hodnotil to pouze na základě pohledu, nemohl jsem se ubránit dojmu, že ten, kdo to vymýšlel musel být mentálně narušený. V praxi to ale funguje výtečně.
Uvidíme. Mě to úplně neštimuje, má to dost mohutný ponton, pátý dveře jsou podivně vypouklý, jako u Juke a část před přední nápravou z boku připomíná zvedající se světla 3er nebo Z4. Jako celek to nefunguje, první polovina je jakoby z o třídu většího auta a od B-sloupku jako kdyby pokračovalo menší auto. Může to být dílem fotkou, ale spodní hrana zadních dveří mi přijde extrémně krátká.
Tohle moc sériově nevypadá, ten čumák je z profilu poněkud přehnaný... ale na druhou stranu, u nové 6 jsem si taky říkal, že to nejspíš ještě nějak obrousí, a nestalo se.
No tak sestka mi pripada fakt krasna a na trojku jsem se fakt tesil, ale jsem trochu rozpacitej.. Predek super, zadek ok ale boky mi prijdou moc zvlneny, takovy barokni.. nastesti to neni tolik mohutne pod zadnim oknem. Asi to bude chtit videt nazivo, ale kdyby posunuli predni napravu vpred a trochu vizualne "zpevnili" ponton, libilo by se mi to vic. Kazdopadne palec nahoru za atmo motory, k preplnovanejm benzinum nemam duveru.
Otázka názoru... pro mě tvary minulé šestky moc nefungují, možná díky moc malým světlům, ale to auto vypadá tak nějak nafoukle... dalo se to zachránit pořádnými koly. Mě se líbila ještě předchozí 6 a teď ta úplně nová.
Co se trojky týče, platí téměř totéž... líbila se mi minulá generace, zejména v sedanu, ale ta současná končící moc ne.
Vyzera to velmi stylovo ;) a vyzera aj tak ostro :-) Tesim sa na nu. Mazda prinasa radost vodicovi co ine znacky dnes podcenuju ... dufam ze aj tu mazda udrzi svoje vlastnosti. mozem okakat cely hyundai alebo podobne znacky, raz som skusil Mazdu a som jej verny fanusik :-!
Nová šestka je dle mého mínění krásné auto, ale starý model se mi líbí víc, protože má čistý propracovaný styl, ze kterého vyzařuje elegance každým coulem (podle mě je ze vnějšku dosluhující Mazda 6 nejhezčí auto na trhu). Nová šestka nasadila na můj vkus moc agresivní design.
Nová šestka je dle mého mínění krásné auto, ale starý model se mi líbí víc, protože má čistý propracovaný styl, ze kterého vyzařuje elegance každým coulem (podle mě je ze vnějšku dosluhující Mazda 6 nejhezčí auto na trhu). Nová šestka nasadila na můj vkus moc agresivní design.
Pokud chceš stěhovat,tak kup oktávku.Mazda si nannic nehraje,jde svou cestou a dělá naštěstí auta pro řidiče a zábavu :-) Ale odvézu s ní v podstatě to co oktávkáři :-)
Keď nastavia prijateľnú cenu ako u M6 a cx-5, k tomu povestná spoľahlivosť, kvalita, technológia skyactive a to všetko zabalené do fešného kabátu, nebude racionálny dôvod za podobné peniaze kupovať hnojdaj/kia. Ale bohužiaľ vždy sa nájde dostatok iracionálnych ludí.... 8-s
Trojka vyzerá pekne, ale chcelo by to aj kombík. Pred 20 rokmi totiž 323 existovala aj ako kombík. Toyota sa už ku kombíku vrátila. U mazdy mám však vážne pochybnosti. Ak má súčasný hatchback 4,4 metra, kombík by musel mať aspoň 4,6 metra, a to už sú takmer rozmery novej šestky kombi.
Když si to porovnám s německou dýmovnicí VW Golf 7,který byl vyvržen před časem na svět,tak je to designově asi o 3 světelné roky dál.Prostě paráda. :no::yes:
preco mam pocit,ze podsuvas,ze mazda3 bude draha,resp. jedna z drahsich v triede? Pokial pojdu politikou CX-5 a M6...tak vobec...sak 6ka je na tej istej urovni ako i40 a to uz s poriadnejsim motorom! CX-5 oproti ix35 skoro to iste.
Jediny drahy mi zatial vychadza Rapid.
opat to bude najkrajsie auto galaxie ako vsetky mazdy len ci to opat nebude aj predajna tragedia ako vsetky mazdy .... ( teda aspon v eu ) , zadok akoby cliu z oka vypadol....., zadne dvere vyzeraju male , cely bocny profil je akysi divny a rychlokvasne posobiaci , nejasal by som dopredu.... krasa v pripade mazdy este nic neznamena to vsetci vieme.... ;-), uvidime kolkym budu vadit vlnky..... samozrejme nikomu.... na i30 vadia kazdemu.... ale to je jedno... na predaje i30 sa tato mazda v eu chytat nebude ani nahodou, ta predna maska je hrozna.... uz vacsia nemohla byt?
Pokud ti nevyhovuje Golf musíš počkat na novou trojku, která nebude znát technické kompromisy a design určitě nebude proti srsti. Pokud pro tebe budou moc drahé obejdi frantíky a korejce kdo bude nejlevnější. Golf, M3 a nejlevnější - jednoduchý výběr.
Veľký rozdiel medzi touto verziou a finálnou verziu by nemal byť kedže aj na finálnej verzii M 6 sa mazde podarilo udržať veľmi čistý dizajnový smer. Spolu s balíkom skyactive to bude pecka.
Práve preto mám podozrenie, že je to fotomontáž. Dlhý, na hatch nesediaci predok zo šestky, z profilu Alfa Giulietta, zadok ála i30 so svetlami z CX5ky...
CX5 aj nová 6ka sa mi páčia, toto je ale také nemastné neslané... Čo sa týka predkov a interiérov sa už Mazda približuje Audi (myslín tým, že vyzerajú rovnako, samozrejme). Dúfajme že je to len fotomontáž. Je to pekné, Mazda má ale na viac.
Za mě nic moc, mě se ta obří maska chladiče kdovíjak nelíbí a pokud bych měl být upřímný, tak se mi až na interiér líbí víc současná trojka (kromě strmé zádě) a dosluhující šestka.