Myslím, že to víš stejně jako ostatní, kterým se posmíváš. Ach jo, mrzí mě, že jestli zveřejní jak to dělali, tak už tahle diskuze bude zapomenutá...no, udělej mi radost, vzpomeň si pak na to, co jsi psal a příště dvakrát měř a jednou piš. ;-)
[odkaz]
Tady máš starší reklamu na NFS (doufám, že opět neodpovíš něco jako render). EA se nebojí použít opravdové drahé vozy v akci pro svou reklamu... nehledě na to, že kdyby tuhle novou reklamu udělali celou vyrenderovanou v takové kvalitě, tak, jestli by se povedlo (což především v pasážích, kde jsou auta z dálky v pohybu, znamenalo jeden z nejlepších renderů v historii), nestálo by to za to vynaložené úsilí...
Pro srovnání, ze stejné doby, jako ta natočená reklama výše je i tento render:
[odkaz]
Opravdu k nerozeznání... :-) Pochybuji, že se to za dva roky tak drasticky zlepšilo nebo že by do toho najednou nalili x-krát více peněz. Možná tu a tam si pomohli s efekty v PC, ale celé renderované...
Ale videl.. kazde NFS som presiel, Undergroundy dokonca na jedno posedenie :-) Ale kazdy co sa trochu venuje grafike musi uznat ze su to hry robene na rychlo ako vacsina dnesnych a clovek uz nevie ci hra Dirt alebo Grid atd.. lebo na jeden a ten isty engine su uz roky naplacane nove textury a trate.. vsetko su to hry ktore sa grafikou a hlavne jej prirodzenostou a podobou s realitou nechytaju an tituly ako Gran Turismo.. bez ohladu na vykon konzoly ci PC (ktoremu ukrajuje z vykonu win okolo 40%) stale ide o to ako sa s tym vyhraju programatori. A pardon.. ale na rok 2012 je tato grafika ozaj slabaaa, fyzika horsia ako starsie hry.. takze pre mna: strata casu. ...ale zvedavost mi nedovoli nezabit s nou par hodin :-)
Re: Boli to reálne zábery alebo vytvorené počítačom?
To je pravda, snaha o realizmus nedopadá pri PC hrách vždy práve najlepšie. Spomínaný NFS shift (akože najreálnejší diel zo série NFS) som chvíľu hral, no dosť rýchlo ma omrzelo jazdiť po vyznačenej čiare s ukazovateľom pridávania a brzdenia (bez týchto pomocníkov hra viacmenej nehrateľná).
Keď siahnem po PC hre, čakám od toho odreagovanie, zábavu. Preto sú arkády na roztrhanie a uber real simulátory na okraji záujmu. Pre hard core fanúšikov potom odporúčam nasledovný titul >:-[] :[odkaz]
Re: Boli to reálne zábery alebo vytvorené počítačom?
Podla mna tieto hry sa nemaju snazit byt realne, pretoze clovek nesedi v aute, neposobia na neho sily a nemoze to cele precitit ako v reale. Hra ma respektovat, ze je to iba hra. Vzdy som ocenoval viac hratelnost, ako realitu a myslim, ze vacsina ludi to ma podobne. Dokazom je uspech Wii alebo Angry Birds.
mě štve politickou korektností a po pár hodinách i nudou. Nikde není nic živýho, ani člověk, ani zvíře, jen vymetený ulice, sem tam nějaký auto. Realističnost je kvůli hratelnosti nulová, není problém se supersportem odhodit těžký pickup stranou, auta policie jsou doslova z polystyrenu. Dá se bez problémů jezdit třeba po střechách autobusů, dělat ohromné skoky. Taky jsem zkusil několik dílů, ale dost brzo se mi ta hra omrzela.
A vzít na drifty pětidvířko Focuse předokolku a s jednou rukou z okna ujet desítce mnohem lepších aut? Dream on, baby...
paci sa mi ako su niektori zmateny ohladom toho, ci sa jedna o realne zabery alebo render >:D no, je to komplet renderovane a v zavere je par prestrihovych scen priamo z hry. ale realne tam nie je nic. skusenejsie oko postrehne tie detaily, pri ktorych aj fotorealisticke zabery stale nieco postradaju oproti realnym.a mimochodom, myslim, ze uplne vsetky diely nfs (mozno okrem tych uplne prvych) mali intro a ostatne videa vyhradne cgi, neskor pripadne doplnene hercami.
Jasny, ze je to arkadovka nejhrubsiho zrna a o nic jinyho se nesnazi. Na odlehceni je to ale super, kdyz teda ma clovek cas na kraviny.
Ja osobne mam treba rad rfactor, volant logitech g25- zatim spolehlivej, ac uz par let hrubyho zachazeni pamatuje.
Lenže on má pravdu. Síce na PC asi nič lepšie nie je, ale séria NFS je bezduchá arkádovka... Pokiaľ si chce niekto fakt "zajazdiť" tak nemá inú možnosť ako konzolové Gran Turismo, alebo Forza. Tie sú niekde úplne inde hlavne fyzikou, reálnosťou. Graficky samozrejme vzhľadom na výkon konzol nestíhajú. Ale ten rozdiel v grafike je fakt minimálny a vníma ho skôr pozorovateľ ako hráč.
Forzu hrajeme v kanclu (i když ne konkrétně tuhle, ale tu druhou nejnovější) a do fyziky aut má bohužel dost daleko :-( úplně jinak se na volantu jezdí v grand turismu 5, Forza je taková fyzikálně divná
Ale myslím že co do "reálnosti" grafiky a hlavně reálnosti chování aut je mnohem lepší nejnovější díl značky Forza. Forza Horizon. Ale pouze pro xbox 360. [odkaz] :yes:
Je to obycajne hrane video s par grafickymi zlepseniami (dorobene plamene z vyfuku, svetla) a v 1:35 sa zacina video z hry - inac dost skarede (slaba grafika). NFS uz davno nie je medzi lidrami v grafike (skoncilo to s NFS 5/porsche/2000), ide iba o arcade hru so slabou fyzikou - mainstreem pre kazdeho. Len nech sa vsetko leskne co najviac.. nevadi ze to nie je prirodzene a oku lahodiace.
Re: Boli to reálne zábery alebo vytvorené počítačom?
Povedal by som, že prvá časť bola renderovaná CGI, ktorú trvá vytvoriť veľmi dlho a práca je s každou drobnosťou, podobne ako keď sa robia do filmov špeciálne efekty. Tú generuje serverová farma dlhé hodiny až dni. A druhá bola naozaj "gameplay footage", teda to čo vidíš keď jazdiš v hre v reálnom čase, a generuje to tvoj počítač/konzola.
V prvej časti videa boli naleštené autá a na ich kapotách sa odrážali okolité budovy? Boli to video-zábery alebo to generoval počítač? Vyzerali ako video, ale pri jazde a hlavne pri zastavení (nebolo vôbec vidieť klasické zhúpnutie) sa autá správali ako renderované.
Hry vôbec nehrávam, a tak nemám predstavu, kde sa dnes nachádza počítačová grafika.