Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Octavia III podrobněji: Máme zatím nejlepší fotky včetně záběru zepředu

Na dálnici do Mladé Boleslavi se to začalo hemžit novými Octaviemi III. Máme další, podrobnější obrázky.
Zpět na článek
26. 10. 2012 08:02
prototyp?
Pánové a dámy,

Nevím proč tu tak haníte auto, které jste vlastně ani neviděli. Jedinné co je na tomto PROTOTYPU vidět z nové Octavie "3" je její čelní maska. Zbytek je stále Octavie "2". Nemluvě o všudypřítomném foliovém maskování. Nevím kdo tu napsal, že to vypadá jak citroen a renault, ale ten člověk musí být absolutně slepý, že si nevšiml toho, že francouzký design už dávno nejde na odbyt a proto francouzské značky kopírují designy těch německých. Viz C5 to je kopie Audiny. Osobně se na ní těším. Bude to ve své třídě zase konkurence pro všechny ať si říká kdo chce co chce. Octavie pro mě vždy byla a vždy bude vlajkovou lodí Škody.
26. 10. 2012 00:12
Re: Kvalitné fotografie
Na skodovkach mam co-to za 20 rokov odjazdenet. Posledne namety z dielne J. Kabana ma natolko irituju ze si dovolim tvrdit a pytat sa, kde je ten kreativec??? Ved tento bullshit co robi je strasny. Dufam, ze cita tuto diskusiu. Asi by sa mal porozpravat s P. Shreayerom, ako to VW ku.vi a mal by prejst niekam, kde nie je obmedzovany. Je jasne, ze VW diktuje politiku, treba, aby skodovka mala vlastnu identitu, nielen logo na koncernovom paskvile a hrala tretie husle. Skoda straca predajne cisla vramciu eu na ukor inych znaciek. Obrovsky boom pre rapid a octu lll??? ukaze len to, ze skoda je uz len v cesku "bonitna" ale inak sterilna a konzervativna znacka, ktora neponuka nic navyse voci inym, aj nepremiovym znackam.
24. 10. 2012 18:18
Re: 2013
tak základní motor má být 1.4TSI 90kw
24. 10. 2012 17:24
Re: Návrh
asi tak bude vypadat ,ale určitě bude mít jinak mlhovky tipuju že jak Vision D
Avatar - white label
24. 10. 2012 01:01
Re: rapid nebo octavie
To jsou spojené nádoby, kdo by nové zákazníky nechtěl, že..., ale taky kdo by chtěl k vůli tomu přijít o ty (věrné) stávající..., vždycky je něco za něco...
24. 10. 2012 00:34
Re: 2013
Pochybuji že to tak bude, už vzhledem k tomu, že se za 290 prodává Rapid.
24. 10. 2012 00:25
Re: rapid nebo octavie
Ani jedno, pokud koncern, tak jednoznačně Golf, o tom žádná. Dále abych se vyjádřil k designu. Jedna věc je, co vymyslí designéři a co odklepnou ve Wolfsburgu. Jde taky o to, že typický zákazník značky žádné tvarové extravagance nechce, chce evoluci, ne revoluci a pokud to od automobilky žádá, proč mu to nedat? Kdo chce emoce nebo jiné tvary pro toho je tu konkurence. Nechápu proč žehrat nad designem Škody, ta pouze cílí na své zákazníky a o nové ji podle mně ani moc nejde, což je samozřejmě chyba, ale já nejsem marketingový plánovač automobilky. Mně designová cesta Škody taky nevyhovuje a je to jeden z důvodů proč bych si žádný její model asi nekoupil, ale chápu, že pro někoho může být design bez emocí přitažlivý, já to ale nejsem.
23. 10. 2012 23:57
2013
Ted mě asi havěď škodováků sežere, ale jestli toto je nová octavia na rok 2013, tak horší chrochtávku jsem ještě neviděl a to jestli bude základním motorem 1.2 TSI nebi 1.4 MPI, a cena bude začínat na 300 000tis., tak mi nezbyde nic jiného, než se novým majitelům vysmát.
23. 10. 2012 21:25
rapid nebo octavie
Co byste si pořídili ? Nový Rapid nebo novou Octavii ? Taky váháte které z těch aut je designově nudnější ? Dlouhodobě špatný designový směr Škodovky podle mého názoru. Žádná emoce, nic.
23. 10. 2012 20:35
Re: Mnohem lepší záběry zde...
Zatim to vypada, ze zadni svetla bude mit octavia plastictejsi, nez je tomu u rapidu.
23. 10. 2012 18:34
Re: No,
To ja naopak,rad bych ti do tej zumpy strcil hlavu!
Avatar - white label
23. 10. 2012 18:28
Re: Mnohem lepší záběry zde...
Předbíháš, to už je pak případný důsledek, nebo-li reakce na to vlnobití... ;-)
23. 10. 2012 17:34
Re: No,
Nechci a na rozdíl od tebe ani nepotřebuji, ubožáčku. No, zařadil ses sám, víc než tahle tvoje tradičně trapná poznámka by mně mrzelo, kdybych se ocitl ve stejné žumpě s tebou a tobě podobnými.....
Avatar - positivemind
23. 10. 2012 16:41
Re: Mnohem lepší záběry zde...
Říkáš vlnoblití?
23. 10. 2012 14:21
Re: Vite prd
Az ja to budu natirat priste... >:-[] a vezmu to klidne bluemotionem
23. 10. 2012 13:44
Re: Kde je ta nová oktávka?
Jak jsem psal už před půl rokem, Rapid je celý Chevrolet Aveo, z boku teda ještě hnusnější. Vysoké placaté boky na úzké káře, jestli se Superbu říká jezevčík, tak Rapid je hladový jezevčík natažený na skřipci.
23. 10. 2012 12:21
Tvar oken
No konečně bude B-sloupek černý, na spodní linii oken bude chromovaná lišta, která okna opticky propojí. A zmizí ten bezduchý tvar oken druhého páru dveří.

Při bočním pohledu na stávající dvojku působí tvar oken vlivem B-sloupku lakovaného v barvě, bez jakohokoliv zlomu či hrany pod okny celkem levně.

[odkaz]

Takže na novou O III jsem zvědav, rozhodně posun správným směrem.
Avatar - white label
23. 10. 2012 11:01
Re: Mnohem lepší záběry zde...
Třeba Hyundai zase "od sebe" všude kopíruje to svoje/jejich vlnobití. 8-s >:-[]
Avatar - Choochoo
23. 10. 2012 08:14
Re: Mnohem lepší záběry zde...
Bylo mysleno, ze se zadek bude podobat vic nez jsem myslel, ale uvidime. Nevsiml jsem si, ze by u H/K byly zadky uplne stejne mezi modely ;-)
Avatar - Pepa_007
23. 10. 2012 07:06
????
Pouze facelict stávající? Vypadá to tak ikdyz dovnitř dostane novo techniku. Proste obyč oktávka.
Avatar - Pekelná Micinka
23. 10. 2012 01:56
Re: Počkejte na realitu
Stejně jako Glamešek, viď? ;-) >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
23. 10. 2012 01:55
Re: Vite prd
Frantizskku, až to budeš natírat příště....
23. 10. 2012 00:28
Re: Udělat si obrázek o autě, když je v igelitu?
:yes:
Avatar - white label
22. 10. 2012 23:53
Re: Sklamanie
Nemusíš to rozvádět až tak podrobně, klidně buď mnohem stručnější... >:-[]
Avatar - white label
22. 10. 2012 23:51
Re: Mnohem lepší záběry zde...
Když může např. H/K okopčit co se jim zlíbí, proč by nemohla jedna Škodovka něco "okopčit" od druhé Škodovky, podobně jako VW od VW apod.? ;-)
Avatar - KubikCv
22. 10. 2012 23:22
Re: Octavia III
přední světla jsou pěkně zamaskovaný..zadní pár dveří vypadá jako ve Vision D a zadní lampy jsou podle mně úmyslně přelepený aby vypadaly jako OII ...začínám mít pocit,že to bude oteklej Rapid ;-\
Avatar - Mangalica
22. 10. 2012 23:02
Re: Sklamanie
A ako vyzera toto??? Tys to viděl???
Avatar - Mangalica
22. 10. 2012 23:01
Re: Visionáři
Čemu se divíš, co rok opakující se klasika... To už nemá cenu řešit :-!
Avatar - Choochoo
22. 10. 2012 22:14
Re: Mnohem lepší záběry zde...
Slusny foto, asi budu cist o autech na idnesu >:-[]
Ten zadek je koukam okopcen od Rapida sakum prdum, i s kamuflazi >:D
22. 10. 2012 21:14
Sklamanie
Octavia III zatial velke sklamanie ... to dizajnovo sedi niekde k Renaultom ... Daciam ... hrozne ....

VW tu zrejme riadne zakrocil ...

Octavia II po facelifte sa mi nejak extra nepaci ale vyzera urcite lepsie ako toto.
22. 10. 2012 21:03
Re: rapid II
Po našem NadRapid, podle interního názvosloví Škodovky ÜberRapid :-)
22. 10. 2012 20:32
Mnoho kriku pre nič
Veď stačí chvíľu počkať, predstavia Octaviu bez maskovacích fólií, a potom budeme hodnotiť. Ja osobne nič iné ako evolúciu nečakám, dizajnovo proste doterajšia nuda, len trošku inak namaľovaná. Zaujímavejší bude posun v technike a výbavách, a tiež v cenovej politike.
Avatar - nalimer
22. 10. 2012 20:17
evoluce
nepozerajte sa na prednu masku a zadne reflektory. tak ci onak, prva Skoda Octavia (vyrabana od 1996, prvy prorotyp z 1994) je stalou predlohou terajsej. Vacsie, hranatejsie, rovnaky koncept.
Ano, Golf ma rovnaky koncept z 1974.
Osobne som čakal trocha vacsiu revoluciu. Masivnejsie auto, este modernejsi dizajn. Budiz.
22. 10. 2012 19:50
světla
přední světla budou vypadat takhle

[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
22. 10. 2012 19:10
Re: Najdi deset rozdílů.....
Pročti si diskuzi a nevytrhávej z kontextu. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
22. 10. 2012 19:10
Re: Najdi deset rozdílů.....
No, docela dobrý příměr k Jagu, s těmi světly. Nejprve 4 kulatá, pak jedna generace hranatá, pak kulatá všechna stejná a nakonec kulatá, dvě větší, dvě menší. Zase sis vzal jen to, co si chtěl. Obhajuji jen přístup, kdy třeba Škoda dělá Octavii konzervativní evolucí,. zatímco třeba Megane je překotná "revoluce". Oboje má svá pro a proti, ale to že někdo nevidí rozdíly v rámci toho konzervativního přístupu, je jeho problém. To přísloví, co jsem tu naznačil je - Hloupému napověz, blbého trkni. Někdo prostě není schopný vnímat změny menší, než jsou třeba mezi generacemi Mégane, jinému stačí k estetickému uspokojení (v rámci třídy) i jen aktualizace detailů a mírná změna tvarů.
22. 10. 2012 19:08
Re: Visionáři
Člověk žasne, že stačí vidět jedny dveře a samolepku z Octavie II aby některá individua hned poznala celé auto.
22. 10. 2012 19:01
Jako Passat ???
"Fauvé" jak říkají "odobrníci" VW >:D >:D ... udělal ze starého Pašíka nového. Jak ??? Trochu změnil design. Jinak jsou vnitřnosti stejný jak u "předchozí" generace ...
Tady to zatím vidim stejně ... ... z fotek nejde nic moc poznat. Jen to, že vypadá jak větší brácha Rapidu. Uvidíme, co se z toho vyvrbí ... no ...
Avatar - Aladeen
22. 10. 2012 18:56
Keď
Koktáviu porovnám s Rapidom (čo sa týka dizajnu ) tak sa mi zatiaľ páči viac ten Rapid , toto vyzerá ako plechovka od piva nezmenená od roku 1998 , čakal som niečo extra a nakoniec to bude rovnako ako s Golfom , proste to isté ako II len hranatejšie :no: Už len aby tam dali tie ich "motory"( aspoň tak ich nazývajú) a bude to ďalšie "dokonalé" auto VW Group :no: ;-\
22. 10. 2012 18:39
Re: Oktávie III žádná revoluce
Skvělý příspěvek....akorát nová karosérie, podvozek, motory, jinak je vše stejné....no to je hrůza, skoro žádná inovace :-)
22. 10. 2012 18:37
Re: Oct III
To zase kecáš bludy jenom abys na škodovku něco vyštrachal. Pořád je lepší ji tam mít než ne. Ale praktičností se myslí samozřejmě hlavně takové věci jako karosérie liftback či velký zav. prostor.
Avatar - NSA
22. 10. 2012 18:30
Re: Oct III
Taky jsem čekal víc - pokud myslíš tím kontrováním praktičností že bude mít po vzoru Rapidu škrabku na led u víčka nádrže no tak to potěš krtek :-!
22. 10. 2012 18:24
Rozhovor s autorom
tych kvalitných fotografii nebude? Mozno nam povie aj ako sa vyspal,aka bola cesta a cely ten pribeh,ako sa dostal vlastne k tymto skvelym zaberom!

Redaktori: Nech vam uz neje... z toho!!!

K autu: Ohavia...
22. 10. 2012 18:19
Metr
Tak jsme to okoukl a myslím že to auto bude "dominovat", až se bude měřit, no kufr nevyjímaje.Osobně jsem taky čekal více,když jsem viděl v časopisech jak by měla O3 vypadat.Zatím to vypadá na mohutné přerostlé auto, viz nové Mondeo-zlatý Golf, ale raději počkám až to vyleze celé.
22. 10. 2012 18:18
Re: No,
ty ani nechces a dokazes to...gratulujem.
22. 10. 2012 18:11
Re: Naprd
Jenom pro upřesnění ... fasuju stávající model ... Naposledy jsem Octávkou jezdil v roce 2000, takže jsem na ní zvědavý ;-)
22. 10. 2012 17:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 10. 2012 17:44
Počkejte na realitu
Nějak nevím, proč je tu takový vzrůšo. Na soudy počkejte až na realitu. Zatím je to oblepené vším možným... ;-)
22. 10. 2012 17:39
Nouze ,bída utrpení
To je zase naprostá tuctovka na úrovni Dácia,Renault,Seat.Bez jiskry a zápachu.Typická konzerva. :no: Snad poslední pěkné auto od škodovky byla Škoda Rapid z dob komoušů.
22. 10. 2012 17:28
Re: EVOLUCIA
Jo s tím se dá naprosto souhlasit " stejný tvary, pár úprav a nová platforma = sázka na jistotu, tečka." ;-) :yes:
22. 10. 2012 17:27
Od 10 k 5 !!
Dúfam že to nie je konečná podoba,ináč je to katastrofa,alebo za podstatne menší peniaz!! z celkom solídneho auta takáto ohava, kurňa to nie je výhra :-( :-( :-(
Avatar - Blue Sun
22. 10. 2012 17:07
Není divu
Není divu, že se Škodě daří tak dlouho novou Octavii utajovat před světem. V množství těch starých si jí nikdo ani nevšimne...
22. 10. 2012 16:48
Ta značka F je lákavější než klasika po registraci
Kdyby použili klasickou SPZ tak to nikomu nepřijde divné. Jak se na autě objeví F tak zpozorním a věnuji tomu autu větší pozornost než při normální SPZ.
22. 10. 2012 16:40
Re: Oct III
Ale jo, možná to maskování zkresluje, ale steně jsem čekal víc. Podobnost s minulou generací chápu, tak se postupuje všude (viz Golf), proč měnit něco, co dobře funguje. Je to ale pro škodovku stežejní model a musí být zvlášť v dnešní době OK. Doufejme, že bude nová Octa. kontrovat praktičností, to škodovce vždycky šlo.
22. 10. 2012 16:37
Re: Mnohem lepší záběry zde...
...z těchto záběrů se dají finální tvary již docela jasně odvodit... Včetně zde docela šikovně maskované zadní části.

Je jasné, že stejně jako v případě Golfu půjde jen o evoluci tvarů... Nač také měnit to,co funguje na jedničku :yes:
Avatar - white label
22. 10. 2012 16:24
Re: Oct III
Jj, o prodeje tu jde především, nejen Fiat by o tom mohl dlouze vyprávět... :-)
Avatar - white label
22. 10. 2012 16:23
Re: Kde je ta nová oktávka?
Co tak počkat, až ty fólie úplně sundají. A, že tam bude jistá podoba s Rapidem? Opět velmi překvapivé, podobně jako třeba podobnost Jetty s Passatem, co...? ;-)
Avatar - white label
22. 10. 2012 16:16
Re: Maskování
Tak si aspoň (za trest) změň nick na "gyl54"... >:-[]
Avatar - Stejsn
22. 10. 2012 16:12
Re: Oct III
Tak zase proč, bude se to prodávat jak housky na krámě a o to jde. Houska jako houska... ;-)
22. 10. 2012 16:04
Re: Maskování
Jo, napsal jsem blbě, po léta sešněrovanej pitomejma konvencema pravidel českého pravopisu >:D
22. 10. 2012 16:01
fotky
na idnes jsou teda o dost lepší fotky :-)
22. 10. 2012 15:59
Kylie
Až tento článek uvidí Kylie, tak ji asi *.ne :-)
Avatar - qwert88
22. 10. 2012 15:51
Oktávie III žádná revoluce
Vzhled tady se opravdu žádná revoluce nekoná.Ta se v případě škodovky konala u né moc oblíbeného Roomsteru a Yetiho.U Oktávky se to ani nedalo čekat.Budou nové motory a to asi jen benzínové a vypadně motor 1.2Tsi a samozřejmě podvozek z nového golfa.Toď asi vše
22. 10. 2012 15:49
Re: Udělat si obrázek o autě, když je v igelitu?
Johnny také mě to mrzí, naprosto s tebou souhlasím a cítím to úplně stejně. S tím rozdílem, že já dělám v businesse a je mi jasné,že "ringier axel springer" vlastní lidé, které auta třeba vůbec nezajímají. Ty zajímá jen zisk,nic víc,nic míň... A tím se dostáváme k příspěvku kolegy "BeranK", který už to dále popsal naprosto výstižně (jejich zisky se odvýjí od počtu kliků na článek)... ;-\
Avatar - Stejsn
22. 10. 2012 15:43
Re: Kde je ta nová oktávka?
No já teda nevím, ale vidím jen spoustu částí z předešlých škodovek poskládaných dohromady v trochu jiných úhlech, to je všecko. Na silnici bych si toho ani nevšim, že je to nějaká revoluční novinka. Jen bych chvíli dumal, co je na tý škodovce divnýho.
22. 10. 2012 15:42
Re: Kde je ta nová oktávka?
no kdyby jen jako Oct2 pred face, ona bohuzel vypada dost jako Oct1 a o dost hur jak soucasna verze Oct2 a nejhorsi na tom je, ze vypada naprosto identicky s Rapidem, ktery teda moc krasy nepobral.

Pro rejpaly ... Rapida jsem uz "bohuzel" mel tu cest potkat nazivo a vypada jeste o dost hur nez na fotkach. Designove je to jen takova Thalia v uhlazenejsim vydani.
22. 10. 2012 15:39
Re: Najdi deset rozdílů.....
myslim ze skoda slov... proste vsecky automobilky jsou sto let za opicema, skoda octavia ma nadcasovy vycizelovany design, Porsche 911 je jen jeho mene dokonaly bracha... :-!
22. 10. 2012 15:38
Re: Udělat si obrázek o autě, když je v igelitu?
Jasně, s prvním odstavcem souhlas.

S druhým odstavcem víceménně také, cesta ignorace mi ale nepřijde jako úplně vhodné řešení, i když je jasné, že s každým klikem, příspěvkem, zvyšuji rating článku, potažmo celého webu. Založil jsem si zde účet, abych zjistil i reakce ostatních uživatelů a jsem rád za zpětnou vazbu. Bohužel si myslím, že tady převažuje počet uživatelů, kteří si zde spíše ulevují, než konstruktivně diskutují k tématu, což také velkou měrou formuje obsah webu. Když psům tyhle zbytky vyhovují, proč jim je neházet?

Tahle debata asi nepřinese taky žádný konkrétní výsledek, ani už jí nemám v plánu otevírat pod jiným článkem a auto.cz si rozhodně nemažu z oblíbených. Jen budu věřit, že redakce otočí kormidlo trochu jiným směrem, ideálně směrem severozápad. ;-)
22. 10. 2012 15:37
Re: Najdi deset rozdílů.....
;-) jasny jak facka, proste stejna evoluce jak u Skody 105 a 120, jednou velke kulate reflektory, za 10 let dva mensi kulate vedle sebe a za dalsich 10 let hranate obdelnikove, ale jen pro verzi GLS v Tuzexu 8-s

Vsak to maji v genech, rikejme tomu "evoluce ala Skoda"
Avatar - white label
22. 10. 2012 15:34
Re: design
Furt lepší než jen Rapid XS... ;-)
Avatar - white label
22. 10. 2012 15:31
Re: Kde je ta nová oktávka?
Octavia III, navíc částečně ještě zafóliovaná do podoby Octavie II (před face), vypadá hodně podobně jako Octavia II?!? Naprosto neuvěřitelné, kam se ten svět řííítííí... 8-s >:-[] ;-)
22. 10. 2012 15:19
design
tak zatím to vypadá, že nová octávka bude jen Rapid XXL ;-\
Avatar - Pekelná Micinka
22. 10. 2012 15:14
Re: Kde je ta nová oktávka?
Nový je na tom to, že ti to umožňuje přidat se do zástupu stejně nesmyslně vykřikujících.
22. 10. 2012 15:10
Visionáři
Tady se zase sešla elita národa >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
22. 10. 2012 15:09
Re: Najdi deset rozdílů.....
A co brání tomu, aby Škoda udělala z Octavie novodobou klasiku, byť chápu, že k tomu asi nedojde, protože ta doba už je pryč. Ano, XJ je jiná třída, ale jako příklad toho, že někdo neumí najít mezigenerační rozdíly ve vzhledu to je příklad výborný.
Avatar - Pekelná Micinka
22. 10. 2012 15:02
Re: Najdi deset rozdílů.....
Tak ještě jednou... ;-\ Jde o to, že ty rozdíly tam jsou a jsou evoluční, tak jako na příkladu XJ. To že dotyčný autor původního příspěvku výše má problém je tam nalézt, je spíše jeho neschopnost vidět rozdíl v detailech. To že Škoda nepředstavuje nové modely s "revolučním" designem je vlastnost, nikoliv chyba. Pokud to někomu nevyhovuje, vpořádku. Ale už mi lezou krkem ty neustále výkřiky tohoto typu.
22. 10. 2012 15:01
Re: No,
Pokud jsi chtěl dokázat, jakej seš pitomec, tak tvým příspěvkem se ti to dokonale povedlo. Blahopřeji!
22. 10. 2012 14:59
Re: Udělat si obrázek o autě, když je v igelitu?
Bohužel, v onom Německu těch časopisů vychází sice víc, ale důležité je, Němců je víc jak 8x víc jako nás a díky tomu se tam na trhu uživí i lepší časopisy, které mohou být drahé a nejsou až tolik závislé na reklamě a nebo )což je zase výsada kvality) si mohou mezi inzerenty vybírat.

Druhá věc je, jak reagovat na podobné články, reklamu nebo PR články. Ti, co se rozčilují, by si měli uvědomit, že jejich klik přidává takovémuto článku rating a díky tomu umožňuje zvyšovat požadavky majitele na cenu za reklamu. Takže jediná cesta je ignorovat. Já jsem článek ani nečetl, fotky jsme prohlíd zběžně a pobaví mně (znovu a znovu) stupidita některých (notoricky známých a profláknutých) přispěvovatelů, kteří svoji prostoduchost dávají najevo nejenom tím, že hodnotí auto pod igelitem, ale hlavně si "vyblejou" svoje mindráky a komplexy opakováním blbostí, které jsou možná daleko horší, než PR články nebo reklamy.....

Jinak velkej souhlas s oběma tvými příspěvky. :yes:
Avatar - Stejsn
22. 10. 2012 14:56
Kde je ta nová oktávka?
Jo to je ono? A co že je na tom nového? :-O
Avatar - petrumr
22. 10. 2012 14:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
22. 10. 2012 14:52
Re: Maskování
Tak nám k ní něco napiš, když jí vídáš často.
Nebo v práci vědí, kdo jsi?
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 14:51
Re: nadvlada VW
Aaa, zase tatka komouš. Každej kdo měl za totáče 3 auta byl komouš, jo tomu se říká logika no.
Ted kdo má komplexy :-)

Největší komplexy a mindráky musíš mít ty a k ubohostem jako ty se tu hlavně nikdo nesnižuje. Jsi diskuzní odpad, dvakrát recyklovanej.

A GM a Ford skončili pod Fiatem? že o tom nevím, já měl zato že USA ma svoje 3 automobilové koncerny, ne jenom jeden >:D
Avatar - šmoula nešika
22. 10. 2012 14:48
Re: maskování
Ano, sice by se toto za kamufláž správně možná považovat ani nemělo, ale proti konečný verzi je zde ještě mnoho rozdílů.
22. 10. 2012 14:45
Re: nadvlada VW
Musí být smutné, když ty jeho úžasný amerikáni skončili pod krachujícím FIATem. Tak plive a kope všude kolem sebe. Tatík komouš (co měl tři nový auto za komančů, heč....), synek blb, co se dá dělat.....není tady zdaleka sám, s komplexama se holt asi žije těžko. Chudinka.
22. 10. 2012 14:42
Re: Najdi deset rozdílů.....
tak optikou Jaguaru to je asi jako bych vedle sebe postavil S type a XF, A to nemluvim o mnohem drastictejsich prikladech, vedle dvojice Mondeo-Sierra u nichz kazdy facelift by u skody vydal za inovaci pro samostatny novy model bych mohl uplne stejne jmenovat Insignii a prvni a druhou generaci Vectry a bezpocet dalich prikladu, kdy automobilka hledala uplne novou neotrelou tvar a nasla, nektere automobilky nasly dokonce za tu dobu 2 uplne nove tvare.

To akorat skodovka si vystaci porad s tim samym a stokrat prezvykanym designem.. nenadchne-neurazi. Presne jako u Golfu, akorat v ponekud horsi kvalite, aby mu snad nedejboze nahodou designove nekonkurovala.
Avatar - šmoula nešika
22. 10. 2012 14:41
Re: Najdi deset rozdílů.....
Blíže jsem se tomuto věnoval v článku s černou oktávkou: [odkaz]
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 14:36
Re: Najdi deset rozdílů.....
Jenže u Jaguaru je rozdíl v tom že to dělali 40 let, takže je to klasika ale hlavně nepodstatjější rozdíl je v tom, že mezi XJ a Oktávkou je rozdíl 3 tříd a že v katerogirii "luxusní vozy" se nosí určitý konzervatismus.
Avatar - šmoula nešika
22. 10. 2012 14:29
Re: rapid II
Já bych ještě nespěchal.
Uvidíme, uvidíme...
Avatar - šmoula nešika
22. 10. 2012 14:15
Re: EVOLUCIA
Pokud chce škodovka prodávat octávku po milionech (jako VW Golfa) musí vsadit na nudný design, kdyby totiž modernizovala svůj hlavní model stylem Renaultu, tak by si jedině pohoršila.

PS: Já doufám, že tohle víte a nebudete to tu dál opakovat do zblbnutí. Prostě stejný tvary, pár úprav a nová platforma = sázka na jistotu, tečka.
22. 10. 2012 14:13
maskování
Pořád je docela dost maskovaná
Avatar - beibej
22. 10. 2012 14:05
Re: Naprd
JO? Xylo ji bude fasovat 1.11. Tak se hoši trochu pobijte >:D
Avatar - petrumr
22. 10. 2012 14:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
22. 10. 2012 14:00
Re: Udělat si obrázek o autě, když je v igelitu?
:yes: :-)
Avatar - šmoula nešika
22. 10. 2012 13:59
Re: Udělat si obrázek o autě, když je v igelitu?
:yes:
Avatar - Pekelná Micinka
22. 10. 2012 13:55
Re: Najdi deset rozdílů.....
Protože mám rád Jag, půjčím si příklad z jejich stáje. Jsou lidé, kteří před příchodem současného XJ tvrdili, že vypadá 40 let stejně. I když mezi generací X30x a X35x rozdíl je, tak je srovnatelný s rozdílem mezi první a druhou generací Octavie. Současná, pokud vidíš?, bude mít hranatý ksicht Rapidu a zadní světla také v tom stylu. Oproti současné je to opět posun. Pokud čekáš větší rozdíl, nebo ho nejsi schopen rozlišit, tak je to tvoje věc. Je takové české přísloví, které by se dalo aplikovat i na tuto situaci.
Avatar - iudex
22. 10. 2012 13:53
Re: Naprd
Máš zlé informácie: priamo ACZ píše, že predstavenie bude v novembri/listopadu tohto roka: [odkaz] Takže stále trváš na tom, že pár týždňov pred predstavením Škoda testuje ešte len komponenty a schováva to pod kabát muly z Octavie II? ;-)
22. 10. 2012 13:41
Re: Udělat si obrázek o autě, když je v igelitu?
Bohužel je bída, všichni se bojí, co přijde. Investice jen naprosto nejnutnější, nebo maximálně kvůli úspoře nákladů s rychlou návratností. Podobné je to v oblasti reklamy, bída a děs. Pak to vypadá, jak to vypadá.
22. 10. 2012 13:40
Re: Najdi deset rozdílů.....
uf uf uff, srovnej Octavii prvni generace (prvni spionazni fotky uverejnila MF DNES v roce 1995 (pricemz Skoda dementovala, ze by pripravovala takove auto a o rok pozdeji jsme potkali uplne to same auto jako Octavii) a srovnej tu letosni.

A pak si srovnej design LIBOVOLNE znacky z roku 96 a porovnej jejich soucasne.

Namatkou vem BMW, Volvo, Mercedes, Mazdu, Jaguar, Ford .. a co uvidis ?

Uplne rozdilna auta.

Kdybych mel hledat nejakou paralelu, tak to je jakoby Ford nikdy nevyrobil Mondeo, ale dotedka faceliftoval Sierru.
Avatar - petrumr
22. 10. 2012 13:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Diakon8
22. 10. 2012 13:21
Re: Maskování
to bude za chvili jako v porsche 911 furt stejna >:D
22. 10. 2012 13:13
Re: Udělat si obrázek o autě, když je v igelitu?
Díky za podporu, pánové. Nechci tady na nikoho plivat ani auto.cz přehnaně kritizovat, i kvůli tomu, že je to stále jediný, relativně čitelný internetový portál o autech v Česku. Akorát mě mrzí, že postupem času se z tohoto portálu stává takový lovec kliků a dobrá prodejna reklamy. Kvalitní obsah ustupuje "senzačním" článkům jen kvůli číslům. Stejně tak musejí ustupovat i pravidelní čtenáří, kteří čtou auto.cz již od kolébky. Za výsměch v poslední době považuji tweetování prvních jízdních dojmů s novým Golfem, to ani jako pokus nemohl nikdo myslet vážně.
Jak je možné, že v Německu stále žijí obsahově skvělé (mohu číst celých čtrnáct dní), papírové čtrnáctideníky jako Auto motor und sport a zde v naší malé zemi je možné psát na internetu pouze přes titulky u článků?
Nejsmutnější mi přijde, že po tom, kolik redakce vidí příspěvku tohoto typu nejen v této diskuzi, je schopná pouze změnit titulek u článku.
Avatar - Pekelná Micinka
22. 10. 2012 13:11
Re: Najdi deset rozdílů.....
Tak v tvém případě by zřejmě nestačila asi ani 12 měsíční terapie u neurologa, psychiatra a očaře. Nevidět rozdíly může jen člověk, co není schopen rozlišovat, což je záležitost jednoho nebo více ze zmíněných medicínských oborů.
22. 10. 2012 13:08
Re: Maskování
Alespoň nic nevykecaj.... >:D
22. 10. 2012 12:54
Re: No,
:-) dobrej pokus, ale kdyby treba YETTINA vypadala na fotkach jako RangeRover, tak bych i z tech fotek poznal, ze VW konecne zacal u svych aut mimo Audi delat neco jako Design a ne jen kosmeticky upravovat stavajici modely, aby na ne pokud mozno pasovalo co nejvic dilu z minule generace >:D

Pokud to nevidis z tehle fotky, ze se jedna o dalsi bezduchy odvar z odvaru, tak si zajdi k ocnimu...
Avatar - Wačice
22. 10. 2012 12:52
Re: Octavia III
přesně tak. Možná to neměli maskovat vůbec, a nikdo by nepoznal že to není Rapid. Zajímalo by mě, čím bude Octavia3 na první pohled rozpoznatelná od Rapida. Dokud nebudou stát vedle sebe, bude to nejspíš oříšek. Předek bude hodně hodně hodně podobnej, boční profil auta taky a na zadních dveřích prolis ala Reventon. (to někde psali, není to můj výmysl :-) Hlavně aby měla škrabku ve výčku nádrže, jinak to nikdo kupovat nebude.
22. 10. 2012 12:49
Re: Kvalitné fotografie
a to proc ? Ja nejsem zaujatej proti Skode, jen jsem realista. Za komancu byl Favorit zdaleka to nejlepsi, co za zeleznou oponou vzniklo, mimo jine proto, ze kastle byla Bertone a motory byly na tu dobu jeste relativne moderni. Pak to schramstnul VW a udelal akorat ruzne "limited edition" fava s cenovkou dvojnasobnou nez byl ten komunistickej, ale byly lepsi hadry v interieru a clovek si mohl vybrat lak. Pak udelal facelift fava - Felicii a posleze prepracovanou Fabii, pricemz prvni generace druhe jmenovane mela o parnik lepsi design, nez ta soucasna a to jak relativne k tehdejsi produkci, tak absolutne.S TDi 1.9 to dokonce i jelo a nesralo se. S Fabii druhe generace poprve prestalo platit, ze skodovka je za danou cenu nejlepsi kup v CR. Ale i tak bylo jeste co koupit, prvni Superb mel delsi rozvor jak Passat, bylo to kvalitne udelane auto a opet v nem byly na vyber motory, ktere jely a nesraly se. A taky nestal nejake astronomicke castky, akorat clovek kupoval chudobku maximalne s destnikem ve dverich.

No a podive sej, co ma Skodarna v nabidce ted...
bud nepouzitelny odpad nebo predrazene hogofogo se tvarici krapy. (Roomster, Fabia, Citigo, Rapid) Mozna jeste Superb a Yetti maji smysl, otazka je, na jak dlouho. Octavka je tak beznadejne prumerne auto, ze bych si ho neporidil uz pro tu jeji prumernost.
Mam snad duvod k jasotu ? Podle me ne.
Avatar - WinDiesel
22. 10. 2012 12:49
Re: Maskování
On i berou ve Škodovce negramotné???? Jestli ty děláš jak píšeš, no tedy potěš koště...
"Novou Octuli vydám často" .... :no: :no: :'-(
Avatar - iudex
22. 10. 2012 12:48
Re: Naprd
Mula pár týždňov pred predstavením auta, keď už sa vo fabrike vyrába nultá séria? Ty moc o vývojovom cykle auta nevieš, že. ;-)
Avatar - avatas
22. 10. 2012 12:46
Najdi deset rozdílů.....
.....já se marně snažím.Snad mi zde někdo,nebo nějaký mistr pomůže.
Předem děkuji a s pozdravem: 12 let stejně vypadající auto si může koupit snad jen fanda-sranda. :no:
22. 10. 2012 12:35
Re: Udělat si obrázek o autě, když je v igelitu?
:yes: ...aspoň někdo inteligentní! :yes:
Avatar - petrumr
22. 10. 2012 12:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
22. 10. 2012 12:33
Re: Kvalitné fotografie
Vidím, že medzičasom redakcia titulku upravila; takto je to presnejšie. :yes:
22. 10. 2012 12:11
Re: Udělat si obrázek o autě, když je v igelitu?
Za oba dva odstavce :yes:
22. 10. 2012 12:05
Re: Octavia III
99 % lidí tady to auto v plné parádě ještě nevidělo, ale ortel nad vzhledem byl vyřčen, zajímavé. A že si toho nikdo nevšimne o to bych se taky nebál, jako u každé nové škody. A s tím faceliftem, no tak to už je úplná blbost.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
22. 10. 2012 12:01
Naprd
Na fotce je vidět stejně velké kulové. Má to kola je to auto, ale víc z fotky stejně nepoznáme.
22. 10. 2012 11:59
Re: EVOLUCIA
Zákazníci Škody žádnou revoluci nechtějí, jim stačí a vyžadují jen evoluci.
22. 10. 2012 11:58
Re: rapid II
O III jezdí už jen ve finální podobě, teda jistě plus maskování. Vzhledem k probíhající výrobě "předsérie" spíše"nullserie" to už ani jinak nejde. O III bude takovej nadrapid, z mého pohledu velice povedený.
Avatar - Hannu
22. 10. 2012 11:45
Re: EVOLUCIA
>:D :yes: Tak a právě jsem se osypal...
Avatar - Hannu
22. 10. 2012 11:44
Re: Octavia III
Tak tohle vlákno pro mě aspiruje na nejvtipnější za r. 2012... :-)
Vy jste kluci ale povedení taškáři :yes:
Avatar - VelkejChytrák
22. 10. 2012 11:42
No,
jak tak pozoruju místní diskuse, jste tu vyšichni děsný chytráci ještě větší, než jsem já sám. Každej víte úplně všechno, všechno je vám jasný z jedný rozmazaný fotky a celý týmy designérů, konstruktérů a lidí živících se vývojem automobilů jsou proti vám úplný pitomci, který v podstatě nevědi, co dělaj. Nejkrásnější na většině příspěvků tady je to pohrdání malym českym člověkem. Většina z vás, by se měla chytit za nos, poněvadž ty příspěvky jsou psaný přesně takovejma lidma, jakejma pohrdáte. A o tom, jak vládnete mateřštinou, se raději vyjadřovat nebudu. Kdo neumí pravopis, měl by radši jen bučet doma do televize a nestrkat pazoury na klávesnici. Nazdar, chytráci, jsem stejnej pitomec, jako vy! >:-[]
22. 10. 2012 11:37
Bravo Octavia III!
Mně se naopak ten konzervativní, tvrdší styl Octavie III velice líbí - hlavně ty nízké hranaté světlomety. Hlavně, že se zbavila toho hnusného rozteklého předku v korejském stylu, který úplně zlikvidoval designovou přitažlivost II. generace! :-) :yes:
22. 10. 2012 11:37
Re: Maskování
Ale to je přesně, co někteří (a asi jich nebude málo) chtějí .... naprosto konzervativní auto, které se liší od předchozího modelu minimálně ... Nejsem komik, abych měl nějaké "veselé" auto, potřebuju se přemístit z A do B a bohužel už ani o víkendu nemám čas ani chuť si tzv. sjet ... ale to je věkem ... dříve jsem měnil auta a motorky jako ponožky .... Jsem docela zvědavý na oktávku, kterou nafasuju od 1.11. .... po i30 se mi stýskat nebude ...
22. 10. 2012 11:34
Udělat si obrázek o autě, když je v igelitu?
Tady jsou na místě dvě reakce na dvě témata.

Zaprvé stále se zhoršující a téměř mizící obsah auto.cz pod taktovkou Ringieru. Auto.cz by se v současné době dalo nazvat Bleskem o autech, velkolepé titulky, které již dopředu dávají jasně najevo, že článek bude bez obsahu. Viz. tento článek s fotografiemi, které mají nulovou vypovídající hodnotu, bez ohledu na to, jak nebezpečný tento fanatismus v podobě honění se za zalepenou Octávií může být.

Za druhé by mě zajímalo, jak si někdo z čtenářů může dopředu udělat jasný obrázek o nové generaci Octavie, když jediné, co nám tyhle fotografie ukazují, jsou pouze boční linie oken, které jsou patrné i přes maskování. Škoda toho vašeho zbytečně závistivého pesimismu, nezbývá mi, než přát Škodovce, aby třetí Octávie byla ještě úspěšnější než předochozí generace. ;-)
22. 10. 2012 11:28
octávka
jaké pak změny nové octávky na karoserií, furt mě to připadá stejné. Připomíná mi to jako škodu 120 , kdy se také mnoho neměnila karoserie. >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
22. 10. 2012 11:25
Re: Maskování
tak ono zle auto to nebude ale co sa tyka dizajnu uz teraz je jasne ze pojde o nudne auto, skoda skody

terajsia octavia je super... taka uz nebude... tato nova bude velke nudne monstrum nic viac...
22. 10. 2012 11:17
Maskování
Přijde mi usměvné číst tady ty bludy rádoby odborníku, z maskovanýho auta udělat už hotovou věc. Ja se jen usmivám protože vím jak vypada v reálu a za mně je to pokrok vpřed. Už octavia II byla dobrý auto a III je ještě lepší ve všech směrech.
A proty co si myslí že kecám, tak řikám že ne protože ve firmě Škoda dělám a novou octuli vydám často a :yes: :yes: :-)
22. 10. 2012 11:06
Re: nadvlada VW
Je úsměvné, jak ty už víš, jakou výbavu bude mít základní Octavia.

Podobný kecy tu byly u nového Golfu a jak to dopadlo, víme všichni. :-!
22. 10. 2012 11:03
Re: rapid II
Jelikož ty výsledné tvary z pod toho maskování celkem výrazně vystupují, tak finální podobu v podstatě vidíme. Stačí si jen odmyslet to "pozlátko" ve formě těch polepů atp. Navíc už medii proběhly asi troje videa. A to už je celkem dost, aby si každý udělal "finální" obrázek. Některých detailů si takhle všimnout nelze, ale to základní lze jednoznačně poznat.
22. 10. 2012 10:58
Re: rapid II
Ještě, že vidíme finální podobu. Kdyby tam bylo maskování, nebylo by o čem tlachat.
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 10:55
Re: nadvlada VW
Oni se spokojí, přotože je to přeci "naše", servis je na každým rohu a nebudou vyčuhovat z davu, což sou zsáadní aprametry.

ŽE ND stojí méně už i na jiné značky, spolehlivost taky není nijak extrémna oslnivá ve srovnání s konkurencí. O výbavě nemá cenu mluvit, v zákldu nic není, vše součástí vyšších a vyšších výbav, příplatkových paketů atd., no prostě VW.

Hlavně že to má mega kufr a jezdí to za 6, máno.
Ještě nadat sekačku, kytičky, rašelinu a 10 tašek z LIDLu a hurá na chatu >:D >:D >:D
22. 10. 2012 10:49
Re: Kvalitné fotografie
Ty budeš určitě v ústavu zavřenej s topperem v jedné kleci,ne? >:D
22. 10. 2012 10:46
To vam Skodovka plati???
To vam Skodovka za to plati, aby ste davali kazdy blud do clanku???
Alebo ste taki hlupi a skocite im na kazdu zlataninu, co vypustia na cestu, aby sa urobilo par fotiek a horlivi pisalci mali o com pisat?!
:no: :no: :no:
Avatar - 3_diamanty
22. 10. 2012 10:43
dalsia nuda
vyzera to tak ze terajsia octavia je jasne krajsia :yes: :yes: :yes:
Avatar - Diakon8
22. 10. 2012 10:42
Re: Octavia III
este aby si tyto prispevky precetl nekdo z VW nebo skodovky a pak se chytl za nos
Avatar - Diakon8
22. 10. 2012 10:38
nadvlada VW
Ja to rikam furt VW prece nemuze dovolit aby mu skodovka prebirala zakazniky, a tak se vlastenci budou muset spokojit s drahym, skaredym a vybavove orezanym vehiklem.
Avatar - Nerez
22. 10. 2012 10:35
Re: Octavia III
Taky se to klidně může jmenovat Rapid XL, protože ty auta jsou stejný, stejně ošklivý ;-\
Avatar - strýček BOB
22. 10. 2012 10:34
Re: EVOLUCIA
Co jsi čekal, revoluci? Revoluci máš tady [odkaz] >:D
22. 10. 2012 10:32
Re: Kvalitné fotografie
bude to drazsi auto bo je to NOVE, jinak neni treba nic menit >:D

pokud Rapid coby zakuklene Polo ma podle marketingovych expertu Skody byt takovou novou osizenou LowCost Octavii v cene plnohodnotne Octavie Tour, tak hadam nova Octa se po rocnim odhalovani a detailnich fotkach vsech skrabek a koberecku stane lowcost osizenou verzi Superba a stavajici Superb se pravdepodobne zrusi ve prospech Passatu.
Nepredpokladam, ze by u Skody byla politicka vule delat dalsi generaci Superba, ktery by musel byt logicky vetsi a luxusnejsi jak stavajici, kdyz i ten soucasny je mensi nez jeho minula generace.
A taky si nemyslim, ze by byla u Skody politicka vule delat z fleku nove auto se svebytnym designem, to zkouseli jednou a vylezl z toho nic moc designove utvoreny Yetti. Jinak splacanina na splacanine z toho, co dum dal, viz Roomster.

;-)
22. 10. 2012 10:30
Re: Octavia III
OCT II facelift 2. To je přesný. Tohle ani nemusí maskovat, protože to stejně každej přehlídne.
22. 10. 2012 10:30
EVOLUCIA
sa v podani Skodovky opät nekona...
Mame tu dalsi facelift z dielne vw group :no:
Avatar - wladyk
22. 10. 2012 10:27
Re: Octavia III
Nemít na spz "F" ani okem bych o to nezavadil. Tohle nazývají Oct III? Přesnější by bylo Oct II - facelift 2
22. 10. 2012 10:22
rapid II
Z nových fotek se bohužel potrdilo co bylo vidět z videí. Pěkný předek ala Vision-D se nekoná. Místo toho je tu pouze nudná příď z Rapidu s velkými světly v upraveném měřítku cca 1,1. Takže žádný sportovnější vzhled ve srovnání s Rapidem, jak tvrdil Kabaň, se bohužel nekoná. Kdyby tam nebyl ten výkroj na znáček a vertikální žebrování masky se nahradilo horizontálním, mohl by to klidně být jakýkoli VW. Nechápu proč koncern své značky trochu víc neodliší i designem. Dát všem škodovkám ostřejší designový jazyk a příď jako na vision-D by bylo jedině ku prospěchu.
Avatar - iudex
22. 10. 2012 10:15
Kvalitné fotografie
Každý máme na kvalitu rôzny meter, každopádne ako kvalitné fotografie by som tieto zašumené cvaky z mobilu označil len pri silne zníženej miere vnímania.
Na druhej strane je to zatiaľ asi to najlepšie, čo z O III vidieť. A ani z tohto sa žiadne prekvapenie nedá vidieť: klasické, očakávané línie predných svetlometov (v niečom modernejší - ostrejší a jednoduchší štýl Rapida, čiastočne návrat k jednoduchosti predfaceliftovanej verzie O II). Bočný a zadný pohľad absolútne žiadne prekvapenie, skrátka evolúcia v najkonzervatívnejšom zmysle.