Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v říjnu 2012: Nejprodávanější malé vozy

Odbyt Fabie se v říjnu vrátil nad 1,8 tisíce kusů. Mezi nejlepší pěticí překvapivě chybí Hyundai i20, naopak Polo je vysoko.
Zpět na článek
Avatar - white label
16. 11. 2012 23:15
Re: F
Nemůžeš přece soudit míru těžkosti životů ostatních, dle měřítka těžkosti svého vlastního života, i když ve tvém případě to budou mít hodně těžké zejména lidé ve tvém blízkém okolí... :*) >:D
16. 11. 2012 23:01
Re: F
Doteraz si nerozpraval, ci ako mam tvoju doterajsiu doternu komunikaciu chapat? Alebo je to forma tvojho mimozmysloveho vyronu? >:D
No mozes sa aj dalej vyrozpravat, ved od toho to tu je. Nech sa ti ulavi z tvojho tazkeho zivota >:D
Avatar - white label
16. 11. 2012 18:43
Re: F
Tobě mám já něco vážně povědět? Znáš to české přirovnání k "házení perel sviním"...? :-O :*) >:-[]
Avatar - white label
16. 11. 2012 18:41
Re: F
Zatím ne, ale kdyby náhodou, rmožná se na vás (s topperem) obrátím s dotazem, co v takovém případě zkusit dělat, v tomto ohledu máte jistě velmi mnoho osobních zkušeností..., i když evidentně také velmi málo úspěchů s praktickým řešením důsledků těchto problémů... :-O :*) >:D
16. 11. 2012 18:14
Re: F
Co chlapec, mas este nieco vazne na srdci, co mi chces povedat? :-)
16. 11. 2012 18:13
Re: F
Ty jeho zasadne necitas, co? Tebe sa tiez niekto neprijemne trafil, rovno po hlave. >:D
Avatar - white label
16. 11. 2012 17:38
Re: F
V tvém případě hlavně není "nikdo", kdo by byl schopen nějaké skutečné argumenty dávat, a zrovna v tomto ti naopak nepomůže ani ten topper... :-O >:-[]
Avatar - white label
16. 11. 2012 17:33
Re: F
Díky za uznání, za to tobě tu tradičně nejde vůbec nic... >:D
Avatar - white label
16. 11. 2012 17:30
Re: F
Ty ses dnes vážně rozhodl psát o sobě? Ten tvůj "tupy baran" jasně dokazuje, že se ti někdo nepříjemně trefil přímo do "černého"... ;-) >:-[]
16. 11. 2012 16:04
Re: F
Argumenty? zda sa ti, ze je vobec k comu ich podavat, ci tvoje ego nutne nejake vyzaduje na tie svoje bludy, aby sa mohlo dalej vadit? >:D
16. 11. 2012 16:02
Re: F
To je tvoj ciel, prejavovat sa tu ako mentalny invalid a pravidelne si sam odpovedat na svoje vlastne halucinacie?
Lebo ked hej, ide ti to dobre :yes:
Avatar - white label
16. 11. 2012 15:44
Re: F
Hmm, argumenty žádné, tak přícházejí na řadu "somariny"...
Že bych tu někdy mohl vypadat jako ty, tak to je to poslední, z čeho bych mohl mít obavy, naštěstí pro mě... :*) >:-[]
Avatar - white label
16. 11. 2012 15:39
Re: F
Že jsi zase něco nepochopil je normální, s tím se netrap, nejsi v tom tady sám, naštěstí tu máš toppera, který tě v tomto ohledu spolehlivě podrží... :*) >:D
16. 11. 2012 15:39
Re: F
Naucil si sa novy pojem, to je chvalihodne, ale douc sa este vyznam k nemu, aby si pravidelne nevyzeral ako somar ;-)

Sice neschopnost chapat text je u teba typicka, tak sa nikto nemoze cudovat.
Avatar - white label
16. 11. 2012 15:36
Re: F
Další sebereflexe, jen tak dál! :yes: ;-)
A doporučuji psát méně impulzivně, příklad si můžeš vzít právě z učebnicově neimpulzivní reakce na kterou jsi reagoval, cituji: "jestli fandíš příspěvkům tohoto typu je vše dokonale jasné". Označit za impulzivní něco podobného může jen totální ..., což ale zrovna ty nemůžeš stejně nikdy pochopit a důkazy o tom tu podáváš pravidelně i bez vyzvání. ;-)
16. 11. 2012 15:34
Re: F
Ty si si isty, ze vies na co reagujes? Lebo tvoj radoby chytry obrat je ako vzdy, uplne mimo >:D
16. 11. 2012 15:33
Re: F
O com pises, ty masturbator??
Daj si prasky na nervy, krv z oci ti ochvilu oprska monitor.
16. 11. 2012 15:31
Re: F
Teba si tu nevazi nikto, tupy baran, tak sa radsej staraj o svoje dusevne trable, lebo nenavist, nepochopenie a dalsie problemy vrestia z kazdeho tvojho prispevku.
Avatar - white label
16. 11. 2012 15:21
Re: F
Smysl nejen této tvé reakce popíráš hned v úvodu svým velmi naivním přesvědčením, že píšeš pravdu, nebo dokonce poznáš kdo ji kdy píše a naopak..., ale chápu, že není ve tvé moci, abys to někdy pochopil.... a vlastně, víceméně, naštěstí pro tebe...
Avatar - white label
16. 11. 2012 15:14
Re: F
Jako sebereflexi ke tvé úvodní impulsivně "vymaštěné" reakci velmi chválím! :yes:
A neboj, tebe tu k mému nicku nikdo nikdy přirovnávat nebude, to by snad nenapadlo ani proslule prostoduchého toppera. :*) ;-)
16. 11. 2012 14:53
Re: F
Ty onanuješ na hjondé? Ty víš starou belu co a jak u nás je, tak se k tomu radši nevyjadřuj.

Zase jsi něco někde slyšel a myslíš si, jak seš in, když to tady použiješ.

Problém s Hjondé mají tak maximálně u Hyundai a možná s tím máš problém tak maximálně ty - když jseš takovej trouba, že si myslíš, že tohle někdo v běžným životě používá, tak seš mimo - holt jsi asi viděl něco tak maximalně v televizi, když jsi čučel na nějakou tu Novu.
16. 11. 2012 14:45
Re: F
To máš pravdu, jestli chceš jednoho z těch typických tady vidět naživo, koukni se do zrcadla.

Napomínat někoho stran "impulzívnosti" je taky sranda, když nekdo začne vlákno příspěvkem, ze kterého přímo čiší hysterie na sto honů.....holt jedna z místních celevrit co nemá ani na tu Fábii.

Je dobře že jsou tady takový hovádka jako ty, protože o to víc si pak člověk váží těch co píšou tak, že to má hlavu a patu. To je ovšem něco, kam ty se nikdy ani nepodíváš.
Avatar - Ronault.
16. 11. 2012 02:09
Re: Clio
Bohužel ne... Osobně bych tedy pro Scénicy a podobné auta s větší čelní plochou volil buď diesel nebo "něco silnějšího", což je v nabídce Renaultu aktuálně díky zrušení dovozu 1,4 TCe (spolehlivý to motor) tak nějak problém. Ale zase stačit by to mělo.
Avatar - Emel
15. 11. 2012 19:27
Re: POLO
Jsou to české prodeje, takže Polu ubírá Fabia. Jinak ale výborných aut je ve třídě víc a Polo není nejlevnější.
15. 11. 2012 00:59
Re: POLO
No potěš koště, rozhodovat se o koupi auta podle stupně ochrany chodců... A není lepší dávat pozor a ty chodce prostě nesrážet? Já spíš kupuju auta, který nemají tak tlusté a položené A sloupky, že za nimi ten chodec zmizí v mrtvém úhlu a v další vteřině mi ksichtem leští přední okno. Aktivní bezpečnost považuji za důležitější než pasivní. Když mám auto, ze kterého vidím perfektně všemi směry, tudíž má vysokou aktivní bezpečnost, mám větší naději, že nebudu muset testovat bezpečnost pasivní. Btw. zjistil jsem, že Seicento, které nezískalo v crash testu ani jednu hvězdičku má asi bezpečnost chodců skvělou - brácha s ním nabral srnce, promáčknul trochu kapotu, ale stačilo ji zase rukou srovnat zpět. Nárazník se vrátil do původního tvaru sám. Něco tak papírového jako je kapota Seicenta těžko může někomu uškodit :-)
15. 11. 2012 00:44
Re: ok
Nejlepší řazení má Reliant Rialto - žádná táhla nebo lanka, žádné vůle nebo gumový chod, řadí se prostě přímo v převodovce, která je hned pod řadící pákou. Je tam cítit to správné kovové cvaknutí, které normálně chybí :-)
Avatar - petrumr
14. 11. 2012 19:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
14. 11. 2012 18:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
14. 11. 2012 18:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
14. 11. 2012 18:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 11. 2012 18:37
Re: FABIA
Tak odkaz na GTIho blog s jeho tříděním mě rozsekal. Tak chlapec není jen amatér za volantem, ale i v životě. Když se mi něco nehodí vytvořím si vlastní kategorii jak mi vyhovuje. >:D >:D >:D
14. 11. 2012 17:20
Re: F
Odkial sa berie ten miestny zauzivany nezmysel, ze Hnujdaj je v CZ domaca znacka?
Nie ste tu daktori potrhli z tej reklamy, ktora vam to vnucuje?
Lebo som sa na tomto fore este nestretol s nazorom, aby to niekto konkretny presadzoval tuto myslienku, proti ktorej je taka vojna.

Ked ste z toho na prasky, dajte podnet na Radu pre reklamu za klamlivu a urazajucu reklamu a neliecte si hisaky nekonecnym pozastavovanim sa nad tym, ked je to uplne z cesty.

Tiez nechapem tu onaniu nad "hjondé", ci "hjoande". U nas je to stale [:Hjundaj:].

A DasMotor, PSA/Citron ani slovaKIA nie su povazovane za domace.
Avatar - PeterLuk
14. 11. 2012 14:53
Re: Varovanie! Korejsky nekaly bezcolny import.
Taký deň nepíde. MUSÍ prísť deň, keď EURÓPSKA ÚNIA a FRANCÚZSKA SOCIALISTICKÁ VLÁDA SKONČIA! Pretože inak by som sa asi presťahoval do Austrálie...
Avatar - das_autos
14. 11. 2012 13:31
Re: ok
Jo je to tak.Můžu směle říst,že c elysee má dnes jedno z nejhorších řazení a to i než dacia logan,lodgy,sandero a fiat punto,panda.Letitá převodovka ještě ze starýho P 309 nedělala žádnou hitparádu koncem osmdesátejch let natož dneska.
Avatar - das_autos
14. 11. 2012 13:21
Re: Varovanie! Korejsky nekaly bezcolny import.
I20 se vyrábí v Indii i v Turecku.
Avatar - das_autos
14. 11. 2012 13:19
Re: F
Na jeho obranu sám si naběh a že lidi nemaj rozum,když si koupí domácí Fabii než třeba hjondé I20,ktereý se montuje někde v Indii a ještě ti tady bude někdo tvrdit,že to je domácí značka to už je na chocholouška mnohem víc.
Avatar - Snooob
14. 11. 2012 13:19
Re: POLO
1. Podľa mňa je táto trieda naviac "náchylná" na rozhodovanie sa podľa ceny.
2. V tejto triede sa dosť "hrá" na dizajnové emócie a wow efekt. Tu Polo stráca.
3. Polo combi by zobralo veľa zakazníkov Fabie combi - a tých je dosť.
4. Combi verzia by mala lepšie uplatnenie vo fleet-och, (veľká obľúbenosť WAG produkcie + kde je malý HB ťažšie využiteľný)
14. 11. 2012 13:07
Re: FABIA
lenze na fabie su hlavne cieleni ludia, co nemaju nazvys peniaze - a ak si ma vybrat medzi kratkou 44kw 3-valcovou htp s 315l kufrom a velkym peugotom a citroenom s 506l kufrom, tak jednoznacne voli druhe - jedine zarity skodovak, co nevidi inu znacke zvoli htp
Avatar - PeterLuk
14. 11. 2012 13:02
Re: Clio
Clio by sa mi páčilo v takej tmavšej modrej - ako má 208mička. Tá čo ponúkajú je pre mňa príliš svetlá. P
14. 11. 2012 12:45
Re: POLO
To asi ne.
Fiesta mu to celoročně natírá a kombi taky nemá, to samé i20, to samé Thalia, to samé Fusion.
Samozřejmě tam bdue velkou roli hrát cena, ale jestli až tak moc..?
Avatar - sargis
14. 11. 2012 12:44
Re: FABIA
Spravne, Fabia nema tu cenu ako ospravedlnit, max. vyhoda, ze je hatchback a do kufra sa lepsie nakladaju veci...
14. 11. 2012 12:27
Re: FABIA
som zvedavy, ako s fabiami zatrasie novy peugeot 301 a citroen c-elysee, sice su to sedany, ale velke sedany oproti fabii aj na dlzku aj na sirku, pricom cisty zaklad zacina o 200 euro mene (SR)j nez 44kw fabia, resp. menej o 4900 Kc v CR - ak by som mal si vybrat medzi tymi troma modelmi, tak na fabiu ani nepozriem a beriem citroen c-elysee
Avatar - Snooob
14. 11. 2012 12:24
Re: POLO
Odpoveď je jednoduchá - absencia Kombi verzie
Avatar - sargis
14. 11. 2012 11:07
Re: FABIA
Suhlasim s tym, ze Fabia nie je pre socky...take predrazene auta v porovnani s konkurenciou si racionalna socka nemoze dovolit ;-)
14. 11. 2012 11:02
Re: F
No nerozlousk, ale od té doby co se rozměry ve všech třídách začaly nafukovat mě třídní rozlišování nějak přestalo zajímat, tak se omlouvám. Jinak jsem ale moc rád, žes přesně pochopil o co mi v příspěvku šlo.... :-)
14. 11. 2012 10:49
POLO
Od auta, které vypadá a jezdí jako Polo, bych čekal podstatně větší zářez do tržního koláče.
Kde je chyba?
14. 11. 2012 10:45
Re: F
Viš jak, octávka pak střední a sup vyšší střední >:D
14. 11. 2012 10:45
Re: Clio
Ronaulte nemáš zkušenost s 1,2 TCe u Scénica, případně Grand Scénica?
14. 11. 2012 10:43
Re: F
Nepíšeš pravdu, nýbrž svůj názor(y), doporučuju tohle od sebe odlišovat.
14. 11. 2012 09:42
Re: F
Na jeho obranu - asi tak jako spousta jinych, kteri zamerne vyvolavaji svymi neospravedlnitelnymi vyroky bourlive diskuse v clancich o korejcich, francouzich, nebo naopak az nezdravym vychvalovani produktu Skody... 8-s

Mel bys tedy, jako nestranny pozorovatel, soudit podle stejnych meritek... a ne takto nezaujate ;-)
14. 11. 2012 09:35
Re: F
Posedlých je tu více než dost... jde jen o to, kolik lidí skutečně ty nicky vlastní.

Namátkou.. kari.laz, Strejda BOB, Guttalax, NP, Jossalito atd... co clanek o korejcich, to jejich zbytecna xenefobni ucast, ktera radoby argumenty popira jasnou realitu :-)

Guttalax ovsem zasel zatim nejdal... po vecerech hlta fora H/K 8-s To je na diagnozu >:-[]
Avatar - das_autos
14. 11. 2012 09:35
Re: F
Ty nechceš diskutovat,ty se chceš hádat.
14. 11. 2012 09:21
Re: F
Je vas tu hodne zakomplexovanych pandrlakov, co musia prejavit svoj odpor k neoblubenemu diskutujucemu, ked napise hoci len smajlika.
Pritom sa reakcia zaklada na vyfabulovanej myslienke v hlave odporcu z nepochopenia, preco to dotycny napisal.
Odporucam nereagovat impulzivne, 4bytelnýkola.
14. 11. 2012 09:15
Re: F
Nie je; ale nie je ani tak kvalitne, aby boli zdovodnitelne stupajuce predaje 5r. po uvedeni a 3.5r po facelifte.
14. 11. 2012 09:11
Re: F
Aaaa, pan je "bychař", ako sa to tu rado oznacuje. Ako domaca automobilka sa berie Skoda, prave vdaka dobe sociku a dostupnosti jedinej znacky za (ne)rozumnu cenu. Vlastne ta cena; teraz uz v ramci konkurencie; jej ostala dodnes >:D
Neviem, ci to je pre teba novinka, ci nie. Mozno si len zaspal.
Tvoja posadnutost korejcami je chorobna, tu ich za domacich nepovazuje snad nikto
;-)
Avatar - cerrbion
14. 11. 2012 09:07
Re: F
fabie, vůz nižší střední třídy, to jsi to teda rozlousk >:D
14. 11. 2012 08:53
Re: F
Dizajn fabie doplatil na to, že po ní od prvopočátku bylo požadováno moc, tj. rodinný, sportovní, účelový, prostorný, pohodlný pro důchodce, bezpečný, kvalitní......bla,bla, vůz nižší střední třídy za rozumné peníze, což se né tak úplně všechno povedlo. Proto to dopadlo jak to dopadlo, spousta lidem to vyhovuje, což je vidno z prodejů. Nedivme se proto, že když jí postavíme vedle konkurence (i ze stejného koncernu), že tak trochu trčí a buďme rádi, že je na trhu - někteří pro její českou všestrannost, jiní třeba jen proto, aby mohli psát a vykřikovat jak je hnusná v porovnání s.... ;-)
Avatar - kari.laz
14. 11. 2012 08:51
Re: F
... A pak přijde makovník a všech no to rozlouskne >:D

PS: kdyby jste měli nějakou svou automobilku, tak by jste její modely taky kupovali.
Prozatím se holt musíte spokojit s korcema.
Avatar - 3_diamanty
14. 11. 2012 08:08
Re: F
nefandim ;-)

len ma to pobavilo :yes:

pravda boli niekedy :yes:

makovnik mu dobre napisal....
Avatar - 3_diamanty
14. 11. 2012 08:07
Re: F
niektorych tu nezmenis.... povies pravdu tak si zly.... to poznam

na niektorych je lepsie nereagovat.....

ja ked niekedy nieco napisem tak je zle ze nieco pisem ( vzdy s snazim pisat pravdu a to mnohych strasne boli ) a ked nenapisem nic tak nejaky inteligent vzdy nezabudne sa ozvat ze kde je topper? preco nepise?

chapes tym ludom? ja nie

je lepsie si niektorych nevsimat asi.... skus to... mne sa to celkom osvedcilo...
:yes:
14. 11. 2012 08:06
Re: F
jestli fandíš příspěvkům tohoto typu je vše dokonale jasné
Avatar - 3_diamanty
14. 11. 2012 08:05
Re: F
fabia nie je kvalitativne zle auto... bohuzial dizajn je aky je.... inak nie je to az take strasne ;-)
Avatar - WinDiesel
14. 11. 2012 07:40
Re: F
Kdoz jest bez chybicky, necht hodi kamenem. ....
Avatar - WinDiesel
14. 11. 2012 07:37
Re: Varovanie! Korejsky nekaly bezcolny import.
Varovani! Magnetofon se nam zblaznil.....
13. 11. 2012 23:16
Re: F
Navyse este po svete pobehuju kdejake vymastene individua s dlhym vedenim, ktore obsesivne prudia a reaguju bez pointy, pomenuvaju sa 'whitelabel' a kdesi cosi... masaker. [odkaz]
Avatar - white label
13. 11. 2012 23:07
Re: F
A k tomu všemu ještě některé "celevriti s Fobií" už neumí ani normálně psát..., prostě "uplny masaker" 8-s
13. 11. 2012 23:04
F
Uplny masaker, ako Fobia ukrajuje z predajov ostatnych modelov.

Ale ludia rozum skoro nedostanu, tak sa to nezmeni. V politike vyhravaju komunisti, socialisti a dalsia zberba, u aut podivnosti ako Fabia, v telke chodi odpad ako Farmy, Najsamsuperstars, same celevriti....
Zmagorena to spolocnost.
Avatar - Ronault.
13. 11. 2012 22:58
Re: ok
Tak třeba Aisin v 508 GT je naprosto v pohodě :-)
13. 11. 2012 22:44
Re: Varovanie! Korejsky nekaly bezcolny import.
Dalsi prosím!
13. 11. 2012 22:33
Re: ok
No vidíš, jediné co se mi nelíbilo u OII bylo DSG u 1.9TDI, jednou v pohodě a jednou škubání ;-) Ještě jsem si vyzkoušel automat u Superbu I 2.5TDI, pomalost sama >:D

Jo u PSA je to tak, že manuální 5ti kvalt je kvedlačka ( měl jsem 2 ), manuální 6ti kvalt je už celkem na úrovni a robot škube, klasický automat neznám ;-)
Avatar - Starfighter
13. 11. 2012 22:29
Re: FABIA
Raději nepátrat, čím je Topper lepil :*) 8-s >:-[]
Avatar - 3_diamanty
13. 11. 2012 22:10
Re: Clio
abolutny suhlas.. 208micka je krajsia :yes:
Avatar - Ronault.
13. 11. 2012 21:52
Re: Clio
Tak 1,2 TCe je parádní motor pro MEgane, neskutečně kultivovaný, neskutečně tichý, výborně vyladěný po stránce nastavení spojky a plynového pedálu, strašně příjemně se s ním jezdí na každý den. Jen teda pro mne by bylo zajímavé, jestli a kdy vůbec příjde nová 1,4 TCe a nebo jestli Renault tut oobjemovou kategorii přeskočí a použije rovnou 1,6 TCe v podstatě od Nissanu v nějaké slabší variantě nežbude v Cliu RS.
Avatar - Ronault.
13. 11. 2012 21:49
Re: Clio
Špionfotky to nejsou, je to oficiální představení v Paříži, jen redakce auto.cz tam to Clio kombi nemohla najít.

Jinak už jsem jej jel s 0,9 TCe a byl jsem nad míru spokojen, od sedadel, přes posaz, volant a jeho rozsah nastavení, přes výborný podvozek patrně s velmi dobrými silentbloky, po design a motor... Jediné slabší místo je to vzadu, to je prostě střed třídy, jinak paráda a špička, až jsem tomu nechtěl věřit.
Avatar - Magnetofon
13. 11. 2012 21:46
Varovanie! Korejsky nekaly bezcolny import.
Varovanie! Nekaly import.
Hyundai i20 je vyrobeny akoze v Turecku..aj ked sa jedna o CKD kity z Indie a bez cla dovozene do EU! Dovozne cla Europskych aut do Indie su 100% a EU tam nepreda ani derave koleso!

Kia Rio je dalsi nekaly bezcolny import tentoraz rovno z Korei!

Blizi sa den ked EU zrusi zmluvu o bezcolnom obchode z Koreou a zavedie 100% cla na Indicke auta!
Avatar - Ronault.
13. 11. 2012 21:46
Re: FABIA
Plakáty došly, všechny, co byly, už někde na slovensku visí u Topperů doma >:-[]
Avatar - Ronault.
13. 11. 2012 21:45
Re: ok
No... ono to je u VW někdy spíše u kusu. Zažil jsem docela na VW špatné řazení v Golfu 1,2 TSI 63 kW a jinde třeba pětikvalt podstatně lepší u podstatně novšího auta.

U PSA je to trochu jinak, než jak tvrdí tam ten jednodušší nahoře. Ten pětikvalt prvních 40-50t km opravdu trochu drhne, poté se jaksi usadá, pořád má sice delší dráhy, ale jde zlehka... totéž platí pro starší převodovky Renaultu, mě po 300t km jde řazení fakt lehce a i přesně :-)
Avatar - Ronault.
13. 11. 2012 21:42
Re: ok
Jenže ten rozdíl není v počtu jednoho nebo 375943940 synchromů v převodovce, ale ve starém modelu pětikvaltu, který PSA do svého levného modelu dává. Je to sice škoda, protože jinak velmi dobrý motor 1,6 HDI tím zabíjí, stejně tak 1,6 VTi, což je výtečný atmosférický motor a z mého pohledu asi nejlepší na trhu v dané objemové kategorii. Samozřejmě pak je to už na zákazníkovi, jestli dá přednost tříválci za cenu podstatně silnějšího čtyřválce a k tomu i odpovídající výkony.
Avatar - Blue Sun
13. 11. 2012 21:22
Re: Clio
To bych čekal dalšího půl roku... já auto nutně potřeboval už teď :-(
Avatar - Starfighter
13. 11. 2012 21:12
Re: FABIA
Od začátku jsem měl Rio nastaveno jako Grande Punto. Design se u obou okoukal snad za týden. Nutné je ovšem přiznat, že pro Kiu to je de facto přelomový designový model a nový Ceed chybou okoukanosti netrpí. Teda ne, že bych se zrovna sháněl po jeho plakátu >:-[]
13. 11. 2012 20:56
Re: ok
Jistě, Fabii znám velmi dobře a to v obou generacích, jak benziny (F1 1.4MPI a 1.9TDI - oba jsem vlastnil, F2 1.2HTP, 1.4 16V, 1.2TSI a 1.6TDI) a všude manuální převodovky velmi dobré. OII v 1.6MPI, 1.2TSI, 1.6,1.9 a 2.0 TDI - poslední 2 modely jezdím cca 7 let a opět fofrklacek super :yes:
Avatar - das_autos
13. 11. 2012 20:42
Re: Clio
Měl jsi si počkat.Já v ní seděl a nebe a dudy oproti minulý generaci.Taková giulietka s pěkně velkou diamantem vepředu.Designově jedno z nejvymazlenějších aut letošního roku :yes:
13. 11. 2012 20:38
Re: ok
Já mám opačnou zkušenost. Zkoušel jsi to někdy porovnat s benzínovými verzemi ?
Avatar - Blue Sun
13. 11. 2012 20:32
Re: Clio
Kdyby s ní nedělali takové cavyky, možná bych měl doma tu čtyřkovou v kombi, ale... smůla. To ještě není ani v provozu, jen pár špiónfotek.
208 je taky pěkná, ale na můj vkus už trošku zvláštní, jakoby moc skopnutá dopředu.
13. 11. 2012 20:15
Re: ok
A jak si prosim tě na tohle přišel? >:D Převodovky u TDI, jedno jestli u Fabie nebo Octavie, jsou naprosto v pohodě, tedy precizní :yes:
Avatar - petrumr
13. 11. 2012 19:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 11. 2012 19:48
Re: FABIA
Přesně. Já to měl stejné, zpočátku uhranutý, a dnes když rio vidím, nevěřím svým očím. Ta... neforemnost.
Avatar - 3_diamanty
13. 11. 2012 19:47
Re: Clio
minule som ho uz videl v Presove v showroome taky modry... no poviem Vam pani.... tie predne svetla a logo vyzeraju nazivo snad este vacsie ako na fotkach , totalna sleha aj ked nie kazdemu sa to musi pacit :yes:
Avatar - petrumr
13. 11. 2012 19:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
13. 11. 2012 19:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - PeterLuk
13. 11. 2012 19:38
Re: Clio
Tak ja som nové Clio videl v auguste, a musím súhlasiť, že vyzerá byť veľki veľké. Predok sa mi však až tak nepáčil, niak mi tam nesedel a ani tie LEDky. Na druhú stranu sa mi páči zadok a disky. Ale ináč, zati!ľ sa mi pâči viac Trnavská 208smička, musím si do Clia zadnúť. ;-)
13. 11. 2012 19:35
Re: FABIA
Z počátku se mi líbilo, nyní považuji záď za vyloženě nepovedenou a v nízkých (levných) výbavách vypadá velmi nuzně - hlavně uvnitř. Slušné výbavy naopak cenu vystřelí do nesmyslných výšin.
Avatar - petrumr
13. 11. 2012 19:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
13. 11. 2012 19:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
13. 11. 2012 19:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Typhoon
13. 11. 2012 19:15
Re: FABIA
Teď jsem koukal na ceník a výbavu Ria a jeho problém je v tom, že nabízí méně muziky za stejné peníze jako Polo. Porovnával jsem Rio 1,4 CVVT Comfort Pro a Polo 1,2 TSI (77 kW)Comfortline (popř. Comfort Edition). Navíc možnosti individualizace u Kie jsou poněkud nicotné.
Avatar - Blue Sun
13. 11. 2012 19:14
Re: Clio
Zklamu tě, já mám ještě starší trojkovou řadu, ne novou čtyřku. Tu tam dovezli s velkou slávou jednu na ukázku, když jsem si byl svou Grantour přebírat.
Na první pohled nevypadá čtyřka ani jako malé auto, to byl můj okamžitý dojem... a příď je ještě úžasnější, než na fotkách.
13. 11. 2012 19:14
Re: FABIA
Ne, ne. Když už, tak hi-ten, hi-onen. :-)
13. 11. 2012 19:13
Re: ok
Je pravda, že řazení převodů u motoru HTP je opravdu lehké a precizní. Ale zkus si někdy verze TDI, tam je to daleko horší.
13. 11. 2012 19:11
Re: FABIA
Spíše to vidím na fleetové prodeje (služebáky). Vždyť i říjen minulého roku byl pro Fabii nadprůměrný a to na Rapida nikdo nečekal.
Avatar - Ronault.
13. 11. 2012 19:09
Re: ok
Jak to zjistil: Rozebral převodvku v showroomu, jo?
Avatar - Ronault.
13. 11. 2012 19:08
Re: FABIA
Hi ty! Hi vy! Hi oni! Hi ony! Hi ona! >:D
Avatar - twistedTSD
13. 11. 2012 19:07
Re: FABIA
Jak pro koho. Na Riu nevidím nic přehnaně krásného.
13. 11. 2012 19:04
Re: FABIA
Topper by mohl o Riu vyprávět. >:D
Avatar - Typhoon
13. 11. 2012 19:00
Re: FABIA
Vivat Fabia! Vivat Polo!
Rio je docela fešné auto, tak proč se tak málo prodává? Jeho ambice byly bezpochyby násobně vyšší.
13. 11. 2012 18:58
Re: FABIA
No Fábiu poznám ... máme ju z práci ....

Mne zas dosť vadí to vysunuté dosť kolmé čelné sklo ..... nejako si na to neviem zvyknúť ....

Ale nastupue a vystupuje sa v pohode ... v predu myslím samozrejme. ...
13. 11. 2012 18:55
Re: FABIA
Rozveď prosím ty hi-produkty o kterých píšeš.
Avatar - petrumr
13. 11. 2012 18:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 11. 2012 18:45
Re: FABIA
Hi-ten? Myslíš ten materiál ze kterého se dělaly rámy na horská kola nejnižších cenových kategorií?? To je teda výhra >:D
13. 11. 2012 18:30
Re: FABIA
Priznám sa, že takú "reinkarnáciu" som nečakal ..... ;-)

Hlavne, keď má koncern v ponuke nádherné Polo ..... ale zrejme domáci patriotizmus dokáže absorbovať i ten rozdiel v dizajne ....

Ale na Rio nemá dizajnovo ani to Polo >:D
Avatar - petrumr
13. 11. 2012 18:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
13. 11. 2012 18:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
13. 11. 2012 18:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 11. 2012 18:19
Re: Clio
A bude recenze? Co jsi zvolil za motor? Co interier? Ten leskly plast? Tohle auto je proste nadherne, uz se tesim na kombi, potom si to pujdu projet.

Dobra volba :yes:
13. 11. 2012 18:15
FABIA
Pomalu nastává doba, kdy i prosťáčci začnou chápat progresivnost Fabie ve své třídě. Však pamatujete na ty slogany u FI (pro socky apod.). Jakmile však generačně dožívala, počali ožívat dosavadní nesmiřitelní kritici. Skončili s ukončením výroby v postavení až nekritických obdivovatelů. Běžný garážový koloběh prostoduchých lidí...

Když už jsme u té Fabie, je radost vidět ta čísla. Jistě, v podstatě mimo Pola a Fiesty neexistuje jediné auto, které by si mohlo ještě dnes na Fabii vyskočit. Čísla prodejů napříč Evropou navíc potvrzují status Škody jako respektuhodné automobilky s respektuhodnými modely. Jistě.

Ocenit je nutno též prémiové číslo ájedničky. V konfrontaci s míťou 8-s a DS3 (jasně, francouzská prémie... >:D to snad není ani ručník do ringu, to je přímou cestou na ARO.

Číslem měsíce je však číslo - 1820. Ano ano, FABIA, ŠKODA... FABIA.

A tedy co doporučit z tabulky ke koupi? Věc je jasná a nevratká - Fabia, Polo, Fiesta, 208 a sa-mo-zřej-mě A1, AUDI A1. Pět kousků, jeden lepší než druhý.

BRAVO FABIA :yes: :-!

P.S. A nezapomeň - [odkaz] ať tu v tom nelítáš jak nudle v kanystru.
Avatar - Blue Sun
13. 11. 2012 17:52
Clio
Jojo... jsem rád, že jsem mu taky směl přispět ke skóre. :-)