Svolávané vozy mohou mít problémy s mechanismem řízení a vodním čerpadlem hybridního systému, sdělila dnes společnost. Je to její druhá několikamilionová svolávací akce za dva měsíce.
Tímto způsobem komentovat svolávací akci je nepatřičné. Pokud je to myšleno vážně, což podle reakce, jak svůj výpotek v diskuzi obhajuješ, asi je.
Svolávací akce se týkají naprosto všech kategorií. Jenom se o každé vždy nepíše. I z mého pohledu je svolávací akce chápána jako pozitivum, když už tedy ke zjištění možné závady dojde.
Holé věty bys možná, místo těch květnatých garážových, plakátových a bůhvíjakých plků, měl občas používat raději ty. Ty diskuzní veteráne a mistře slova a humoru. (Pro tebe raději zdůrazním, že jde o ironii, ostatním to psát nemusím.)
Počet dříve uvedených příspěvků s jeho kvalitou nebo s jeho úrovní vůbec nesouvisí.
Tobě například nepomohlo ani těch 34555 pokusů. >:D
Úvahový horizont ? To už chybí jen horizont události. >:D
Take mi prisel dopis od Toyoty, ze nas Auris mozna muze mit vadu. A jakou ze to obrovskou chybu ma? Svete div se, nemusi jit pohodlne stisknout ovladac stahovani oken. Ty brdo to je prusvih! Mozna bych musel vyvinout o nejaky ten N vetsi silu. Hmm to je sakra zavazny problem. Kolik automobilek dela takovy humbuk kvuli takove prkotine?
K hybridu jeste nic nedoslo, tak nemuzu posuzovat zavaznost situace.
Toyote spise patri :yes:
No vidíš, problémy evidentně mít musíš. Nahoře ti píši - padni komu padni, a to důsledně ctím. Že bych tedy VW chválil za předmětnou věc, to jsem si nevšiml. A nevšiml jsem si, že by to tu činil někdo jiný. Zrovna tak dnes, nabádám nahoře k tomu, aby se diskuse nezvrhla k vlčímu trhání Toyoty na cucky. Je neuvěřitelné, co si dovolíš :-!
Pokud se domníváš, že mám problémy s pochopením psaného textu, dovol mi prosím, abych tě odkázal na tvé vlastní příspěvky na diskusích týkajících se problémů rozvodových řemenů, jistě si vzpomeneš, pokud jsi ovšem opět účelově nezapomněl.
Opat si nepochopil, co ma vobec neprekvapuje. To uz tak byva, ze ten, co rad ostatnych nazyva "prostacikmi", je v prvom rade prostacik sam. Ja to sem totiz nepisem z dovodu ta urazit. Ale chapem, ze tvoje vlastne obranne mechanizmy ti nedovolia pozriet sa na seba realne. Nezufaj, to je u takych, ako si ty, uplne bezne.
Měli by ti doma vysvětlit, že zde na diskusích to není boxovací zápas, že zde nikdo na nic nedostává a netrpí dajaké debakle... >:-[] Velmi tě chválím za závěr příspěvku, dostal jsi to zde diskusně do tobě jistě příznačné polohy - pacient, psychiatrie. Hele, tohle je tak ohraná písnička, že ji tu nepíše ani ten poslední antoušek. Omlouvá tě ta diskusní stovka... >:-[]:no:
Ani tvoje velmi chabe pokusy o urazku nezmenia fakt, ze si diskusne dostal doslova na *. Chapem, ze to boli. Ale kludne sa snaz dalej, ja tvoje humorne bludy beriem. Nakoniec, nechat pacienta vyrozpravat sa je jeden zo zakladov psychiatrie.
Zaklínači, debakel jsem tu neutrpěl a nikdy ani neutrpět nemohu, a to i kdybych tu (nedej bože) v nějakém amoku vychválil třeba... mazdu tři. To je už vyloučeno z formátu této diskuse. Dokud tu budou prosťáčci tvého kalibru, věř, že tu budu s vždy s radostí psát. Jen snad... věnuj se tu spíše předmětu diskuse, je to tu poměrně zažitá praxe. Tobě kouká diskusní sláma nejen z bot ale i z pr... >:D měl bys tu tedy o to více zatím jen šoupat... klávesnicí, a pozvolna se osmělovat. Doporučuji holovětá provolání. Tam někde bych viděl tvůj úvahový horizont.
Na co narážíš tím "chyba dodavatele"? To jakože automobilky nemají vstupní kontrolu dodávaného zboží? Nebo zadaly špatné parametry pro výrobu? Za auto jako celek nese odpovědnost automobilka, tudíž aji za rozvodové řetězy, esis myslel tohle.
Tak to prrr, zde platí padni komu padni, a tohle důsledně ctím. To, že máš třeba ty problém s pochopením psaného textu nemůžeš přece přičítat k mé tíži.
Chápu tedy dobře, že kvalitu automobilky bych měl brát podle toho, že (ne)svolává preventivně k opravě?
A poslední odstavec máme brát tak, že se svolávací supermainstreamu, subprémie, prémie, luxusní a exklusivní produkce nikdy netýkala? Pokud totiž ano, nebylo by od věci vytáhnout hlavu z digitálního písku. Pokud ne...byl ten poslední odstavec vlhký večerníček?:)
Ono jde o to, že normální člověk si porážku dokáže přiznat a dál se vítězům podívat do očí....
Neber mu právo na diskuzní život, alespoň někde jsme si ještě všichni rovni :-)
Normalny clovek by po takom diskusnom debakli, ako si nedavno (opravnene) utrpel, bud chodil kanalmi od hanby, alebo sa aspon nacas odmlcal. A ty tu dalej pises bludy o "supermainstreamoch".
Neuveritelne.
Aha a že jsi užíval poněkud jiné příměry, když šlo o několikrát zmiňované problémy "supermainstreamové" automobilky? Jednalo se podle tebe o "pár" modelů z celkového obrovského množství. Abych Tě parafrázoval, kéž by.
Aj jaj jaj jaj. Zase (zase) TTT. Překvapuje to dnes ještě snad někoho? Avšak klid, není to nic, kvůli čemu by snad mělo docházet k nějakým dusným diskusním hororům, nic k zatracování automobilky. Jakmile problém přeskočí statisticky tolerovatelnou nahodilost, stává se z toho samozřejmě plošná kauza, a to u každého výrobce. Vyrábíš-li pár kousků, nemá informace takovou razanci, jako když se dozvíš, že se svolávají milióny kousků, snad dokonce i ty, které si již hoví na vrakáčích...
Svolávačky je nutno chápat spíše v rovině tiché tolerance, ber to tak, že ti automobilka odstraní na vlastní náklady nějaký problémek. No bóže, to je toho. Japonský mainstream ...
To víš, jsou tu ovšem ještě (jakostně) jiní - supermainstream, subprémie, prémie, luxusní a exklusivní produkce. Je jenom na tobě, co si vybíráš do své garáže. Kéž by, viď...
Svolávačky takového rozsahu se dějí především z důvodu bezpečnosti. A je problém, zde Toyoty, že si nedokáže automobilka takovouto věc ohlídat. V tomto případě se opět jedná o velké množství aut, takže se nedomnívám, že se jedná o chybu dodavatele. Ten by byl schopen množství vadných dílů ohraničit na daleko menší množství. Čili si myslím, že se jedná o konstrukční vadu a za tu plně zodpovídá automobilka. Z toho celého plyne, že ani Toyota už není, co bývávala a nelze ji tedy považovat za ikonu spolehlivosti. Bohužel... :-(
Ideál je sice být bezchybný a dokonalý, ale každý dělá chyby, takže je asi lepší ji přiznat a pokusit se o nápravu, ne? Právě tenhle přístup motivuje tajení, zatloukání a pokoutné opravy v rámci garanček.
To je pravda, jen by si někteří (nemyslím zrovna tebe) měli konečně rozmyslet svůj postoj ke svolávacím akcím obecně, a ne když svolává Toyota apod., tak sem házet palce nahoru, a když svolává koncern tak sem naopak házet (ti samí) palce dolů. :*);-)
Je to jak pise Finland - zadny vyrobce nevyrobi absolutne bezchybne auto. Lepsi je ale chybu priznat a preventivne svolat vozy na kontrolu, nez zatloukat.
Přesně tak, já jsem rád, že se o správnost konstrukce mého auta někdo stará dál i po ukončení jeho výroby a k problému se postaví čelem, navíc u většiny těchto aut se žádný problém nikdy neobjevil, je to jen preventivní opatření. Já byl na svolávačce 3x a kromě ztraceného času mě vždy potešilo, že mi něco vylepší a nemusím se při projevené závadě s nikým hádat.
Nechápu proč jsou svolávačky neustále brány negativně, to je nějaký český a slovenský komplex? Mně se takový přístup naopak líbí a nejmenované koncerny by si z něj měly vzít příklad. Vzhledem k tomu, že má Toyota vysoké prodeje, tak i množství svolávaných aut je relativně vysoké, asi tak. Já už vážně nevím co byste chtěli? Když automobilka svolávačku udělá, je to chyba, když ji neudělá, je to chyba taky. Někteří jedinci mně vážně nepřestanou překvapovat.