Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Avatar - white label
Design
| 8. 12. 2012 13:33
>:-[] ;-)
Design
| 8. 12. 2012 01:44
Nebylo by jednodušší prostě přiznat, že jste psal zaujatě proti koncernu a že vás oponent utloukl konkrétními argumenty? Neboj, neprozradíte lidem nic nového, tento dojem získá každý, kdo si vlákno přečte. Mějte odvahu .
Avatar - escorpion
sračka
| 7. 12. 2012 20:09
Snáď nemyslíš pre A3 konkurenciu v podobe fluence či i30/ceed. A3 je určená pre klientelu, ktorej sa chcelo chodiť do školy, vzdelávať sa, učiť sa jazyky a dokázať v živote niečo viac. Z dediny, fučnovkou, felíciou na dvore sa tažko a so závisťou uznávajú kvality A3.
Avatar - escorpion
...
| 7. 12. 2012 19:50
Nebuď "labuť". Manuál je prežitok, automat je super a DSG zvlášť. Dá sa 4x4 so silným motorom. Dalo by sa, ale načo kvedlat ? Možno Ťa to baví alebo iba preto, že si auto s automatom nejazdil. Mám rád manuál a v robote ním jazdím, ale súkromne automat. Nedám naň dopustiť. Komfort, a ešte raz komfort, najmä v mestských kolónach na nezaplatenie. Je aj sekvenčný režim, takže nevidím dôvod na plač za manuálom. Prežitok ... Automat radí geniálne a auto ti neskape.
Avatar - white label
''Špičkově navržený design ukrývá neméně špičkovou techniku.
| 26. 11. 2012 15:23
Ano, pro zbytek Evropy to takový argument logicky nebyl, navíc je dost lidí, co žádají i od druhého vozu vyšší míru praktičnosti. Srovnatelné verze/motorizace C30 nebyly cenově podstatně daleko od A3/1er.
Avatar - peV
''Špičkově navržený design ukrývá neméně špičkovou techniku.
| 26. 11. 2012 14:39
Za ty prachy bylo dost lepsich aut. I kdyz financne, mam za to, vychazela C30 porad trochu lip nez A3 nebo 1er. Ale ve Svedsku, kde nejprodavanejsi auto absolutne je V70 je logicky, ze druhy auto do rodiny bylo stejny znacky, coz bohuzel neni argument, pro zbytek Evropy.
Avatar - CHerokee
Srovnání
| 26. 11. 2012 13:58
Zajímavější by byl srovnávací test s MB A 200 CDI. V různých kritériích. Co se mě týká, MB A je odvážnější a hezčí.
Avatar - white label
''Špičkově navržený design ukrývá neméně špičkovou techniku.
| 26. 11. 2012 13:16
Ano, už byla i za zenitem, ale roky na to ještě úplně neměla, třeba předchozí g. 1er byla o dva roky starší a A3 dokonce o tři. Kromě osobitého designu nepřesvědčila (při srovnání s dobovou třídní konkurencí) už při uvedení na trh.
Avatar - peV
''Špičkově navržený design ukrývá neméně špičkovou techniku.
| 26. 11. 2012 12:59
Samozrejme souhas. C30 bylo za zenitem, i kdyz designove me stale bavi.
Avatar - white label
''Špičkově navržený design ukrývá neméně špičkovou techniku.
| 26. 11. 2012 12:42
C30 "jen" jako druhé auto do rodiny ano, ale tomu musí odpovídat i poměr ceny a celkové kvality a ten je u V40 (jak sím píšeš) chválabohu jinde.
Avatar - peV
''Špičkově navržený design ukrývá neméně špičkovou techniku.
| 26. 11. 2012 12:03
Na druhou stranu V40 v soucasnosti nahrazuje jak C30, tak S40 a V50. Takze misto hatche, sedanu a kombi je jeden “rodinny” hatchback s uplne jinou fylosofii nez C30, ktera se jinak (aspon ve Skandinavii) tesila celkem slusne popularite jako druhe/treti auto do rodiny a podle posledniho pruzkumu jsou majitele se svou C30 velmi nadprumerne spokojeni (opet ve Skandnavii). Cili ja myslim, ze C30 je skoda. Ovsem kvalitativne je to nebe a dudy a Volvo se tim D3 docela priblizilo.
Test
| 26. 11. 2012 09:32
Nazdar, podruhý za poslední dobu se tě zeptám...jel jsi v A3 nový generace?
sračka
| 26. 11. 2012 09:29
Napsal jsem to někde? Uklidni se a nastuduj spisovnou češtinu.
Avatar - white label
''Špičkově navržený design ukrývá neméně špičkovou techniku.
| 26. 11. 2012 01:41
Každopádně je V40 podstatně jinde, než byla (teď ovšem zrovna nemyslím design) C30 (ukažte mi třeba nějakou srovnávačku, kde by od svého představení nějak výrazněji uspěla), což je pochopitelně dobře jak pro Volvo, tak pro jeho zákazníky. ;-)
Proč benzín?
| 26. 11. 2012 01:39
Motor 2.0TDI ve verzi Euro5, nebo Euro 6 smrdi rozhodne mnohem mene, nez bezny benzinovy motor. :-!
Proč benzín?
| 25. 11. 2012 23:22
Smrdet nekomu pod nos, to je neomluvitelny.
''Špičkově navržený design ukrývá neméně špičkovou techniku.
| 25. 11. 2012 21:03
Taky bych asi volil V40.

Podle mě, jestli má někdo kvalitní design, tak je to Volvo.
Avatar - Ham.
Design
| 25. 11. 2012 20:15
Hlučnost motoru se nedá posuzovat jinak než u zabudovaného v konkrétním voze, vymontovaný na standu ti jej nikdo poslechnout nenechá. Reálně modely s novým 2.0 TDI jsou jedny z nejtišších ve svých třídách.
Avatar - Ronault.
Design
| 25. 11. 2012 20:04
Tak to bude zřejmě nějaký špatný decibelometr, reálně je 2,0 TDI hlučná a nekultivovaná, hlavně při volnoběžných otáčkách, což samozřejmě ani při daných typech měření, ani není uvedeno. A samozřejmě je to hlučnost celková, ne motoru.
Avatar - white label
TRIDNI "BOJ"
| 25. 11. 2012 15:16
Právě to jeho "snad", dostatečně výmluvně poukazuje na fakt, že je to jen jeho zoufalé přání... ;-)
Avatar - twistedTSD
TRIDNI "BOJ"
| 25. 11. 2012 14:24
Nikdo nepomyslí? To ukážou prodeje.
Avatar - twistedTSD
Design
| 25. 11. 2012 14:22
Novou A3 jsem potkal před pár dny, a vypadá opravdu pěkně.
Proč benzín?
| 25. 11. 2012 11:08
Benzínový motorček patří do sekačky na trávu a pleček rendlík a syn apod. Do solidního vozu Audi patří solidní motor. A tím je jednoznačně pouze diesel. :-!

Naopak značnou nevýhodou je (dočasná?) absence verze 4x4 a chybějící ruční brzda. To je neomluvitelné :no:
ta pristrojovka je na facku
| 25. 11. 2012 09:01
Ale mozno bolo take zadanie pre konstruktera: usetrit kde sa da.
Avatar - escorpion
Upřímně - nelíbí
| 25. 11. 2012 07:57
Tiež si mi nepáči ta sparťanská strohosť palubnej dosky, ale auto je výborné.
Design
| 25. 11. 2012 02:26
Jedna moznost nevylucuje druhu. "Prekvapivo" aj najpredavanejsi produkt moze mat chyby, ci uz ide o auto, elektroniku, hudobny album, alebo politicku stranu. V novom audi ani v novej kii som nesedel, preto som svoju poznamku pisal obecne a nie k testu. K tomu a k akceptovaniu masovosti snad len tolko, ze ked ma nejaky novinar cca. 40 rokov a z toho 20 stravil za dizlami (a je jedno, ci len koncernovymi, alebo sem tam aj konkurenciou), tak su spravidla len 2 moznosti: uz nemoze robit novinara, alebo si na ten zvuk zvykol tak, ze ho povazuje za standard, pripadne mu este moze chybat aj doma po praci >:D Inak v nasom geografickom priestore by som si s akceptaciou zvuku nic nerobil. Ludia zvyknuti na tdi-pp uz preziju vsetko.
Avatar - white label
Design
| 25. 11. 2012 02:08
"Vseobecne hundranie" není v souvislosti s koncernem jen na "tdicka", tsicka, dsgečka atd., je přitom zajímaví, že dost často to "vseobecne hundranie" (především diskusní) zcela nekoresponduje nejen s výsledky podobných srovnávacích testů (a nejen těch německých), ale ani s dlouhodobými prodeji v Evropě. Zřejmě jsou testy zaplacené a zákazníci koncernu motorističtí masochysti. ;-)
Design
| 25. 11. 2012 01:50
Tak potom je to vseobecne hundranie na tdicka zrejme nejaky druh sluchovej vady. Mozno tu lasku k tomuto typu zvuku maju Nemci v dna uz od cias ich silnych dizlovych lokomotiv >:D
Ale vazne, tieto veci sa obecne tazko meraju ci posudzuju. Ide o to, ze ludia vnimaju najcitlivejsie zvuky vo frekvenciach svojej nativnej reci. A tie frekvencie sa pre narody a zvlast rasy dost odlisuju. Tusim ze v Lexuse zacali ako prvi vyuzivat tieto poznatky pri optimalizacii odhlucnenia a preto svojho casu ziskali v tejto oblasti tak vysoky kredit.
Avatar - white label
co je ta divná věc
| 25. 11. 2012 00:42
Ani tak to není úplně pravda, skutečný/"pravý"/původní "VOSK" se vyskytuje v přírodě (u rostlin i živočichů) a není to parafin, kdežto parafín se získává průmyslově (z ropy, hnědouhelného dehtu) a u určitých produktů z něj vyrobených (např. svíčky z něj častěji vyrobené) se hovoří o parafinovém (průmyslově vyrobeném/získaném) vosku.
nemuzu si pomoc
| 24. 11. 2012 23:07
Navíc TSI má blbou pověst tak leda na auto.cz. Všeobecně lidi uznávají, že je to vyspělý motor, který proti klasickým atmosférám výrazně zpříjemňuje jízdu.
TŘETÍ ASOCIACE
| 24. 11. 2012 22:23
Pri cene Golfu, ktery je zvenci i zevnitr bez vyhrad, je to vlastne jedno. Kdyz uz to Audi musis mit a mas na nej..
Avatar - Ham.
Design
| 24. 11. 2012 22:17
Ano, máš pravdu. Němci na to v testech myslí a udávají hodnocení "Geräuscheindruck" a v této disciplíně nová A3 ostatní přímo deklasuje:
Kia 7 bodů z 15 možných
Ačko 8 bodů
FoFo 9 bodů
A3 11 bodů
Design
| 24. 11. 2012 22:02
Niekedy ide aj o charakter zvuku, ktory moze byt podstatne rusivejsi aj ked je to nizsia namerana hodnota hlucnosti.
co je ta divná věc
| 24. 11. 2012 20:18
Já tedy rozlišuji vosky rostlinné a živočišné. Pro petrolejářské produkty používám jejich jména. Že se pevnému skupenství říká parafínový vosk vím. Ale běžně se pod vosky nezahrnuje. Alespoň se s tím nesetkávám, setkávám se naopak s tím, že je uveden zvlášť. Zatímco v širším smyslu tam patřit mohou, když někdo řekne vosk, na syntetiku nemyslím.
Avatar - Ji/Ri
Test
| 24. 11. 2012 19:26
Na úroveň C-E nemá nic... tam Veverec dosáhl nového dna....
Avatar - Ji/Ri
A jedeme dál...
| 24. 11. 2012 19:20
....ten ťulpas by měl psát raději o vietnamských traktůrkách do rýžových polí... a u aut? .... možná tak čínské plečky... jinak.... :no:
Avatar - peV
''Špičkově navržený design ukrývá neméně špičkovou techniku.
| 24. 11. 2012 18:48
Dik za rešerši, to "nejdůležitější" už vím, článek tedy přeskočím. ;-\ :yes:
Nic to ale nemění na tom, že to auto své kvality má. V testu co jsem četl já ve švédském Vi Bilägare vyhrál nad V40 a A-klasse byla celkem s odstupem třetí, když největší kritika byla na horší odhlučnění (než A3 a V40) a o zadních sedačkách se vyjádřili jako "téměř k nesezení - čtyřdvéřák pro dvě osoby", což mi přijde dost alarmující, pokud je to pravda. I když je Audi asi dotaženější, já bych volil Volvo (a ladění spíš na komfortní jízdu bych bral jako velké plus oproti A3).
1.8 T benzín
| 24. 11. 2012 17:44
Mám 1,8 benzín a je to perfektní auto, dle mého lepší volba než BMW 1
Avatar - WinDiesel
co je ta divná věc
| 24. 11. 2012 17:18
vosky jsou parafiny.... :-)
Avatar - white label
Uff...
| 24. 11. 2012 13:59
Což není něco, co by zrovna případnému majiteli nové A3 (pod kterou píšeme) mělo vadit, možná spíš právě naopak...
Avatar - white label
Upřímně - nelíbí
| 24. 11. 2012 13:55
Tady se obvykle příspěvky (v závěru) nepodepisují, ale proti gustu... >:-[] ;-)
Avatar - escorpion
Upřímně - nelíbí
| 24. 11. 2012 13:23
Nelíbí. Interiér je katastrofálny. Niekto bude orgasticky prežívať jeho jednoduchosť, ale je veľmi sparťanský. Hnus :no:
Uff...
| 24. 11. 2012 13:11
Postavit přede mě čelem Audi A1, A3, A4, A5 a A6, tak je od sebe asi nerozeznám.
co je ta divná věc
| 24. 11. 2012 12:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
Design
| 24. 11. 2012 01:22
Prakticky všechny, z testů kde se měří hluk při 50, 100 a 130 km/h

Ačko 59, 66, 71 dB
FoFo 59, 67, 70 dB
Kia 63, 65, 71 dB
A3 59, 65, 70 dB

Ostatní jsou na tom hůř
Avatar - Ronault.
Design
| 24. 11. 2012 01:09
Ta hlučnost motoru 2,0 TDI je opravdu tragická, na prémiové auto nebývalé... Marně přemýšlím, který současný dvoulitr z mainstreamu je horší...
Avatar - Ronault.
A jedeme dál...
| 24. 11. 2012 01:07
>:-[] :yes:
Avatar - PeterLuk
''Špičkově navržený design ukrývá neméně špičkovou techniku.
| 24. 11. 2012 00:36
>:-[] >:D

Keď už to má "lowendová" sestra Škoda, tak to musí mať aj Audi.K tomu aj kanyster na benzín pod prednú kapotu a flaša oleja do kufru >:-[] >:D
A jedeme dál...
| 24. 11. 2012 00:00
"... je rozdíl v porovnání s novou zhruba jako mezi V. a VI. generací Golfu!" ty jseš komik, většina lidí ani neví jak vypadá Golf V a VI. generace a natož rozdíly mezi nimi
Avatar - white label
''Špičkově navržený design ukrývá neméně špičkovou techniku.
| 23. 11. 2012 23:50
Každopádně je A3 lepší auto, než tento "silnější, hbitější, levnější a pěknější" test. ;-)
''Špičkově navržený design ukrývá neméně špičkovou techniku.
| 23. 11. 2012 23:29
Nedivil bych se, že za příplatek 25000Kč si jí tam bude možné nakonfigurovat. :-)
Avatar - PeterLuk
''Špičkově navržený design ukrývá neméně špičkovou techniku.
| 23. 11. 2012 23:26
Nie, nie, je ešte niečo lepšie. Alebo má snáď A3 škrabku na ľad vo viečku nádrže?
Avatar - PeterLuk
co je ta divná věc
| 23. 11. 2012 23:24
Samozrejme "...sa nemôže používať počas jazdy a pred jazdou" ;-) >:-[]
co je ta divná věc
| 23. 11. 2012 23:18
:yes: Ale parafín není vosk.
''Špičkově navržený design ukrývá neméně špičkovou techniku.
| 23. 11. 2012 23:12
Díky za pěkný PR článek. Lépe už to napsat asi nelze. :-)

Snad jedině ještě někdo v diskuzi ;-)

''U Audi není důvod k pochybám – A3 jako zakladatel kompaktního segmentu má tradici i dobré jméno. Navíc na svou stranu přidává výhodu v podobě zbrusu nové techniky.''

A3 je nejnovější, takže nejlepší (kromě jízdních vlastností).
Je nejhezčí, viz nadpis.
A nejdotaženější.

''A ve srovnání se sportovněji stylizovaným Mercedesem je jako celek dotaženější.''

Takže vlastně to byl i srovnávací test :-)
S jasným závěrem samo.. Byl bych vůl kdybych pořídil něco jinýho.

Díky!
Avatar - white label
TRIDNI "BOJ"
| 23. 11. 2012 22:19
Dobrá, marianku, já budu pilovat čtení, a ty se pro změnu pokusíš udělat něco s tím tvým "myšlením"..., O.K.? :*) >:-[]
Avatar - white label
nemuzu si pomoc
| 23. 11. 2012 21:46
Já bych to zas tak jasně neviděl, proč potom německá 1er skončila až 7. spolu s Ceedem a taková Astra až předposlední, přičemž V40 je 4.?
Avatar - PeterLuk
TŘETÍ ASOCIACE
| 23. 11. 2012 21:43
A ja že kde sa flákaš, ty si písal ďalšiu ódu! >:D >:-[] Už som to chcel vziať za teba. >:-[]

Ale ináč, súhlasím, A3 je perfektné auto, akurát trochu drahé. :yes: :yes:
Avatar - PeterLuk
no jo, golf s kroužkama!!
| 23. 11. 2012 21:41
>:D >:-[] :yes:
Avatar - PeterLuk
nemuzu si pomoc
| 23. 11. 2012 21:40
Kde je C4? Á, oni na ňu zase zabudli, veď to sú Nemci! >:D Vlastne dobre, skončila by posledná, bravo Nemecko >:D >:-[] :no:
Avatar - PeterLuk
...
| 23. 11. 2012 21:38
Nj, lenže koncern ti ponúka veci ktoré nepotrebuješ (čo by ani nevadilo, ak by to bolo prehľadné) a veci ktoré potrebuješ (a mali by byť v základe, viz. Rapid) a neponúka ti možnosť výberu pri dôležitejších veciach - čo ak chcem Audi A3 1.8 TFSI Quattro M6? Ja by som radšej možnosť manuálu ako tisíc drahých maličkostí, ktoré koncern ponúka (vedia potešiť, ale aj riadne zamotať hlavu a predražiť auto). ;-)
Avatar - šmoula nešika
sračka
| 23. 11. 2012 20:18
>:-[]
A jedeme dál...
| 23. 11. 2012 19:59
Ja by som si zasa rad precital, co na to Michal Fokt. Ten je ale, zda sa, v karantene a za trest musi pisat len clanky o Skodovke a komentare na temy vyvolavajuce vasnive diskusie.
TŘETÍ ASOCIACE
| 23. 11. 2012 19:36
Jedinečnej, mistrovskej kousek. Nadhled a jistota designéra bere dech. Absolutní tvary, absolutní křivky. Jistě i ty vnímáš základní vizuální esenci átrojky - vědomí vlastních kvalit. Tohle tedy z auta přímo žhne. Je to auto pro lidi, co mají v životě pořádek. Samozřejmě existuje s tímto charakterem více modelů aut, no AUDI je jejich zřetelným tahounem.

Velmi taktéž cením vzdušnost kabiny, ten minimalistický přístup s jediným správným (šoférským) akcentem, to je přesně ta míra generační změny, která jednak výborně komunikuje s dobou, jednak posouvá vnímání kabin aut jednoho každého z nás.

Až se chce napsat - čistoskvoucí kára. A kdo zná prémiové mravy v kabině, ty dokonalé sladěnosti všeho, na co saháš, všeho co ovládáš, tomu nyní jistě nejeden záškub ve slabinách napovídá, jak nádherné musí být soužití s novou átrojkou v jedné garáži.

P.S. někde jsem na diskusi letmo zachytil slogan nějakého prosťáčka - "nuda a šeď"... :-) Člověk musí tenhle garážový lumpenproletariát opravdu zřetelně politovat. Vždyť ti kluci ani netuší co je auto, co je vlastní garáž a co je vlastní... život.

BRAVO AUDI :yes: :-!
Avatar - white label
TRIDNI "BOJ"
| 23. 11. 2012 18:41
To není žádné rýpaní, prostě před třiceti lety nebylo Audi plnohodnotným soupeřem pro MB a BMW. Na druhou stranu nabízí Audi v nížší střední třídě klasický kompakt už 16 let, a tento kompakt je navíc postaven na základu Golfu, který je na trhu už 38 let. Takže v tomto ohledu je nové Ačko (proti A3) vlastně úplný zelenáč. Koncepčně se nové Ačko nevydalo cestou 1er, ale právě cestou A3, což je zatím, i podle srovnávacích testů, celkově dobrá volba a Ačko tak už ze startu šlape (v těchto testech) na paty A3, což lze (v souvislostech o kterých píši) považovat za úspěch Ačka. Ale taky se proto nelze příliš divit tomu, že v testech poměrně unisono zaznívá zmínka o celkově lepší dotaženosti A3.
Pokud se dva nejprestižnější automoto časopisy v Německu několikrát shodnou na pořadí 1. Golf, 2. A3, 3. Ačko, 4. 1er, nebude to asi úplná náhoda.
Samozřejmě, že kdo chce např. vyloženě RWD, má jasno hned a bez testů/zkoušení, ale to je na trochu jinou diskusi.

P.S. Na "argumentaci" nudným (nebo dokonce 5%ním) designem nemá smysl věcně reagovat, na podobné úrovni zkus diskutovat s někým jiným, adeptů na to zde máš tradičně dost. ;-)
TRIDNI "BOJ"
| 23. 11. 2012 18:37
Pred 2000 lety Italove ovladali cely znamy svet a Nemci lezli po stromech. A ted?
Zijme tim, co je dneska.
Hlasuju za 1er a MB-A
| 23. 11. 2012 18:19
Se vsim co jsi napsal souhlasim, nic to ale nemeni na mem nazoru. Kdyz je pro me nejake auto absolutne nezajimave (neresim ze se mi MB-A libi vic nez A3, resim ze se mi A3 ale vubec nelibi, nezaujala) takze ikdyby sebevic zazarila pri svezeni a oslnila interierem jako Porsche Turbo S na kterem jeste majitel nesetril a kuzi nechal potahnout vse, tak stale by to pro me nebyl adept na koupi.
Ad ma narazka na techniku, zadni pohon Audi nedocaruju, 160kw diesel taky ne. Vetsine kupcu teto tridy to treba muze byt uplne jedno ale...
... ale jsme zase u te subjektivity, me na hore vypsanem zalezi a beru to jako prinos.
Avatar - WinDiesel
TRIDNI "BOJ"
| 23. 11. 2012 18:14
Rýpnu si. Před 30 lety ještě Audi žádnou prémií nebylo. Mercedes je prémií již hodně dlouho. Ale jinak neříkám, aby se kupující při výběru mezi Mercedesem, BMW a Audi nezamysleli i nad A3..... Nebude to špatné auto, jen ten nudný 5% design ......
Avatar - AUDIRS6
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 18:01
ja na niektorých diskutérov nemám také nervy ako Ty, preto ďakujem že mnohím si vysvetlil rozdiel vo vnímaní Audi - už len základného systému - uloženie motora :yes: - ono je to presne o mne - až Audi s pozdĺžne uloženým motorom a quattrom s medzinápravovým diferenciálom je pre mňa to pravé orechové :yes: s jedinou výnimkou - R8 - a myslím, že táto výnimka nepotrebuje komentár a zaslúži si to!
Takže držím palce v obracaní "neveriacich" na ... povedzme informovanejších / chcel som pôvodne napísať rozumnejších - ale to sa tu stane málokedy ;-\ /
prajem veľa zdaru a pevné nervy ;-) :yes:
...hlavne s Kylie a jej podobnými... 8-s
TRIDNI "BOJ"
| 23. 11. 2012 17:46
Labile, nauc se cist.
no jo, golf s kroužkama!!
| 23. 11. 2012 17:42
z toho jsem úplně zpocenej!!! :yes: :yes: :yes:
Avatar - white label
A jedeme dál...
| 23. 11. 2012 17:30
>:-[]
Avatar - white label
nemuzu si pomoc
| 23. 11. 2012 17:25
Ano je, já psal o aktuálních číslech, tohle je něco nedávného, ale v pořadí na prvních třech místech (pokud bereme v potaz jen Golfa a prémii) se oba časopisy shodují.
Avatar - white label
TRIDNI "BOJ"
| 23. 11. 2012 17:19
Mně je naopak hodně líto tebe, tvé rádoby "(sebe)přesvědčivé": "...snad nikdo nepomysli nad nákupem tohoto...", vydá svou výmluvností za desítky tvých (podobně zoufalých) příspěvků, na druhou stranu tento tvůj (jinak obsahově "prázdný") příspěvek, se pod podobně obsahově prázdný test hodí perfektně. ;-)

edit - Ale co to, ve tvé následné reakci vidím náhlý zvrat, najednou je to (designově) "prast jako uhod".
Avatar - Ham.
nemuzu si pomoc
| 23. 11. 2012 17:14
V AMuSu je srovnání i s prémií
[odkaz]
Avatar - WinDiesel
co je ta divná věc
| 23. 11. 2012 17:09
Filtr paliva s malým a velkým okruhem. Ohřáté palivo po expanzi z vysokotlakého zásobníku a z přepadů čerpadla/vstřikovačů jde do filtru, který po studeném startu prohřeje a až potom se přepne přepad paliva do nádrže. Je to k rychlejšímu zahřátí motoru/kabiny a proti zablokování filtru voskem v zimě.
A jedeme dál...
| 23. 11. 2012 17:05
Četl jsem, ale někdo z redakce tu občas píše něco o tom, že tohle nejsou testy, že projížďka při představení není dostatečná pro sepsání plnohodnotného testu, za co to vydává konkurence, že na to je potřeba "poctivé" celotýdenní zkoušení. ;-)
Avatar - WinDiesel
motor 2.0TDI EA288?
| 23. 11. 2012 17:02
1.6TDi CR / 77kW již při 4000ot./min a 2.0TDi CR 81, 110, 132kW – výkonové verze berte jen jako informativní, výkony se můžou ještě měnit.

ZMĚNY:

chladící soustava:

- Integrovaný chladič stlačeného vzduchu v sacím potrubí ( SILLK )

- Přepínatelné čerpadlo chladící kapaliny ( snížení namáhání motoru )

- „Dvouplášťový“ vodní sloupec v hlavě válců ( „mikrooběh“ )

Hlava válců

- Nová konfigurace kanálů

- Ložiska vačkových hřídelů integrována v ložiskovém modulu

- Vačkové hřídele s hydraulickým nastavovačem

Systém zpětného chlazení výfukových plynů

- Dva okruhy – „nízkotlaký a vysokotlaký“, každý se samostatným EGR ventilem

Blok motoru

- Změna materiálu = snížení hmotnosti cca 5 kg

- Úprava kanálů pro chladící kapalinu a systém mazání = snížení třecích odporů = snížení spotřeby a emisí.

Kliková skříň

- Integrované vyvažovací hřídele s pohonem ozubenými koly

- Olejové ( regulovatelné ) na jedné hřídeli s vakuovým čerpadlem - „Visací olejový filtr“
Avatar - white label
Hlasuju za 1er a MB-A
| 23. 11. 2012 16:59
D3 je o tom, že opravdu zásadní chybu neuděláš ani s jednou z těchto tří značek (v dané třídě).
Se subjektivitou názoru v diskusi logicky vždy počítám, a i kdyby se nejdřív (než vyneseš podobně zásadní verdikt, včetně interiéru a techniky, viz tvá původní reakce) se všemi třemi svezl, pořád bude tvůj názor subjektivní (stejně jako názory všech dalších), ale přesto bude mnohem podloženější reálnou osobní zkušeností, kterou žádná fotogalerie, video (ani test) nemůže nahradit.
TRIDNI "BOJ"
| 23. 11. 2012 16:21
Ac se Audi (konecne) zbavilo tech nevkusnych LED vlnek, nynejsi design je ve srovnani a MB-A prast jako uhod. [odkaz] [odkaz]
P.S. slovo "decentni", si myslim, neni pro Audo moc vhodne. Volil bych spis "okoukane".
TRIDNI "BOJ"
| 23. 11. 2012 16:14
Raději decentní Audi, než Mercedes s kolotočářskými LEDkami a plechovými svaly a boulemi, kterým technika tak nějak výkonnostně...nestačí.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
A jedeme dál...
| 23. 11. 2012 16:14
Pan šéfredaktor psal o A3 zde [odkaz]
Hlasuju za 1er a MB-A
| 23. 11. 2012 15:58
Prijde mi zajimavejsi nez Audi, a pritom nepreplacane a s vydechama klimatizace z kterych mi neni nevolno. Ano, BMW mi proste sedi vic ;-)
Hlasuju za 1er a MB-A
| 23. 11. 2012 15:55
Sebelepsi svezeni (z audi s pohonem na predek a 2L dieslem? >:D ) nesmaze nudu kterou to auto sala. Neni zajimave ani z venci ani zevnitr. Svezl bych se abych o to kriticteji zhodnotil konkurenci a pokud by me BMW a MB nasledne sklamalo stejne by me to nedonutilo zvazovat audi, ale spise se podivat jinde. A ruku na srdce, vazne myslis ze bych s 1er treba udelal v necme zasadni chybu kdybych nesahnul po Audi?

Btw. nikde nepisu ze hodnotim objektivne, prezentuju jen svuj nazor ;-)
TRIDNI "BOJ"
| 23. 11. 2012 15:37
Trochu je mi Audi lito ( ;-) ) ale kdyz je mozno koupit si premii [odkaz] , snad nikdo nepomysli nad nakupem tohoto [odkaz] za cenu premie. ;-)
Avatar - Ozzman
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 15:27
V A3 sem neseděl, ale nová řada BMW 1 je vevnitř opravdu mailnkatá :-) Měřím 188 cm a měl sem problém. Nicméně se mi to auto celkově líbí více, hlavně ten interiér ( jel sem ale v nějaké verzi BMW individual s Mpaketem) :-)
...
| 23. 11. 2012 15:17
Já na DSG nemůžu říct křivého slova, jediné, co mě štve je poskakování při parkování.
Jde mi spíš o to, že pořád mě ještě baví víc kvedlat.
A ne, taky A3 nekupuju, teď krvácím jinam ;-\
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 15:16
:-) :yes:
Avatar - Snooob
Hlasuju za 1er a MB-A
| 23. 11. 2012 15:11
BMW je v interéri strašne zábavné! Normálne Šapitó!
;-)
motor 2.0TDI EA288?
| 23. 11. 2012 15:08
Je to tam, ale nepotvrdím ti, jaký to má vliv. Na čtyřválcových TDI skoro nic nenajezdím (v menších vozech preferuji benzín a ve větších šestiválce), takže netuším, jak se ohřívá staré, ani jak se ohřívá nové.
Hlasuju za 1er a MB-A
| 23. 11. 2012 15:07
Podle fotek mám taky jasno...V40 :-)
Avatar - PeterLuk
...
| 23. 11. 2012 15:04
Dík. Koncern všade pchá DSG - a na to som počul(čital) ako kritiku, tak pochvalu. Ale som rád, že benzín k štvrokolke je, aj keď teda, nechystám sa A3ku kupovať >:-[]
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 15:01
:yes:
Přesně tak. Mezi malými extra lacinými hatchi bych doporučil Clio II 1.6 anebo Corsu C 1.4...v obojím je legrace, pokaždé jinak.
Cenově o kousek výš i Polo GTI 1.6 a Clio Sport 2.0. Tahle auta se mi z malých hatchbacků líbila asi nejvíc.

Jo a ještě 145 2.0QV, ale to už je jiná třída.

Jen taková vsuvka. :-)
Avatar - white label
A jedeme dál...
| 23. 11. 2012 14:59
Naprostý souhlas!
Avatar - white label
Hlasuju za 1er a MB-A
| 23. 11. 2012 14:58
Mám pocit, že máš jasno už podle fotek, tedy bez zbytečného zdržování se svezením apod.
co je ta divná věc
| 23. 11. 2012 14:54
Přesně tak, Italové u 500L machrujou s kávovarem a přitom Němci už jsou zase o krok dál.
Avatar - white label
nemuzu si pomoc
| 23. 11. 2012 14:54
Jak to myslíš, od kdy ve srovnávacích testech rozhodují "pověsti"... ;-) >:-[]
Hlasuju za 1er a MB-A
| 23. 11. 2012 14:53
Audi A3... nuda zvenci, nuda uvnitr (pruduchy klimatizace nedelaji vnitrek jen nudnym ale i nevzhlednym - muj nazor).
Oba premiovi konkurenti jsou na mem listu dalece pred A3. MB vznejskem, BMW vnitrkem a technikou.
Avatar - white label
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 14:52
Tak upřímně, za mě teda 206ka rozhodně nijak zvlášť zábavným vozem není, samozřejmě, že každý malý hb s lehkým benzínem do jisté míry zábavný je, ale zrovna 206ka v tom nijak nevyniká, řada 205, nebo i 106 je na tom v tomto ohledu znatelně lépe.
Avatar - Snooob
nemuzu si pomoc
| 23. 11. 2012 14:50
Vzhľadom na povesť TSI sa asi bude líšiť značne!
A jedeme dál...
| 23. 11. 2012 14:48
Zapomněl jsem si přečíst, kdo je autorem, ale jakmile jsem narazil na "nebo mezi dvěma a třemi tisíci pro výraznou akceleraci", tak mi to bylo jasné. Tohle nikdo jiný snad napsat nemůže. Škoda, že A3 musel testovat zrovna Vaverka. Radši bych si přečetl, co si o ní myslí pan šéfredaktor.
co je ta divná věc
| 23. 11. 2012 14:46
Pivo, vino, rum.
starsi generace vs. nova
| 23. 11. 2012 14:44
To jses probudil po 20 letech asi >:D nic ve zlym
Avatar - Snooob
...
| 23. 11. 2012 14:42
Sťažovať sa na slabú konfigurovateľnosť v rámci koncernu je smiešne!
Asi si ešte nebol u Japoncov, kórejcov a spol...
Avatar - white label
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 14:40
Nevím, kde se tvé očekávání ohledně podobnosti interiéru A3 s A6 vzalo, copak tomu tak třeba u předchozí A3 bylo?
Když jsou si Audi napříč třídami podobné, tak je to tu kritizováno, když se naopak liší, taky je to špatně. A3 je kompakt a ten by měl mít i kompaktní/jednoduchý/minimalistický interiér, který by se měl k prémiové značce hlásit především kvalitou materiálů, zpracováním a ergonomií, a to nová A3 splňuje prakticky beze zbytku, pochopitelně to jen podle fotek poznat nejde, ale naživo rozhodně ano.
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 14:29
Záleží, co jsi zkoušel. Co od něj potřebuješ. A jaký máš rozpočet. :-) Máš tu Lotusy, Porsche, novou Toyotu, MX-5. V minulosti najdeš hodně zajímavých aut, pokud jde o Peugeoty, zmínil bych třeba 106 GTI. A 205 je legenda.
...
| 23. 11. 2012 14:26
K 1.8 TFSI na 180 koních můžeš mít i quattro, jenže to zase nejde s manuálem. Demence.
Jediný způsob, jak dostat manuál a quattro do jednoho auta je zase 2.0 TDI. :'-(
Avatar - Ham.
...
| 23. 11. 2012 14:25
S 1.8 TSI jde.
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 14:22
Vůbec.. vypadá nějak takto [odkaz]
Akorát jsem udělal nové rozvody, vyměnil, co vyměnit bylo třeba a je to fakt sranda :)))
Co si to auto nechá líbit, co vydrží, a co s ním dělám :)))
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 14:18
Vždyť to bylo roky do předu jasné. Tenhle jednoduchý interiér se objevoval v konceptech a asi se líbil, jinak by ho nepoužili. Audi si vždy testuje design na konceptech, než ho dají na produkční vůz. Nejspíš zůstane vyhrazen menším modelům, A4 by měla jít ve stopách A6 (do teď to tak Audi dělalo). Asi došli k závěru, že interiér velké Audi by nedělal v malé dobrotu. Takže A1, A3, Q3 a další malé vozy, které se mohou objevit, budou mít nejspíš svůj styl. A velké s podélně uloženým motorem zase svůj.

Já proti němu nic nemám. Působí hodně kvalitně. Podle mne je to asi nejsilnější stránka A3, byť se liší od toho, co Audi dělá ve vyšších třídách.
Avatar - white label
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 14:16
"zas tak tesny nie je", je nic konkrétního neříkající. Napsal tu snad někdo, jak moc těsný je?
A je těsnější, než v A3 (o Golfu nemluvě), nebo Ačku? Je. ;-)
Avatar - RWD
motor 2.0TDI EA288?
| 23. 11. 2012 14:13
jsi blázen, je to německy :-) Sice německy částečně umím, ale s tímto si asi neporadím. Stačí mi když někdo skutečně potvrdí že tento problém nové VW TDI opravdu řeší a že to funguje a je to znát :-)
Avatar - white label
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 14:10
Nepřeklepl ses, nechtěl si napsat P205? Běžná verze P206 a neskutečná zábava...nic zábavnějšího si zatím nenašel? No, nevím... 8-s ;-)
sračka
| 23. 11. 2012 14:07
>:-[]
motor 2.0TDI EA288?
| 23. 11. 2012 14:03
Ono je tam těch okruhů víc, pokud vím. Nevím, jak to má diesel, ale pokud si dobře pamatuji z materiálů k EA888, tak na začátku je chlazení vypnuté úplně. Navíc by pumpa měla mít proměnlivý průtok. A elektronika si pro různé režimy vybírá různé pracovní teploty (už jsem ta konkrétní čísla zapomněl, no někde jsem je tu psal, ale rozptyl je to velký a maximum, které používá, je relativně vysoko - přes 110, ke 120, něco takového, nechce se mi to hledat).
Avatar - iudex
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 14:00
To nie je na zamyslenie, tam nie je o čom. :-)
motor 2.0TDI EA288?
| 23. 11. 2012 13:58
Nějaký krátký popis máš zde: [odkaz]
Avatar - PeterLuk
...
| 23. 11. 2012 13:56
JJ, A3 je super auto, chcel by som ju, ako píšeš, vo verzí Quattro (pokiaľ by sa dalo, s benzínom, ten však v kombinácií so štvorkolkou asi nieje, či?).
motor 2.0TDI EA288?
| 23. 11. 2012 13:55
Napsal integrované, což nutně nemusí znamenat chlazené.
motor 2.0TDI EA288?
| 23. 11. 2012 13:54
Benzínové motory (EA211 a EA888 III) mají taktéž víceokruhový systém, takže budou pořád lepší. Ale přímé porovnání nemám.
sračka
| 23. 11. 2012 13:54
Vážený pane, to není o tom, že je něco co má 4 kruhy po někoho dokonalé. Každé auto, každá značka má své pro a proti, někomu se líbí více, někomu méně. Ovšem myslím, že nazývat auto ihned tupě a buransky sračkou navíc aniž by Vám osobně něco udělalo, je velmi ubohé. Někdy je mi fakt líto co sem chodí za lidi, myslím, žebychom více méně jako fanoušci aut měli mít radost z každého auta a ne takhle tupě křičet do tmy.
A jen pro upřesnění: tohle auto se mi líbí z venku moc ovšem interiér absolutně vůbec. Ale že by to byla ***?
nemuzu si pomoc
| 23. 11. 2012 13:52
A jak se liší řebříček benzínů?
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 13:51
Ale, zase, situace je aktuálně taková, že A3, jako novinka je docela drahá. Když jsem se mrknul, tak se dá najít třeba i toto:
[odkaz]
a
[odkaz]
To už pak, alespoň pro mě, k zamyšlení je.
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 13:44
porovnavas zaklad 1er, testovana audina nie je v zaklade, 1er vo vybave vyzera inak, 1er ma stredovy tunel ako poriadne auto,pricom ten interier zas tak tesny nie je (skusenost), nove A3 posobi trochu bezpohlavne.
Avatar - PeterLuk
Mne vyhovuje
| 23. 11. 2012 13:44
Mne sa A3 páči a zdá sa mi ako ideálne auto. Interiér na mňa z obrázkov pôsobil lacno (rovnakú prístrojovku má predsa aj A1), naživo som to však nepociťoval. Interiér je kvalitný, prehľandný a priestranný. Aj dizajn na mňa a veľkosť na mňa pôsobí ideálne. A v čiernej farbe krásne vynikne. Vo verzí 2.0 TDi quattro to bude určite super auto. ;-)
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 13:33
Bavila a opravdu moc, pokud člověk překousnul některé záležitosti, jako třeba interiér (mě třeba osobně nějak netrápil, i když to byl teda úlet ze strany bmw), tak to bylo super auto pro denní použití, hodně to ale bylo umocněno těmi 270kW. Dneska prostě nevím, jaký vůz pořídit, aby mi poskytnul takovou míru zábavy, ale abych zároveň mohl absolvovat s takovým vozem dlouhé dálniční přesuny a pod. Vyhořel jsem takovým způsobem, že mám doma asi 10 let starý P206, který má snad jen ABS, ale ani klimatizaci tam člověk nenajde. Motor má tuším 44kW a je to neskutečná zábava... nic zábavnějšího jsem zatím nenašel.
Avatar - iudex
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 13:28
No tak ako si to teraz napísal sa s tým dá súhlasiť.
Avatar - white label
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 13:27
Pokud tě nesmírně bavila E60, pak můžeš litovat, žes nestihl zlatou éru E39, v M paketu (na svou dobu!) dodnes nejlepší 5er téměř po všech stránkách. :yes: :yes:
Avatar - white label
sračka
| 23. 11. 2012 13:22
>:-[] Viz 10:12 ;-)
Avatar - RWD
motor 2.0TDI EA288?
| 23. 11. 2012 13:20
nejsem si jistý jestli hovoříme o tom samém, prosím o vysvětlení. VW se chlubil že nové dieselové motory EA288 budou mít vyřešené pomalé zahřívání motoru a topení a dosáhnout toho právě tak jak jsem popisoval. Jde mi tedy o zahřívání motoru, nikoliv o ochlazování výfukových plynů :-(
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
motor 2.0TDI EA288?
| 23. 11. 2012 13:10
Nový motor to je, ale chlazení výfukových svodů nemá. To se týká nové generace benzinových TSI (A3 a např. Golf VII) a MPI (Citigo a spol.), u dieselových motorů jsou výfukové plyny dostatečně "chladné" a další ochlazování by bylo nežádoucí kvůli činnosti filtru pevných částic.
Lacnejší?
| 23. 11. 2012 13:09
Tady se krom nějakých designových linií moc nerecyklovalo. ;-)
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 13:08
Ale přesně to píši, že mě překvapuje, že v A6/8 (i A4 ikdyž končí) udělají tak výborný interiér a do A3 hodí tenhle jednoduchý, až (na AUDI) minimalistický interiér. Jako by se AUDI vzdávala toho, co je její hlavní předností a chtěla se přiblížit jednoduchosti BMW. Takže bych očekával, že A3, pokud v něčem, tak v interiéru bude vynikat, jak je u této značky zvykem.
EDIT:S 1er si sice nemají co vytýkat, to určitě i A3 vede, jenže si osobně myslím, že 1er pak tím zážitkem na cestě může nabídnout zase více. 1er jsem ale narozdíl od A3 řídil. Takže nevím :)
Avatar - white label
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 13:05
Záleží na tom, jaký G7, když bude v highlinu a k tomu slušně našláplý, rozhodně nebude vypadat jako "chudý příbuzný" ani na živo... ;-)
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 13:03
:yes:
Avatar - white label
nemuzu si pomoc
| 23. 11. 2012 13:00
neboj, i německým testerům (naposledy např. v AZ) se aktuálně celkově (tedy i s přihlédnutím k ceně) líbí o něco víc nový Golf, ovšem na obhajobu A3 je třeba napsat, že ta byla hned za ním (tedy na druhém místě) a z prémiové kompaktní trojice tak byla nejúspěšnější.
Aktuální velký (14 dieselových kompaktů) srovnávací test v AutoZeitungu dopadl následovně:
1. Golf
2. A3
3. A klase
4. V40
5. Octavia
6. Focus
7. 1er/Ceed
9. Megane
10. Civic
11. i30
12. Astra
13. Ma3

A ještě menší aktuální srovnávačka dieselových kompaktů z AMuS (už bez prémie):
1. Golf
2. Focus
3. Civic
4. Astra
5. i30
6. P308
.
sračka
| 23. 11. 2012 12:59
Asi jak pro tebe bude všechno s 4 kroužky ***. V čem je to auto tak marné? Máš prostor, vyjádři se, pojmenuj to.
sračka
| 23. 11. 2012 12:57
>:D :yes:
motor 2.0TDI EA288?
| 23. 11. 2012 12:56
K tomu malému a velkému okruhu, není tohle náhodou úplně standardní řešení ovládáné termostatem ve všech autech?
Avatar - Snooob
Design
| 23. 11. 2012 12:48
Čo sa týka toho interiéru, mám to chápať tak, že čím viac tlačítok, kontroliek, laku a pod., tým je interiér hodnotnejší?
Test
| 23. 11. 2012 12:46
Podruhe za dva dny se zastanu testera Lukase. Test a jeho kvalita je pouhym odrazem predmetu daneho testu. Tudiz je treba si uvedomit ceho se test tyka. Jestlize je v tomto pripade test suchy, jde o prevypraveni vseho znameho, zadna hodnota, fraska (jak tvrdis), potom testovane auto neni nez suche auto, jiz zname, bez opravdove hodnoty, fraska.
Bohuze, kdyz se podivas na auto nahore, lepsi ten test byt ani nemuze. ;-)
Avatar - RWD
motor 2.0TDI EA288?
| 23. 11. 2012 12:36
a jaky máš z toho motoru dojmy?
Lacnejší?
| 23. 11. 2012 12:30
No konečne! Však je VW recyklát!
Avatar - white label
starsi generace vs. nova
| 23. 11. 2012 12:25
Ty ostatní zřejmě nejsou "zatíženy" čtyřmi kruhy... >:-[] ;-)
Test
| 23. 11. 2012 12:24
suhlasim!
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 12:22
Na pohlad moze vyzerat stroho, ale nazivo je obrovsky pokrok oproti doterajsej A3. Povedal by som ze materialovo sa moze rovnat A6, posobi velmi kvalitne nazivo. Nic v triede sa ani nepriblizuje, taky G7 pri porovnani nazivo je chudobny pribuzny.
motor 2.0TDI EA288?
| 23. 11. 2012 12:21
Priznam sa ze neviem, skusal som 2.0 TDI este koncom leta kedy som sa na to nesustredil
Avatar - iudex
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 12:09
No k tým výduchom á la jet mám tiež osobne výhrady. Interiér 1er pôsobí v základe tiež dosť jednoducho a toto: [odkaz] rozhodne za o triedu lepší interiér nepovažujem. Je zrejmé, že je to zámer automobiliek, ale ak Ti to vyhovuje pri 1er, prečo Ti to vadí pri A3?
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 12:03
lol, videl si vobec interier 1er? plnotucna palubka ako z 3er. som fanusik audi, ale tie 2 vyduchy v strede a nic viac by boli vhodne tak pre fiat500.
co je ta divná věc
| 23. 11. 2012 11:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
Test
| 23. 11. 2012 11:48
Ale zase nebuď prehnane kritický. Na úroveň testu C-Elysée to nemá. ;-) >:-[]
Avatar - iudex
starsi generace vs. nova
| 23. 11. 2012 11:47
Koľko je ľahších dvojlitrových dízlov v triede? Nájdi mi aspoň 3.
Edit: námatkovo som pozrel Focus: 1421 kg, Giulietta 1395 kg, Golf 1351 kg, Astra 1515 (!) kg. Takže koľko je tých ľahších v triede?
sračka
| 23. 11. 2012 11:45
ááá pán je nějaký vtipný,další pro koho je,vše co má ve znaku čtyři kroužky,dokonalé ;-\
Avatar - RS3limo
Test
| 23. 11. 2012 11:33
To je snad nejhorší test auta, co jsem za poslední dobu četl. Suchý převyprávění všeho známého, žádná přidanná hodnota, prostě fraška... Nemam slov, kam auto.cz kleslo.
Avatar - iudex
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 11:22
No F10 je asi prvé BMW, kde nemožno mať výhrady ani proti jednoduchším verziám interiéru. Musíš ale uznať, že nová A6 je interiérom stále vpredu. A možno tak trocha prenášaš svoje zvyky a očakávania z vyššej strednej na A3, čo nie je vzhľadom na rozdiel dvoch tried úplne fér. Treba porovnať s 1er a tu si nemajú navzájom moc čo vytýkať.
Avatar - iudex
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 11:20
Ako už písal wl, ber to trochu s nadhľadom. ;-)
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 11:19
Já s ním problém nemám. A zbytek už je pro mne jen slovíčkaření. ;-)
černá je dobrá
| 23. 11. 2012 11:08
Jakékoliv řešení by vypadalo, jako už někde jinde použité. To už jsou malý věci. ;-)
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 11:07
Není strohej, je minimalistickej a technicistní...
...
| 23. 11. 2012 11:06
To je fakt :-)
Design
| 23. 11. 2012 10:52
Po prvním seznámení s novým Audi A3 jsem naprosto v rozpacích, vůz už nyní vypadá jako by čekal na nástupce a né, že je to zcela nová generace, když porovnám s novým MB A, vypadá tahle audi jako výběhový model.
No v černé barvě je to ještě horší viz. fotky v dnešním testu [odkaz]
Zklamáním pro mne byla velká hlučnost motoru 2.0 TDI, což je v testu taky kritizováno a taky aerodynamický hluk při vyšších rychostech a rázy od podvozku, takhle jsi novou generaci teda nepředstavuji, spíše bych to nazval velkým šetřením ze strany VW.
Interier je velice jednoduchý a funkční, ale působí velmi lacině narozdíl od nového golfu, kde vnitřek působí mnohem hodnotnějším dojmem.
starsi generace vs. nova
| 23. 11. 2012 10:47
Ja si proste nemuzu pomoci, ale z venku se mi starsi 3dv. audi libi vice. At na ta auta koukam jakkoli. Proste starsi generace byla liniove cistci.

A jeste jedna vec, vidim dobre, ze to auto vazi 1350 kg? to je docela dost, byt to ma ropaka uvnitr.
nemuzu si pomoc
| 23. 11. 2012 10:41
ale treba z profilu se mi 3dv. golf libi vic, ani ten interier u golfu nemuzu (z fotek) posoudit jako slabsi.
[odkaz]
černá je dobrá
| 23. 11. 2012 10:35
a že to vypadá jak u renaultu nám zákazníci prominou :-)
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 10:33
Kdybych tady chodil bojovat, myslím, že bych nezačal s tím, že se mi auto uvnitř (subjektivně) nelíbí >:D Spíše bych tady provedl "analýzu" typu Kylie/GTI na téma, proč se to nikomu nemůže líbit :)))
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 10:31
Nikdy jsem nevlastnil jiné, než F10, předchozí byly pouze v rodině. Ano, souhlas, E60 byla hodně "zvláštní", po čase na to naštěstí člověk aspoň trochu uvykne. Na druhou stranu musím přiznat, že mě to auto nesmírně bavilo.
sračka
| 23. 11. 2012 10:30
Proč si dáváš část svýho nicku do nadpisu příspěvku?
A jedeme dál...
| 23. 11. 2012 10:30
...Lukáši, jedeš dál ve svých kolejích... To, co z tebe leze je nepředstavitelný. Jako majitel předchozího A3 Sportback narovinu píšu:
Nová generace perfektně navazuje na tu předchozí, žádná revoluce se nekoná, jen drobný cizelování a jinak řešená palubní deska. Bez ohledu na všudypřítomný PR kecy naštěstí zůstala A3 átrojkou! Ve všem!!! Příjemný auto na každodenní užívání, přesto je potřeba napsat, že díky povedený předchozí generaci je rozdíl v porovnání s novou zhruba jako mezi V. a VI. generací Golfu!

Na tento citát bych tedy zapomněl: "Audi si dalo na přípravu nové A3 devět let. Čekání se vyplatilo, v pořadí třetí generace je velkým skokem kupředu."

Dodávám, že pro mě právě předchozí trojka byla nejpříjemnějším hatchem ze všech ohledů, ano BMW1 je super na řízení, je to zadokolka, ale na vobyčejný, každodenní ježdení mi přišla A3 lepší. Bez těch reklamních canců by se to dalo snést, ale dokážeš vždy zaperlit...
černá je dobrá
| 23. 11. 2012 10:29
Protože to je skrz naskrz německý auto. ;-)

Umístění, estetcky možná jo, ale tady už to taky chce myslet na ergonomii. Tedy přímo v zorném poli.
Avatar - white label
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 10:27
Pokud ti schází trocha smyslu pro humor, nemusíš hned "bojovat", snadno totiž můžeš zjistit, že bojuješ především sám se sebou... ;-) :-)
černá je dobrá
| 23. 11. 2012 10:25
proč ne bhp? :-)

ideální umístění navigace je jenom jedno, absolutně ve stejné úrovni jako je otáčkoměr, či rychloměr, výdechy nad nebo pod nebo třeba vedle, přece pěkně čistě esteticky ;-)
Avatar - white label
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 10:23
Pokud jezdíš v "Bangle BMW" a novějších, pak musíš být na jednoduché interiery zvyklý, bohužel "Bangle BMW" interiery nebyly jen jednoduché (to by mi tak nevadilo), ale i lacině provedené, zejména palubka apod.
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 10:22
Dívám se, že jako za starých časů... Nejsi s AUDI, jsi proti nám... :yes:
černá je dobrá
| 23. 11. 2012 10:19
300 bhp? Spíš 300 PS. ;-)

Co se ti nělíbí na displeji navigace? Jedna skupina tu nadává, jak navigace v palubní desce na místě rádia je k ničemu a nízko a tobě se zase nelíbí to, že je moc vysoko? Ale ve výhledu ti opravdu nebrání, to se neboj. ;-)
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 10:16
Interiér je sice strohý, ale ukázkově zpracovaný. Jak do materiálů, tak do ergonomie či jeho slícování. ;-)
sračka
| 23. 11. 2012 10:15
kámo, no radši vlastně nic..
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 10:14
Na kole jezdím ve volném čase ;-) V BMW v tom zbylém. Novou A6 jsem měl půjčenou a špatné auto to není. Líbí/nelíbí je subjektivní hodnotový soud... A ujišťuji Tě, že nejen cyklisté ohrnují nos nad interiéry AUDI.
černá je dobrá
| 23. 11. 2012 10:14
ale tady lze jistě volit lepší barvu, v které silueta lépe vynikne, zvenku subjektivně líbivá karoserie, dynamické linky, všeho akorát, s 5ti dveřma bude vypadat ještě lépe, příplatková sedadla vypadají božsky, bez těch by bylo hříchem nejezdit, výdechy klimy podobné jako v mb-a, nebo asi jumbo-jetu, no a umístění a zasazení navigace je klasicky tragédie, oni na to časem přijdou, nuž celkově dojem dobrý, s motůrkem o výkonu cca 300 bhp jistě zkušená volba :-)
...
| 23. 11. 2012 10:14
Určitě svým chodem. ;-)
Avatar - white label
sračka
| 23. 11. 2012 10:12
...pro úplnou dokonalost by to případně chtělo podobně upravit i jeho nick. ;-)
Avatar - white label
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 10:09
>:-[] :yes:

Audi se dokonalou jednoduchostí interiéru nové A3 chtělo zavděčit i cyklistům, kteří k jednoduchým interiérům přirozeně tíhnou... >:D
Avatar - iudex
sračka
| 23. 11. 2012 10:09
>:-[] >:D
Avatar - iudex
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 10:08
A nejazdíš na ňom? Lebo len bicyklista ohŕňa nos nad interiérmi Audi. ;-)
Avatar - white label
sračka
| 23. 11. 2012 10:08
Za velmi trefný a sebekritický název (viz nadpis) tvého příspěvku... :yes:
Upřímně - nelíbí
| 23. 11. 2012 10:02
Zvenku je to stále ještě AUDI, ale uvnitř mi to příjde, že se odklonili od své "klasiky", tedy kvalitní a jasně najevo to dávající interiér. Sice se mi to nikdy nelíbilo, ale vizitka to byla jednoznačná. Teď, jako by začali hledat podobnou jednoduchost a strohost, která je spíše bližší BMW. Evidentně jejich prvotina. Ještě teda začne dělat BMW interiéry podobně, jako AUDI u svých zbývajících modelů a začnu jezdit na kole >:D
Avatar - RWD
motor 2.0TDI EA288?
| 23. 11. 2012 10:01
A nevíš jak si tedy rychlost ohřevu motoru + schopnost topení vede oproti benzínovým motorům?
sračka
| 23. 11. 2012 09:59
Předražené nic,podle mého zbytečné auto,asi jako A1 :'-(
motor 2.0TDI EA288?
| 23. 11. 2012 09:55
Ano, tento motor to ma presne ako pises, zahrievanie by malo byt omnoho rychlejsie vdaka tzv. malemu a velkemu tepelnemu okruhu. Najprv sa ohrievaju len najdolezitejsie casti, potom interier a potom zvysok.
Ambition
| 23. 11. 2012 09:54
Testované auto je vo výbave Ambition (športové sedadlá, podvozok, Audi drive select...), nie Attraction ako uvadzate v teste.

Celkovo mi prisiel test malo hovoriaci, velmi malo o pohonnej jednotke a celkovo prevazne same vseobecne hodnotenia.
Avatar - RWD
motor 2.0TDI EA288?
| 23. 11. 2012 09:53
má tento motor integrované výfukové potrubí v hlavě válců s vlastním chladícím okruhem hlavy řízený ventily jak VW kdysi predikoval nebo ne? Nějak jsem to nikde v žádné z recenzí s těmito novými motory nezaznamenal... A pokud ano jak účinné je to reálně v rychlosti ohřevu motoru oproti staré verzi? Díky
...
| 23. 11. 2012 09:30
Krásné auto. Pro mě už mu chybí k dokonalosti jen quattro a silnější benzín.

Zase ta ergonometričnost. O co je horší dedikovaný knoflík v Peugeotu oproti sdruženému ovladači v A3?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku