Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chevrolet Impala: Über-Insignia jde do prodeje, zatím jen v USA

První exempláře nové generace tohoto full-size sedanu se v amerických showroomech objeví na jaře.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
27. 11. 2012 09:28
Re: Chevroletí O.T. prosba
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - GM.rja
27. 11. 2012 08:17
Re: Chevroletí O.T. prosba
Ne, nemohla, protože celá redakce už týden pracuje na článku "Rapid - první dojmy při jízdě z kopce" a taky prý zahlédli Octávii 3 maskovanou už jen ze 65-ti % před místním koloniálem v Horní-Dolní :-(

Taky bych se přimlouval za test Malibu nebo několikrát jsem navrhoval porovnání kombíků Cruze a Octávie, ale je to marný, je to marný, je to marný ...
27. 11. 2012 07:56
Re: Laňka
30 tis. dolaru v USA znamena, ze v E to bude stat 30 tis EUR+ 20% DPH = 36 tis eur, coz je od 900 tis korun.
27. 11. 2012 04:31
Re: Impala
Nechci byt hnidopich, protoze u platformy, se kterou dokaze Commodore zajet na okruku stejny cas jako Aston Martin DB9 nebo BMW M5, neni az tak moc dulezite, v cem ma puvod a kdo ji vyvinul.
Nicmene jako majitel Holdenu se musim ozvat. Mate nepresne informace.
Holdeni Zeta platforma nema s Opelem nic spolecneho. Holden ji vyvinul jako zbrusu novou architekturu pro Commodore a Chevy Camaro.
Hodne lidi si to, stejne jako vy, plete, protoze Holden pouzival upraveny podvozek z Omegy (V-platformu) az do r.2006, kdy jej nahradil prave Zetou.
Impulsy pro vyvoj Zety "z cisteho papiru" byly dva.
A) Omega zacinala ztracet dech/prodeje se svoji starnouci V-platformou (vyrabenou od r. 1986) a Opel se rozhodl nepokracovat ve vyvoji.
B) GM chtelo centralizovat konstrukcni prace na nove architekture s pohonem zadnich kol a vybralo australskou pobocku jako centrum zodpovedne za jeji vyvoj.
Avatar - Ham.
26. 11. 2012 23:21
Re: Platforma evropského středního mainstreamu
Porovnáváš kravál z výfuků a ne motory a ještě k tomu nějaké tunerské ujetosti a proti tomu dáváš sériový výfuk RS5/AMG. I u tříválce jde naladit výfuk tak aby dělal stejný bordel jako ty šestiválce na odkazech. Počet válců neokecáš ani nezamaskuješ, kultura chodu, podání výkonu je prostě někde jinde. A prestiž, to myslíš vážně, že otuněný Superb je o stejné prestiži jako sériová RS5 nebo M3?
Avatar - Barrichello
26. 11. 2012 21:38
Re: GM
ježiš ted koukám na tu volovinu co sem napsal, halt sem předtím koukal na efjedničky, samozřejmě HHR, ne HRT >:D >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
26. 11. 2012 21:36
Re: Platforma evropského středního mainstreamu
No pokud nerozeznáš bublání osmiválce od zvuku traktoru s turbem, tak si asi hluchej.

Traktor zní takhle [odkaz]

A tak zní všechny moderní traktory.

A staré zní takto: Kirovec s motorem V12
26. 11. 2012 20:43
Re: Platforma evropského středního mainstreamu
Prestiz dnes? To nevim. Mozna tak u vidlaku, pubertaku co obdivuji vse americke a nad posteli jim visi muscle car a Jeremyho Clarksona. A osmivalec jako traktor zni. At uz ty stare americke [odkaz] , nove americke [odkaz] [odkaz] , nebo treba nemecke [odkaz] [odkaz] . Na sestivalec nemaji! [odkaz] [odkaz]
Avatar - donPedro
26. 11. 2012 19:06
Chevroletí O.T. prosba
Vážená a milá redakce Auto.cz a testík Chevy Malibu by prosím mohl býti? Děkuji.
Avatar - euro89
26. 11. 2012 15:56
Re: Impala
I kdyby ten podvozek pamatoval válku severu proti jihu, tak podstatný je, že má (narozdíl od Insignie) poháněnou správnou nápravu. :yes:
Avatar - Barrichello
26. 11. 2012 09:02
Re: GM
Neřekl bych že V8 Camaro za 1 mega je předražený.
Vem si US cenu, dopravu, dph, clo a přepracování na eu normy a máš to s plnou zárukou.
Avatar - Barrichello
26. 11. 2012 09:00
Re: Platforma evropského středního mainstreamu
V8 jako traktor fakt nenzní, to si pleteš s dieslem.

Problém je že už Impala minulý generace V8 neměla, cca poslední 3 roky.

Zřejmě GM soudí, že zákazníků co by koupili V8 je málo, takže když půjdou ke konkurenci tak je to netrápí....
Avatar - Ham.
25. 11. 2012 23:40
Re: Platforma evropského středního mainstreamu
Rozdíl ve spotřebě V6 a V8 není nijak zásadní. V8 zní jak traktor? V porovnání s šestiválcem nebe a dudy. A prestiž V8 ta je o dva řády jinde než u šestiválce.
25. 11. 2012 23:24
Re: GM
No jo sice se prodávají ofiko, ale pár těchto prodejců využívá ojedinělosti prodeje v evropě a snaží se na nich co nejvíce namastit kapsu...
25. 11. 2012 23:12
Re: Laňka
Tohle auto je větší než Insignia. Americké dvojče Insignie se vyrábí jako Buick Regal.
[odkaz]

Impala má prodlouženou platformu z Insignie, takže v Evropě jednoznačně patří do vyšší střední třídy. :-!
25. 11. 2012 23:01
Re: Platforma evropského středního mainstreamu
Porad tu mas americky design, americke rozmery a americke pohodli. Navic V6 je idealni motorizace. V8 zere a zni jak traktor.
Avatar - Ham.
25. 11. 2012 21:48
Re: Platforma evropského středního mainstreamu
Globální neglobální, motor napříč, čtyřhrnky a maximálně V6 je na full size velká bída. Taková Latituda po Americku. Charger se může evropské vyšší střední alespoň nějak postavit, tahle oplácaná Insignia se jí může dívat tak akorát do výfuku. >:-[]
Avatar - Barrichello
25. 11. 2012 21:46
Re: GM
bylo tu HRT - skoro nikdo ho nekupoval.

Chceš americkej chevrolet? Kupa si Camaro a corvette, ty se tu prodvají ofiko.
Zbytek si můžeš nechat dovézt, mimo Sonic, Malibu, Spark a Captivu, což sou korejci prodávaný i v USA >:D
Avatar - Barrichello
25. 11. 2012 21:44
Re: Platforma evropského středního mainstreamu
300C/Cahrger mělo/má podvozek z Mercedesu. A pořád je to maerickej fullsize se vším všudy.

Nevidím v tom problém. GM je globální koncern. tudíž i platforma je globální, at se nám to líbí ne nebo ne.
Avatar - Ham.
25. 11. 2012 20:06
Platforma evropského středního mainstreamu
stačí pro full size sedan. US nám nějak zaostávají.
25. 11. 2012 19:50
Re: Laňka
to je ale cena bez DPH, takže to u nás tolik nemůže stát ani náhodou
25. 11. 2012 19:50
Re: Laňka
Mam takovy dojem, ze XF, nebo Ecku se nevyrovna. Spis bych to videl jako americka obdoba te insignie, superbu atd.
25. 11. 2012 18:49
Re: Impala
myslíš tu zadokolku od holdenu co má původ v béčkový omeze z roku 1994? :yes:
Avatar - euro89
25. 11. 2012 18:22
Impala
Auto vypadá naprosto dokonale, dokonce už i ten interiér vypadá hodnotněji, než bývalo u Chevroletů zvykem. :yes: Škoda jen té platformy, zadokolka od Holdenu by se k Impale hodila rozhodne víc!
Avatar - euro89
25. 11. 2012 18:19
Re: Laňka
Chevrolet velký auta uměl vždycky. Problém je v tom, že většina modelů, který evropani považují za Chevrolety, jsou jen Daewoo. Jinak nevím, co se ti nelíbí na ceně, ale ukaž mi, kdo ti v Evropě nabídne vyšší střední třídu za 600tis.? Navíc nejde o žádný základ, ale naopak o verzi V6. Kolik stojí např. 5er, XF nebo E-Klasse s obdobnou motorizací? Za tyhle peníze koupíš u nás v týhle třídě jen low-end Latitude a to ještě do toho auta nedávaj žádnej normální motor. :-!
25. 11. 2012 16:00
GM
GM je prostě jednička jejich auta mě vždy přitahovali jejich vzhledem, škoda je jen, že v evropě máme pouze od GM OPEL a CHEVROLET dovážený z asie.
Avatar - Aladeen
25. 11. 2012 14:51
Škoda
že to nebudú robiť aj ako Liftback ... To by tomu auto sadlo ;-)
25. 11. 2012 14:50
Laňka
Tak jako Malibu i Impale to v červené neskutečně sekne! O dovozu bych určite uvažoval, v Německu jich pár stovek prodají a image to jen pomůže, půjde jasně vidět, že Chevrolet velká auta dělat umí. Já bych nad ní dost uvažoval, záleží ovčem na ceně v evropě, už ta US cena je docela vysoká, u nás by to tedy bylo 700-mio, to už je dost