Ne, nemohla, protože celá redakce už týden pracuje na článku "Rapid - první dojmy při jízdě z kopce" a taky prý zahlédli Octávii 3 maskovanou už jen ze 65-ti % před místním koloniálem v Horní-Dolní :-(
Taky bych se přimlouval za test Malibu nebo několikrát jsem navrhoval porovnání kombíků Cruze a Octávie, ale je to marný, je to marný, je to marný ...
Nechci byt hnidopich, protoze u platformy, se kterou dokaze Commodore zajet na okruku stejny cas jako Aston Martin DB9 nebo BMW M5, neni az tak moc dulezite, v cem ma puvod a kdo ji vyvinul.
Nicmene jako majitel Holdenu se musim ozvat. Mate nepresne informace.
Holdeni Zeta platforma nema s Opelem nic spolecneho. Holden ji vyvinul jako zbrusu novou architekturu pro Commodore a Chevy Camaro.
Hodne lidi si to, stejne jako vy, plete, protoze Holden pouzival upraveny podvozek z Omegy (V-platformu) az do r.2006, kdy jej nahradil prave Zetou.
Impulsy pro vyvoj Zety "z cisteho papiru" byly dva.
A) Omega zacinala ztracet dech/prodeje se svoji starnouci V-platformou (vyrabenou od r. 1986) a Opel se rozhodl nepokracovat ve vyvoji.
B) GM chtelo centralizovat konstrukcni prace na nove architekture s pohonem zadnich kol a vybralo australskou pobocku jako centrum zodpovedne za jeji vyvoj.
Porovnáváš kravál z výfuků a ne motory a ještě k tomu nějaké tunerské ujetosti a proti tomu dáváš sériový výfuk RS5/AMG. I u tříválce jde naladit výfuk tak aby dělal stejný bordel jako ty šestiválce na odkazech. Počet válců neokecáš ani nezamaskuješ, kultura chodu, podání výkonu je prostě někde jinde. A prestiž, to myslíš vážně, že otuněný Superb je o stejné prestiži jako sériová RS5 nebo M3?
Prestiz dnes? To nevim. Mozna tak u vidlaku, pubertaku co obdivuji vse americke a nad posteli jim visi muscle car a Jeremyho Clarksona. A osmivalec jako traktor zni. At uz ty stare americke [odkaz] , nove americke [odkaz] [odkaz] , nebo treba nemecke [odkaz] [odkaz] . Na sestivalec nemaji! [odkaz] [odkaz]
Rozdíl ve spotřebě V6 a V8 není nijak zásadní. V8 zní jak traktor? V porovnání s šestiválcem nebe a dudy. A prestiž V8 ta je o dva řády jinde než u šestiválce.
Globální neglobální, motor napříč, čtyřhrnky a maximálně V6 je na full size velká bída. Taková Latituda po Americku. Charger se může evropské vyšší střední alespoň nějak postavit, tahle oplácaná Insignia se jí může dívat tak akorát do výfuku. >:-[]
Chceš americkej chevrolet? Kupa si Camaro a corvette, ty se tu prodvají ofiko.
Zbytek si můžeš nechat dovézt, mimo Sonic, Malibu, Spark a Captivu, což sou korejci prodávaný i v USA >:D
Auto vypadá naprosto dokonale, dokonce už i ten interiér vypadá hodnotněji, než bývalo u Chevroletů zvykem. :yes: Škoda jen té platformy, zadokolka od Holdenu by se k Impale hodila rozhodne víc!
Chevrolet velký auta uměl vždycky. Problém je v tom, že většina modelů, který evropani považují za Chevrolety, jsou jen Daewoo. Jinak nevím, co se ti nelíbí na ceně, ale ukaž mi, kdo ti v Evropě nabídne vyšší střední třídu za 600tis.? Navíc nejde o žádný základ, ale naopak o verzi V6. Kolik stojí např. 5er, XF nebo E-Klasse s obdobnou motorizací? Za tyhle peníze koupíš u nás v týhle třídě jen low-end Latitude a to ještě do toho auta nedávaj žádnej normální motor. :-!
Tak jako Malibu i Impale to v červené neskutečně sekne! O dovozu bych určite uvažoval, v Německu jich pár stovek prodají a image to jen pomůže, půjde jasně vidět, že Chevrolet velká auta dělat umí. Já bych nad ní dost uvažoval, záleží ovčem na ceně v evropě, už ta US cena je docela vysoká, u nás by to tedy bylo 700-mio, to už je dost