Po žlutém taxi pro New York a černém pro Londýn představuje Nissan třetí variaci na toto téma. Opět je základem NV200 a tentokrát v barvách typických pro Barcelonu.
Patří do země svého původu - Indie.Použití tak maximálně v provedení Van. Nedovedu si
představit , že by tato krabice dala využit jako taxi - možná v Indii nebo v rozvojových zemích
Nakonec ne nadarmo je tohle Van roku 2010 a podobně jako taxikáři s ním kalkuluje i kde jaká spediční služba (naposledy tuším FedEx) ve městě kde se cení jeho malé vnější rozměry podobně jako u osobního Mini Cooperu, takže se rychleji všude dostane. :yes:
Pozor, nehezký boční vzhled velmi, velmi klame!!
Několikrát jsem měl toto u nás celkem exotické auto k dispozici a poté co jsem si zvykl na jeho rozměry, tak mohu zodpovědně prohlásit, že lepší štiku na proplétání hustou dopravou by jste těžko hledal. Díky hranatému tvaru máte i dobrý přehled o možných kontaktech karoserie na bocích. Navíc má na daný půdorys překvapivě velký vnitřní prostor (dokonce na 2 Europalety !!), vynikající variabilitu sedadel, má i couvací kameru se kterou se výborně parkuje a ve městě se velice příjemně řídí. Ano, na taxi je to vynikající volba. Taxikáře především zaujme ve městě suprová spotřeba v dieselu a fakt, že se příjemně řídí, z obdobných aut má asi nejlepší řazení a překvapivě ostré brzdy. Především díky nízké hmotnosti má i slušné zrychlení a neejspíš i to má vliv na spotřebu.
Neříkám na dálnici, tam se se chová podobně jako auta typu Berlingo, VW Caddy, Kangoo či Doblo. Ale i na té dálnici kupodivu mnoho nepapá :-):yes:
Oni ti vybírající se nemohli splést 3 x za sebou. V New Yorku, Londýně a v Barceloně.
Podle mě je to černý kůň tím, že nehezky vypadá, ale hodně poskytuje.
Schválně si jednou poměřte s Berlingem a pod. třeba fakt, že na rozdíl od konkurentů tohle má rovnou podlahu dlouhou přes 2 metry a kupř. trubky tam dostanete dlouhé 3,2 m když je úhlopříčně podstrčíte pod předním sedadlem, což nelze ani u jednoho stejně velkého konkurenta !