Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Maserati Quattroporte přijede s 3,0 V6 a 3,8 V8

Dvě benzinové jednotky v budoucnu patrně doplní i turbodiesel.
Zpět na článek
6. 12. 2012 00:09
Re: Tak to je schlecht.
Ani v takovém prostředí F40 mnoho lidí na limit nevezme. Už vůbec ne dnes. Rozhodně si člověk jízdu víc užije než na horských silničkách. Mně takhle stačila 911 GT2 RS. 959 nebo F40 jsou podle mne ještě horší (nebo lepší, záleží na úhlu pohledu ;-) ). Prostě auta, ze kterých stříháš pr*elí osmičku železo.
5. 12. 2012 21:40
Re: Tak to je schlecht.
No já nevím, tohle zní charismaticky až běda. :-)
Jen škoda toho prostředí, na okruhu to musí být požitek.
5. 12. 2012 17:24
Re: Tak to je schlecht.
Interier je na jednicku, exterier zepredu a z boku parada, ale kdo tomu dal zadek, ktery jakoby z oka vypadl Audi... to nepochopim ..... :-(
5. 12. 2012 16:44
Re: Tak to je schlecht.
Takže jsi vystoupil a šel jsi měnit textil.
Já má z diskuzí poslední dobou pocit, že tady 90% lidí ani nemá řidičák a nebo nezkoušeli řídit cokoliv, co má víc jak 200HP, resp. nezkoušeli s tím jet trochu rychleji. >:D
Avatar - Dinar
5. 12. 2012 14:36
Re: Tak to je schlecht.
Přidej ještě jednou ku*va, posaz jak na kozlíku s koleny kolem obrovského naplacato volantu, na centimetru zabírající spojku, při podřazení blokující se kola, všude dokola skály, stromy a vlhký asfalt a vyjde ti atmoška mojí projížďky s jedním z údajně nejcharizmatičtějších aut historie. >:D ;-)
5. 12. 2012 14:15
Re: Tak to je schlecht.
No, je pravda, že kdyby u Ferrari postavili motor pro Mase ve stylu F40, tak by bychaři byli nadšeni z brutality s "charakterem", která by dnes působila jako ufo a zároveň by se jednalo o velmi stylový konec Maserati. >:-[]
5. 12. 2012 14:12
Re: Tak to je schlecht.
Nejel jsem, ale z jakéhokoliv textu a technické specifikace není těžké pochopit, že se jedná o old school turbo, tedy nic, nic, ku*va, ku*va.
Avatar - Dinar
5. 12. 2012 13:25
Re: Tak to je schlecht.
V jedné prd.eli v jižních Tyrolích, žije člověk, který má ve stodole (skutečné stodole) tři Ferrari a mezi nimi i F40. Je to blázen, stejně jako všichni sousedi kolem, totiž když sami mluví o Italech, tak s lehkým pohrdáním, oni jsou něco jiného, jak ale přijde řeč na auta, jsou všichni hned největšími Italy na světě a věty o autech tvoří tak, že mezi slova ferári, ferári se jim občas podaří nacpat i sloveso. :-) ;-)
Avatar - Dinar
5. 12. 2012 13:21
Re: Tak to je schlecht.
Ano, s výjimkou scaglietti, které je dost něco jiného, byla F40 jediným Ferrari, které jsem řídil, bohužel na úzkých horských silnicích v Tyrolích, s knedlíkem v krku a slepenýma půlkama. Půl roku jsem se z toho odkopával. >:D ;-)
Avatar - iudex
5. 12. 2012 13:05
Re: Tak to je schlecht.
No ja som na Slovensku F40 ani nevidel, nieto ešte v ňom šiel (ani neviem, či vôbec z tých pár stoviek na celom svete nejaké je u nás), ale čo som čítal, bola to naozaj ťažko zvládnuteľná beštia. :-)
Avatar - DRBNUTY
5. 12. 2012 12:55
Re: Tak to je schlecht.
Co si tym myslel, ze vydesilo?Isiel si v nom?
Avatar - Dinar
5. 12. 2012 12:48
Re: Tak to je schlecht.
Tak zrovna F40 bych raději vynechal, v mém žebříčku vede s přehledem jako auto, které mě kdy nejvíc vyděsilo, a dost se na tom podílel projev motoru. >:D ;-)
Avatar - iudex
5. 12. 2012 12:45
Re: Tak to je schlecht.
A že Ferrari o biturbo benzínoch niečo vie (napr. F40). :-) :yes:
5. 12. 2012 12:14
Re: Tak to je schlecht.
Na ty motory jsem hodně zvědav. Přeci jen turbo laděné od Ferrari.
5. 12. 2012 11:26
Re: Tak to je schlecht.
Pokud se podle jinejch článků nemýlí, vzali blok Pentastaru, odvezli ho do Ferrari a tam ten motor udělali, takže i V6 bude v pohodě. ;-)
Avatar - Dinar
5. 12. 2012 11:01
Re: Tak to je schlecht.
Tomu autu jen prospěje, zbaví-li se nálepky supersportu se čtyřmi dveřmi, to je totiž kombinace velmi hezká, když se máš projet, ale už ne tak lákavá, máš-li si takové auto koupit. Dvouturbená V8 s daným výkonem bude softturbo, není třeba mít strach o ztrátu charakteru, větší krouťák bude spíš přínos. Současné QP má problém ujet obyčejné 740i, a to není o.k., navíc, geny Ferrari v tom motoru zůstávájí, fakt bych se nebál. ;-)
Avatar - Dinar
5. 12. 2012 10:54
Re: Tak to je schlecht.
V bílé to sice nebude to pravé, ale kupodivu na téhle "obyč." fotce vypadá lépe než na propagačních. :yes:
5. 12. 2012 09:31
Re: Tak to je schlecht.
:yes: Na téhle fotce už nepůsobí jako jezevčík.
5. 12. 2012 09:30
Re: Tak to je schlecht.
Mhm takhle to vypadá jak čtyřdveřové gran turismo. Něco jako Aston Martin Rapid. Prostě jeden pár dveří ke kupé navíc.
5. 12. 2012 09:28
Re: Tak to je schlecht.
Bude-nebude, coskoro moze byt, ze atmosfericky osmivalec uz neostane ani vo Ferrari ;-\

Inak podla prvej zivej fotky vyzera 4P lepsie ako podla tychto oficialnych zaberov: [odkaz]
5. 12. 2012 08:41
Re: Tak to je schlecht.
Nesouhlasím. Motory biturbo mají u Maserati obrovskou tradici a pro takhle velké auto se v dnešní době hodí víc, než šlechtěná atmosféra. A jak se píše v článku, i nadále budou od Ferrari.
5. 12. 2012 08:35
Tak to je schlecht.
Mizerný turbodiesel - no budiž. Ale bez atmosférického osmiválce s rodokmenem Ferrari už to nebude Maserati ani náhodou...