Ani v takovém prostředí F40 mnoho lidí na limit nevezme. Už vůbec ne dnes. Rozhodně si člověk jízdu víc užije než na horských silničkách. Mně takhle stačila 911 GT2 RS. 959 nebo F40 jsou podle mne ještě horší (nebo lepší, záleží na úhlu pohledu ;-) ). Prostě auta, ze kterých stříháš pr*elí osmičku železo.
Takže jsi vystoupil a šel jsi měnit textil.
Já má z diskuzí poslední dobou pocit, že tady 90% lidí ani nemá řidičák a nebo nezkoušeli řídit cokoliv, co má víc jak 200HP, resp. nezkoušeli s tím jet trochu rychleji. >:D
Přidej ještě jednou ku*va, posaz jak na kozlíku s koleny kolem obrovského naplacato volantu, na centimetru zabírající spojku, při podřazení blokující se kola, všude dokola skály, stromy a vlhký asfalt a vyjde ti atmoška mojí projížďky s jedním z údajně nejcharizmatičtějších aut historie. >:D;-)
No, je pravda, že kdyby u Ferrari postavili motor pro Mase ve stylu F40, tak by bychaři byli nadšeni z brutality s "charakterem", která by dnes působila jako ufo a zároveň by se jednalo o velmi stylový konec Maserati. >:-[]
V jedné prd.eli v jižních Tyrolích, žije člověk, který má ve stodole (skutečné stodole) tři Ferrari a mezi nimi i F40. Je to blázen, stejně jako všichni sousedi kolem, totiž když sami mluví o Italech, tak s lehkým pohrdáním, oni jsou něco jiného, jak ale přijde řeč na auta, jsou všichni hned největšími Italy na světě a věty o autech tvoří tak, že mezi slova ferári, ferári se jim občas podaří nacpat i sloveso. :-);-)
Ano, s výjimkou scaglietti, které je dost něco jiného, byla F40 jediným Ferrari, které jsem řídil, bohužel na úzkých horských silnicích v Tyrolích, s knedlíkem v krku a slepenýma půlkama. Půl roku jsem se z toho odkopával. >:D;-)
No ja som na Slovensku F40 ani nevidel, nieto ešte v ňom šiel (ani neviem, či vôbec z tých pár stoviek na celom svete nejaké je u nás), ale čo som čítal, bola to naozaj ťažko zvládnuteľná beštia. :-)
Tak zrovna F40 bych raději vynechal, v mém žebříčku vede s přehledem jako auto, které mě kdy nejvíc vyděsilo, a dost se na tom podílel projev motoru. >:D;-)
Tomu autu jen prospěje, zbaví-li se nálepky supersportu se čtyřmi dveřmi, to je totiž kombinace velmi hezká, když se máš projet, ale už ne tak lákavá, máš-li si takové auto koupit. Dvouturbená V8 s daným výkonem bude softturbo, není třeba mít strach o ztrátu charakteru, větší krouťák bude spíš přínos. Současné QP má problém ujet obyčejné 740i, a to není o.k., navíc, geny Ferrari v tom motoru zůstávájí, fakt bych se nebál. ;-)
Nesouhlasím. Motory biturbo mají u Maserati obrovskou tradici a pro takhle velké auto se v dnešní době hodí víc, než šlechtěná atmosféra. A jak se píše v článku, i nadále budou od Ferrari.