PR
predpokladam ze vyhra kvoli lepsiemu pristupu do kufra... lepsej dynamike... lepsej manevrovatelnosti a kdejake veci sa este isto najdu >😁 :yes: kde passat bude porazeny :yes😒br />
uz teraz sa tesim na test octavie TSI s BMW M5 >😁 ... bude to tesne ale myslim ze octavka ostane neporazena :yes: >😁
ako som pisal uz pri starej octavii ked ju porovnavali napr s tiez o triedu vacsim autom ( i40 ) ze octavia je jedno z genialnych aut... totiz octavia je neporazitelna... auto ktore nikdy neprehrava... cesky a slovensky sen za par eur... svetova modla a auto tisicrocia :yes: klobuk dole.... taketo auto stvorit to je proste neuveritelne 😄
uz teraz sa tesim na test octavie TSI s BMW M5 >😁 ... bude to tesne ale myslim ze octavka ostane neporazena :yes: >😁
ako som pisal uz pri starej octavii ked ju porovnavali napr s tiez o triedu vacsim autom ( i40 ) ze octavia je jedno z genialnych aut... totiz octavia je neporazitelna... auto ktore nikdy neprehrava... cesky a slovensky sen za par eur... svetova modla a auto tisicrocia :yes: klobuk dole.... taketo auto stvorit to je proste neuveritelne 😄
Mozna by to chtelo naucit se cist. www.auto.cz/…-i40-vs-skoda-oc…
no mě bude teda mnohem víc zajímat srovnání passatu třeba s mazdou 6...
Pokud umíš německy (o čemž pochybuju) tak si místo mudrování můžeš test přečíst v originále už teď [odkaz]
Hodně v tomto mínění že O3 nepatří do střední třídy hraje zákldní výbava. Někde jsem na obrázku viděl základní verzi O3 ( železné kola, černé plastové zrcátka, plastové kliky, žádné LEDky, ale halogenky...)No dle mého i Polo by mělo lepší výbavu. Koneckonců i takový minulý Passat neměl v základu loketní opěrku. >😁 O3 v plné palbě se všemi asistečními prvky atd.. klidně může konkurovat Passatu. 😄
Srovnávaj nesrovnatelný. Octavia je o nižší střední třída passat střední navíc octavka je nový takže v tom bude taky rozdíl.
Proč nesrovnatelný? Potenciální kupce nějaké třídy nezajímají, ale to že je něco prostornější, rychlejší, tišší, s nižší spotřebou nebo to lépe brzdí to je zajímá.
souhlasim O3 vychazi z golfu takze by se mela srovnavat s golfem
Měla by (podle nějakých tabulek). Už od pohledu mě osobně O3 sedí jako konkurent k passatu, než ke Golfu. Viz. titulní obrázek. Já v tom žádný markantní rozdíl nevidím 😉
V predoslom Autotipe bolo porovnanie Golf vs Octavia III. Teraz ju porovnaju s Passatom. Pre ludi, co takto uvazuju, nech maju taketo porovnanie, ale Octavia ma sancu iba vtedy, ak sa zoberie ako kriterium value for money. Ak zaradime Octaviu do strednej triedy, bude to low-cost pre Passat, co sedi, ak lowcost pre Golf bude Rapid. Octa je postavena na zakladoch golfu, ano, niede sa usetrit muselo, aby to bol low cost pre Vychodne trhy.
Perlicka, par cisel dozadu vyhral Passat anketu o naj-eco auto vo vyssej strednej triede!!!
Perlicka, par cisel dozadu vyhral Passat anketu o naj-eco auto vo vyssej strednej triede!!!
Autotip je totiž absolutní reklama na Škodu. V minulém vydání srovnávají Octavii s Golfem. V článku Octavii úmyslně označují za auto střední třídy, tak aby si čecháček myslel, jak není dobrej, že za málo koupil vlastně Passata. Srovnání samozřejmě vyhrává Octavia, protože je právě větší >😁 O tom, že má Octavie skoro vždy horší nápravu a rozhodně slabší výbavu samozřejmě nikde ani zmínka.
Za matení národa, dávám redakci Autotipu :no:
Za matení národa, dávám redakci Autotipu :no:
Tím že vůz srovnávají k tabulkově a třídně vyššímu konkurentu mu nadržují? Nesmysl..
Ale ve srovnaní s golfem Octavii přímo za auto střední třídy označují... O tom píšu.
Oktávka je jasně že nižší střední třída, ale jsou tady určitý věci, který ji přibližují kategorii o jednu výš. Tak třeba délka, šířka, rozvor, prostor vpředu, kufr, výbava, moderní prvky... Čili podle mě to srovnání má opodstatnění a už se na zítra těším, až si to přečtu.
Jaký moderní prvky?
S modernimi prvky tepreve 03 dohani konrkurenci...Focus v tom byl vzdy dal.
A hlavne..nejde jen o velikost..ale dojem z jizdy..kultivovanost...filtrovani nerovnosti..tichost..atd...a to je porad stredni trida na míííle vzdálena octavce....nemelo by se to opominat...
A hlavne..nejde jen o velikost..ale dojem z jizdy..kultivovanost...filtrovani nerovnosti..tichost..atd...a to je porad stredni trida na míííle vzdálena octavce....nemelo by se to opominat...
To bylo pozdvizeni, kdyz superb porazil passata. Vselijake to pristrihavani kridelek, zakazovani destniku atd. Zajimalo by me, co prijde ted, kdyz passat prohral s autem minimalne o pul tridy nizsim.
Co by přišlo, nová generace Passatu. Je jasné, že osm let starý Passat nestačí na Octavii, která jej rozměrově prakticky dorostla a technicky je o generaci dál.
Jan Novak zo SKODY pre relaciu Autosalon na otazku v akej triede je nova Octavia odpovedal😒br />
Octavia je trieda sama pre seba. Octavia vzdy ponuka kus auta naviac.
Cize z toho mi vychadza ze je to nizsia stredna trieda + nieco naviac. 😉
Stredna trieda urcite nie ... a to na zaklade toho najlacnejsieho modelu a vykonu najslabsich motorov.
Octavia je trieda sama pre seba. Octavia vzdy ponuka kus auta naviac.
Cize z toho mi vychadza ze je to nizsia stredna trieda + nieco naviac. 😉
Stredna trieda urcite nie ... a to na zaklade toho najlacnejsieho modelu a vykonu najslabsich motorov.
Ve srovnávacím testu Octavia dokonale sestřelila modlu všech kravat - Passat, uf. To budou někteří těžce rozdýchávat.
Důvodů je mnoho, mezi nejpodstatnější patří koncepční stáří Passatu, který je vlastně o jedenapůl generace za Octavií.
Přitom Octavia zvolila velmi racionální pojetí, snaha o snížení hmotnosti, sázka na moderní motory, konečně opravdu prostorná kabina, zachování objemu kufru, moderní elektronické asistenty a bezpečnostní prvky...
Vítězství Octavie je tak zcela logické a očekávatelné. Snad jen v otázce komfortu bych misky vah převážil na stranu Passatu, tam podle mě Octavia nebude hrát nikdy první housle.
Volkswagen zkrátka nutně potřebuje po delší době ve střední třídě opravdu neodbytně přezbrojit. Mazda 6 staví laťku hodně vysoko...
I když bude zcela nepochybně převálcována M 6 novou generací Passatu, především co do nabízených verzí vč. haldexu, "R36" verze, all-track atd., tak budu hodně zvědavý především na to, jak Škoda naloží s novou generací Superbu. Té totiž nezbyde zřejmě nižší cíl, než znovu mířit na samotnou prémii 5er, E-class, A6... A tam už se jednou spálila. Tak třeba to bude podle hesla "znovu a lépe".
Důvodů je mnoho, mezi nejpodstatnější patří koncepční stáří Passatu, který je vlastně o jedenapůl generace za Octavií.
Přitom Octavia zvolila velmi racionální pojetí, snaha o snížení hmotnosti, sázka na moderní motory, konečně opravdu prostorná kabina, zachování objemu kufru, moderní elektronické asistenty a bezpečnostní prvky...
Vítězství Octavie je tak zcela logické a očekávatelné. Snad jen v otázce komfortu bych misky vah převážil na stranu Passatu, tam podle mě Octavia nebude hrát nikdy první housle.
Volkswagen zkrátka nutně potřebuje po delší době ve střední třídě opravdu neodbytně přezbrojit. Mazda 6 staví laťku hodně vysoko...
I když bude zcela nepochybně převálcována M 6 novou generací Passatu, především co do nabízených verzí vč. haldexu, "R36" verze, all-track atd., tak budu hodně zvědavý především na to, jak Škoda naloží s novou generací Superbu. Té totiž nezbyde zřejmě nižší cíl, než znovu mířit na samotnou prémii 5er, E-class, A6... A tam už se jednou spálila. Tak třeba to bude podle hesla "znovu a lépe".
ono,když nejdražší Octavie může stát přes milion,tak proč jí nakonec s Passatem nesrovnat,že 8-s
Jeminkote, to je najednou lidí, co řeší centimetry a rozdělení do nějaký tříd, které se správně nemají míchat dohromady.
Myslím, že snaha řešit zdali je Octavia nižší střední nebo střední je poměrně nesmyslná. Maximálně pokud si někdo hraje na pořadí v prodeji různých tříd. Pokud Octavii někdo srovná s Passatem, zajímá mě, které auto mi nabídne dostatek prostoru, pohodlí... za co nejlepší peníze. Pokud je srovnávaný Passat na vyšší úrovni a nebude o tolik dražší, tak prostě vyhraje. A není divné, když postaví proti sobě v hierarchii vyšší, ale výběhový model s novým, ale o něco níže postaveným.
Myslím, že snaha řešit zdali je Octavia nižší střední nebo střední je poměrně nesmyslná. Maximálně pokud si někdo hraje na pořadí v prodeji různých tříd. Pokud Octavii někdo srovná s Passatem, zajímá mě, které auto mi nabídne dostatek prostoru, pohodlí... za co nejlepší peníze. Pokud je srovnávaný Passat na vyšší úrovni a nebude o tolik dražší, tak prostě vyhraje. A není divné, když postaví proti sobě v hierarchii vyšší, ale výběhový model s novým, ale o něco níže postaveným.
...aby něco v německých médiích posadilo na zadek tamější modlu střední třídy Passat, to už musí být něco! A Octavii se to povedlo :yes😒br />
Jistě, zdejší exoti budou tvrdit, že novináři naddržují Škodě všude na světě >😁 Ti inteligentnější vědí své :-! 😉
Jistě, zdejší exoti budou tvrdit, že novináři naddržují Škodě všude na světě >😁 Ti inteligentnější vědí své :-! 😉
ale at si OIII provnávají s čím chtějí, třeba s Rollsem, ale ať nedělají klamavou reklamu škodovce, že je OIII střední třída a že je to sourozenec Passata, To prostě není pravda. Argumenty, že zákazníkovi je jedno jaká je to třída je vadný a hloupý argument snažící se stočit diskuzi jinam a znehodnotit argument. Na oponenty o třídě OI, OII a OIII zde horlivě vždy reagují jen zaslepení fanoušci značky. OIII je normální auto jako každé jiné, je to nižší střední, o něco delší díky kufru, s rozměry naprosto schodnými s Oplem Astrou sedan, kterou se nikdo do střední třídy cpát nesnaží. Ano OIII povyrostla oproti předchozí generaci, ale to každý nový model, ano v době OII byly současné rozměry OIII řaditelné do střední, ne však dnes (a rozměry prostě jsou jedny ze základních měřítek pro určování tříd, ať si plká kdo chce co chce) řazení oktávie do střední je škodovácký folklór od dob první generace. Tady nejde ani ode mě ani od některých jiných diskutujícíh o nějakou nenávist ke škodovce, ale znechucení klamavou reklamou, zbožťováním normálního auta a nekritičnost fanoušků. Howg.
Zaujimavy je aj ten suboj kombikov strednej triedy (Mazda6, Avensis, i40, Laguna, Insignia, Mondeo) ktory jasne vyhrala Mazda6 (mimochodom, o 240kg lahsia ako Insignia)😒br />
[odkaz]
Suboj OctavieIII a Passatu zhodnotili redaktori Autobildu tak, ze (cit.) "Octavia je lepsi Passat"(!)😒br /> [odkaz]
Zaujimave je aj porovnanie 100-konovych hatchbackov v nizsej strednej (Golf, BMW1 a Focus)😒br /> [odkaz]
Suboj OctavieIII a Passatu zhodnotili redaktori Autobildu tak, ze (cit.) "Octavia je lepsi Passat"(!)😒br /> [odkaz]
Zaujimave je aj porovnanie 100-konovych hatchbackov v nizsej strednej (Golf, BMW1 a Focus)😒br /> [odkaz]
Ono je to dobře, protože z Rapida žádný velký trhák nejspíš nebude (i když s Cruze v testu prohrál jen o kousek 😉 a Škoda potřebuje spolehlivého tahouna prodejů.