Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Cee'd GT a Pro_Cee'd GT: Korejská dvojčátka mají 150 kW

Kia odhalila ostré Cee'dy už před necelým měsícem. Nyní, těsně před ženevskou premiérou přidává další fotky a informace.
Zpět na článek
Avatar - tune.lar
6. 3. 2013 08:32
Re: som
Ty 3% jsem si nevymyslel, je to odpověď pana Vošického v online rozhovoru na tuto otázku.
Avatar - trapid
5. 3. 2013 20:48
Re: Cee-apostrof-D
No nevím nevím jestli zrovna tohle je pro Cee´d dost důstojný soupeř... . >:D
5. 3. 2013 14:02
Re: gt
Nevím, co užíváš, ale možná bys s tím měl trochu brzdit. >:-[] Focus ST patří aktuálně k tomu nejlepšímu mezi HH. "Superautomobily" jen dokládají, že se ve světě automobilů nějak plácáš a ztrácíš.
Avatar - white label
5. 3. 2013 11:53
Re: Nadhera
Tak i půl vteřiny je u tohoto parametru podstatný rozdíl, navíc někde se uvádí u Ceedu 7,9 s a G5 GTI měl s dsgéčkem 6,9s, což je velmi podstatný rozdíl. A srovnávat spotřebu z r. 2004 se spotřebou z r. 2013, to si snad děláš prd.el, ne?
Už G6 GTI (2009) měl zrychlení pod 7s i s manuálem a spotřebu podstatně menší, než G5 GTI.
Avatar - white label
5. 3. 2013 11:33
Re: gt
Jo, asi tak nějak podobně bych to taky viděl. ;-)
Avatar - white label
5. 3. 2013 11:32
Re: gt
Než tento vůz vstoupí na trh, zkus trochu zapracovat na písemném projevu, zatím aspoň na jeho formě.
Avatar - white label
5. 3. 2013 11:24
Re: Nadhera
Proč bez urážky, vždyť to je součást filosofie (vlk v rouše beránčím) Golfu GTI, který rozhodně nemá ambice někoho prvoplánovitě ohromit svým vzhledem, naopak příjemně překvapit má až při jízdě... a tak by to mělo být u HH obecně (viz i tvůj popis práce HH).
Avatar - Enthusiastic.driver
5. 3. 2013 09:31
Re: gt
superautomobily? Lepší, než Ford? Z toho mi vychází nadměrná konzumace vodky Švejk v dnešních časně ranních hodinách :-)
Avatar - Enthusiastic.driver
5. 3. 2013 09:28
Re: Nadhera
No nevim s těma emocema toppere. Je to decentně vystajlovaná standardní verze, tak jako u valné většiny ostatních hh... aha, teď vidím, že už to tu psal MT >:D

A o rozvíření hladiny a průvanu bych vůbec nemluvil. Kai bude ráda, když bude tichoučkou alternativou nez výrazných chyb někde na okraji segmentu, díky které se etabluje... ..a třeba položí dobrý základ příští generaci...

Bohužel, poté co jsem kdesi přečetl předpokládaný nástřel ceny kamsi pod 600 tyček se nemohu zbavit dojmu, že si to auto koupí pouze zaslepený korejcofil...
Avatar - Enthusiastic.driver
5. 3. 2013 09:23
Re: mnoho povyku pro nic
Myslím, že mícháš hrušky s předkožkama... Cílovka ojeté syroviny jako 350Z bude úplně odlišná od cílovky nového worm hatche.

Stejně jako budou zcela odlišné i provozní náklady...
Avatar - chetoos
5. 3. 2013 09:17
gt
už se moc těším, až tento vůz vztoupí na trh. Vypadá velice dobře aparametry navypadají rovněž špatně. 150Kw je velice slušná hodnota. Myslím si, že by mohla jezdit i lépe než Ford Focus, na VW Golf asi mít, ale stále nebude. Pro korejce to, ale bude mílový skok v superautomobilech. Doufám, že se vněm někdy svezu. Mylsím, že bude mít úsěch ostatně jako klasická verze Ceedu nebo sesterské I30
Avatar - vabis
5. 3. 2013 07:30
Re: mnoho povyku pro nic
Tak ono samozřejmě nesmí jít do prvního prověřeného bazaru kde mají 6000 kvalitních aut na prodej, kdy chce mít auto do hodiny doma. Samozřejmě že to pak bude levárna >:D Pokud bude pár měsíců hledat po německu, všelijakých 3er, 350Z, atd atd najde. A kdo chce mít takové auto, musí umět řídit, a pokud umí řídit tak věř, že už se umí i starat. Pokud ty rozdíl v chování těch aut nepoznáš, tak pak nejsi žádný řidič. Jsi běžný uživatel 21 století, to si kup Piccanto, zapoj si cool mp4 Heleny Vondráčkové přes ifone a buď free. Je plno lidí, co "pijí kafe z kelímu"
Avatar - vabis
5. 3. 2013 07:18
Re: mnoho povyku pro nic
pružná zrychlení se mi nechtějí hledat, nicméně sám mám větší "fotrovské" auto zrychlení mám pod 7sec, maximálka elektronicky 250 je snad již letitým standardem, něco jak 4 kola nebo volant. Navíc vůbec nejde o to, zda o 50 km/h víc nebo míň, ale o to, aby bylo auto i nad 200 klidné, hezky ovladatelné, tys seděl v klidu a bezpečí a rychlost byla jen teoretické číslo. Dokud se tu přeměřují pindíky zda 214 nebo 230 km/h, když u obou aut už je docela adrenalin v 80 km/h, tak pokračování diskuze asi nemá smysl. Srry
5. 3. 2013 00:14
Re: Nadhera
Bez urážky, se mnou nehne ani Golf GTI. Není to žádná 8C, že. :-) Ono to tak nějak patří k popisu práce HH.
5. 3. 2013 00:06
Re: som
Na to jsem také myslel, ale předpokládám, že se bavíme o reklamě v ČR. Škoda Auto určitě platí reklamu i v zahraničí a taková směšná částka by jí na celou EU nestačila. Nemluvě o velkých evropských štikách. Podle mne je to slušný předpoklad. :-) Maximálně v tom může být i Slovensko, ale to by snad redakce napsala.

Nepočítal jsem to, ani přibližně (byl jsem příliš líný na to otevřít statistiku registrací), ale v diskuzi pod odkazovaným článkem někdo uvedl, že v průměru za reklamu utratí 40 tisíc na prodaný kus (správněji asi registrovaný; pokud si dobře pamatuji). Pokud jsou 3% správně, pak mají průměrný zisk 1,333 milionu na kus. To jsou pěkně drazí cedníci, ix20 a spol.
Avatar - Choochoo
4. 3. 2013 23:20
Re: Nadhera
Podstatne lepe je misto 7,7s u Ceeda 7,2s u GTI a o litr vetsi spotreba u GTI(o spotrebu jde vzdy a ne ze ne). Bude to jiste jezdit skoro jako GTI2004. Nedelal bych z toho 1,2TSi, ikdyz to je koncernovy skoro HH ;-)
Avatar - white label
4. 3. 2013 22:43
Re: Nadhera
Se mnou tenhle (místy přifouklý) hb taky nehne, aspoň podle fotek určitě...
Avatar - white label
4. 3. 2013 22:40
Re: som
Dobrá otázka, podobně jako to, jestli Hyundai investuje do reklamy pouze v ČR. ;-)
4. 3. 2013 22:18
Re: Nadhera
Já ti nevím, se mnou to ani nehne. Což je u mne v téhle třídě norma. Doufejme, že nějaké (pozitivní) emoce zvládne vykouzlit za jízdy, na čemž záleží mnohem víc (takové auto si člověk nekupuje, aby dělal v první řadě radost chodcům). GTI dřívějška to zvládla.
4. 3. 2013 22:00
Re: Interier
Myslíš si, že dvě desetiny smažou vteřinový rozdíl? Když už tedy tohle téma nemůžeš nechat být.
4. 3. 2013 21:46
Re: som
Zisk českého zastoupení je přes 27 miliard?
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2013 20:50
Re: Cee-apostrof-D
akurat rozmyslam ktore kupatko by mohlo ceedu konkurovat co sa tyka vyvolanymi emociami a efektnym dizajnom a nasiel som uz supera >:D

[odkaz] [odkaz] [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2013 20:33
Re: Nadhera
verim ze nebude....

urcite to bude fajn [odkaz] ;-)

precitaj si v case 4:35 vo videjku dole tie riadky :yes: it is very fun ... bla bla :yes:
Avatar - white label
4. 3. 2013 20:10
Re: Nadhera
V prvé řadě má hh umět vyvolat emoce při jízdě, takže uvidíme jestli to nebude jen efektní dort, co chutná jako sádra... ;-)
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2013 20:02
Re: Nadhera
suhlas... velmi pekne auto.. a chyti za srdce skutocne :yes: na rozdiel od koncernu ... ma ceed GT stavu a vyvola emocie co je presne to co ma HH vyvolat :yes:

uz sa tesim na nejake testy v porovnani s konkurenciou ;-) ano ceed to mozno prehra v zrychleni a maximalke ale tesim sa ako uputa vzhladom a ako vynikne ;-) :yes: jeho dravy efektny vzhlad ;-)

nebude to zdaleka take delo ako megane RS alebo focus ST ... ti su uplne inde aj vykonom a technickymi parametrami ale myslim ze stejne ceed GT rozvyri hladinu tychto vod a urobi trosku prievan :yes:
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2013 19:55
Re: mnoho povyku pro nic
dik za cisla a porovnanie :yes:

no uvidime nazivo v nejakom realnom teste ale nevyzera to zle pre kiu ;-) ...

nie je dovod neverit ze kia tieto papierove hodnoty da aj v reali :yes:
4. 3. 2013 19:51
Re: krasa
Teď jsem jenom zvědavý, co budeš vykládat o těchto nových motorech. Ještě nedávno jsi říkal, že H-K mají skvělé atmosféry a ostatní ty hnusné downsizingové turba, které se musí okamžitě pokazit a při jejich výkonech budou mít problém s životností. Tak teď se vyjádři. Jo, zapoměl jsem :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - white label
4. 3. 2013 19:26
Re: Nadhera
Ne každý rychlejší hb je zároveň hh, označení GT je v tomto ohledu výmluvné a je dobře, že se KIA pro toto skromnější označení rozhodla, zatím nevím o žádném kompaktní hb s označením "GT", který by byl brán rovnou jako hh.
Samozřejmě nejpodstatnější bude, jak bude jezdit v reálu, nikoli pouze "na papíře".
Jinak "papírově" takový G5 GTI(2004) jezdil i s mínus třemi kW podstatně lépe, viz zde tolik diskutovaná hodnota 0-100km/h.
4. 3. 2013 19:25
Cee-apostrof-D
Hodnoty zrychlení a maximálky - klasika.
Design - no, po pravdě se mi nový Ceed už pomalu zajídá, to první generace ani zdaleka.
Ale je fajn, že někdo rozvíří vody HH, je to kategorie aut, která mám rád.
Snad to Peugeot, Citroen a Fiat trochu probudí.
A ještě se mi líbí, že korejci neslibují spotřebu do šesti litrů, těch 7,4 sice asi nikdo nedá, ale je to přecejen blíž realitě.
4. 3. 2013 19:08
Nadhera
Tak toto je určite jeden z najkrajších Hot Hatchov súčasnosti !!!
Cee´d je bomba autíčko a toto bude ešte viac pecká teším sa ked si ho odskúšam :yes:
4. 3. 2013 19:05
Re: mnoho povyku pro nic
pružné zrychlení a rychlé auto? srovnání s octávií - 1.4 TSI

Kia / Octavia 1.4TSI
60-100 - 5.4s vs. 6.5
80-120 (5) 7.3 vs. 8.6
80-120 (6) 8.8 vs. 10.7

navíc v případě octy jde o reálně naměřené hodnoty (ověřené)
cca vteřina a kousek rozdílu v neprospěch octavie, která má o 60!!! koní méně ??? papírové hodnoty výkonu u KIE nejsou všechno, srovnání s realitou má teprve nějakou vypovídací hodnotu... ;-)
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2013 17:15
Re: mnoho povyku pro nic
pre mnohych je stale najvacsim snom nejaky vytuneny stary vyjazdeny baworak... nechapem tomu zmyslaniu tychto ludi a ani nikdy nepochopim... urcite by som siel do noveho pro ceedu GT skor ako do nejakeho 10 rocneho baworaka o tom sa nema zmysel bavit :yes:

takisto nechapem tych ktori si kupia jazdenu sunku napr staru 10 astru a smeju sa tym co maju nove napr sandero.... to nove sandero vydrzi majitelovi ovela dlhsie ako ta astra tomu tipkovi ktory sa posmieva... a takisto to nove sandero ma zaruky nie je vyjazdene a je vonave nove a okrem paliva nevyzaduje ziadne vydavky :yes: a ma daleko vacsiu hodnotu
4. 3. 2013 17:12
Re: mnoho povyku pro nic
Určite je lepšie kúpiť slabší neznačkový nový sporťáčik, ako rozhrkaný značkový športový črep ....

Jedine ak je automechanik, že si väčšinu údržby urobí sám ...

Ťažko si viem predstaviť, že niekto bude predávať nejaký dobrý značkový šporťák v dobrom technickom stave .... ak ho niekto kúpil ... tah ho zrejme i využíva t.j. rýchlo "derie" ...
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2013 17:11
v clanku je chyba
kroutak by mal byt 265Nm a nie 260..... aspon na inych weboch citam o hodnote 265Nm ... nejde o 5Nm ide o princip ... tych chyb v clankoch je akosi privela poslednu dobu ;-) ... ak ma mat citatel presne a spolahlive info tak by sa to nemalo stavat :yes:
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2013 16:44
Re: Interier
no jo.... >:D dik :yes:

uznavam ze spicka triedy je inde :yes: ale kia nie je daleko :yes:
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2013 16:43
Re: mnoho povyku pro nic
pozri si v clanku udaje o pruznom zrychleni..... ono to bude celkom rychle auto ;-)

nepodareny veloster by som sem netahal.. ceed ho vyprasi jak malinu :yes: veloster ma zrychlenie 8,1 s ( ceed 7,7s ) a maximalku 214km/h ( ceed 230km/h )
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2013 16:34
Re: Interier
ano octavia 1,8TSI 132KW je na tom lepsie.... aj od kie aj od spominanych francuzov.... ale kroutak ma lepsi ceed... a ktovie ako to bude s pruznym zrychlenim... maximalka je fakticky rovnaka... je to velmi podobne.... ono je to este len prvy nadupany model od kie... druha generacia GT ceedu bude zase lepsia .... nemoze prist kia hned so silnym hatchom a zrazu byt na spici... to nejde... chce to cas... ako prvy pocin je to super... dalsia generacia ceedu GT bude urcite zase rychlejsia silnejsia a aj podvozkovo zase lepsia... kia sa uci rychlo... ale hned to tiez nejde... ked si vezmeme ze konkurentov od PSA uz fakticky dobehla a to ma na svete este len svoj prvy hothatch tak je jasne ze nepotrva dlho a ambicie pro ceedu budu v dalsej geenracii zase vyssie :yes:
Avatar - vabis
4. 3. 2013 16:31
mnoho povyku pro nic
Kdo bude chtít ostřejší svezení, tak si koupí (i kdyby ojetou) 3er a atd. Ono papírový výkon není vše. To je jak úvaha, že Veloster je sportovní auto. Ano, ale s jízdníma vlastnostma Gazu 24. Tady o tom si tedy také nedělám větší naděje.

Auta jsou jako ženy. Ten kdo vybírá jen podle (byť hezkého) obrázku, může být v reálu překvapen, šups z krasavice je pak rázem transexuál. S tím je to podobné.
Avatar - kari.laz
4. 3. 2013 16:24
Re: Interier
No bohužel zrovna tohle sou stejné případy. S 308 GTI si moc práci nedali a na celou řadu DS má svůj názor, která není úplně kladný.
Ale chtěl jsem ti spíše poukázat na to, že tu pěješ ódu na lepší zrychlení, ale "normální" Octavia je na tom ještě lépe.
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2013 16:15
Re: Interier
ale v zrychleni je to rovnako rychle ako P308 GTI 147KW a o 2 desatiny rychlejsie ako DS4 THP 147KW :yes: takze je to uz celkom ok ;-)
Avatar - kari.laz
4. 3. 2013 15:59
Re: Interier
To už je jenom o 0,4s pomalejší než "nesportovní" Octavia 1,8 TSI (132KW, 250Nm) >:-[]
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2013 15:11
Re: som
davaju vela financi na reklamu a asi to ludi zerie a serie.... tak preto musia mnohi si rypnut ze su to sroty.... rozumnejsie ich asi nic nenapadlo....

uspech sa neodpusta pozname to ;-)
Avatar - tune.lar
4. 3. 2013 15:06
Re: som
Ano, to jsou obrovské finance 3% ze zisku dát na reklamu :-P Vypadá to, že H/K krásně rozčeří klidnou vodu :-)
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2013 14:58
Re: Interier
mam nejaky problem s tym zobrazenim galerii kasli na to :-) .. fotky vclanku vidim ale o kliknuti mi uz v galerii nezobrazi... len biele policka... asi nejaky problem s prehliadacom nevadi ;-)

tu je info odkial asi cerpalo aj auto cz:

nieco z clanku na worldcarfans.com
Linked to a six-speed manual transmission, the cars will do 0-100 km/h (0-62 mph) in 7.7 seconds before reaching a top speed of 230 km/h (143 mph). 60-100 km/h (37-62 mph) in fourth gear takes 5.4 seconds, while 80-120 km/h (50-74 mph) in fifth gear takes 7.3 seconds. They need 8.8 seconds in sixth gear from 80 km/h (50 mph) to 120 km/h (74 mph).

takze z 0-100 za 7,7s a maximalka 230km/h ... to znie velmi dobre :yes: :yes: :yes:
4. 3. 2013 14:54
Re: Interier
OK davam zdrojovy clanok

[odkaz]

kliknutim na lubovolnu fotku sa otvori galeria a je moznost sa tam doklikat k dalsim fotkam. ;-)
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2013 14:51
Re: Interier
kurnik sopa.. vobec mi nezobrazuje fotky.. asi nejaka chyba stranky alebo co ;-\

co ma tesi tak to je udaj o zrychleni: 7,7s je lepsich ako 7,9 ktory sme citali donedavna, mnohi to kritizovali.. som zvedavi ci sa teraz kritici opat ozvu a co povedia na udaj 7,7s ktory vyzera uz lepsie :yes:
4. 3. 2013 14:47
Interier
Madari uz jazdili na predprodukcnom kuse. Interier vyzera takto
[odkaz]
[odkaz]

zaujimave je ze to ma elekronicku rucnu brzdu.
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2013 14:24
Re: Ceed GT
:yes:

vyzera ze to bude nielen pekne ale aj rychle auto ;-) ... ocenujem ze sa rozhodli takyto nadupany motor dat aj do 5dveraka.... z praktickeho hladiska nie je o com... bude to supa.... kto by si pred 6-7 rokmi pomyslel ze kia bude mat v r 2013 150KW-tovy hot hatch ... a auto ktore pojde 230km/h.... to by ho mali za blazna :yes:
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2013 14:05
krasa
mne sa tieto sportove verzie pacia.... zvlast 5dverak bude aj prakticky :yes:

a vobec to nevyzera na nejake pomale auta ako tu poniektori pisali... myslim ze ako vstupna brana do kategorie hot hatch to bude fajn auto :yes: a dizajnom aspon chyti za srdce na rozdiel od poniektorych hothatchov :yes:

rozhodujucim faktorom bude isto aj cena ale kedze zaruky su vyborne , auto vyborne vyzera a imidz ceedu rastie v eu kazdym dnom vyzera ze to bude uspesny hot hatch
:yes: Maximalka 230 je velmi slusna... a zrychlenie 7,7 tiez.... aj ked inde som videl udaj 7,9s...

nejake foto co som este nasiel:
[odkaz] [odkaz]
[odkaz]
Avatar - CHerokee
4. 3. 2013 14:04
Re: som
Vzhledek k financím, které vynakládají na reklamu (viz článek zde [odkaz] mě to ani nezajímá. Jsou to šroty.
Avatar - sargis
4. 3. 2013 13:25
som
velmi zvedavy, ako to bude jazdit, kedze "hot" Kiu sme tu este nemali...ci bude skor rychle GT alebo HH...aj ked tato nie je prilis hot, ked ma vykon na urovni HH o triedu mensich...