Meda ma byt zadokolka....no jasneee, to je neuveritelna vyhoda, napr. tuto zimu. Aj v nizko polozenej Bratislave bolo snehu dost a pri vzdy "pripravenych" cestaroch som prakticky denne videl v strmsich uliciach zufalo sa metajuce typicke zadohraby - E, S, 5, 7. To sa potom cloveku lahko usmieva, ked sedi vo 4Matic-ovom GLK alebo E...
>:-[]
Co je podla teba definicia "celkom zerou"? Prave GLK mam najma do mesta a na primestske jazdy a nemam pocit, ze by ma chcelo zruinovat.
4 matic s pomocnou hřídelí. Kromě jedné olejové náplně navíc o nic nejde, přesto nějak ne-e, Méďa má být zadokolka.
ps: OM651 na denní dojíždění? Ty CDI na cukačky celkem žerou. (dálnice je pak opak). Byť ten malý 4 válec ještě jde. Ale věř že M278 se taky dááá a je to jiný pocit, pak se do toho zaměstnání člověk někdy i těší.
Ať už 4matic nebo ne, 220 CDI ve třídě A i B....paráda. Asi nejprodávanější motor z vyšších tříd (C, E, GLK) v těchto vozech to bude slušný nářez při skvělé spotřebě. Jsme na to zvědavý.
250 benzín je určitě skvělá, ale asi sotva pro denní použití do práce.