Automobilku Dacia jsme si velice oblíbil. Nabízí lenvné automobily s dobrou cenou a výbavou. V roce 2005 mě velice zaujal nový Logan. Dnes mě hodně zaujal nový Logan a Sandero. Je to velice hezké auto, které má moderní desing a i co se týče kvality je zase na tom oněco lépe než předchůdce. Nové Sandero MCV pěkne zatopí bestcelerům českého trhu. Bude mít opět zajímavou cenovku. A ta prostornost je prostě bezkonkurenční. Hodně držím tomuto modelu palce. Myslím, že se bude prodávat jako houby po dešti.
Přesně tak. Design mě osobně taky hodně překvapil, skutečně se povedl. Prolisy blatníků tady designově dávají větší smysl než u kratších Dacií. Přiznám se, že tahle Dacia se mi líbí - a skutečně bych nečekal, že tohle někdy napíšu. Jen mě mrzí, že podobně levná a jednoduchá auta nevyrábí Škodovka.
Aké chyby? To je len prispôsobenie sa trendom a samozrejme trhu. Boom veľkých SUVčiek už našťastie pominul a nahradili ich kompaktné mestské crossovery. Normálna vec.
Zastavět se dá v některých autorizovaných servisech i Megana s 1,6 16V motorem, což je přecejen o něco silnější motor než 1,2 16V v Loganu. Cena zástavby je kolem 25t Kč.
[odkaz]
[odkaz] - tento prodejce přímo přestavbu bez ztráty záruky nabízí.
[odkaz] - automatická klima, kožený volant atd... hodně solidní nabídka
Motor 1,6 74 kW doporučuju před jeho silnější variantou.
Megane je prostě celkově auto o kus dál než Logan, bezpečností počínaje, přes odhlučnění, pohodlí, materiály atd.
Pak rozhodně zajímavou nabídkou je dneska 308 SW, která je prostorností nepřekonatelná a motor 1,4 VTi je podařený
[odkaz]
A v podstatě u 308 bych silně zvažoval 1,6 HDI místo LPG, nezmenší se kufr, příplatek za naftu je stejný jako za LPG a HDI 68 kW HDI jede lépe než Logan kdy pojede a i lépe než Megane 1,6 16V.
A nebál bych se pouvažovat i o předváděčce: [odkaz]
Záleží, co chceš, do 270t Kč to půjde opravdu spíše k Loganu, ale musíš čekat, že i když Logan je zase o pořádný kus lepší než býval, tak pořád nedosahuje kvalit mainstreamu, přitom za velmi rozumný příplatek cca 30t kč je k mání dospělé auto. Do vános máš času dost, doporučuji projít více prodejců a projet více aut, možná ještě vybereš a našetříš jinak :-) Uznávám, že čím více vybíráš, tím hůře se rozhoduje >:D
Auto bude tahák,docela dobře vypadá,moře místa a kvalita se oproti minulé generaci jistě taky zvedla.Pro drobné živnostníky a hlavně na špinavou práci si to koupí hodně lidí.
Upřimně, na dovolenou bych s tím jet nechtěl. Ani na hory. Ten "předražený luxus" pod "velkám kufrem" má své opodstatnění. Kdo cestuje často a daleko, rád si připlatí, kdo vozí truhlíky na zahrádku bude spokojený.
hm ten dokker vypada tez dost dobre , jestli bude cena luxusni oproti strasne moc predrazenym konkurentum v teto tride .... a jeste facelift duster ou ou , no dacia jede :yes::yes:
lodgy se mi nelibi zezadu vubec a kombik je o dost praktictejsi , vybiram take uz naky ten patek a timto uz je jasne , pokud bude dobra cena a nebude tam zadny zadrhel , jdu do toho logana!!
souhlasim stim , uz cena dacia duster , pro nenarocne SUVkare parada , cena uplne jinde nez treba takovy yetti , ktery se neda SUVckem ani nazvat.... a jakmile prisla nova verze sandera , byl jsem z toho v soku co dokazala dacia udelat .... krasa , ted jeste logan a take musim k tomu rict jen :yes::yes:
jinak octa nova tez pekna , jen 1.2tsi .... a s klimou budou atakovat pres 400klacku .... auto kolem kominu a na vylety moc drahe a spat u okna se mi nechce , kvuli corkarum :no:
presne tak , nepotrebuju luxus , nepotrebuji xxx elektronickych vychytavek , potrebuju vetsi auto na kocar , bagle , postylku , na zahradu prevest dreva , cihly , sekacku .... ted jezdim fabka 1 kombi a uplne mi staci , potrebuju jen klimu nic vic. Ale uz prece jen se zacina do ni vic investovat nez by se mi libilo , disajn taky uz je out .... proto bych sel do toho , nove auto je nove auto a budu ho mit klidne 10roku , toto mi padlo do oka , kufr krasny , disajn parada ... no jsem zvedav na cenu , jakmile bude adekvatni tak letim to koupit.....
Prodeje Dacii půjdou hodně rychle nahoru!!! [odkaz]
Nové sandero už jsem detailně prolezl a do konce týdne se má v prodejnách vystavit nový Logan. Takže už se těším až se na něj půjdu podívat. Na začátku června přijde na náš trh Dokker a Dokker Van a potom už Logan MCV. Ještě nás letos čeká facelift Dustera!!! Dacia to opravdu rozjela. A já jsem opravdu rád že jí to vychází. :yes::yes::yes:
Mě se moc líbí. Za mě má Dacia jednoznačně palec nahoru. Jinak kdyby jste chtěli mýt přehled o všech novinkách a zajímavostech z dílny Dacia jděte na tuto stránku [odkaz]
Tak se nám konečně představil Logan MCV a musím říct, že jsem velice překvapen. Po minulé generaci, která svým vzhledem připomínala spíše dodávku, než osobní vůz ve verzi kombi, se designérům Dacie (Renaultu) podařilo vytvořit v dané cenové kategorii nádherné auto. Je to velký skok kupředu oproti minulé generaci. Podle mě je to nejpovedenější vůz z celé trojice vozů Sandero/Logan/Logan MCV a možná i celé automobilky.
Prostornost bude výborná, nemožnost objednání třetí řady sedadel nevidím jako mínus, od toho tu má Dacia model Lodgy. Kufr o objemu 573 litrů uspokojí i české chalupáře, takže by Dacia mohla navázat na úspěchy první generace Logana. Jen mi nějak v nabídce schází silnější nepřeplňovaný benzínový motor, který by byl odolnější a trvanlivější než malý turbomotor a který by si poradil i s plně naloženým autem. Hold kdo nechce naftu, bude se muset spokojit s tříválcem nebo základní 1,2 kou.
Najvyššia cenovka na tomto vozidle v nafte, plnej výbave bude max. do 350k Kč (14k Euro). V tej cene je už zahrnuté všetko kombinovateľné (a nie je toho málo) - navi s BT, všetky okná v elektrike, koženné sedadlá, tempomat, ESP, hliníkové kolesá, senzory, 6 ročná garancia.
Takto vybavené auto nezaostáva voči konkurencií čo sa týka najdôležitejších aktívnych a pasívnych bezpečnostných prvkov (ESP, ABS, airbagy, ...). Výbavou mu síce chýbajú niektoré luxusné prvky, ako sú xenony, led svetlá, dvojzónová automatická klimatizácia, asistenčné prvky. Tým sme vymenovali tie najmarkantnejšie. Pri ďalšom pohľade bude chýbať možno väčší výber "silnejších" motorov a neviem ako dokonalekší podvozok.
Na druhú stranu - málokto využije svojich 150k v aute, keď jazdí najmä mesto. Aj z tých luxusnejších prvkov si možno viem predstaviť minimálne led denné svetlá.
Otázkou je tuhosť materiálov, hlavne ocele.
Čakal som nové MCV, čiže sedemmiestneho kríženca MPV, dodávky a kombíka. Ale je to len obyčajný kombík. Trochu ma sklamali, toto je skôr Sandero kombi.
Ale vyzerá pekne, pripomína mi Chevy Lacceti kombi. :yes:
Ak potrebuješ auto, kde budeš prevážať aspoň 4 osoby mimo teba - podnikáš a prevážaš materiál - ber lodgy.
Ak potrebuješ auto pre časté prevážanie 4 (núdzovo 5) osôb, chodíš na chatu či na dlhé dovolenky - ber MCV.
Motor - Artica s LPG sa do 270k nevmestí. Pokiaľ ročne neprejdeš aspoň 20.000 km, bez problémov by som šiel do 0,9TCi. Aj keď malý objem prekvapí, auto je dosť čulé a hlavne, jeho základ pri Artica bude na 250k. Na farbe sa dá ušetriť 10k, zliatinové disky sa teoreticky dajú dokúpiť neskôr. určite by som tam dal ale tempomat s koženným volantom (9k), parkovacie senzory (6k), zadné otváranie okien (3k). A za zváženie aj Garancia plus na 6 rokov (7k).
Reálne na trhu je len jeden možný konkurent s podobnou cenovkou - Škoda Roomster [odkaz]
Rozdiel je však v tom, že Roomster je výbehový model, ktorý sa bude vyrábať do leta 2014. MCV do 2019. A vyzerá určite krajšie...
Tady není o čem přemýšlet. Pokud stačí pouze 5 míst, je Logan MCV jasná volba. Nezlobte se na mě, ale na Lodgy se nedá koukat a s loganem bude i příjemnější ježdění - nebudete se cítit jako v dodávce.
viaceri uz dnes takto uvazuju.... myslim ze doba praktickych lacnych a poctivych aut sa este vrati :yes: ... bezny clovek jazdiaci denne do prace raz za cas na vikend niekam na vylet alebo na zahradku priapdne v lete niekde raz na dovolenku vlastne ani nejaky predrazeny luxus a premiu nepotrebuje aj keby na nu mal.... a velakrat stejna ani na nu nema ale tym ze lacne poctive auta velmi neboli tak chtiac nechtiac musi kupit nieco silne drahe a platit aj za to co nepotrebuje.... to uz ale prichodom MCV od dacie bude minulostou... clovek dostane slusne auto a nemusi si platit dalsich 100 litrov za imidz za znacku za kdejake elektronicke pomocky ktore koniec koncov prinesu zakaznikovi viac pruseru ako uzitku ..... je to tak.... veril som ze pridu casy lacnych a dobrych aut... este za cias felicii som si vravel boze.... posledne obycajne auto... kam ten svet speje.... ale nastastie svet pochopil ze aj taketo auta treba... na bezne jazdenie dnes nikto nepotrebuje luxus a platit si za to co nevyuzije.... nie je to len krizou.... svet je uz luxusom prehlteny a na prakticke bezne auta sa akosi zabudlo... takisto je to aj v propade off roadov ktore vymieraju a miesto nich mame 125 roznych SUVeciek ktore maju problem prejst aj po polnej ceste.... ale uvidite casy sa vratia.... a naspat sa zacnu vyrabat aj poctive offroady .... clovek sa z vlastnych chyb pouci :yes:
Dal jsem si limit 270 tis vč. dph na auto, vybranou Lodgy a teď tohle... fakt nevím pro co se rozhodnout. Zvažuji jestli potřebuji tak velké auto ( lodgy ) nebo by mi stačil tenhle kombík. Předpokládám, že v Artice a LPG se vejdu tak do 250 tis a u lodgy bych musel k 250 tis. ještě připlácet výbavu ( rádio, ESP, park. senzor, lak )
Celkově jsem skromnej, od auta čekám jen spolehlivost, a z nadvýbavy snad jen obyč. rádio, klimu a el. okýnka vepředu. Dacia mi mé požadavky 100% plní.
Protože auto budu kupovat kolem vánoc, mám ještě o čem přemýšlet :-):-):-)
paci sa mi sandero aj logan, paci sa mi sandero stepway a paci sa mi aj novy MCV kombik logan - nie je o com..... pekne jednoduche prakticke auta sa musia pacit :yes:
tento rok pojde dacia v europe pekne hore... vo francuzsku je 5tou najpredavanejsou znackou tusim.... a jej predaje rastu aj v spanielsku nemecku aj v strednej europe.... ozivenie dacie bol od renaultu tah storocia :yes::yes::yes:
tento kombik je nadherny... uplna pohoda pre bezne rodiny ktore nemaju pol miliona alebo viac na nejaky luxus ktory im stejne netreba... myslim ze beznej rodine na jazdu do mest,a na chatu, na nejaku jazdu raz rocne na dovolenku netreba premiovku na ukazovanie sa ale treba im prakticke auto na denno denne pouzite a nosenie nakladu.... za mna osobne tri palce hore
:yes::yes::yes: som z dacie uplne uneseny a tempo akym sa derie dorpedu je uchvatne .... som velmi rad ze aj v dnesnej pretechnizovanej dobe plnej luxusu a nahanania sa za tym byt najlepsi najrychlejsi najluxusnejsi sa najde bezne auto ktore sa na nic nehra a ktoreho ulohou je poctivo sluzit zakaznikovi :yes:
s tou 1,5dci 66KW by to mohlo celkom slusne ist ;-) ale aj 0,9Tce nie je az take zle aj ked chcelo by to aj nieco silnejsie do kombika... snad neskor dostane aj 1,2Tce uvidime :yes: ... dacia je v kurze.... a ze poctive a lacne auta este nevymereli o to msvedci aj fakt ze vw coskoro pride s novou lacnou znackou a aj datsun na baze nissana je uz coskoro na svete :yes:
Pokud opravdu bude takhle vypadat a bude za dobrou cenu , tak uz vim jake bude me pristi auto , kolem kominu s kocarkem a jezdeni za babinama a tetickama s rodinou kocarkem , postylkou a baglama uplne super. Disajn pekny , vyssi podvozek na nase cesty ala sama dira a udela stejnou praci jak auto za pul mega a jeste nemusite spat u okna a divat se zda vam necorujou vasi octu , no parada :yes:
Byť Rendla a jeho odnože nemám rád, musím říct, že nové Sandero a Logan se mi za ty prachy moc líbí! A tohle lidové kombi je velice povedené... Design umě zamaskoval krabicovitost poměrně dost protažené zádě, zadní světla á la starý CEED taky ujdou... Jako rodinný kombík ideální... Lehce dramatická přední část dominuje celku a náznak zadního "MUSCLE" blatníku bych u auta této cenové kategorie skoro nečekal :-) Ještě na to fláknout výraznější lak, ne tyhle nuzné odstíny a pěkný kolesa a vyměnit ty otřesné kliky a LowCost kombík "dražšího" vzhledu je na světě... :-) Za mě palec hore :-)