Takže ještě jednou: nejde mi o to, kdo to vlastní, ani jestli to je nebo není česká značka. Jde o ten výsledek. Pokud ze Škodovky vyjíždí akorát levnější alternativy pro Golfa, Polo, Passata a podobně, které s VW sdílí veškerou techniku, tak to pro mě není Škodovka, ale levný VW - přesně jak to sami zamýšlí. Pokud Škodovka vytvoří vlastní platformu dejme tomu pro sportovní auto s pohonem zadní nápravy (klidně za využití koncernových dílů, v současným stavu už se bohužel nedá doufat, že vyvine vlastní motory a podobně), pak to uznám za české auto.
Pokud se Pilsner bude vyrábět coby europivo z nekvalitních surovin, případně nakvašenýho polotovaru vyrobenýho kdovíkde, a jen to naředí českou vodou, taky to už taky nebude české pivo.
A když někdo koupí plzeňskou Škodu, už taky nebude česká. A co plzeňské pivo (Pilsner Urquell) tp už taky není české pivo/česká značka jen proto, že ji nevlastní výhradně Čech/Česká republika?
No a co, že se tu už vyráběla, stejně jako jiná se vyrábí jinde, např. na Slovensku.
Hm, tak proč má potom např. současná Octávka podstatně delší rozvor, než Golf?
To že mají nějaký společný technický základ v principu naprosto nic němění.
Mimochodem rozdíl mezi Octávkou a Golfem pozná už na první pohled i naprostý laik, který ani netuší jak vypadá logo VW a logo Škody.
Auta se značkou VW se tu už vyráběla - VW Caddy 9U v době,
Pravděpodobně se VW prostě vyplatí vytvářet si ovladatelnou konkurenci ze který mu ještě plynou zisky... Kdyby se vyráběla VW Octavia, nikdo by nechtěl dražšího Golfa... Kdo ví?
Volvo pro mě není čínská značka. Návrh, výroba i mechanická část vzniká ve Švédsku. To samé u Jagu.
U Škodovky postaví designéry k podvozku z Golfa a dají úkol vytvořit "design který neurazí" s obrovským kufrem, ale nedej bože, aby to v něčem nepřekonalo vzor z Wolfsburgu.
Samozřejmě, že jen místo výroby nerozhoduje, to by dnes bylo 90% značek čínských.
Pokud by VW u nás nechtěl dělat auta české značky Škoda, dělal by tady auta německé značky, nespíš auta přímo se značkou VW, tak jak to tady např. dělá H/K, Toyoyta, Peugeot, Citroen apod. Jestli nechápeš ten rozdíl, pak je pro tebe zřejmě podobně Volvo čínská značka a Jaguar indická...
No jo, ono je tam Škoda.. Ale k český výslovnosti to má hodně daleko, takže to vychází nastejno a pořád tu je anglická druhá půlka - i v zemi původu, jako by se sama Škodovka zříkala češství... Pokud se nepletu, donedávna česky neuměly ani samotný auta, není to tak?
Takže pokud podle tebe o národnosti nerozhoduje místo výroby, co tedy? Design od Slováka? Kompletně německá technika? Německý vedení? Vlastnictví firmy německým koncernem?
Škodovka byla, je a bude česká, stejně jak H/K bylo, je a bude korejské, a to i kdyby se výroba H/K komplet realizovala v Česko-Slovensku.
Jaká "Skouda" v reklamách vysílaných v ČR se říká "Škoda", to sis zjevně popletl s "Jundéééé". 8-s
Seat začal jako montovna Fiatů, pak stavěl auta na technice VW, nejnovější Seat se vyrábí u nás... Dacia byla odjakživa socialistická montovna Renaultů... Ti jsou na tom s národností ještě hůř než Škodovka, tý zůstala aspoň česká historie...
Volvo na rozdíl od výše jmenovaných auta nejen montuje, ale i navrhuje a vyrábí doma, včetně techniky - to se i přes vlastnění Číňany dá považovat za Švédské..
Vývojem je myšleno nasazení "České" karoserie (s německými tvary a možná i německými designéry, vyjma posledních kousků od Slováka) na technický základ VW? Škodovka už je opravdu stejně Česká jako Hjundé nebo TPCA... A takový slogan "Skouda - simpli kleva" na konci každý reklamy, to je nádherně vlastenecké...
Takže podle tebe míra (věcné) "reprezentativnosti" není o kvalitě a určité vhodnosti pro daný účel, ale o četnosti výskytu. Typický postsocialistcký pohled. Tak dejme prezidentovi třeba Tatu Nano, kolik jich tak týdně potkáš na našich cestách??? 8-s;-)
Možná by prezident neměl nosit ani klasický tmavý oblek, těch taky člověk potká poměrně dost...
A co mu dát na auto růžový lak a k němu růžový oblek, černé auto a tmavý oblek tu má totiž "kdekdo"...
Proč myslíš? Audi A8 (ne long) potkávám jako máku, v tom si musí i český prezident připadat jen jako další solárnický zbohatlík. Bentley, Roll Royce, to je reprezentace.
Když zůstaneme ve Švédsku, tak zrovna tady se tímhle způsobem podporuje taky. Teď třeba vymýšlejí, jak udržet výrobu Gripenů. Sami na to nemají, tak se pokouší zlanařit Švýcary, aby si taky nějaké koupili. Pokud se to nepovede, tak možná půjde celej projekt se stovkami pracovních míst do kopru. Jistě že by bylo levnější nakoupit americký stihačky, které jsou stejně asi lepší, ale národní hrdost a pracovní místa stojí výš než peníze.
V jiných státech je to podobný (vem si Francii, nebo celkově ochranářskou politiku Britů a úplným extrémem je pak Norsko, které má clo i na potraviny ze sousedního Švédska).
Možná je to i tím, že Čechoslováky 40 let učili milovat Sovětský svaz víc než vlastní zemi (jen čistá spekulace)?
Milos je zaryta socka, videl jsem ho mnohokrat, neprezidenta, s uzlickem "neceho" v billa-igelitce, oblecenyho v hadrech, za ktery by ses stydel... v cem jezdi je mu asi burt... problem neni auto, problem je on... dustojny nastupce Bolka Polivky, tesim se na jeho priblble komenty ;) bude legrace... a ze se bude vozit v atributu socialni tragedie, nikoho nezajima ;) (mozna tebe jo, ale pak patris do kategorie "nikdo")
Keďže vo Švédsku odstupujú ministri pre neplatenie koncesionárskych poplatkov, tak si ani neviem predstaviť, čo znamená "celkem mela". :-)
Švedska vláda sa vozí v nemeckých strojoch a je to OK.
Zemanove gesto je pekné, sentimentálne a vlastne je aj neškodné.
Ja som ale na to alergický, pretože potom sa na národnú strunu rozhodne niekto zahrať vo veľkom a nakúpi napr. 72 kusov "národných" stíhačiek aby podporil domáceho výrobcu (tie potom hnijú v sklade), príp. 60 kusov nenávidených električiek - opäť len kvôli podpore domáceho výrobcu.
A občan nech platí. Kto chce podporovať domácich výrobcov, nech podporuje - individuálne. Zeman spravil zbierku na štátny dlh, môže spraviť aj ďalšie zbierky. Uvidíme koľko skutočných národovcov by sa našlo, pokiaľ by sa mohli rozhodnúť, či peniaze z výplaty dajú na nájom alebo na pár skrutiek z L159.
italsti politici taky velmi radi jezdi v audi, berlusconiho museli dokopat do italskeho auta (massarati) media. Pokud vim tak i princ Charles jezdi v pancerovanem bmw i kdyz mel k dispozici jaguar.
Jistě politika je plná populismu, ale i v případě kdyby vyhrál kníže tak by pravděpodobně měl superba stejně jako zeman. Je to taky dáno tím, že oba tito muži s těmito auty jezdili předtím a Zeman je co se týče aut patriotem po celý svůj život. Tuším, že kdysi jezdil poslední Tatrovkou jako jediný český politik. Swarzenberg víceméně to samé. Je vidět, že obou těmto kandidátům není motorizmus blízký a auta vnímají čistě jako vůz pro přepravu z bodu A do bodu B. Havel, třeba měl auta rád a od toho se odvíjel i jeho vozový park a také auta jím vlastněná. Inu představ si, že by jsi byl prezidentem. Pokud jsi automobilovým nadšencem tak těžko objednáš škodu superb ...
Já právě hodnotil tyto muže podle činů před jejich oznámením kandidatury, kdy to ještě bylo objektivnější. A bohužel pro Zemana, tak doba minulá je to co mi ho zhnusilo daleko více než Knížete. Sic to byla volba menšího zla, tak Zeman jako potencionální vrah byla prostě nemyslitelná alternativa.
Rád bych věděl, jak konstruktéři ve Škodovce vymysleli ten systém na odvod kouře z vozu. Doufám, že to jde ještě přes katalyzátor. Taky to asi bude mít nějaký snadno omyvatelný interiér, aby to vždycky večer po návratu z jednání, co to poblil, mohli po něm jednoduše utřít.
Jinak by to snad mohlo být OK.
Ta tryzna je jen póza ubrečenejch héreček, kterejm lidi sebrali hračku.
Už kvůli té hysterii, co vládla po vyhlášení výsledků ve fanklubu nejprve Fischera a pak Schwarzenberga, stálo za to k volbám jít. U těch Hutkovejch blábolů jsme se váleli po zemi smíchy a kydy o emigraci tomu nasadily korunu.
Jinak pro prezidenta bych raději viděl něco exklusivního - už jsem to tu psal, ideální by byl Rolls a k tomu flotila černých Quattroporte. Ale když už tedy střední třídu, tak rozhodně domácí.
PS: Žádná chyba nenastane, volba Zemana je jen pokračováním Klausovské linie.
Pro hlavu státu škodovku a ještě tomu vozítku nadávat limuzína? hm... Už jen proto, že škodovka je sociální automobilka, která nabízí soc chudou výbavu za plno peněz a veškeré nové technologie má až se spožděním, kdy tyto technologie používají již jiné automobilky bych škodovku nekoupil já a na tož aby toto reprezentovalo republiku.
Má apanáž, čili je 100% živen ze švédských daní :-) Jak píšu majorovi, volva u dvora používají přednostně, pro soukromé ježdění má král i jeho děti kde co, včetně Ferrari a Porsche (pokut za rychlou jízdu má taky dost)
Samozřejmě, že švédský král používá volvo. Když se nedávno vdávala korunní princezna Victoria, jela ve volvu, stejně jako zbytek svatební kolony (speciální "svatební edice"). Že má Karl XVI Gustaf spoustu aut je pravda, má rád auta a rád řídí rychle, ale pro oficiální účely obvykle jezdí volvem. Říkám obvykle, tak mě neber za slovo :-) A mimochodem, buď si jistý, že Švédi by reagovali velmi silně, kdyby královský dvůr volva nepoužíval... Nedávno policie nakoupila pár kusů E-klasse, jako doplněk k volvům a saabům a byla to celkem mela (na místní poměry).
Ani tak nejde o to v čem jezdí, ale právě o ty komentáře některých jedinců. Já nevim jak vy ostatní, ale urážet prezidenta veřejně na fóru... Možná za to strhnu vlnu kritiky a ač jsem ho sám nevolil, tak přeci jen je to prezident ČR. Byl regulérně zvolen, může se mi to líbit, ale nemusí, ale je to pořád prezident a mělo by se o něm mluvit s trochou respektu. Myslet si o něm mohu co chci a kamarádům v hospodě vykládat do aleluja, ale ventilovat veřejně urážky je ubohost nejvyššího kalibru. Lidé dělají, jako když tu s jeho vládou přijde hladomor a masové zabíjení jak kdesi na Africkém kontinentě... Když nemají respekt, co respekt, ale dávku slušnosti je to správné slovo, k prezidentovi země, v níž žijou, tak jak to pak má vypadat jinde? Respekt k policii, k úředníkům a jiným.. každý si tu pak dělá co chce a všemu se jen vysmívá... Nehlásám cenzuru, ale sakra lidi vemte rozum do hrsti a nechovejste se jak idioti, važte slova a trochu úcty k určitým složkám našeho státu.... Jinak ač Klaus/Havel/Zeman či jinej, mne přijde správné reprezentovat ČR v našem výrobku... Superb je auto střední třídy, neni nejluxusnější, ale na běžné cesty zcela postačující. Když pan prezident, nemá zatim rozmlsanou zadnici, tak proč ne Superb?:D
P.S Až začne pan Zeman úřadovat a někde se stane fatální chyba... potom brečme... teď s tim stejně nic neuděláme..
Díky zcela "objektivním" českým médiím zjistila spousta lidí (kteří se do té doby o politiku a dění v ČR nezajímali) spoustu důležitých informací pro volbu prezidenta... a setsakramentsky pevně si za svou volbou stála...
Někteří z řad elity národa, tzv. celebrit, dokonce zjistili, že Zeman je komunista :-)
Divím se, že ti extrémní odpůrci stále ještě neemigrovali... 8-s Dnes je tu přece nikdo nedrží >:D
Jasně, skoro všechna auta světa jsou čínská, protože Čína je největší producent železné rudy a dalších kovů... zbytek aut je pak brazilských, australských a ruských :no:
Gesta jsou jednoduchá z definice. Prostě symbol, demonstrace nějakého názoru/vůle. Dělaj to tak všude, kde můžou. Italský prezident má quatroporte, francouzský C6 budiž jí zem lehká, Švédi včetně královské rodiny mají S80, Briti XJ a královna ten ošklivý speciál od Bentley, amíci cadilaky. Ano, je to jednoduché gesto a je to v pořádku.
Vůbec by ses neměl věnovat autům, ale pouze politickým komentářům. Ani bych neřekl, že jsi ten člověk co tady hloupě komentuje 1000x dokola 47, protože tenhle komentář je důkaz rozumného uvažování. Je smutné kolik lidí dokáže tohle gestičko považovat za nějaký důkaz skutečnéo češství.
Vím 2x jsem házel do urny lístek s jeho jménem, tak jsem si něco zjistil. Ale já netvrdím, že to je plus pro Zemana. Jen říkám, že by to tak mělo být automaticky.
Tohle mají prosťáčci rádi, president co smrká do nastříhaných čtverců z mladé fronty, v ponožkách z trioly a pokud možno se šlapacím autíčkem z liberty Mělník, blahé paměti.
Je mi srdečně jedno, jestli bude mít president auto z Mladé Boleslavi či z Mnichova, zajímá mě spíš, jestli má dost v hlavě, na trapná garážová gesta pro prosťáčky tu snad není čas. Samozřejmě, že k danému úřadu patří i náležitá vizuální reprezentace. Pokud tu tedy jsme schopni nabídnout hlavě státu z domácích surovin "jen" mainstreamovou limuzínu ze střední třídy, byla by pěkná ostuda (vzpomeň na francouzského presidenta) aby president vypadal na silnici jako kdejakej živnostník z horní dolní.
Status jeho úřadu vyžaduje z vizuálních reprezentačních znaků nejen adekvátní auto, ale i třeba adekvátní... boty. Co se týká těch bot, pak samozřejmě ruční celokožená prácička na míru všech kuřích ok. Koneckonců, když někoho potřebuje pořádně nakopnout, ať to má i švih. Co se týká auta, viděl bych to samozřejmě na nějakého zástupce lux třídy. Reprezentační středoevropské optimum pak spatřuji v modelu AUDI A8. Samozřejmě v černé barvě a v pancíři.
U Klause to bylo tak, že pokud jel na návštěvu do sousedních zemí, nebo kamkoliv po ČR, tak vždy využíval svoji Audi. Sice tam letěl, nebo jel vlakem, ale jeho Audi tam dojela po vlastní ose....
Naštěstí jsi tady ty,velmi chytrý a neomezený,jako většina příznivců lidového Miloše,který jezdí v suberbu,zatímco první dceru nechá vozit v audi A8. >:D >:D >:D
Espana nemá prezidenta...
Vládne jim královská rodina.. ;-)
Taky jezdí na koních a v kočárech...
Jinak mluvím o vyspělých zemích EU které mají vlastní automobilový průmysl..
Je naprosto zřejmé, že symbolika tohoto gesta má podstatně větší hloubku, než si většina zdejších jalových diskutérů vúbec dokáže nebo je schopna představit. Hlava státu placená z našich daní se musí přirozeně s povděkem spokojit s tím co je zdejší automobilový průmysl schopen vyprodukovat, pokud se tedy jedná o produkt skutečné automobilky, bez ohledu na momentálního vlastníka, a ne montážního závodu TPCA, Hyu atd... Kdo bez dalšího nechápe rozdíl měl by mu být doživotně zapovězen přístup na zdejší diskutérské forum. V tomhle má Zeman velkou 1 narozdíl od Klause, Havla a všech jelimanů ( pardon samozvaných "odborníků" ) v nynější vládě, kteří verbálně žvaní o podpoře průmyslu ale produkt domácí automobilky jim nevoní a není dostatečně reprezentativní :yes:
Mám problém s tím, že někdo furt mele "škodovka neni česká" atd., viz jimmbo 205, to co jsem napsal o jiných automobilkách jsem myslel ironicky (hodně lidi v dnešní době vůbec ironii nechápe, nevim čím to je), protože by se to o nich tedy dalo říct také, ale já tohle neuznávám, ať je vlastní kdokolik, vždy to budou automobilky ze země odkud pochází, né odkud je jejich majitel, chápeš jak jsem to myslel??
Asi tím měl na mysli fakt, že i ty sám moc dobře víš, že mu nesaháš ani po kotníky. Ten mindrák si pak léčíš primitivním plácáním na diskusích. Víc ti tvoje inteligence (silné slovo) a odvaha nedovolí.
Pokiaľ nechceš brať neprezentačnú funkciu, ale to, či je závislý na daniach alebo nie, tak z tohto pohľadu o tom v čom bude Zeman jazdiť nemôže rozhodnúť on sám, ale jedine nezávislé výberové konanie!
Mimochodom Zeman doteraz určite tiež netrel biedu, takže nejaký vedľajší príjem mať bude.
Nie, švédsky premiér jazdí v BMW 7, príp. v S-Classe.
V ČR ale prezident rozhodne nemá také právomoci ako švédsky premiér, takže prezidentovi v ČR určite viac zodpovedá švédsky kráľ (hlava štátu s predovšetkým reprezentačnou funkciou).
Tvoj zoznam som overoval na wiki a švédsky kráľ väčšinou využíva Volvo S80, pri špeciálnych príležitostiach Daimler DS420. A wiki by som veril viac.
Áno, švédsky kráľ "reprezentuje" domácu automobilku. Hurá!
Podstatné ale je, že sa posadí aj do starého nemeckého (či anglického?) Daimlera a celá vláda sa vozí v nemeckých autách. A Volvo sa kupuje ďalej a nik ani netuší kto je a v čom sa vozí švédsky kráľ.
Tieto Zemanove tance so škodovkou sú len prázdnym (sic) populistickým gestom pre domáce masy o tom, aký on je český (Český - ČESKÝ!) prezident. Rozhodovať by ale mali postoje a hlavne činy prezidenta a nie logo súkromnej firmy na kapote prezidentského špeciálu.
Pokud bude v ČR, tak se asi nic moc nestane, pokud v zahraničí, tak pochybuji, že bude mít svého Superba. Poletí tam letadlem a ČR není tak bohatá země, aby si vzal auto s sebou. Hostující země poskytne dopravu. Proto má ČR flotilu A8 a doprovodných A6.
Jenže švédský král je trochu jiná osoba. Předně není až tak závislý ( nevím jestli vůbec ) na daních daného státu. Dle mého jsou jeho příjmy hlavně v různých nemovitostech apod.a tak si může jezdit v podstatě čím chce Za 2) bych u něj zrovna řekl, že dostal Mergla darem ( což je imho velmi častý jev mezi státníky ) za 3) Pokud chceš porovnávat švédsko s čr tak porovnej jejich Prime ministra ( podobné zřízení vlády jako UK a jiné konst. monarchie ) a ten jezdí ve volvu.
Nevím, jak to dělají ministerstva, ale řada těch aut je u PČR a ti si vozový park servisují sami. Tady jde právě o image. Je naprosto běžné, že mají speciální nabídky pro diplomatické služby. A ceny mají neskutečné.
Skodovka nezvlada ani velke souteze. Posledne neuspela na auta pro zamini, protoze se nechali od !BMW! porazit cenou. Za tohle by zaslouzil nekdo ve Skodovce nakopat do zadele, po celem svete budou cesti diplomate jezdit v baworacich, protoze ceska Skodovka chtela vydelat i na takovehle prestizni zakazce. Pokud nedokazi dodat Superby pod cenu BMW 5, tak uz fakt moc nevim co s nimi.
Tak a teraz mi odpovedz na pár otázok:
a) vedel si, že švédsky kráľ používa Mercedes?
b) cítiš z toho jasný signál, že napr. Volvo vyrába nekvalitné automobily, za ktoré sa kráľ hanbí, resp. ich nepovažuje za hodné svojej pozície?
c) vieš kto je švédsky kráľ?
V civilizovanej Európe (čo je tá na severe - rozhodne nie Francúzsko...) záleží na objektívnych kritériách, nie na populistických gestách.
Predajné výsledky Škody mimo ČR rozhodne nezávisia na tom, či Zeman používa Superb alebo nie. Okrem toho, mimo región strednej Európy (a to som ešte optimista, skôr mimo Česka a Slovenska) nik ani netuší kto nejaký Zeman je.
Nehovoriac o tom, že plzenská Škoda nemá s automobilkou už nič spoločné (okrem názvu). Možno by bol ale skvelý nápad, keby prezident Zeman po Prahe využíval prezidentskú električku Škoda 15T. Priblížil by sa ľudu ešte viac a propagoval by český priemysel. No nie? ;-)
Mimochodom, "Slovakia: SEAT race car" je veľmi trefná poznámka k slovenskému Kocúrkovu a jeho ústavnému tajtrlíkovi.
Tak bych mu dal vybrat z kolínských trojčat. Klidně s příplatkovou černou metlou. Jen by to nemohlo mít z bezpečnostních důvodů tu vlaječku na blatníku, vítr dokáže divy ;-)
Nevim, nevim, byl jsem pred pul rokem ve Spanelsku a tam na slavnostni akci kam se sjela cela statni honorace vcetne kralovske rodiny neprijel jediny Seat. Automobilovy park mely velmi pozoruhodny, ze jsem obcas lapal po dechu co to prijelo, ale zadne spanelske auto tam nebylo.
Pracují tam čeští lidé, dodávají jim české firmy a české firmy zajišťují i externí spolupráci. Ve slově Škoda je háček, který se jinde na světě než u nás nevyskytuje. Škoda také vyrábí těžkou techniku a jiné produkty z těžkého průmyslu většinou v čr. Škoda je prostě pro průměrného Švéda například české auto.
Vsadím se s tebou o co chceš, že kdyby přišel nějaký hlavoun na ředitelství VW s tím, že chce nakoupit dejme tomu 1000 aut škoda ( superb - ministr, poslanec, octavia ředitelé úřadů,vyšší úředníci atd. a rapid nižší úředníky ) pro celou českou vládu a státní úředníky tak nejen, že by si nadšeně podali ruce, ale ta cena by byla úplně jinde.
No kdyby to udělal někdo jiný tak to chápu, ale Zeman je co se aut týče patriotem po celou jeho ubohou existenci, takže to byl logický krok. Nic mu nežeru, jen říkám, že je to tak správně.
S tou taky pan Zeman jezdíval :-) Ta je moc krásná, nedávno sem ji obdivoval v Kopřivnici v muzeu :-) Škoda, že tohle auto tu nebylo na přelomu 80/90 let, to by bylo ještě třeba konkurenceschopné.
Nač takový zamindrákovaný příspěvek? Přinejmenším u Zemanova vozového parku nejde o žádnou celkou změnu a tento krok neberu ani tak jako populismus, ale prostě logicky správnou věc. Funkce prezidenta není o vládnutí, nýbrž o reprezentování, a to vlastní země. A nejen v té zemi, ale i mimo ní.
Můžeme polemizovat nad tím, do jaké míry je Škoda česká a do jaké německá, ale faktem je, že tady zaměstnává velké množství lidí a hlásí se k dlouholeté tradici. Pokud je k dispozici alespoň trochu použitelný model, proč ne.
Ostatně, pokud prezident v zemi s automobilovým průmyslem dá přednost zahraničnímu vozu (což je, na rozdíl od např. obleku, patrné již na první pohled), jistě to nevysílá v zahraničí zrovna pozitivní signál ohledně domácího průmyslu.
Samozřejmě je to jen střípek a nemá cenu tohle nějak zveličovat...ale tohle je server o autech, takže pochybuji, že se zde budeme bavit o něčem jiném v souvislosti s prezidentováním. :-)
Ve ŠKODOVCE by měli vyrobit prezidentský special...!!
Už za 1.republiky to uměli.. ;-)
Je správné jezdit v české značce..na západě zcela obvyklé!!! :yes::yes:
Trapné je spíš pseudovlastenectví tohoto bachratého křupana,kterým si chce naklonit (což se mu taky velmi daří) uprděné čecháčky.Je s podivem,že mu to žerou i někteří lidé,které rozhodně nelze házet do stejného pytle s majiteli rezavých stodvacítek.Ale jsou to spíš výjimky potvrzujicí pravidlo.
Az pojede na nejaky summit hlav statu, tak tam bude vypadat jak chudy pribuzny. Superb je auto pro nejakeho referenta a ne pro hlavu statu. Je to prachobycejna stredni trida, takovou nejezdi v cizine ani ministri.
Proc by vlada nejezdila v Audi, kdyz jim je mistni zastoupeni dodava levneji nez Skodovky? Do statni spravy nabizi Audi CR Audi A8 za necelych 1.5 mio a Audi A6 pod milion korun, oboji v plne vybave a max motoracich. Skodovka dodava za vicemene cenikove ceny, tj. top Superba pres mega. Za techle okolnosti si jen blazen nebo populista poridi horsi auto za vice penez.
Nevím, nevím.. Ale poslední ryze český auto ze škodovky byla Felda... Současný škodovky bych českým autem rozhodně nenazval, stejně tak jako "Hjundéé" z Nošovic taky není český auto, a Ceed slovenký...
Naprosto jednoduché gesto jak si jednoduchý lid přiklonit na svou stranu. Při troše zamyšlení na jednom autě absolutně nezáleží. Ještě tak házet z okna korunky, to by byly další body.
Máš pravdu. Ač nejsem fanda škodovky a už vůbec ne p.Zemana tak tohle je věc co se mi na něm líbí. Ve škodovkách by měl sedět od prezidenta, přes ministry po nejspodnějšího úředníčka, každý státní zaměstnanec. Je trapné, když vláda jezdí v BMW a Audi zatímco prezident v superbu.