Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Srovnávací test: Dacia Dokker vs. VW Caddy

V Auto Tipu č. 8/13 právě vychází: Dacia postavila další smysluplné auto hodné pověsti značky: Jednoduché, prostorné a levné. Vyplatí se potom dávat třeba za VW Caddy peníze navíc, když dokker dokáže to samé?
Zpět na článek
1. 10. 2018 22:34
VW
Díky za článek, dost mi pomohl, protože jsem se rozhodovala přesně mezi těmihle modely. Nakonec jsem šla ale stejně do Volkswagenu, protože je to přece jenom taková jistota. S financováním mi částečně pomohla bankovní půjčka, kterou jsem vybrala tady - [odkaz] - tak kdyby někdo potřeboval, doporučuji prvně mrknout, ať se neošidíte.
25. 6. 2013 18:23
Re: dVWojí metr?
...sem to napsal krapítko pozdějc, né? >:D >:D
25. 6. 2013 12:35
Re: dVWojí metr?
Nezdá se ti, že to s tou válkou proti VW trochu přeháníš?
Ty dvě věty prostě a jasně konstatují, že co do kufrů si oba nemají co vyčítat, přičemž VW má kufr o něco menší bez sklopení a o něco větší při sklopení a Dacia naopak.
Co třeba připomenout, že těch cca 50 litrů Dacie je jen rozdíl ve výšce umístění plata (má-li Dacia jaké), nebo těch 30 litrů u VW může být trochu vyklenutější střechou?
Zkus si ty texty občas přeložit i jinak, než z pozice obhájce "svého".
22. 4. 2013 11:31
V některých ohledech je VW lepší, ovšem v jiných jsou obě au
"...základních 800 litrů dacie je stejně skvělých jako 750 l volkswagenu..." >:D
Avatar - petrumr
18. 4. 2013 21:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
18. 4. 2013 21:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 4. 2013 15:45
Re: dVWojí metr?
Drobnými písmenkami to píšu. Napr. Fluence: Čelné airbagy. Megane: Adaptívne čelné airbagy ... atď. >:D
16. 4. 2013 15:41
Re: dVWojí metr?
Who funds the crashed car models used in Euro NCAP’s tests?

Each member of Euro NCAP pays to have at least one car model tested each year. Car manufacturers can also request that their car is tested.

Kde vidíš moju nenávisť k tejto značke? Mám od nich 2 autá, asi by som si kúpil zas. Ale to neznamená, že som hluchý slepý ...
Avatar - Ronault.
15. 4. 2013 16:31
Re: dVWojí metr?
Ať klidně vyhraje po právu VW, ale ať tady někdo neporovnává jabka s hruškama. ;-)
Avatar - pumpkin
15. 4. 2013 14:48
Re: test
Kvôli lepšej výbave je Kangoo horšie. Jasné. >:D
Dokker je tak na úrovni minulej generácie Renaultu Kangoo (phase II). Keď chceš čo najviac miesta za čo najmenej peňazí, kúpiš Dokker. Keď chceš rodinnú dodávku so slušnou výbavou a komfortom, máš na výber Kangoo a jeho konkurenciu.
15. 4. 2013 10:36
Kupovat dnes VW již ztratilo
jakékoli opodstatnění :-!
Avatar - Emel
15. 4. 2013 09:41
Re: dVWojí metr?
Když už chceš lpět na maličkostech, tak je to 50 ze 750 a 30 z 3000.

Pointa je v tom, že ani 6,67% není nijak závratný rozdíl, který by zásadním způsobem ovlivnil rozhodnutí o koupi jednoho z testovaných vozů... je to dilema asi jako jestli je zrychlení 0-100 za 12 nebo 12,8.
15. 4. 2013 09:19
Re: dVWojí metr?
Ale jistě. Odkdy v německých "motoristických" médiích může vyhrát v testu neněmecké auto. ;-)
15. 4. 2013 08:47
Re: VW musí být lepší
Tohle je asi nejhorší článek, co jsem kdy četl za posledních několik let. Už z prvního odstavce plyne, kdo vyhraje. Tohle není test, tohle je reklama placená VW. Za ten časák bych nedal ani korunu.

A nejstupidnější je, jak je v názvu "Srovnávací test" a pár řádek níže slovo "Nesrovnáváme". Ten článek nemá cenu komentovat. Můžete mi říct, kdo ten článek psal, ať vím, od koho nemám články číst?
15. 4. 2013 08:42
Re: Srovnávejte ty vozy
Po 200 tisících je to stejně neprodejný, takže je to jedno. Máš si každý 4 roky koupit novou Dacii nebo jednou jednou za 8 let nový VW? To radši tu Dacii.
Avatar - KANKUNEN
15. 4. 2013 07:47
Pro zaměstnance do firmy
je lepší volba levnější auto. Stejně budou furt nadávat.
14. 4. 2013 23:39
Re: Srovnávejte ty vozy
Čo sem pletieš akýsi chrochták z múzea...
14. 4. 2013 23:18
Re: VW musí být lepší
Najlepsie na teste je: " Stojí za zmínku, že v testu byly dva Golfy GTI, jeden zabrzdil na 38,6 metru, druhý potřeboval 35,2 metru"
Bud to dokazuje neskutocne vyrobne tolerancie alebo presnost merania tychto testov. Nech si kazdy z toho berie, co chce.
Avatar - Ronault.
14. 4. 2013 22:47
Re: dVWojí metr?
Podle mě se karta neobrací, viz procenta, 50 litrů je z 600 něco jiného než 30 z 3030.
14. 4. 2013 21:15
Re: Srovnávejte ty vozy
Jsi sám říká, ale navíc se dají koupit levné šmejdy. ... ze se dají koupit dražší ale kvalitní věci tvrzením, že sis koupil kvalitní boty značka Adidas?
Avatar - pelikoš
14. 4. 2013 21:14
Re: Srovnávejte ty vozy
to jsi napsal přesně
úplně s tebou souhlasím s tebou
tzn.nikdy již nebrat lidový vůz :-!
14. 4. 2013 21:11
Re: Srovnávejte ty vozy
Nemohu souhlasit že jsou TDI méně spolehlivá než DCi já mám ze svého okolí jiné zkušenosti jediné plus pro DCi je jeho tižší chod než u TDI, ale takový TDI pumpě-diesel nemá pomalu konkurenci snad jen baworáckej common-rail, ale to už je jiná třída.
Avatar - Ada je zase tady
14. 4. 2013 20:53
Srovnávejte ty vozy
až po 200 tis km. Pořizovací cena + servisní náklady + ceny oprav + provozní náklady - cena, za kterou se to, co zbyde, dá na trhu prodat.

A dojdete k jednoznačnému závěru, že nikdo není tak bohatý, aby si kupoval levné věci.

:-!
14. 4. 2013 20:35
OT: Praga R1 vs. Audi R8
Ked uz preberate taketo podivne porovnavacky, preco radsej nie toto:
[odkaz]
Avatar - Blue Sun
14. 4. 2013 20:19
Re: test
Má problém se znakem, pak je všechno špatně... Nezapomínej, že on má i mozek HTP.
Avatar - Blue Sun
14. 4. 2013 20:16
Re: dVWojí metr?
Nerad tě zklamu, ale auta do crash testů si vybírá ENCAP samo, nikdo jim je neposílá ;-) Otestují si je, kdy chtějí sami. Takže jdi brečet k NCAP, že neotestovali něco, čím by mohli ten tebou nenáviděný Renault shodit.
Avatar - Blue Sun
14. 4. 2013 20:14
Re: souhlasim
Stejně je to zvláštní... Zatímco u Citigo to bylo v pořádku, u Dokkera takové věci vadí >:D Kurňa, ta německá objektivita...
14. 4. 2013 20:05
Re: test
Aký máš problém so sedačkami, nech viem, čo ma čaká.
Avatar - petrumr
14. 4. 2013 20:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 4. 2013 19:34
Re: test
Oba¨testy jsou snadné jak facka - Dacia je lepší ;-)
14. 4. 2013 19:32
Re: dVWojí metr?
A já jsem odpověděl také ironií ;-)
14. 4. 2013 19:29
Re: dVWojí metr?
Jak jinak? 750 i 800 jsou (stejně) skvělé hodnoty [diskutabilní], po sklopení sedadel si role otočí.
14. 4. 2013 19:27
Re: dVWojí metr?
ako si dosiel na to, ze nemaju na 4,alebo 5 hviezd?
14. 4. 2013 19:18
Re: VW musí být lepší
Brzdná dráha se z 50 snad ani neměří. Jen je to divně vykonstruovaný závěr.
14. 4. 2013 18:47
Re: dVWojí metr?
tak tak :-) nepochopená ironie
Avatar - Emel
14. 4. 2013 18:41
Re: dVWojí metr?
Mě to přijde v pohodě... samotné spojení "karta se obrací" znamená, že je to jednou tak a po druhé naopak. Ty litry si z té věty každý vezme a v principu mají obě auta "hodně".
Avatar - petrumr
14. 4. 2013 17:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
14. 4. 2013 17:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 4. 2013 17:08
Re: dVWojí metr?
tak tak, to je dosť smutné ...

... ale na druhú stranu ktovie ako je to s crash testami toho dokkeru keď tam má niekto nakladať rodinu. VW aspoň má tú česť to tam poslať. Renault stroje ktoré nemajú šancu na 5-4 hviezd radšej nepošle (fluence, thalia, ...).
14. 4. 2013 17:08
Re: dVWojí metr?
Ale no tak... Ironie... Nic ? ;-)
14. 4. 2013 17:01
Re: dVWojí metr?
Nedělej ze sebe hlupáka, že se nestydíš dělat z Dacií vraky :no:
14. 4. 2013 16:34
Re: dVWojí metr?
Souhlasim, kdyby to bylo obracene, vw by vyhral o drtivych 50 litru, pri sklopenych sedadlech by slo o neznatelnych 30- jenze i kdyz o 30l mensi, mnohem lepe vyuzitelnych. Nechapu, pro koho jsou tyhle testy takhle psany. Je rok 2013
14. 4. 2013 16:23
Re: dVWojí metr?
Já se divím že ta Dacie nešla dvakrát přes střechu mezi těma kuželama... hodně odfláknutej test >:D
14. 4. 2013 15:59
Re: Dacia way
On je výsledek testu jasný (už jsem ho ostatně v AutoBildu četl) - na body vyhraje Caddy (ale nijak závratně - 466x437), ale o 61% vyšší cena znamená drtivou prohru v cena/výkon.
14. 4. 2013 14:43
Re: dVWojí metr?
Tentokrát s tebou bohužel musím souhlasit. NEBRAVWO TEST!!! :no:
Avatar - Ronault.
14. 4. 2013 14:08
dVWojí metr?
Jak jinak si vyložit tuto formulaci?

"V kapacitě si nemají oba sokové co vyčítat, základních 800 litrů dacie je STEJNĚ SKVĚLÝCH jako 750 l volkswagenu, přičemž po sklopení zadních sedadel se karta OBRACÍ VE prospěch VW: 3030 proti 3000 litrům."

Aneb 30 litrů Volkswagenu je více než 50 litrů Dacie :-O

V procentech to vyzní ještě bizardněji: O 6 % větší kufr Dacie při nesklopených zadních sedadlech je menší přednost než o 1% větší kufr Volkswagenu při sklopených sedadlech...

VW musí vyhrát za každou cenu a na všech frontách! Ja wohl, her general! >:D
14. 4. 2013 13:53
Re: Dacia way
Skvěle napsaný komentář ve 3 větách - tomu říkám aforismus >:D :yes:
Avatar - Emel
14. 4. 2013 13:32
Dacia way
Základní dilema je dané. Nikdo nepochybuje o tom, že Dacia je levnější a že Caddy je hodnotněji udělané auto (například bezpečnější s lepším interiérem). Ale se slušným dCi a velkorysým prostorem si myslím, že Lodgy nemusí mít o o zákazníky obavy.
14. 4. 2013 13:29
Re: Srovnávací test
Chceš říct, že Dacie jsou vraky, co se hned rozpadnou? Tak to seš na omylu, Dacie jsou jedny z nejspolehlivějších značek vůbec ;-)
14. 4. 2013 12:47
Re: VW musí být lepší
Ze zajímavosti jsem se rychle kouknul jak brzdí jiná auta. Jako první mi google dal tento článek [odkaz] - je pravda že je to z roku 2007, ale i tak cituji "Příbuzní z koncernu VW Seat Ibiza a Škoda Fabia si vedli podobně, polo zabrzdilo na 42,8, ale také 37,4 metru, dvaačtyřicet metrů potřebovala na zabrzdění i fabia combi."

No jen tak pro zajímavost :-)
Avatar - Ja Prvni 123
14. 4. 2013 12:38
Re: souhlasim
to byla ironie. U Citigo to bevadilo, a tady, u uzitkace, je to najednou drama. V3S nemela ani ty tvrdy plasty - a jaky to bylo super auto!
Avatar - NSA
14. 4. 2013 11:54
Re: VW musí být lepší
Tak tak, a nejlepší a tendenční je závěr testu-cituji: "...- při zastavení z rychlosti 100km/h jsme na suchém betonu naměřili HROZIVÝCH 42 metrů. Tato hodnota je u moderních vozů těžko akceptovatelná a omluvou nemůže být ani užitkový status dokkeru. Konkurenční caddy totiž zastavil na 37 m, tedy o pět metrů dřív! A to může na přechodu znamenat rozdíl mezi životem a smrtí... " Tak a teď ať mi někdo z redakce AutoTIPu ukáže přechod pro chodce na silnici před nímž je povolená rychlost 100km/h hm? Ono jde spíš o to že kdyby ten test udělali před přechodem v rychlosti 50 km/h která je naprosto běžná tak by to asi nebylo TOLIK hrozivých METRŮ...ale možná jen pár centimetrů a to by nevypadalo tak hezky :no: :-(
14. 4. 2013 11:45
Re: souhlasim
Není nad to čuchat o 80% více svinstev z měkčených plastů německých prémiovek.
14. 4. 2013 11:41
Re: souhlasim
to jo, jenže otázka jak moc je tohle důležité u pracovní dodávky. Proto si myslím, že zde lepší kvalita interiéru Caddyho nebude zas tak důležutý argument. A prodejní výsledky Loganu MCV mě v tomto názoru jenom utvrzují - je to pořád první Logan a stále se dost dobře prodává - právě na pracovní použití
Avatar - Ja Prvni 123
14. 4. 2013 11:38
souhlasim
plech a tvrde plasty mi vadi - proto nemuzu Citigo. :-P
14. 4. 2013 10:39
Re: Srovnávací test
Já vidím smysl cadyny. Kolik vydrží vlečená náprava oproti tuhé? Aneb kolik toho to auto dokáže natahat, než se jí rozsype zadek.

Snažit se nafouknout osobáka... hm hm hm. Řídil bych se podle toho, na co to auto chci.
14. 4. 2013 10:28
Srovnávací test
Dacia = stejně spolehlivá, úspornější, levnější, stejně prostorná. Tady i když fanda VW GROUP, neVWidím smysl jít do Caddyho. Co dodat? Snad jen nikoliv BRAVWO, ale BRAVO DACIA!!! :yes:
14. 4. 2013 09:14
VW musí být lepší
Jakmile vklouznete dovnitř, bude vám lépe v caddy - kabina nabízí o něco více vzdušnosti a pohodlnější posaz. Nejde sice o nijak markantní rozdíl, nicméně měřitelně a viditelně je VW prostornější.

Ale kdyby vám zavázali oči, tak poznáte prd. A protože je to VW, tak to tak bude, i kdyby to tak nemělo být.