:yes::yes:;-):-) >:D
Vám to ale NEjde a NEjde - když už musíte KOPÍROVAT můj styl psaní ;-)
Tak jste si s DINARem "notovali":
"TA si bude svým hloupoučkým žvaněním a infantilním používáním CAPS LOCK..."
a teď HRAJETE údiv, že jsem na to REGAOVALA? :-)
(NEumíte si psát SZ? ;-)
Asi hlavně protože jsem vám "za to" sepsala PERLY co jste zvládl napsat za den? Takový "denní souhrn"l se moc NElíbí, že? On až PŘÍLIŠ ukazuje CO jste - jak ke KAŽDÉMU mluvíte... vás povinná registrace pod pravou adresou jistě také VELMI "potěší" >:-[]
Vidím UBOŽAČKO, že si prostě nedáš pokoj. Máš asi dost smutnej život. Reagoval jsem na Dinara, no ale je vidět, že diskuze jsou jedinou náplní tvé mizerné bezvýznamné existence, no užij si to....holt husa se ozve, byť by ji šutr minul.
Ford Europe a Opel europe má problém, ovšem ona má problém celá slavná EU, která se * do krásný propasti. Díky slovnutnému bruselu a dobře jí tak.
Každej chvilku tahá pilku a tohle EU krásně semele >:D
Amíkům je to fuk, ti dobře prodávají doma, v asii, arábii a Kanadě.
Ukočírovať toľko firiem, a ukočírovať ich tak, aby medzi nimi zostala zdravá, ale nie prehnaná rivalita, je práca hodná organizačného génia. V súčasnom svete to úspešne dokážu len Nemci a Japonci. Pre Amíkov sú super veľké koncerny už príliš veľkým sústom - stačí si spomenúť na pretrvávajúce problémy Fordu a Opelu v Európe.
Mimochodem napsat dnes (viz wolff) "čínu" s malým "č", to už je na pováženou i bez ohledu na pravopis ,ale u Fiatu dnes zjevně nepíšou počáteční velké písmeno ani u Evropy, na rozdíl od jejich nového "domácího" trhu - "Ameriky"! ;-)
Tak promluvil BeranK o větě: "Co takhle raději ubrat na KVANTITĚ a přidat na.." :yes:;-)
PS: Mimo jiné (PERLY) autor slov:
"Pro prosťáčka tvé úrovně je tohle složité. Přitom cítíš nutkavou potřebu napsat alespoň něco a on z toho vyleze jen blábol který nepřináší nic a jen vypovídá o jednom - tvém IQ na hranici DEBILITY"
"..a ještě bych dodal - na základě tvých příspěvků - zakomplexovanej chachar"
"Nechám stranou tvoje blábolení.."
"Troubové o jejichž kvalitách vypovídá hned jejich nick jen přihloupe vypisují.."
"..hyeny se sem seběhly aby si navzájem notovaly a léčily si své komplexy méněcennosti.."
..a to NEJLEPŠÍ NA ZÁVĚR: "..celkové směřování designu pod Kabaňovým vedem je jednoznačně pozitivní a viditelné" :yes::yes::yes::-)
[odkaz]
>:D:yes: ale je to marný, ta si bude svoje komplexy tím hloupoučkým žvaněním a infantilním používáním capslocku léčit o to víc, oč na ní bude víc lidí reagovat. Naprostou absenci aspoň kouska inteligence, vtipu a fantazie bude i nadále nahrazovat prázdným a o to četnějším plkáním.
to bude nieco na sposob skodovky... kde facelifty tiez nazyvaju novymi modelmi a takisto aj z octavky spravia RS, alebo kombik a tiez to prezentuju ako novy model... pricom sa jedna o tu istu octavku.... tento sposob prezentacie noviniek... mi pride trosku out... z tych 60 novych modelov bude novych asi mozno tak maximalne 15.... dalsich 45 - to budu len rozne ine karoserske varianty a motorove varianty tych spominanych 15tich modelov......
Tvá první otázka vystihuje tvou "inteligenci" dokonale... a ta druhá zase tvůj (diskusní) "vkus"...
To víš někdo auta vyrábět musí, aby je jiní mohli aspoň přelepovat, třeba na "Lancie"... :*) >:-[]
... v Ardénách :yes: Přípravy započaly hluboko v zabraném území tvorbou maket automobilů pod krycím názvem Rapid, které budou nasazeny po boku trojkové generace Octávie. Důvodem je zmatení nepřítele, který je nebude schopen od sebe poznat. Do příkopů se počítá s dvojkovou Fábií, která má odpovídající šířku a bude se v nich mrštně pohybovat. Yetiové budou odtahovat bojovníky, kterým v boji přeskočí (řetěz). Trojkové octávky mají za úkol převážet 610l bojového plynu ve svém kufru. Jakmile dojde, tak sundají DPF a začnou vykuřovat nepřítele. Toto jsou prozatimní bojové úkoly pro Gruppe Schkoda >:-[]
Kdybych hodně HODNĚ penízků měla - britský Bristol bych koupila a TAKOVÁ (nějaká) auta VYRÁBĚLA :-)
PS: No možná bych ještě Fornasari přikoupila a nějaký jejich "mix" vyráběla/nabízela ;-)
NENí třeba.. ;-)
..co se práce a výrobků týče, jsem vždy pro KVALITU (kvantita mne moc NE"oslňuje" - to k zde docela častým "argumentům" prodejními čísly.. :-)
PS: Úplně teoreticky, kdybych měla firmu na výrobu (něčeho), tak bych jí jednoznačně směřovala k špičkové KVALITNĚ (i za cenu vyšších cen = nižších prodejů) než "obráceně" ;-)
P.S. No pokud je z tohoto čísla 45 modelů pro čínu již z nám dobře známých výběhovek, pak se není čemu divit. Myslím, že podobných čísel dosahují téměř všechny trochu větší automobilky.. (recykláty, facelifty, deriváty)...
Ale jo chrlení modelů jim jde dobře... Teď ještě by to chtělo ty auta...