Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW M3: Počkejte na příští generaci, ta současná je vyprodaná

To, že atmosférické motory v BMW i u M končí, je pro mnohé špatná zpráva. Navíc si takové auto už nové opravdu nekoupíte, do konce výroby jsou už vyprodaná.
Zpět na článek
7. 5. 2013 21:03
Re: marketingové řízení
Sice ušetříš dva válce, ale přechod z vidlicového na řadový není tak přímočarý. U motorů hraje roli mimo jiné torzní tuhost. Motor bude mít vyšší litrový výkon. Máš tu kompresory, turbíny, mezichladiče navíc. Ne, že by to nešlo, ale rozhodně to není jisté.
7. 5. 2013 20:05
Re: marketingové řízení
Áno, áno, V8 v súčasnej M3 bol tuším o nejakých 15kg ľahší ako R6 v rade E46, ale vychádzal som z prepokladu, že za použitia rovnakého výrobného postupu motora (blok, hlava, kryt hlavy) by mal byť ľahší. No máte pravdu, že po umiestnení 2-3 turbodúchadiel sa predsa len nemusí jednať o hmotnostnú úsporu.
7. 5. 2013 12:57
Re: marketingové řízení
Tahle V8 byla lehčí než R6 v E46. Takže kategoricky říct, že R6 bude lehčí, navíc s dvojicí, nebo trojicí turbodmychadel, prostě nejde. R6 by měl být delší než V8, takže lepší rozložení hmotnosti je také diskutabilní.
Avatar - Magister
7. 5. 2013 09:59
Re: marketingové řízení
Přesně... ale tak ony se s tím značky srovnají.
7. 5. 2013 08:07
Re: marketingové řízení
Tak zrovna BMW 5er E60 byla spolecne s E klasse W211 nejuspesnejsim modelem Audi. Tahle auta umoznila do te doby vyrazne upozadene znacce s krouzky na masce se dostat na uroven svych konkurentu. Takze nevim jestli by do E60 sli bawori znovu. :-!
6. 5. 2013 20:34
Re: marketingové řízení
S týmto úplne súhlasím. Je pravda, že nová preplňovaná M3(4) príde o okamžitú odozvu na zošliapnutie pedálu hlavne v nízkych otáčkach, no takisto príde o slušnú porciu kilogramov použitím R6 miesto V8 a dostane lepšie rozloženie hmotnosti + nišie vnútorné straty R6 oproti V8 a celkovo jednoduchšie riešený motor... A vôbec dnešné F30 335i, je veľmi kvalitný stroj, kde je preplňvanie pekne vyladené, žiadne kopance a motor má dosť sily aj bez nafúkaného turba, teda odozva na plyn je velmi slušná, porovnateľná s bežnou atmosférou so zle nastaveným elektronickým plynom.
Nechajme sa prekvapiť, čo v M division vymyslia :-!
6. 5. 2013 17:46
Re: marketingové řízení
Celá potíž je, myslím, v tom, že výrobce platí kruté pokuty za exhalační nadlimit každého vyrobeného auta a je jedno, na jaký trh ho pošle.

Snad jedině vyrábět v Číně a také tam prodat.
Avatar - twistedTSD
6. 5. 2013 17:33
Re: marketingové řízení
Vyrábějí to, co je "politicky korektní". :-!
6. 5. 2013 13:05
Re: marketingové řízení
To je téměř filozofická otázka. BMW ví, že o novou M3ku a M4ku stejně bude zájem a že už několik krizových momentů překonali. Když Bangle odhalil 5er E60, všichni říkali, že je to konec pětkového BMW a že se takové ošklivé auto nebude prodávat. Realita je taková, že ho vidím kudy chodím a to nejen v ČR ale i zahraničí. Tady to bude podobné - pláče automobilová komunita (a já s ní), ale skuteční zájemci nakonec klidně dají objednávku i na nové řadové šestiválcové přeplňované BMW M3. Zatím to tak vždycky bylo. Navíc M3 nemá zrovna tradici atmosferických osmiválců. Jakýpak motor byl schován pod kapotou generace E46?
6. 5. 2013 12:51
Re: marketingové řízení
A pro jaké to bude? Čína, Japonsko, USA jdou stejnou cestou. Ale možná jsi nemyslel emisní normu.
6. 5. 2013 12:48
Re: marketingové řízení
Firmy se snaží o maximalizaci zisku. To může klidně znamenat odstřihnout část stávajících zákazníků.
Avatar - Bristol
6. 5. 2013 12:41
Re: marketingové řízení
tímto stylem podle mého EU-RVHP brzy buď skončí a nebo se bude muset udělat menší "perestrojka" >:D

a nebo to dopadne tak, že se jim na ty jejich euro6-xx automobilky vyprdnou a budou vyvíjet auta pro trhy které nakupují :yes:
Avatar - Individualita
6. 5. 2013 12:32
Re: marketingové řízení
Přesně tak. Čím víc Evropa ekonomicky ztrácí na rozvíjející se trhy, tím horší ekonomická rozhodnutí dělá. Kde to skončí?
Avatar - Bristol
6. 5. 2013 12:24
marketingové řízení
automobilky mají vyrábět to o co je zájem na trhu nebo to jen říkají? Soudě dle toho že současná M3 je vyprodaná předpokládám, že cílová skupina má zájem o ostré BMW s atmosférou...

takže nakonec je to tedy jak? Firmy vyrábějí to co chtějí pánové v Bruselu a samozvaní ekologové-aktivisté-ekoteroristé, kteří si podobné auta stejně nekupují? A neměli by spíše vyvíjet-vyrábět a prodávat to co chtěji ti co BMW(potažmo jiná auta) kupují?? A nedopadneme nakonec tak že podobné automobilky budou mít dvojí vývoj? Jeden pro nás euroekohlupáky a ten druhý příjemnější pro blízký východ, čínu, indii a severní ameriku kde si mohou a jistě rádi koupí užrané atmosférické(nebo klidně i přeplňované) monstrum?? Výborně EU-konečně jsme se dostali tam kam jsme všichni chtěli ;-) :yes: