v pohode :-) ,,, ako pises/te , skuska na zivo umlci vsetky pochybnosti :> .. pacia sa mi vsetky 3 ale vybral by som si mnichovsky styl ..
takmer dokonale
[odkaz] :-)
Volant by měl v první řadě ladit s interiérem. Ne v něm trčet. Co jsi poslal, je dost nepovedené. Všechny černé prvky, povětšinou plastové, jsou jak pěst na oko. Pak je lepší zůstat u tmavších barev, aby tyhle nedostatky zanikly. U Audi je to to samé. Sice ten světlý interiér, co jsem posílal, není světoborný, ale je mnohem vyváženější než tahle kreace. I když přiznávám, že by člověk musel soudit naživo. Vůbec mi někdy přijde, že u BMW nemají vkus. Viz [odkaz]
No tak ja som myslel ze tebe sa ten interier co si linkol paci ked si napisal ze "ked svetle tak toto". Mne pripada strasne gycovy, cisto biely interier a na nom nacapeny ten cierny volant, to je akoby to mal byt nahradny diel a v inej farbe ho nezohnali >:D Ale aj keby tam bol biely volant, tak by to bola tragedia. Svetla farba v interieri vzdy len v kombinacii s nejakou tmavou, aspon to je moj nazor.
najdolezitejsia cast vo vnutri - volant by mal byt cierny vzdy :P a vravi sa tomu kontrast k okoliu a taktiez ked sa clovek diva skrz volant na tie dokonale budiky tak mu pripadny biely volant nerobi chaos :>
ale biely interier nikdy , to by som musel byt fakt papez v bielom plasti a papuckach :>
Co to sem taháš, mě se Phaeton celkem líbí, jen se směju tomu titulku a tvému srovnání 10 let starého interiéru s novým modelem vozu, který vévodí již desítky let luxusním automobilům. I přes všechny Bentleye, Rollsy a podobné bude Sklasse vždy synonymem limuzíny.
Ve standardní nabídce jsem ho nikdy neviděl. A fotka samotná je snad promo ke "konceptu" A8 hybrid. Balao se mi pořád líbí víc, ale sladěné to není špatně. Jen plasty v tom trochu trčí (například ovládání světel) a ten hliník bych musel vidět naživo.
Tak plastová tlačítka máš v základu, za hliníková si musíš připlatit. Tedy kromě S8 a W12 (zbavit se jich nemůžeš - osobně dám přednost kovu, takže mi to nevadí).
Ten volant v novom Sku sa mi vylozene hnusi ;-\ inak ja som na sportovejsie orientovane interiery, takze radsej tam vidim hlinik nez drevo, takisto kombinacia ciernej a svetlej, napr videl som S5ku co mala stred sedadiel svetlo sedy a zvysok cierny, celkom sa mi to pacilo, aj ked do A8ky by som take nieco nedal (mozno do S8ky skor).
ja urcite nie ;-)
a kedze dizajn je vec nazoru - 100 ludi-100 chuti ;-)
A8 ale tiez musi byt vkusne nakonfigurovana, hlavne aby nemala ako to Sko tie blistiace sa gombiky a prepinace vsetkeho mozneho, A8 ma vo vybere aj tmavsiu verziu - chvalabohu ;-)
u Ska to prehnali s tymi pidiovladacmi na 2!!!ramennom volante!
takisto tie krytky reprakov - hmm, neviem, mozno uloha pre FL...
napriklad:
[odkaz]
narychlo som nic lepsie nenasiel... ;-)
ide o to, ze keby to stupalo az dozadu, pripadne keby vzadu este krivka spodnej hrany okien zabocila vyrazne nahor alebo aj bola zalomena sikmo vpravo hore, tak by to vyzeralo ovela dynamickejsie. podobne aj tie dva prelisy na dverach mohli byt otocene o 180 stupnov, aby to naznacovalo taky klinovity tvar. vlastne donedavna to este tak mercedesy mali, ale od cla sa tie dve krivky otocili a aj pri cla zacali s tou zahnutou spodnou hranou zadneho okna. mne sa to nepaci. aj novy mercedes c ma mat take iste dve linky a asi to je uz taky aktualny dizajnovy smer mercedesu, no vedel by som si to aj lepsie predstavit...
zvazuje sa >:D ved je to dost vidiet. spodna hrana predneho okna smerom dozadu stupa, ale pod zadnym oknom uz zacina po coraz strmsom obluku klesat. skus prilozit pravitko k monitoru, uvidis sam.
no mne sa nezda ze sa spodna hrana okien smerom dozadu zvazuje.... [odkaz] .... hrana okien nad zadnymi dverami rovnako ako aj klucky su v rovnakej rovine ako pri prednych dverach....
je myslim skutocne krasne auto... elegantne a vznesene a technicky jasna svetova spicka.... dizajn sa samozrejme nebude nikdy pacit kazdemu ale mne sa rozhodne smer akym sa ubera nove Sko paci..... stare Sko zboku vyzera ako maybach a posobi to tazkopadne.... a akosi barokovo... nove Sko je ale uz take ako ma byt ... proste nadherne a pritom jedinecne a velmi elegantne :-) .....
pri pohlade na interier sa clovek razom ocitne v kralovstve luxusu na ake sme zvyknuti skor z aut bentley alebo rolls a nie z nemeckych aut .... klobuk dole kam sa mercedes S posunul..... interier je uplne inde nez audi alebo bmw ... dycha z neho charizma a nieco take co by som povedal ze dycha z britskych luxusnych aut.... je tam vidiet zmysel pre detail, luxus a noblesu... uz to nie je stroha nemecka kabina prisne podriadena funkcnosti... uz je to majster elegancie a kral noblesy.... parada... nove Sko je proste .. uzasne :-)
ma to tupu a vysoku prednu cast a tie dve bocne linky zuzujuce zadnu cast to este viac zvyraznuju. zboku sa mi vobec nepaci. aj spodna hrana okien sa smerom dozadu zvazuje... brrr... naznak klinoviteho tvaru rozsirujuceho sa spredu dozadu by bol ovela lepsi a nie tento divny retro naznak...
Takto bych to shrnul. Starší generace mi příjde více buranská, hlavně s AMG paketem, to je nutnost. Dále se mi pak více líbí ta ostrost, ne oplácanost.
ALE - za chvíli se mi stejně více začne líbit nový model. Ono novota je novota, a stále se musíme posouvat dále. Prozatím volím 221! :-!:yes:
Design je vždy věcí osobního vkusu a nálady. Někdy osloví drobná blondýnka v kostýmku, jindy prsatá černovláska prádýlku. Je na každém z nás, čemu dáme v posvátné chvíli nákupu přednost.
Články na téma designové duely zde obecně moc nechápu. Všichni design vidíme, každý ho vnímá stejně jinak, text je takový vycpávací. S něčím z článku souhlasit lze, s něčím méně. Kdyžtak se mohl dát prostor pro sochaře, grafiky nebo studenty umělecko-průmyslových škol, ať se vyjádří a přiblíží nám, co jednotlivými prvky chtěl autor asi říct. Většina z nás to není schopna relevantně popsat. Za mě je to taková přetahovaná s BMW. Mercedes měl full-size w140, BMW mlčelo. Pak zas BMW nasadilo full-size e65, Mercedes postavil jen drobnou w220. Teď zas w222 ukazuje kdo je králem, F01 vyklízí pole.
Esko musí být hezké ve všech zemích světa, po x desetiletí. Problém w221 není ani tak její design jako takový, spíš že když stojí vedle Insignie, Mondea atd, na první pohled v reálu není až tak zřejmé, kdo je tady králem. Za sebe na w221 se mi líbí přední světla po face a ostřejší maska (zoban), naopak s vystouplými blatníky a klenutější střechou vzadu zápasím dodnes. w222 velká většina z nás na živo neviděla, tak těžko soudit. (Rolls je taky v reálu OK, z obrázků však lehce krabicoidní Wartburg 353) Za mě by se horní prolis nemusel tak svažovat, nasávací otvory pod nárazníkem jsou dost velké (daň za EU6), koncovky výfuku kolidují s odrazkami. Masivní gril a celkové proporce však ok. Velmi se mi líbí přístrojovka, extravagantní volant je super stejně jako přístroje. Jako na jachtě pana Abramoviče nebo ve stíhačce, kterou si ovládáte jen tak konečky 2 prstů a ona si vás hezky hýčká.
AdamNovák: vy recesisto, Phaeton od pana Integlatha byl ve své době krásný, nicméně právě vnitřek byl tragický. Jak kdyby VW Polo projelo výlohou s plastovými lahvemi. Jsem z toho startoval ven tak rychle, jak to jen šlo.
S predu mi eSko strašne pripomína Ačko . Limuzína resp. vlajková loď značky by mala byť reprezentatívna. Podla mňa tento dizajn patrí maximálne do strednej triedy...
Tie zvýraznené blatníky na Éčku aj Esku veľa nových zákazníkov neprilákali, Skôr naopak. Éčko sa zmeny dočkalo už pri facelifte, Esko si muselo počkať dlhšie. Takže retro odkazy na Mercedesy moc nefungujú - sú ako päsť na ako.
Takže svoju dizajnovou krízou si prešlo s Chrisom Banglom BMW, s týmito blatníkmi Mercedes a istým spôsobom ich predbehlo aj Audi - aj keď len v jednej generácii A6-ky [odkaz]
Každý, kdo se v autech aspoň trochu vyzná ví, že mercedes třídy S se už od prvního modelu ve svém designu posouvá jenom dál a tohle je designový skvost, kterému nelze vytknout absolutně vůbec nic. A pokud tohle auto bude chtít někdo kritizovat za svůj design, tak ať vrátí řidičák, nebo se raději vrátí k domácím úkolům. Protože tohle je nádhera. Je až s podivem, jak si mercedes skvěle dokáže poradit a udělat ještě hezčí auto než předchozí model,
Ze všech jiných úhlů pohledu je ale nové esko hezčí a jeho interiér nemá chybu - ač to říkám nerad, Audi A8 spadlo se svým interiérem až na druhé místo. ;-)
Nove eSko je z venku opravdu hezke. Zato přístrojovka je asi převzata z náklaďáku. Takový humus se jen tak nevidí. Zakomponování velkých displeju jako jeden velký obdelnik zakryty rovným "prknem " zvrchuto je děs. Audi a bmw jsou někde úplne jinde.
Zde není co konfrontovat, konfrontuje se vedle - Rapid a Fluence... >:-[]
Je to prosté, každé z aut (píši o eS...) tvořilo (bude tvořit) rozhodnou estetickou měrou svojí dobu. Mercedes patří k těm, kteří v designu nelítají jak v o tři čísla větších teplákách, Mercedes patří k těm, který "jen" posouvá sám sebe. Ovšem to posouvání je dáno nikoliv nějakým postupným vzestupem, nýbrž než estetickými posuny, které jsou vyvolávány reakci na změny společnosti, jakož i novými technologiemi. Mercedes totiž nemá kam stoupat, Mercedes byl, je a nadále zůstane na hvězdném světovém vrcholu.
Aktuální eS odstranilo to přežilé (vypouklé blatníky a těžká záď), přišlo s dokonalým propojením pasáží celé přídě (tváře) u níž dnes ta harmonie celku doslova bere dech, a ve stylu CLS samo sebe zakončuje zádí, která musí svou elegancí dostat do kolen každého, kdo má cit pro krásu, pro harmonii a pro styl. Parádičky, jako je například chromová lišta kolem bočních oken a "rychlý" prolis na boku auta jen podtrhují to, že Mercedes tvoří nejen auta, ale utváří i naše vnímání, naše uvědomování. Mercedes definuje sám sebe a tím i přeneseně každého z nás...
Ale jak vidíš, těch jednoduchých, kterým život vyplňují ty o tři čísla větší tepláky, je stále více než těch, co svou estetiku formují třeba pod výborným článkem o dvou generacích silničních bohů... Ale tak je to na světě zařízeno už dlouho a správně... jen si to dokázat připustit... jen dokázat žít v upřímnosti. V upřímnosti k sobě, v upřímnosti ke své garáži a především v upřímnosti ke garážím těch... druhých...