Škoda Fabia Bravo? To je snad vtip ne? Vždyť Renault Clio Grandtour 1,2 je 3. nejlepší malé auto na evropském trhu (viz. oficiální prodeje), kam se na něj KRABICE z MB hrabe, není ani v TOP TEN ....
Ono jde koupit o třídu větší Mégane Grandtour dci ve výbavě Advantage za stejné, ne-li menší, peníze ... Vyšší cena Clia je dána tím, že je to novinka. Vyšší cena Fabky tím, že hodně Čechů nad jinou značkou ani neuvažuje.
Sice jsem blázen do renaultu ale za tu pálku ty prcky? Škodovky nemám rád ale raději bych šel do oktávky v základu za stejný pěníze turbo benzín a bude papat tak o půl litru víc. Tak jasně chápu každej chceme něco jinýho svoje zájemce si najde ale spíš v základních motorech ;-)
Další nesmyslný test. Pokud si dopočítáte výbavy vyjde vám cena Fabie na neuvěřitelných 436 kkč a to tam některé věci co má Clio ve výbavě ještě ani nejsou. Člověk, který by Fábku za tyhle peníze koupil je adept pro Chocholouška. Za ty prachy má daleko prostornější auto od konkurence např Peugeot 5008
Bavíme se o kombících a ty nabídneš Polo... příště rovnou nabídni třeba Tatu Nano... probůh, GTI, probuď se!
Nikde jsem nikde vyznání o Renaultu nepsal a pokud bych volil o třídu výše, tak krom několika mála vyjímek bych neměl problém volit cokoliv, i Golfa, záleželo by na ceně ku požadovaným vlastnostem.
Už dlouho sem tě GTI nečetl tolik nadšenýho kvůli tomu, že Fabia, tedy zástupce tvého milovaného koncernu, prohrála. Pro tebe je prohra Fabie vítězstvím. Víš, je logické, že český novinář, který pracuje pro německou společnost NEMŮŽE poslat výběhovou Fabii na dno mainstreamu, kam po zásluze patří. Líbí se mi, jak málo ti ke štěstí stačí ... stačí prohrát "jen o chlup"
Bravo GTI, patříš mezi málo lidí, kteří se umí radovat z prohry. Ale netřeba se za to stydět, proti králi segmentu neobstojí momentálně nic, ani česky protlačené jezevčík. Prostě Clio .. však víš :-!
Není tomu zase tak dávno, co se v testech SM bral v potaz pro závěrečné hodnocení i faktor Ceny a výbavy. A hle, něco se změnilo a nyní je v testech tento podle mě zásadní oddíl zcela samostnaný a o výsledku vůbec nerozhoduje. Ptám se co ta změna? Že by poté museli přijít výsledky testů v takovém světle, že by se z domácí značky nestal téměř automaticky vítěz testů? No, nebudu raději spekulovat....
Celý výsledek testu by poté mohl vyznít pro domácího hráče mnohem hůře. Při rozdílu 0,03 "SM bodu" v jejich celkovém hodnocení je pro Fabii lichotivý. Pokud by se jako dříve měl započítat do výsledku cena a výbava pak již dojdeme k rozdílu 0,26 "SM bodu", což by pozorný čtenář periodika mohl jako deklasování brát.... :-!
Mozna to myslel tak, ze je delana jen pro dobre sofery, ti ostatni s ni muzou jet maximalne 40 na 50, 70 na 90 a 100 na 130, pak je dobre kontrolovatelna >:-[]
Vsetci samozrejme chapu preskok aj odskok retaze tvojej psyche a problemy z toho plynuce...
Preco vsak chlapec tvojho utlocitneho ruzoveho razenia ma taky vyrazny problem s Cliom?
Az by Fabia mala tebou popisovane kvality, vyzadovala by taku upenlivu obranu a rozhadzovanie rucickami a pismenkami, ako to tu sentimentalne predvadzas?
"Fabia je dělaná pro šoféra - o fous tvrdší, dobře kontrolovatelná." >:D
Toto moze mysliet vazne iba blazon >:D >:D
Fabia je v skutocnosti momentalne zaraditelna iba medzi to horsie, co sa da nove v danej triede zadovazit.
To vsak hrou so svojimi anglicakmi a plagatmi v pofidernej garazi nemozes vediet >:-[]:no:
Napsal jsi desetinu, ale naplakal kýbl >:D Už toho nech, pokud se tu stydíš přiznat, že jsi v mezidobí dospěl a sníš nyní o Volkswagenu, pak věř, že tomu se tu budou smát jen prosťáčci.
Nepíši přece že by sis pořídil POLO kombi, píši, že by sis ve třídě pořídil POLO. Nekličkuj jak ježek na křižovatce, nestyď se za to, že tu píšeš vyznání o renaultu, přitom sníš o Volkswagenu. Koneckonců pokud šilháš o třídu výše, pak by sis (v mainstreamu) pořídl přece Golfa. Neboj se tu přiznat, že tvá diskusní "epocha renault" už je dávno za tebou a že jsi dospěl.
Opravdu bych si koupil Polo, kdybych chtěl malé kombi >:D V kterém vesmíru?
Ale vážně, nebudu si dělat legraci z toho, že ti to už tak pozdě večer nemyslí.
Z malých kombíků je volbou číslo 1 Clio, ale v dieselu, v benzínu mě osobně chybí 1,2 TCe, která ještě nedorazila na trh. Jízdně, posazem, entertainmentem, kufrem, bez výhrad, pak jedině Ibiza...
Z malých hatchbacků je zajímavých voleb více - Swift, Clio, 208, Polo, ale to je trochu sterilní po všech stránkách...
Každopádně tato třídě mě nyní až tolik nezajímá, při dnešních cenách se dá koukat velmi lehce o třídu výše.
Máš oblíbené vskutku zajímavé filmy >:D Ani clio nedeklasovalo FABII, ani FABIA nedeklasovala clio. Pouze došlo k tomu, že výběhový model škodovky dokonale se***val aktuální výkladní skříni renaultu. Vím, že bušíš do klávesnice pěstičkami vzdoru, no, takhle holt to je, pokus se to nějak důstojněji trávit ;-)
Jezdit neumíš, psát neumíš a jak vidím, ani číst neumíš :*) Nikdo nikoho nedeklasoval, ani clio fabii ani fabia clio. Jen je dobře si zapamatovat, že v tomto testu výběhový model škodovky dokonale se***val aktuální výkladní skříni renaultu. Ty by sis snad koupil clio? Koupil by sis POLO, tak si tu nevytahuj kšandy a buď alespoň k sobě upřímný.
Tak všeobecně se ví, že největší slintal je tady zkrachovalej blogger, co doma sedlá ojetý dotažený Polo z Německa... >:D A ten samej světaznalec tady všechny poučuje o designu, řízení, životě a podobně. Já bych se divil, kdyby dostal povolení na děti... No jo, holt práva v Plzni, to se počítá... >:D
Zého děstsví ještě sedačky nebyly. ;-) Nemíváš noční můry? Tak si ještě jednou přečti test a budeš mít nejen sen, ale i realitu o tom, jak Clio deklasovalo Fabiu a to i ve Světě motorů. :yes:
Pravda, jinak se za volant nedostaneš, leda takhle: [odkaz]
Co je pro tebe málo nebo moc, to já mám v... ;-) na to jsem už tady dlouho.
Ty něco chápeš? Překvapení :yes: V podstatě jsi jen pochopil to, že Clio deklasovalo Fabii a to nemůžeš rozdýchat, tak poskakuješ jak gumový panďulák, ale tak je to pokaždé, když něco není tak, jak si malinký GTI přeje... prostě dítě... ;-)
Pre mna je clio sklamanie roka, sice som ho nejazdil, len som sedel v statickom aute, ale je velmi male, dizajn vnutri vratane grafiky displeja taky hrackarsky.
Kia rio namnazaoosobila po vsetkych strankach lepsie, skoda len, ze jej chyba turbobenzin, lebo oocuvat revanie atmosfery na dialnici sa mi uz nechce
Mobilní telefon se dneska už umí připojit k internetu, dá se s ním procházet webové stránky... Měl bys už konečně ten svůj Alcatel One Touch Club zahodit. [odkaz] ;-)
No jinak, než že mi někdo půjčí kiu se k ní opravdu nedostanu... >:-[]
Silákem? Jakým silákem, kde bys k té ambici přišel, já nepíši o silákovi, píši o tom, žes to zatím dotáhl jen k hodnocení renaultů. A to je málo. Tedy, pro mne >:D
Nechci tě drásat, v podstatě tvůj obzor i chápu...
GTI, čas běží, nevím, kde žiješ, ale trochu si zaspal, to tady piš na kluky, kterým je 18 a mají čerstvý řidičák... první stovka je dávno za mnou, ale někdy mám pocit, že ještě před tebou.
Jen se směj, mě to potíže nedělá, kdo umí číst a chápe, přečte a pochopí... hlupák ne... ;-)
PS.: NIKDE jsem NIKDY nepsal o tom, že jsem Loeb nebo řidič s velkým Ř, Š, X, Y, Z, B, T, U F, G, H, I, T, Z... to je jen tvůj vlhký sen ;-)
blby je, ze na telefonu nevidim, na koho reagujes... ale to je skoro jedno. Soude z urovne tvych prispevku tady a k tve povesti hadam, ze mam vic nacouvano, nez ty celkem najezdeno... a kdyz ses narodul, tak ja uz jEm spatne chodil! >:D
Normálně tu pravdu vydejchej, ty tu přece nemůžeš rozvíjet fantasie o odskakování zádi, neb kdyby ti odskočila záď, musel bys tu psát o tom, jak sis pral tanga... >:D Já vím, je to klasická diskusní ambice mladejch kluků, hrát si na loeba silnic. Tohle ale na tvé starší kolegy neplatí. Směji se tvé bezuzdné snaze být tu za šoféra s velkým... Š :-)
Pamatuj na má slova - do sto tisíc jen šoupej nohama. To platí na každého.
Tohle je ale plus, popisuji to i ve své recenzi na Fanouše (blahé paměti s láskou vzpomínám), už tehdy Škodovka instalovala převodovky s fukncí Knee tuch, která dovolovala plynulý přechod z řadící páko na koleno spolujezdkyně při zařazení pátého převodového stupně. >:D
Taky mi to nějak nesedí, protože já se nějak nalepený na dveřích necítil...
Ale oni se chlapci často neshodnou... Koukal jsem teď na test od experta Pepy z autosalonu a tam kritizoval vyšší hlučnost Clia, ale tady naopak v testu Světa motorů hlučnost Clia chválí... a teď si vyber...
Samozřejmě není to nic zvláštního, i ty testy od nás z Rakouska popisují rozdílně pocity a to jsme jeli stejnými auty najednou a diskutovali to spolu :-) Můj test snad bude dnes, jestli se mi podaří poprat se systém vkládání, to je vždy boj.
tak ted jsi me teda fakt DOSTAL! Napsat takovouhld filipiku na sirku, SIRKU Skodovek, to uz chce radne vymytej mozek... nebo spolecenskou unavu. Tedy modne receno virozu. Jak jsem psal dole, Fabia neni uplne spatny auto, ale tyhle nekriticky vylevy ji ukrutne ublizujou. Ja jsem "full size" evropskej chlap, a to nejhorsi, co na Fabii vidim je fakt, ze pri pokusu o prerazeni zasadne chytam spolujezdkyni za koleno... a to lze za vyhodu povazovat jen obcas! A zalezi na te spolujezdkyni, nikdy na aute...
Clio svou šířkou zapadá přesně do svého segmentu, nic více, nic méně. Necítil jsem se v něm vpředu nijak prostorně, ale ani vyloženě ztísněně, samozřejmě, přesednutí do Golfu, Meganu atd. o třídu výše je o něčem jiném. V podstatě srovnatelně jako ve Fabii, tam rozdíly nejsou. Vzadu jde hlavně o subjektivní vnímání vyššího pontonu a o kolena dle toho, jak si řidič sedne, jestli "sportovně" nebo na židli.
Clio má jiné citelnější problémy než prostornost, která je pro tuto třídu a její zaměření "tak akorát", chybí mu manuál k 1,2 TCe např.
neviem co to znamena normalny stredoeuropsky chlap, s cliom v kombiku som presiel nejaku vzdialenost a na dverach som nalepeny nebol. Dokonca ani spolujazdkyna nebola extra blizko ;-)
Chovej se tu slušně, a pokud to nedokážeš, prodej klávesnici. Já chápu, že tě provokují fakta, no usiluj o to, abys tu nepůsobil (u těch chytrejch) jako exemplární příklad garážového antouška. Tuším, že nahoře ta zpověď o tom, že jsi najel v puntu za čtyři roky 120 tisíc je od tebe. Pokud ano... >:D pak se docela těším na tvé další garážové story. Avšak vždy slušně, to si pamatuj! :-!
samotne plasty nie, ale prevedenie a celkovy dojem z tej jednoliatosti a sedi uz ano. A kedze za volantom stravis viac casu ako obdivovanim exterieru.....
Přečti si pořádně pasáž o vnitřních poměrech, cituji: "Uzoučké clio..." Ty poměry nejsou určované jen podélným směrem, ale i směrem příčným, a když ti testér napíše, že v cliu sedíš namáčknutý na dveře, musel bych se tě zeptat, jaká máš ramena, že si v cliu hovíš. Přesně to tam napsali - až když za volant usedla (útlá) žena, vše se spraví, a to i v podélném směru. Pokud máš pod míru, pak ano, i to clio tě pojme, no normální středoevropskej chlap nějaký ten cenťák na šířku i na délku potřebuje. Tohle umí Volkswagen vždy dokonale, a i když je ve Fabii na mé gusto posaz příliš dovysoka, pak k poměrům na všech čtyřech sedadlech nemohu mít žádnou jinou výhradu ani... výhradičku.
Ve všech verzích nejsou přítomná ta mohutná madla, tos ale nevěděl, to tě omlouvá a to s jízdou je nesmysl. To, že auto zaklekne neznamená, že je méně ovladatelné či méně čitelné, to může být i klidně naopak... stačí si přečíst i tenhle test.
poruším své pravidlo a něco ti řeknu: auto se řidí volantem a pedalama... ne myší a klávesnicí, takže to fakt není to samé. Kromě toho tady si max utrhneš ostudu - v reálném svetě mužeš sebe, nebo ještě hůř někoho, zabít. To male t v sobotu sloveni neni překlep... velké písmeno tam vyjadřuje úctu. ;-)
Ztrácelo na ergonomii (obě kolena otlačená), a jízdně uspokolilo klidnějšího jezdce svojí harmonickou avšak vlažnejší, vláčnější jízdou. Fabia je dělaná pro šoféra - o fous tvrdší, dobře kontrolovatelná.
Udeřil jsi hřebík na hlavičku, o tom to je... to je problém těch, co auta nikdy neprodávali nebo nekupovali... kdyby ta 1,2 16V v Cliu byla k ničemu, neměl by smysl nejprodávanější motor Fabie 1,2 HTP ;-)
ale pro "garazove roztleskavace" je to nepochopitlelny... a vlastne to chapu. Oni nikdy nedokazou ocenit chovani genialni Renaultovy 1.2 16V, pro popjizdeni do Lidlu pro pivo ji fakt nepotrebujou. ;-)
U tebe je úplně jedno, jestli jsi v daném autě jel nebo nejel, neb tvé řidičské zkušenosti stačí leda tak k tomu, aby ses rozjel a zabrzdil. Nehraj si tu na diskusního loeba, to bys mě rozesmál.
to co bude po prichode novej fabie je v tejto chvily vo hviezdach. Clio bude mat nejaky rok na krku a tak ako prehrala o chlp fabia teraz, prehra clio potom :-! .Ibiza je pekna co sa tyka exterieru, ale vo vnutri je to jedna bakelitova hracka
Copak, neprožil jsi s ním nějaký románek? >:D Lásku mu prosím vyznávej v soukromých zprávách, působíš nyní jak prosťáček z horní dolní, kterého kolega svezl v puntu a votevřel mu konečně voči >:-[]
Tvé úsílí, být dobrým řidičem, chválím. Zatím ovšem můžeš leda šoupat nohama v garáži. Koneckonců i na diskusích jsi to zatím dotáhl jen k slepému hodnocení renaultů, a podle toho také vypadají tvé zdejší širší garážové postoje.
V čem bylo minulé Clio horší než Fabia byl možná interiér, ale to záleželo od verze, v základu i ta Fábia nevypadá extrovně. Jízdě minulé Clio na Fabii neztrácelo.
To s tou prostorností je ale desinterpretace Světu motorů a většiny redaktorů.
Tak nízký posaz v podstatě v malých autech nenabízí nikdo, stejně jako rozsah nastavení sedadla a volantu. Pokud se do Clia posadíš jako do Fabie, což díky onomu velkému rozsahu jde (dokonce díky tachometru uprostřed vidíš kolik jede, věnec volantu nic nezakrývá), tak vzadu je objektivně místa jak v té Fabii, možná 1-2 cm na kolena méně, větší rozdíl tam není. U Clia minulé generace bylo kritizováno vysoké sezení a nikdo si na místo vzadu nestěžoval, Renault to spravil, umožnil těm, co chtějí, sedět níže, ale až přímé srovnání obou Clií ukáže, že jsou stejně prostorná.
Ja se ztotoznuji s tvym tvrzenim. Pokazde kdyz se svezu ve firemni Fabii v dieslu, tak se tesim na svuj benzinak. Nechapu jak si to muze nekdo soukromne v dieslu koupit. Neskutecne mi i vadi vybrujici pedal spojky.
VW Polo naštěstí "nemusí" vyrábět v mutaci kombi, nahoře odkazem na něho jen ilustruju tu dokonalou technickou (designovou) nadstavbu koncernu VOLKSWAGEN. To víš, koncern Volkswagen vyrábí vedle exklusivní či supersportovní produkce též prémiový segment a z toho samozřejmě těží i volkswagenovský (super)mainstream. Tohle je samozřejmě znát i na zástupcích ve třídě subkompakt (POLO, Ibiza, FABIA).
To co píšeš jde vše na vrub stáří modelu, porovnej si předchozí clio s Fabií a rázem dostaneš odpověď jak to dopadne zanedlouho až přijede FABIA nová. Clio si nemůže škrtnout. Koneckonců podívej se, jaký třídní skvost vyrábí "pouhý" SEAT. Jistě, je to značka koncernu VOLKSWAGEN.
dík, ale kašli na něj. Zamindrákovanej nešťastník, co zasluhuje víc politovaní než výčitky. Proste na nej nereaguju. Psi štěkají, karavana táhne dál... ;-)
Život a realita nestojí na diskuzních vzorech, ale stojí na reálitě, která je pro někoho při setkání s ní překvapující, občas příjemně, občas nepříjemně.
To ty ale nepochopíš, pokud se řídíš jen diskuzní rovinou. Znalostmi, řízením a zkušenostmi by tě tady 123 první strčil do kapsy ;-)
Samozřejmě, diskutér takový briskní jako ty není, ale není mým snem být velkým diskutérem, ale dobrým řidičem a znalcem aut, což nejsi, on ano.
pozeram, ze ti clio a fabia dnes nedaju zaspat. Ked siten clanok precitame znova, tak zistime, ze fabia je priestornejsia, ale zaroven zistime, ze clio je komfortnejsie, menej zerie, neodskakuje v na nerovnostiach v zakrutach a kombinacia motor + prevodovka je lepsia (dymanicke parametre). Na zaklade toho si mozes vybrat priestor vs. ostatne vlastnosti
Wertois wert to ist routre >:D . Sertois wert is to diesels :no: . Ádo jerdoiguties wort tes golden praseatku :no: . Petrols deroberius dor to versdios :yes: , hunkol is twe doiglusateries petroles :-! .
Poděkujme zřetelně redakci za informaci o předmětném dvojtestu. Test není tvoje vystřihovánka z ABC, je to test Světa motorů, a to doslovně. Samozřejmě, že znalý garážový jezdec bere Fabii, a samozřejmě, že znalý jezdec - stylař (přesně jak dovozuje i test) bere v tomto subsegmentu Ibizu ST.
Nezapomínejme ovšem na výraznou komunitu zdejších kluků světa: plakátů, platónů, gallárdů a prosťáčků, tak pro ně je test cenný zejména z toho důvodu, že nevyvratitelně dokumentuje vyspělost produkce ŠKODY. Její doslova výběhový model zatápí zbrusu novému modelu od renaultu tak dokonale, že nelze, než souhlasit se závěrem testu, ano, škoda je tu ideální třídní stálice pro silniční praktiky a clio je auto které inspiraci loví v dívčích vodách.
Doufám, žes současně zaznamenal informaci o tom, že clio je stísněné a FABIA prostorná. Já jen, že se tu roky zaklínáš tím, že by ses do Fabie nevešel... 8-s >:D
A konečně: Umíš si představit ten dokonalý odskok, s nímž přijde zanedlouho nová Fabia? Odskok techniky, odskok designu, odskok jízdy? Jistě, nebo se snad domníváš, že Evropská produkční jednička neumí vyrobit nejlepší auta své třídy? Ty snad nevíš, jak kvalitní je zmíněná Ibiza či POLO? Ty nevíš, že na obdobné technice ladí prémiová automobilka AUDI svůj nejmenší prémiový model?
Ostatně, zeptej se svého otce, jestli by chtěl raději clio nebo FABII.
Asi ti při psaní odskakují uši, ne? Trochu se zklidni a dovzdělej se v garáži. To co tu píšeš je tak na úrovni kluka, co si zatím neumí to clio ani pořádně vybarvit v omalovánkách.
Koukám, že si osobuješ slovník zdejších primitivních dlaždičů :no::no: Pokud po tom toužíš, mohu ti recipročně zase já psát kašpárku. Vrať se k rodičům, a popros je, ať tě ještě trochu dovychovají. Trochu hodně.
Mě spíše udivilo srovnání s Mini Clubmanem, třídveřové kombi, které začíná o sto tisíc výše než testované kusy tahat do testu, to je zoufalost, jak nedát Cliu za jízdu jedničku. Přitom zcela jasmě má Clio lepší jízdní vlastnosti, Fabia není v ničem lepší, ba naopak v mnohem horší, např. odskakování zádě.¨..
nic v zlom, ale statistika na zaklade jednej tvojej skusenosti je irelevantna. V minulych zamestnaniach sme mali dost aut, ktore dali aj viac ako 120k km bez zavady vratane prvych dci a podobnych skvostov, ale zarovenz toho nedokazem posudit,cci je lepsi fiat, skoda, renault, alebo ina znacka. Statistika zalozena na 1, 2 alebo 5 autach vzhladom k celkovej produkcii automobilky o nicom nevypoveda
Zaroven gratulujem a zaelam dalsich 120k km bez zavady ;-)
skratka sa zhodneme na tom, ze medzi malymi kombikmi si kazdy moze vybrat toho svojho favorita. Ani jeden z nich nie je prepadokom,kazdy ma svoje pre a proti. Aj tak, za mna vzhladom k vyssie uvedenemu clio >:-[]
Kdeze, bavi ma ukazovat verejnosti (a najma jeho patolizacom) aky je blby.
Krasne sa vzdy zamota a potom z neho kypi predvedeny primitivizmus. Ale co cakat od primitiva, ze? :-)
Ano, mame to tu - dostal som ta na tvojej hluposti - uz si kladivom trafeny...vecne argumenty sa vyparili; zacinaju osobne utoky a ohovaracky - miestne pravidelne GTIckovske divadielko >:D
Tvoj doslova nulovy automobilovy, technicky a dizajnovy rozhlad a deformovane vnimanie sa opat pretavili v neschopnost viest vecnu diskusiu.
Ad smajliky - v tvojom 2x kratsom prispevku boli 4, v mojom dlhsom rovnako 4 . Inteligetny citatel si obraz utvori.
Si nic nez zufaly kopajuci pokrytec, looser a niemand, chytas sa kamena miesto stebla >:-[]:no:
Az sa najblizsie bude chciet prejavit tvoja mentalna retardacia, radsej napis "neviem". Zachovas si aspon nejaku tvar.
Pravidelne, az sa prejavi tvoja zakriplena osobnost, kazdemu pises nejaku verziu 'prupovidky' "..je pro mne nepřijatelná diskusní praxe, ..." napriek tomu vzdy kazdemu odpovedas. Nemas ani gule a kydas si do hniezda...nie si o nic lepsi, nez kravske hnede na luke.
Ztracený nejsem nikde, dokonce vím přesně, proč má který vůz kde zpětné zrcátko, jen... prosím snaž se mě pochopit... nemám zájem tu diskutovat s primitivem tvého kalibru. Diskuse zde v poslední době dosáhly v jistých vláknech dna a tebe považuji za jednoho z nejzřetelnějších potápěčů.
Tvůj doslova nulový garážový rozhled, neschopnost vést smysluplnou diskusi, tvé ubohé poznámky, tvé argumentační absurdity, to vše je pro mne nepřijatelná diskusní praxe, praxe pod mojí úroveň. Nevíš, neznáš a neumíš. Jen tu kolem sebe tupě rozhazuješ smajlíky :-!
ja vlastne Fabku nepovazuju za spatny auto. Jen musi byt se starou 1.4, sla by i ta 1.6 d, ale a uz vychazi hodne draho. Me jen urazi povysenost koncernu, s jakou vedome prodava vylozene vadne, nepovedene motory... minimalne vedome lze v servisnich planech... To je to, co mu mam za zly. ;-)
to, ze nema kombi je fakt... Ze je spolehlivejsi je proste fakt - i moje "zivotni zkusenost". To posledni ma za 4 roky najeto neco pres 120tis... bez jedineho zadrhele.
Seat je moj problem, lebo ty sa nevies vyjadrit? Zaujimavy prostackovsky obrat >:D
Samozrejme, bezramove okna kabrioletu... Golf kabrio ma snad ramove okna, ze ma spatak v rohu dveri? [odkaz]
Aj CLS je kabriolet, ze? [odkaz] >:D
Opat sa len hlupo motas v oblasti, kde si strateny ako JaniGTIcko s Marienkou.
Len mi potvrdzujes, ze si sprosty v dizajne a nemas tmu, ale priam esteticku slepotu >:D >:-[]:no:
to, ze fabia prehrala o chlp je logicke, kedze sa jedna o solidne vozidlo. Technicky pokrok v tekto kategorii nie je medzigeneracne tak zasadny, aby sa po prichode novinky stali ostatny superi odpadom, alebo nepodarkom. Osobne by som bral Clio kvoli nepraktickosti fabie, kedze litre v kufri pod prahom pre mna nemaju ziadnu cenu a su len (pre mna) na pritaz. Exterier - clio vyzeta v reale lepsie ako na fotkach a opticky posobi vacsie ako je v skutocnosti.Interier - dizajn budikov mna neoslovil
Hmmm, argumentuješ zrcátky SEATU. To je ovšem tvůj problémek... No a k argumentu v podobě umístění zrcátek u cabria (bezrámové okno) se snad v tvém zájmu nebudu ani vyjadřovat. Však víš, že tu píši vždy jen slušně >:-[]
Tvé vnímání umístění a tvaru mlhovek jen dokonale ilustruje tvojí estetickou tmu 8-s >:D:no:
"Rovněž tak zrcátka, je neuvěřitelné, kam všude se dají přidělat >:D "
Ze si uplne sprosty v dizajne a technicky diletant je uz vsetkym zname, ale preco to potrebujes previdelne dokazovat...
Kazdy druhy model Seatu ma spataky mimo roh okna, dokonca najnovsi Leon: [odkaz]%28front_quar… aj MB to tak robi pri urcitych vyssich modeloch: [odkaz] Smejes sa opat iba vlastnej blbosti.
Na vlastnom linkovanom obrazku mozes vidiet, ze hmlovky Fabie nijak specificky nelicuju s nicim, su v samostatnom spodnom rade a maju uplne iny tvar, poziciu, atd...
To, ze ty principialne z dovodu prislusnosti znacke nerozumies (presnejsie nechces ani zaboha rozumiet) dizajnu Clia, nerobi jeho dizajn zlym, ani "boubelatym", ani nafuknutym ani nic podobne.
To je iba tvoja potrhla snaha najst tam chyby.
Staci vsak zamenit za spravwny znacik a razom si ucvrkavas blahom.
tak to zase PRRR! Punta je mnohem lepsi a utulnejsi, nez oba souperi, zde srovnavani. A k tomu je prostornejsi, spolehlivejsi... a levnejsi. Jen ma mizernej marketing. Ale kdo vu - ten vi! ;-)
"Alespoň že výhled ze škodovky je tak bezvadný" - po tomto ma chytil smiech. Z Fabie je výhľad dosť mizerný a pokiaľ viem, vždy bol predmetom kritiky. Netrvrdím tým, že z Clia je výhľad oveľa lepší.
"Pokud se pozastavíte nad tím, že oba modely za jízdní projev veskrze chválíme, ale na vysvědčení jim odmítáme napsat jedničky, pak proto, že dynamicky laděný Seat Ibiza jezdí zábavněji. Nemluvě o britském dravečkovi Mini Clubman. " - tak nech sa na mňa nikto nehnevá, ale známku za podvozok malého kombíka, teda v prevahe prípadov malého rodinného auta, podmieňovať zábavnosťou, môže naozaj len idiot.
Vizuální korespondence mlhovek s hlavními světly clia je při čelním pohledu [odkaz] doslova zoufalá, a to včetně jejich stranového umístění. Rovněž tak zrcátka, je neuvěřitelné, kam všude se dají přidělat >:D Bočním zabijákem modelu pak je celková kompozice bočních oken (v zadních partiích důsledně vystavěná na ostrých hranách), která nekomunikuje s boubelatými boky, ve spodních partiích navíc podivně prokopnutými [odkaz]
Fabia postrádá pohledovou lehkost a vyváženost krátkého modelu, je to taková chalupářská znouzectnost (pořídit si v subkompaktech kombíka, a to nejen od škody, na to se snad předepisují i uklidňující prášky, ne?), ovšem na rozdíl od clia se FABIA nesnaží tvářit jako metrosexuál po obřízce. Je to praktické, střídmé auto, o jehož cílové komunitě se sice netočí filmy rychle a zběsile, avšak jako praktický prostředek k převážení nákladu chalupářů a chatařů, jimž život neumožnil pořízení třeba Octavie combi, je to samozřejmá jednička třídy.
Asi nejvýmluvnější duel lze spatřit zde - [odkaz] kde tedy clio reprezentuje neforemnost, a pro mne až nepřijatelně nudnou nadutost, proti FABII vyznávající klasické, mile uchopitelné linie, se sympatickým kukučem a nekonfliktním celkovým vizuálním charakterem.
A dostáváme se k tomu hlavnímu - Doslova výběhový model od ŠKODY dokonale sekunduje absolutní novince od renaultu. Co si o tomhle máš myslet nechávám laskavě na tobě.
No mozna dost, zvlast u nas...jinak jak rika kolega, dneska i 13-leti mivaji k 1,8m takze to je pak problem, ale komu se zda ten prostor u Clia vzadu maly, ma moznost si koupit vetsi auto, nekdo zase vi, ze jezdi sam a misto vzadu az tak neresi.
Ten skvělý posaz je právě vykoupen menším prostorem vzadu. Jak už bylo uvedeno v testu, tak sedíš skoro uprostřed auta. Clio je auto pro řidiče a prostor na zadních sedačkách nebyl prioritou. Pokud si však sedneš jako ve fabii a nalepíš se na čelní sklo, tak i vzadu na tom budeš podobně jako v té fábii.
S tvrdenim redakcie, citujem: "škodovka je dostatečně pohodlná" sa vobec nestotoznujem.
Fabia combi 1.6 TDI 66 kW, s ktorou som mal tu cest jazdit, bola tvrda a hlucna. Zvonka skareda, zvnutra chladna, tmava a plastova s tvrdymi neutulnymi sedadlami. Tenke dvere vo mne nevzbudzovali doveru. Podvozok bol tvrdy ako rebrinak tahany konmi, bubnovanie od kolies ma neskutocne vytacalo. Motor nasrdene vrcal a triasol celym autom. Hluk a vibracie boli tak silne, ze po beznej 40 minutovej jazde som z auta zakazdym vystupoval ako zbity pes a mal som tuhe cele telo.
Aby som jej toto vsetko odpustil, tak by musela stat omnoho menej. Ale za tuto cenu ani nahodou.
pre teba ma vacsi kufor, ktory je napriklad pre mna nepouzitelny, kedze podlaha nie je zarovno s nakladaciou hranou. Tym sa pre mna stava nepouzitelnym (kufor)
uprava sw riadiacej jednotky ti zrejme nepomoze,tdi vo fabii ma tazsi staly prevod a ako vidime, nepomohlo to pruznosti a dynamike, ale ani k lepsiej spotrebe >:-[] . K tdi pd len tolko, ze je otazne ako by boli priskrtene kvoli sucasnym emisnym normam ;-)
Terudiopuz wer tzoudest ser toi Diesels wort seruiferes terv :no: , huresori ser wesrtoperta bioblose tewrco >:-[] , Ádo jerto gooder credko is diesels :no: , dewrtosure ser dolg wer toi petrols :yes: , uplezure sord ferto wer boltules petrols :-!
Blio je opravdu zcela syntetická ohavnost, ovšem Fabia II také není žádná krasavice. Naopak. V mých očích ovšem design Fabie vyhrává 10:1 z důvodu interiéru. Tedy zejména palubky. :yes:
Palec nahoru :yes: patří ale také redakci, že konečně srovnává vozy s jediným použitelným typem motoru v této třídě osobních vozů - tedy dieselem!
V souboji motorů bohužel TDI těsně prohrává na body, což je důsledek neuváženého odklonu VW od motorů PD, které tedy rozhodně nikdy "přiškrceným dojmem" nepůsobily. Ale to spraví vhodná úprava SW řídící jednotky... :-!
jj, v celej indii, co je viac,ako 1 mld ludi, sa za posledny mesiac predalo 115 kusov! pricom cena isla dole o 40% - ale tu sa to nedozviete, kedze hlavny sponzor je koncern, viac na
Ona ta dospělá velikost může přijít realtivně brzo, už i 13letí by v Cliu mohli mít problém. Je to o té možnosti ne o tom, že hned každý tam bude muset vozit 4 dospělé...
Říct, že Fabia má lepší jízdní vlastnosti, to bych si rozhodně netrofnul. S čím ale zásadně nesouhlasím je, že Fabia má mnohem hodnotnější interiér. U Fabie totiž více než kde jinde platí, že zcela zásadně záleží na výbavě. Elegance vypadá k světu, bez debaty. Classic je projevem zoufalství, Ambition tak na půli cesty.
Interiér Clia má mladický elán, švih a šmrnc, vsází na moderní pojetí. Fabia je klasik, jinak řečeno též konzerva. Každému vyhovuje něco jiného. Za mě ale Clio má jednu zcela zásadní výhodu - naprosto skvělý posaz za volantem v rámci třídy a velmi pohodlná sedadla. Z druhé strany na zadních sedadlech je prostoru poskrovnu a tady to Fabia vrací i s úroky.
Nebýt hodnocení designu, který je přeci jen subjektivní záležitostí a každému se rozhodně víc nelíbí supermohutná všelijak zprohýbaná přední část Clia než klasika v podobě Fabie, tak bychom tu za vítěze oslavovali naši reprezentantku.
Pro mě je volba z této dvojice jasná - Fabia - má mnohem hodnotnější interiér, větší kufr, je prostornější a má lepší jízdní vlastnosti. Jenom ta cena je za diesel přemrštěná, Fabia se vyplatí jedině se zážehovým motorem.
Jesltli máš ztuhlý záda z yachtingu, tak zkus něco pohodlnějšího než trakař >:D Osobně sem jel v obouch autech a žádný zásadní rozdíl v nastupování nepozoruju. Kdyby sis vychvaloval třeba Yettiho s vyšším posazem či jiné SUV, tak to pochopim, ale ty auta si nemaj moc co vyčítat. Jediná je asi ta kvalita palubek. Ta je u Seatu horší :/
co mě ještě mě osobně ještě dost vadí na Ibize,že v základu nemá palubní počítač a oproti Fabii vyšší ceny,což je škoda a Ibize to na českém trhu rozhodně nepřidá...protože Fabie ji v prodejích úplně deklasuje a ve verzi Fersh je Fabie lepší volbou než kdykoliv předtím,to je můj názor >:D
O nasedání nebyla řeč,byla řeč o tom,že Ibiza líp vypadá a líp jezdí v zatáčkách(jízdní vlastnosti) a to je fakt,ale máš pravdu do Fabie se nasedá mnohem líp a je z ní i mnohem líp vidět než z Ibizy,interier Fabie působý vzdušněji i díky vyššímu stropu a dokonce i kvalitněji.Ještě horší situace je u Pola,které je stísněné a za ty prachy,které stojí se vůbec navyplatí kupovat,to je jednoznačně předražené na to jak je malé...tam se platí jen za znak VW
Souhlas, přesně jak jsem psal výše.
Rodině by Clio stačil mohlo, ale ty děti bych viděl tak do 12 let. Takové omezení u Fabie nezaznamenáš. Zkoušel jsem oba dva modely a musím upřímně říct že ve Fabii jsem si za sebe sednul bez problémů i když mám přes 190 cm... Fabie tedy zvládne 4 dospělé, Clio také 4 dospělé, ale trpaslíky >:-[]
Suhlasim, len som sa snazil vysvetlit,ze zakial Fabiu navrhuju ako rodinne auto pre vychodny trh - (primarny)...Clio ma biznis inde.
Na druhu stranku veci,uprimne, pre deti (v rodine) je miesta vzadu dost aj v tom Clie...mozno prave nie pre to "hovado" zo SM = nie kazdy je taky velky.
Máš pravdu,Ibiza je pěkná a velice dobře jezdí,možná nejlíp ve třídě,když samozřejmě nepočítám malý Swift,Fiestu,Mazdu 2,což jsou jen hatche,Ibiza je i kombi a to je výhoda,když u nás jasně dominuje chalupářský vůz Fabie kombi,hlavně,že tu všichni prskají,že by si Fabii nekoupili a nakonec by do ní stejně šli >:D
Ano, stejně jako Clio se v západní Evropě obě používají jako druhé nebo třetí auto v rodině. Ale co se děje v západní Evropě nám může být jedno, zde jsem v ČR. To znamená, že tyto malé kombíky jsou u nás zcela běžně chápany jako jediná "rodinná" auta.
Fabia nie je v zapadnej europe rodinne auto...a Clio zase nebude trhat rekordy u nas u vas...no to nie je ani podstane. Kdezto pre Fabiu trh u nas ano.
Testovaná auta jsou zcela jasným příkladem toho, jak moc se auta jedné třídy mohou odlišovat. Jednomu jde o styl, který na zákazníka "číhá" na každém kroku v exteriéru i interiéru. Že tento postup může profilovat auto jen pro úzkou skupinu zákazníků se neobávám. Nejen mladýmmůže právě tento nekonveční styl vyhovovat. Druhou stranou mince je prostornost. Ta bohužel opravdu nedosahuje ani průměru třídy, tady se zaslouží zvednout varovně prst... I když se ve "vyspělé Evropě" primárně nejedná o rodinná auta, u nás by tento problém mohl Cliu zlomit prodejní vaz. Fabie je pravým opakem, designově nepříliš výrazný styl byl podřízen praktičnosti. Vůz ač na menším půdorysu nabídne více prostoru než soupeř a to je důvodem ke smeknutí. Takto lze auto použít i jaké rodinné.
Rozdíly se táhnou celým testem, u hodnocení motoru dostává škodovka KO snad ve všech oblastech. Podvozkově už takové rozdíly nejsou, ač hodnocení velmi pdoobné, pocitově o malý kousek vyhrává Clio.
Posledním výrazným rozdílem je cena. Za nižší cenu dostane zákazník mnohem více u Clia, nelogická cenová politika Škodovky je zde opravdu zvýrazněna na maximum.
Už to zde v diskuzi zaznělo - oba soupeři si své zákazníky najdou, ač každý cílí na někoho jiného. Chceš-li model za parádní cenu, se skvělým motor a slušnou porcí designu a stylu a spokojíš se s místem leda tak pro dva dospělé a malé dítě, pak běž do Clia. Preferuješ-li více prostoru a jsi-li ochoten překousnout konvenční design (nebráno jako negativum) a také vyšší cenu, je pro tebe Fabie jasnou volbou :-):yes:
Clio je určitě hezčí napohled,ale škodovka je řekl bych uživatelsky přívětivější a třeba pro ženskou,nebo pro staršího řidiče,teď nemyslím notně seniora je asi lepší volbou Fabie,nikde tam nic nerozptiluje,palubka je jednoduchá a přehledná,jen je s motorem 1.6TDI dost drahá.Clio se designově povedlo,ale ten znak ve mě evokuje cosi...a co vím,tak "rencky" začínají po 100tis.km pěkně povzrávat...
kto chce velky a dobre tvarovany kufor a konzervativne auto ... nechce budit pozornost a je zastanca osvedcenych tvarov exterieru aj interieru tak mozno skor zvoli fabiu... pred cliom....
kto ma rad zaujimavy a dynamicky dizajn a od auta ocakava ze bude vyvolavat aj trosku emocii a usmevu na tvari a zaroven chce nieco nove a ine ako konzervativna konkurencia tak je pre neho clio celkom zaujimava volba...
fabia skor vsadza na ucelnost a konzervativnost a praktickost.... clio zase vyvola emocie a puta pozornost a nestrati sa vedla ziadneho auta.... nie je to teda ziadna seda myska....
u clia chvalim vyvazene proporcie... fabia je uzka a aj jej razvor je dnes uz na chvoste triedy....
moja volba je clio.... ;-) .... uvidime ked pride nova fabia.... ako to bude potom
Ban za blbost asi nedostane, bohužel. Ale tím, že na něj budeme reagovat, nebo o něm dokonce psát, tak mu jen přilíváme benzín do ohně, jako třeba teď.
Nechal bych ho být a ono ho to přejde.
PS: V této třídě malých kombi by jsem šel nejspíše sem [odkaz]
Co takhle zkusit porovnat 2 dost rozdilna auta za prakticky shodnou cenu, treba Peugeot 308 SW, aby nekteri lidi zjistili, co taky za sve penize mohou dostat? [odkaz]
Ale troubove budou mit dal sve jasne volby :no:
Jediné plus Fabie je priestor na zadných sedadlách a veľkosť kufra. O tej praktickosti sa dá diskutovať, vo Fabii mi chýba podlaha v úrovni nakladacej hrany, oproti Cliu až trapné sklápanie zadných sedadiel a ďalšia praktická vec akou je sklopné sedadlo spolujazdca. Mať možnosť odviesť pohodlne v relatívne malom aute 2 metrové predmety, to je paráda. Nepochopil som tú tabuľku s cenami, hlavne posledný riadok. Ak dopočítam výbavu Peugeotu tak Clio je veľmi blízko a Fabia je úplne ďaleko. Inak ale dobrý test. Nové Clio je fakt bomba.
Svéráz typu Ády mi vůbec nevadí, ale ten se třeba nes.ere do recenzí Renaultů na MACZ a nešíří tam svoje moudra. Tohle je obtížnej hmyz, ne kvůli tomu, že bys s ním vedl rozvášněnou diskusi, ale prostě všude bzučí a musíš ho nejdřív odehnat plácačkou, abys mohl pokračovat ve čtení. ;-)
Fabia se nemá svými vlastnostmi za co stydět a to je na trhu už pěknou řádku let.
Čím překonává nove Clio to je interiér který je ve Fabii hlavně u vyšších vybav opravdu povedeny. To se o Cliu říct nedá. Působí na mě nevzhledně a plastově. Navíc vnitřní prostornost je na danou třidu podprůměrná. Vnitřní šířkou jde snad o nejužší interiér tedy vlastnost dost vyčítaná Fabii. U Fabie mi zase vadí vnější vzhled. Jinak dost opomíjena je Ibiza přitom ji osobně považuji za nejlepší auto své třidy a výbornou jízdu jak je v článku zmíněno mužů jen potvrdit.
Jako ty ne...chtěl jsem tě oslovovat jak jsi se sám nazval, ale Hnusi není nic pěknýho Adámku náš...chtělo by to zase nějaký moudro, od tebe, nebo od tatínka...obojí potěší >:-[]
Ať si s ním dělají co chtějí, pro mě je to zřejmě dítě bez vlastního názoru, který papouškuje moudra jinejch. Proto se diskuzí neúčastní a jen vobčůrává rohy ve chvíli, kdy si myslí, že je nevyditelnej.
Ať si sem píše kdo chce, redakci je to u zádele a je to jejich web, to nám přece dala najevo už mnohokrát :-)
Přidávám se. Otravnost tohohle nicku přesáhla únosnou mez. Kromě článků se se svými stupidními příspěvky v poslední době zaměřuje i na recenze uživatelů na MACZ.
Rád bych poprosil redakci, aby udělala něco s uživatelem Adam Novák, dříve znám jako Ady2104 (nebo kdo ví, jaké čísla tam měl). Jeho příspěvky jsou otravující, flame-natured, spam.