Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Clio Grandtour vs. Škoda Fabia Combi

Malých kombi je pár, o to dravější je boj o přízeň. Konzervativní Škodu Fabia nově vyzývá švihácký Renault Clio.
Zpět na článek
13. 1. 2016 09:10
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
FABIA - hnusná hranatá drahá krabice
CLIO - nádhera a radost z jízdy
13. 1. 2016 09:06
Re: SUBKOMBI
Škoda Fabia Bravo? To je snad vtip ne? Vždyť Renault Clio Grandtour 1,2 je 3. nejlepší malé auto na evropském trhu (viz. oficiální prodeje), kam se na něj KRABICE z MB hrabe, není ani v TOP TEN ....
13. 1. 2016 08:47
Re: KLUCI SVĚTA
...a ta je i v novém a je super, tak jako celé auto, kam se na něj KRABICE z MB hrabe :-)
31. 5. 2013 20:56
Re: Ani jedno
potom sa to auto zvacsi a aj rozmerovo vnutri(napriek vonkajsim rozmerom) a zlepsi sa aj interier?
30. 5. 2013 14:03
Trochu drahé
Ono jde koupit o třídu větší Mégane Grandtour dci ve výbavě Advantage za stejné, ne-li menší, peníze ... Vyšší cena Clia je dána tím, že je to novinka. Vyšší cena Fabky tím, že hodně Čechů nad jinou značkou ani neuvažuje.
29. 5. 2013 16:00
Pěkný pálky
Sice jsem blázen do renaultu ale za tu pálku ty prcky? Škodovky nemám rád ale raději bych šel do oktávky v základu za stejný pěníze turbo benzín a bude papat tak o půl litru víc. Tak jasně chápu každej chceme něco jinýho svoje zájemce si najde ale spíš v základních motorech ;-)
Avatar - moreczech
29. 5. 2013 09:27
Fábia jistě není špatná,
ale furt je to jen škodovka >:D RENAULT toujours :yes:
28. 5. 2013 10:58
Re: jablka vs. hrušky
Nebo 308 a 208, kdyz zustaneme u Peugeotu :yes:
28. 5. 2013 08:17
jablka vs. hrušky
Další nesmyslný test. Pokud si dopočítáte výbavy vyjde vám cena Fabie na neuvěřitelných 436 kkč a to tam některé věci co má Clio ve výbavě ještě ani nejsou. Člověk, který by Fábku za tyhle peníze koupil je adept pro Chocholouška. Za ty prachy má daleko prostornější auto od konkurence např Peugeot 5008
Avatar - Ronault.
27. 5. 2013 22:06
Re: SUBKOMBI
Já a plakat? Nad vítězstvím Clia? To je natolik nelogické, že tomu nevěříš ani ty.

Fascinují mě lidi, kteří ví lépe než já sám o čem sním >:D
Avatar - Ronault.
27. 5. 2013 22:04
Re: Dva malé postrehy.
Bavíme se o kombících a ty nabídneš Polo... příště rovnou nabídni třeba Tatu Nano... probůh, GTI, probuď se!

Nikde jsem nikde vyznání o Renaultu nepsal a pokud bych volil o třídu výše, tak krom několika mála vyjímek bych neměl problém volit cokoliv, i Golfa, záleželo by na ceně ku požadovaným vlastnostem.
27. 5. 2013 10:29
Re: Ani jedno
kii rio chyba len turbobenzin a karoseria kombi. potom sa moze porovnavat s testovanou dvojicou :-!
27. 5. 2013 10:05
Re: KLUCI SVĚTA
Hmm.. včera si byl v ráži. Prášek byl?
27. 5. 2013 10:02
Re: KLUCI SVĚTA
Už dlouho sem tě GTI nečetl tolik nadšenýho kvůli tomu, že Fabia, tedy zástupce tvého milovaného koncernu, prohrála. Pro tebe je prohra Fabie vítězstvím. Víš, je logické, že český novinář, který pracuje pro německou společnost NEMŮŽE poslat výběhovou Fabii na dno mainstreamu, kam po zásluze patří. Líbí se mi, jak málo ti ke štěstí stačí ... stačí prohrát "jen o chlup"

Bravo GTI, patříš mezi málo lidí, kteří se umí radovat z prohry. Ale netřeba se za to stydět, proti králi segmentu neobstojí momentálně nic, ani česky protlačené jezevčík. Prostě Clio .. však víš :-!
Avatar - grifith
27. 5. 2013 09:52
ŽE BY NÁHODA...?
Není tomu zase tak dávno, co se v testech SM bral v potaz pro závěrečné hodnocení i faktor Ceny a výbavy. A hle, něco se změnilo a nyní je v testech tento podle mě zásadní oddíl zcela samostnaný a o výsledku vůbec nerozhoduje. Ptám se co ta změna? Že by poté museli přijít výsledky testů v takovém světle, že by se z domácí značky nestal téměř automaticky vítěz testů? No, nebudu raději spekulovat....
Celý výsledek testu by poté mohl vyznít pro domácího hráče mnohem hůře. Při rozdílu 0,03 "SM bodu" v jejich celkovém hodnocení je pro Fabii lichotivý. Pokud by se jako dříve měl započítat do výsledku cena a výbava pak již dojdeme k rozdílu 0,26 "SM bodu", což by pozorný čtenář periodika mohl jako deklasování brát.... :-!
Avatar - rimow11
27. 5. 2013 08:56
ťažký výber
myslel som že ľudová škoda bude lacnejšia..
27. 5. 2013 07:39
Re: SUBKOMBI
Mozna to myslel tak, ze je delana jen pro dobre sofery, ti ostatni s ni muzou jet maximalne 40 na 50, 70 na 90 a 100 na 130, pak je dobre kontrolovatelna >:-[]
27. 5. 2013 03:11
Re: KLUCI SVĚTA
Vsetci samozrejme chapu preskok aj odskok retaze tvojej psyche a problemy z toho plynuce...

Preco vsak chlapec tvojho utlocitneho ruzoveho razenia ma taky vyrazny problem s Cliom?
Az by Fabia mala tebou popisovane kvality, vyzadovala by taku upenlivu obranu a rozhadzovanie rucickami a pismenkami, ako to tu sentimentalne predvadzas?
27. 5. 2013 02:35
Re: SUBKOMBI
"Fabia je dělaná pro šoféra - o fous tvrdší, dobře kontrolovatelná." >:D
Toto moze mysliet vazne iba blazon >:D >:D
Fabia je v skutocnosti momentalne zaraditelna iba medzi to horsie, co sa da nove v danej triede zadovazit.
To vsak hrou so svojimi anglicakmi a plagatmi v pofidernej garazi nemozes vediet >:-[] :no:
26. 5. 2013 23:15
Re: SUBKOMBI
Napsal jsi desetinu, ale naplakal kýbl >:D Už toho nech, pokud se tu stydíš přiznat, že jsi v mezidobí dospěl a sníš nyní o Volkswagenu, pak věř, že tomu se tu budou smát jen prosťáčci.
26. 5. 2013 23:12
Re: Dva malé postrehy.
Nepíši přece že by sis pořídil POLO kombi, píši, že by sis ve třídě pořídil POLO. Nekličkuj jak ježek na křižovatce, nestyď se za to, že tu píšeš vyznání o renaultu, přitom sníš o Volkswagenu. Koneckonců pokud šilháš o třídu výše, pak by sis (v mainstreamu) pořídl přece Golfa. Neboj se tu přiznat, že tvá diskusní "epocha renault" už je dávno za tebou a že jsi dospěl.
26. 5. 2013 23:06
Re: Dva malé postrehy.
Uz jsi prodal to Polo? [odkaz] ty komiku nebo spis sasku? >:D
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 22:57
Re: SUBKOMBI
Ano, já buším pěstma do klávesnice, až na to, že jsem napsal asi tak desetinu přísvěků než ty >:D ;-)

Dobrou GTI, raději se z toho vyspi¨, neboj, bude zase jednou lépe a tvé slunce zase vwýjde.
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 22:56
Re: Dva malé postrehy.
Já čístu umím, hlavně svět motorů umím číst.

Opravdu bych si koupil Polo, kdybych chtěl malé kombi >:D V kterém vesmíru?

Ale vážně, nebudu si dělat legraci z toho, že ti to už tak pozdě večer nemyslí.

Z malých kombíků je volbou číslo 1 Clio, ale v dieselu, v benzínu mě osobně chybí 1,2 TCe, která ještě nedorazila na trh. Jízdně, posazem, entertainmentem, kufrem, bez výhrad, pak jedině Ibiza...

Z malých hatchbacků je zajímavých voleb více - Swift, Clio, 208, Polo, ale to je trochu sterilní po všech stránkách...

Každopádně tato třídě mě nyní až tolik nezajímá, při dnešních cenách se dá koukat velmi lehce o třídu výše.
26. 5. 2013 22:53
Re: SUBKOMBI
Máš oblíbené vskutku zajímavé filmy >:D Ani clio nedeklasovalo FABII, ani FABIA nedeklasovala clio. Pouze došlo k tomu, že výběhový model škodovky dokonale se***val aktuální výkladní skříni renaultu. Vím, že bušíš do klávesnice pěstičkami vzdoru, no, takhle holt to je, pokus se to nějak důstojněji trávit ;-)
26. 5. 2013 22:49
Re: Dva malé postrehy.
Jezdit neumíš, psát neumíš a jak vidím, ani číst neumíš :*) Nikdo nikoho nedeklasoval, ani clio fabii ani fabia clio. Jen je dobře si zapamatovat, že v tomto testu výběhový model škodovky dokonale se***val aktuální výkladní skříni renaultu. Ty by sis snad koupil clio? Koupil by sis POLO, tak si tu nevytahuj kšandy a buď alespoň k sobě upřímný.
26. 5. 2013 22:41
Re: Dva malé postrehy.
Tak všeobecně se ví, že největší slintal je tady zkrachovalej blogger, co doma sedlá ojetý dotažený Polo z Německa... >:D A ten samej světaznalec tady všechny poučuje o designu, řízení, životě a podobně. Já bych se divil, kdyby dostal povolení na děti... No jo, holt práva v Plzni, to se počítá... >:D
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 22:40
Re: Dva malé postrehy.
Zého děstsví ještě sedačky nebyly. ;-) Nemíváš noční můry? Tak si ještě jednou přečti test a budeš mít nejen sen, ale i realitu o tom, jak Clio deklasovalo Fabiu a to i ve Světě motorů. :yes:
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 22:38
Re: SUBKOMBI
Pravda, jinak se za volant nedostaneš, leda takhle: [odkaz]

Co je pro tebe málo nebo moc, to já mám v... ;-) na to jsem už tady dlouho.

Ty něco chápeš? Překvapení :yes: V podstatě jsi jen pochopil to, že Clio deklasovalo Fabii a to nemůžeš rozdýchat, tak poskakuješ jak gumový panďulák, ale tak je to pokaždé, když něco není tak, jak si malinký GTI přeje... prostě dítě... ;-)
26. 5. 2013 22:37
Ani jedno
Pre mna je clio sklamanie roka, sice som ho nejazdil, len som sedel v statickom aute, ale je velmi male, dizajn vnutri vratane grafiky displeja taky hrackarsky.
Kia rio namnazaoosobila po vsetkych strankach lepsie, skoda len, ze jej chyba turbobenzin, lebo oocuvat revanie atmosfery na dialnici sa mi uz nechce
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 22:34
Re: Dva malé postrehy.
Mobilní telefon se dneska už umí připojit k internetu, dá se s ním procházet webové stránky... Měl bys už konečně ten svůj Alcatel One Touch Club zahodit. [odkaz] ;-)
26. 5. 2013 22:29
Re: Dva malé postrehy.
Zkus mokrý hadry. Dvojitě >:D
26. 5. 2013 22:28
Re: Dva malé postrehy.
O tobě se mi zatím nezdálo >:D Já myslel těch sto tisíc jako za volantem. Dětská sedačka se, Ronaulte, ne-po-čí-tá... >:D ;-)
26. 5. 2013 22:22
Re: SUBKOMBI
No jinak, než že mi někdo půjčí kiu se k ní opravdu nedostanu... >:-[]

Silákem? Jakým silákem, kde bys k té ambici přišel, já nepíši o silákovi, píši o tom, žes to zatím dotáhl jen k hodnocení renaultů. A to je málo. Tedy, pro mne >:D

Nechci tě drásat, v podstatě tvůj obzor i chápu...
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 22:21
Re: no nic - cas jit spat
Dobrou O. ;-)

PS: To psaní z mobilu není ono, musíš vzít do ruky alespoň NTB.
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 22:19
Re: Dva malé postrehy.
GTI, čas běží, nevím, kde žiješ, ale trochu si zaspal, to tady piš na kluky, kterým je 18 a mají čerstvý řidičák... první stovka je dávno za mnou, ale někdy mám pocit, že ještě před tebou.

Jen se směj, mě to potíže nedělá, kdo umí číst a chápe, přečte a pochopí... hlupák ne... ;-)

PS.: NIKDE jsem NIKDY nepsal o tom, že jsem Loeb nebo řidič s velkým Ř, Š, X, Y, Z, B, T, U F, G, H, I, T, Z... to je jen tvůj vlhký sen ;-)
26. 5. 2013 22:17
Re: KLUCI SVĚTA
a stale si radil medzi 4. a 5. a popritom si vysvetloval, ze bez toho to nepojde >:-[] >:-[]
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 22:17
no nic - cas jit spat
aspen ti z nas, co jdou zitra do prace... Vsem lidem dobre vule preju dobrou noc - at uz jezdi cimkoliv.
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 22:13
Re: Dva malé postrehy.
blby je, ze na telefonu nevidim, na koho reagujes... ale to je skoro jedno. Soude z urovne tvych prispevku tady a k tve povesti hadam, ze mam vic nacouvano, nez ty celkem najezdeno... a kdyz ses narodul, tak ja uz jEm spatne chodil! >:D
26. 5. 2013 22:13
Re: KLUCI SVĚTA
Raději až příště. Pod nějakým jiným modelem. Nerad bych tu Ronaulta rozplakal... >:D ;-)
26. 5. 2013 22:11
Re: Dva malé postrehy.
Chválím tě že jsi to dotáhl k vědostem o volantu a pedálech, to zde klaka soustředěná kolem tebe jistě ocení >:D
26. 5. 2013 22:09
Re: KLUCI SVĚTA
na hornom prispevku nevidim nic neslusne ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 22:08
Re: KLUCI SVĚTA
uplne popravde... aby nedoslo k omylu - za genialni povazuju 1.2 bez turba! V minulem Cliu... ;-)
26. 5. 2013 22:08
Re: Dva malé postrehy.
Normálně tu pravdu vydejchej, ty tu přece nemůžeš rozvíjet fantasie o odskakování zádi, neb kdyby ti odskočila záď, musel bys tu psát o tom, jak sis pral tanga... >:D Já vím, je to klasická diskusní ambice mladejch kluků, hrát si na loeba silnic. Tohle ale na tvé starší kolegy neplatí. Směji se tvé bezuzdné snaze být tu za šoféra s velkým... Š :-)

Pamatuj na má slova - do sto tisíc jen šoupej nohama. To platí na každého.
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 22:08
Re: KLUCI SVĚTA
Tohle je ale plus, popisuji to i ve své recenzi na Fanouše (blahé paměti s láskou vzpomínám), už tehdy Škodovka instalovala převodovky s fukncí Knee tuch, která dovolovala plynulý přechod z řadící páko na koleno spolujezdkyně při zařazení pátého převodového stupně. >:D
26. 5. 2013 22:07
Re: KLUCI SVĚTA
:yes: >:D , a teraz definuj toho priemerneho stredoeuropana
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 22:06
Re: KLUCI SVĚTA
tak rikas "jen slusne"... citis se za svym monitorem bezpecne? Rekl bys mi tohle i do oci?
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 22:05
Re: KLUCI SVĚTA
Taky mi to nějak nesedí, protože já se nějak nalepený na dveřích necítil...

Ale oni se chlapci často neshodnou... Koukal jsem teď na test od experta Pepy z autosalonu a tam kritizoval vyšší hlučnost Clia, ale tady naopak v testu Světa motorů hlučnost Clia chválí... a teď si vyber...

Samozřejmě není to nic zvláštního, i ty testy od nás z Rakouska popisují rozdílně pocity a to jsme jeli stejnými auty najednou a diskutovali to spolu :-) Můj test snad bude dnes, jestli se mi podaří poprat se systém vkládání, to je vždy boj.
26. 5. 2013 22:02
Re: SUBKOMBI
mozno by som zmenil nazor ak by dosla ibiza s podlahou kufra zarovno s nakladaciou hranou :-)
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 22:02
Re: KLUCI SVĚTA
tak ted jsi me teda fakt DOSTAL! Napsat takovouhld filipiku na sirku, SIRKU Skodovek, to uz chce radne vymytej mozek... nebo spolecenskou unavu. Tedy modne receno virozu. Jak jsem psal dole, Fabia neni uplne spatny auto, ale tyhle nekriticky vylevy ji ukrutne ublizujou. Ja jsem "full size" evropskej chlap, a to nejhorsi, co na Fabii vidim je fakt, ze pri pokusu o prerazeni zasadne chytam spolujezdkyni za koleno... a to lze za vyhodu povazovat jen obcas! A zalezi na te spolujezdkyni, nikdy na aute...
26. 5. 2013 22:02
Re: KLUCI SVĚTA
No a je to tady, vy jste se k sobě tulili, to je pak jasné, že by pro vás byla široká i... TATA >:D ;-)
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 22:01
Re: KLUCI SVĚTA
Clio svou šířkou zapadá přesně do svého segmentu, nic více, nic méně. Necítil jsem se v něm vpředu nijak prostorně, ale ani vyloženě ztísněně, samozřejmě, přesednutí do Golfu, Meganu atd. o třídu výše je o něčem jiném. V podstatě srovnatelně jako ve Fabii, tam rozdíly nejsou. Vzadu jde hlavně o subjektivní vnímání vyššího pontonu a o kolena dle toho, jak si řidič sedne, jestli "sportovně" nebo na židli.

Clio má jiné citelnější problémy než prostornost, která je pro tuto třídu a její zaměření "tak akorát", chybí mu manuál k 1,2 TCe např.
Avatar - woody-alien
26. 5. 2013 22:01
Re: KLUCI SVĚTA
To ovšem můžeš opakovat donekonečna, kdo nechce slyšet - neslyší. A Fabia je auto pro ŘIDIČE - taky dobrý. ;-)
26. 5. 2013 21:59
Re: KLUCI SVĚTA
neviem co to znamena normalny stredoeuropsky chlap, s cliom v kombiku som presiel nejaku vzdialenost a na dverach som nalepeny nebol. Dokonca ani spolujazdkyna nebola extra blizko ;-)
26. 5. 2013 21:58
Re: KLUCI SVĚTA
Chovej se tu slušně, a pokud to nedokážeš, prodej klávesnici. Já chápu, že tě provokují fakta, no usiluj o to, abys tu nepůsobil (u těch chytrejch) jako exemplární příklad garážového antouška. Tuším, že nahoře ta zpověď o tom, že jsi najel v puntu za čtyři roky 120 tisíc je od tebe. Pokud ano... >:D pak se docela těším na tvé další garážové story. Avšak vždy slušně, to si pamatuj! :-!
26. 5. 2013 21:57
Re: KLUCI SVĚTA
samotne plasty nie, ale prevedenie a celkovy dojem z tej jednoliatosti a sedi uz ano. A kedze za volantom stravis viac casu ako obdivovanim exterieru.....
26. 5. 2013 21:55
Re: KLUCI SVĚTA
Přečti si pořádně pasáž o vnitřních poměrech, cituji: "Uzoučké clio..." Ty poměry nejsou určované jen podélným směrem, ale i směrem příčným, a když ti testér napíše, že v cliu sedíš namáčknutý na dveře, musel bych se tě zeptat, jaká máš ramena, že si v cliu hovíš. Přesně to tam napsali - až když za volant usedla (útlá) žena, vše se spraví, a to i v podélném směru. Pokud máš pod míru, pak ano, i to clio tě pojme, no normální středoevropskej chlap nějaký ten cenťák na šířku i na délku potřebuje. Tohle umí Volkswagen vždy dokonale, a i když je ve Fabii na mé gusto posaz příliš dovysoka, pak k poměrům na všech čtyřech sedadlech nemohu mít žádnou jinou výhradu ani... výhradičku.
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 21:54
Re: KLUCI SVĚTA
popravde? Ja myslum, ze tem kecum sam neveri... jeho primarnim zajmem je provokovat. To uz se tak nekterym lidem stava...
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 21:49
Re: KLUCI SVĚTA
"jen k slepému hodnocení..." .... koncernu.
26. 5. 2013 21:46
Re: KLUCI SVĚTA
Plasty bych nepovažoval za nepřijatelné. Je to čistá prácička pro šoféra, žádné cliokýče...
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 21:46
Re: KLUCI SVĚTA
Ve všech verzích nejsou přítomná ta mohutná madla, tos ale nevěděl, to tě omlouvá a to s jízdou je nesmysl. To, že auto zaklekne neznamená, že je méně ovladatelné či méně čitelné, to může být i klidně naopak... stačí si přečíst i tenhle test.
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 21:46
Re: Dva malé postrehy.
poruším své pravidlo a něco ti řeknu: auto se řidí volantem a pedalama... ne myší a klávesnicí, takže to fakt není to samé. Kromě toho tady si max utrhneš ostudu - v reálném svetě mužeš sebe, nebo ještě hůř někoho, zabít. To male t v sobotu sloveni neni překlep... velké písmeno tam vyjadřuje úctu. ;-)
26. 5. 2013 21:44
Re: KLUCI SVĚTA
Ztrácelo na ergonomii (obě kolena otlačená), a jízdně uspokolilo klidnějšího jezdce svojí harmonickou avšak vlažnejší, vláčnější jízdou. Fabia je dělaná pro šoféra - o fous tvrdší, dobře kontrolovatelná.
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 21:43
Re: KLUCI SVĚTA
Udeřil jsi hřebík na hlavičku, o tom to je... to je problém těch, co auta nikdy neprodávali nebo nekupovali... kdyby ta 1,2 16V v Cliu byla k ničemu, neměl by smysl nejprodávanější motor Fabie 1,2 HTP ;-)
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 21:41
Re: Dva malé postrehy.
Ty koukám dle sebe soudíš ostatní, slyšel jsem, jak jsi řídil Kiu... Svět je malý...

Ten tvůj milion musel být evidentně jen autíčkem na koberci ;-) Však autíček máš dost, viz tvůj blog
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 21:39
Re: KLUCI SVĚTA
ale pro "garazove roztleskavace" je to nepochopitlelny... a vlastne to chapu. Oni nikdy nedokazou ocenit chovani genialni Renaultovy 1.2 16V, pro popjizdeni do Lidlu pro pivo ji fakt nepotrebujou. ;-)
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 21:39
Re: SUBKOMBI
Nic si z toho nedělej, zase ti někdo pučí Kiu a budeš mít o čem psát ;-)

Na diskuzi to nemusím nikam dotahovat, diskuzním silákem jsem nikdy netoužil být, to ponechám reálným nulám, třeba tobě. ;-)

To s tím slepým hodnocením jedné značky od tebe vyloženě sedí >:D :yes:
26. 5. 2013 21:38
Re: Dva malé postrehy.
U tebe je úplně jedno, jestli jsi v daném autě jel nebo nejel, neb tvé řidičské zkušenosti stačí leda tak k tomu, aby ses rozjel a zabrzdil. Nehraj si tu na diskusního loeba, to bys mě rozesmál.
26. 5. 2013 21:37
Re: KLUCI SVĚTA
to co bude po prichode novej fabie je v tejto chvily vo hviezdach. Clio bude mat nejaky rok na krku a tak ako prehrala o chlp fabia teraz, prehra clio potom :-! .Ibiza je pekna co sa tyka exterieru, ale vo vnutri je to jedna bakelitova hracka
26. 5. 2013 21:35
Re: SUBKOMBI
Copak, neprožil jsi s ním nějaký románek? >:D Lásku mu prosím vyznávej v soukromých zprávách, působíš nyní jak prosťáček z horní dolní, kterého kolega svezl v puntu a votevřel mu konečně voči >:-[]

Tvé úsílí, být dobrým řidičem, chválím. Zatím ovšem můžeš leda šoupat nohama v garáži. Koneckonců i na diskusích jsi to zatím dotáhl jen k slepému hodnocení renaultů, a podle toho také vypadají tvé zdejší širší garážové postoje.
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 21:34
Re: Dva malé postrehy.
no - a to si vem, o kolik je v tomhle kombi LEPSI nez kratka verze!
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 21:33
Re: KLUCI SVĚTA
V čem bylo minulé Clio horší než Fabia byl možná interiér, ale to záleželo od verze, v základu i ta Fábia nevypadá extrovně. Jízdě minulé Clio na Fabii neztrácelo.
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 21:32
Re: KLUCI SVĚTA
To s tou prostorností je ale desinterpretace Světu motorů a většiny redaktorů.

Tak nízký posaz v podstatě v malých autech nenabízí nikdo, stejně jako rozsah nastavení sedadla a volantu. Pokud se do Clia posadíš jako do Fabie, což díky onomu velkému rozsahu jde (dokonce díky tachometru uprostřed vidíš kolik jede, věnec volantu nic nezakrývá), tak vzadu je objektivně místa jak v té Fabii, možná 1-2 cm na kolena méně, větší rozdíl tam není. U Clia minulé generace bylo kritizováno vysoké sezení a nikdo si na místo vzadu nestěžoval, Renault to spravil, umožnil těm, co chtějí, sedět níže, ale až přímé srovnání obou Clií ukáže, že jsou stejně prostorná.
Avatar - Choochoo
26. 5. 2013 21:31
Re: Pohodlna?
Ja se ztotoznuji s tvym tvrzenim. Pokazde kdyz se svezu ve firemni Fabii v dieslu, tak se tesim na svuj benzinak. Nechapu jak si to muze nekdo soukromne v dieslu koupit. Neskutecne mi i vadi vybrujici pedal spojky.
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 21:27
Re: Dva malé postrehy.
Nauč se číst: "Fabia tedy trošku víc odskakuje, když její zadní kolo potká v oblouku výmol,"

Já na rozdíl oba tato auta jel, Clio dokonce konkrétní kus (ne verzi, ale kus, jestli chápeš pojem kus), takže srovnání na rozdíl od tebe mám.

Omalovánky si nech pro sebe až tě zase pustí za volant ceedu třeba...
26. 5. 2013 21:27
Re: KLUCI SVĚTA
VW Polo naštěstí "nemusí" vyrábět v mutaci kombi, nahoře odkazem na něho jen ilustruju tu dokonalou technickou (designovou) nadstavbu koncernu VOLKSWAGEN. To víš, koncern Volkswagen vyrábí vedle exklusivní či supersportovní produkce též prémiový segment a z toho samozřejmě těží i volkswagenovský (super)mainstream. Tohle je samozřejmě znát i na zástupcích ve třídě subkompakt (POLO, Ibiza, FABIA).

To co píšeš jde vše na vrub stáří modelu, porovnej si předchozí clio s Fabií a rázem dostaneš odpověď jak to dopadne zanedlouho až přijede FABIA nová. Clio si nemůže škrtnout. Koneckonců podívej se, jaký třídní skvost vyrábí "pouhý" SEAT. Jistě, je to značka koncernu VOLKSWAGEN.
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 21:27
Re: SUBKOMBI
dík, ale kašli na něj. Zamindrákovanej nešťastník, co zasluhuje víc politovaní než výčitky. Proste na nej nereaguju. Psi štěkají, karavana táhne dál... ;-)
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 21:25
Re: SUBKOMBI
Život a realita nestojí na diskuzních vzorech, ale stojí na reálitě, která je pro někoho při setkání s ní překvapující, občas příjemně, občas nepříjemně.

To ty ale nepochopíš, pokud se řídíš jen diskuzní rovinou. Znalostmi, řízením a zkušenostmi by tě tady 123 první strčil do kapsy ;-)

Samozřejmě, diskutér takový briskní jako ty není, ale není mým snem být velkým diskutérem, ale dobrým řidičem a znalcem aut, což nejsi, on ano.
26. 5. 2013 21:17
Re: KLUCI SVĚTA
pozeram, ze ti clio a fabia dnes nedaju zaspat. Ked siten clanok precitame znova, tak zistime, ze fabia je priestornejsia, ale zaroven zistime, ze clio je komfortnejsie, menej zerie, neodskakuje v na nerovnostiach v zakrutach a kombinacia motor + prevodovka je lepsia (dymanicke parametre). Na zaklade toho si mozes vybrat priestor vs. ostatne vlastnosti

PS: polo je mimo, marne hladam kombi
26. 5. 2013 21:11
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
Wertois wert to ist routre >:D . Sertois wert is to diesels :no: . Ádo jerdoiguties wort tes golden praseatku :no: . Petrols deroberius dor to versdios :yes: , hunkol is twe doiglusateries petroles :-! .

Ádo :no: >:D
26. 5. 2013 21:00
KLUCI SVĚTA
Poděkujme zřetelně redakci za informaci o předmětném dvojtestu. Test není tvoje vystřihovánka z ABC, je to test Světa motorů, a to doslovně. Samozřejmě, že znalý garážový jezdec bere Fabii, a samozřejmě, že znalý jezdec - stylař (přesně jak dovozuje i test) bere v tomto subsegmentu Ibizu ST.

Nezapomínejme ovšem na výraznou komunitu zdejších kluků světa: plakátů, platónů, gallárdů a prosťáčků, tak pro ně je test cenný zejména z toho důvodu, že nevyvratitelně dokumentuje vyspělost produkce ŠKODY. Její doslova výběhový model zatápí zbrusu novému modelu od renaultu tak dokonale, že nelze, než souhlasit se závěrem testu, ano, škoda je tu ideální třídní stálice pro silniční praktiky a clio je auto které inspiraci loví v dívčích vodách.

Doufám, žes současně zaznamenal informaci o tom, že clio je stísněné a FABIA prostorná. Já jen, že se tu roky zaklínáš tím, že by ses do Fabie nevešel... 8-s >:D

A konečně: Umíš si představit ten dokonalý odskok, s nímž přijde zanedlouho nová Fabia? Odskok techniky, odskok designu, odskok jízdy? Jistě, nebo se snad domníváš, že Evropská produkční jednička neumí vyrobit nejlepší auta své třídy? Ty snad nevíš, jak kvalitní je zmíněná Ibiza či POLO? Ty nevíš, že na obdobné technice ladí prémiová automobilka AUDI svůj nejmenší prémiový model?

Ostatně, zeptej se svého otce, jestli by chtěl raději clio nebo FABII.

BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Avatar - Ada je zase tady
26. 5. 2013 20:54
Re: BAN
Jsi vedle, jak ta jedle. Ve vsem. Zejmena v te preferenci benzinovych chcipaku. :-!
Avatar - Ada je zase tady
26. 5. 2013 20:51
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
Vasjo, popros o preklad nejakeho ceskeho spoluzaka. Ta hruza z google translatoru se neda cist. Zdravstvuj!
26. 5. 2013 20:36
Re: Dva malé postrehy.
Asi ti při psaní odskakují uši, ne? Trochu se zklidni a dovzdělej se v garáži. To co tu píšeš je tak na úrovni kluka, co si zatím neumí to clio ani pořádně vybarvit v omalovánkách.
26. 5. 2013 20:33
Re: SUBKOMBI
Koukám, že si osobuješ slovník zdejších primitivních dlaždičů :no: :no: Pokud po tom toužíš, mohu ti recipročně zase já psát kašpárku. Vrať se k rodičům, a popros je, ať tě ještě trochu dovychovají. Trochu hodně.

No, máš hezké diskusní vzory... >:D
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 20:02
Re: SUBKOMBI
Až budeš vědět a jezdit jak 123, tak ti budu říkat pane, do té doby jsi jen šašek ;-)
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 20:00
Re: Dva malé postrehy.
Mě spíše udivilo srovnání s Mini Clubmanem, třídveřové kombi, které začíná o sto tisíc výše než testované kusy tahat do testu, to je zoufalost, jak nedát Cliu za jízdu jedničku. Přitom zcela jasmě má Clio lepší jízdní vlastnosti, Fabia není v ničem lepší, ba naopak v mnohem horší, např. odskakování zádě.¨..
26. 5. 2013 19:39
Re: SUBKOMBI
nic v zlom, ale statistika na zaklade jednej tvojej skusenosti je irelevantna. V minulych zamestnaniach sme mali dost aut, ktore dali aj viac ako 120k km bez zavady vratane prvych dci a podobnych skvostov, ale zarovenz toho nedokazem posudit,cci je lepsi fiat, skoda, renault, alebo ina znacka. Statistika zalozena na 1, 2 alebo 5 autach vzhladom k celkovej produkcii automobilky o nicom nevypoveda
Zaroven gratulujem a zaelam dalsich 120k km bez zavady ;-)
26. 5. 2013 19:21
Re: SUBKOMBI
skratka sa zhodneme na tom, ze medzi malymi kombikmi si kazdy moze vybrat toho svojho favorita. Ani jeden z nich nie je prepadokom,kazdy ma svoje pre a proti. Aj tak, za mna vzhladom k vyssie uvedenemu clio >:-[]
26. 5. 2013 19:16
Re: SUBKOMBI
Kdeze, bavi ma ukazovat verejnosti (a najma jeho patolizacom) aky je blby.
Krasne sa vzdy zamota a potom z neho kypi predvedeny primitivizmus. Ale co cakat od primitiva, ze? :-)
26. 5. 2013 17:49
Re: SUBKOMBI
:yes: Bravo... kombíku >:D >:D
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 16:52
Re: SUBKOMBI
ze se na nej nevykasles. Jeste se vavi tim, jak Te rozcilil... proste to neres. V nejhorsim poutij hatelist. ;-)
26. 5. 2013 16:13
Re: SUBKOMBI
Ano, mame to tu - dostal som ta na tvojej hluposti - uz si kladivom trafeny...vecne argumenty sa vyparili; zacinaju osobne utoky a ohovaracky - miestne pravidelne GTIckovske divadielko >:D

Tvoj doslova nulovy automobilovy, technicky a dizajnovy rozhlad a deformovane vnimanie sa opat pretavili v neschopnost viest vecnu diskusiu.

Ad smajliky - v tvojom 2x kratsom prispevku boli 4, v mojom dlhsom rovnako 4 . Inteligetny citatel si obraz utvori.

Si nic nez zufaly kopajuci pokrytec, looser a niemand, chytas sa kamena miesto stebla >:-[] :no:
Az sa najblizsie bude chciet prejavit tvoja mentalna retardacia, radsej napis "neviem". Zachovas si aspon nejaku tvar.

Pravidelne, az sa prejavi tvoja zakriplena osobnost, kazdemu pises nejaku verziu 'prupovidky' "..je pro mne nepřijatelná diskusní praxe, ..." napriek tomu vzdy kazdemu odpovedas. Nemas ani gule a kydas si do hniezda...nie si o nic lepsi, nez kravske hnede na luke.
26. 5. 2013 16:06
Re: SUBKOMBI
Ty sa ani neozyvaj, pravidelne tu zakopavas ako batola >:D
26. 5. 2013 15:56
Re: vsetko je o prioritach
Ty máš vyblio mozek.
26. 5. 2013 15:51
Re: SUBKOMBI
Ztracený nejsem nikde, dokonce vím přesně, proč má který vůz kde zpětné zrcátko, jen... prosím snaž se mě pochopit... nemám zájem tu diskutovat s primitivem tvého kalibru. Diskuse zde v poslední době dosáhly v jistých vláknech dna a tebe považuji za jednoho z nejzřetelnějších potápěčů.

Tvůj doslova nulový garážový rozhled, neschopnost vést smysluplnou diskusi, tvé ubohé poznámky, tvé argumentační absurdity, to vše je pro mne nepřijatelná diskusní praxe, praxe pod mojí úroveň. Nevíš, neznáš a neumíš. Jen tu kolem sebe tupě rozhazuješ smajlíky :-!
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 15:45
ale aby nedoslo k omylu
ja vlastne Fabku nepovazuju za spatny auto. Jen musi byt se starou 1.4, sla by i ta 1.6 d, ale a uz vychazi hodne draho. Me jen urazi povysenost koncernu, s jakou vedome prodava vylozene vadne, nepovedene motory... minimalne vedome lze v servisnich planech... To je to, co mu mam za zly. ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 15:36
Re: SUBKOMBI
to, ze nema kombi je fakt... Ze je spolehlivejsi je proste fakt - i moje "zivotni zkusenost". To posledni ma za 4 roky najeto neco pres 120tis... bez jedineho zadrhele.
26. 5. 2013 15:32
Re: SUBKOMBI
Seat je moj problem, lebo ty sa nevies vyjadrit? Zaujimavy prostackovsky obrat >:D
Samozrejme, bezramove okna kabrioletu... Golf kabrio ma snad ramove okna, ze ma spatak v rohu dveri? [odkaz]
Aj CLS je kabriolet, ze? [odkaz] >:D

Opat sa len hlupo motas v oblasti, kde si strateny ako JaniGTIcko s Marienkou.
Len mi potvrdzujes, ze si sprosty v dizajne a nemas tmu, ale priam esteticku slepotu >:D >:-[] :no:
26. 5. 2013 15:00
Re: SUBKOMBI
Ano, mně též ne. V této třídě bych to klopil ještě i dnes k Ibize - [odkaz] Je to třídní kráska.
26. 5. 2013 14:32
Re: SUBKOMBI
to, ze fabia prehrala o chlp je logicke, kedze sa jedna o solidne vozidlo. Technicky pokrok v tekto kategorii nie je medzigeneracne tak zasadny, aby sa po prichode novinky stali ostatny superi odpadom, alebo nepodarkom. Osobne by som bral Clio kvoli nepraktickosti fabie, kedze litre v kufri pod prahom pre mna nemaju ziadnu cenu a su len (pre mna) na pritaz. Exterier - clio vyzeta v reale lepsie ako na fotkach a opticky posobi vacsie ako je v skutocnosti.Interier - dizajn budikov mna neoslovil
26. 5. 2013 14:14
Re: SUBKOMBI
>:D :yes: Jednadvatrojka je expert, na to nezapomínej... >:-[]
26. 5. 2013 14:09
Re: SUBKOMBI
1)Punto je spolahlivejsie - mas to niecim podlozene?
2)punto nie je superom testovanej dvojice - nema karoseriu kombi
26. 5. 2013 13:44
Re: SUBKOMBI
Hmmm, argumentuješ zrcátky SEATU. To je ovšem tvůj problémek... No a k argumentu v podobě umístění zrcátek u cabria (bezrámové okno) se snad v tvém zájmu nebudu ani vyjadřovat. Však víš, že tu píši vždy jen slušně >:-[]

Tvé vnímání umístění a tvaru mlhovek jen dokonale ilustruje tvojí estetickou tmu 8-s >:D :no:
26. 5. 2013 13:12
Re: SUBKOMBI
"Rovněž tak zrcátka, je neuvěřitelné, kam všude se dají přidělat >:D "
Ze si uplne sprosty v dizajne a technicky diletant je uz vsetkym zname, ale preco to potrebujes previdelne dokazovat...
Kazdy druhy model Seatu ma spataky mimo roh okna, dokonca najnovsi Leon: [odkaz]%28front_quar… aj MB to tak robi pri urcitych vyssich modeloch: [odkaz] Smejes sa opat iba vlastnej blbosti.

Na vlastnom linkovanom obrazku mozes vidiet, ze hmlovky Fabie nijak specificky nelicuju s nicim, su v samostatnom spodnom rade a maju uplne iny tvar, poziciu, atd...

To, ze ty principialne z dovodu prislusnosti znacke nerozumies (presnejsie nechces ani zaboha rozumiet) dizajnu Clia, nerobi jeho dizajn zlym, ani "boubelatym", ani nafuknutym ani nic podobne.
To je iba tvoja potrhla snaha najst tam chyby.
Staci vsak zamenit za spravwny znacik a razom si ucvrkavas blahom.
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 12:09
Re: SUBKOMBI
tak to zase PRRR! Punta je mnohem lepsi a utulnejsi, nez oba souperi, zde srovnavani. A k tomu je prostornejsi, spolehlivejsi... a levnejsi. Jen ma mizernej marketing. Ale kdo vu - ten vi! ;-)
26. 5. 2013 11:12
Dva malé postrehy.
"Alespoň že výhled ze škodovky je tak bezvadný" - po tomto ma chytil smiech. Z Fabie je výhľad dosť mizerný a pokiaľ viem, vždy bol predmetom kritiky. Netrvrdím tým, že z Clia je výhľad oveľa lepší.

"Pokud se pozastavíte nad tím, že oba modely za jízdní projev veskrze chválíme, ale na vysvědčení jim odmítáme napsat jedničky, pak proto, že dynamicky laděný Seat Ibiza jezdí zábavněji. Nemluvě o britském dravečkovi Mini Clubman. " - tak nech sa na mňa nikto nehnevá, ale známku za podvozok malého kombíka, teda v prevahe prípadov malého rodinného auta, podmieňovať zábavnosťou, môže naozaj len idiot.
26. 5. 2013 11:07
Re: Přichází...
Podľa tohto príspevku by som tipoval, že Adam Novák = GTI.
Avatar - 3_diamanty
26. 5. 2013 09:49
Re: SUBKOMBI
rovnako by novemu clio se***valo aj vybehove punto ;-)

medzi malymi autami nejakych 5-6 rokov rozdiel nie je tak citelny ( ani v technike, komforte a dizajne ) ako v inych vacsich triedach ;-) ...

netreba zase prehanat ... fabia je fajn auto ale je x y lepsich v triede....
26. 5. 2013 08:13
SUBKOMBI
Vizuální korespondence mlhovek s hlavními světly clia je při čelním pohledu [odkaz] doslova zoufalá, a to včetně jejich stranového umístění. Rovněž tak zrcátka, je neuvěřitelné, kam všude se dají přidělat >:D Bočním zabijákem modelu pak je celková kompozice bočních oken (v zadních partiích důsledně vystavěná na ostrých hranách), která nekomunikuje s boubelatými boky, ve spodních partiích navíc podivně prokopnutými [odkaz]

Fabia postrádá pohledovou lehkost a vyváženost krátkého modelu, je to taková chalupářská znouzectnost (pořídit si v subkompaktech kombíka, a to nejen od škody, na to se snad předepisují i uklidňující prášky, ne?), ovšem na rozdíl od clia se FABIA nesnaží tvářit jako metrosexuál po obřízce. Je to praktické, střídmé auto, o jehož cílové komunitě se sice netočí filmy rychle a zběsile, avšak jako praktický prostředek k převážení nákladu chalupářů a chatařů, jimž život neumožnil pořízení třeba Octavie combi, je to samozřejmá jednička třídy.

Asi nejvýmluvnější duel lze spatřit zde - [odkaz] kde tedy clio reprezentuje neforemnost, a pro mne až nepřijatelně nudnou nadutost, proti FABII vyznávající klasické, mile uchopitelné linie, se sympatickým kukučem a nekonfliktním celkovým vizuálním charakterem.

A dostáváme se k tomu hlavnímu - Doslova výběhový model od ŠKODY dokonale sekunduje absolutní novince od renaultu. Co si o tomhle máš myslet nechávám laskavě na tobě.

BRAVO FABIA :yes:
26. 5. 2013 00:45
Re: STYL NEBO PROSTOR - to je oč tu běží...
No mozna dost, zvlast u nas...jinak jak rika kolega, dneska i 13-leti mivaji k 1,8m takze to je pak problem, ale komu se zda ten prostor u Clia vzadu maly, ma moznost si koupit vetsi auto, nekdo zase vi, ze jezdi sam a misto vzadu az tak neresi.
26. 5. 2013 00:11
Re: Bylo to těsné ...
Ten skvělý posaz je právě vykoupen menším prostorem vzadu. Jak už bylo uvedeno v testu, tak sedíš skoro uprostřed auta. Clio je auto pro řidiče a prostor na zadních sedačkách nebyl prioritou. Pokud si však sedneš jako ve fabii a nalepíš se na čelní sklo, tak i vzadu na tom budeš podobně jako v té fábii.
Avatar - rohYpnol
25. 5. 2013 23:40
Re: Bylo to těsné ...
solidní prodejce vymění i na skladovce ;-)
Avatar - Ozzman
25. 5. 2013 23:37
Re: Bylo to těsné ...
Přesně tak.. gumy vyměníš za lepší... karoserii a motor už ne:D i když... jsou i tací borci >:-[]
Avatar - Doval
25. 5. 2013 23:36
Pohodlna?
S tvrdenim redakcie, citujem: "škodovka je dostatečně pohodlná" sa vobec nestotoznujem.

Fabia combi 1.6 TDI 66 kW, s ktorou som mal tu cest jazdit, bola tvrda a hlucna. Zvonka skareda, zvnutra chladna, tmava a plastova s tvrdymi neutulnymi sedadlami. Tenke dvere vo mne nevzbudzovali doveru. Podvozok bol tvrdy ako rebrinak tahany konmi, bubnovanie od kolies ma neskutocne vytacalo. Motor nasrdene vrcal a triasol celym autom. Hluk a vibracie boli tak silne, ze po beznej 40 minutovej jazde som z auta zakazdym vystupoval ako zbity pes a mal som tuhe cele telo.

Aby som jej toto vsetko odpustil, tak by musela stat omnoho menej. Ale za tuto cenu ani nahodou.
25. 5. 2013 23:21
Re: Bylo to těsné ...
pre teba ma vacsi kufor, ktory je napriklad pre mna nepouzitelny, kedze podlaha nie je zarovno s nakladaciou hranou. Tym sa pre mna stava nepouzitelnym (kufor)
25. 5. 2013 23:17
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
uprava sw riadiacej jednotky ti zrejme nepomoze,tdi vo fabii ma tazsi staly prevod a ako vidime, nepomohlo to pruznosti a dynamike, ale ani k lepsiej spotrebe >:-[] . K tdi pd len tolko, ze je otazne ako by boli priskrtene kvoli sucasnym emisnym normam ;-)
25. 5. 2013 23:08
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
Jsi dědeček si stěžuje v hospodě, bydlíte v Plzeňském kraji ;-)
25. 5. 2013 23:07
Re: BAN
Jsi dědeček si stěžuje v hospodě, bydlíte v Plzeňském kraji ;-)
25. 5. 2013 23:06
Re: vsetko je o prioritach
Jsi dědeček si stěžuje v hospodě, bydlíte v Plzeňském kraji ;-)
25. 5. 2013 22:05
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
Fabia - krása ale blbost je věčná :yes:
Clio - diesel v tom ohavnost ;-)
25. 5. 2013 21:58
Re: vsetko je o prioritach
Terudiopuz wer tzoudest ser toi Diesels wort seruiferes terv :no: , huresori ser wesrtoperta bioblose tewrco >:-[] , Ádo jerto gooder credko is diesels :no: , dewrtosure ser dolg wer toi petrols :yes: , uplezure sord ferto wer boltules petrols :-!
Avatar - Ada je zase tady
25. 5. 2013 21:50
Re: vsetko je o prioritach
Je fakt, že Clio vyvolává emoce... až do stadia Blio!
Avatar - Ada je zase tady
25. 5. 2013 21:30
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
Blio je opravdu zcela syntetická ohavnost, ovšem Fabia II také není žádná krasavice. Naopak. V mých očích ovšem design Fabie vyhrává 10:1 z důvodu interiéru. Tedy zejména palubky. :yes:

Palec nahoru :yes: patří ale také redakci, že konečně srovnává vozy s jediným použitelným typem motoru v této třídě osobních vozů - tedy dieselem!

V souboji motorů bohužel TDI těsně prohrává na body, což je důsledek neuváženého odklonu VW od motorů PD, které tedy rozhodně nikdy "přiškrceným dojmem" nepůsobily. Ale to spraví vhodná úprava SW řídící jednotky... :-!
Avatar - Ja Prvni 123
25. 5. 2013 21:24
Re: Bylo to těsné ...
nastesti si lze pneumatiky u prodejce vyminit... kdyz teda nekupujes skladovku. ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
25. 5. 2013 21:23
k me velke litosti
současné Mini uz je Nemec. Dnejska je nejvic britskym autem Nissan Note. :-(
Avatar - petrumr
25. 5. 2013 21:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 5. 2013 20:54
Re: Bylo to těsné ...
Ja bych take bral fabii. Nebyt prave toho interieru, ktery je, snad krome i20ky, nejhorsi ve tride.
Avatar - Emel
25. 5. 2013 20:16
Re: Jedině Ibiza ST
Překonáváš rekord v reakcích sám na sebe ;-) ?
Avatar - Emel
25. 5. 2013 20:13
Re: BAN
Nevím, jestli je to takový trouba, nebo jestli je to s těmi eurodrzky a Bravwo nějaká nepodařená forma recese...
Avatar - Emel
25. 5. 2013 20:11
Re: BAN
Teď jsi vnuknul Ádovi novou myšlenku.
25. 5. 2013 20:11
Re: Jedině Ibiza ST
jj, v celej indii, co je viac,ako 1 mld ludi, sa za posledny mesiac predalo 115 kusov! pricom cena isla dole o 40% - ale tu sa to nedozviete, kedze hlavny sponzor je koncern, viac na

[odkaz]
25. 5. 2013 19:03
Re: BAN
OT: Už píšu jasné volby i do fóra na Hyundai Clubu ;-)
Avatar - grifith
25. 5. 2013 18:17
Re: STYL NEBO PROSTOR - to je oč tu běží...
Ona ta dospělá velikost může přijít realtivně brzo, už i 13letí by v Cliu mohli mít problém. Je to o té možnosti ne o tom, že hned každý tam bude muset vozit 4 dospělé...
Avatar - Ozzman
25. 5. 2013 17:54
Re: Bylo to těsné ...
Ten design.. Clio bych také neříkal, že je extra etalon krásy, ale ve srovnání s Fábií bych taky volil Clio :-)
25. 5. 2013 17:51
Re: STYL NEBO PROSTOR - to je oč tu běží...
uprimne...kolko je rodin kde sa 4dospeli vozia ešte furt vo fabii...
Avatar - rohYpnol
25. 5. 2013 17:42
Re: Bylo to těsné ...
Říct, že Fabia má lepší jízdní vlastnosti, to bych si rozhodně netrofnul. S čím ale zásadně nesouhlasím je, že Fabia má mnohem hodnotnější interiér. U Fabie totiž více než kde jinde platí, že zcela zásadně záleží na výbavě. Elegance vypadá k světu, bez debaty. Classic je projevem zoufalství, Ambition tak na půli cesty.

Interiér Clia má mladický elán, švih a šmrnc, vsází na moderní pojetí. Fabia je klasik, jinak řečeno též konzerva. Každému vyhovuje něco jiného. Za mě ale Clio má jednu zcela zásadní výhodu - naprosto skvělý posaz za volantem v rámci třídy a velmi pohodlná sedadla. Z druhé strany na zadních sedadlech je prostoru poskrovnu a tady to Fabia vrací i s úroky.
25. 5. 2013 17:32
Bylo to těsné ...
Nebýt hodnocení designu, který je přeci jen subjektivní záležitostí a každému se rozhodně víc nelíbí supermohutná všelijak zprohýbaná přední část Clia než klasika v podobě Fabie, tak bychom tu za vítěze oslavovali naši reprezentantku.

Pro mě je volba z této dvojice jasná - Fabia - má mnohem hodnotnější interiér, větší kufr, je prostornější a má lepší jízdní vlastnosti. Jenom ta cena je za diesel přemrštěná, Fabia se vyplatí jedině se zážehovým motorem.

;-)
25. 5. 2013 17:26
Re: BAN
preco BAN? Staci jeho prispevky ignorovat a neragovat na ne. Casom ho to prestane bavit ;-)
Avatar - Ozzman
25. 5. 2013 16:20
Re: Jedině Ibiza ST
Jesltli máš ztuhlý záda z yachtingu, tak zkus něco pohodlnějšího než trakař >:D Osobně sem jel v obouch autech a žádný zásadní rozdíl v nastupování nepozoruju. Kdyby sis vychvaloval třeba Yettiho s vyšším posazem či jiné SUV, tak to pochopim, ale ty auta si nemaj moc co vyčítat. Jediná je asi ta kvalita palubek. Ta je u Seatu horší :/
25. 5. 2013 15:27
Re: BAN
A to ještě neznáš GTI, to je snad otec adama.Překrucovač faktů, podrážděný blázen a já nevím co ještě jiného.

Ada je blázen, ale sere mně méně než tyto dva pošuci,
25. 5. 2013 15:07
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
Vazne si tak retardovany, alebo je to iba snaha zabavat diskuterov?
Avatar - qwert88
25. 5. 2013 14:42
Re: Jedině Ibiza ST
mimochodem začátkem června má přijít zase nějaké vylepšení Fabie,ASR(stabilizační elektronika má být už ve standartu
Avatar - qwert88
25. 5. 2013 14:41
Re: Jedině Ibiza ST
samozřejmě Fabie deklasuje v prodejích u nás většinu aut...
Avatar - qwert88
25. 5. 2013 14:40
Re: Jedině Ibiza ST
co mě ještě mě osobně ještě dost vadí na Ibize,že v základu nemá palubní počítač a oproti Fabii vyšší ceny,což je škoda a Ibize to na českém trhu rozhodně nepřidá...protože Fabie ji v prodejích úplně deklasuje a ve verzi Fersh je Fabie lepší volbou než kdykoliv předtím,to je můj názor >:D
Avatar - qwert88
25. 5. 2013 14:37
Re: Jedině Ibiza ST
přesně ten A sloupek je naprd,právě ten dost vadí ve výhledu např při odbočování...třeba nový Seat Leon už ho nemá,ale to jsme jinde ;-)
Avatar - positivemind
25. 5. 2013 14:22
Re: BAN
Adam Novák je uživatel, kterým se na internetu říká troll. Prostě provokuje, nadává, uráží, takzvaně trollí.

Nejlepší je nečíst ho nebo zablokovat :-)
Avatar - petrumr
25. 5. 2013 13:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
25. 5. 2013 13:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
25. 5. 2013 13:43
Re: Jedině Ibiza ST
a co ak sa niekomu nasada do ibizy uplne v pohode?

na to si nemyslel? za to ze ty mas s ibizou problem tak to je len a len tvoj problem ;-)

ibiza je skvela ;-) :yes:
Avatar - qwert88
25. 5. 2013 13:31
Re: Jedině Ibiza ST
O nasedání nebyla řeč,byla řeč o tom,že Ibiza líp vypadá a líp jezdí v zatáčkách(jízdní vlastnosti) a to je fakt,ale máš pravdu do Fabie se nasedá mnohem líp a je z ní i mnohem líp vidět než z Ibizy,interier Fabie působý vzdušněji i díky vyššímu stropu a dokonce i kvalitněji.Ještě horší situace je u Pola,které je stísněné a za ty prachy,které stojí se vůbec navyplatí kupovat,to je jednoznačně předražené na to jak je malé...tam se platí jen za znak VW
Avatar - petrumr
25. 5. 2013 13:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
25. 5. 2013 13:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
25. 5. 2013 12:56
Re: STYL NEBO PROSTOR - to je oč tu běží...
Souhlas, přesně jak jsem psal výše.
Rodině by Clio stačil mohlo, ale ty děti bych viděl tak do 12 let. Takové omezení u Fabie nezaznamenáš. Zkoušel jsem oba dva modely a musím upřímně říct že ve Fabii jsem si za sebe sednul bez problémů i když mám přes 190 cm... Fabie tedy zvládne 4 dospělé, Clio také 4 dospělé, ale trpaslíky >:-[]
25. 5. 2013 12:56
chybí údaj zrychlení 0-100
Chtěl bych požádat redakci, když už změřila zrychlení 0-100kmh, aby se nestyděla a naměřenými údaji se pochválila :-)
25. 5. 2013 12:50
Re: STYL NEBO PROSTOR - to je oč tu běží...
Suhlasim, len som sa snazil vysvetlit,ze zakial Fabiu navrhuju ako rodinne auto pre vychodny trh - (primarny)...Clio ma biznis inde.

Na druhu stranku veci,uprimne, pre deti (v rodine) je miesta vzadu dost aj v tom Clie...mozno prave nie pre to "hovado" zo SM = nie kazdy je taky velky.
25. 5. 2013 12:47
Re: BAN
Jdi už laskavě do *, ty tvoje zvratky se skutečně nedají číst, když už ne ban aspoň bych se přimlouval za ignore list abych si tě mohl odfiltrovat.

Tato reakce je pochopitelně namířena na uživatele Adam Novák.
Avatar - qwert88
25. 5. 2013 12:47
Re: STYL NEBO PROSTOR - to je oč tu běží...
:yes: :yes: :yes:
Avatar - qwert88
25. 5. 2013 12:45
Re: Jedině Ibiza ST
Máš pravdu,Ibiza je pěkná a velice dobře jezdí,možná nejlíp ve třídě,když samozřejmě nepočítám malý Swift,Fiestu,Mazdu 2,což jsou jen hatche,Ibiza je i kombi a to je výhoda,když u nás jasně dominuje chalupářský vůz Fabie kombi,hlavně,že tu všichni prskají,že by si Fabii nekoupili a nakonec by do ní stejně šli >:D
Avatar - grifith
25. 5. 2013 12:34
Re: STYL NEBO PROSTOR - to je oč tu běží...
Ano, stejně jako Clio se v západní Evropě obě používají jako druhé nebo třetí auto v rodině. Ale co se děje v západní Evropě nám může být jedno, zde jsem v ČR. To znamená, že tyto malé kombíky jsou u nás zcela běžně chápany jako jediná "rodinná" auta.
25. 5. 2013 12:27
Re: STYL NEBO PROSTOR - to je oč tu běží...
Fabia nie je v zapadnej europe rodinne auto...a Clio zase nebude trhat rekordy u nas u vas...no to nie je ani podstane. Kdezto pre Fabiu trh u nas ano.
25. 5. 2013 12:24
Jedině Ibiza ST
Není vůbec co řešit, když malý kombík, tak jedině Ibizu ST! :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - King of the road.
25. 5. 2013 12:11
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
Fabia=krásná? v čem? Nejsi ty náhodou GTI nebo Áda pod jiným Nickem.
25. 5. 2013 11:56
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
Zajdi si k ocnimu >:D
25. 5. 2013 11:51
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
Fabia - krása
Clio - ohavnost ;-)
Avatar - grifith
25. 5. 2013 11:40
STYL NEBO PROSTOR - to je oč tu běží...
Testovaná auta jsou zcela jasným příkladem toho, jak moc se auta jedné třídy mohou odlišovat. Jednomu jde o styl, který na zákazníka "číhá" na každém kroku v exteriéru i interiéru. Že tento postup může profilovat auto jen pro úzkou skupinu zákazníků se neobávám. Nejen mladýmmůže právě tento nekonveční styl vyhovovat. Druhou stranou mince je prostornost. Ta bohužel opravdu nedosahuje ani průměru třídy, tady se zaslouží zvednout varovně prst... I když se ve "vyspělé Evropě" primárně nejedná o rodinná auta, u nás by tento problém mohl Cliu zlomit prodejní vaz. Fabie je pravým opakem, designově nepříliš výrazný styl byl podřízen praktičnosti. Vůz ač na menším půdorysu nabídne více prostoru než soupeř a to je důvodem ke smeknutí. Takto lze auto použít i jaké rodinné.
Rozdíly se táhnou celým testem, u hodnocení motoru dostává škodovka KO snad ve všech oblastech. Podvozkově už takové rozdíly nejsou, ač hodnocení velmi pdoobné, pocitově o malý kousek vyhrává Clio.
Posledním výrazným rozdílem je cena. Za nižší cenu dostane zákazník mnohem více u Clia, nelogická cenová politika Škodovky je zde opravdu zvýrazněna na maximum.
Už to zde v diskuzi zaznělo - oba soupeři si své zákazníky najdou, ač každý cílí na někoho jiného. Chceš-li model za parádní cenu, se skvělým motor a slušnou porcí designu a stylu a spokojíš se s místem leda tak pro dva dospělé a malé dítě, pak běž do Clia. Preferuješ-li více prostoru a jsi-li ochoten překousnout konvenční design (nebráno jako negativum) a také vyšší cenu, je pro tebe Fabie jasnou volbou :-) :yes:
Avatar - sargis
25. 5. 2013 10:43
Re: BAN
Ja ze bola demisia iba na vaznov a oni prepustali aj v cvokhausoch... :-!
Avatar - qwert88
25. 5. 2013 10:34
zkrátka každý si vybere co se mu líbí...
Clio je určitě hezčí napohled,ale škodovka je řekl bych uživatelsky přívětivější a třeba pro ženskou,nebo pro staršího řidiče,teď nemyslím notně seniora je asi lepší volbou Fabie,nikde tam nic nerozptiluje,palubka je jednoduchá a přehledná,jen je s motorem 1.6TDI dost drahá.Clio se designově povedlo,ale ten znak ve mě evokuje cosi...a co vím,tak "rencky" začínají po 100tis.km pěkně povzrávat...
Avatar - 3_diamanty
25. 5. 2013 10:28
vsetko je o prioritach
kto chce velky a dobre tvarovany kufor a konzervativne auto ... nechce budit pozornost a je zastanca osvedcenych tvarov exterieru aj interieru tak mozno skor zvoli fabiu... pred cliom....

kto ma rad zaujimavy a dynamicky dizajn a od auta ocakava ze bude vyvolavat aj trosku emocii a usmevu na tvari a zaroven chce nieco nove a ine ako konzervativna konkurencia tak je pre neho clio celkom zaujimava volba...

fabia skor vsadza na ucelnost a konzervativnost a praktickost.... clio zase vyvola emocie a puta pozornost a nestrati sa vedla ziadneho auta.... nie je to teda ziadna seda myska....

u clia chvalim vyvazene proporcie... fabia je uzka a aj jej razvor je dnes uz na chvoste triedy....

moja volba je clio.... ;-) .... uvidime ked pride nova fabia.... ako to bude potom
Avatar - kari.laz
25. 5. 2013 10:23
Re: BAN
Ban za blbost asi nedostane, bohužel. Ale tím, že na něj budeme reagovat, nebo o něm dokonce psát, tak mu jen přilíváme benzín do ohně, jako třeba teď.
Nechal bych ho být a ono ho to přejde.

PS: V této třídě malých kombi by jsem šel nejspíše sem [odkaz]
25. 5. 2013 10:19
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
Joo kupodivu nevyhrála škodovka, ale jak ty můžeš psát příspěvky s 20 dioptriema to teda nevím....
25. 5. 2013 10:16
Srovnani temer (ne)srovnatelneho...
Co takhle zkusit porovnat 2 dost rozdilna auta za prakticky shodnou cenu, treba Peugeot 308 SW, aby nekteri lidi zjistili, co taky za sve penize mohou dostat? [odkaz]
Ale troubove budou mit dal sve jasne volby :no:
25. 5. 2013 10:01
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
a kdo je krása a kdo ohavnost ?
25. 5. 2013 10:01
Re: BAN
Jeden čas vystupoval pod jménem trouba, jestli si dobře pamatuji. >:-[]
Avatar - grifith
25. 5. 2013 09:58
Re: Přichází...
tak se nad sebou zamysli a možná nic podobného nebude. Ale to se předpokládat dá jen hodně těžko. :no:
25. 5. 2013 09:54
Troubuv vlhky sen
Auto za 370 klacku, bez dalkoveho centralu, klimy, tempomatu,radia, PP a dalsich a dalsich zbytecnosti >:-[]
BRAVO TROUBA >:-[]
25. 5. 2013 09:49
Praktickosť?
Jediné plus Fabie je priestor na zadných sedadlách a veľkosť kufra. O tej praktickosti sa dá diskutovať, vo Fabii mi chýba podlaha v úrovni nakladacej hrany, oproti Cliu až trapné sklápanie zadných sedadiel a ďalšia praktická vec akou je sklopné sedadlo spolujazdca. Mať možnosť odviesť pohodlne v relatívne malom aute 2 metrové predmety, to je paráda. Nepochopil som tú tabuľku s cenami, hlavne posledný riadok. Ak dopočítam výbavu Peugeotu tak Clio je veľmi blízko a Fabia je úplne ďaleko. Inak ale dobrý test. Nové Clio je fakt bomba.
Avatar - Johny.Rico
25. 5. 2013 09:35
Re: BAN
Pravda, podpora komunity na Auto.cz je mizivá. Škoda.
Avatar - Johny.Rico
25. 5. 2013 09:34
Re: BAN
Takový hmyz se neodhání plácačkou, ale zabíjí. Tady ve formě banu. Přijdu na diskuzi a polovina zaspamována.
Avatar - woody-alien
25. 5. 2013 09:13
Re: BAN
No, myslím, že ve Stonavě už na mě chystaj psy... >:D Kdybych se náhodou objevil. ;-)
Avatar - woody-alien
25. 5. 2013 09:09
Re: BAN
Svéráz typu Ády mi vůbec nevadí, ale ten se třeba nes.ere do recenzí Renaultů na MACZ a nešíří tam svoje moudra. Tohle je obtížnej hmyz, ne kvůli tomu, že bys s ním vedl rozvášněnou diskusi, ale prostě všude bzučí a musíš ho nejdřív odehnat plácačkou, abys mohl pokračovat ve čtení. ;-)
Avatar - miromen
25. 5. 2013 09:05
Duel
Fabia se nemá svými vlastnostmi za co stydět a to je na trhu už pěknou řádku let.
Čím překonává nove Clio to je interiér který je ve Fabii hlavně u vyšších vybav opravdu povedeny. To se o Cliu říct nedá. Působí na mě nevzhledně a plastově. Navíc vnitřní prostornost je na danou třidu podprůměrná. Vnitřní šířkou jde snad o nejužší interiér tedy vlastnost dost vyčítaná Fabii. U Fabie mi zase vadí vnější vzhled. Jinak dost opomíjena je Ibiza přitom ji osobně považuji za nejlepší auto své třidy a výbornou jízdu jak je v článku zmíněno mužů jen potvrdit.
25. 5. 2013 09:03
Re: BAN
Jako ty ne...chtěl jsem tě oslovovat jak jsi se sám nazval, ale Hnusi není nic pěknýho Adámku náš...chtělo by to zase nějaký moudro, od tebe, nebo od tatínka...obojí potěší >:-[]
25. 5. 2013 08:57
Re: BAN
Ty jsi si dal, ale benchmark!!! >:-[] >:D
25. 5. 2013 08:57
Re: BAN
Ať si s ním dělají co chtějí, pro mě je to zřejmě dítě bez vlastního názoru, který papouškuje moudra jinejch. Proto se diskuzí neúčastní a jen vobčůrává rohy ve chvíli, kdy si myslí, že je nevyditelnej.
Ať si sem píše kdo chce, redakci je to u zádele a je to jejich web, to nám přece dala najevo už mnohokrát :-)
Avatar - woody-alien
25. 5. 2013 08:35
Re: BAN
Přidávám se. Otravnost tohohle nicku přesáhla únosnou mez. Kromě článků se se svými stupidními příspěvky v poslední době zaměřuje i na recenze uživatelů na MACZ.

Děkuji

PS: To už spíš snesu Ronaulta :-! >:D >:-[]
25. 5. 2013 08:29
Re: BAN
>:D :no: v redakci nejsou tak hloupí lidé, jako Ty ;-)
Avatar - Johny.Rico
25. 5. 2013 08:22
BAN
Rád bych poprosil redakci, aby udělala něco s uživatelem Adam Novák, dříve znám jako Ady2104 (nebo kdo ví, jaké čísla tam měl). Jeho příspěvky jsou otravující, flame-natured, spam.

Děkuji.
25. 5. 2013 08:08
KRÁSA VS. OHAVNOST
...a bohužel to vyhrála ohavnost 8-s
Ale kupci jako správní eurodrzci vědí, že v této třídě je jasná volba [odkaz]
BRAVWOOOOO :yes: :yes: :yes: