Tak přechozí 2,0 TFSI měl 195, 199, 200, 221 i 228 kW, podle modelu a provedení. Obzvláště trio 195, 199 a 200 bylo vtipné. Nebo 92 kW 1,4 TFSI místo klasických 90 kW. Nebylo by to tedy nic nového. Ale také to nepředpokládám. Když už, tak očekávám, že TTS bude silnější než S3. Leda by slabší motor byl součástí odlehčovací kůry a auto by ve výsledku bylo pořád rychlejší.
Beru to s rezervou, stejně jako informace o 180 kW 1,8 v Octavii RS, nebo o 200 kW dvoulitrových dieselech. Těch 280 kW u pětiválce však asi trefili.
tak ono to, ze Audi si motory vo svojich modeloch moze naladit ako potrebuje, o tom asi pochybovat neideme, ze.. ;-)
to, ze tie cisla ale vypadaju ako odbrucha nahadzane, to je uz 2.vec ;-\ - jasne ze pre TT-S ani nepredpokladam vykon nizsi nez v S3, aj ked - zrovna ta o dost nizsia pohot. hmotnost (oproti S3) by stacila na dost slusny dynamicky naskok oproti S3, ale TT ma byt proste ine nez len kupe verzia A3 - preto by som predpokladal vykon rovnaky, a tym vacsi rozdiel v dynamike ;-)
panbozko vie, kto ten clanok vypustil do obehu a este k tomu s takou ilustracnou fotkou... 8-s
Neviem, nakoľko hodnoverné sú tie info o motoroch. Nezdá sa mi totiž logické, aby boli motory iné, ako najnovšie TSI (TFSI) v rámci koncernu. Konkrétne sa mi nejaví pravdepodobné, že TT-S bude mať motor 2,0TFSI naladený na nižší výkon, ako v S3, t.j. 221 kW. Prečo by TT-S malo mať "len" 205 kW (a aký by bol vlastne progres oproti súčasnému TT-S?) Obdobne naladenie motora 1,8TFSI (prečo osobitné naladenie na 134 kW, ak je už 132 kW verzia?). Detto pre 2,0TFSI: ak sú najnovšie verzie so 162 kW a 169 kW, prečo by malo mať TTčko vlastnú 164 kW verziu?
Celkove sa mi javí informačná hodnota tohto článku ako dosť pochybná.
mini R8 ( obcas oznacovana ako R4, R5 a kto vie este ako...) v plane bola, len kedze ako sportove modely boli zrovna R8 a TT, spekulovalo sa ako ho pozicionovat, a prichod Porsche priamo do koncernu s Boxterom a Caymanom to teda vobec neulahcilo...
chvilku sa spekulovalo na niecom kompaktnejsom ako Boxter/Cayman, ale ked Porsche na zaklade svojich analyz zistilo, ze uz mensi a lacnejsi model nechce, ochabilo to aj snahy Audi o podobny model - ktoreho vyvoj by bol teda len na ich naklady...A kedze ekonomika nepusti, na nieco podobne si teda este nejaky ten piatok budeme musiet pockat ;-\
Nové TT bude zase odvozené od A3. Jestli přijde R4/R5, je ve hvězdách. V tom případě půjde o auto s motorem uprostřed, ale také za jiné peníze než TT. Stejně jako u protějšku VW - sice má ve vedení své zastánce, ale už dlouho je tenhle projekt jak na houpačce.
Uživit oba modely najednou, by mohl být oříšek. Uvidíme.
Myslím , že se design povedl. :yes::yes:
Jak to bude jezdit si musíme ještě počkat.
Rozhodně se asi nestane konkurencí pro Porsche..to zřejmě ani není cílem koncernu.
Bude levnější sportovní alternativou.
A to je dobře. ;-)
Jestliže bude TT i nadále používat koncernovou platformu, nebude Boxteru s motorem uprostřed a pohonem zadních kol o nic blíže, než ve druhé generaci - může být jak chce lehké a jak chce výkonné, sportovně bude jen vypadat a nálepky "gaycar" se nejspíš i nadále nezbaví, dokud u Audi nepostaví místo TT zmenšeninu Rosmičky.