Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Modernizovaný Renault Laguna: V Česku od 529.900 Kč

Zástupce Renaultu ve střední třídě prošel drobnými změnami. Vzhledové úpravy jsou však opravdu kosmetického rázu.
Zpět na článek
Avatar - Ada je zase tady
20. 6. 2013 01:01
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
Příště si kup auto a ne rendlíka. :-!
Avatar - Ada je zase tady
20. 6. 2013 01:00
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
Jistě zkrachuje. O tom není sporu. Nemyslím si však, že to bude hned příští měsíc. :-!
19. 6. 2013 19:52
Re: UŽ TROUBĚJÍ...
Naprosto správně. Já taky akceptuji pouze obchodní partnery, kteří přijednou minimálně sanitkou [odkaz] nebo případně pohřebním vozem [odkaz]

Protože, co si budeme povídat, byznys musíme brát smrtelně vážně.
19. 6. 2013 19:51
Re: Laguna
Neuvěřitelné, co někdo dokáže zplodit. Aquaplaning obou kol přední nápravy bych si i uměl představit, ale "auto nezatočilo" tedy moc dobře ne. 60 není závratná rychlost. Pokud auto zatočilo a šlo do nedotáčivého smyku, přičemž ostatní ne, tak bych se díval na pneumatiky.
19. 6. 2013 19:49
Re: Renault !! Laguna?? Ano !!
Jo takhle. Tak teď chápu, proč jsou tady ty diskuse takové ... dětinské. Někdy až mám chuť se tady diskutujících zeptat, kdy jim táta dovolí sednout za volant jeho auta zaparkovaného na dvorku.

Myslím, že jsem se vyjádřil jasně a pokud si neumíš tohleto spočítat, nemá cenu z tebou diskutovat o autech, protože patrně řešíš úplně jinou vývojovou fázi.

To říkali sales repové u vás ve firmě, že "auta této třídy mají najeto více?" nebo to máš z vlastní hlavy?
19. 6. 2013 16:43
Re: SHRNUTÍ
Ale pořád jsou to Britské značky ;-)
19. 6. 2013 13:14
Re: Ořezaná nabídka
Ano, ty jednotlivé argumenty jde pochopit, ale když se postupně všechny z nich aplikují, tak z toho vznikne právě ta ořezaná nabídka. Kdyby se ty "běžné" varianty prodávaly jakou housky na krámě, tak nelze nic namítat ... jenže neprodávají. Tak čím chce Renault zaujmout ?
Třeba takový Mercedes jde na to opačně. Většina aut prodává v naftě - přesto má v nabídce benzíny. Kupé třídy C se nabízí i s "obyčejnými" čtyřválci, atd.
19. 6. 2013 12:34
Re: SHRNUTÍ
Bejvavalo synak, Bentley je VW, Mini je BMW, Peel okrem P50 nevyrobili nic ine, Aston je vlastneny ciastocne talianskym fondom a Jaguar je indicky Tata Motors.
19. 6. 2013 12:00
benzín v ČR se neprodává
Mě osobně se LIII líbí, ale díky tomu, že skončil už dávno prodej GT s 205k, tak už přestala být pro mě zajímavá. Ve své době byla i cenově dost zajímavá. Dnes, po faceliftu už prostě R uznává na východ od SRN pouze naftu, kterou neuznávám já. Nepočítal jsem přesně cenu, ale když porovnám +/- výbavu s novou krásnou Mazdou 6 s 2,5 benzínem, vyjde mi líp M6. LIII je už bohužel dědeček, je víc než nutný nový model. Spotřeba, výbava, design, už hraje proti LIII, nelíbí se mi politika neuznávání benzínu, když vezmu, že všichni velcí nebo malí konkurenti nabízí i benzín, tak to nechápu. Jediná výhoda LIII je ta, že když zajdu se poptat na cenu, tak mi všude dají slevu přes 20%, ale kvůli naftě jí nechci. Jako max. spokojený uživatel LII mám rád Renault, ale politika RČR od 1. faceliftu LIII s podporou benzínu je zvláštní, někdo mi říkal, že se prodává 80% LIII v naftě, fajn, tak raději si půjdu koupit Ford, VW, Mazdu, Opel i za dražší peníze, ale s benzínem, ikdybych prodal jen pár kousků s benzínem, tak je prodám, místo toho přepouští kšefty konkurenci, chudáci dealeři. A MIII se nedá s LIII srovnat z hlediska reprezentace, teda pokud neberu MRS, ale to je jiná třída. :-( :no:
19. 6. 2013 11:49
POSLEDNÍ NÁDECH?
Spíše poslední povzdech, před výměnou stráží. L III se zapíše jako zklamání, jako velké zklamání. Renault sám předpokládal velký zájem a proto snad byla připravená i varianta klasický sedan. Ovšem trh ukázal (především pak ekonomická krize), že o toto vozítko není kromě Francie takřka žádný zájem, a že po L II není ani důvěra v tento vůz.

Design vyvolal vášně, ovšem opět se podařilo automobilovou veřejnost spíše polarizovat. Proto bude zajímavá L IV. Pokud vezmeme v úvahu poslední počiny Clio, Captur, tak pokud se Renault nezblázní mohli bychom být svědky velmi podařeného vozu.

Přeji L III klidný odpočinek, a nové L IV ať se přiblíží králi třídy - Mondeu.
19. 6. 2013 11:17
Re: SHRNUTÍ
A co Jaguar, Mini, Bentley, Aston Martin, Mini, Peel?
Avatar - Ham.
19. 6. 2013 10:52
Re: Pletu se?
Ano, není třeba chodit kolem horké kaše, je to prostě bohyně >:-[]
Avatar - Ozzman
19. 6. 2013 10:38
Re: Fuj, Francouz!
Jo, už sem si to dohledal :-)
19. 6. 2013 10:16
Re: UŽ TROUBĚJÍ...
To je ještě v pohodě pohled, horší je to zezadu.
Ale jízdně je to hodně dobré auto.
Avatar - Ozzman
19. 6. 2013 10:14
Re: Renault !! Laguna?? Ano !!
Tohle se těžko počítá, protože nikde není určeno za kolik auto prodáš. Leda vypočítat průměrnou prodejní cenu vozu třeba z Sauto, nebo počítat s intervalovými proměnými. Zde bude ale problém s kritériem 100 tisíc km, protože vozy této třídy mívají po 5 letech najeto více. Upravil bych to na 5 let a 150 tisíc km, nebo 3 roky a 100 tisíc :-)
19. 6. 2013 09:44
Re: Laguna
Pak jsi se probudil a svítilo sluníčko, maminka ti dala piškotky a kakao, šel sis hrát s dětmi na písek a v ruce, v ruce jsi třímal Ji: Jettu v měřítku 1:87 [odkaz]
Avatar - flyboyeda
19. 6. 2013 09:42
Re: SHRNUTÍ
žádné Britské auto není Britské , už přestat brečet museli se stím smířit aby mohli existovat
19. 6. 2013 09:35
Re: SHRNUTÍ
Ovšem O3 je jasná volba ve verzi kombi ;-)
19. 6. 2013 09:29
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
S těmi prodeji máte pravdu řekl bych oba. Ty v tom, že prodeje opravdu nejsou žádná sláva a to je škoda. Ozzman v tom, že kvalita auta nemusí být uměrná prodejům. Podívej se, na vychvalovanou Mazdu6, já jich vidím opravdu málo, poslední generaci jsem viděl jna silnici jednou. A všichni se tu ohání jaké je to skvělé auto, čemuž věřím, ale prodeje taky nejsou myslím nic extra.

Laguna II byla v době uvedení opravdu pěkné auto a platí to i po letech, v tom se shodneme, FL jí podle mě úplně zabil a Laguna III se mi i přes věk opravdu líbí, líbí se mi ten její esprit který u francouzských aut chyběl a s těmito auty se vrací. Jediný problém bych měl s tím, že mám velmi špatnou zkušenost s 2,0 dci v Espace, kde odešel motor v 90 tis. 4 měsíce po záruce. Je ale pravda, že dovozce se k tomu postavil opravdu čelem.
19. 6. 2013 09:24
Re: UŽ TROUBĚJÍ...
Máš pravdu P508 je větší. Jinak je to asi tak nastejno.
19. 6. 2013 09:06
Re: UŽ TROUBĚJÍ...
To je bez diskuse. 508 je proti běžné Laguně totálně jinde. Ale zase kupé bych hned nezatracoval. To mi přijde pro stránce desginu jako velmi svěží auto, kterých na cestě moc v této ceně není.
19. 6. 2013 08:53
Re: Ze se jim chce se s tim faceliftovat
V této třídě se stejně z mainstreamu prodává jen Passat, Insignia a trochu Mondeo s P508. Jinak je to celkem bída. Laguna je navíc celkem drahá a asi se nenajde moc lidí, kteří by za ni dali třeba v Německu o 2 000,- Euro navíc oproti Mondeu. Uvidíme, zda nová Laguna bude úspěšnější nebo se dál bude v prodejích motat mezi Superbem, C5 a spol.
19. 6. 2013 08:52
Re: Jestliže
Nevim nevim jak bude Laguna III zaujimat cenou, kdyz je drazsi nebo stejne draha jako jeji modernejsi konkurence.
Avatar - Dinar
19. 6. 2013 08:48
Jestliže
octavii chybí vzadu víceprvek, pak laguně ve střední třídě tím tuplem. A není to nic, co lze odbýt větou o 4C. Standardní laguna nevyniká ovladatelností ani agilitou a přitom je tvrdá jako ono pověstné prase. Není ve střední třídě jiné auto, které by tak moc "neuneslo", z hlediska komfortu, ani osmnáctipalcová kola. Laguna je jízdně trakař. V kombinaci s poměrně malým vnitřním prostorem, nevábným designem z toho vyšlo docela neúspěšné auto, logicky. A proto také logicky, nízká cena. Předností laguny byl ve své době 2,0 dci, který byl v mainstreamu špičkou, a také velmi dobré materiály a zpracování interieru, sprzněné ovšem renaultovským posazem "na autě" a malými sedačkami. Celkově dnes nemá, kromě ceny, proti novější konkurenci naprosto čím zaujmout a je to právě laguna, na jejíž úkor si rozmáchleji pojaté modely nižší střední typu astry kombi nebo octavie mohou něco urvat.
19. 6. 2013 08:37
Re: Ořezaná nabídka
Tak tady je to ale celkem logicke. Benziny se nikdy moc neprodavaly a uz predtim byly vyhradne pro nejsocialnejsi Expression model.
Ctyrvalec byl pro kupe celkem nedustojna motorace a benzinovy sestivalec byl uz hodne za zenitem realne motor, ktery uz se pet let nedaval do zadneho jineho auta skupiny. Takze zbyl akorat diesel z Infiniti. Realne Renault proste u Coupe zrusil vsechna provedeni krome nejluxusnejsi Initiale, ta byla vzdy jen s timto motorem (od doby zruseni 3.5V6 benzinu).
Sestivalec ve stredni tride je nesmysl, takze do standardniho provedeni Laguny se nedaval ani pred faceliftem.
Automat se silnejsim motorem dava smysl, protoze ten automat je celkem letargicky, takze aby to alespon trochu jelo, tak potrebuje silnejsi motor. Podobne to dela treba i Peugeot, kde jsou automaty jenom se 120kW a vice.
Jinak prodejci Renaultu uz leta ziji z Dacii a Renaultu Thalia, minimalne u nas.
19. 6. 2013 08:21
Ořezaná nabídka
Když se podívám na ten český ceník, tak mi to trochu připomíná ceníky "šikmookých", kde existuje předem nastavených pět variant auta .... Chceš benzín ? Máš smůlu. Chceš kupé ? Tak si připlať za šestiválec. Chceš šestiválec ? Tak zapomeň na kombíka, budeš se muset s rodinou nacpat do kupé. Chceš automat ? Tak si připlať za silnější verzi motoru. Tohle u evropských aut prostě není zvykem. Když to zkombinuju s výtkami ostatních diskutérů (design, prostor, image), tak se nabízí slovní spojení "odsouzen k neúspěchu". Prodejci Renaultu holt budou živi díky Daciím ...
19. 6. 2013 08:00
Ze se jim chce se s tim faceliftovat
Kdyz se clovek podiva na ty zoufale prodeje po EU, tak bych cekal spise novy model a nebo rezignaci na tridu na kterou zjevne nestaci. Laguna III se u nas prodavala spatne od pocatku a po masivnim zdrazeni asi pred dvema lety uz jsou prodeje zcela zanedbatelne. Faceliftovou Lagunu III clovek na silnici skoro nevidi.
Tohle je zase masivne predrazene a uz opravdu hodne stare. Necekal bych velky prodejni uspech. Laguna III jde uplne proti trhu a tezko takhle uspeje.
Avatar - wikinko
19. 6. 2013 02:35
Re: UŽ TROUBĚJÍ...
momentalne mám doma 3 autá. Octavia II (služobná), golf VI, Clio III. nekazí sa iba jedno z nich. hádajte ktoré. clio a golf majú momentálne rovnaký nábeh km, clio okrem oleja bezúdržbové, golf furt niečo. octavia, tá ani nehovorím, nočná mora.
Avatar - idam.i
19. 6. 2013 01:37
Re: UŽ TROUBĚJÍ...
Jo,jo všetci biznismeni jazdia na Mitsubiši.Navyše spotvoreným chrochtavým dechtom. >:D >:D >:D
Avatar - Andromeda
19. 6. 2013 01:26
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
Ádo, vždyť přece ona firma zkrachuje, jak jí pravidelně věštíš, tak jaké vylepšení ... >:-[]
Avatar - white label
19. 6. 2013 01:00
Re: Líbí se mi
>:D
Ale, že byla R5 fakt povedená je pravda... ;-)
Avatar - Ji/Ri
19. 6. 2013 00:54
Re: UŽ TROUBĚJÍ...
Že jsi chudák jsi už dokázal....
Avatar - Ada je zase tady
19. 6. 2013 00:37
Re: UŽ TROUBĚJÍ...
Faktem je, že pokud by mi obchodní partner přijel na jednání v tomhle rybníku, začal bych vážně pochybovat o jeho serióznosti. Proto se rendelíky střední třídy neprodávají. Majitel by se ve společnosti prezentoval jakou outsider.
Avatar - Ada je zase tady
19. 6. 2013 00:29
Re: Líbí se mi
Poslední povedený rendlík byla R5. Od té doby chlapci intenzivně pracují na posílení prodejů VW.
Avatar - Ada je zase tady
19. 6. 2013 00:27
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
Firma rendlík a syn zanedlouho prodeje svého rybníku vylepší. Zajisté se přístrojová kaplička přestěhuje do středu palubky a analogová měřidla budou nahrazena digitálními :no: :no: :no: >:-[]
Avatar - Andromeda
19. 6. 2013 00:18
Re: SHRNUTÍ
To určitě u Rollsů propadli v usedavý pláč, létající edo :-O
Avatar - Alpinis182
18. 6. 2013 23:28
Re: Líbí se mi
... to že preferuje či se mu líbí něco jiného než tobě musí hned znamenat, že ten určitý bere nějaké prášky ? ?

:no: :no:
18. 6. 2013 23:25
Re: Renault !! Laguna?? Ano !!
Auto je především spotřební zboží. Ztráta hodnoty je normální faktor, který se počítá do celkových nákladů na auto (kupní cena, pojištění, spotřeba paliva, amortizace, garanční servis, pozáruční servis). Provoz dejmetomu za 5 let a 100.000 km pak celkově stojí součet oněch nákladů mínus zůstatková hodnota.
Pokud má někdo čas a chuť (a excel), může udělat srovnání některých modelů. A třeba se bude divit výsledku.
Co nelze spočítat, je zážitek z jízdy - a v tom je L III 4 Control někde absolutně jinde, než celá předokolová střední třída.
18. 6. 2013 23:21
UŽ TROUBĚJÍ...
Smutné - [odkaz] ;-\ S tímhle se už nedá nic udělat, jen se snažit o jakž takž slušné dožití. Jízda solidní, francouzsky uvážlivá, komfortní, v podstatě, když se trochu soustředíš, strefíš se do každé zatáčky. Kabina taktéž komfortní, vzadu málo místa. Pověst nic moc, image na bodu mrazu.

Základní problém je v portfoliu... kupců :-) Popravdě těžko definovat klasického jezdce laguny. A to si představ, že ve Francii, když vybereš lagunu odmítneš napřed pětsetosmičku, která je (vím, těží z novosti) pohledově vyváženým respektuhodným autem. Totéž Citroen C5, zejména v kombi, no to je dodnes ukázka sice poněmčeného, avšak veskrze originálního, poměrně stylového designu.

No, takže když tyhle dva opustíš, jdeš si koupit tohle - [odkaz] :-) Díky, zajimají mě výhradně krásná auta...

P.S. [odkaz] [odkaz] zíráš, co?
18. 6. 2013 23:12
Re: SHRNUTÍ
Ty si můžeš SHRNOVAT akorát tak předkožku
Avatar - idam.i
18. 6. 2013 23:00
Re: Bezkonkurenční... interiér
To že preferuješ nemecké značky som tak akosi tušil. ;-) Nič proti gustu.No skús sa previesť v i40 a možno budeš prekvapený.Tiež nemám nič proti Lagune,dokonca som o nej aj realne uvažoval. :-)
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 22:42
Re: Renault !! Laguna?? Ano !!
Jenže ta hodnota klesá a auto je pak hůře prodejné, za to ale může trh, já si prodejem Renaultu prošel. Jinak souhlasím, vše jsou poruchové krámy a rozdíly ve spolehlivosti jsou dnes opravdu ale opravdu nesignifikantní.... At si koupíš Škodu či Renault.
Avatar - Jaros71
18. 6. 2013 22:36
Re: Bezkonkurenční... interiér
Nemám nic proti KIA ani proti Renaultu..
Dokonce bych řekl,že preferuji raději německé značky nebo i Italské.. ;-)
Ale Lagunu jsme měl půjčenou a jezdila fakt dobře!
A taky máme v rodině vůz KIA Cee¨d...
Není špatný , ale pár nedostatků ve zpracování by se prostě našlo..
Jinak se dnes už vyloženě špatná auta asi nevyrábějí..
Výběr je jen otázka vkusu a dobré ceny..a taky výbavy.
Např. dost japonců neumí přidat šíbr nebo mlhovky k normální výbavě..musíš jít do TOP verze a ta je dost cenově napálená.. :no:
18. 6. 2013 22:31
Re: spomienka
akych dynamickych meraniach? myslis tym 0-100 ktora vypovedat leda tak 10% informacnej hodnoty z praxe?
18. 6. 2013 22:28
Re: SHRNUTÍ
dobry vtip, smejem sa na tvojom prispevku celkom dlho, vysiel ti. Az teraz som pochopil, ze ti ide o recesiu na tomto fore.
Avatar - BruceWayne
18. 6. 2013 22:25
Re: Pletu se?
A jakou má pověst Mečiar či Jánošík??? Vše jen kšecht a bysnys, Berttoneho chápe jen Obama a Obamu jen zbatek naivních hlupáků. Desing je subjektivní záležitost!!
Avatar - BruceWayne
18. 6. 2013 22:22
Renault !! Laguna?? Ano !!
Nejezdí moc aut na silnicích povedenějších po stránce desingu i spolehlivosti. Vždy se musím smát, když čtu, že hodnota auta klesá protože je to Kia či Renault >:D Je fajn si zohlednit fakt, že kia či renault nabízí stejnou a možná i vyšší kvalitu než VW-Škoda, za stejné prachy. Jen * si může naivně myslet, že když koupí Škochtly za 800 litrů, že ji za 5 let prodá za 300 litrů. Tak to neni a nebude,protože i nemovitosti jsou dole a jejich cena neporoste. Kde jsou ty časy :-! Vše se jednou pose.re a žádný mainstream to nezachrání .... a kvalita??? Na to se dávno nehraje, prostě se musí prodávat a spolehlivost je v pr...... Co s atem, který jezdí 10 let bez poruchy??? To nikdo nechce. Ovšem Lagunu bych bral hned !!!! :yes:
Avatar - 3_diamanty
18. 6. 2013 22:08
Re: Pletu se?
priznam sa ze som na novu lagunu ovela viac zvedavy ako na novy megane.... laguna si uz nemoze dovolit spravit dizajnovu chybu 2krat po sebe.... jednoznacne najvacsou slabinou terajsej laguny je zvlastny dizajn..... podla mna nehodny tejto triedy.... ludia v strednej triede predsa len uz chcu zvonku nieco seriozne a dizajnovo ciste... ono kombik az tak hrozne nevyzera.... vacsim problemom je klasicka karosarska verzia....

laguna 2 sa mi pozdavala viac.... dodnes paradne siroke nizke auto.... kombik na elektronoch vyzera aj dnes stale fantasticky....

verim za nova laguna uz bude peknym a dostojnym autom strednej triedy a ked sa pozrieme napr na C5 alebo P508 tak niet pochyb ze renault uz musi poriadne zapracovat lebo PSA stanovilo dizajnovu latku celkom vysoko....

problemom nie je len povest a dizajn.... ale ani motory okrem diesla nic moc teda aspon u nas.. jediny benzin v ponuke nemoze konkurovat uz ani korejcom....
Avatar - idam.i
18. 6. 2013 21:54
Re: Bezkonkurenční... interiér
Ja som už mrkol.No práve ja som potreboval mať možnosť odpočítať DPH a to bol dosť problém.Nakoniec som našiel to čo mám a stálo ma cca.14.000euro a bolo vymalované. ;-)
Avatar - Ronault.
18. 6. 2013 21:54
Re: Pletu se?
Podle mě si spousta lidí ani lešeňovky nevšimne, když jim to neřekneš.
Problém Laguny je jinde, do interiéru konkurenta Mondea se vleze celá jedna Laguna, to spoustu lidí odradí.
Pověst je asi největší překážkou.
A design po moc povedených I a II už prostě nezaujme...
Avatar - Ronault.
18. 6. 2013 21:52
Re: Pletu se?
To jsem netušil, fakt? No Hame, ty mě vždy překvapíš něčím novým, palec hore! :yes:
Avatar - idam.i
18. 6. 2013 21:52
Re: Bezkonkurenční... interiér
Samozrejme máš právo na svoj názor.Len zo zvedavosti.Tvoja volba je na základe osobnej skúsenosti,alebo len sympatiou k značke?
Avatar - Jaros71
18. 6. 2013 21:38
Re: Pletu se?
Ano,je to jeden z faktorů proč se auto prodává špatně.. :no:
Ve střední třídě bez víceprvkové nápravy dnes uspět nelze!
A ještě ten nepovedený design..
Jinak je to auto dobré,a při jízdě jsem byl mile překvapen.
Na nový model jsem už zvědav..je pět minut po 12h.. ;-)
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 21:37
Re: Bezkonkurenční... interiér
Já nekoupil Mondeo nové, na to sem také neměl:) Jestli tě zajímá, mrkni ke mě na recenzi :-)
Avatar - Ham.
18. 6. 2013 21:36
Re: Pletu se?
Neblbni, Laguna je absolutně boží, s jedinečným interiérem, má hodnotnější materiály než konkurence, je festovní jak Accord a je to nejdynamičtější auto střední třídy. Kdo by si v takovém rauši vzpomněl na nějakou lešeňovku vzadu. >:-[]
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 21:36
Re: SHRNUTÍ
>:-[] Áda asi na starý kolena měkne, nebo se zamiloval do démantu na kapotě a stydí se to přiznat >:D Naložil mu v jeho oblíbeném terénu Koleos 4x4 s ženou za volantem, tak to teď blbě nese >:D
18. 6. 2013 21:34
Re: spomienka
1.7CRDi v i40 je na dynamickych meraniach rychlejsia ako 2.0TDI CR v Passaku.
Skontroluj si to este raz.
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 21:33
Re: Fuj, Francouz!
Jo, LII byla štíhlá, ale celkem široká a nízká, Nevýhodu to mělo v nízkém kufru, kam si toho potom moc nenarval po odednání rolety, ale já si zas nemohl vynachválit nízký rozválený posaz s kamarádi sme tomu řikali Laguna style >:D
18. 6. 2013 21:32
Re: SHRNUTÍ
Tu sa usadil zbor komediantov alebo co to za moresy? >:D
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 21:30
Re: Fuj, Francouz!
Možná šetří 1.6 na nový model, ale zase výkonově to máš 81kw a pa 96kw, 110kw atd.. Není tam takový skok, jde to dost pozvolna
Avatar - Ronault.
18. 6. 2013 21:28
Re: SHRNUTÍ
Hele, chápeš to, co to je za změna, tak málo negativních výtek a dokonce i pozitivní, že se někam dopracovali!

S Ádou je něco špatně... >:D
Avatar - PeterLuk
18. 6. 2013 21:27
Re: SHRNUTÍ
Lenže keby si si mal vybrať Ghosta alebo Rapida zadarmo, Adam by si vybral Rapida.
Avatar - Jaros71
18. 6. 2013 21:25
Re: Bezkonkurenční... interiér
Souhlasím..!
Jenže např. Laguna je zase cenově o dost jinde..Ford Mondeo je stále drahý.
Cena je u Renaultu prostě dobrá.
Za ty peníze je to auto dost dobré.
Rozhodně bych ho bral víc než korejskou i40..! ;-)
Avatar - idam.i
18. 6. 2013 21:25
Re: Bezkonkurenční... interiér
Štastný to človek.Môj finančný limit tak vysoko nesiahal. :*)
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 21:20
Re: Pletu se?
Já jsem to zmínil ve svém příspěvku výše >:D
18. 6. 2013 21:16
Pletu se?
Nebo jsem nikde neviděl plačky nad použitou zadní nápravou???
Avatar - 3_diamanty
18. 6. 2013 21:03
Re: Fuj, Francouz!
laguna II bola stihla nizska siroka a mala pekne jasne ostre rysy a hrany na spravnych miestach,... laguna 3 je ale u len taka nemasna neslana kopa plechu podivneho tvaru... kvalita sa upriet novej lagune neda.... nepochybujem ze je to na urovni doby a fajn auto ale dizajn je jendoducho v strednej triede uz dost vazny faktor...... a renault to asi podcenil
Avatar - 3_diamanty
18. 6. 2013 21:00
Re: Fuj, Francouz!
zaujimave ze v tabulke motorov nevidim 1,6 dCI..... ten by tomuto autu asi pasoval najlepsie... miesto toho tam mame 1,5ku ktora by uz tam ani nemsuela byt a potom... bum rovno 2 liter.... benzin v ponuke takmer ziadny.... a to sme europania a bavime sa o europskom aute.... to uz aj i40 mi ponukne 2 benziny a nie 1 ako renault....
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 20:59
Re: Fuj, Francouz!
Laguna II byla nadčasová, mě se moc líbila a líbí pořád, však sem ji taky měl >:D KValita tam byla určitě o dost horší než teď, ale musím souhlasit, že na plecháčích LII grandtour vypadala i tak solidně, to LIII grandtour v základu je nic moc.
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 20:56
Re: Fuj, Francouz!
Ja ti ji nenutim:D Ja psal o Dci co sem měl >:D Je to škoda, že benziny se nenabízí, ale já bych šel do Dci, stačila by mi i 96kw :-)
Avatar - 3_diamanty
18. 6. 2013 20:55
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
ale co z toho ked povieme ze laguna jazdi paradne a je bombova ked sa nepredava? a nie je o nu zaujem?

na slovensku stretnut lagunu je vacsie umenie ako stretnut phaeton.... ;-) a aj v ofrancuzsku stretnes viac dusterov ako laguny ;-)

chce to uz novu generaciu ... a to cim skor...
Avatar - flyboyeda
18. 6. 2013 20:52
Re: SHRNUTÍ
Ty asi nevíš že Rolls-Royce Ghost je předražený BMW řady 7,mám rád originál a proto bych si Rollse nekoupil ;-)
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 20:51
Re: Bezkonkurenční... interiér
Já se zas přiznám, že sem v Trend plus ani neseděl, Byl sem v titaniu a ghie a tam je to jiná káva :-)
Avatar - idam.i
18. 6. 2013 20:51
Re: Fuj, Francouz!
No ja naftu nelúbim.A Laguna na SK je v ponuke len 2,0i vo výbave Expresion.Toď vsjo. >:D
Avatar - 3_diamanty
18. 6. 2013 20:48
Re: Fuj, Francouz!
mne sa najviac pozdava laguna II .... myslim ze vyzera dodnes fajn a lepsie ako tato terajsia aktualna laguna.... a aj bocny profil ma laguna II paradny: [odkaz] ... nemozem si pomoct ale toto je zboku take nijake: [odkaz]

lagune II stacili disky a vyzerala skvele :
[odkaz] ... jendoducho ale pekne stihlo cisto elegantne a sportovo .... u novej laguny to ale uz tak neposobi : [odkaz] ....

pozrime sa na bocny profil kombikov:

laguna II: [odkaz]
laguna III: [odkaz]
aj tu dvojka u mna jasny vitaz....

skoda ze sa renault nedrzal dizajnu a stihlosti aku zaviedla laguna 2...
Avatar - idam.i
18. 6. 2013 20:45
Re: Bezkonkurenční... interiér
Vidíš a mne pripadala palubka Mondea v TrendPlus ako z tvrdeného papiera. :-( No priznám sa keby v tom čase bol 1,6EB za dobrú cenu šiel by som do toho. ;-)
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 20:40
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
Ano, prodeje jo, ale ty se vždy oháníš jen tím a prodeje nikdy objektivně nemohou zhodnotit kvalitu auta. Je hodně aut, které lépe jezdí, jsou lépe vybavené atd než ty, které se nejvíce prodávají. Prodej je o reklamě, o tom jaké je povědomí o značce, ale také o ceně atd.. Je spousty aut, co novináři vychválejí a pak se neprodává moc dobře. Je důležité si to auto aspon projít, sednout si, sáhnout si když už nic jinýho.
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 20:36
Fuj, Francouz!
Francouzké vozy a Renault obvláště ještě pořád vzbuzuje tuny rozporuplných reakcí. Jedna část ho slepě odsuzuje díky nespolehlivosti před 10ti a více lety. Tito lidé se ještě nestačili probudit do roku 2013. S touto nespolehlivostí musí vůz i špatně jezdit, mít špatné a nevýkonné motory, špatné a nekvalitní materiály v interiéru. Většina z těch lidí zná Renaulty jen od kamaráda kamaráda, kterému se rozsypala 10 let stará laguna s kdovíjakým nájezdem na tachometru. Na druhé straně jsou jiní, kteří mají i ty dobré, nebo né tak strašné zkušenosti z dřívějška a tací, kteří i díky dobré ceně zkusili a jsou nyní spokojeni. Renault měl problémy, sám sem ho měl, karoserie vrzala, elektronika tu a tam problikla, ale nic závažného, co neměly jiné vozy stejně staré i od renomovaných výrobců ( mluvím o mém kusu, vím, že některé na tom byli katastrofálně). Motor Dci byl pružný a zatahoval v širokém pásmu otáček, měkčené materiály v interiéru a výbava, které se v roce 2001 dávala jen do luxusních vozů, tak proč ne?

Renault Laguna III. Kontroverzní kousek s krásným coupé, které se však netýká masových prodejů. Mě osobně se vůz líbí, ale v základním provedení vypadala od začátku nemastně neslaně. Na druhé straně GT verze vypadala vždy lehce agresině a dokonce i sportovně. Laguna III je stará, ano.. ale to i Mondeo a Passat mimo optické změny karoserie také pořád velmi dobře slouží, stejně tak o rok mladší Superb. Tak proč zas ne? Laguna III nasadila nové Dci motory, které byly výkonné a slušně spolehlivé oproti předchozí generaci. Za své mluví testy v autobildu a jiné tabulky spolehlivosti, kde rozdíl mezi Renalty a jinými zástupci mainstreamu jsou minimální. Interiér i na své stáří působí dobrým zpracováním a kvalitními měkčenými materiály s dekorativním obložením, které nepůsobí tak lacině jako i u některých jiných značek.
Mínusy vozu z mého pohledu je prostornost, která oproti předchozí generaci utrpěla a fakt, za který je kamenována Oktávie III a mnozí diskutéři, kteří ji kamenují si na to u Laguny nevzpomenou a to jest klasická zadní náprava ( multilink má snad jen 4control? opravte mne kdyžtak). Na nerovostech nepříjemná věc. Vybírat vůz nižší střední a mít trochu peněz navíc, jdu do Laguny III. Vybírat plnohodnotného a finančně neomezeného zástupce mainstreamové střední, jdu už jinam. Cena je zde rozhodující :-) Velkým mínusem je pokles ceny při prodeji na našem trhu :-(
Avatar - PeterLuk
18. 6. 2013 20:36
Re: SHRNUTÍ
Ty by si volil: [odkaz]

pred: [odkaz]

, to všetci vieme. Ešte niečo? Sa pozri na Ádu, toho dobehneš (úrovňou) tak za 50 rokov, aj on už dostal rozum.
Avatar - PeterLuk
18. 6. 2013 20:31
Re: SHRNUTÍ
Laguna - zadné kotúčové brzdy v základe.
Toledo - za príplatok.
:no: :no: :no: :no: >:-[]
Avatar - 3_diamanty
18. 6. 2013 20:28
Re: spomienka
neviem kto to pisal ale sa riadne sekol... ono i40 predava uz momentalne lepsie ako laguna v europe ..... co ja prekvapeny nie som.... bolo to jasne a to aj napriek slabej ponuke motorov i40 lagunu uz poraza.... sila...

zeby to pisal GTI? on ma taketo chore hlasky
Avatar - 3_diamanty
18. 6. 2013 20:25
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
fakt sa mi nepaci ;-\ .... a pozri sa aj na predaje v eu.... ved je to hruza... bohuzial aj dizajn predava a hraje dost dolezitu rolu teda aspon u auta strednej triedy uz urcite je dizajn dolezitejsi ako v miniautach .... teoria ne-teoria.... fakt je ten ze predaje laguny su celoeuropsky mizerne a to takmer od zaciatku predaja modelu... takze asi nieco v tom bude ze to ludi neoslovuje..... a ajhla... hned prvy pohlad a je to jasne.... toto nemoze mat uspech
Avatar - idam.i
18. 6. 2013 20:12
spomienka
« Re: Kórejské Mondeo
Poloviční.. naivko... s tou dýchavičnou 1,7 CRDi, která dělá páteřní prodeje, budou rádi, když budou na polovině Laguny ;-)

Schválne skúste uhádnuť kto je tento prognostik ?? >:D
18. 6. 2013 20:11
Líbí se mi
S výjimkou druhé generace se všechny Laguny designově jednoznačně povedly, hodnotný interiér vždy jen umocnil skvělý první dojem. Jenže ona pověstná "spolehlivost" francouzských korábů zde platila dvojnásob ... jedničková Laguna byla pomalu stejně nespolehlivá jako první Toledo. S postupem času se to ale lepší - z míň vybavených kousků se můžou stát spolehliví kámoši.
Základní cena není zas tak strašná - když si člověk uvědomí, za kolik se prodává třeba podobně nakonfigurovaná i40 ... Citroen C5 ale vypadá exkluzivněji a stojí méně, uvažovat by se dalo i o Octavii III Elegance.

Když už se mluví o Laguně, zapomínat by se nemělo na tuto krásku

[odkaz]

Za pár šupů taková krása - no nekupte to!

Bravo Renault !! ;-)
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 20:07
Re: SHRNUTÍ
Ještě si zapoměl, že mu chybí pořádnej TDI PD chrochták >:D
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 20:06
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
Topper bohužel jen teoretizuje, nikdy v autech o kterých diskutuje ani nejel >:D Ani v tý i40 :-) Ale nemužem mu upírat jeho názor na vzhled vozu... jestli se mu nelíbí je to jeho věc.
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 20:04
Re: SHRNUTÍ
A co ta tvá střednětřídá Oktávka ? Nebo ti klucí na pískovišti za škodovku namlátili a ty teď v jejich zájmu prosazuješ Seat?:D
Avatar - Ada je zase tady
18. 6. 2013 20:04
Re: SHRNUTÍ
No s Toledem bych to, co se týče ceny nesrovnával, je to jiná velikostní třída. Faktem je, že rendlíci se už dopracovali k designu palubní desky z Octavie model 1996. Ta vlna neurazí, ale nenadchne.

Ovšem tomu rendlíku rybník chybí jedna podstatná věc: verze 4 motion! A proto je ten bahňák de facto nepoužitelný.
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 20:01
Re: Bezkonkurenční... interiér
Jenže jak u Laguny, tak i u Mondea jsou použity na první pohled příjemější a kvalitní materiály i přes jejich stáří ( viz včerejší recenze Mondea) :-) i 40 je slušný vůz, ale ten interiér ještě trochu pokulhává za těmito evropany.
Avatar - 3_diamanty
18. 6. 2013 19:59
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
ja o jazdnych vlastnostiach nepochybujem a ani o motoroch ... laguna ma dizajnovy problem.... predaje vravia jasne.... uz aj japonsky avensis preda v europe takmer dvakrat tolko aut rocne ako europska laguna.... nehovoriac ze aj i40 zvalcovala lagunu uz minuly rok..... a ja by som si tiez lagunu nekupil takze chapem tie slabe predaje... je to dizajnovy krok vedla... a ze je technika bombova a super je lagune pr.d platne ked vyzera ako vyzera.... ono dizajn je dost dolezity faktor uspechu... kedze dnesne auta sa uz viacmenej lisia iba vzhladom.... kvalita je podobna
18. 6. 2013 19:53
Re: SHRNUTÍ
Bajzo, zapomněl jsi hodit odkaz na konfigurátor... Nebo spíš jsi ho nenašel, viď. >:D To už je složitější než najít škodovku... >:D
18. 6. 2013 19:47
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
Toppere, zkus Lagunu s 4controlem, a nikdy nezapomeneš, který auto nejlíp drželo v zatáčkách, co se střední třídy týče. Přál bych každýmu jízdu s Lagunou GT 2,0 T 150 kW po okruhu v Mostě... A myslím, že se na ní nezapomene ani z hlediska designu.

Mimochodem, teď jsem se vrátil z obchodního centra, kde stála OIII 2,0 TDI 110 kW v ceně 657500,-. A to byla bez navigace, s manuální klimoua obyč. rádiem. No vnitřek STRAŠNEJ, plasty jako v rakvi. Takže zlatá laguna... Za tu cenu bych měl tu Lagunu s 4controlem se vším všudy...
Avatar - Ronault.
18. 6. 2013 19:43
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
Vem 2,0 TCe nebo dCi s 4C a jen tak nezapomeneš, samozřejmě v rámci střední třídy.
Avatar - 3_diamanty
18. 6. 2013 19:42
tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabudnut
;-)
Avatar - Ronault.
18. 6. 2013 19:42
Re: SHRNUTÍ
Tak tvou volbu ve střední třídě, kam Toledo nepatří už víme.

No a jaká je tvá volba ve vaší třídě? Tipuji, že Karel.
Avatar - Ronault.
18. 6. 2013 19:40
Re: Laguna
Byly povodně, voda po střechu... no a Laguna nezatočila... >:D

A tady hele jeho fotka z testování Clia!
18. 6. 2013 19:24
Re: Laguna
V paralelním vesmíru se dějí různé zvláštnosti >:D
18. 6. 2013 19:14
Re: Bezkonkurenční... interiér
No jo, v Renaultu neumí udělat ani plastové dřevo. Laguna je proto s interiérem z pravého dřeva, jak z minulého století. :-)
18. 6. 2013 19:00
SHRNUTÍ
- Ošklivé
- Zastaralé
- Nekvalitní (francouzská "kvalita")
- Drahé - Laguna 530 000, Toledo 419 000
- Pomalé - zrychlení 0-100 Laguna 11,9; Toledo 10,1
Tak to bysme měli. Naprosto jistě je v této třídě jasná volba Seat Toledo :yes:
Avatar - idam.i
18. 6. 2013 18:58
Re: Bezkonkurenční... interiér
Samozrejme tvar palubky,či podsvietenie je vec vkusu.No materialova kvalita,zlícovanie a pod.sú objektívne hodnotitelné parametre a tam som nečítal ani raz výčitku voči i40.Nemám nič proti Lagune,ale ten vek proste nezakryješ.Presne v tomto zaostáva aj Mondeo.Motor,podvozok a aj celkovo stále výborné
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 18:33
Re: Bezkonkurenční... interiér
Líbí se mi interiér u Laguny více a i to zpracování u korejců ještě neni takové, materiály atd. Plasty, tvary. Také se mi u i 40 nelíbí podsvícení, ale tyto estetické věci jsou můj názor
Avatar - idam.i
18. 6. 2013 18:26
Re: Bezkonkurenční... interiér
Skús špecifikovať ako si skúmal i40 a v čom podla teba nemá na Lagunu.?Len prosímťa nezačni s 4 control,lebo to s benzínom nekúpiš.Teda aspoň na Slovensku.
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 18:17
Re: Laguna 2001 vypadá líp
Tady jí to sluší více [odkaz]

vůbec si nechci přihřívat polívčičku >:D
18. 6. 2013 17:59
Re: Laguna
a ještě nám pane řekněte jaké rozměry pneumatik na autech byly a jak jste v tomto sofistikovaném testu zajistil, že jste těmi čtyřmi nebo kolika vozy testoval při stejně prudkém dešti (který jen tak mimochodem nikdy extra dlouho nevydrží)
Avatar - kosmonaut
18. 6. 2013 17:54
Re: Laguna 2001 vypadá líp
Dlužno dodat, že dvojka byla moc hezkým vozem do faceliftu, tím ji vizuálně úplně zabili a z elegantní, štíhlé modelky se stala otravná nudná slepice ;-\
[odkaz]
[odkaz]
18. 6. 2013 17:49
Re: Bezkonkurenční... interiér
no když ona to nebyla imitace, ale ECHT dřevo :), nejsme u VW. Bohužel minulý čas je na místě v tomhle provedení se prodávala jen cca do prvního faceliftu
18. 6. 2013 17:46
Re: Laguna
Samozrejme, vsetky auta zatocili v 60ke a Laguna ani v 40ke, napriek tomu, ze priecne a pozdlzne sily su v takej rychlosti skoro 2.5x mensie.
Ako vtip moze byt, ale tak pre deti do skolky. >:D :yes:

Mala vobec Laguna pneumatiky, ci si jazdil na diskoch?
Avatar - flyboyeda
18. 6. 2013 17:45
Re: A predsa...
a taky nevypadá až tak dobře >:D
Avatar - flyboyeda
18. 6. 2013 17:44
Re: Laguna
Auto vypadá lacině i z venku >:D a souhlasím
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 17:42
Re: Laguna
Já musím konstatovat, že ten vnitřní prostor LIII byl krok vzad oproti LII. Posaz, prostornost, vše.. to je pro mě asi nejzávažnějším mínusem této generace.
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 17:41
Re: Laguna 2001 vypadá líp
Taky musím souhlasit, že Laguna II byla moc hezkým vozem, bohužel se to vše zkazilo její pověstnou nespolehlivostí, ale já jakožto bývalý majitel na to mám zkreslený názor:D
Avatar - flyboyeda
18. 6. 2013 17:40
Laguna 2001 vypadá líp
a navíc ta aktuální vypadá jako kdyby se vyráběla před tou z roku 2001,aktuální Laguna je dizajnem tou nejhorší Lagunou,dát za tohle půl Mega může jenom trouba
18. 6. 2013 17:36
Re: Laguna
A že ti ten extrémní dešť vždy vyšel při testování různých vozů >:D Ty máš ale štěstí...
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 17:32
Re: Laguna
V Astře sem nové nejel, ale Jettě i Laguně ano ( včetně minulých generací, které jsme měli/máme doma) a Laguna mi mimo rozbitých okrsek přišla lepší i na mokru, byla těžší, dobrá stabilita i na sněhu, akorát není moc benevolentní ASR a ESP
18. 6. 2013 17:31
Re: Laguna
Tak to už asi nemyslíš vážně... >:D >:D >:D Takže podle tebe má Laguna III jen 4 hvězdy. Tak teď už si fakt myslím svý... 8-s
Avatar - aproximus
18. 6. 2013 17:30
Re: A nový model?
obě předchozí laguny byly designové majstrštyky, třetí generace dost zklamala, ale v některých provedeních je taky dobrá [odkaz]
18. 6. 2013 17:29
Re: Laguna
Zmiňuju extrémní situaci.. pršelo jako z konve a zkoušel jsem reakci vozu při zatočení a Laguna prostě nezatočila oproti dalším zmíněným vozům.. není nad osobní zkušenost.. :-)
Avatar - aproximus
18. 6. 2013 17:27
Re: Bezkonkurenční... interiér
kolik ti je? 60? jinak totiž nechápu, co se ti na tom béžovém interiéru s imitací dřeva může zdát oku lahodící. světlý volant je podle mě naprostá zvrácenost. nejlepší interiér má verze GT.
18. 6. 2013 17:26
Re: Bezkonkurenční... interiér
No brát názor ti nebudu, ale myslím, žes tu lagunu viděl jen v děCkém časopise. Ta navigace možná není už nejnovější a designově nejlepší, ale takovej Amundsen jí může závidět. I to umístění je daleko lepší. Ta laguna už je taky na trhu 6 let, ale napsat, že bys to nesrovnával ani s OIII, kde je tvrdých plastů tolik, že oči přecházej, tomu už se fakt směju. :-) Zkus si tu lagunu opravdu prolízt.
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 17:26
Re: Laguna
Jenže Laguna II se už nevyrábí, jinak v 50ti zatočí každý auto, na to se dělaj testy.... jen v některém dostaneš smyk, v druhém to ani nepostřehneš.
18. 6. 2013 17:23
Re: Laguna
Nový model Jetty přijde v září tohoto roku.. ;) jen tak mimochodem.. jinak v Laguně a opakuju to naposled jsem jel.. proč bych si to asi tak vymýšlel?...Ano v historii dostala 5 hvězd.. a to je podle staré metodiky EuroNCAP.. takže v nových testech musíš odečíst jednu hvězdičku..
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 17:21
Re: Laguna
Proč bych měl být jak malej? >:D Trochu přeháníš, je vidět, že si v Laguně nikdy nejel a ohledně bezpečnosti. Laguna II byla prvnám autem, které v historii dostalo 5 hvězd Euro NCAP a Renault se toho pořád drží. Nenutím ti ji kupovat, ale Jetta není uplně ctonst s podvozkem, je to Oktávka vlastně. Jinak na VW ted koukám taky, ale to bude asi jen chyba webu, ještě před týdnem tam byla. Na prodejnách ji stále mají a nový model ještě přijít nemá.
Avatar - kosmonaut
18. 6. 2013 17:19
Re: Laguna
Auto vypadá děsně lacině vevnitř? Laguna 3 má určitě problémy zvenku, ale zevnitř je udělaná festovně skoro jako Accord, jen ten posez je tak nějak všelijak, tady je Accord, nebo Mazda6 dál.
A ohledně toho zatáčení, no nemám zkušenost se základem, ale na druhou stranu můžu říct, že 4control je nejdynamičtější předokolka střední třídy. Zkus ji, budeš překvapený :-!
18. 6. 2013 17:18
Re: Laguna
Testoval jsem nejvyšší výbavy samozřejmě. Focus 1,6 EcoBoost, Opel Astru 1,6 Active, atd.. prostě vždy střed výbav od dané značky.. a ano Laguna nezatočila ani při 50km/h a ani v 40km/h ..podotýkám ,že pršelo ,ale na druhou stranu všechna auta v tom samém testu obstála a Laguna těžce propadla.. ohledně dálnice věřím ,že Laguna může být komfortní,ale prostě není stavěná na extrémní situace a nesedl bych do ní i kdybych měl jít pěšky,protože to je bezpečnější.. o interiéru mám trochu jiné představy než je v Laguně..což je na druhou stranu hodně individuální a chápu,že má někdo jiný názor než já.. ;)
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 17:17
Re: Bezkonkurenční... interiér
Zajímavý, nedávno si mi tvrdil, že OIII je co do kvality i do prostornosti stejně jako Passat/Mondeo a nad Renaultem. Já sem si proto udělal kůli tobě další exkurzi a přesvědčil sem se o opaku :-) Mohls mi to napsat takhle rovnou a nemusel sem tam jezdit >:D Navigaci sem nezkoušel, ale v LII sem ji měl a je pravda, že vypadala počítač z roku 1991. I 40 sem taky zkoumal a ta dle mě nemá ani na Passata a a ani na Lagunu, korejci to ejště pořád tak nevychytali. Jediné, čím mě dost zklamala LIII je prostornost oproti dvojce a to jak v kufru, tak i v kabině.
18. 6. 2013 17:16
Re: Laguna
Nebuď jak malej,ale testoval jsem nejvyšší výbavy samozřejmě. Focus 1,6 EcoBoost, Opel Astru 1,6 Active, atd.. prostě vždy střed výbav od dané značky.. jinak ano Jetta se už v ČR neprodává.. podívej se na stránky VW.. ;) a ano Laguna nezatočila ani při 50km/h..podotýkám ,že pršelo ,ale na druhou stranu všechna auta v tom samém testu obstála a Laguna těžce propadla.. ohledně dálnice věřím ,že Laguna může být komfortní,ale prostě není stavěná na extrémní situace a nesedl bych do ní i kdybych měl jít pěšky,protože to je bezpečnější.. :-)
18. 6. 2013 17:12
Re: Bezkonkurenční... interiér
Seděl... A musím říct, že co do provedení, je i taková i40 úplně někde jinde. O Passatu,M6,nebo Superbu se ani nebavím...

Už když se podíváš na tu navigaci... to je jak z pouti! Prakticky v každém Renaultu, Lagunu nevyjímaje, si připadám, jak v děcké hračce. S OIII Ambiente bych to ani nesrovnával! Škoda jde s materiály a provedením detailů níž a níž s každým dalším modelem,co přivede na trh... Ale vedle takového Golfu VII v "Comfortlineu" by se interiér Laguny musel stydět! A to je auto o třídu níž...
18. 6. 2013 17:10
Re: Laguna
Tak nic proti, ale začínám si myslet, žes v Laguně nejel. Že interier vypadá lacině, to je dobrej úlet, ale mysli si co chceš, že v naftě je to traktor, tak to pak nevím, proč jsou v testech dCička hodnocení jak projevem, tak i chodem velice kladně, a s tím zatočením, to taky nevím. Určitě jsi nejel s 4controlem, pak bys tohle nemohl napsat. A že auto nezatočilo??? No myslím si, že malinko přeháníš, a Lagunu si do svý reakce přidal jen pro zajímavost, aby jsi mohl psát pod tenhle článek... Vypsal jsi všechno nižší střední, většinou hatchbacky. A věř mi, já Lagunou najel hodně.
PS: Jakou výbavu jsi testoval, když byla levnější než Astra, Focus, Jetta i Corolla??? Tos testoval vrcholný verze proti základu??? Neztratil ses malinko? Takže promiň, ale nevěřím, že jsi to auto měl v ruce.
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 17:07
Re: Laguna
Prosimtě mohl bys specifikovat jakéže vozy si to porovnával?:D Jaké roky výroby. To byly nové auta? Nebo rozsekané vozy z vrakoviště. Jetta, že se neprodává?:D Že laguna nezatočila 50km/h?:D
Víš, že podvozek 4control zatáčí i zadními koly? Jetta má dost chabý a uskákaný podvozek, máme ji doma a nová je na tom hodně podobně, pokud si nejel sportlinem se sníženým podvozkem. Laguna měla jeden problém v zatáčkách a to, že díky vlečné nápravě uskakoval zadek na příčných nerovnostech. Naopak z těchto vozů i o generaci starší Laguna na dálnici byla parádní :-)
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 17:00
Re: Bezkonkurenční... interiér
Sědels v ní někdy? Alespon v té střední výbavě? Zpracování a materiály jsou daleko příjemější a působí hodnotněji než dost vozů konkurence. Nedávno sem u jednoho dealera, který prodává Škodu a Renault porovnával OIII Ambiente a Lagunu III Black edition ve stejné ceně! Laguna uvnitř působí daleko honosněji, měkčené plasty, dekory nepůsobící jak plastová náhražka. I přes svůj věk a kontroverzní design zvenku na mne působí velmi pocitvým dojmem, holt renault po rozvrzané palubce z LII musel udělat krok dál. I když L II své doby jako nový vůz měl použity také dobré materiály, jen to slícování po desiítkách tisíc km a výmolech nebylo ono:)
18. 6. 2013 16:58
Laguna
Já Vám nevím ,ale Renaulty se mi prostě nelíbí a to jak designově zvenku tak interiérově. Auto vypadá děsně lacině vevnitř a když to máte v naftě,tak je to děsnej traktor. Jízdní vlastnosti jsou děs a hrůza. Měl jsem možnost se svézt s Lagunou, Jettou, Oplem Astrou,Corollou a Focusem. Dobře porovnával jsem ve svém případě sedany,ale nemyslím si,že by mezi sedanem a kombíkem byl zas až takový rozdíl(až na 20tis příplatek za kombi). Zmiňovaná auta jsem si zajel otestovat (musím konstatovat,že v té době hodně pršelo - resp. v době povodní). Vyzkoušel jsem si reakce vozů včetně chování podvozku stylem jedu 60km/h a prudce zatočím volantem a čekám jestli to auto zvládne v této rychlosti a zatočí. Začnu těmi co dopadli dobře a to snad jedině Corolla a VW Jetta.. tam podvozek ani ťuk a auto zatočilo tak jak mělo. Opel Astra měl tak trochu problémy(přece jenom je dost těžkopádné) a bylo slyšet takové to skřípání podvozu,ale auto zatáčku vybralo bez problémů. S Focusem to bylo stejné jako s Astrou. U Focusu bych snad už jenom zmínil velký poloměr otáčení,protože vytočit se s tím autem byl děs. No a nakonec bych skončil u Laguny.. jedu a prudce zatočím jako v předešlých případech a světe div se auto vůbec nereagovalo a jelo stále rovně.Řekl jsem si dobře to auto je přece jenom levnější než předešlá auta co jsem testoval a tak jsem snížil rychlost na 50km/h. Bohužel ten samý efekt auto vůbec nezatočilo a ujel jsem další dva metry. Takto jsem to zkoušel ještě v 40km/h a nakonec při rychlosti 30km/h auto konečně udělalo to co jsem po něm chtěl a to,že zatočilo v extrémní situaci. Rozhodně bych si Lagunu nekoupil. Na tom autě je prostě znát a to jak v interiéru tak i na jízdních vlastnostech,že se prostě šetřilo. Spíš bych doporučil VW Jettu(která se teda už v ČR neprodává) a nebo Corollu a to buď starou a nebo novou.. :-)
18. 6. 2013 16:57
Re: A nový model?
Dovolím si nesúhlasiť, minimálne dizajn kupátka je absolútne boží z každej strany zvonka aj zvnútra.
18. 6. 2013 16:54
Laguna l,ll,lll
obavy stranou,prozatím je vše ok,dle mého názoru je laguna desingově parádní(vždy byla),nic bych neměnil. :yes: :yes: :yes:
18. 6. 2013 16:45
Re: Bezkonkurenční... interiér
Až na to provedení ala Renault ;-\ Design je v pořádku...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 6. 2013 16:42
Bezkonkurenční... interiér
První dvě generace jsou pro mě autoritou. Ovšem kdybych měl volit ve střední třídě, neváhal bych ani chvilku (možná ještě nad C5). Už jen za tvarově jedinečný interiér... v této variantě je nebývale nadčasový a oku lahodící
[odkaz]

:-)
Avatar - Jaros71
18. 6. 2013 16:35
A nový model?
Facelift už to moc nevytrhne.. :-(
Design této Laguny se moc nepovedl..přestože jde o dobré auto s pěkným interierem.
Na krásu Laguny č.1 nebo prostornost Laguny č.2 může jen vzpomínat..
Navíc má nLaguna dost špatnou pověst..a ta se napravuje těžce! :-!
Snad se nový model povede víc...toto je již jen čekání na něj! ;-)