Dva pubosi se tu aspon mohli trumfovat, kdo da vic odkazu a do toho Kylie ktera NEchape tohle auto. Myslim, ze nejaky miliardar a ze jich par je i u nas, vubec neresi, co si o tom aute mysli Kylie, topper bo flajbojéda, bud si ho koupi nebo ne >:-[]
I když mi asi někdo neuvěří, tak toto auto se mi tedy vůbec ale vůbec nelíbí. Vrak na kolečkách.
Spíše bych se rozhodl pro klasiku v podobě AMG a pokud supersoprt, tak Corvetu, Chargera, Camaro, M5, ferarri.
Pokud v trase přiblížení nejsou překážky, tak to zase tak hrozné není. Nebývají stavěná na nic většího, ale přistát na nich jde. Na některých přistane i takový prcek jako Airbus A319. Větší problém než přistání je ale pak vzlet, protože máš mnohem více paliva. Nouzové řešení je jen popoletět na nejbližší vhodné letiště (které většinou bývá blízko) a tam teprve natankovat na cestu domu. Je to tedy otázka přiblížení, délky dráhy a hlavně toho, čím letíš. Hydroplány jsou zajímavé; letiště máš, kam se podíváš. A nemusíš "zdobit" ostrov více než kilometrovým pruhem betonu. Jak jsem původně napsal, tady má vrtulník silnou pozici, jako každý VTOL stroj.
Na auto.cz chodim od jeho zacatku, ale az tahle diskuze a s ni KYLIE me donutila se zaregistrovat :-) Veyron nema vubec zadny smysl kupovat a v tom je ten jeho smysl. Pohybuji se v business letectvi a tam je krasne videt, jak bohati lide (ne)uvazuji. Resit nejakych 25 tisic za letovou hodinu vrtulniku (jak tu zaznelo) je asi jako shybat se na ulici pro desetnik, ktery uz je navic davno neplatny. Ti nejchudsi a ti, kteri porad jeste neztratili kontakt s realnym svetem, si pronajmou letadlo, kdyz nekam potrebuji letet. Priklady takoveho letu krom obchodnich jsou napr.: par z Ruska si jede na jeden den zalyzovat a nebo zenska leti na prehlidku do Parize. Prumerna cena za takovy let z Moskvy podle typu letadla je 750 tis. az 1,5 mio. Ti bohatsi si takove letadlo koupi (20-70 mio dolaru) a kdyz s nim zrovna neletaji, tak ho pronajimaji, aby se jim alespon snizily naklady na provoz a údržbu. Pak jsou jeste bohatsi lide, kteri nechteji, aby se nekdo vozil jejich letadlem a tak i pres to, ze naletaji jen 100 - 200 hodin rocne a zbytek casu letadlo stoji na zemi, ho nikomu nepujcuji. No a pak jsou lide, kteri si koupi VIP verze velkych dopravnich letadel. Nejmensi z nich - prestaveny B737, stoji v zavislosti na vybaveni od 120 mio dolaru. Jeden takovy Boeing je i v CR. dokonce existuje i soukroma A380 a takova letadla se opravdu nepujcuji dalsim lidem. Opravdu si myslite, ze lide, kteri si kupuji Veyron resi otazku "co za to dostanu" ve financni rovine? Resi se ego a chtic....
:yes: mám to stejně. :-) Strašně se mi líbí, že to auto je použitelné každý den, ale hlavně to, jak vypadá - líbí se mi neokoukaná auta, shooting brake od Ferrari by mohl být jejich král. :-)
ale pak jsem ho viděl v Monaku, vše jsem pochopil a pokud bych ho měl, tak bych s ním i jezdil. Vyloženě z něho čiší, že umí jezdit i pomalu a není to jen účelové auto pro překonání rekordu.
Kylino, kup si už konečně tu Alpinu, strašně se ti uleví.
hezky se tu hadate,ale nejak si neuvedomujete ze Veyron neni v podstate auto. je to investice. pres 90% lidi si jej koupi JEN jako investici tj. vec kterou za par let prodaji draz nez koupili. dost tehto aut ani nikdy nevyjede, max na nejakou exhibici, kilometrove najezdy jsou vesmes minimalni. ano,existuje urcita skupinka prachacu, co z nej delaji daily drivera. to ale neni vubec pravidlo.
je to Bugatti nikoliv VW (majetkova provazanost s koncernem jeho cenu snizuje, tohle ve svete bohatych je hendikep) . taky vesmes me bavi ponekud hloupe argumentace o koncernu v Bugatti nebo v Lambu.ano, formalne ano. ceo,cfo a podobni jsou koncernem dosazeni. banda kravataku asi sprechuje nemecky. nastesti to ale nejsou furt nemecke automobilky, a tak delaji co delaji, tj zajimava auta. nastesti na zmenu filozofie znacky ji nestaci koupit. automobilovy prumysl je jako kazdy jiny, ze jedna firma junou koupi ji vesmes nijak nezmeni, jen ty financni toky zacnou proudit jinak
To jsou starosti... ať jsou výkony jakékoliv, po stránce designu je Veyron tučný dinosaurus, s obezitou a zakrnělou hlavou.
Každý přece ví, že nejkrásnější supersporty jsou z Itálie a (většinou) od Ferrari. V designu NEMAJÍ sobě rovného (možná tak ještě Jaguar E-type, patrně nejkrásnější sporťák všech dob...).
Caparo T1 jsem dlouho měla jako své "AUTO SNŮ" - vidím že "oprávněně" :-)
Veyron pochopitelně není "špatné/špatně jezdící" auto - ale jak správně zmiňujete podobné výkony zvládá mnoho NEsrovnatelně levnějších vozů, které navíc NEjsou prodělečné! Plus mají i "normální" (nebo alespoň "normálnější") servisně provozní náklady.
PS: ("až") 16té místo "normální" verze VEYRONu je skoro "ostuda" (když stojí jako VŠECHNY vozy "okolo" něj DOHROMADY ;-)
Veyron rozhodne nie je zly ani v zatackach: [odkaz] [odkaz]
Ale zase s ohladom na vykon to nie je ziadna slava, ostatne auta v tabulkach maju +-polovicny.
Taky Aventador tiez nie je stihla modelka, ale napriek tomu s 30% mensim vykonom drzi krok.
Souhlasím, vrtulník je (vhodnější) na kratší trasy..
PS: S tou (ostrovní) vlastní drahou, já vám nevím - přistával jste někdy (třeba) na Korfu nebo Madeiře? :-)
Velká "zábava" je prý i letadlem na lyže do Courchevel :yes:;-)
Není nad to, když má ostrov vlastní dráhu. ;-) Mé spíš z hor a prací směrem k polárnímu kruhu. Porazit letadlo mezi městy je hodně těžké. Vem si například trasu Praha-Berlín.
No to jsou příspěvky...Veyron je hlavně ukázka schopností koncernu, jeho klenot a budovatel image. Když se zeptáš pár lidí na ulici na slovo Veyron, velká část z nich hned bude vědět o co jde. Brutální monstrum Veyron, špička automobilového průmyslu. A o tom to je. O finance VW si opravdu starost dělat nemusíš, ten si i přes dvě prodělečné automobilky vede více než dobře...Takže takové rady typu "udělejte z něj konkurenci toho a toho" bude lepší si strčit za klobouk. Od toho je snad v koncernu jiná značka.
Ale na 130 km/h si (ani při "neomezeném rozpočtu") NEpořídím Veyron, ale Rolls (nebo alespoň S-Klasse. No a při všech jiných rychlostech těch 100 na 100 (skoro) bere :-)
PS: Mé zkušenosti s vrtulníky nejsou až tak "z města do města" jako "z ostrova na ostrov" ;-)
Ano, když "dražší" hodinky tak URČITĚ skeleton(y) - také se mi MOC líbí :yes::-)
PS: Franck Muller mne až tak úplně neoslovuje, ale (třeba) Millenary Collection od Audemars Piguet, to je :yes::yes::yes::-)
PPS: A málem jsme ZAPOMNĚLI na (alespoň mně se "líbí") ULYSSE NARDIN! Ty jsou také MŇAMka ;-)
promin, ale je tu skoro 150 komentářů a člověk by čekal, že se z nich taky něco dozví. Místo toho tady píše nějaký adolescent, jak by klidně ještě dneska ukončil výrobu veyronu, panameru nesnáší a korunu tomu nasazuje jeden mudrc po kterým se to nedá ani číst. Promiň, že mi tato diskuze vadí.
fakticky ti moze byt uplne jedno kto co kolko kedy komentuje ... od toho je tu totiz diskusia aby sa diskutovalo.... ak mas pocit ze sem nezapadas tak zbytocne sem davas aj tento svoj jeden jediny komentar s nulovou hodnotou ;-) nic v zlom..... ;-)
a co mas proti Kylie tiez neviem... hadam je sloboda slova nie?
Takové Vacheron Constantin Malte Tourbillon... navíc v provedení skeleton. Hned se mi sbíhají sliny. :-) Vůbec mne skeletony (tedy hodinky s odhaleným strojkem) celkem oslovují, ať už jde o Vacheron Constantin, Audemars Piguet, nebo třeba Franck Muller, který mne k tomuto stylu přivedl.
Jestli se nepletu, tak třeba do Tater je to zajímavý způsob dopravy. :-) Mezi silná útočiště vrtulníků patří například hory, nebo moře. Samozřejmě, ve chvíli, kdy chceš rychlost za každou cenu, vrtulník najde širší využití. Ale nenatankuješ na každém rohu a nepřistaneš na každém rohu. V obecném případě se většinou autu nevyhneš, pokud se pohybuješ v zastavěné oblasti.
Když to vezmu z mého úhlu pohledu, vrtulník je zajímavý, když to mám daleko na letiště, což u velkého města nehrozí. Naopak ve městě je k ničemu pro relativně malý počet heliportů. Mezi městy jednoznačně vyhraje letadlo (pokud nejsou až příliš blízko).
Na kolika místech v Evropě můžeš jet více než 150? A ve 130 určitě 100/ 100 nebere. ;-)
Ano a první zakejhala místní husička.Já myslím že nikoho nezajímá co ty bys raději..Ještě pár takových kousků od VW,pak tě klepne a nebudeš tady plevelit diskuze.
tak mozne to je ;-) ... az tak do hlbky nevidim ale rozhodne panamera nie je nic svetoborne ... navyse vyzera hrozne.... to auto je proste hnusne ak to mam takto slusne povedat... najkrajsi je jaguar XFR S..... ten vedla panamery doslova svieti :yes:
Ano v přímce dostane Panamera nafrak,ale ten odkaz to pro mě není níc,natož test,pro mě je důležité chování a stabilita v zatáčkách a tam se karta otočí
panamera je len marketingovy tah od porsche ... podobne ako cayenne
inak tu dostala panamera na drzku od vsetkych svojich superov.... a pritom by clovek povedal ze panamera to vyhra ...... a ono opak je pravda [odkaz] ;-)
konkurencia si spravila z porsche doslova dobry den >:D
ano FF je svorkolka a ma aj velky kufor... je praktickejsia urcite ako italia >:D .... ale uz to nie je ta klasika co clovek od mena ferrari ocakava... proporcne mi pride tiez akesi divne.... kabina je naroubovana dozadu podobne ako kedysi v Z3 coupe od bmw.... posobi to disproporcne ;-\
Výkladnice technologií?Opravdu?
Když to přirováme k letectví,kde se vkládali naděje do nadzvukového cestování,což Concord dokázal (komfort,rychlost bezkonkurenční) a to dokázal i za nejkratší čas oblětět Zemi,ale stejně nakonec výsledky jsou sporné.Ale to byla ukázka vyspělích technologií.
Tak auto,které si hraje na to ,že je nejrychleší (ono je,ale po rovině a na velmi krátkou vzdálenost) a přitom je na 300-500km ujeté vzálenosti pomalejší,než kterékoliv jiné auto, tak to mi nepřijde jako vrchol technologií.
Já njesem fanda Panamery ,Panameru nesnáším ,ale to FF je pro mě tak odporné ,že bych si vybral menší zlo,teda kdybych si měl vybrat z těch dvou
Bohatě by mi stačil jak jsem napsal Sedan z vyšší střední třídy z 3 německých prémiových značek. 4x4 3.0 diesel nejsilnější
Mým favoritem ja Audi A6 ollroad v bílé barvě s 230kW,quattro, do zadu naložím kolo aniž bych sundal přední kolo a zajedu si na jakkékoli hory mě napadne a přitom pohodlně a luxusně, to by s Panoramou a FF vůbec nešlo
FF je iste fajn auto... o tom nema vyznam debatovat... ale mne sa nepaci... fakt neviem ferrari prist na chut jak italia tak aj FF a dalsie modely... skor sa mi pacia aston martiny jaguare lotus corvette mclaren a z talianov este tak maserati
Vzhledem k ceně pronájmu vrtulníku bych je za VELMI EKONOMICKÉ naopak asi označila. Spotřeba ca stejná jako u VEYRONu, ale NEmusíte platit těch "vstupních" 150 milionů + daň ;-)
PS: V česku bude jejich využití asi opravdu "omezené" (ale to i toho VEYRONu :-) ) a jinak na MNOHA místech (a velký) smysl mají (zatímco ten Veyron na doslova pár dálnicích v Německu - všude jinde je NAPROSTÝ NEsmysl - v Německu je to jen NEsmysl ;-)
Vidím to (zcela) JINAK ;-)
Modely s motorem vpředu dělá(lo) Ferrari "odvždy" (alespoň co já pamatuji :-) ) = JE to "normální" Ferrari ;-)
Mně nejde ani tak o místa vzadu (tam někoho vezu jen ZCELA výjímečně), ale o praktičnost. Vždy jen kroutím hlavou nad (asi "rádobyvtipnými") klišé o tom, že ve Ferrari vám stačí kreditní karta - no NEstačí :-)
FF splňuje VŠE co od vozu chci. Má (skvostný) V12 (srovnávat s "pomalíkem" typu Panamera skoro nemá smysl), má dostatečný zavazadelník (pro 2 dospělé a dloooouuuhý víkend) a je to (samozřejmě) ZADOkolka, které ale (když je to OPRAVDU NUTNÉ) je schopná zafungovat jako 4kolka = co víc chtít (když chcete jen jedno auto, lepší "univerzál" NEznám ;-)
PS: Pokud to ale chcete brát čistě "prakticky", tak máte pravdu, že dnes 3litrový dieslový 6ti válec NAPROSTO STAČÍ (a i u něj jen TĚŽKO hledáte místa kde ho můžete "plně využít" [odkaz]%5Bpointer%5D…
ja znacke ferrari neviem znova prist na chut... od cias modeny a maranella sa mi tieto nove modely uz vobec nepacia..... neviem sam preco.. necitim k nim nic.... skoda ;-\
Vrtulníky jsou zajímavé, ale rozhodně nejsou ekonomické (zrovna 135 má variabilní náklady na úrovni 25 tisíc korun za hodinu letu, čistě spotřeba je přitom myslím někde kolem 100 na 100) a není zase tolik míst, kde s nimi můžeš přistát. Opravdu smysl dávají jen na specifických trasách. Jinak 135 je dobrá volba, za to si zasloužíš :yes:;-)
1) Oprevdové Ferrari ,teda aspoň podle mě má mít motor prostřed,jak je Ferrari s motorem ve předu,nezajímá mě,není to pro mě Ferrari
2) FF je 4x4 tváří se jako Coupe s místem vzadu 2+2,kdyby si čirou náhodou chtěl někdo sednou do zadu tak v Audi A3 je víc místa , kufr je zoufale malý a žere to jak
Ferrari a přitom to není Ferrari
Zhrnutí: vzhled bych přirovnal k Alfě 147 ,nebo Audi A3,je to nepohodlné ,Drahé, Ferrari 4x4 to není fór, Hlučné, nic to neuveze ,spolehlivost nevím,ale často se stím musí do servisu , bude klesat rychle na ceně a hlavně to není Ferrari
Když to srovnám s Panamerou,tak Panameru bych naopak bral všemi deseti
A to se mi Panorama opravdu moc nelíbí,ale než FF tak budu s Panamery nadšený
A než Panemuru to bych vzal raději nějaký sedan s 3 německých prémiových značek,4x4, diesel 3.0 nejvýkonější a byl bych úplně vysmátej.
SPRÁVNĚ - je to "mnohonásobně" (a přesto jsou "horší" ;-)
PS: Spletla jsem si to s "klasickými" Patek Philippe Supercomplication (tam je to ca 2-násobek :-)
PPS: Vidím že (i zde) máte "přehled" - (ostatně) jako VŽDY ;-)
na jeho hrubu silu skoro nikto nema ale skor sa mi pacia lahke sikovne sportiaky... obratne a aj dizajnovo zaujimave .... napr lotus evora S je celkom sexy [odkaz] , paci sa mi aj mclaren MP4-12C [odkaz] a zaujimava je aj nova corvetta [odkaz]
horlave lamba moc nemusim ani ferrari.... mam radsej anglicke sportiaky a aj americke corvette sa mi velmi paci ;-) .... takze tu by som smeroval svoj vyber :yes:
Dvojnásobně? Chopard stojí myslím minimálně desetinásobek. Pokud jde o PP, před dvěma lety dražili tohohle krasavce z roku 1928 [odkaz] 3,6 milionů dolarů.
Znám Volvo neboj , měli jedno z nejlepších SUV na světě ,ale dlouho jsem je tu neviděl a poslední co sem o Volvu slyšel bylo to ,že se možná stáhnou z Amrického trhu,protože se jim tam nedaří , samozřejmě v prodejích
Dle tvých odborných soudů na parametry výše zmíněného vozu a neschopnosti napsat alespon název správně ,nemůže nikoho překvapit že ti Volvo nic neříká.. Díky bohu.. :-!
Nepamatuji si žádné video kde by měl Veyron problém se zatáčkou.Není to muscle car ale technologicky nejvyspělejší supersport na planetě.Takže svou váhu dokáže dohnat v jiných parametrech.
1) NEsouhlasím
2) vkládáte mi do úst něco co jsem NEřekla (ani tak nemyslela - ani vzdáááleně!)
3) NEvím jaký byl Ettore, vím že Veyron jsou spíš ty hodinky samý diamant (přičemž JÁ ocením spíš ty od Patek Philippe
4) Jágr a Hašek budou spíš "podobného druhu", což Ettore a Ferdinand (spíš) NEbudou (jak jsem napsala - alespoň se DOMNÍVÁM
5) jsem ráda že jsem na té tribuně sehnala alespoň lístky do první řady - jak je nahoře na galerce?(nevím jak se řekne poslední řada na tribuně :-)
6) kdo chce koupelnové kohoutky ze zlata jeho věc - jestli vám se líbí kupte si je, já si je NEkoupím ani když budu mít volné prostředky na 5 těchto VEYRONů (po dlouhé době jsem si na Tankstelle vsadila, v EuroMillionen se totiž tenhle týden hraje o 185 milionů € (to je nějakých 4 a 3/4 miliardy korun :-)
Snažíte se to "překroutit" ZCELA JINAM než jsem měla na mysli 8-s
Jen si NEjsem jistá, zda jste můj text NAPROSTO NEpochopil, nebo NEchtěl pochopit :-|
Zajímavé, jak velká diskuze se může rozběhnout ohledně praktického pohledu na koupi podobného auta. Myslím, že to nemá smysl. Rád se podívám, jak posune rekord v maximální rychlosti a třeba i stropu v ceně nových vozů.
Pokud kvůli jeho vývoji nebudu platit výrazně více za obyčejné auto, tak mne to až tak neštve (vím, že výdaje jsou značné, ale na druhou stranu získají i nějaké know-how). A jestli seženou zákazníky, tak proč ne. Mě halt neoslovilo a tak si pořídím asi ojetou Celicu. Každopádně, těch 160 mil. vypadají například vedle Ferrari 250 GTO poměrně směšně.
Na téma výhodnosti by se dala vést diskuze do aleluja... stejně tak o praktičnosti. Mimochodem, tím spíš, že žijeme v době, kdy prudce roste trend SUV do města.
P.S. Ta cena bude smysluplná, když za ní budou schopni prodat všechny (či většinu) plánovaných vozů.
Teď mě napdalo vzhledem k tomu jak rychle Veyron jezdí v Městě,možná by bylo lepší koupi si tank za 150 miliónů, maximálku může mít sotva 80 km/h ,ale na rozdíl od Veyrona ho nic nezastaví,tím myslím auta,stromy,domy
raději ale zůstanu u toho vrtulníku takový Eurocopter EC 135 by mi stačil
maximálku má 250 km/h a nějaké zátáčky ho nezajímají letí v přímce
Tak oni se tě určitě brzy přijdou zeptat, jestli to mají zrušit nebo ne, tak jim prostě poraď. Já se divím, že člověk s tvým potenciálem ještě strategii nějaké automobilky nedělá.
vieme ako som to myslel s tou bezpecnostou ;-) .. samozrejme prizabijes sa aj v 100km za hodinu ked napalis do steny v akomkolvek seriovom aute.... ide tu ale o pocit istoty a pohody v kabine... ved to pozname vsetci nie je 100ka ako 100ka.... 100ka v defenderi bude ina ako v mercedese S.... a 300ka v porsche turbo bude ina ako 300 vo veyrone....
Bože můj, Kylie, nekoukej jiným lidem do peněženky. Existuje spousta lidí, pro které 200m nejsou žádné peníze a na servisní náklady taky nekoukají, a už vůbec neřeší, jestli koupit Veyron NEBO sestavu "best of breed" z každé oblasti. Tu sestavu už totiž mají. Primárně pro takové lidi je Veyron určen. Samozřejmě mají Land Cruiser do písku a RR na svezení na večeři a takové věci, tak proč si nekoupit i Veyrona jako představitele kategorie "je mi všechno jedno"? Ty jim nerozumíš, já v jejich pozici taky nejsem, ale dovedu si představit, že kdybych byl, tak bych se choval úplně stejně. A just bych třeba zrovna tuhle speciální edici chtěl, protože ji třeba nesežene podobně bohatý bratranec. (Myslím, že se nejedná o selfmademany, ale spíš o jinou vrstvu peněz.) To, že je nechápeš a že to není tvůj styl, to ještě neznamená, že je budeme hanět.
Třeba ho udělali jen proto, aby štvalo 12leté české kluky v diskusi? Myslím, že na to nikdy nepřijdeš. Starej se radši o auta, která pro tebe smysl mají - navrhuji např. Opel Tigra nebo starší BMW 316i, to bude tak tvoje liga.
Raději bych bral Aventadora, je lepší pro každodení ježdění, na okruhu kde jsou zatáčky Vejronu natrhne *,stojí 5x míň , servis je 20x levnější
a Aventador je nové auto,nový model
Přiznejme si že Vejron už nám trochu zestárl a sešel ,je to starý model který už se neobmění, já bych ho rovnou zrušil
ano mas pravdu.... veyron je prezentovany ako taky rychly cestovny GT supersport... v ktorom sa aj pri rychlosti 300km za hodinu clovek citi absolutne bezpecne a vo vnutri ma ticho pohodu a vsade kopec luxusu..... ano tiez som o tom cital a par videi aj videl kde veyron jasne posobi ako bezne cestovatelske super GT .... znie to sialene ale vazne je veyron na realne jazdenie v podstate viac vyuzitelnejsie auto ako vsetky lamba dohromady .... podobny styl ma aj mclaren mp412C.... ktory je superrychly ale v podstate jazdecky nudny a uplne pohodovy
Ano, myslím si, že nemáte pravdu. Oba ti chlapi auty žili tak intenzivně, že z hlediska obyčejného smrtelníka jsou to oba olympijští vítězové. Má cenu, aby amatérka z tribun soudila, jestli hokejem víc žije Hašek nebo Jágr? Víte, vášeň může mít mnoho podob, může být umělecky okázalá jako u Ettoreho, nebo taky chladná, ale o nic méně stravující jako (zřejmě) u Piëcha. Chce to jen nebýt povrchní a nenechat se ošálit vnějším PR. Může klidně být, že Piëch tím svým sušším stylem přispěl automobilismu více než celý Bugatti - byl totiž méně bláznivý, více konzistentní a úspěšnější jako manažer. A mimochodem, E. B. nebyl lidsky nijak zvlášť milý a jeho otřesný vztah k zákazníkům a arogance byla proslulá. Proto se musím smát, když to po mnoha letech někdo řeší a argumentuje, že ego-podnik Bugattiho si zaslouží větší chválu než stejný podnik Piëcha. A jinak za svými názory si stojí nejen lidé konzistentní a moudří, ale i umíněné princezny či třeba schizofrenici - věřte mi, není to v dnešní době velká zásluha.
Ano, TAKÉ si myslím že budeme věkově "podobně" ;-)
+ URČITĚ SOUHLASím s dětskou duší :yes::-)
PS: To jsme se ale (když se nám do toho "neplete" Piëch) KRÁSNĚ SHODLI, že? ;-)
Tak ono to SVŮJ (ne)SMYSL má. Vím jaké je to přijet do hotelu ("jen") Bentley Continental = s tímhle bude vaše ego (asi) "hvězd se dotýkat" ;-)
Ale já raději (nějakou) tu (pravidelně obměňovanou) "sestavičku" aut, než jednoho PIËCHa za 200.000.000 kč (+ jeho provozně servisní náklady :yes::-) >:D
To by takový zdvořilý obrat, víme, jako že se bojím, že nemáte pravdu, že věkový rozdíl +-30 let mezi námi zase není. A k té dospělosti - ano, dětská duše je lepší a hravější. Však si taky spousta chlapů snaží tu hravost uchovat celý život.
Těžko ho bude "hanět", když ho stál (včetně provozních nákladů) kolik stál, ale tady mluvíme o VÝRAZNĚ ale opravdu VÝRAZNĚ dražším modelu/verzi - no a mně se zdá mnohem (nejen "rozumější", ale dokonce i LEPŠÍ) mít "sestavu špičkových automobilů" než jeden (typu) "poručíme větru dešti", aneb zlatá vodovodní baterie, aneb podiamantované hodinky (nebo šaty) jak jen to jde - HLAVNĚ když to bude nejDRAŽŠÍ ;-)
Toppere, chválím rozumný příspěvek. Jen opravuji jednu věc - Veyron je ve skutečnosti překvapivě HODNĚ použitelné auto. Neříkám na každý den, ale je na tom z tohoto hlediska líp než většina levnějších supersportů. Tak trošku klame tělem, třeba jako Porsche 911 - to je doslova na denní dojíždění do práce. Tento názor mám přímo od majitele Veyronu z ČR, pokud vím, tak jediného.
a) :-)
b) mám RÁDA věci "mimořádné", kvalitní atd. - ale ne toho typu "vanová baterie ze zlata" - asi tak ;-)
Možná ještě lepší příklad jsou ty hodinky které jsme výše zminila. I ty hodinky Patek Philippe (model Sky Moon Tourbillon) jsou vlastně NEsmyslně drahé, ALE je to cena za 2 ročně vyrobené kusy a naprostý VRCHOL hodinářské práce. Oproti tomu 2násobně dražší Chopard (201 Carat) je dražší jen kvůli těm diamantům = to je pro ty co ... co jsou celí "vedle" z (hodně) předraženého VEYRONu (já raději tu (pravidelně obměňovanou) sestavu Huayra + RR + RR + Wiesmann - nebo nějakou takovou, já RÁDA auta, a ta mi dá VÍC :yes:;-):-)
aky sa v automobilovom priemysle da dosiahnut... a samozrejme je to za extremnu cenu... to auto je v reale malo pouzitelne ... ak vobec.... ale nejde tu o to... je to ukazka sily a moznosti ake dnes automobilizmus ponuka.... chapem to.... beriem to ako jeden z extremov.... tak ako na jednom konci stoji Tata Nano tak na opacnom konci stoji bugatti veyron.... obe auta su samozrejme beznemu cloveku na nic.... ale o to predsa nejde
No dobre... podme k autu.. terajsi veyron som par rokov vobec nechapal a nevedel stravit... aj dizajn mi prisiel zvlastny... ale ako sa tak na veyrona uz posledny rok dva pozeram tak skutocne vyzera nadcasovo a proste neuveritelne presvedcivo a stylovo .... jednoducho je to gigant za giganticku cenu...
predsa len by to ale chcelo aby veyron schudol.... nie zeby majitel auta nejako mal problem s velkou spotrebou :-) ale rozhodne by uspora hmotnosti jazdnym vlastnostiam este viac pomohla....
momentalne sa ale uz veci maju trosku inak: [odkaz] koenigsegg :yes:
Zbytečná slova, jeho auta (alespoň dnes) NE"zajímají", naprosto JEDNOZNAČNĚ nad ně NADřazuje prodejní čísla (a kdyby mohl vyrábět kšunty za výrobní cenu 1000€ a prodávat je za 100 t. € udělá to..
..bez mrknutí oka!
PS: To by Ettore (alespoň si myslím) NIKDY NEudělal
Tak dobře, tak si shrňme fakta. Ferdinand Piëch je vnuk Ferdinanda Porscheho, vzděláním inženýr (a to opravdu ne inženýr ekonomie, ale vývojář), který celý svůj život pracuje pro automobilky. Začínal v Porsche, kde se podílel na vývoji Porsche 906 a dalších modelů. Pak přešel do Audi, které zvednul z pozice lepšího Wartburgu na pozici téměř srovnatelnou s M-B či BMW (říkám téměř, abych se nikoho nedotknul). Řídil úspěšný nákup Lamborghini a Bentley a řadu let vedl automobilku, která na rozdíl od mnoha jiných v evropské krizi nezakolísala. Takže tu máme člověka, který se s auty narodil, který měl zakladatele automobilky v nejbližší rodině, který má na auta vzdělání, který s auty 40 let pracoval, který auta sám tvořil a který koupil automobilky, od nichž si taková Kylie nikdy nekoupí ani 1 ks vozu. A proti tomuto člověku stojí Kylie, dáma nejistého pravopisu, majitelka dehtového Citroenu s asi 150 kW. A tato druhá bytost si dovoluje negativně hodnotit vztah té první bytosti k autům. No co na to říkáte - nepicli byste se z toho? Je to důkaz toho, že blázen sám nikdy nepozná, že je blázen.
Je to tedy ještě nějaký rok před Ettore-ho modely, ale když literatura, VŘELE mohu DOPORUČIT román FLORIANa ILLIESe - 1913: Der Sommer des Jahrhunderts (Léto jednoho století :yes::yes::yes::-)
Jo?
Oba byli egocentrici, kteří dělali auta.
Oba dva měli technologie a finance udělat nejrychlejší a nejdražší vůz své doby.
Oba dva tak vyvinuli a vyrobili nesmyslné vozy.
Oba dva na nich ÚMYSLNĚ prodělávali.
Oba dva stvořili legendu.
Můžeš se hádat, můžeš se přít, ale to je vše co s tím můžeš dělat.
Přiznávám že to jsem NEvěděla :yes::-)
Přesto si myslím že mezi Ettorem a Ferdinandem (a jich "vztahem k autům") je BIG sakra OBROVSKÝ zcela ZÁSADNÍ rozdíl ;-)
Víš proč Ettore vyrobil Royale? protože mu jedna hraběnka na večírku řekla, že umí jen kostitřasy pro spodinu, pro lidi s dobrým vkusem je zde Rolls. To je jediný důvod proč vznikl Royale. Pro ukojení Ettoreho ega ;-)
Souhlasím že Veyron NENí vůz na okruh, ale jinak... :-)
..jak "fungují" lidé co v koncernu rozhodují naposledy tento týden ukázali v případě WOLFGANGa DÜRHEIMERa - za což si zaslouží podobné "hodnocení" jako za ten Veyron za 200.000.000 korun českých = obé je CHYBA, rsp. NESMYSL ;-)
Takhle kdyby to vyrobil Citroen, co, to by bylo pošušňáníčko, to by bylo postů o tom, jak všechny ostatní koncerny za Citroenem technicky zaostávají... Ale VW, to je urážka dámy!
Proboha tě prosím, už toho s těmi okruhy nech. Veyron není plechovka na okruhy. Pokud se jeho majitel chce pobavit na okruhu, tak sáhne v garáži o dvě místa vedle. A ty se smiř s tím, že Veyron není auto pro tebe, že ty a třída jeho majitelů jste dva živočišné druhy, které se nepotkávají, které se nechápou, které se ani nepáří. A přemýšlení o "rujnování" koncernu prosím taky nech na lidech, kteří to rozhodují a kterým už někdo na rozdíl od tebe nějakou práci svěřil. Vím, že je ti 12, tak se snažím držet zpátky, ale zároveň se ptám sám sebe - taky bych psal takovéhle blbosti, kdyby mi bylo zase tucet?
Já rozhodně jsem PRO "rozmařilost", ale (a NEchci vám kazit představy) tohle auto je JEN a POUZE o egu FERDINANDa PIËCHa :-)
Je ekonomicky zcela NEsmyslné - je to opravdu ten vodovodní kohoutek ze zlata (který ale už NIC lepšího NEpřináší!!! Je jen "dražší" ;-)
Je to jako (ultra)drahé hodinky (třeba Patek Philippe Sky Moon Tourbillon, které "přebijete" ještě dražšími (Chopard) z diamantů - to už je "o ničem", jsou JEN dražší = a to je (PIËCHův) Veyron :-|
PS: Ettore byl (z umělecké rodiny) NADŠENEC do aut, Ferdinand je chodící kalkulačka s cílem oVWládat svět - oba mají/měli ZCELA jiné cíle a pohnutky. V žádném Žádném ŽÁDNÉM případě bych tyto dva pány NEsrovnávala, jsou jak "voda a oheň" (no asi spíš "oheň a voda" ;-)
ad a) jakých technologií? Těch co jsou potřeba pro vyvinutí a výrobu auta s maximálkou 400km/h.
ad b) pokud v tom hledáš smysl, tak to znamená jen to, že si to auto nemůžeš dovolit. Ono totiž žádný smysl nemá.
Kylie nechci ti kazit představy, ale tohle je auto o rozmařilosti. O ničem jiném. VW Group to auto udělalo z rozmaru, kupci si ho kupují z rozmaru. Nic víc, nic méně. Stejné jako před válkou Bugatti typ 41 Royale. Ettore ho udělal z rozmaru, kupci si ho kupovali z rozmaru. A Ettore taky na něm nic nevydělal.
NEchci vám "kazit představy", ale i velmi bohatí si vrtulník spíš pronajímají, než aby ho vlastnili.. ;-)
..a vlastnictví VEYRONu (za 200.000.000 kč) je tak NEsmyslná finanční zátěž, že to bohatý člověk NEudělá. Je to vůz určený nikoli pro klasické boháče (euro-atlantického "střihu"), ale vskutku spíš pro ty kdo potřebují posílit ego (a to co za ty OBROVSKÉ peníze nabízí bohužel už v reálu NEjde moc využít - MNOHEM lepší investice, pokud někoho auta "baví", je nějaká ta "sestava" aut viz můj první příspěvek).
PS: Na základě (mých "skromných") zkušeností s RYCHLÝMI vozy považuji za MNOHEM rozumnější mít "doživotní permanentku" (třeba) na nejrychlejší Ferrari (a k tomu MNOHO dalšího) než jeden Veyron (pohrobek PIËCHovy zpupnosti :-)
O čem je Veyron pro:
A) výrobce - ukázka toho nejlepšího co daný koncern (zde VW Group) může vyvinout a vyrobit. Studnice nových technologií, které se za pár let objeví částečně i jinde a hlavně extrémní budovatel prestiže koncernu, protože se tento vůz zkrátka nedá přehlédnout.
B) kupce - možnost si koupit jeden z nejexkluzivnějších a nejextrémnějších vozů historie.
Jsou lepší auta v jednotlivých oblastech? Bezpochyby
Jsou lepší věci pro investici? Bezpochyby
Ale o tom to auto není, to auto existuje ze stejného důvodu z jakého udělal Ettore Bugatti veleslavný model Royale. Ten model existuje, aby všem vytřel zrak technologiemi a luxusem. Pal to čert, že na tom Bugatti prodělává dnes, ale i před osmdesáti lety. Princip je stejný - technologicky na to máme, finančně si to můžeme dovolit, tak to uděláme. Kdo v tom hledá jiný smysl není příliš inteligentní.
Auto které prodají za 150 mio má výrobní hodnotu 300mio? Jak jsi na to přišel? JuicyMane tě vystihl správně, z toho co píšeš jsi jasný kandidát na koupit 150 mio rohlíků. Vem si na ně pořádnou tašku, ať je pobereš.
Nehledě na to že na okruzích kde jsou zatáčky, je těžký Veyoron neohrabaný a maximálku nevyužije, na málokterém okruhu se dostane přes 300 km/h
Nadváha a zbytečnost Veyronu je na technických okruzích nejvíc viditelná
To je počtení jak od pondělí do pátku - někdo kdo (velmi pravděpodobně) netuší ani co to je(zdi)t rychleji než 250 km/h "poučuje" jaké je to být miliardářem :-)
Právě že ekonomice rozumím, tak (sice souhlasím že to Volkswagen Group NE"položí") si nad výsledky projektu jen klepu na čelo - a nad tím že jsou (asi opravdu HODNĚ) "zaslepení" fanoušci které nezajímá "vlevo vpravo" a tomuto (prodělečnému) projektu (sovětského) typu "poručíme větru dešti" ještě tleskají, rsp. (stále) jej "obhajují" ;-)
Ráda jezdím rychle, ale vím že vozy nějak zásadně rychlejší než je (ca - nějakých) 300 km/h (bohužel) naprosto přestávají mít smysl. Jen za mého života se stav (myslím kvalita) a počet km na kterých lze (v jednom jediném státě na planetě) jezdit "rychleji" dramaticky zhoršil a snížil (a trend vůbec NENí dobrý). Již s vozem který je schopen jezdit oněch (něco přes) 300 km/h je dnes VELMI těžké najít "prostor" pro jeho využití. Kde je prostor je další vylepšování takových vozů, zlepšení jejich ovladatelnosti, jejich spotřeby, přip. i jejich pořizovací ceny. Udělat za 200 milionů korun (cena tohoto VEYRONu je myslím bez daně) vůz co jezdí (třeba i) 600 km/h je prostě NEsmysl (je to dobré JEN a JEN pro "nabubřelé ego" majitele :-) to já raději pravidelně obměňovat (nějakou) tu sestavu kterou jsem napsala výše ;-)
PS: O servisně provozních nákladech (a KRUTĚ OMEZENÉM dojezdu při vyšších rychlostech) VEYRONu raději nemluvě. Veyron je něco jako koupelnová baterie z pravého zlata = NEsmysl (a to já kvalitní špičkové a NE zrovna levné koupelnové baterie moc RÁDA mám! :-)
Kolik se prodalo Veyronů za celou historii Veyronu ?
A na každem Veyronu prodělají 2x víc než jaká je jeho prodejní hodnota
Z Ekonomického hlediska je Veyron dlouhodobě neudržitelný a v blízké budoucnosti se tento projekt ukončí, protože jinak Vejron zrujnuje VW, stačí aby přišlo pár krizí po sobě a ty promrhané peníze za Vejrona mít nebudou a budou je potřebovat
Za 150 miliónů bych si raději koupil vrtulník, má levnější provoz jak Veyron,nemusím ztrácet čas v zácpách a můžu se vznášet v oblacích
To je opravdu nedělní počtení tyhle dva komentáře. Typická omezenost svým vlastním vesmírem.
Nesmysl to je pro tebe. Ne, pro lidi, kteří si takové auto 1) mohou dovolit a chtějí jej mít ve sbírce a 2) auta, která jsi vypsala už dávno mají. Tedy, když jdu kupovat Veyron, nepočítám, kolik rohlíků bych za ty peníze mohl mít :-!
Taky je zákazníkovi Bugatti jedno, jestli v nějakém TopGearu (mysli show pro masy s pochybnou vypovídající hodnotou) zajelo Bugatti takový nebo makový čas. Jedna věc je ego vedení společnosti, druhá věc je uživatel auta, který v něm vidí nejen slušnou investici, okázalost (proč dolovat 1500k z 5.0 osmiválce když to jde i z 8.0 W16) a samozřejmě také jedinečnost.
Pokud víš něco o ekonomice koncernu, pak tě nemusím ujišťovat, že projekt Veyronu, jej zrujnuje jen velmi těžko.
K té tvé radě pro vedení VW (určitě už svolali nedělní poradu), oni už takové auto postavili. Je to třeba zmíněný Aventador. Nekompromisní supersport, pravda není to muší váha, ale koho to zajímá. Pochop profilování jednotlivých značek v portfoliu koncernu. Bugatti je o luxusu a pohodlí, který se snoubí s přebytkem výkonu a absurdní rychlostí. Nebudou stavět auto, které bude koncepčně blízké Lambu, jen luxusnější, dražší. Musí to být něco z jiné dimenze a teď prostě vychází z toho, co mají a třeba v příští z brusu nové generaci bude Bugatti váhově tam, kde je Pagani a ty budeš mít konečně důvod, proč si jej objednat ;-)
A ještě by ti zbylo na dům,souhlasím že tohle auto je úplná hovadina,navíc toho slavnýho Veyrona na Top gear DRáze porazil i mnohonásobně levnější Aventador a spousta dalších levnějších aut
Podle mě tohle auto vzniklo jenom proto aby VW ukázal nějakému Von Koneigssegu
že nemůže mít rýchlejší auto než VW, Veyron je moc těžký a neohrabaný v zatáčkách aby ten Veyron ten VW nezrujnoval, protože ani na jednom Veyronu nevidělá
VW dám vám radu udělejte opravdový Supersport z Bugatti, ale né brutální monstrum Veyrona, ale něco jako EB 110 a aby to bylo hodně lehké a rychlejší jak Huyura, slovem rychlejší ,ale nemyslím přímku,ale čas na kolo
...za nesmyslnou cenu.. :-|
PS: (mnohem Mnohem MNOHEM) Raději mít "sestavu" vozů jako je LaFerrari (P1, Huayra, Agera apod.), Range Rover ML AMG, Alpina XD3 apod., prostě nějakou "krabici"), Wiesmann (California, SL AMG apod.) a Rolls Royce (s řidičem) a ty pravidelně "obměňovat", než jeden...
..(NEsmyslný) "důkaz PIËCHovy nabubřelosti" ;-)