Nabídku tvoří dieselový šestiválec a dva přeplňované benzinové šestiválce, silnější i s pohonem všech kol. Všechny agregáty mají objem 3 litry, výkon sahá od 202 do 301 kW.
Ne, vnimas to pohladom vlastnej penazenky.
Ano, aj ja riesim, co si za peniaze kupim kedze ich nemam na rozhadzovanie.
Ale treba sa na to pozerat tak, ze kazdy, kto dosiahne nejaku zivotnu (financnu) uroven, hlada statky zodpovedajuce jeho urovni.
Tzn. clovek, ktory ma volne 2mega, nepojde do D3, pretoze ma smiesnych +28kW a 220tis. usetri, ale si kupi stroj, ktory zodpoveda jeho statusu.
Clovek, ktory ma zatial len 1.5mega, nepojde ani po BMW 550i, lebo je to jednoducho prenho nezmysel kupovat auto tesne na hrane. Ked uz, siahne po 535i alebo 530d a je spokojny.
Ludia, ktori vlastnou sikovnostou zarobili take mnozstvo penazi, sa nespravaju macossky k sebe a vedia si vybrat, co ich dokaze reprezentovat. Dokazu to napr. aj handry za par supov a nemusi to byt Gstar, Guess, Luj Vitón; ale naopak - na ruku si daju Breitling, pretoze to ovela lepsie ukazuje status, ale nie pred plebsom ktory tomu nerozumie, ale pred spolocnostou ich urovne.
Tzn. Maseratti nie je o ziadnom priplacani si.
Potom naco by si dakto kupoval Ferrari 458, ked rovnaku srandu moze zazit aj dakym Chevy Vette za skoro 1/3 jeho ceny??
Popsal jsi to přesně, ale závěr bych neodvozoval od situace na českékm trhu. O úspěchu nových modelů Maserati podle mě rozhodne US, Čína a blízký východ. V Evropě se bude proti D3 prosazovat pomalu a větší nárůst prodejů jde očekávat jen v Itálii.
Mase vypada vyborne, cena je nastavena vuci konkurenci necekane presne. Motory Ferrari budou /jako do ted/ velkym lakadlem, fleety nakrmi 3.0 TDi.
Pokud by s totoznym produktem prislo Porsche, muze zacit chystat kasicky na priliv zlataku.
Jakkoli zde na Renocar nezni chvalozpevy, je to velky showroom, vevnitr je mozno si vyzkouset cca 15 vozu, dalsi stoji na place, X5 mi pujcili na vikend, jen oproti obcance,
vim, ze servis maji superdrahy, ale praci odvedou, a za 2 roky tam jeste budou.
Totez v bledemodrem Audi v Porsche Auto, Mercedes u Hoska.
Ale kde v cesku si muzu ocekavane Mase/v teto urovni/ pred koupi prohlednout, vyzkouset, sjednat podminky - a KDE ho pak budu servisovat? Ve fiatu? V poslednich trech servisech na Alfy ( kde nejak presvedcive nezvladaji ani ty Alfy).
Bez prodejni a servisni site na urovni alespon Lexusu budou prodeje kusove a cele to skonci prodejem skupiny Ferrari nebo celeho Fiatu.
Ono totiz zacit stavet dum od tretiho patra sice jde, obvykle to ale drive nebo pozdeji cele spadne.
Pokud ti to nedošlo, tak Ghibli diesel existuje spíš proto, aby se ověřilo, jestli bude někdo mít zájem o Maserati s ropákem; pokud bude, nebude zas tak velký problém udělat Ghibli s nafťákem který tu Audinu 3.0 BiTDI 230kW pojede.
A i tak, maximálka a čas 0-100 km/h jsou ti reálně kdekoli jinde než na sprtinu na 400 m k prdu
Jdes na to spatne, zeptej se GTI, jak se kupuje auto v teto tride, s gracii, a na konci se akceptuje cena, ktera se pak zaplati, jakykoli jiny pristup je jen nakupovani auta na hranici financnich moznosti.
Ted vazne, ano, cena je az na prvnim miste, ovsem v kategorii Maserati, do ktere se dostava v tomto pripade nemecka trojka az v silnejsich motorizacich se hraje jinak.
I to Audi kupuje clovek, ktery se v autech vyzna a taky clovek, ktery nakupuje s excelem, za predpokladu, ze se jedna o druhy typ zakaznika, je dost mala moznost, ze se koukne na Maserati, protoze zrejme to sve vysnene premiove vozidlo od nemcu by nikdy nechtel vybavovo nadupat na uroven Ghibli, zustane tedy nekde na urovni 1,5 mega, nejlip v dizlu, jelikoz toho urcite najezdi hodne, ale nemysli si, ze clovek kupujici auta v cenove relaci 1,5 milionu nutne musi byt clovek, ktery tech nekde nemusi vypotit za vysnene auto. V mnoha pripadech bohuzel ano, v tom pripade tech 200 taci navic za na prvni pohled stejne auto muze zbat jako zbytecny luxus.
Kdyz se na to podivas tak, ze v pripade priblizne stejnych vykonovych verzi a stejne vybavenych modelu se dostavas na rozdil nekolik desitek tisic ceskych dolaru, a muzes si v garazi zaparkovat Maserati, na ktere zrejme soused s excelovou kalkulackou nebude jiz mit, ale ty bohate jo (at uz vatu, nebo koule), tak nevidim duvod proc si poridit urcite kvalidni vuz nemecke trojky, ktery ovsem parkuje skoro na kazdem rohu, a nejmenuje se Maserati.?!
Viz článek:
"Základní provedení má 18palcová kola, aktivní výfuk, osmistupňovou automatickou převodovku, samosvorný diferenciál a dále bi-xenonové světlomety, dvouzónovou klimatizaci, tempomat, multimediální systém s dotykovou obrazovkou, Bluetooth a USB. Interiér je čalouněn kůží Poltrona Frau"
No jasně, holt úplný nic.
Neřekl jsem že Ghibli má v základu keramický brzdy, pokud to tak vyznělo tak to sorry, to nemaj, ale
[odkaz]
The Brembo brakes have dual-cast discs, combining the properties of cast iron with aluminum’s light weight to reduce unsprung mass. Braking power is provided by monobloc calipers, with six pistons in the front and four in the rear, and ventilated, slotted discs (14.2 inches x 1.3 inches in the front; 13.8 inches x 1.1 inches in the rear). Stopping distance is about 118 feet from 62 mph.
Pokud neumíš anglicky, předek: 6pístkový monoblok třmen, 2-dílný ventilovaný disk 360x33 mm, zadek: 4pístkový monoblok třmen Brembo, 2-dílný ventilovaný disk 350x28 mm, brzdná dráha z 100 km/h: cca. 35,4 m. Fabrika uvádí 36 m (u všech modelů [odkaz]
Ten odkaz na brzdybrembo.cz jsem dával pro orientaci, kolik by takový brzdy stály na Audinu, bohužel tam není možnost pro novou A6, věř tomu ale že by stály stejnou raketu jako na tu starší, tak těch 200 táců za předek a stovku za zadek.
Audi A6 3.0 BiTDI Quattro 230kW má oproti tomu v základu vpředu nějaký prazvláštní třmen který ale nevypadá jako pevný třmen, spíš plovoucí 2 pístek a vzadu plovoucí jednopístek ... díky, nechci.
O tom předním brzdovém třmenu se můžeš dočíst samý pěkný věci, umíš-li anglicky, tady: [odkaz]
"It's not a Q5 problem. There's a thread about caliper rust in the A6 C7 section too. Here's a couple of shots I took at the Glen last weekend. It is a standard 2012 A6 dealers car in the Audi Corral."
"Není to prolbém jen Q5. Je tu také thread o korozi třemnu v sekci A6 C7. Zde je pár fotek co jsem vyfotil minulý týden v Glenu, je to standardní A6 z r. 2012, z dealerství Audi Corral"
Holt chceš za své peníze kvalitu, zvol Audi, nemůžeš udělat chybu.
Zrezlý brzdový třmeny ve mě osobně teda moc velkou důveru nebuděj. A co se týče kompletních brzdových systémů, tak nic lepšího než Brembo snad ani neexistuje (proto je taky používá snad každý ve svých sportovních nebo high-performance modelech, teda kromě Audi)
Nějak jsi neodpověděl, jak že je to s tím diferenciálem? Maserati má standardně na zadní nápravě mechanický samosvorný dif, bohužel jsem zatím nezjistil jaký typ ale to se brzy ukáže.
Audina v Quattru má standardně akorát střední Torsen, pak za příplatek 30 tisíc Kč je zadní sport Quattro diferenciál.
Co se týče designu exteriéru i interiéru, to je věc čistě subjektivní, obě auta vypadají dobře venku i vevnitř, mě se víc líbí Maserati, tobě Audina, ok.
Vyjadřovat se objektivně o nějakých "kvalitách designu" v tomhle případě nemá smysl a taková tvrzení jsou hodna idi ... GTIho.
Posuzovat a porovnávat pak spolehlivost nebo uživatelkou přívětivost auta, které nemáš (nebo snad ano?) s autem, které určitě nemáš, jelikož se u nás ještě ani neprodává a ani bysis ho nekoupil, to je fakt síla :no:
Nejel jsem v ní, to je fakt, ale svezl bych se, máš li tip na někoho, kdo mi ji půjčí, sem s ní. Trochu ale pochybuju že ty jsi s ní jel. Ale dokud se nezvezu i v Ghibli, pořád nejde porovnávat ty auta jízdně, což ty jsi už udělal, já se o komfortu jízdy, jízdních vlastnostech apod ani slovem nezmínil.
A že bych se měl posadit na zadek, tak ono auto se jinak než v sedě řídí blbě, takže takhle asi jo, ale jinak asi ne, mě německý trio Audi-BMW-MB nějak moc nevzrušuje.
Proc? To neni o +28 kW, to je o +28 kW A SOUCASNE +220k na uctu a SOUCASNE "mel jsem D3, vsechno bylo cajk, znam je". A to uz neni zadne "tahanie sa za motuziky" ale realna volba lidi kupujicich v teto tride, ze kterych navzdory predstavam spousty ludi jenom mala cast nevi co s uctem.
Jinak, to ze Evropane penize resi i u trid jako 5,7, E, S, je celkem zrejme z podilu dieselu v techtno tridach. Kdyby 200k nehralo rozdil, dieselu zdaleka nebude tolik...
Ale pojdme to uzavrit, tohle nerozsekneme. Image, exkluzivita (alespon do doby, nez bude Maserati prodavat tech 50k rocne) mluvi jasne pro Maserati, otazkou je, zda-li kupujici D3, na ktere Maserati cili, budou ochotni priplacet za tyto veci. Muj odhad je, ze za techto cen nikoliv.
Otacas otazku uplne zvlastnym sposobom - preco ma benzinovy zakaznik chciet dizlak? a preco by mal, ked si kupi benzinove Maseratti ? >:D
Hranie sa na to, ci niekomu bude chybat 28kW v naftovom motore je uplne smiesne.
Snad si myslis, ze potencialny zakaznik je pubertak hladajuci 0.8s lepsie zrychlenie u BMW5, aby to dakomu na krizovatke natrel?
Pokial by aj taku naturu mal, kupi si 300kW benzin, nie naftak.
Podla mojho nazoru nie je pre potencionalneho zakaznika dolezitych 20-30kW hore dole. Stale si moze kupit sportove auto, ked sa chce ohanat cislami.
To je chlapcenske tahanie sa za motuziky, kto ma dlhsi.
Potencialny zakaznik oceni skor kvalitu, renome, povedomie o znacke, exkluzivitu, komfort, pripadne niekto aj 'eyecatching efekt', teda schopnost pritahovat zrak okoloiducich a nezapadnut do davu.
Nemyslel jsem ceníkovou. Nicméně to, co jsem vypsal (plus věci jako připojení k Internetu, kůži, čtyřzónovou klimu, touchpad [tedy dražší navigaci] atd.; s tím, že ohromnou položkou je tam odvětrávání, asi 5k €, protože na něj navazují další příplatky), v Německu koupíš za ceníkových 71 tisíc €.
6valcove nafty D3 se v jiste konfuguraci urcite cenove priblizi k Maserati, castecne v techto vodach bude i lovit, ale jak je to jiz z pohledu na startovaci ceny modelu a axkluzivitu znacek jasne, primarne konkurentem nebude 5er, A3, nebo E-klasse, ale jen ty nejsilnejsi a nejnadupanejsi verze, a samozrejme take Panamera, na kterou tady kazdej nejak zapomina.
Mozna velikostne i cenove se k ni priblizuje spis Quattroporte, ale nevidim duvod proc by ta konkurence za stejnych okolnosti jako v pripade D3 versus Ghibli nemohla nastat. (Ono velikostne jsou na tom skoro podobne, Ghibli hraje sice nizsi cenovou ligu, za to vypada jako auto, i kdyz chapu, ze rozplacle brambory na kolech muzou take evokovat v jistych lidech orgasmicke stavy....)
Nepochybne, cokoli v dane kategorii od D3 se 6valcem, at uz v nafte nebo v benzinu rozhodne neni spatna volba, ale mas na to koule abys dokazal vyslovit: "mam v garazi Maserati"?
To je střízlivý pohled, jakkoliv nečekám, že by ghibli mohlo něčím nepříjemným zaskočit, hodnotil bych až po nějakém testování, přece jen, stojí ve třídě proti autům, která jsou tu v xté generaci a neustále vypiplávána. Jestli bude ghibli jízdně, zpracováním a provozními náklady na úrovni XF, bude to pro maserati rozhodně na pochvalu za první pokus. Cena je o.k.,1,7 se solidní výbavou nechává prostor jak pro vyjednávání tak pro "cenový jemnocit" až opadne první vlna zájmu o novinku. Mně to celkově přijde jako velmi dobře zvládnutý vstup do segmentu, technika na úrovni ( :yes: za samosvor), vhodně zvolené motorizace (lekce pro Japonce) a cena odpovídající kvalitě a image. Třebaže moc nevěřím v prodeje maserati kolem 50 tis., myslím, že ghibli bude prodejně pro značku přínosem. ;-)
Jak to byla ta veta s penezma? Doufam, ze ti neunikla ta podstatna vec, ze k utraceni je potreba mit penize. Kazdopadne neutracej, a prekonej tu nepopsatelnou vesmirnou silu, ktera ti brani v koupi A6ky, jdi do toho, a kup si to auto konecne!
Uz to pisu nekolikrat: protoze za to, co chce Maserati za V6 diesel, si koupis u Mercedesu E500. A ma zivotni zkusenost (i z nakupu aut) je, ze cena je - cet.par. - klicova. Otazka je samozrejme, zda plati cet.par. ;)
Ad doplnky: bavime o zakladnich cenach, priplatky budou u D3 i u maserati, to bychom se nikam nedobrali.
A otocim Tvou otazku: Proc by si dosavadni klient D3 mel za svych tezce nabytych 1.7 mil. koupit sestivalcovy diesel a ne 8valcovy benzin? Nebo, proc by mel preplacet 220 k za 202 kW maserati kdyz muze mit 230 kW BMW?
Ano, image ma jiste svou cenu a pro nemalo lidi je 220k za priplatek image Maserati akceptovatelnych. To ja nepopiram. Jenom rikam, ze pokud chce Maserati prodavat 9x tolik aut co loni, cena za Ghibli (jinak krasny sedan) ma byt 1.4-1.5 mil. za zakladny diesel.
Ved este napis dovod, preco nechciet M.
Preco ist do D3? operujes cely cas len cenou. Zase 200tis. nie je tak zavratna ciastna pri cene 1.5mega. O.i. si ti ludia kupuju aj dolnkovu vybavu, co tie zakladne ceny natiahne aj o polovicu.
Ano, kdyz CHCES Maserati, neni co resit - tam jde vse zbyle stranou. Ale takovi lide Te nedostanou na prodej 50k do roku 2015, spise Ti pomuzou - v pripade Maserati - nekam k 10-15k.
Dle meho ten duvod cena je - nevim, jak u Tebe, ale v mem okoli je cca 10 lidi, kteri auta v cenach kolem 1,5 mil. Kc maji, a vsichni do jednoho cenu resili. Predstava, ze kdo kupuje BMW 5, ma tolik penez ze nevi co s nimi, mozna muze zit v o(st)ravske ctyrce, realita je ale jina.
Uvidime, muj odhad je, ze Ghibli pomuze Maserati max. k tem 15k do roku 2015 (ze 6300 v roce 2012).
Však také neříkám, že je to špatně. Ale za 1,7 milionu lze koupit 230 kW diesel s LED světly, vzduchovým podvozkem, navigací, odvětrávanými křesly atd. Ne že ne.
Planom je predat 22 az 25 tisic ks rocne a zhruba tomu zodpoveda aj kapacita tovarne. V roku 2012 BMW predalo 337,929 ks rady 5. Predpoklad, ze zrazu chce niekto Maserati do kazdej rodiny, je nespravny.
A prave ta vysoka cenovka je vyhoda, nech kazdy vie, ze sa vozim v drahom aute a nema ho kazdy chudak...
Novy Range Rover ma tiez sialenu cenovku a vyzera to tak, ze nestihaju vyrabat podla toho kolko som ich uz v Bratislave videl...
....pripomenulo mi to davne casy 1.st. zakladnej skoly, ked sme sa natahovali o vtedy aktualne Transformery .... "moj je najkrajsi!" ...." nie, moj, lebo je pomalovany!" ...."nie je pravda, moj, lebo sa vie rychlejsie poskladat!" .... >:D
Nakoniec - hry detom pomahaju v dusevnom rozvoji, treba ich nechat sa hrat. Aj tato diskusia je hrava, iba ide o (ne)oblubene auticka >:D
Pravdepodobne to zaniklo v cenikove smrsti (nebo je na strane recipienta jiny problem), ale ja neplakal, ja se ptal. Takze proc - krome lasky k Italum nebo neceho, cemu dobre rozumi zeny ("to je tak hezke, to musim mit") - proc radeji nedat 1,73 za osmival od Mercedesu nebo 1,7 po sleve za 550i?
Aby porozumeli i jednodussi: pokud Maserati explicitne i implicitne (ten diesel...) deklaruje snahu dramaticky zvysit prodej, tak cili i na kupce D3. Proc ale nekdo, kdo mel doted D3 a muze brat,rekneme, 535d sahne po dieselovem Ghibli?
Nepozname este podrobny cennik, ale podla toho, co viem, sa mi zda, ze cennikovymi cenami bude Ghibli zhruba na urovni BMW 5er alebo Audi A6. Realne ceny, skladovky, fleety a pod. su samozrejme druha vec. Nikto nepovedal, ze Maserati chce v predajoch prekonat Audi alebo BMW. Vzhladom na stanovene ciele to ale s predajmi zatial vyzera slubne: [odkaz] Uvidime po zverejneni koncorocnych vysledkov, zatial je zbytocne spekulovat. Podla mna su ceny OK a Ghibli ma predpoklady na uspech.
Jenže to je Maserati, vzhledem ke snaze dramaticky zvýšit prodeje celkem k ničemu a naopak musí přesvědčit zákazníky Audi, BMW, MB, Jaguaru, aby o Ghibli uvažovali. Ghibli není ve třídě "je mi jedno kolik to stojí", tam má pořád ještě na koupi větší vliv pragmatismus než bláznivé emoce.
Koukám že rotmistr nusle má na auto.cz klonů, až to není hezké. Jenom ten věděc co rotmistra klonoval udělal někde chybu, protože místo "Co není zelené, je špatné" klony hlásí "co není německé, je špatné".
Už je to trošku trapné, nemohli byste se enchat vystřelit na Mars? Nebo si někde založit novou třetí říši? >:D
Dokud jsou na světě lidi, co si koupí Bentley a na zadek si nalepí metrový nápis Smrt fízlům, tak se nebojím, že by nebylo dost individualit, kteří chtějí auto, za kterým se lidi otočí.
bojím. Kdo kupuje auta v teto cenove hladine? Do rodiny nikdo, z 99% pokrocili podnikatele nebo vyssi management. A to je - dotcenii prominou - velice konzervativni, nudna a stadovita chaska (cest vyjimkam). Chteji kvalitu, ale nechteji vystupovat z rady, provokovat, byt na ocich a pod. Je to spatne, ale je to tak ;-\ Na druhe strane, ze je to tak v CR, neznamena ze je to tak vsude, nejsme pupek sveta a za sebe preji Maserati hodne uspechu.
Premium is not Luxury, Audi je premia.Potvrdzuje to aj studia od WHU od Prof.Dr. Martin Fassnacht [odkaz]
Audi je prilis bezne aby bolo luxusne, a nevyraba ani jedno luxusne auto. V koncerne maju luxus na starosti Bentley a Lamborghini.
Ktomu je diskusia stebou strata casu, kedze definujes superauto ulozenim motora v strede a MGF, Pontiac Fiero su superauta. Replica F40 na baze Pontiacu Fiera bude pre teba Hyperauto. Ktomu nemas nikdy ziadne argumenty co potvrdzuju tvoje tvrdenia. Isiel si Ghibli? Vies ake je spolahlive? Vies ake ma materialy? Ako jazdi etc.? Co sa da urcite povedat je ze vyzera definitivne lepsie. To je zatim vse.
Ceníková cena nastavená dobře, Mase by se nemělo už na papíře podbízet cenou a osobní jednání je vždy někde jinde. Zvenku i zevnitř na obrázcích působivý, naživo jsem zvědavej.
Tohle auto potřebuje člověk projet, takže se těším na osobní zkušenost, zatím jsem jen četl o příjemný jízdě a perfektním zpracování na anglickým webu. Pokud auto nebude vyžadovat nějakou obzvláštní péči a speciální zacházení, může se slušně ujmout s prodeji někde na úrovni XF.
Obdivuji trpělivost s jakou tomu primitivnímu individuu odpovídáte :yes:
Nechte si od něj podat definici supersportu, tolik znalosti historie automobilismu a tradic jednotlivých automobilek v jedné větě už nikdy nebudete mít příležitost zaznamenat >:D
A audi BiTDi na beamera 550d stačit nebude >:D . A tak bychom mohli pokračovat donekonečna dokud nám zřízenec ústavu pro duševně choré neodebere klávesnici, že Edo?
Já bych řekla, že taková koza petrželi rozumět docela MŮŽE (a nejspíš dokonce VÍCe než vy ;-)
PS: Nicméně jak vy jste se "zapojil" do tohoto vlákna? :-)
NIC o ŽÁDNÉ 4kolce jste NEřekl, pravil jste že: "A6 je mnohem lepší než nějaké Ghibli, to je FAKT" - no NEvím NEvím. Zatím to VŽDY bylo přesně NAOPAK - to za 1) a za
2) soupeřem Ghibli by mělo být (když už) audi A7, nebo? ;-)
NEtuším jak "víš", ale VÝŠ než Maserati audi nikdy NEbylo (a dá BŮH a nikdy ani NEbude .. ;-)
PS: PROSÍM povídejte (trochu legrace nikdy nezaškodí) čím (že jako to) předokolka nad prémiovou konstrukcí se zadním pohonem"vítězí"? :-)
To ne - tahle (stále ještě "novinka") je povedený motor/kombinace (i proto že museli použít "pořádnou" převodovku ;-)
Nicméně řeč byla o AUTECH a tam to bude spíš trochu jinak (a případným "jakosoupeřem" je hlavně A7 a ne A6!!! To vím i já a já se v audi moc NE"vyznám" :-)
Ghibli má prostě jen jeden diesel s výkonem 202 kW za 1.7 milionu, stejný výkon znám z JAGUARu XF - velmi "pohodová" jízda, tam bych problém NEviděla (kdo chce SILNOU naftu, stejně si ve třídě koupí Alpinu B5 s R6 3.0 257 kW a 700 Nm :yes:;-)
..nebo samozřejmě 550d :-)
Krásné. Ty napíšeš blbost, ty zepsuješ toho, kdo tě opraví.
Ty, začneš psát o něčem, o čem nebyla vůbec řeč.
Ve výsledku jsi tu za blba. Se pak ničemu nediv. :-!
Edo, teď jsi za Futuristu -> ne toho, co odhaduje budoucnost, ale za komika Ference Futuristu ... >:-[] Měl by z Tebe radost , neb co výstup, to estrádní kousek ...
POZORUHODNÉ jak někdo může vůz s předním pohonem (relativně) masoVWého výrobce "cpát" před něco tak mimořádného jako jsou vozy Maserati. Lidé autům opravdu NErozumí ;-)
Víte, to je "jak u koho" ;-)
Třeba my co o autech něco vím, klidně (a to úúúúúúéplně VŠICHNI) řekneme: "Audi na Ferrari NEmá nemá Nemá NEMÁ" :-)
taktéž (na)ZDAR ;-)
Jako že dnes to nemusí být TAKOVÝ rozdíl? No to asi NEeee :-)
PS: Před chvilkou jste ale tvrdil něco jako "jestli taková doba někdy byla" (že Maserati bylo LEPŠÍ než audi - to už asi NEplatí, nebo? ;-)
Proč věříte německé "kvalitě"? Audi A6 dopadlo v JDPower i v testech na 100 t. km hůř než Citroën C5 = žádná sláva ;-)
Jak můžete jen "tušit" jaká bude příští generace Ghibli? Jeho předchůdci byla naprosto FAMÓZNÍ auta, člověku co má auta jen trošičku rád by se při zmínce o nich mělo rozbušit srdce a vstát chloupky po těle, TAK mimořádná to byla auta, pro srovnání tuctoVWá předokolka ze stejné doby [odkaz] a (opravdové) AUTO [odkaz] :yes::yes:;-)
Edo, no tak, stejně většinu času trávíš na zastávkách >:D -> v servisu aspoň nefouká >:-[] ... A jak výše "zasvěcený" , jenž neví co je D3 vysvětlil, "své peníze" ( o jakých imaginárních penězích a u koho hovoříš ??? )chce utrácet za kvalitu , pohodlí, etc ... Apropo, dnešní MHD Edo mají nízkopodlažní vozy, to je panečku jiná, ne ... >:-[]
S Diesely mnohem větší zkušenosti? Kterejpak koncern začal s common-railem u osobáků (VW to nebyl).
S Quattrem mnohem větší zkušenosti? Vždyť v koncernu Fiat mají zkušnosti snad všechny možnými systémy 4x4 co jdou. Audi, VW buď Torsen nebo Haldex. A větší Audi si bez Quattra neumím moc dobře představit (motor podélně před přední nápravou a pohon předních kol? :no: )
Má Audi v sérii takovéhle brzdy ? Možná tak S6. K A6 můžeš mít keramický brzdy, za příplatek 230 000 Kč +/- autobus.
Tady se můžeš podívat, kolik by asi takový brzdy stály na A6ku jako aftermarket .. [odkaz]
Velice výhodné .. a to je jen přední náprava. Sice je to na starší model, ale na novější by nebyly o nic levnější, spíš naopak. Jestli Ghibli bude mít takové brzdy už od nejnižšího modelu, pak už jen tím je ta vyšší cena oprávněná.
Má Audi A6 v sérii samosvor na zadní nápravě?
"Audi vůbec je uživatelsky mnohem přívětivější"
"servisní údržba bude určitě méně náročná jak u Maseratti, nechci trávit čas v servisech"
Auto se ještě ani neprodává ale odborník jako ty zaručeně předem ví, že Ghibli bude uživatelsky méně přívětivé, servisně náročnější a bude v tom servisu věčně, ačkoli ani neví, jak se píše správně Maserati.
Zeptej se nějakých opravdových majitelů Audi A6, jak hodně je jejich auto spolehlivý a servisně nenáročný.
Ale jinak v pohodě, chceš-li si za své imaginární peníze koupit pověst a k tomu jako bonus auto, nic proti tomu. Já bych se rozhodl opačně než ty.
Edo, a na to jsi přišel po dlouhé úvaze mezi zastávkami MHD ??? Nebo jsi zakuklený testovací Stig, co přebíhá mezi automobilkami ??? Tady to fakt kvete ... >:-[]
"Nechci utrácet své peníze za znak trojzubce, ale za kvalitu , pohodlí a radost z jízdy
Proto volím Audi A6 "
Tak vyzdvihovat u Audi kvalitu chce poradnou davku odvahy......ci nevedomosti. 8-s
Létající Edo, "zasvěcený" to diskutére, D3 je mimochodem i dálnice ve výstavbě v ČR, vedoucí z Prahy na jih do Českých Budějovic ( pro Tvoji informaci , to je to město, odkud se za asistence medií stěhují hokejisté, což je asi vše , co Ty k životu o ČB potřebuješ vědět...) , jejíž realizaci provází jisté lapálie ... A jak správně výše uvedl kolega, zde se používá ve smyslu označení německých výrobců premie ...
A ona D3 si oddychla, když TY, zasvěcený, volíš jejich produkt , naopak u Maserati ždímají uplakané kapesníky ...
Nevím sice, jak okupant zadních sedaček či MHD pozná, který že šestiválec je v této třídě "lepčí" ( abych citoval ) , ale díky boomu virtuality to je vlastně jedno ...
Bože bože ... :-(
Klidne si dupej a mlat pestickama do zdi. Stejne jako Audi RS8 nebude mit nikdy na Ferrari, tak A6 nebude mit nikdy na Ghibli. Zde nejde o to jak je vuz "dobry". Zde jde o to, ze jde o vozy v jinych tridach. Octavii take nebudes pomerovat s BMW3.
To jako VÁŽNĚ "jestli tedy někdy taková doba byla"?!?!? ;-)
Víc KŘIČET že o historii aut NIC NEvím už NEjde, že? :-)
PS: Mimochodem JAK můžete vědět, že audi A6 (třeba ve srovnání britského AUTOCARu až 4té - a to jsou v D3 jenom TŘI, že? ;-) ) bude lepší než Maserati Ghibli?!?!? Vy jste
a) jasnovidec nebo
b) kecal? :-)
Maserati Ghibli [odkaz] :yes::yes::yes: - snad i to nové bude jako ty staré [odkaz] :yes::yes::yes:;-)
Víš je to o úhlu pohledu a ty se na to díváš z jiného úhlu než já , aproto mi možná nerozumíš
Kdybych měl možnost vybrat si mezi A6 a Ghibli, vybral bych si jednoznačně A6
Proč ?:
Audi má na více místech servisní místa, servisní údržba bude určitě méně náročná jak u Maseratti, nechci trávit čas v servisech
Audi je podle mě kvalitnější výrobek, jak už jsem napsal v nadpise nevěřím Italské kvalitě. Německá kvalita německých aut má vynikajicí pověst,lepší jak italská pověst italských aut
Audi má hezčí interiér,lepší poměr výkon váha a vůbec je uživatelsky mnohem přívětivější, navíc mají s Diesely mnohem větší zkušenosti a s Quattrem
Nechci utrácet své peníze za znak trojzubce, ale za kvalitu , pohodlí a radost z jízdy
Proto volím Audi A6
Zarazi me, ze se zde srovnava Maserati s Audi. To zrovna muzeme srovnavat Audi s domaci Skodovkou. Maserati se pohybuje v jine socialni tride, Audi je zde za "podkoniho".
Cenovka 1.7M zase tak vysoka neni, za exkluzivitu teto gradace se da zaplatit i vic.
V téhle třídě je velká část nákupů někde mezi 1,5 a 1,8. Ceníkově je to klidně 2+ a vejde se ti tam pěkná porce výbavy (k šestiválci). Předpoklad je, že Maserati bude dražší než D3. A také, že to nebude fleetový trhák.
Za 1,7 s 200kW rakovinometem pod haubnou? Tak, je sice pravda, ze Evropa je cim dal tim vice zdementnela, za par korun schopna otravovat zivot kamnama pod kapotou, ze"voepicototahnevocpoda... vdlouhymtahlymjsempojelmerglavAMG" je slyset od nobl baru po posledni putyku, ale dejme si prislovecne cenikove kontra:
To nemluvim o tom, ze 10% slevu na Bavo dostanete na xicht jen otevrete dvere do salonu. Tak, otazka zni. PROC?PROC HO BRAT? Chtit, to chapu, ale proc ho brat misto E500?
Holt Maserati není pro každýho ani cenově, ani image, už z principu není jejich cílovou skupinou zákazník (tím spíše plakátový nadšenec) Audi, případně jiné konzervativní značky, které se ztrácí v davu. Je to minus pro prodeje, plus pro image značky.
btw. když už s tebou někdo diskutuje, tak bys mohl odpovídat a ne jen na to, co se ti zrovna hodí. Vypadá to pak, že ti dochází slova a nemáš co říct... ;-)
Odhaduji, že právě hodně zájemců takto myslí. Motorizace 300kW + v benalu není zrovna běžná firemní motorizace, prodeje v rámci vyšší střední budou v této motorizaci v řádu jednotek procent pro úzkou skupinu kupců, která poměrně přesně ví co chce (silný benzín) a proč to chce (vysoký výkon, sportovní projev, kultivovanost i za cenu vysoké spotřeby).
Asi největší konkurent pro Mase u nás bude Jaguar. Ten vloni prodal 52 ks modelu XF a všech 52 ks bylo v dieselu. Takže u Mase to nebude příliš jinak a nafta bude klíčová pro úspěch modelu. Benzínové motory jsou potřebné z hlediska image ovšem je potřeba počítat s tím, že prodej benzínového motoru bude zcela okrajová záležitost.
Takže 6vál u Mase, navíc odvozený bůhví z jaké ameriky, má podle mě pecháčka, protože to malé procento zájemců o benal takový motor ve světle V8 nebude uznávat. Ale třeba se mýlím.
chora doba.... do popredia sa dostavaju nezmyselne diesle ( ktore su uz snad v kazdom aute aj tam kde ich absolutne netreba ) a rozne neprakticke 4 dverove kupatka ( bohovsky nazov ze? ) .... ako CLA ...gran coupe a kdejake ine neprakticke ohavnosti..... svet sa docista zblaznil... solidne benzinove auto aby si hladal s lupou v katalogu ;-)
naftove sialenstvo nema konca.. ludia su zblznuti cenami nafty a nizkou spotrebou..... nerozmyslaju... na ulici je to samy smradlavy diesel... a tie starty a rachot... jak v dobe kamennej ... hrozne daco.... na krizovatke aby clovek neustale uzatvaral cirkulaciu vzduchu ked pred nim stoji rakovina ....
ked diesel v autach tak maximalne este v SUV-eckach .... inde nie .... zlate 90te roky .... kedy boli auta kvalitne solidne benzinove a bez turba a bez dieslov ... kam ten svet speje
Výborné dílko. Estetické hody. Designérský majstrštyk :yes::yes::yes: Jak příznačné, že opět v sedanu. Proč že se v téhle třídě kobmajny nenosí >:-[] ?
Tak pro mě určitě. Ale ne každý bude takto uvažovat. Stačí se podívat, jaká označení u těch aut vidíš na * nejčastěji :-)
V 911 by mi šestiválec nevadil >:D
Paneboze... svet sa uplne zblaznil! Za jedna-cela-sedem melonu jazdit na mase s uchrchlanym 6-valcom? Pytam sa, kde zostal rozum? Kde je koniec tohto naftoveho sialenstva? Uz mame aj kabriolety s naftou, co pride nabuduce? Skuter s 2-taktnym dieselom? DPF bude asi niekde pod sedadlom. Alebo nad nim...
tie hnusne diesle su ako rakovina uz vsade,,, dokonca uz aj v miniautach... mnozia sa neskutocne... :-( , coskoro budu aj v sportiakoch.... hruza a des... 8-s
Jsem si to myslel, proto ten smajlík :-)
Je fakt, že konkurence je podstatně dále, než byla před lety a i "běžné" verze budou tomuto "exklusivnímu" kousku zatápět víc než dost.
Zkrátka dnes už nejde jen o to vyrobit přitažlivé auto, prodeje dělá ta omáčka kolem...
A v této třídě je hodně narváno.
Jak píšeš... S odřenýma ušima, včetně bradavic... A člověk musí být velký fanda, kterému nevadí, že by za stejnou věc v jiném obalu zaplatil mnohem méně.
Kupoval jsem nové a velice slušně vybavené 550i a E500 aktuálních generací, za ceny, které se těm ceníkovým ani nepřiblížily. Pokud nebude Ghibli nabízet zajímavé ústupky z ceníkových cen, tak většina potencionálních zákazníků půjde do Německa nebo k Jaguáru.
Aspoň si to tedy myslím :)))
A proto vynášíš do nebes tuctovku i talianským motorem ?????????????? asi jsi dlouho spal , ale opravdu šíleně dlouho, žádný německý motor nikdy nepřekonal Italský, nejdříve TDI je vynález Fiatu, Pumpe diesel, americký, a JTD opět Italský pouze umějí kopírovat, a plynovou komoru
C5 je jednak Citroen a jednak interní kód modelu, který konkrétně označuje druhou generaci Audi A6. Co se Citroenu týče, je to jedna z mála mainstreamových značek, která se svým pojetím alespoň u některých modelů liší od většiny konkurence a za to jí dávám velké plus, nehledě na poměrně bohatou a rozmanitou historii této tradiční francouzské značky. Nevidím důvod tou značkou jako takovou opovrhovat.
... na drifting pritlač radči na 2MEGA a rovnou TESLA MODEL S [odkaz] 225/275kW STANDART [odkaz]%3Fq%3D[odkaz]%26safe%3Doff… , má mnohem menčí motor, nepotřebuje řadit, je BEZÚDRŽBOVÁ a žere jen 80Kč/100km 08/2013 ;-) [odkaz]
RE: CO JE TO ZA POPELNICI TYJOLE ?? MASERATI DIBLÍK :))
... ty Vydle Wypadají jakoby se měli každou chvíli někam zapíchnout >:D Lepší je stejnak TESLA MODEL S [odkaz] 225/275kW standart, má menší motor, nepotřebuje řadit, je BEZÚDRŽBOVÁ, žere jen 80Kč/100km a stojí stejně 2MEGA ;-) [odkaz]
Ak myslis napr. 520d, E200 CDI alebo A6 2.0 TDI vo vybave holobyt, tak ano, su lacnejsie. To je ale v poriadku. Nikto nehovoril, ze Maserati chce prekonat nemecku konkurenciu v celkovych predajnych poctoch. Podla [odkaz] su v Maserati s prijatim Ghibli zatial spokojni.
ale spočitane to ma dokonale mňa presvedčil Superb Octavia rozpadnutý VW T1 a vrak Fabie no nezober to namiesto Maserati Ghibli bije sa za koncern statočne >:D takto na vyzerať diskusný Soldat
Toto auto nieje pre človeka ako ty. Toto je prémia. Za cenu Pagani Huayra si môžeš kúpiť 18 Lotusov (teraz som zabudol akú verziu, ale iných verzí si môžeš kúpiť aj viac). Tieto autá niesú pre šetrilcov či prostáčkov ako ty, ale pre bohatých. Alebo poznáš niekoho kto býva v bytovke a šetrí na Maserati? >:-[] >:D
...je lepší volba [odkaz] . Auto stojí pouze 1 233 000, takže nám zbývá dalších 467 000 na [odkaz] pro manželku, a ještě nám zbyde 2 100, takže můžeme koupit ještě krásný [odkaz] - zbyde nám ještě 2 074, a abych to tu nezahltil, tak můžeme dát peníze do kasičky, a šetřit na [odkaz]
Masový a kusový je hodně velkej rozdíl. D3 přešlo ze statisíců na miliony, Maserati chce z tisíců na desetitisíce, poměrem kusů prostě všechno při starym >:-[]
Já teda přesnej ceník Ghibli eště neviděl, takže zatim nic nezdůrazňuju >:-[]
A to že bude Maserati vo něco dražší než německý masový výrobci je v pořádku, nikdy to nebylo jinak!
Zas na každém rohu není,záleží odkud jsi,ale to že jich jezdí hodně pro mě není důvod si jí nekoupit,právě naopak lidi jsou s ní pokojený když jich jeizdí tolik,pro mě je to zase důvod si jí koupit. S Maseratti musíš častěji do servisu,servis není levný a servis je otravný,navíc nevěřím moc Italské spolehlivosti
Co je podla teba slusna vybava? Nepatria tam aspon metaliza, 18' disky, bi-xenony, parkovacie senzory, navigacia, internet, kozene sportove vyhrievane sedadla, vzadu sklopne, lepsie audio (nepisem o tom za €6k), multifunkcny volant s padlami na radenie rychlosti, samostmievacie vnutorne zrkadlo? Jazdne asistenty nechcem ani nepocitam.
Edit: daj si toto vsetko do D3, lebo v zaklade to nenajdes, a si minimalne na extra €10k.
Úplně nejlepší je zelená Fábie s velkýma Eletronama a spojlerem >:D (ironie)
Nerozumím lidem co tuní škodovky,zakázal bych to,aby se ta tvoje Fábie s vůbec rozjela když má tak velké Elektrony
Myslim že vhodnější soupeř pro Ghibli je spíš A7 než vobyč A6. A na to co vodpoví sem taky zvědavej, zrovna mě na vedlejšim vlákně přesvědčuje, že o pár set tisíc levnějc >:-[]
Tak chlapče mi už docela dlouho nikdo neřek, škoda že na tebe neni vidět. Že bych viděl jak to vypadá když myšlenky nelítaj ale stagnujou >:-[]
Zdrtilo tě že holá A7 stojí 1,5 mega? Nebo to že Maserati je daleko luxusnější značka a těch 100 táců navíc je jen v pořádku?
A to si kde nabral? Nevidel som Dart nazivo, ale podla zbezneho prezretia obrazkov na internete to vyzera, ze ma ine startovacie tlacidlo. Inak Ghibli je nazivo krasne auto, preskumal som ho zvonku aj zvnutra predvcerom. Kozena doska aj cele vnutorne panely dvery potiahnute kvalitnou kozou, ak si donho sadnes, vyhotovenie startovacieho tlacidla schovaneho pod volantom ta urcite nebude trapit. Ak by som mal nieco vytknut, tak je to plastova obruba centralneho dotykoveho displeja a "strieborny" plast na stredovej konzole a okolo vyduchov klimatizacie a radiacej paky. Tam by si to podla mna zasluzilo pravy kov, ale urcite by to pre mna nebol deal breaker. Prezentacia bola zial staticka, bez jazdenia.
Nechcem sa hadat, ale reagujem aj na 'Předpokládal jsem, že tím tahounem bude právě Ghibli, ale za cenu "s výbavou" 2 mil. to je jen další "kusovka".' Azda si nepredpokladal, ze Maserati bude startovat so stvorvalcovym 100 kW dieslom ako D3.
I vzhledem k poměrně bohaté výbavě naftového "základu" je startovní cena akceptovatelná jen s odřenejma ušima, a to včetně bradavic. Třída je nadupaná jako galuska, nevíš, co vybrat dřív, nadstandardní výbava klasických zástupců bere doslova dechy, no a například mercedes ti za jednasedm předhodí benzínový osmiválec na čtyřista osmi koních, to všechno v mistrovské kvalitě. Jo, asi si přihodíš ventilované sedlo, ovšem salutovat ti budou i na parkovištích...
No, tak na horní model nesázím ani píchlou rezervu. Evidentní snaha obsazovat dopovaným vyšším výkonem a zatím jen papírovou gloriolou balkon třídy, může tvrdě narazit na jezdce formule E-AMG, zatápět však ghiblimu budou i běžné verze MB-E, BMW5 i AUDI A6, ale možná mi tu někdo vysvětlí, že je to všechno jinak. Pokusím se případně pochopit pointu...
Jako že minulá generace byla poruchovej křáp, zatimco tahle už je vzor spolehlivosti? >:-[]
Je to přece jen Maserati, základní cenovka je fakt dost nízko :yes::yes: >:D
Co jsem četl nějaké proklamace, chtějí/chtěli prodávat až 50 tis ks (všeho) za rok. Ale k tomu potřebují model, který bude koupitelný. Předpokládal jsem, že tím tahounem bude právě Ghibli, ale za cenu "s výbavou" 2 mil. to je jen další "kusovka".
Tak já myslím, že jejich cílem ani není, aby se Maserati stalo masovkou. To je podobné ajko u Jaguaru - třeba XF. Taky je ve všech ohledech kousek za D3. Ale je trochu jiné...
Možná by ses nejdříve mohl podívat, jaká A6 to byla a jaká se "už" prodává.
Pravda je taková, že za tu cenu dostaneš A6 BiTDI quattro (230kW) i s pořádnou porcí výbavy navrch.
Já nechci Ghibli nijak srážet, pořád je to Maserati, ale s touhle cenovkou to bude pořád jen ojedinělá kusovka. Masový prodej očekávat nelze, základní cenovka je příliš vysoko.
tak ze srandy jsem se pokusil na mercedes.cz přiblížit E k základnímu Maserati a u E 350 BlueTEC ( ELEGANCE + kuže + 18 kola + 50 tis rezerva na uplně základní blbosti) a jsem na cca 1,6 mega. Tak ze ta cena neni zas tak šílená.
Chtělo by to jen k dieslu možnost 4x4 a pak třeba ještě verzi s 175 kW na 17 kolech za 1,6 mega