To povídej Raikkonenovi :-) Těžko říci, co je složitější, ale já tipuji rally, neb tam dochází ke střídání povrchů a každá chyba může mít fatálnější důsledky.
Ale o Loeba bych se nebál, už párkrát ukázal, že na okruhu umí.
Podle mě už letos zahájil stahování se. A já bych se tomu nedivil - po tolika titulech MS za sebou si nemá už příliš co dokazovat a souboj s VW by vyšel zbytečně draho. Tím spíš, že pověst v rally a rallycrossu mají v současnosti velmi dobrou (a příliš nestojí za další zlepšování).
Teď maji ikonu Loeba a možnost zlepšit image i na okruzích. A přijde mi, že už když odtřihli Ogiera, tušili, že se pomalu stáhnou...
jsem na Loeba na okruzích velmi zvědavý. Přejít s okruhu s návykem čisté stopy na Rally je snadnější než naopak. No uvidíme .... V každém případě mu přeji aby si nepokazil zaslouženou reputaci nabitou v Rally.
O Seatu se v souvislosti s WTCC mluví? Já měl za to, že chtějí i nadále zůstat u tovární podpory privátních týmů. Bylo by to pochopitelně příjemné, zvlášť pokud by se přidal i Renault. :yes:
No, jenže důvodem bylo nasazení dieselového motoru s nerovnými pravidly, podobně jako v případě Audi v Le Mans. Jenže FIA měla větší koule, než ACO, tak to zařízla ještě poměrně včas...
SEATu se s dvojkovým Leonem ve WTCC dost dařilo - kromě nesčetných prvních míst v jednotlivých závodech SEAT zvítězil i v celém šampionátu a umístil se tak před BMW. Nový ostrý Leon Cup Racer by mohl tyto úspěchy brzy připomenout. :yes:
O čom sa hovorilo potichu je realita. S vysokou pravdepodobnosťou sa závodou zúčastní DS4 než C4.
Pokiaľ Seat ako továrenská značka potvrdí svoju účasť s novým Leonom pre budúci rok, je sa naozaj na čo tešiť.