Mně vadí ty nevkusné polepy..., zejména na kapotě. Ty by šly okamžitě dolů.
Za tu cenu (880 tis.) můžeš mít G7 GTI Perform. a ještě ti zbude dost peněz na extras výbavu..., takže za tuhle cenu mi to moc smyslu nedává...
To samý jako ty si myslí hodně lidí i vo Audi Quattro, přitom Subaru i Audi zas tak moc nevyhrávaly - Audi 2 tituly v MS jezdců plus 2 v týmech a Subaru 3 + 3. Skoro všichni ostatní byli úspěšnější nebo alespoň stejně úspěšný. Nejen Citroen se 17 titulama, ale i Peugeot, Toyota, Fiat, Ford, Mitsubishi a samozřejmě Lancia, ta WRC s 15 titulama ve svý době doopravdy kralovala :yes::yes:
Jenom že těch 2500 má konkrétní důvod. A Pola se v dobrym roce prodá skoro půl milionu kusů, takže dva a půl tisíce pro někoho může bejt skoro exkluzivní série. To budou asi všechny změny >:-[]
O penězích to bylo vždycky... mohl bys stejně tak říct, že dřív by si Clio ani neškrtlo... a pamatuješ, jak kdysi řádil Renault 5? Prostě když se chce, jsou na to peníze a trocha toho štěstíčka, tak to jde.
Jo, nic proti... co já pamatuju tak VW motorsport vždycky ignoroval, první pokus s WRC vychází dobře a tohle je v rámci možností Pola slušné.
Z mého pohledu jsou dny největší slávy WRC už dávno minulostí... ale těžko se mi to hodnotí, za tu dobu se toho změnilo tak strašně moc... možná to prostě už jen nežeru tak jako v patnácti.
Je dobre, ze se vyrobci snazi trosku ozivit dnesni sedivou nabidku. Urcite krok spravnym smerem. Teda az na ten vzhled, mikro-rozmery a pohaneny predni kola. V kazdem pripade se najdou lidi, kterym se bude libit.
Ale, nemuzu si pomoct, tohle Polo je porad jenom vanilka.
[odkaz]
Volkswagen se konečně pochlapil a začal dělat malý hot hatch s manuální převodovkou a poctivými třemi pedály - takže konečně opravdová zábava za volantem s mezipliny atd. Heurééka! Je vidět, že když se chce, všechno jde. Ale proč to trvalo tak dlouho a proč něco takového nenabízí i Seat a Škoda? Každopádně jsem zvědavý, jestli se nějaké POLO R WRC dostane i na český trh...
dřív speciály vycházeli více z produkčních verzí, včetně motoru atd.. dneska ti stačí karoserie . No já bych teda na oslavu úspěchu svého vozu čekal větší akci , VW se mohl trochu odvázat , roztočit to a udělat z pola opravdu nějakou bestii když už je to verze WRC . 4x4 pravej samosvor :-) motor by taky mohl dostat brutálnější výkon ale i tak 160kw na toho střízlíka bude stačit , vykašlat se na nějakou klimu a další elektroniku! Prostě udělat fakt šílenost která by opravdu napodobovala verzi z WRC . Jenže vw to zabije tímhle výtvorem s pruhama to je jako nějaký WRC?? Ne tohle polo je při zemi dost při zemi až nudně přizemi.
Škoda mohla bejt na silnici sranda takhle ho ani pořádně nerozeznáš od ostatních verzí
Pokud budeš někdy moci zajdi se prosím podívat na WRC , jeho součástí je totiž i několik dalších kategorii a tolik Subaru a Mitsubishi na jednom místě neuvidíš!!! Bohužel se jedná o soukromé týmy které si stavbu svých aut platí ze svýho !!! Impreza STI a Lancer Evo pořád patří k tomu nejlepšímu a nejpoužívanějšímu rally nářadí na světě !!!
PS: kde byl VW v nejlepších dobách WRC?? zajímavé že se do WRC přihlásí kdy už prakticky nemá žádnou konkurenci , kdy to ostatní balí a končí.
No, vw do pola vrazil nejmodernejsi techniku za tezky love, ktery ostatni automobilky nechteji/nemuzou utracet. Ted zmrazil vyvoj, aby to pry bylo vubec zajimavy- coz ja beru spis jako posmech ostatnim. Kdo by se udrzel, ze jo. Zustat Loeb jeste sezonu, vypadalo by to jinak. K tomu jeste FIA meni pravidla jako na bezicim pase a to rally nici, zajem automobilek o takovej CIRKUS klesa, resp. uz klesl na minimum.
Subaru je mi lito, no v nizsi kategorii mu to taky slusi.
Ja sam bych upravene produkcni vozy dal na vrchol. V dnesni dobe uz to neni moc o vyvoji, muzete si postavit special, jakej chcete. Viz treba Loeb na Pikes Peak. At auta ukazou, co umi.
Asi to bylo spíš takové postesknutí nad tím, že Impreza WRX STI je i v civilu hodně ostré auto, zatímco Polo je... no, prostě Polo. U Subaru dokázal člověk věřit tomu, že tím motorsportem opravdu žije celá značka, že se zkušenosti z rallye dostávají do výroby, že závodní auto má něco společného s tím, co si můžete koupit. Polo má s WRC společného asi tolik, jako Megane s Vettelovým RB27.
Ale stejné výhrady samozřejmě platily i pro Loebovu C4... je prostě škoda, že aut jako Impreza WRX není víc a nedaří se jim v dnešním světě lépe.
tak, tak...ono by to ale zase tym padom prinutilo Audi urychlit uvedenie "S1" na trh - ved zakaznici cakaju, technika uz existuje, a takto by sa aspon skor zaplatili nemale naklady na prerabku platformy, ktora nebola doteraz pripravena na 4x4...