Parkovaci problem Prahy neni tradicnim problemem velkomest, tedy nedostatek mist kde v centru zaparkovat auta navstevniku. To je prirozeny problem, ktery resi ruzne a jen maloktera (vetsinou nemecka) mesta ho maji dobre vyresen.
Problem Prahy je jiny a sice, ze navstevnici neparkuji v cili sve cesty, ale ze se snazi zoufale najit misto nekde kolem nejake (jakekoliv) stanice metra, aby mohli dale pokracovat MHD. Oni se tedy chovaji spravne, chteji vyuzit MHD k doprave po meste, ale dementni neschopny management mesta nebyl schopen zajistit ani tu nejzakladnejsi sluzbu a to patricne kapacitni park and ride parkoviste na vsech prijezdovych smerech do mesta. Tohle je neomluvitelna neschopnost a ostuda vedeni hl. mesta Prahy. :no:
Oni to nemusí být bonzující důchodci - ale "aktivní" poliši. Lékař s cedulkou za sklem (pohotovostní lékař) si přijel domů jen vyměnit (převléci) košili a nebylo nikde volno- protože zde parkují vozy služební, mimopražských...., tak v jednosměrných ulicích zaparkoval na tzv.T v oblouku (po směru jízdy).....zkrátka během cca 5 minut bylo jeho vozidlo naloženo a odvezeno na odtah.parkoviště na P-8! Jo a specialita polišů je kontrola vzdálenosti od značeného přechodu! Čím blíže zaparkováno-tím snáze odtaženo!
Re: kdyby místo zón budovali nová parkovací místa. je rozhod
S bodem 1) souhlasím ; bod 2) hledat řemeslníka-který má povolenku na daný obvod ; k bodu 3) můžete mít povolenku na P-3 a stejně tam všude nezaparkujete..stejně tak na P-6! Debilita zodpovědných orgánů-rozdělení obvodu na parkovací a neparkovací zóny ...což je nyní Magistrát hl.města. Jako obyvatel Prahy 3 jsme diskriminovány tímto nesmyslným rozdělením-buď zony všude nebo nikde! Zony u nás bohužel nejsou a velmi toho využívají dojíždějící z jiných částí či mimopražští-ale hlavně vyč*ránkové, kteří si koupí parkovačku na 1 vozidlo a ostatní "šoupnou" tam-kde parkovačka není! Takových tu máme v ulici 1/3!
problém s parkovanim je spis v tom, ze se za nej musí platit, a taky v tom ze se v CR a vseobecne v této casti evropy jeste neumej stavet poradne parkovaci domy ci parkovaci mista u/v novostaveb, kupříkladu v baraku kde bydlim by klidne mohli bejt další 2-3 podzemni parkovaci patra, a i samotne to jedno parkovaci patro je tak blbe navrhnute, ze je tam spousta mista doslova nevyuzita k parkovani, no reknete kdo ma ten luxus ze si muze v garazi trénovat jizdu na kolečkových bruslích kde ma dve 70m rovinky o siri 7m a luxusni zatáčky kde by se vytocil i autobus >:D proste v centru mest bych vůbec nepovilil vystavbu, pokud by nebylo soucasti i parkovavi v patrech pro alespoň dvojnásobek vozu nez kolik je jich obytných nebo predpoklad kancelářských, stejne tak parkoviste u/v nakupnich centrech, pokud chce někdo stavet v centru nejakej obchodak, tak at vyhradi i část pro verejne parkovani zdarma, hnedle by bylo v Praze mista k parkovani dostatek :-)
Zony se z pohledu parkovani ukazaly jako nefunkcni reseni. Funguji pro par vyvolenych, jak uz tady bylo zmineno, jako zpusob jak sobe a kamaradum naplnit kapsy.
Kdyz o vikendu prijedu na P3, vetsina modrych zon je poloprazdna - presto nemuzu zaparkovat.
Navic zde bydli spousta aktivnich duchodcu, kteri "nelegalne" parkujici ochotne bonzuji mestakum. Ti se nestydi odtahovat auta a vybirat pokuty i o vikendech na temer prazdne zone.
Toto se stalo memu kamaradovi - cizinec s dlouhodobym pobytem na Zizkove, bohzuel nema narok na parkovaci kartu, protoze zde nema trvale bydliste. Ve vnitrobloku ma nastesti sve parkovaci misto. Neprozirave o vikendu zastavil na prazdne ulici pred domem aby vylozil nakup a vyzvedl manzelku - nechtelo se mu zajizdet na tech 10 minut dovnitr. Ochotna duchodkyne ho nahlasila a auto mu mestaci stacili odtahnout. Zrejme cekali nekde za rohem.
kdyby místo zón budovali nová parkovací místa. je rozhodně k
1.nechápu proč rezidenti nemají kartu vždy zdarma.
2.když mi přijede návštěva/řemeslník tak si mají zaparkovat kde?
3.když já z P3 pojedu na návštěvu na třeba P6 tak si mám jako zaparkovat kde?
Místa kde by bylo možné parkování jsou. Jen trochu myslet a i kamarádova fyrma by mohla přitom mít kšeft.
problem s parkovanim je dnes uz takmer v kazdom vacsom meste.... bohuzial.... je to aj tym ze kazdy ma dnes uz dve tri auta... a bohuzial ulice ani parkoviska nie su nafukovacie... a nekonecne... vsetko ma svoje hranice...
Praha ma vetsi objem plochy zelene nez te zastavene plochy, jen prozajimavost, Praha ma plochu 49 tisíc hektaru, z toho 10% je zastavena plocha a 10% lesoparky, pak cca 4% chranenych uzemi, coz jsou opet lesy a zbytek je zemedelska půda, zahrady a parky :-! ano praha zasahuje dal, proto je to jen tech 10% zastavene plochy, ale i pokud budeme brat Prahu jen po poslední baraky, tak porad ma Praha dost a dost zelene, ja to mam kupříkladu z baraku asi tak 3-4 minuty chuze do Kunratického lesa, a při pohledu na Prahu zhora, je Praha krasne zelene město, to jen centrum je holt centrum :-)
s téma nesmyslnejma zonama ale nesouhlasim, kazda část si to doted sila na svém pisecku a totalne nesystematicky, Prazanum ani naplaveninam to nijak nepomaha, jen to prinasi nemale peníze tem svinim nekde tam na uradech
byvat vo velkomeste nie je vzdy vyhoda ... u nas bratislava je s parkovanim a dopravou este horsie na tom ako praha.... nezavidim ludom vo velkomestach, skutocne nie je co... podotykam ze tiez zijem v meste ale som rad ze nie nejakom preplnenom a obrovskom ;-) les mam 100m za sidliskom... zoberiem bike a som v prirode... okolie Kosic nema konkurenciu ani na slovensku ani v cesku ...
Praha je nadherne mesto... asi najkrajsie na svete ale zit vo velkomeste by som nechcel... ale ako turista mam prahu rad ;-) pred rokom som u Vas bol ( sli sme vlakom ) a doniesol som si hlineneho ***ma na pamiatku .
Ještě, že se s Prahy budu stěhovat. Zóny je nevětší blbost co vymysleli. Nejen,že to komplikuje život pražanůn, ale i těch kteří v Praze mají podnájem a pracují tady. Jak psal mrazik, nic se tím stejně nevyřeší. Parkovaní bude stejně na h....
Ja je chapu, utikaji jim miliony od mistnich lidi, tak je chteji co nejdrive. Je preci uplne jedno, ze to nic nevyresi, dulezitejsi jsou ty miliony do obecni kasy a dalsi miliony pro odtahovou firmu kamarada.