Snažíš se marně, vypatlaná kopo kravskýho hnoje, na tvoje ubohoučký kecy tady nikdo není zvědavej, tak se aspoň snažíš zviditelnit. No ale když ti dělá dobře, že ti někdo řekne, co seš podle tvýho pologramotně ubohoučkýho projevu, tak prosím - kravský jeno je možná pro tebe až příliš nóbl označení.
Rusko vleké problémy, nic jiného kromě plynu totiž nevyváží, hodně lidí co dnes jezdí v báwu přesedlá na žigulíky a budou rádi.
Jako vždy to budou řešit zbrojením...
Před poslední krizí v Rusku se tam prodalo nejvíc pětkových bavoráků - víc než ve vlastním Německu. Luxusní a dražší auta tam jdou víc než dobře. Na druhou stranu, dvacet let po pádu SSSR jsou tam tak obrovské sociální rozdíly, že si to většina "zbytku" Evropy neumí ani představit. Dost velké množství (dané mimo jiné těmi cca 140 miliony obyvatel) opravdu bohatých lidí, střední třída na úrovni Evropy tak 30% (v Německu se ke střední třídě počítá cca 70% obyvatelstva...) a zbytek lidé, kteří to dorovnávají na HDP zhruba 2/3 toho, co máme u nás (27 a 16 tis na hlavu). V Číně taky žije v balhobytu na úrovni Evropa, nebo USA tak 150 miliónů lidí (což je obrovský trh...) a zbytek jsou lidé na úrovni zemí třetího světa.
Trh ale od toho Německa dost odlišný - velké množství luxusních aut a proti tomu auta nejlevnější, přičemž kraluje samozřejmně Lada. A kralovat bude i nadále a možná (po spojení s Renaultem) ještě výrazněji. Do luxusu se na druhou stranu v Rusku počítají auta, která jsou v Evropě spíš pro ty "střední" vrstvy.
Ked ku tomu este pridame tie kradnute a zaregistrovane auta z EU, tak Rusko bude naozaj automobilovy Moloch.
Inac, ruskym statistikam by som neveril ako Greckej vlade a automobilky nic nevyzradia. Takze je to vsetko na vode.
Je to Tagaz, ale jaký typ netuším. Zřejmě nějaký licenčně vyráběný korejec s pozměněným vzhledem Daewoo, možná Hyundai případně čínský BYD... těžko říct.