Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nástupce Audi Q7 se opozdí, je příliš brutální a okázalý

První generace Q7 je na trhu již sedm let a nástupce se pilně testuje. Do série však musí projít nutnými stylistickými změnami.
Zpět na článek
14. 8. 2013 22:50
Re: 5 mld ???
Oficiálně nic neprohlásili. Ani oficiálně neurčili datum představení. To jsou jen spekulace, kdy by měla přijít na trh. Jediný termín, který jsem slyšel z oficiálních úst, byla druhá polovina 2015, což mi přišlo pozdě. A je pravda, že dotyčný nevěděl (nebo nechtěl prozradit), proč tak pozdě.

Dopustilo, nedopustilo, nebyl by to první projekt, který by koncern zabil v sériové podobě (pokud v sériové byla). Ještě snad nikdy ale neuváděli, kolik peněz je to stálo. Naopak spíš chlácholili, že budou schopni část vývoje využít jinde a zachránit tak něco z promrhaných investic.
Avatar - HitmanPB
14. 8. 2013 22:42
Re: Tak snad
ale no, neber to vážne. On to myslel ako pokus o vtip ;-)
Avatar - trapid
14. 8. 2013 21:18
5 mld ???
Jak už bylo napsáno výše - PR žvást. Ano - částka může souhlasit v případě, že bylo těsně před spuštěním sériovky, ale je hloupost, že by tohle Audi dopustilo. Chtějí se jen zviditelnit - co je lepší? Po pravdě říct, že nestíhají a mají skluz s uvedením nové generace nebo vymyslet PR slint o údajné nutnosti přepracování nevyráběného modelu? Marketing se vždy ze všeho snaží vytěžit co nejvíc a "pravda"? To slovo v marketingu neexistuje.
14. 8. 2013 21:09
Re: Rozprávky starej matere
Rozhodne nikto nevyhodí lisy >:D
Skoro dvesto melónov je riadna suma, za ňu sa dá spraviť pekný kus vývoja, nie iba pár desiatok lisovacích nástrojov, ktoré by kvôli dizajnu bolo treba meniť.
14. 8. 2013 19:13
Re: Rozprávky starej matere
Stejně je na tom A4 a myslím, že se u ní také něco říkalo o zpoždění. Obě auta mají mít novou platformu MLB evo, možná je problém tam. Jinak tahle Q7 odpovídá třetí generaci Touaregu a Cayenne. Audi je půl generace mimo, ale je to jejich platforma. První i druhá generace Touaregu i Cayenne je na stejné platformě, takže u nich bude přesluhovat déle.

Zrušili je, protože si najednou nemysleli, že se budou (dostatečně) prodávat. Což je v mých očích něco podobného.

Ad šéf R&D... právě, celá zpráva je taková zvláštní.
14. 8. 2013 17:59
Re: Rozprávky starej matere
Áno, zrušili aj hotové autá, ale iba kvôli tomu, ako vyzerali? Mlčať nechceli asi preto, že nová generácia Q7 sa už očakávala, aj ju vopred avizovali. Touareg aj Cayenne sú vonku už poriadne dlho, čoskoro ich čaká facelift. Podľa mňa vyhodenie W. Dürheimera a podstatné prepracovanie a oneskorenie Q7 nebude iba zhoda okolností. Vyhodili šéfa R&D, nie dizajnu.
14. 8. 2013 16:16
Re: Rozprávky starej matere
Nejednou v posledních deseti letech poslali k ledu auto připravené k sériové výrobě. To také nejsou malé peníze. Není to oficiální. Kdo ví, co je na tom pravdy a na čem je to založené. Pokud se zpozdí, tak by pro Audi bylo asi nejlepší mlčet a dělat mrtvého brouka. Tohle žádného akcionáře skupiny nepotěší. Nebo je doba už tak zvrácená, že jsou i podobné chyby k chlubení?
Avatar - KANKUNEN
14. 8. 2013 14:29
Re: Tak snad
Nikdy jsem nad tím nepřemýšlel, ale je to tak.
14. 8. 2013 14:23
Re: Rozprávky starej matere
Ja tomu jednoducho neverím, aby pri plánovaní a schvaľovaní v rámci koncernovej hierarchie dovolili tomuto projektu zájsť tak ďaleko a potom sa zrazu otočili na podpätku a vrátili to až tak ďaleko dozadu. Podľa mňa bude problém niekde inde to toto tu je iba PR.
14. 8. 2013 14:16
Re: okazalost a brutalita
Je to překvapivě hodně, ale může být. Záleží, jak byli daleko a jak velký zásah bude potřeba. Prototypy, crashtesty, nástroje pro výrobu, to stojí miliony a miliony euro. Vem si čas strávený laděním řízení, podvozků atd. Nakonec, je to jen odhad, ne oficiální číslo. Asi nemají na mysli jen drobnou retuši nárazníku. :-)
14. 8. 2013 14:06
Re: opozdi?
Zato nebýt tvých imbecilních komentářů tak přijdeme o hodně. Fascinuje mě tvoje potřeba přidávat pod každý článek svoje korejsko-fanatické, přitroublé příspěvky s nulovou hodnotou.
Avatar - jozephko
14. 8. 2013 13:52
Tak nech vyrábajú 2 varianty Q7-ky
Rozdiel predpokladám hlavne v prednej maske a nejakých doplnkoch. Tak nech Audi robí 2 varianty - "brutálny" a civilný a nech to nechá na zákazníkoch, čo si vyberú. A ešte na tom môže slušne zarobiť ako na príplatkovej výbave.
Mimochodom o agresívny vzhľad išlo u Audi, keď začali pred pár rokmi dávať na autá tú maxi prednú mriežku.
14. 8. 2013 13:20
okazalost a brutalita
Myslim, ze okazalost a brutalita audi je to, co nejvic laka jeji zakazniky.

5 mld za redesign je blbost.
Avatar - 3_diamanty
14. 8. 2013 13:01
opozdi?
keby aj vobec neprislo tak automobilovy svet o nic nepride ;-)
Avatar - Dinar
14. 8. 2013 12:25
Re: Tak snad
Tak, nejsem na auto.cz první den, vím, že vždy je tu část diskutérů, jejichž obzor nedovoluje komplikovanější pohled na cokoliv, příště to prostě přeskoč. ;-)
14. 8. 2013 12:23
Re: Foto
Podle toho zadku to vypadá, že by si bylo s Bentley docela podobné a nevapadá to špatně, ukázat ho mohli
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2013 11:02
Re: Tak snad
Nekomplikuj to. Q7 vypadá jako autobus protože to je autobus >:-[]
14. 8. 2013 10:36
Re: Rozprávky starej matere
No jestli už měli připravený formy, lisy a teď to všechno musej vyhodit a vyrobit nově, tak bych tý částce i věřil.
14. 8. 2013 09:59
Re: Tento Audibus
Ten velký hmotnostní skok je z části kvůli tomu, že Q7 běží o půl generace za bratry. Když Touareg a Cayenne zhubli dva metráky (na stejné platformě), Q7 zůstala stejná. Je otázka, kolik hliníku použijí, ale jen tam by mohli ušetřit přes metrák. Navíc má stát na MLB evo, která je v první řadě o kompozitech. 300 kilo si bez problémů umím představit. Ne že by nešlo víc.

Ne každý se chová jako Range Rover. >:-[] I když to myslím nijak netajili, takže ten zmatek jde spíš na hlavu novinářů, že nezdůraznili, že porovnávají osmiválec staré generace se šestiválcem nové, protože podle nich pojedou obdobně. Z minulosti soudím, že je to se "stejným" motorem. Jelikož i motory jedou evolučně, tak tam nebývá problém.
Avatar - Dinar
14. 8. 2013 09:45
Tak snad
ty náklady navíc budou stát za to. V mých očích současný audi design funguje do určité velikosti auta, jednoduchá základní linka je o.k., ale při určité velikosti začíná jednoduchost působit proti celkovému dojmu, jinými slovy současná Q7 vypadá jako autobus, protože nemá základní linku "rozbitou" nějakou změnou, podobně to nefunguje ani na současné A8, která dostane facelift dříve než je obvyklé a tipuju na zostření a větší důraz na detail v provedení optiky. Tedy Q7 nové generace určitě potřebuje nějakou finesu navíc, něco ve stylu (ne doslova) tmavého karos. panelu u R8, nějakou takovou libůstku, která dá pak jednoduché základní lince vyniknout. ;-)
Avatar - xjara
14. 8. 2013 09:36
Vtip dne
Nadpis me opravdu rozesmal :-) nejak si nedokazu predstavit to slovni spojeni Audi a brutalni a okazaly >:D
14. 8. 2013 09:35
Rozprávky starej matere
Prekreslenie a prebúchanie plechov určite nestojí 195 miliónov eur.
14. 8. 2013 09:24
5mld
K samotnému designu těžko něco říct, když jsme ho neviděli.
Ale ztratit 5 miliard korun kvůli redesignu, to už bych skoro nazval průšvihem.
Avatar - sargis
14. 8. 2013 09:22
Tento Audibus
bude dost predvidatelne auto...prvky mensich Q v mierke 1:0.75, sestuholnikova maska so zaoblenymi rohmi, hranate otvory pod svetlami, vzadu deformovany kosostvorec zadnych svetiel a mozno aj extra pas hmloviek/odraziek/spiatociek v narazniku. Zboku pride k zostreniu uhlov 3 okna, interier podobny A7 ozdobeny extra madlami....motory z koncernu plus hybridy. Cena kvapku nizsia/rovnaka pri lepsej vybave vdaka vynosu z pouzitia platformy na inych SUV. Realna dieta na auto v priemere 200 kg, PR vzdy porovnava najvacsie rozdiely, ktore prudko klesaju pouzitim motoru a vybavy.