Pane Pavlusku, kde jste vycetl tu blbost ze Transit custom je nastupcem soucasneho konciciho transita? chce to- kdyz uz opisovat reklamni pr materialy, tak poradne....
1. Hodnotit forda podle ceniku je kravina. u dealera dostane kdokoliv slevu. ti snazivejsi i 15-20%.
2. IMHO ford dela chybu kdyz odchazi od jednoduchych lidovych aut k jakymsi pokusum o stylovky. myslim ze s connectem v teto generaci se zopakuje pribeh fusion a b-max. prvni generace trzni trhak a ta druha totalni propadak. prvni connect byl delnik a typicky fleetove auto pro rozvoz nebo montaze atd. nova generace je ale jina a miri jinam....
2.0EB najizdeji uz pres 200 tKm a funguje v pohode dal. Taktez 1.6 EB nema problemy. 1.0 EB jich uz mnoho ma na hrbu 100 tKm a ani jedna repase a motory funguje bezproblemu.
Nebo vis o nejakem 1.0 EB, ktery se musel repasovat ?
Zcela jednoznačně silnější turbodiesel 2.0TDCI 103kW. 1.6 TDCI asi na klidné ježdění a krátkou verzi stačí, ale na plně naloženého Granda to bude málo. Troufám si říct, že by zájem o tuhle verzi s 2.0TDCI byl. Ceny Granda celkem jdou (např. 414k CZK za 1.6TDCI Titanum je ok) až na 1.6EB za 591 je opravdu přestřelená částka :no:
Mě se celkem Grand Tourneo Connect líbí a klidně bych do něj šel. Nicméně by musela být cena 1.6EB tak o 100k nižší nebo 2.0TDCI v nabídce, kolem 500k CZK. Rozhodně je to lepší varianta středního MPV než Grand C-Max.
Takový vůz, který i s cestujícími a nákladem bude vážit 2,5 tuny má pohánět motorůrek 1,6 s krouticím momentem pouhých 270Nm? >:D
A kde je varianta pohonu 4x4? Vždyť to nevyjede po trávě ani do mírného svahu! >:D >:D >:-[]
ani tím tvým pardonem jsi to nevyřešil...je Tourneo Custom (dalo by se říct Transit pro 8 lidí) v něm 1,0 Ecoboost nenajdeš a pak je Tourneo Connect (popisovaný v článku, velikostně přirovnatelný k Berlingu apod.) a u něj rozhodně problém s 1,0 Ecoboost nevidím...
Na zadních sedadlech je víc místa jak v tý tvojí Fobii na předních ty údere...btw. to je vidět už z té fotografie (já mluvím z vlastní zkušenosti, už jsem měl možnost zkusit).
Úžitkové Fordy sú totiž veľmi drahé. Veď napríklat tourneou custom v použiteľnej verzii stojí cez 23 000 Eur (cca 592 000 CZK). Za to sa dá zohnať aj Citroen Jumper s 3,0 HDi motorom. Čiže podstatne väčšie a 180 koníkov.