Vidim, že tě ve škole (pokud jsi vůbec do nějaké chodil) nenaučili nejen skloňovat, ale ani se patřičné slušně vyjadřovat. Až ti dá někdo na pohřbu čelo, tak se nediv. 8-s:*)
Je strašně zajívavý,že ať čtu jak čtu jakoukoliv diskusi, tak vždy se tu hádají a zesměšňují ti samí jedinci. Že Vám to není pánové trapné.... >:D Máte se vyjadřovat k tématu,ne se urážet.
Já se fakt bavím... :DDD
Nahoře prskáš, že se s tebou nikdo nechce bavit o autech a přitom to jediné, co tady jsi schopný vypotit ty sám, je onanie nad nickem GTI.
Docela by mně zajímalo, jak dlouho ti bude trvat, než ti dojde, že jsi tu za trapáka numero uno.
Slovní spojení PŘÁT UPŘÍMNOU SOUSTRAST vypadá hloupě kdekoliv, i na servru s auty, pokud si to tak napsal schválně a ne z neznalosti, tak ok, v tom případě jsem to asi nepochopil proč, ale to je jedno, jen to hlavě někde nepoužij v reálném životě, tj .celé. Nebylo v tom nic osobního. ;-)
No možná ten nick byl schválně ;-)
No jo no jak píšu rychle tak se holt někdy seknu, a nemam zapnutý automatický hledání chyb tak se toho nevšimnu jako ty, ale tobě hledání gramatických chyb očividně jde, ale to je tak všechno, myslím že jinak bys ani na tu zvláštní neměl, IQ 30-neudrží moč>:D
Jinak můžeš sem dát odkaz na jediný rozumný názor co jsi někam napsal?
Kdo je hlupáček tady dokazuješ opravdu skoro pod každým článkem. >:-[]
To bylo míněno jako dobrá rada do života, jasně že tady je každému jedno co napíšeš, ale to slovní spojení prostě bije do očí, nic víc, nic mín. To že to bereš jako osobní urážku a svádění pozornosti jinam mě fakt rozesmálo >:D
"Vidím, ze se zmuzes jen na to lehce modifikovat a opakovat mnou napsané formulace."
Zameť si před vlastním prahem protože tohle je právě tvoje výsada které si nejsi evidentně vědom. Včetně tvých dětinských výpadu ve stylu to ne já to ty. Ke zbytku jsem se už vyjádřil a ano s tebou je to kdekoliv ztráta času na rovině diskuzní.
To se pleteš. Nosníky byly ošetřené voskem. Alespoň to mi bylo řečeno. A ano, nejsou stavěné na odvod dešťové vody - a také se do nich normálně dešťová voda nedostane. Dostane se tam, když auto poliješ vodou, odvody pro dešťovou vodu stačit nebudou (protože normálně ti během vteřiny na čelní sklo nespadnou litry vody) a voda začne přetékat. Pak se dostane do podélníků. Ty jsou otevřené a mají několik odtokových otvorů, které slouží primárně k odvodu kondenzátu. I kdybys ucpal všechny kanálky, voda by pořád vytékala ven. Rozhodně to nemůže být zdroj mokra v interiéru (to bys asi musel mít zaplavený motorový prostor). Jak jsem napsal, našli špatného viníka.
Opět, jak jsem napsal, stejný systém používají všechny malé vozy skupiny VW. Od Foxu po A1. A nejsou samy.
VW ale podle mě nezkoumá kyselost kondenzované vody a problém řeší nebo ho dokonce už vyřešil podle článku . Ale já nevím protože nejsem majitelem G7 a ani zřejmě nebudu.
spravne, tudy cesta vede... osobni urazky a napadani diskutera... tak se nejlepe svede pozornost jinam.
jinak mas ale samozrejme pravdu... nebylo to napsano spravne pokud by se snad jednalo o umrti lidske bytosti...., ale tady jsme pouze pochovali trochu eqa...
Tady byl problém v tom, že příslušné vedení nebylo optimálně, abych použil slova VW, upevněno, takže se nejspíš vytřáslo jízdou (můj názor). Nevím, jestli bylo jen nedostatečně blbuvzdorné a nedostatečně kontrolované, nebo ani správná montáž nepomůže (pak by se to ale týkalo všech aut).
z tohto maleho nedostatku urobi vyhodu - zariadenie na zvlhcovanie vzduchu v interieri.
Predsa nechceme, aby nasi zakaznici trpeli na respiracne problemy z dovodu sucheho vzduchu >:-[]
Já tě jen poopravím aby ses zase neztrapnil až to budeš ještě někdy v životě používat.
UPŘÍMNÁ SOUSTRAST SE VYJADŘUJE né přeje, toto slovní spojení používají jenom boží hovádka, co nevědí co je slušné chování ;-)
hovoríme o tom istom probléme u rôznych škodoviek ;-) . U novších typov to už nebolo, ale ako vidím, keď VW uvolní vyspelú technológiu Golfu pre ďalšiu Octaviu a Superba, tak so všetkým, čo k tomu patrí a teda nám vráti aj zatekanie. Tentokrát by v Česane mali tie výkresy dobre pozrieť ... :-!
Tak teď ses předvedl v plné sile jak si znám. Kdo by to řekl že tato porodní bolest plus vyčet a přibal dalších tvých výplodu tě udělá takhle šťastným.
Jasně Golfy budou stát každou chvíli u krajnice a po několika letech budou mít díry v podlahách. A já myslel že tomu už tak dávno podle tebe mělo byt když vezmeš v úvahu kolik Golfu po cestách jezdi.
Nikdo to nepovedal až na pár výjimek a dobře placených marketingových udavačů produktu - imagemakerů (zde třeba dobře placený boot s názvem nicku GTI) VW jistě platí část oddělení, které má zde na práci tvorbu image. A tohle je průser, který musí tito @uživatelé@ obkecat. Ze zaražené reakce GTI je vidět, že je to ořech a trošku nečekaná podpásovka, na kterou nebyli připraveni. Čekám úpravy článku, stažení... Momentálně probíhá komunikace na nejvyšší úrovni, kde se dolaďují následující společný postup mezi vydavatelem Auto.cz, importérem atd...
Překvapuje mě, ale, že tohle nedojednali, když tam měli Janebu,.., řekl bych, že je to fatální podcenění situace... To by se nemělo v německé (rakouské) firmě stávat... Je to docela ostuda.
Tak já myslím, že vzhledem k tomu jak se tady prezentujete (a zvlášť ty jako majitel tohoto zázraku, zde dělající samozvaného advokáta tomu výdobytku techniky), jste toho pochovali jen tímto článkem docela dost.
Pravdou je, že VW dlouhodobě co se kvality týká mrší v podstatě všechno na co šáhne, přičemž firemním zákazníků to tak nějak nevadí (záruka, náklady firmy) a dalším v řadě ojetin to taky nevadí, pač si kupují dlouhodobě budovaný status a ten něco stojí..., ale GOLFU se tady ty konstrukční nedodělky, úspory a německá neschopnost designu...jakž takž vyhýbala... a teď je to pověstná rana na solar!!!
Být tohle skutečně u čehokoliv jiného, tak to tady vaše skupinka rozmetá jak pověstná vojska sedláky u Chlumce...
Takže...dle mého názoru jste pochovali část EGA, část ideálů... a část diskuzních zbraní, protože tento průser si budou zdejší diskutéři pamatovat dlouho... Jo Golf je to auto co v něm musíš v létě jezdit v galoších?
A mimochodem.. V tomto momentě čert vem auto.cz, čert vem Janebu (to je skutečně jen bezvýznamná figurka ve vztahu k výrobci, byť z pohledu dosažené pozice to je zajímavé místo pro všechny v našich podmínkách), každý kdo sem chodí a píše, si vzpomene na zatloukání problému s TSI rozvody..., tak si umí představit, že toto je průser ještě větší...
P.S. Kondenzovaná voda není obyčejná voda... chci vidět tu podlahu u těch aut za 12 let..., bude to vypadat jak autíčko od Flintstounů... ;-)
Mimochodem, zcela sem pochopil velmi, velmi zakřiknutou reakci našeho kašpiho...v kontextu se závěrečným jeho pokřikem, Myslím, že máme diskuzní téma na letošní podzim.
V některých případech tomu tak je a nepopírám to. Ale když si občas přečtu některé evidentní příznivce jistých značek jak až fanaticky a nepravdivě háji to své tak mi to prostě nedá.
Promin jestli jsem se tě nějak dotknul, nemyslel jsem to zle, ale podle toho co tady od tebe čtu pomalu pod každým článkem tak si říkam že musíš být opravdu nějak duševně postižený nebo mít nějaký mindrák, měl bys opravdu navštívit nějakou léčebnu, pomohou ti. ;-)
Mozno hovorime o inom probleme, tak to upresnim, podla toho, co si este o tom pamatam. Jednalo sa o cerstvo uvedenu Fabiu II a voda z hornych casti stekala do utrob karoserie (co je zatial ok, ak su na to vhodne kanaliky), ale potom tieka (by design) cez deformacne nosniky karoserie (pod podlahou vodica a spolujazdca), ktore samozrejem nemali ziadnu antikoroznu upravu a a neboli na to pripravene. Ale konstrukteri tam tu vodu poslali, ved 4roky to vydrzi a piatym rokom sa auto rozlomi na polovicu, ci uz pod vlastnou vahou, alebo pri naraze, ale to uz nebude v zaruke. Bezny vodic Fabie si ju kupuje napr na 8 rokov a dalsi cakaju pred bazarmi na tento skvost, takze pre nich je to urcite problem.
Našťastie Octavia mala v interiéri pod palubkou zbernú plastovú nádobu na túto vodu, kde sa zachytávala dlhšiu dobu a priebežne odparovala. A je pravda, že väčšie množstvo v krátkom čase sa odpariť nestihlo. Malo to len jednu chybu, tou nádobou bola plastová čierna skriňa ventilátora kúrenia a vetrania VALEO...
Murphyho zakon "Co sa moze pokazit, to sa aj pokazi" je univerzalny. ;-)
Avsak, pozerat sa na "zadky" poslednych modelov Mercedesov s vypalenymi diodami je blamaz!
Mně bylo řečeno, že konkrétně tyhle otvory neslouží k odvodu vody od čelního skla, že se mohou teoreticky ucpat, ale je jich tam vícero. Voda se do nich prý dostane jen tehdy, kdy se na auto dostane velké množství vody v krátkém čase - na to nejsou příslušné odtoky dimenzované. Neříkám, že do těch aut neteklo, jen našli špatného viníka.
Řekl bych, že auto je připraveno na vodu v prostoru pro nohy. Musí být. Ne na dvacet čísel stojící vody, ale řádně nasáklý koberec by neměl představovat problémy. Je to nepříjemnost. Řidiče ohrožují spíš plísně, pokud se tam objeví. Elektroinstalace v autě se musí být schopna poprat minimálně s kondenzací. A že vlhkost se dostane ledaskde. Neproléval bych palubní desku vodou, ale interiér musí vodu snášet.
Já například jezdím i za deště bez střechy. Pokud to tedy oblečení dovolí. A skutečně se nebojím, že by auto kvůli tomu začalo hořet. :-)
Nevím, co považují za dostatečně závažné, ale jakmile se v popisu objeví požár, tak to prostě nevypadá dobře. Kdo chce, může klidně studovat RAPEX. A při troše hledání určitě najde i nějaké dokumenty k tomu, jak závady posuzují.
Tak takýto problém bol už u OCTAVIE 1 r.v. 1996 upchávanie odtokov od čelného skla a nebol som s tým sám. Zatekanie u oboch predných dverí v daždi aj na umyvárke ma tiež štvalo, ale to spôsobil servisný plán škody. Predpísala, že pri každej prehliadke sa má servis vŕtať v nastavení závesov dverí ( platil som za položku "nastavenie zavesenia dverí" ) a tak nastavovali... až som do zákazky vždy musel písať veľkým technickým PÁNTY NECHAŤ NA POKOJI, lebo som sa bál, že keď napíšem NENASTAVOVAŤ, tak mi ich budú ŠTELOVAŤ a uznáte, to nie je to isté >:D >:D >:D >:D
A na záver : GTI nás občas oboznamuje so svojim zdravotným stavom, takže už vieme, že nosí trenky a občas si do nich striekne ? Dúfam, že to nie je nič vážne a aj keď mu prajem, aby to bola polúcia puberťáka, obávam sa že to bude skôr starecká inkontinencia. Už by len chýbalo, aby tam bola krv. Toto netreba brať na ľahkú váhu, lebo to môže končiť zle a posledná cesta by nemusela byť obľúbeným VW aj keď v pohrebnej úprave, ale RENAULTOM Trafic v rovnakom prevedení. Takže v pondelok ráno na urológií so vzorkami ( nie na trenkách >:-[] >:D ) a zase palce dole
I VW je občas donucen udělat svolávačku na vozy po záruce, viz třeba:
"The recall concerns vehicles sold under the name Touran EcoFuel (engine code BSX; 2.0 l; 80 kW), year of manufacture 2005-2009.
It is possible that, for reasons as yet unexplained, the rear natural gas tank may be defective. Corrosion may increase this risk. In the worst-case scenario, this may even result in the rupture of the gas tank. One incident reported."
"VW Polo. N9 MYs with right-hand drive. Year 2003-2010.
In the event of a rear side impact, activation of the rear head-level airbag could be delayed, resulting in limited protection. There is also a possibility that the opposite head-level airbag could be activated."
"Zbožňujem" chytrolínov, čo nikdy nič nevymysleli a nepredávali, ale chytrí sú jak rádio. Nie je možné vyrobiť 100%-ne dokonalý výrobok. Aj len priblíženie k tejto hranici by bolo nesmierne drahé.
Firmy tak robia kompromis medzi absolútnou kvalitou a reklamáciami. Tak, aby oprava reklamácií bola lacnejšia ako zbytočne vysoká kvalita výroba. To je všetko.
Ty skratka nikdy nesklames. Kricat "BRAVO VOLKSWAGEN" ked mi tece do bot (resp. spolujazdcovi), to chce teda skutocne velky fanatizmus.
Inak pocul som, ze VW operativne zaradil do ponuky dalsi super-mainstreamovy prvok vybavy, tzv. "wet packet": kbelik, hadr, kolicky na nos (povodne na pradlo) 5 kusov, a male cerpadlo so slapacim pohonom.
Ale netreba zufat, VW vraj uz naplanoval zvolavacku. Oprava je velmi jednoducha: styri diery dvanastkou vrtakom do podlahy, a voda bude rychlo odtekat...
[odkaz]
Nesnaž se, podle těch blábolů co tu píše, tak mu nepomůže ani svěcená voda, natož sluníčko >:-[]
snad jedině kdyby to sluníčko explodovalo, to by pak pomohlo nám normálním od těhle duševních mrzáků ;-)
To by někteří rádoby nezaujatí a vždy objektivní diskutéři, kteří už ted jsou z Golfu na prášky, teprve padali do mdlob :-) Nutno ale říct že je zvláštní že se to Octavie netýká, čekal bych že to dělají stejně když to tak všechno unifikují.
Já ale netvrdím, že existuje dokonalé auto. Jen říkám, že je třeba se k problému stavět zodpovědně. Takový golf je například skvělé auto, ale nic výjimečného to prostě není. Přístup vw je, ale takový, že radši případný problém zahrabou pod hromadu hnoje a doufají, že běžný uživatel se těma sr... ama neprohrabe až na tuhle informaci a vw nedejbože ztratí tu svou falešnou image výrobce spolehlivých automobilů.
Mno voda v místě, které na to není upraveno, může být příčinou zkratu a následně i požáru ... a vsadil bych si právě na to, že je to mnohem pravděpodobnější než zmíněné těsnění.
Však jo, jen to beru s humorem - jestli už teď převodovka neřadí a klíček nevyskakuje, tak toho Golfíka ti humpoláci z AutoBildu stihnou dodrbat ještě před koncem testu. A to by ty body mohly naskákat (snad se tak nestane :-) )
Začít hořet... Takové problémy se musí řešit ke spokojenosti úřadů, protože za to hrozí i ztráta homologace. Zatímco třeba za netěsnost střešního okna ne.
PS: Ale možná se pletu, možná zrovna tahle závada není dostatečně závažná. Není to jako kdyby auto přestalo brzdit.
Zrovna u toho Subaru bych na to moc nespoléhal, už to taky není co to bývávalo. Pozink se snad nenaučili nikdy, o problémech s lambdama by mohli majitelé H6 vyprávět, okolo přelomu tisíciletí bylo těsnění pod hlavou spotřebním zbožím a spojka taky prd vydrží.
Pokud je ale člověk ochoten tohle akceptovat, bude mít skvělé auto "nafurt".
Možná je lepší jít do téhle jistoty než měnit motory častěji než žárovky. :-)
protoze je to VW, tak nam tady vysvetli, ze je to tak vlastne lepsi! :-(
Kdyz uz se lidi nedaji zblbnout... a prestanou se chovat podle reklamy v televizi = kupovat koncern a volit komunisty? :-!
Tak v tom případě jsou všichni majitelé všech malých vozů skupiny VW v háji, protože to všechny mají stejně. :-) A to i předchozí generace, pokud si dobře pamatuji, co mi k tomu bylo řečeno. I první Fabie.
Myslel jsem poslední odstavec článku. Ten se mi nelíbí.
Rozpor není žádný (to jen autor článku se snaží vyvolat zdání, že nějaký je; ať už schválně, nebo z vlastní hlouposti). A co je špatného na dotazu na zastoupení v ČR (mně osobně přijde zbytečný, ČR nemá žádné extra buřty, nicméně samotné prohlášení mi přijde v pořádku - tak, jak je tlumočeno)? To měli zavolat věštci? Proč sis musel překrucovat, co je napsáno? To ses snažil o hyperbolu? Jak sis tedy představoval, že se k tomu postaví? Za sebe říkám, že bych přepsal poslední odstavec do neutrálnějšího tónu a zbavil se té snahy o senzaci.
Pitomý japonci mají nejvíce svolávaček, to náš golfík ani jednu. Topení sice může fungovat jako bojler, ale stalo se to tak 30x ... proč to měnit, že ? Vybavuje se mi vzpomínka na svolávačku u subaru. Při testování zjistili, že je možné, že plastová podložka motorku stěračů, může při poruše motorku začít hořet. A tak ji vyměnili ...
Holt někdo se k problému staví zodpovědně a je načase, aby si to místní golfisti uvědomili, že udělat svolávačku je pozitivum ! A počet svolávaček pouze ukazuje to, že auta jsou dělaná pořádně, protože když se zabývají takovou kravinou jako je potencionálně hořlavá podložka motorku stěračů, tak si můžeš být jistý, že zbytek auta je udělaný tak precizně, jak jen to jde ...
Já ti jen dávám podněty pro tvé diskuse. Až zase budeš mít chuť hodnotit kvalitu materiálů a zpracování. Golf je v této oblasti oproti Méganu opravdu někde jinde. Pro Renault, bohudík. :-)
Neboj se Autobild už to zařídí aby byl Renault horši a možná se ani nebude muset snažit.
Koukám pořad při starém studovat nedokonalosti koncernu VW a Renault hájit za každou cenu.
Tych 46 reklamacii, to je ako z tych vtipov o majiteloch iPhonu. Velka vacsina nevie ani co je to bluetooth, tak ho ani nerklamovala, ked nefungoval. Golf kupuje tiez siroke spektrum ludi, v Nemecku je to auto pre beznu vrstvu populacie, casto pre dochodcov a zeny. Nie kazdy vie, ako klimatizacia funguje. Nastaztie su uz aspon prec tie casy, ked klima bola za velky priplatok, tak ako aj ostatna vybava z Vlkohradu.
V Autobildu byly i další postřehy z těch 7 měsíců / 35.450km:
- ve dveřích řidiče křupe a praská
- převodovka neřadí plynule při brzdění motorem
- sklapěcí klíček zapalování se už nesklápí jako nový
- ulomená páčka nastavování sedadla řidiče.
Ano ten problem Fabii je treba tiez spomenut. Majitel s tym bol dokonca v televizii - nejake Cerne ovce..., pretoze u Skodovky neuspel. Tvrdili, ze to tak ma byt. Tu je jasne vidiet, ako Skodovky navrhuju. U VW je to chyba, u Skody to tak ma byt.
"Na to, že je Golf pořád skoro stejný a už jenom ladí a ladí "
Děláš, jako by 40 let faceliftovali G1. Golf 7 je od podlahy nové auto a to, že se u nového modelu zpočátku mohou objevit "dětské" problémy je snad normální u každé automobilky.
No tebe bych tipoval na kabaret tohoto typu.....
[odkaz]
A jestli se bavíš nad tím jak jsem na tebe reagoval a připadá ti to kabaretní pak se raději zdržím komentáře vůči tvé osobě.
Tak obecně platí "alespoň co jsem se dočetl, že jakékoli auto ať hatchback, sedan nižsí i vyšší třídy má své mouchy a když se na trh uvádí nová generace, tak jich vždy má více či méně, proto se ladí ty mouchy tak v průběhu prvního roka svého uvedení na trh. Sice by se to mělo dělat už při vývoji, ale tam nelze nasimulovat úplně všechny situace, ve kterých se bude následně auto provozovat. Výrobce o tom sice nemluví, ale tak to bylo je a bude, že nic neni dokonalé.
Vzhledem k tomu, s kolika problémy se tenhle jeden konkrétní izolovaný neopakovatelný kus potýká, tu máme nového adepta na rekordní bodové skóre. Můžeme jen doufat, že ostatní kusy jsou v pořádku a tenhle jen sabotoval všeschopný Vošický. >:-[]
tak by tu bolo 300 prispevkov ake su to smejdy ;-)
ach jaj... kedze ide o VW tak sa nic nedeje a vlastne sa ani nic nestalo >:D
takych ludi mam najradsej.... ale ono klamat sameho seba sa raz kazdemu vypomsti :yes:
vzdy to pisem... ziadne auto nie je dokonale a pri kazdom aute sa nieco moze pos.rat... a je jedno ci je to golf ceed ghibli alebo mercedes S.... len magor bude na zaklade "individualnej" poruchy nejakeho poruchaneho jedneho kusku odsudzovat celu znacku ....
co sa stalo VW ( chybicka ) sa moze stat aj mercedesu aj kii aj dacii .. kazdemu ;-)
takze ja osobne by som z toho ziadnu vedu nerobil... chyby sa deju a budu diat stale... aut je stale viac.... a chyby sa vyskytovat stale budu... lebo kazde auto je pokazitelne
Keby si si moj prispevok precital poriadne, tak by si zistil, ze nekritizujem ani VAG, ani Janebu. Aj moj posledny odstavec bol poukazanim na fakt - nic som nehodnotil.
Já jen upřesním - nejde nejspíš o velkou konstrukční chybu, jen při montáži plastové trubky co ten kondenzát odvádí došlo k nepřesnému zacvaknutí/utěsnění, v jednom z hlášených případů upadl konec úplně. Takže spíš nedostatečná blbuvzdornost dílu při montáži.
Kontrola i případná výměna by měla být jendoduchá.
Ale stávat by se to nemělo... já bych to tipnul, jak už tady psal pogo26, že zas někdo ušetřil 0.20€.
Na to, že je Golf pořád skoro stejný a už jenom ladí a ladí teda nic-moc výsledek :no: . To že zatíkalo do Fabií když stály na šikmém svahu při dešti bylo veřejné tajemství a teď už i Golf? Asi moje další auto zase nebude od koncernu :-) Radši něco obyčejnějšího než mít prémiový pocit v plesnivém a vlhkém, i když možná jinak precizním interiéru. Sem tam nějaká ulomená páčka a utržený řetěz- divný u takové legendy :-)
Díky za informaci, jak je to vlastně s tím autobildem, já tušil už asi tak tejden, že seš hodně dobrej, ale že budeš takovejhle kádr, normálně smekám :yes:
Jasně že problémy se stávají. Ale je rozdíl o nich mlčet a nechat je zaplatit po záruce zákazníka, nebo udělat svolávačku a opravit i 10 let stará auta na náklady výrobce.
Jinak já seznam oprav za cca stejnou porci km jako tenhle Golf mám - celkem 0 kusů. Jo, je to Japonec.
No o tom kdo a jak se tu rozjel by se dalo určitě pohovořit a věřím tomu že při tvé vytrvalosti a intelektu bys byl jasny vítěz. Proto skládám své zbraně a pomyslný vítězný věnec ti přenechám.
No bóže, ty sis snad nikdy neustřík do trenek? Nedělej z toho průtrž mračen v kabrioletu. Podle mně je to v tom autobildu uplacený. Neví náhodou někdo, kdo ten plátek sponzoruje?
Jinak jak sám vidíš, i MISTR... nebo jako ty se domníváš, že Volkswagen už je tak dobrej, že si může dovolit klíďo píďo zrušit servisy? Tak co se divíš? Hochu, až budeš mít jednou vlastní auto, na tuhle "závadu" si vzpomeň, a to až si budeš do notýsku vypisovat všechny reklamace a transfúze, které jsi absolvoval se svým drakem.
Dnes velmi... velmi... no prostě BRAVO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes::-!
Ta vlastní obhajoba jak seš úžasný a spravedlivý snad pod každým článkem je dojemná. Stejně jako tvé dětinské napadáni které nesmí samozřejmě chybět.
Samozřejmě Auto .cz je odpad a bulvární plátek jinak bys tu nebyl.
Já myslím, že tento problém nikoho nepřekvapil. VW je jen jednou z dalších obětí svého úspěchu. Hodně firem, které jsou na vrcholu, začne maximalizovat zisky a to i někdy na úkor kvality. Kvůli dobrému jménu si to mohou dovolit. Problém je jen v tom, že jméno jim vydrží jen pár let a dalších několik let si pak svou image budou napravovat. Nebo jsou chytřejší než já a mají spočítáno, že je lepší investovat do marketingu než do kvality. Golf v tomto testu se asi zařadí mezi další auta VW, které drží v těchto testech 4 místa v poslední šestce. Vrzající, rozpadající se golfík, který pomalu začíná plesnivět tam dobře zapadne. Kvalita zpracování se opravdu nepozná z fotek nebo z vystavených aut. Snad to místním znalcům časem dojde.
předpokládám že testovací jezdec Autobildu je GTI sám - vlhkost v interiéru pak byla způsobena neustálým učuráváním řidiče, způsobeným těžko kontrolovatelným vzrušením z toho, že sedí ve "výkladní skříní" designu a soudobé techniky ;-)
Myslíš si že má cenu cokoliv této dvojici psát ? Oni vyloženě na takovýto pšouk čekají a vyloží si ho dle svého a je jedno kde je pravda. Hlavni je že se to týká určité automobilky je to negativní a rázem mají na několik měsíců ne-li roku o zábavu a kopance postaráno.
Myslíš si, že si těch 300 tisíc vycucali z prstu? VW oznámil, že o problému ví (ze servisů), odstranili ho 6/2013 a zatím byla závada reklamována ve 46 případech. Odhad 300 tisíc vozů, u kterých by se problém mohl objevit, vychází právě z tohoto data. Jestli se nějaký případ objevil v ČR, ví asi lépe Janeba než ty.
Že bych byl z formulace posledního odstavce nadšený, se říct nedá, ale teď jsi tu jen za demagoga, pane netýká. Pokud tedy mezi tím redakce článek neopravila a nečtu něco jiného, než jsi četl ty.
V Autobildu byly i další postřehy z těch 7 měsíců / 35.450km:
- ve dveřích řidiče křupe a praská
- převodovka neřadí plynule při brzdění motorem
- sklapěcí klíček zapalování se už nesklápí jako nový
- ulomená páčka nastavování sedadla řidiče.
Rozdiel je priznat si "OK, we screwed up" ... a tvarit sa, ze je vsetko v najlepsom poriadku. To prve dokazu len majstri. A VAG ma celkom farbistu historiu zatlkania :-)
Auto Bild: postiženo může být až 300 tisíc Golfů, Leonů a A3
Volkswagen: hovoří o pouhých 46 reklamacích v této souvislosti.
Je tu zjavny rozpor. A co urobi redaktor auto.cz Spyta sa velkej ryby z VW - (ředitel divize osobních vozů Volkswagen ČR Petr Janeba), ako to vlastne je. Pytat sa cloveka z firmy, ktora je obvinena z kvalitativnych nedostatkov, ci je to pravda, je ako pytat sa politika, ci klamal.
Takze Janeba odpovie presne tak, ako sa da cakat - cize nepovie nic k danej veci (auto.cz by to urcite "otisklo"), zuzi problamtiku na marginalny trh a odbije redaktora tym, ze v CR sa to netyka ani jedneho auta.
A auto.cz ma este zaludok napisat, ze je tato nicnehovoriaca informacia zo zdroja, ktoreho ulohou je nic nepriznat a nepripustit, je exkluzivna a tvari sa pri tom, akoby uviedlo celu zalezitost na pravu mieru.
Ked si clanok prelozime do cestiny/slovenciny, znie asi tak: AutoBild obvinil VW z problemov s kvalitou, ale auto.cz exkluzivne vie, ze to tak nie je. >:-[]
Ako hovoria za mlakou... thanks for nothing :no:
Len tak na margo: presne rovnako sa spraval VAG pri problemoch s kvalitou v Cine, kde ho k zvolavacke donutili az cinske urady.