Nedá se to nazvat jinak. Naprosté fiasko, disharmonie tvarů na úrovni čínských plagiátů 8-s:no: Vlastně mám tak nějak pocit, že Yeti spolu s prodlouženou verzí té čínské diktatuře podlehl jako celek. Je tohle vůbec výsledek evropského designerského centra?
Městská verze, ačkoliv se mi zdála z prvních fotek přecijen zdařilejší, trpí optickou nadváhou. Co nadváhou, naprostou obezitou. Boční profil je těžkopádný až to bolí.
Přední pohled pak určitou lehkost ztratil v obou verzích. Zatímco přední část, jakkoliv působí se zbytkem vozu v dokonalé disharmonii, je zkousnutelný, zadní část je opravdovou náloží pro otrlé.
Znásilnění zádě a brutální naroubování tvarování prolisu pro umístění registrační značky je naprosto mimo. Nejen že absolutně boří linie celé zadní části, ale obálkový prolis je jedionou diagonální linií na voze, jedinou výraznou ostrou hranou...
Boční část přitom nemá ani jednu hranu, vše je naprosto dokonale zaoblené vč. dolního rohu bočních oken. A k tomu příď s hranami a zadní část přidávající hrany jdoucí po diagonálách 8-s:no::no:
Jistě, Yetimu stále zůstává zajímavá užitná hodnota a technika, ale vzhled dokonal, ale opravdu DOKONALE POHŘBILI :no:
Vyjimecne souhlasim. V dobre barve a na dobrych kolech byl yeti opravdu smrncovni auto. Tohle je bohuzel zruda. Tu mestskou variantu nechapu. Do jiste miry to muze fungovat u tiguanu, kde je klasicka SUV a pak jakasi ostra verze, ale ne u krabicoidniho yetiho. Ten bude bez plastovych doplnku vypadat v lepsim pripade jako mestska radoby stylovka Kia Soul, Nissan Qube atd. v horsim pripade jako levny hatchback na spatne cesty ve stylu yuga. Tohle bylo mnohem lepsi [odkaz] .
tohle auto je naprosto dokonalé. Konečně odtranili ta hnusná kulatá světla. Příď je dokonalá.
Auto působí na fotkách těžkopádně, ale dle mě je to díky špatným obrázkům, kde je auto posazeno příliš nízko. Na videu [odkaz] je už vidět s podstatně vyšším podvozkem a je to ok.
A za cenu 560k ve verzi Elegance s motorem 2.0 TDI mi ukaž konkurenta...
"je to díky špatným obrázkům" - aha, takže Škoda je asi naprosto dementní a prezentuje novinku na špatných obrázcích >:D >:D >:D Opravdu názorová perla >:-[]:yes:
1.8 tsi 4x4 DSG uplnou novinkou neni (ja uz s tim autem jezdim pres rok), prodavala se pouze v Nemecku a Rusku od podzimu 2011(ja jsem Yetiho kupoval v Nemecku). Tak konecne se i tato verze dostane k nam, kdyz uz se tady to auto vyrabi ;-) Ted by to jeste chtelo zacit i v Evrope nabizet tu cinskou prodlouzenou verzi a bylo by to super :yes:
Tohle bere dechy, čekal jsem na čelní pohled, a ten bezvýhradně dokumentuje absolutní designovou jistotu Mistra Kabaně. Nové dominantní osy, mistrovsky konfigurovaná světla, do stran vytažené spodní rohy, jedinečnost, nádhera. Ta pohledová "dospělost" yetiho odzbrojí jistě každého upřímného pozorovatele. Tohle není auto při diskusní šišlálky, co si zatím šlapou jak na nezavázané tkaničky, tak na rozvázaný jazyk...
No a pak kabina, ta svojí krásou a dokonalostí doslova deklasuje třídní pokusy o náznaky konkurence.
souhlas, bez těch kulatých světel vypadá příď naprosto dokonale. Z mého pohledu vypadá lépe než Tiguan. Cena vcelku vstřícná. Nevidím důvod kupovat koreu...
Jenom škoda, že je to auto poměrně malé, pár centimetrů na délku a šířku by neškodilo
Jo, souhlas. Hele, Stefiči, čteš své soukromé zprávy, nebo si tu jen kvalitně prohlížíš obrázky? Normálně se to dělá tak, že v pravém horním rohu na hlavní straně si odklikneš - zpráva. Díky.
Tohle je design, který je kvalitativně jinde než Korea nebo chromovaní Francouzi, sedí to jak v čase tak prostoru. Za mně klidně mohla design. manýra v podobě kulatých mlhovek zůstat, ale i takto je to třídní stylovka. ;-)
Řekl bych: nejen v čase přítomném, Škoda si tímhle víc-než-faceliftem imho pěkně nakročuje do budoucna. Jaksi už má nejmíň špičku boty ve dveřích, které většina ostatních ještě ani nenašla. Taky proto beru tu ztrátu kulatých pseudomlhovek jak logickou. Nevím, co přesně je "korejský" design, ale pokud tím myslíš tu vlnu doznívající epochy expresivního designu, co ponejvíc těží ze vzpomínek na streamlining, tak do toho pytle by stejně dobře spadly i některé další asijské a globální značky. A ano, škodovky se už od tohohle proudu oddělují - už za tu odvahu se patří uznale pokývat. I když ovšem - na druhé straně - ta odvaha se relativně dobře sbírá, když je někdo součástí megakoncernu, který jako celek razí úsporný a funkcionalisticky namířený design.
Edit: Přidávám sem ještě několik videí z prezentace ve Frankfurtu: [odkaz] Yeti je tam vidět z různých úhlů, ve světlech a stínech, a pro mě je ten pohled uspokojivější než placaté fotoretuše. O "krásnosti" a perspektivnosti Kabaňovy designové linie se bude určitě diskutovat do alelujá. Já, už nakonec unavený převládajícím emocionálním rozvlněným designem, tuhle cestu pokojného bojovníka, která v sobě má i ždibec pokory a skromnosti, vnímám příznivě.
Fakt je, že jak se Schreyerovi povedlo udělat ze Ceedu evropské auto s uměřeným designem, tak Sportage (zatím) tuto uměřenost postrádá. Ne že by na něm bylo něco zásadně špatně, ale vysoký ponton atd. odhalují větší hru na efekt než u Yetiho, který funguje i bez podobných pozlátek.
Jen tak mimochodem... Yeti drtí i Tiguan, který i přes podařený facelift nezapře, že původní model byl stavěný s jiným pojetím základních proporcí.
No jistě, čínská prodlužka by se hodila. Ale já myslím, že zaklínadlo "trochu větší" bude pro Evropu bude znít "Snowman". Navíc zatím myslím nevíme, jak bude vyřešena budoucnost Roomsteru: ta hranice mezi soft-SUV - crossoverem - MPV umí dnes být hodně tenká.
GTI, ty musíš dělat v Boleslavi v marketingovém oddělení. Možná rovnou vedoucího, ne? Jinak si neumím Tvé nekritické nadšení vysvětlit. IMHO má nový Yeti o třídu horší design než ten starý. Zatím to nejhorší, co jsem od Kabáně viděl!
I bez kulatých světel to bude bomba. Konzervativní, bude moderní i za 10 a více let. Interiér je naprostá špička. Takhle to má vypadat. Žádné displeje s pouťovými efekty. Doufám, že ceny zachovají minimálně takové jako u stávajícího.
Nebudu tvrdit, že je Yeti po faceliftu hnusný, to by byla hloupá urážka cizí práce. Ale můžu říct, že se mi nelíbí. Původní design byl více vyvážený, tím, že zmohutněla (opticky) příď, je škoda, že se to neprojevilo i na zádi. Stačilo by auto prodloužit, takto vypadá jak v polovině useklé. Dřív mi navíc připadalo auto velmi veselé, to tentokrát zmizelo a to si, myslím, je škoda. Ale na druhou stranu proti gustu...
Yeti dospěl. Již není extravagantní, a to je moc dobře. Bohužel se nezbavil drobných chyb:
- zbytečné kelímky okolo přístrojů :no:
- čísla na přístrojích zase nejsou rovně :no::no:
- po sklopení zadních sedadel nevznikne rovná ložná plocha :no::no::no:
- nepraktickou celoskleněnou střechu by měl nahradit klasický šíbr
- proč stále není ke koupi prodloužená verze? :no:
- Yeti se speciálně sníženou světlou výškou je designová zrůda, která nikdy neměla vzniknout. Právě vysoká světlá výška propůjčovala tomu vozu mimořádný půvab! :no:
A teď plusy: celkový vzhled, užitná hodnota, technika, kvalita :yes::yes:
vůz stále má normální ruční brzdu :yes:
vcera som to videl na nejakom videu z nemecka ze yetina mala otvaraciu panoramu, delenu v polke ako trebbars insignia combi. mozna fatamorgana. s tym 1.8 v 4x4 a DSG to nevypada zle na dedinu a do pola >:D
Měl jsi auto už kterej ma panoramu? Třeba 308 taky má..... Člověk má chut mít takové věci.... až do té doby než zjistí že tady tohle není španělsko,a v zimě zmrzně ti hlava předtím než stihneš zatopit auto.Extrémně tahá teplo z auta
Ten obly B stlpik na "Kaba-yeti" totalne neladi s hranatym predkom. Cele auto je teraz nesurode, rozbite, prilis vela roznych tvarov, oblukov, hran. Stary "obly" Yeti bol krajsie navrhnuty. Yeti tusim teraz skaredostou tromfol Roomster.
Vraj tam je stare retazove 1.2 TSI, ale parametre oproti starym sa zmenili (6,4 l/100km, 175km/h, 11,8s). Kde je pes zakopany? Vie niekto? Alebo chyba v udajoch v clanku?
Re: 1.2TSI spotreba 6,0 max. 177 a zrychlenie 11,4s ?
No ja som cital, ze by to malo mat stary motor 1,2TSI, cize by nemala byt v tomto ziadna zmena. Akoto, ze udaje nesedia a su o dost vylepsene hlavne v spotrebe?